PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 LeT-Localis Uradno glasilo slovenskih ob čin Št. 5 Maribor, petek 10.2.2017 OBČINA CIRKULANE 56. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane Na podlagi 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07, 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 16. redni seji dne 9.2.2017 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA ZA VREDNOTENJE ŠPORTNIH PROGRAMOV V OBČINI CIRKULANE 1. člen Spremeni se Priloga 1 Pravilnika za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07 (35/13-popr.), 9/15). ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XI11 2. člen Vse ostale določbe pravilnika ostanejo nespremenjene. 3. člen Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-70/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan • Priloga 1 k Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07 (35/13-popr.), 9/15) MERILA ZA VREDNOTENJE LETNIH PROGRAMOV ŠPORTA V OBČINI CIRKULANE Športni program Opis programa Točke Normativi športnega programa 1. Delovanje društev 1.1 Plačana članarina Članarina članov društva 1 1 točka za vsako plačano članarino 2. Šport otrok in mladine 2.1. Predšolska mladina (otroci do 7 let) redna vadba skupin, strokovno vodstvo 1 50 urni program | min. 15 udeležencev | (točk / udelež.) Športna značka I. stopnje 8 50 urni program | skupina = min. 15 udel. | (točk / skup.) 2.2. Osnovnošolska mladina (od 7 do 15 let) tekmovanja šolskih športnih društev Financiranje tekmovanj ššD 3. Šport v društvih 3.1 Šport mladih - redna vadba redna vadba mladine do 7 let 15 50 urni program | skupina = min. 10 udel. | (točk / skup.) redna vadba mladine do 15 let 15 80 urni program | skupina = min. 10 udel. | (točk / skup.) redna vadba mladine do 19 let 15 80 urni program | skupina = min. 15 udel. | (točk / skup.) 3.2 Šport mladih - selektivni šport cicibani/cicibanke 85 120 urni program | (točk / ekipo,skupino) | glej tabelo 1 Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor, Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 105 mlajši dečki/deklice 120 140 urni program | (točk / ekipo,skupino) | glej tabelo 1 starejši dečki/deklice 150 180 urni program | (točk / ekipo,skupino) | glej tabelo 1 mlajši mladinci/mladinke 170 220 urni program | (točk / ekipo,skupino) | glej tabelo 1 starejši mladinci/mladinke 200 240 urni program | (točk / ekipo,skupino) | glej tabelo 1 3.3 Športno rekreativna dejavnost množične športno-rekreativne prireditve 50 Organizacija in izvedba | min. 50 udeležencev | (točk / prired.) redna vadba - strokovni kader 5 80 urni program | skupina = min. 15 udel. | (točk / skup.) planinska skupina 50 točk/dogodek max. 2 na leto planinski tabor 50 točk/dogodek max. 2 na leto 3.4.1 Kakovostni šport - ekipno IV. liga po rangu in nižje (državni nivo) 450 240 urni program | (točk / ekipo,skupino) III. liga po rangu (državni nivo) 550 320 urni program | (točk / ekipo,skupino) II. liga po rangu (državni nivo) 650 400 urni program | (točk / ekipo,skupino) I. liga po rangu (državni nivo) 750 480 urni program | (točk / ekipo,skupino) 3.4.2 Kakovostni (individualni) šport Posameznik v ekipi 50 320urni program | (točk / ekipo,skupino) 3.4.3 Vrhunski šport (kategor. športniki) Kategoriziran športnik glej pravilnik 4. Sport invalidov in upokojencev 4.1 Sport invalidov in upokojencev Redna vadba 5 80 urni program | skupina = maks. 20 udel. | (točk / skup.) Strokovni kader 10 80 urni program | skupina = maks. 20 udel. | (točk / vaditelja) 5. Solanje in izpopolnjevanje kadrov 5.1. Šolanje in izpopolnjevanje kadrov Strokovni kader - športna društva 35 točk / posameznika | maks. 4 na leto na društvo Strokovni kader - planinska društva 35 točk / posameznika | maks. 4 na leto na društvo 6. Promocijska dejavnost 6.1 Promocija športa in občine Popularizacija športa, občinske prireditve 50 točk / prireditev | maks. 2 prireditvi na leto za društvo 7. Priznanja športnikom in športnim delavcem 7.1 Priznanja športnikom in šp. delavcem Športnik leta, priznanja za šp. delavce 20 točk / leto 8. Posebna športna tekmovanja 8.1 Tekmovanja in vadba v planinskih društvih Delovanje in tekmovanja mladinskega odd. 100 150 urni program | (točk / ekipo,skupino) 57. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov drugih društev iz proračuna Občine Cirkulane Na podlagi 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07, 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 16. redni seji dne 9.2.2017 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA O SOFINANCIRANJU PROGRAMOV IN PROJEKTOV DRUGIH DRUŠTEV IZ PRORAČUNA OBČINE CIRKULANE 1. člen Spremeni se 16. člen Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov drugih društev iz proračuna Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/13), IV. točka Merila in kriteriji za ocenjevanje in vrednotenje, tako da se glasi: Za sofinanciranje dejavnosti drugih društev se ocenjuje in vrednoti prijave na javni razpis na podlagi naslednjih meril in kriterijev: Zap. št. Kriterij St. točk 1. Število članov društva s plačano članarino: • do 20, 5 točk • od 21 do 40, 10 točk • od 41 do 80, 20 točk Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 106 • nad 80. 40 točk 2. Izvajanje aktivnosti: • aktivnosti društva se v celoti izvajajo v občini Cirkulane (več kot 75% aktivnosti), • aktivnosti društva se deloma izvajajo v občini Cirkulane, • aktivnosti društva se izvajajo izven občine Cirkulane. 50 točk 25 točk 10 točk 3. Organizacija prireditev in tekmovanj (vključene tudi proslave, spominske svečanosti, pohodi, srečanja, - največ pet): • občinski in regijski nivo (5 točk na prireditev), • državni nivo (10 točk na prireditev). 10-25 točk 10-50 točk 4. Udeležba na tekmovanjih (največ eno): • občinski in regijski nivo, • državni nivo. 10 točk 20 točk 5. Soorganizacija prireditev v sodelovanju z drugimi društvi 3 točk 6. Organizacija večdnevnih aktivnosti za otroke in/ali starejše (delavnice) 50 točk 7. Organizacija večdnevnih taborov, ekskurzij in rekreativnih prireditev za člane 30 točk 8. Program dela, iz katerega je razvidno: • vsebinska učinkovitost delovanja, • koristnost občini Cirkulane, • delovanje v javnem interesu, • dvig kakovosti življenja svojih članov. 10 točk 10 točk 10 točk 10 točk 9. Izdaja brošure ali druge publikacije 40 točk 10. Obdobje obstoja društva oz. delovanje društva: • do 10 let, • do 20 let, • več kot 20 let. 10 točk 20 točk 40 točk 11. Skrb za spomenike, spominska obeležja in kulturno dediščino v občini 30 točk 12. Izobraževanja, usposabljanja kadrov (strokovni nazivi, licence, ...) 40 točk 13. Pomoč društva pri organizaciji občinskega praznika: • do 5 sodelujočih • od 6 do 10 sodelujočih • nad 10 sodelujočih 25 točk 50 točk 75 točk 2. člen Vse ostale določbe pravilnika ostanejo nespremenjene. 3. člen Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov drugih društev iz proračuna Občine Cirkulane začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-71/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 58. Letni program športa v Občini Cirkulane za leto 2017 Na podlagi 7. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01-ZSDP in 15/03-Z0PA), v skladu z usmeritvami Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00 in 31/00), na podlagi 3. in 13. člena Pravilnika za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07, 35/13, 9/15) in 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 01/07 in 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na svoji 16. redni seji, dne 9.2.2017 sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI CIRKULANE ZA LETO 2017 I. Uvod Letni program športa Občine Cirkulane za leto 2017 opredeljuje programe športa, ki se sofinancirajo s sredstvi, ki so predvideni v občinskem proračunu Občine Cirkulane. Pravne podlage: Pravne podlage za financiranje nalog iz proračuna so določene v Zakonu o športu in Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane. V Zakonu o športu je med drugim zapisano, da lokalna skupnost uresničuje javni interes v športu tako, da: • zagotavlja sredstva za realizacijo dela nacionalnega programa športa, ki se nanaša na lokalne skupnosti in zagotavlja sredstva za izvedbo lokalnega športnega programa, • spodbuja in zagotavlja pogoje za opravljanje in razvoj športnih dejavnosti, • načrtuje, gradi in vzdržuje pomembne lokalne javne športne objekte. Sredstva za uresničevanje javnega interesa na ravni države in lokalnih skupnosti se zagotavljajo iz državnega proračuna in proračuna lokalnih skupnosti. Po sprejetju Zakona o športu so lokalne skupnosti dolžne zagotavljati sredstva za dogovorjene športne programe v občini, na osnovi sprejetega letnega programa športa. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje po Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07, 35/13, 9/15): Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 107 • imajo sedež v občini Cirkulane, • so registrirani najmanj eno leto, • da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti, • da imajo zagotovljeno redno vadbo najmanj 35 tednov v letu (razen planinska društva), • da imajo urejeno evidenco o članstvu in o plačani članarini v skladu z Zakonom o društvih, • da občini na koncu vsakega leta redno dostavljajo programe dejavnosti s področja športa, podatke o članstvu, poročila o realizaciji programov in doseženih rezultatih ter druge zahtevane podatke, • da športni program ali njegov posamezen del, s katerim predlagatelj kandidira za sofinanciranje po tem pravilniku ni financiran ali sofinanciran iz katerekoli druge postavke proračuna Občine Cirkulane, • skrbijo za izobraževanje strokovnega kadra, • imajo do občine poravnane vse obveznosti. II. Obseg in vrsta dejavnosti za sofinanciranje Občina Cirkulane bo za izvajanje letnega programa športa v letu 2017 zagotavljala proračunska sredstva tistim, ki bodo na podlagi javnega razpisa izvajali posamezne programe športa, ki so v skladu z Nacionalnim programom športa v Republiki Sloveniji in v interesu občine Cirkulane. Te dejavnosti so: 1.) Dejavnosti športnih društev: • interesna športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok in mladine, • športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni šport, • športna rekreacija odraslih, • kakovostni šport, • pohodništvo, (orientacijski pohodi in tekmovanja, markacije) • vzdrževanje zunanjih športnih objektov, • izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športnih društvih, • športne in rekreacijske prireditve ter • priznanja in nagrade športnikom in športnim organizacijam. Posamezen izvajalec športnega programa bo prejel sredstva na podlagi točk, ki jih bo zbral glede na točkovni sistem, ki je sestavni del pravilnika. Z izbranimi izvajalci športnih programov bo župan sklenil pogodbe, ki bodo natančno opredeljevale namensko porabo proračunskih sredstev. 2.) Investicije v športne objekte: V kolikor bo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport objavilo razpis za sofinanciranje športnih objektov, se bo občina Cirkulane prijavila na razpis in če bo uspešna na prijavi bo izvedla posodobitev večnamenskega športnega igrišča. 3.) Financiranje uporabe Večnamenske turistično prireditvene dvorane in Večnamenske dvorane v Cirkulanah: Uporaba dvoran za društva, ki imajo sedež v Občini Cirkulane, se zaračunava po Pravilniku o uporabi Večnamenske turistično prireditvene dvorane in Večnamenske dvorane v Cirkulanah (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 38/12). III. Finančni načrt Zap. št. NAMEN Postavka v proračunu 2017 ZNESEK V EUR 1 Tekmovalni šport 180501 9.000 2 šolski šport 180502 1.300 3 športne prireditve 180503 1.350 4 šport mladih - redna vadba 180504 5.500 5 Vzdrževanje športnih objektov 180507 10.600 6 Posodobitev večnamenskega športnega igrišča v Cirkulanah 180509 58.738 SKUPAJ 86.488 IV. Posebne določbe Sredstva za sofinanciranje programov športa se razdelijo v celoti na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov v skladu z merili in kriteriji določenimi v Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko občinski svet ob sprejemanju rebalansa proračuna spremeni znesek namenskih sredstev in sprejme odločitev, da se del sredstev prerazporedi v druge namene, v okviru proračunske postavke 1805 - Šport in prostočasne aktivnosti. V. Veljavnost in uporaba Letni program športa Občine Cirkulane začne veljati naslednji dan po sprejemu na Občinskem svetu Občine Cirkulane in je osnova za izvedbo razpisa in razdelitev sredstev za sofinanciranje programov športa v Občini Cirkulane v letu 2017. Številka: 007-73/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 59. Letni program kulture v Občini Cirkulane za leto 2017 Na podlagi 9. in 14. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 -uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13 in 68/16), Pravilnika o sofinanciranju programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07 (35/13-popr.)) in 16. člena Statuta občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 1/07 in 5/08, 9/15) je občinski svet občine Cirkulane na 16. redni seji dne 9.2.2017 sprejel Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 108 LETNI PROGRAM KULTURE V OBČINI CIRKULANE ZA LETO 2017 1. Letni program kulture v občini Cirkulane opredeljuje redno dejavnost in programe, ki se sofinancirajo s sredstvi občinskega proračuna ter višino in namen teh sredstev. 2. V proračunu občine Cirkulane za leto 2017 so sredstva za kulturo opredeljena v proračunski postavki 1803 -Programi v kulturi: Zap. NAMEN Postavka v ZNESEK V EUR št. proračunu 2017 1 Knjižničarstvo in založništvo 18039001 24.750 2 Ljubiteljska kultura: 18039003 • dotacije kulturnim društvom 180302 12.500 • Sklad RS za ljubiteljsko kulturo 180303 2.300 3 Mediji in avdiovizualna kultura 18039004 9.750 SKUPAJ 49.300 Sredstva iz zgornje tabele so namenjena: • Sofinanciranju kulturnih društev in drugih neprofitnih organizacij, • sofinanciranju javnih zavodov, • sofinanciranju kulturnih programov in prireditev občinskega pomena. 3. Pravico do sofinanciranja ljubiteljskih kulturnih dejavnosti in programov imajo prijavitelji, ki izpolnjujejo pogoje, zapisane v Pravilniku o sofinanciranju programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v občini Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/07 (35/13-popr.)). 4. Iz sredstev za kulturo (iz tč. 2 Letnega programa kulture) se bodo sofinancirale naslednje kulturne vsebine: • Delovanje pevskih zborov • Delovanje instrumentalne dejavnosti (tamburanje) • Delovanje folklorne dejavnosti • Delovanje gledališke dejavnosti • Organizacija ali prisotnost na prireditvah občinskega pomena • Knjižnična dejavnost • Mediji in avdiovizualna kultura • Območna enota javnega sklada 5. Delitev sredstev se bo izvajala na naslednji način: • Delitev sredstev za sofinanciranje redne ljubiteljske dejavnosti (Ljubiteljska kultura) se bo izvedla preko Javnega razpisa za sofinanciranje programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v občini Cirkulane za leto 2017. • Ostala sredstva se izplačujejo neposredno na podlagi predloženih programov in pogodb oziroma jih izvaja občina neposredno preko dodatnih javnih naročil. 6. Program, ki ni zajet v Letnem programu kulture občine Cirkulane se lahko izjemoma sprejme v sofinanciranje. Občina sofinancira projekt na podlagi odobritve župana v skladu z drugim odstavkom 102. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo. 7. Letni program kulture začne veljati naslednji dan po sprejetju na občinskem svetu. Letni program kulture se objavi v uradnem glasilu slovenskih občin. Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 60. Sklep o ceni uporabe večnamenske turistično prireditvene dvorane in večnamenske dvorane v Cirkulanah Na podlagi 11. člena Pravilnika o uporabi večnamenske turistično prireditvene dvorane in večnamenske dvorane v Cirkulanah (Uradno glasilo slovenskih občin št. 38/12) in 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08, 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 16. redni seji dne 9.2.2017 sprejel naslednji SKLEP O CENI UPORABE VEČNAMENSKE TURISTIČNO PRIREDITVENE DVORANE IN VEČNAMENSKE DVORANE V CIRKULANAH 1. Najemnina za uporabo Večnamenske dvorane na naslovu Cirkulane 40 a (stara dvorana) in Večnamenske turistično prireditvene dvorane na naslovu Cirkulane 57 (nova dvorana) znaša: Površina Stara dvorana Posameznik, Posameznik, društva, klubi in društva in organizirane skupine iz Občine organizirane skupine izven Občine Cirkulane Cirkulane Cela 15 € 25 € dvorana Površina Nova dvorana Posameznik, Posameznik, društva društva, klubi in in organizirane organizirane skupine iz Občine skupine izven Občine Cirkulane Cirkulane 1/3 10 € 20 € dvorane 2/3 15 € 25 € dvorane Cela 20 € 30 € dvorana V ceno so všteti priprava, pospravljanje in čiščenje dvorane. Številka: 007-74/2017 Datum: 9.2. 2017 Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 109 2. Najemnina za uporabo za komercialne prireditve Večnamenske turistične prireditvene dvorane na naslovu Cirkulane 57 (nova dvorana) in Večnamenske dvorane na naslovu Cirkulane 40A (stara dvorana) znaša: Posameznik, društva, klubi in organizirane skupine iz Občine Cirkulane Posameznik, društva, klubi in organizirane skupine izven Občine Cirkulane Stara dvorana 50 € 60 € Nova dvorana 75 € 85 € V ceno so všteti priprava, pospravljanje in čiščenje dvorane. Cene veljajo za polno uro (60 minut) in vključujejo DDV. Cena uporabe ozvočenja v večnamensko turistično prireditveni dvorani in večnamenski dvorani znaša 5 EUR z DDV/na uro in cena tehničnega delavca, ki zajema njegovo prisotnost in upravljanje z ozvočenjem v dvoranah znaša 10 EUR z DDv/na uro. Ceni uporabe ozvočenja in prisotnosti tehničnega delavca se smiselno uporabljata tudi za prireditve, ki se izvajajo izven obeh dvoran. 3. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o ceni uporabe večnamenske turistično prireditvene dvorane in večnamenske dvorane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 38/12, 13/15) 4. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-72/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 61. Sklep o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra Na podlagi 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 92/05 -ZJC-B, 111/05 - odl. US, 93/05 - ZVMS, 120/06 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 76/10 - ZRud-1A, 20/11 - odl. US, 57/12, 110/13, 101/13 - ZDavNepr, 22/14 - odl. US in 19/15) in 16. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08 in 9/15) je Občinski svet Občine Cirkulane na 16. redni seji, dne 9.2.2017, sprejel naslednji SKLEP O UKINITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA 1. S tem sklepom se ukine status javnega dobra na nepremičnini s parcelno št. 806/5, k.o. 473 - Brezovec, ki v naravi predstavlja kmetijsko zemljišče v izmeri 442 m2 in pri kateri je v zemljiški knjigi vpisana zaznamba javnega dobra. 2. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnim glasilu slovenskih občin. Številka: 007-77/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan 62. Sklep o ugotovitvi prenehanja mandata članu Odbora za okolje in prostor, Občinskega sveta Občine Cirkulane Na podlagi 16. in 28. člena Statuta Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin št. 1/07, 5/08 in 9/15), 107. člena Poslovnika Občine Cirkulane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/07, 5/08) in predloga Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja je Občinski svet Občine Cirkulane na 16. redni seji dne 9. 2. 2017 sprejel UGOTOVITVENI SKLEP 1. Občinski svet Občine Cirkulane ugotavlja, da je Marku Hrnčiču, stalni naslov: Pristava 4 a, 2282 Cirkulane prenehal mandat v Odboru za okolje in prostor, zaradi odstopa. 2. Marku Hrnčiču z dnem 9. 2. 2017 preneha mandat člana Odbora za okolje in prostor. 3. Ta sklep velja takoj. Številka: 007-75/2017 Datum: 9.2. 2017 Občina Cirkulane Janez Jurgec, župan OBČINA DUPLEK 63. Popravek Odloka o kategorizaciji občinskih cest v Občini Duplek V Odloku o kategorizaciji občinskih cest v Občini Duplek (Uradno glasilo slovenskih občin št. 3/2017 z dne 27.1.2017) je bila ugotovljena redakcijska napaka, zato dajem POPRAVEK ODLOKA O KATEGORIZACIJI OBČINSKIH CEST V OBČINI DUPLEK, in sicer: V 6. členu pod zaporedno številko 183 je napačno zapisana številka odseka ceste 583151. Pravilno se glasi: Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 110 Zap. št. Številka odseka Začetek odseka Potek odseka Konec odseka Dolžina odseka v občini [m] Namen uporabe Preostala dolžina odseka v sosednji občini [m] 183 583171 583151 Dvorjane (Pipek - Gruber) HŠ 71A 108 V Številka: 0323-1/2017-13 Datum: 30.1. 2017 Občina Duplek Mitja Horvat, župan OBČINA LOVRENC NA POHORJU 64. Odlok o proračunu občine Lovrenc na Pohorju za leto 2017 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 -ZIPRS1617) , 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 -popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617) in 14. člena Statuta občine Lovrenc na Pohorju (UGSO, št. 13/11, 17/14 in 54/16) je Občinski svet Občine Lovrenc na Pohorju na 15. redni seji, dne 09. februarja 2017, sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LOVRENC NA POHORJU ZA LETO 2017 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Lovrenc na Pohorju za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). S proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravljajo občine. 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. Splošni del proračuna Občine Lovrenc na Pohorju, na ravni podskupin kontov, se določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 3.178.943 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.889.247 70 DAVČNI PRIHODKI 2.179.629 700 Davki na dohodek in dobiček 1.957.036 703 Davki na premoženje 172.060 704 Domači davki na blago in storitve 50.533 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 709.618 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 447.053 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Globe in druge denarne kazni 1.120 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 230.825 714 Drugi nedavčni prihodki 28.620 72 KAPITALSKI PRIHODKI 12.825 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 12.825 73 PREJETE DONACIJE 11.262 730 Prejete donacije iz domačih virov 11.262 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 265.609 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 250.236 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 15.373 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 3.527.229 40 TEKOČI ODHODKI 1.233.362 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 422.518 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 67.379 402 Izdatki za blago in storitve 687.960 403 Plačila domačih obresti 9.950 409 Rezerve 45.555 41 TEKOČI TRANSFERI 1.288.706 Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 111 410 Subvencije 86.220 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 870.171 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 92.997 413 Drugi tekoči domači transferi 239.318 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 978.014 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 978.014 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 27.147 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 9.100 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 18.047 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) -348.286 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 108.312 50 ZADOLŽEVANJE 108.312 500 Domače zadolževanje 108.312 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 175.381 55 ODPLAČILA DOLGA 175.381 550 Odplačila domačega dolga 175.381 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -415.355 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -67.069 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 348.286 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 420.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov, konte in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Lovrenc na Pohorju: www.lovrenc.si. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -podkonta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. Odredbodajalec porabe sredstev proračuna je župan ali druga oseba, ki jo pooblasti župan. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so: 1. okoljska dajatev za obremenjevanje voda, po 43. čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 -uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 2. okoljska dajatev za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, po 43. čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 3. požarna taksa, po 59. čl. Zakona o varstvu pred požarom (Ur.l. RS, št 3/07-UPB, 9/11, in 83/12), ki se uporabi za namen, določen v tem zakonu, 4. turistična taksa, po 20.čl. Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Ur. l. RS, št.: 2/04 in 57/12, 17/15 in 52/16 - ZPPreb-1), 5. prihodki iz naslova koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, po 29. čl. Zakona o divjadi in lovstvu (Uradni list RS, št. 16/04, 120/06 - odl. US, 17/08 in 46/14 - ZON-C), 6. prihodki iz naslova letnega nadomestila za upravljanje državnih gozdov, po 35 čl. Zakona o gospodarjenju z gozdovi v lasti Republike Slovenije (Ur. l. RS, št. 9/16), 7. komunalni prispevek, po 84. čl. Zakona o prostorskem načrtovanju (Ur. l. RS št. št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO), 8. prihodki od prodaje občinskega stvarnega in finančnega premoženja, po 43. čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 112 besedilo, 14/13 - popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 9. prihodki od oddaje stvarnega premoženja v najem, po 43. čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 10. prihodki režijskega obrata, po 43. čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617), 11. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, po 5. členu Uredbe o pristojbini za vzdrževanje gozdnih cest (Uradni list RS, št. 38/94, 20/95, 42/98, 12/99, 25/02, 35/03, 31/05, 9/06, 32/07, 36/09, 103/10, 35/12, 101/13 - ZDavNepr in 42/15), 12. prejete donacije, po 43.čl. Zakona o javnih financah (Ur.l. RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP in 96/15 -ZIPRS1617), 13. prihodki iz naslova prispevkov in doplačil občanov za izvajanje nalog investicijskega značaja in 14. prihodki iz naslova sofinanciranja projektov. Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov proračuna in proračun. Namenska sredstva, ki niso porabljena v tekočem letu, razen sredstva, ki so bila ustvarjena z dejavnostjo režijskega obrata, se prenesejo v proračun prihodnjega leta za isti namen. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Župan je pooblaščen, da zaradi prožnosti izvrševanja proračuna, odloča o prerazporejanju proračunskih sredstev, znotraj bilance prihodkov in odhodkov, do skupnega zneska 40.000,00 EUR. Po uveljavitvi rebalansa proračuna je podlaga za prerazporejanje proračunskih sredstev sprejeti rebalans proračuna in evidentiranje obsega prerazporejanja se šteje na novo. Župan poroča občinskemu svetu o izvršenih prerazporeditvah istočasno s poročanjem o polletnem in letnem izvrševanju proračuna ter s predlaganimi rebalansi proračuna tekočega leta. Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2017 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) V proračunu se lahko v tekočem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. V proračunu se lahko prevzemajo obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih, za investicijske odhodke in investicijske transfere, ki so vključeni v načrt razvojnih programov. Skupni obseg prevzetih obveznosti za investicijske odhodke in investicijske transfere, ki bodo zapadle v plačilo: • v letu 2018, ne sme presegati 70 % pravic porabe, zagotovljene za investicijske odhodke in investicijske transfere, v sprejetem proračunu za tekoče leto. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve ne veljajo za prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Vrednost projektov lahko spreminja v okviru prerazporejanja pravic porabe in do 20 % vrednosti projekta. Vse ostale spremembe mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski sklad) V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo občine, ki deluje kot proračunski sklad. Med odhodki proračuna se v sredstva rezerv za naravne in druge nesreče izloči del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini 30.000,00 EUR. Izločanje v rezerve se praviloma izvrši vsak mesec, vendar najpozneje do 31. decembra tekočega leta. Izločanje prihodkov v rezervo preneha, ko dosežejo rezerve Občine Lovrenc na Pohorju 1,5 % letno doseženih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov za preteklo leto. Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so: potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, požar, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni in druge naravne nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče. Na predlog strokovnih služb občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 8. člena tega odloka, do višine 10.000,00 EUR, župan in o tem pisno poroča občinskemu svetu hkrati s poročanjem o polletnem in letnem izvrševanju proračuna. V ostalih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ko poraba presega višino o kateri odloča župan na podlagi veljavnega odloka o proračunu, odloča občinski svet občine s posebnim odlokom. 9. člen (splošna proračunska rezervacija) Med odhodki proračuna je predvidena splošna proračunska rezervacija kot nerazporejeni del prihodkov za financiranje namenov, ki jih ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo predvidenih dovolj sredstev. Sredstva splošne proračunske rezervacije se v letu 2017 določijo v višini 15.000,00 EUR. Župan je pooblaščen, da odloča o uporabi splošne proračunske rezervacije. Dodeljena sredstva se razporedijo na proračunsko postavko posebnega dela proračuna. O koriščenju splošne proračunske rezervacije župan poroča občinskemu svetu istočasno s poročanjem o izvrševanju proračuna. 10. člen (ukrepi za uravnoteženje proračuna) Župan je pooblaščen, da odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti. Župan je pooblaščen, Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 113 da lahko v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov proračuna, ko izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, za začasno kritje odhodkov najame likvidnostno posojilo do višine 5 % izdatkov sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta. Župan uvede po potrebi ukrepe za uravnoteženje občinskega proračuna, o čemer takoj obvesti občinski svet in po potrebi predlaga rebalans občinskega proračuna. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 11. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena Zakona o javnih financah, lahko župan dolžniku do višine 50,00 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi neunovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati. Župan o realiziranih odpisih poroča občinskemu svetu hkrati s poročanjem o polletnem in letnem izvrševanju proračuna. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 12. člen (obseg zadolževanja občine) Župan je pooblaščen, da lahko najame kratkoročno posojilo, namensko za sredstva sofinanciranja investicije iz proračuna Evropske unije, največ do višine odobrenih sredstev in največ za obdobje do prejema teh sredstev. Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnotežiti, se lahko občina likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5 % izdatkov zadnjega sprejetega proračuna. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine iz prvega odstavka tega člena. Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2017 lahko zadolži pri državnem proračunu, v višini 108.312,00 EUR, z najetjem dolgoročnega namenskega kredita, za financiranje občinskih investicij. 13. člen (obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna) Občinski svet odloča o dajanju soglasij k zadolževanju javnih zavodov ter o dajanju poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica je Občina Lovrenc na Pohorju, se v letu 2017 ne bodo zadolževali. 6. Prehodne in končne določbe 14. člen (začasno financiranje v letu 2018) V obdobju začasnega financiranja Občine Lovrenc na Pohorju v letu 2018, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 4101-0005/2016 Datum: 9. 2. 2017 Občina Lovrenc na Pohorju Joško Manfreda, župan Priloga: • Splošni in posebni del proračuna ter načrt razvojnih programov OBČINA PREVALJE 65. Odlok o proračunu Občine Prevalje za leto 2017 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 51/10, 84/2010, 40/2012-ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/2011-UPB4, 110/2011-ZDIU12, 101/2013, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617 ) ob upoštevanju določb Zakona o izvrševanju proračuna v RS za leti 2017 in 2018 in 17. in 105. člena Statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 70/2015 ) je Občinski svet Občine Prevalje na nadaljevanju 20. redne seje dne 7.2.2017 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE PREVALJE ZA LETO 2017 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino PREVALJE za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov . Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v € A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2017 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 10.068.924,09 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 5.151.170,16 Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 114 70 DAVČNI PRIHODKI 4.495.390,63 700 Davki na dohodek in dobiček 3.541.111,00 703 Davki na premoženje 664.279,00 704 Domači davki na blago in storitve 290.000,63 71 NEDAVČNI PRIHODKI 655.779,53 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 402.823,40 711 Takse in pristojbine 4.500,00 712 Denarne kazni 3.190,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 50,00 714 Drugi nedavčni prihodki 245.216,13 72 KAPITALSKI PRIHODKI 325.811,60 720 Prihodki od osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 325.811,60 73 DONACIJE 172.495,48 730 Prejete donacije iz domačih virov 172.495,48 74 TRANSFERNI PRIHODKI 4.419.446,85 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 500.964,85 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 3.918.482,00 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 10.969.723,52 40 TEKOČI ODHODKI 2.097.574,05 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 329.120,01 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 57.724,89 402 Izdatki za blago in storitve 1.612.146,46 403 Plačila domačih obresti 24.749,53 409 Rezerve 73.833,16 41 TEKOČI TRANSFERI 2.121.623,93 410 Subvencije 3.500,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 1.262.214,20 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 177.214,44 413 Drugi tekoči domači transferi 678.695,29 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 6.384.701,45 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 6.384.701,45 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 365.824,09 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki 9.000,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 356.824,09 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) -900.799,43 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0,00 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442) 7.500,00 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA -7.500,00 IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE (500) 517.568,00 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 228.638,20 IX. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 288.929,80 X. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -619.369,63 XI. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2016 619.403,58 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte ter podkontov, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine PREVALJE. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-podkonta . Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan lahko za izvrševanje proračuna pooblasti tudi druge osebe. Odredbodajalec proračuna je župan. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 115 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/2007-UPB1, 9/2011, 83/2012 ), 2. prihodki komunalnega prispevka, 3. prihodki za podeljeno stavbno pravico, 3 prihodki od okoljske takse za obremenjevanje voda, 4. prihodki od okoljske takse za obremenjevanje okolja, 5. prihodki od najemnin javne komunalne infrastrukture, 6. namenska sredstva iz državnega proračuna za investicije in tekoče programe, 7. prispevki investitorjev in soinvestitorjev, 8. prihodki od turistične takse, 9. prihodki od donacij, 10. odškodnine iz naslova zavarovanj, 11. prihodki od prodaje in zamenjave občinskega stvarnega premoženja, 12. prihodki iz naslova najemnin za stanovanja, 13. pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest in 14. namenski prejemki ožjih delov občin 15. prihodki koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi, v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika, župan, oziroma v primeru krajevnih skupnosti predsednik krajevne skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru 2017 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2017 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2018 80 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 40 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika (župan ) lahko spreminja vrednost in ustrezen naziv za prijavo projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, Proračunska rezerva se v letu 2017 oblikuje v višini 55.000,00 EUR Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 55.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja države 9. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2017 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 500,00 EUR. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina v proračunu za leto 2017 lahko zadolži za investicije v višini 407.000 EUR. Prav tako se lahko občina v letu 2017 zadolži pri državnem proračunu za sredstva v višini 110.568 eUr za investicijo Obnova LC Suhi vrh. Župan občine je pooblaščen, da odloča za potrebe proračuna o: • začasnem zmanjšanju zneskov sredstev za posamezne namene, če prihodki proračuna ne pritekajo v predvideni višini, • najemu posojila največ do 5% sprejetega proračuna zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta, • varni in gospodarni naložbi nerazporejenih sredstev. Občina lahko v letu 2017 da poroštvo za izpolnitev obveznosti Javnemu komunalnemu podjetju Prevalje v višini 50.000 EUR za obdobje 5 let. 6. Prehodne in končne določbe Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 116 11. člen (začasno financiranje v letu 2018) V obdobju začasnega financiranja Občine Prevalje v letu 2018 če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 12. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4100-0004/2016-15 Datum: 7. 2. 2017 Občina Prevalje dr. Matija Tasič, župan 66. Sklep o določitvi višine finančnih sredstev za delo svetniških skupin in samostojnih svetnikov za leto 2017 Na osnovi 35. člena Zakona o lokalni samoupravi ( Uradni list RS, št. 94/07 -uradno prečiščeno besedilo in 76/08, 79/09, 51/10 ) in 17. člena statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin št. 70/2015), je Občinski svet Občine Prevalje na nadaljevanju 20. redne seje dne 07.02.2017 sprejel SKLEP O DOLOČITVI VIŠINE FINANČNIH SREDSTEV ZA DELO SVETNIŠKIH SKUPIN IN SAMOSTOJNIH SVETNIKOV ZA LETO 2017 I. Občinski svet Občine Prevalje določi, da se za delo svetniških skupin in samostojnih svetnikov v letu 2017 nameni 10.558,87 EUR. II. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne z veljavnostjo Odloka o proračunu Občine Prevalje za leto 2017. Številka: 410-0003/2017-19 Datum: 7. 2. 2017 Občina Prevalje dr. Matija Tasič, župan 67. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Prevalje za leto 2017 Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo, 103/07, 99/13 in 46/14) in 17. člena Statuta Občine Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 70/2015) je Občinski svet Občine Prevalje na nadaljevanju 20. redne seje dne 07.02.2017 sprejel SKLEP O FINANCIRANJU POLITIČNIH STRANK V OBČINI PREVALJE ZA LETO 2017 1. člen Političnim strankam, ki so kandidirale svoje kandidate na zadnjih volitvah v občinski svet in so prejele najmanj 50% glasov, kot jih je potrebno za izvolitev enega člana občinskega sveta (število veljavnih glasov: število mest v občinskem svetu x 50:100), pripadajo sredstva iz proračuna občine, sorazmerno številu glasov volivcev, ki so jih dobile na volitvah tako, da skupna vrednost sredstev znaša 850,54 EUR, ki jih ima občina opredeljene po predpisih, ki urejajo financiranje občin in s katerimi lahko zagotovi izvajanje ustavnih in zakonskih nalog (primerna poraba) za posamezno leto. 2. člen Politične stranke, ki so kandidirale kandidate na lokalnih volitvah, 5. oktobra 2014 in so na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/05 -uradno prečiščeno besedilo, 103/07, 99/13 in 46/14) upravičene pridobiti sredstva na način in v višini, določeni v 1. členu tega sklepa, iz proračuna občine, so: Politična stranka Število glasov DeSUS - DEMOKRATIČNA STRANKA UPOKOJENCEV SLOVENIJE 295 SDS - SLOVENSKA DEMOKRATSKA STRANKA 269 SMC - STRANKA MIRA CERARJA 248 SD - SOCIALNI DEMOKRATI 182 NOVA SLOVENIJA - KRŠČANSKI DEMOKRATI 137 3. člen Posamezne politične stranke prejmejo iz proračuna občine za leto 2017: Politična stranka Število glasov Letno EUR DeSUS - DEMOKRATIČNA STRANKA UPOKOJENCEV SLOVENIJE 295 221,85 SDS - SLOVENSKA DEMOKRATSKA STRANKA 269 202,29 SMC - STRANKA MIRA CERARJA 248 186,50 SD - SOCIALNI DEMOKRATI 182 136,87 NOVA SLOVENIJA -KRŠČANSKI DEMOKRATI 137 103,03 SKUPAJ: 850,54 4. člen Sredstva se strankam priznavajo mesečno, nakazujejo pa se do 31.12.2017 na njihove žiro račune. 5. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne z veljavnostjo Odloka o proračunu Občine Prevalje za leto 2017. Številka: 410-0002/2017-19 Datum: 7. 2. 2017 Občina Prevalje dr. Matija Tasič, župan Št. 5/10. 2. 2017_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 117 OBČINA CIRKULANE Stran 56. Pravilnik o spremembah in 104 dopolnitvah Pravilnika za vrednotenje športnih programov v Občini Cirkulane 57. Pravilnik o spremembah in 105 dopolnitvah Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov drugih društev iz proračuna Občine Cirkulane 58. Letni program športa v Občini 106 Cirkulane za leto 2017 59. Letni program kulture v Občini 107 Cirkulane za leto 2017 60. Sklep o ceni uporabe večnamenske 108 turistično prireditvene dvorane in večnamenske dvorane v Cirkulanah 61. Sklep o ukinitvi statusa grajenega 109 javnega dobra 62. Sklep o ugotovitvi prenehanja 109 mandata članu Odbora za okolje in prostor, Občinskega sveta Občine Cirkulane OBČINA DUPLEK Stran 63. Popravek Odloka o kategorizaciji 109 občinskih cest v Občini Duplek OBČINA LOVRENC NA POHORJU Stran 64. Odlok o proračunu občine Lovrenc 110 na Pohorju za leto 2017 OBČINA PREVALJE Stran 65. Odlok o proračunu Občine Prevalje 113 za leto 2017 66. Sklep o določitvi višine finančnih 116 sredstev za delo svetniških skupin in samostojnih svetnikov za leto 2017 67. Sklep o financiranju političnih strank 116 v Občini Prevalje za leto 2017