Ormož, 27.10.2016 Letnik 14 Številka 8 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 42. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2017 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2017 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - mag. Karmen Štumberger – Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 27.10.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 42. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2017 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2017 PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GRADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15- ZFisP) in na podlagi določil V. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 2 Občine Ormož o aktivnostih in rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2017: do 3.11.2016 Vložitev predloga proračuna 14.11.2016 Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna razprava do 30.11.2016 Javna razprava o predlogu proračuna do 1.12.2016 Pisne pripombe na predlog proračuna 8.12.2016 Vložitev dopolnjenega predloga proračuna do 12.12.2016 Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 19.12.2016 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 20.12.2016 Objava odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož 27.10.2016 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF in 14/15 ZUUJFO), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13 in 55/15 - ZFisP ) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2017 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2017 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček Proračun leta 2017 12.464.301 10.163.204 8.784.510 7.546.483 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.080.007 158.020 1.378.694 1.162.043 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in druge kazni 13.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 44.243 714 Drugi nedavčni prihodki Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 148.808 Poročevalec, št. 8 3 27.10.2016 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 100.000 51.000 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 49.000 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov 57.500 57.500 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 2.143.596 936.746 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 1.206.850 16.043.634 2.815.845 735.865 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 119.415 402 Izdatki za blago in storitve 1.416.887 403 Plačila domačih obresti 14.250 409 Rezerve 529.427 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 5.510.482 350.027 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.665.041 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 488.314 413 Drugi tekoči domači transferi 2.007.100 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 7.451.778 7.451.778 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 265.529 177.750 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 87.779 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -3.579.333 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2017 40.000 75 Prejeta vračila danih posojil 40.000 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 40.000 20.000 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 20.000 20.000 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 20.000 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2017 VII. ZADOLŽEVANJE Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 740.000 Poročevalec, št. 8 4 27.10.2016 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 740.000 740.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 305.667 305.667 305.667 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 434.333 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 3.579.333 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. 1. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. 5. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: -3.125.000 2. 3. 4. 3.125.000 požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; drugi namenski prihodki. Prihodki zbrani iz naslova »sredstev za pridobivanje novega prostora za odlaganje oz. sanacijo« na podlagi Aneksa št. 1 z dne 1.12.2004 h Koncesijski pogodbi za izvajanje gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov z dne 16.9.2002 se namenijo za investicijska vlaganja. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2017 in njegovi realizaciji. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2018 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi 5 27.10.2016 projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2017 oblikuje v višini 121.295 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 6 27.10.2016 Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2018, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. 15. člen (uveljavitev odloka) Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2017 lahko zadolži do višine 740.000 eurov. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2017 ne sme preseči skupne višine 1.300.000 eurov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna) Posredni uporabniki proračuna, katerih ustanoviteljica je občina se lahko v letu 2017 zadolžijo do skupne višine 1.300.000 evrov. 14. člen (začasno financiranje 2018) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-14/2016 11/11 Ormož, __________________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2017 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2017. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2017 posreduje v javno razpravo. Občinska uprava TABELE:    SPLOŠNI DEL (v prilogi); POSEBNI DEL (v prilogi); NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 7 27.10.2016 OBRAZLOŽITVE S PRILOGAMI PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2017 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: http://www.ormoz.si/podrocje.aspx?id=1014 OBČINA ORMOŽ Štev. 1000-1/2016 07/9 Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) podaja KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2017 in 2018 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08),  Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09),  Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07, 21/07 in 1/16),  Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11),  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016 in 8.6.2016 in  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014 in 10.9.2015. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2017/2018: Na podlagi sprejetega kadrovskega načrta za leti 2016/2017 je bilo na dan 31. dec. 2016 dovoljeno število zaposlenih 26,5, dejansko število zaposlenih pa 21. Vse zaposlitve, so zaposlitve za nedoločen čas. Do konca leta 2016 se bodo izvršile tri upokojitve. Na Oddelku za upravljanje z občinskim premoženjem ni bilo dveh zaposlitev predvidenih v kadrovskem načrtu za leti 2016/2017, prav tako ostaja nezasedeno delovno mesto Višjega svetovalca v Uradu župana. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 8 27.10.2016 V mesecu oktobru 2016 se je upokojila javna uslužbenka na delovnem mestu Čistilka II. V decembru 2016 se upokojita še Poslovna sekretarka V in Voznik IV. Nadomestna zaposlitev za delovno mesto Čistilka II se ni izvršila, občina je najela za čiščenje čistilni servis, kar se je izkazalo kot učinkovito, zato bo s 1.1.2017 naloge čiščenja opravljal čistilni servis v celoti. Javna uslužbenka, ki še opravlja naloge čiščenja bo s 1.1.2017 premeščena na delovno mesto za katero izpolnjuje pogoje ali v Urad župana ali na Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve. Na prostem delovnem mestu Voznik IV, ki je opravljal tudi dela receptorja, ni predvidena nadomestna zaposlitev, predvidena pa je možnost, da se s spremembo sistemizacije izvede sprememba delovnega mesta v delovno mesto, kjer se bodo opravljale naloge receptorja, tajniška in administrativna dela. Predlog kadrovskega načrta dopušča možnost zaposlitve enega javnega uslužbenca v Uradu župana, katerega zaposlitev pa se v letu 2017 ne predvideva, ker so naloge tega delovnega mesta za enkrat razdeljene med ostale javne uslužbence. S 1.4.2017 se na Oddelku za upravljanjem z občinskim premoženjem predvideva zaposlitev dveh javnih uslužbencev, kar je bilo predvideno že v letošnjem letu, vendar do konca leta ne bo realizirano. Zaposlitev pripravnika predvideva. V letih 2017 in 2018 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi podanih vlog. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/ ki oz. dijaku/inji, preko študentskega servisa. se za leto 2017 ne Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2016 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2016 iz dan 31. dec. 2017 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2018 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2016 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2016 iz dan 31. dec. 2017 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2018 3 4 5 SKUPAJ 21 26,5 25 25 Občinska uprava 17 22,5 21 21 Urad župana 1 3 3 3 Direktorica občinske uprave 1 1 1 1 Občinska uprava- poslovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 4 5,5 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Oddelek za upravljanjem z občinskim premoženjem 2 4 4 4 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 9 Ožji deli lokalne skupnosti 27.10.2016 4 4 4 4 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož 1 1 1 1 1 1 1 1 Krajevna skupnost Podgorci 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Velika Nedelja 0,5 0,5 0,5 0,5 Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2016 1 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2016 iz dan 31. dec. 2017 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2018 3 4 5 SKUPAJ 0 0 0 0 Pripravniki za določen čas 0 0 0 0 naloge na področju zagotavljanja in izvajanja gospodarskih javnih služb, pripravlja projekte, vodi investicije in opravlja nadzor nad investicijami. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2017/2018: Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju inšpekcije: naloge občinske inšpekcije in službe nadzora občinskih cest in na področju urejanja prostora: strokovne naloge na področjih urejanja prostora, strokovne V skupni občinski upravi se opravljajo naloge v obsegu 6 zaposlenih, vsi so zaposleni za nedoločen čas. V letu 2017 bo v skupni občinski upravi število zaposlenih ostalo enako, prav tako se ne predvideva nobena sprememba števila zaposlenih za leto 2018. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2016 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2016 iz dan 31. dec. 2017 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2018 3 4 5 SKUPAJ 6 6 6 6 Skupna Občinska uprava 6 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2017 in 2018 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikujete svoje mnenje. Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 10 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel 27.10.2016 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2017 V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 1. člen 2. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2017. Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2017 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 111.727,00 EUR. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. 1376/3 1365/5 del 310/1 1666 1667 del 711/1 in del 711/2 Poslovna cona Ormož del 351/2 del 1145/1 1366/2 in 1367/2 332/5 325/2 327/2 327/3 328/2 329/2 331/2 334/2 344/2 348/2 348/3 349/6 683/2 683/3 691/2 690/2 680/2 675/2 674/4 697/2 šifra k.o. 331-Velika Nedelja 331-Velika Nedelja 306-Vuzmetinci 331-Velika Nedelja 331-Velika Nedelja 331-Velika Nedelja 332-Ormož 327-Podgorci 322-Vičanci 288-Koračice 290-Lahonci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 308-Zasavci 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh velikost v m2 175 163 cca 510 3361 3665 cca 200 cca 450 cca 150 245 cca 22 82 30 364 15 281 25 33 164 53 55 58 114 202 280 239 408 30 175 118 okvirna cena v EUR 1.050 978 2.550 8.402 9.162 1.000 30.000 1.800 750 1.225 150 410 150 1820 75 1405 125 165 820 265 275 290 570 1010 1400 1195 2040 150 875 590 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 11 698/2 702/4 704/2 del 638/1 832/1 638/7 638/4 703/6 708/3 del 771/0 del parcel 434/0, 435/0, 437/1, 437/2, 439/0, 426/2, 426/3, 429/0 del 1419/0 del 435/9 in del 434/1 SKUPAJ: 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 301-Vinski Vrh 292-Runeč 292-Runeč 292-Runeč 292-Runeč 292-Runeč 292-Runeč 320-Lešnica pri Ormožu 320-Lešnica pri Ormožu 331-Velika Nedelja 332-Ormož 27.10.2016 656 7 99 cca 250 350 237 202 14 63 cca 250 3280 35 495 1250 1750 1185 1010 70 315 1.750 cca 2000 11.000 cca 200 cca 250 1.400 1.750 95.987 velikost v m2 84 okvirna cena v EUR 15.740 Tabela B- Načrt pridobivanja stavb in prostorov: parc.št. 530/0 (stavba št. 475, kletni prostori Mercatorja, Kolodvorska c. 2, Ormož) SKUPAJ: šifra k.o. 332-Ormož 15.740 3. člen Obrazložitev: Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2016, se lahko nadaljujejo v letu 2017. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2017, znaša največ 22.345,40 EUR. 5. člen Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Na zemljiščih s parc. št. 1376/3 in 1365/5 k.o. Velika Nedelja v naravi dejansko stoji avtobusno postajališče Mihovci, zato je potrebno urediti lastništvo in zemljišči prenesti na Občino Ormož. Ta sklep velja s 01.01.2017. Številka: 478-132/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na delu zemljišča s parc. št. 310/1 k.o. Vuzmetinci, ter 351/2 k.o. Podgorci, 1145/1 k.o. Vičanci, 711/1, 711/2 in 1419/0 vse k.o. Velika Nedelja, 638/1 k.o. Runeč, 434/0, 435/0, 437/1, 437/2, 439/0, 426/2, 426/3 in 429/0 vse k.o. Lešnica pri Ormožu ter na zemljiščih s parc. št. 1366/2 in 1367/2 obe k.o. Koračice, 332/5 k.o. Lahonci, 325/2, 327/2, 327/3, 328/2, 329/2, 331/2, 334/2, 344/2, 348/2, 348/3 in 349/6 vse k.o. Zasavci, 683/2, 683/3, 691/2, 690/2, 680/2, 675/2, 674/4, 697/2, 698/2, 702/4 in 704/2 vse k.o. Vinski Vrh, 832/1, 638/7, 638/4, 703/6 in 708/3 vse k.o. Runeč v naravi dejansko poteka cesta, zato mora Občina Ormož predmetna zemljišča prenesti v svoje lastništvo. Občini sta bili v odkup ponujeni zemljišči s parc. št. 1666 in 1667 obe k.o. Velika Nedelja, ki se Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 nahajata na I. vodovarstvenem območju. Občina Ormož zemljišči potrebuje za vzpostavitev režima kmetovanja (prepoved vnosa pesticidov) ter varovanja zalog pitne vode vodarne Mihovci, zato ju bo pridobila na podlagi nakupa ali menjave za del zemljišča s parc. št. 465/2 k.o. Hardek (odvisno od določenih pogojev). Za nakup preostalih zemljišč v obrtni coni bo občina v programu pridobivanja zagotovila sredstva za primer potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Za potrebe gradnje avtobusnega postajališča bo Občina Ormož morala pridobiti v svojo last del zemljišča (cca 250 m2) s parc. št. 771/0 k.o. Lešnica pri Ormožu. 12 27.10.2016 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne ______ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2017 1. člen Za potrebe gradnje hodnika za pešce bo Občina Ormož morala pridobiti v svojo last del zemljišč s parc. št. 435/9 in 434/1 k.o. Ormož. V letu 2016 je bil realiziran odkup pritličnega dela prostorov Mercatorja v stavbi na naslovu Kolodvorska cesta 2 v Ormožu, v letu 2017 pa bi se odkupil še pripadajoči kletni del prostora v površini 84 m2. Odkup bi se izvedel z namenom ureditve javnega wc-ja, garsonjere oz. poslovnega prostora za MPIO, za ureditev čakalnice in poslovnih prostorov za avtobusno postajo ter trafiko. Odkup prostorov sodi v sklop celovite ureditve parka pri avtobusni postaji, v okviru katere je načrtovano, da se obstoječi dotrajani prostori javnega wc-ja, avtobusne postaje in trafike porušijo, novi pa se uredijo v odkupljenih prostorih. Park se na novo uredi. Ureditev avtobusne postaje bo potekala v sodelovanju s podjetjem Arriva d.o.o. Po odkupu prostorov je predvidena ureditev razmerij s podjetjem Arriva d.o.o. kot lastnikom obstoječe lokacije poslovnih prostorov avtobusne postaje. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta pridobivanja nepremičnega premoženja ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2017, kar v primeru tega letnega načrta znaša 22.345,40 EUR. S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2017. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/2016) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2017 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 354.898,13 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 13 27.10.2016 Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec šifra k.o. parc.št. velikost v m2 solast. delež razpolaganj e Občina Ormož Občina Ormož 332-Ormož 1031/24 546 1/1 prodaja okvirna vrednost v EUR 16.380 292-Runeč 12.859 1/1 prodaja 12.404 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož 266-Plešivica 835 836 837 503/6 *54/1 *54/2 637/2 324/18 440 1/1 prodaja 1.812,13 1/1 prodaja 50.000 18.678,74 47/100 prodaja 21.500 cca 450 1/1 prodaja 450 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož 332-Ormož 315-Pavlovski Vrh Poslovna cona Ormož 149/20, 206/1, 206/2, 205/2, 205/3, 136/0, 137/0, 135/0, 138/1, *13/0, 138/2, 149/49 del 591/2 290-Lahonci 332/4 cca 80 1/1 prodaja 560 323-Senešci 339/4 3.365 1/1 menjava 2.423 318-Hardek del 688/2 cca 660 1/1 prodaja 660 318-Hardek del 465/2 7.026 1/1 17.564 292-Runeč 956/1 316 1/1 301-Vinski Vrh 786/9 225 1/1 301-Vinski Vrh 786/4 576 1/1 301-Vinski Vrh 786/10 175 1/1 301-Vinski Vrh 786/6 302 1/1 301-Vinski Vrh 786/11 111 1/1 301-Vinski Vrh 786/7 163 1/1 prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja/menj ava prodaja 301-Vinski Vrh 786/8 94 1/1 470 331-Velika Nedelja 327 - Podgorci 1150/16 59 2/4 prodaja/menj ava menjava 36/7 321 1/1 menjava 2.300 323-Senešci 570/23 34 1/1 menjava 180 323-Senešci 570/24 141 1/1 menjava 800 310-Jastrebci 591/1 in 591/2 590 1/1 prodaja 2.000 335-Loperšice Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 1.500 1.125 2.880 875 1.510 555 815 147 Poročevalec, št. 8 Občina Ormož SKUPAJ: 14 293-Stanovno 192/1 27.10.2016 1371 1137/1 371 prodaja 9.000 147.910,13 Tabela B – Načrt razpolaganja s stavbami/deli stavb ter z zemljišči s stavbo: upravljavec stavba k.o. št. stavbe velikost v m2 solastniški delež Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Vrazova 1 332-Ormož 465 111,86 1/1 okvirna vrednost v EUR 15.000 Vrazova 1 332-Ormož 465 50,98 1/1 9.375 Vrazova 1 332-Ormož 465 74,86 1/1 11.250 Vrazova 1 332-Ormož 465 89,39 1/1 14.250 Vrazova 1 332-Ormož 465 70,10 1/1 10.500 Vrazova 1 332-Ormož 465 51,02 1/1 8.625 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Cerovec Stanka Vraza 32 Cerovec Stanka Vraza 32 Ivanjkovci 35 299-Mali Brebrovnik 299-Mali Brebrovnik 299-Mali Brebrovnik 296-Cerovec Stanka Vraza 296-Cerovec Stanka Vraza 294Ivanjkovci 294Ivanjkovci 91 70,61 1/1 11.775 91 66,40 1/1 11.400 91 59,44 1/1 9.600 16 42,78 1/1 4.730 17 16,72 1/1 1.210 14 94 1/1 8.750 227 cca 590 504 1/1 11.550 323-Senešci 57 1715+226+380 +2120+237+43 +20+3474+140 +352+8910=21.874 1/1 30.206 321-Šardinje 337-Grabe pri Središču 29 1043 557+189=746 1/1 1/1 657 12.110 332- Ormož 475 cca 70 1/1 36.000 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož -Ivanjkovci 11 -parc. št. del 377/4 in 377/5 -Senešci 54 -423/1, 421/1, 420/1, 422/0, 434/1, 428/1, 434/2, *74/0, 433/3, 427/0 192/2 Grabe 25 *61/0, 203/3 Kolodvorska c. 2, del stavbe parc. št. 530/0 Skupaj: 206.988 3. člen 4. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2016, se lahko nadaljujejo v letu 2017. Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2017, znaša največ 70.979,63 EUR. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 15 27.10.2016 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2017. Številka: 478-131/2016 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 50/14 in 76/15) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13, 10/14 in 58/16). Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. Parc. št. 835, 836, 837, 503/6, *54/1, *54/2 in 637/2 vse k.o. Runeč predstavljajo kmetijo na Runču, ki jo je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanko, ki ji je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Kmetija je predvidena za prodajo v celoti. Objekti na kmetiji so ruševina. Na zemljišču s parc. št. 324/18 k.o. Plešivica stoji vodohran Jeruzalem, ormoški in ljutomerski. V letu 2014 je bila na podlagi izvedenega stanja (izgrajenega VH Jeruzalem) izvedena meritev, tako da bo odmerjen ljutomerski del vodohrana prodan Občini Ljutomer. Poslovna cona Ormož je vključena v program prodaje za primer morebitnih interesentov oz. kupcev zemljišč na tem območju. Delež zemljišč s parc. št. 149/20, 206/1, 206/2, 205/2, 205/3, 136/0, 137/0, 135/0, 138/1, *13/0, 138/2 in 149/49 vse k.o. Loperšice je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanca, ki mu je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Del zemljišča s parc. št. 591/2 k.o. Pavlovski Vrh meji na zemljišča stranke, ki je prosila za odmero in odkup predmetnega zemljišča. Zemljišče s parc. št. 332/4 k.o. Lahonci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Zemljišče s parc. št. 339/4 k.o. Senešci je v naravi gozd in ga bo Občina Ormož zamenjala z odmerjenim delom zemljišča s parc. št. 433/1 k.o. Senešci, po katerem poteka cesta do občinske hiše na parc. št. *74/0 k.o. Senešci. Del zemljišča s parc. št. 688/2 k.o. Hardek meji na zemljišča stranke, ki je prosila za odmero in odkup predmetnega zemljišča. Del zemljišča s parc. št. 465/2 k.o. Hardek je v naravi obdelovalna površina po kateri je bil podan interes za nakup ali menjavo s strani stranke, ki pa bo v last Občine Ormož prenesla zemljišče v I. vodovarstvenem območju. S stranko bo sklenjena prodajna ali menjalna pogodba (odvisno od določenih pogojev). Zemljišče s parc. št. 956/1 k.o. Runeč meji na zemljišča, ki so v lasti stranke, ki je izrazila interes za pridobitev tega zemljišča. Stranka pa bo na Občino Ormož s prodajo ali menjavo (odvisno od določenih pogojev) prenesla zemljišča, ki bodo po pravnomočni odmeri v naravi cesta in vodijo do občinskih zemljišč na Runču. Zemljišča s parc. št. 786/9, 786/4, 786/10, 786/6, 786/11, 786/7 in 786/8 vse k.o. Vinski Vrh so zemljišča, ki jih občina ne potrebuje in jih v naravi dejansko že uporabljajo stranke, s katerimi bo Občina Ormož sklenila prodajne ali menjalne pogodbe (odvisno od določenih pogojev), te stranke pa bodo na Občino Ormož prenesle zemljišča, ki so bila v naravi uporabljena za razširitev cestišča. Zemljišče s parc. št. 1150/16 k.o. Velika Nedelja je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala interes za pridobitev lastništva na občinskem deležu tega zemljišča. Stranka bo na občino z menjalno pogodbo prenesla svoj delež zemljišča na parc. št. 1150/17 k.o. Velika Nedelja, ki se uporablja za cesto. Zemljišče s parc. št. 36/7 k.o. Podgorci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala interes za pridobitev tega zemljišča. Stranka bo na občino z menjalno pogodbo prenesla zemljišče s parc. št. 30/8 k.o. Podgorci, ki je v naravi pločnik. Zemljišči s parc. št. 570/23 in 570/24 obe k.o. Senešci sta v naravi bivša cesta, ki več ni v uporabi. Cesta sedaj poteka po privatnih parcelah, ki jih bo občina pridobila z zamenjavo teh dveh zemljišč z zemljišči, ki sta v naravi cesta s parc. št. 303/4 in 304/4 obe k.o. Senešci. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 8 16 Zemljišči s parc. št. 591/1 in 591/2 obe k.o. Jastrebci sta v naravi dovoz in funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki ju stranka že uporablja in prosi za odkup. Solastnik zemljišča s parc. št. 192/1 k.o. Stanovno je Občina Ormož, ki zemljišča ne potrebuje in bi ga želela prodati zainteresiranemu kupcu. Stavbe/deli stavb ter zemljišča s stavbami iz tabele B so starejša stanovanja in stavbe in so potrebna temeljite obnove. Glede na to, da so najemniki stanovanj ter ostali pokazali interes za nakup predlagamo prodajo teh objektov. V letu 2016 je bil realiziran odkup pritličnega dela prostorov Mercatorja v stavbi na naslovu Kolodvorska cesta 2 v Ormožu. V letu 2017 pa se bodo uredila razmerja s podjetjem Arriva Slovenija d.o.o. tako, da bo sklenjena menjalna pogodba z Občino Ormož za prostor v stavbi na naslovu Kolodvorska c. 2 za poslovne prostore avtobusne postaje na naslovu Kolodvorska c. 2/a v Ormožu. V skladu s prvim in drugim odstavkom 12. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb nepremičnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2017, kar v primeru tega letnega načrta znaša 70.979,63 EUR. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 27.10.2016