Vprašanja, pri letosnji konzistorni sknšnji za začetne učitelje v Ljnbljaiii. 1. Kako naj si in si mora učitelj pridobivati poštovanja pri dobro inislečili ljudeh? 2. Kaj koristijo učiteljski zbori? 3. Kako se razločujeta in rabita glagola ali časovnika morem in moram, — kako besedice cel in ves, kako u in v ? 4. Zakaj se po ,,Slovensko-nemški praktični graraatiki" različni govorni razpoli ali besedne plemena ne obdelujejo naenkrat tako, kakor v navadni slovnici, temuč da se obdelujejo večidel po več krajih in vselej le po nekoliko? 5. Nekdo knpi travnik, ki je 120° dolg in 55° širok po 45 kr. ?"; koliko sežnjev dolg je pa nek drugi travnik, ki je 70" širok, in če je ?" po 40 kr. pa je ravno za toliko na prodaj, kakor pprvi? 6. 8'/4 tŁ kakega blaga vplja 2'/.2 gold. av. velj.; koliko vplja '/4 ti v konv. denarji? (Xaj se naredi po dvaslavkii in primerno razloži za šolsko mladost.) ^* 3/i '• % naJ se izštevili v desetnih drobcih, in naj se za niladost razumljivo razjasni. 8. Kako naj se v višjih razredih steviljenje iz glave združuje s številjenjem s številkami? 9. Xeki dolžnik plača od 3'/2 leta obrpsti po 4'/tl od sto in 4500 gold. kapitala s kavo, cent po 65'/2gold.; koliko centov kave potrpbuje za ta dolg? 10. Kako naj se učpnci pri pervih vajah vadijo pisati ? 11. XTa kfpre poglavitne reči se mora posebno paziti, da se berilni spisi priaierno obdelujejo ? 12. Koliko naj se v našem kraji podučuje nemški jezik po ,,SIovensko-nemškpm abecedniku" ? 13. Kaj je poočitovanje, in kaj koristi pri nauku za otroke?