Osnutek Na podlagi 16. in 23. člena zakona o financiranju splošnih druž-benih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78) in 190. člena statuta občine Ljubljana-Šiška (Uradni list SRS, št. 2/78, 31/81 in 8/82) je skupščina občine Ljubljana-Šiška na .. . seji zbora združenega dela in ... seji zbora krajevnih skupnosti dne......sprejela ODLOK o proračunu občine Ljubljana-Šiška za leto 1985 1. člen S proračunom skupščine občine Ljubljana-Šiška (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financi-ranje splošnih družbenih potreb v občini Ljubljana-Šiška. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna za lelo 1985 znašajo in se razporedijo: 1.020,261.000 din — za razporeditev po posebnem delu proračuna 702,692.000 din — za razporeditev v tekočo proračunsko rezervo in obveznosti iz preteklih let 2,000.000 din — za združevanje sredstev v Ljubljani 315,569.000 din Pregled prihodkov in njihova razporeditev je zajeta v bilanci prihodkov in v posebnem delu proračuna, kar je sestavni del občin-skega proračuna. 3. člen Občina Ljubljana-Šiška odslopa skupščini mesta Ljubljane del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi mesto na podlagi dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu Ljubljana za leto 1985 s svojim pro-računom. Občina Ljubljana-Šiška pooblašča Službo družbenega knjigo-vodstva, podružnico Ljubljana, da ob vsakokratni praznitvi zbimih računov odvaja v proračun mesta 35,09 % vseh tekočih-izvimih prihodkov, razen od prihodkov turističnih taks, taks na promet parklarjev ter lastnih prihodkov upravnih organov, vendar največ do zneska 315,560.000 din. 4. člen Turistične takse se uporabljajo za pospeševanje turističnih dejavnosti in se združujejo na ravni mesta. 5. člen Takse na promet parklarjev in kopitarjev se samo evidenčno iz-kazujejo v proračunu občine in se združujejo na posebni račun za zdravstveno varstvo pri skupščini mesta Ljubljane. 6. člen Od izvirnih prihodkov, po drugem členu tega odloka, zmanjšanih za odstopljene prihodke mestnemu proračunu po 3. členu tega od-loka se 1 % izloča v sredstva rezerv proračuna. 7. člen Sredstva za realizacijo programov dela se med letom dodeljujejo organom in organizacijam ter skupni slrokovni službi enakomemo kot mesečne akontacije. Organi in organizacije ter skupna stro-kovna služba poročajo izvršnemu svetu o realizaciji programov dela. 8. člen Sredstva, ki jih delavci v občinskih upravnih organih in skupni strokovni službi pridobivajo kot dohodek delovnih skupnosti, se bodo povečala v skladu s sprejetimi dogovori in v odvisnosti od realizacije programa dela. V primeru, da se bodo osebni dohodki v gospodarstvu občine med letom povečali nad načrtovano rastjo, bo skupščina občine z rebalansom proračuna zagotovila dodatna sredstva za povečanje osebnih dohodkov. . 9. člen Upravni organi in skupna strokovna služba smejo obračunati amortizacijo v višini ki je določena v proračunu. Zaradi učinko-vitejše in racionalnejše uporabe sredstev amortizacije bodo uprav-ni organi in skupna strokovna služba združevali sredstva. Izvršni svet bo odločal o uporabi amortizacije na predlog sekretariata za občo upravo po sprejetem programu za leto 1985. ,. 10. člen Skladno s sporazumom o merilih in kriterijih za udeležbo posa-mezne KS na dohodku iz sredstev proračuna občine Ljubljana-Šiška izvršni svet z ugotovitvenim sklepom določi udeležbo posa-mezne krajevne skupnosti iz sredstev proračuna za leto 1985. Od skupno določenih sredstev za izvajanje redne dejavnosti KS se oblikujejo 5 % sredstva rezerv. Predlog razporeditve teh sred-stev izdela odbor podpisnikov sporazuma navedenega v prvem odstavku tega člena. , 11. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet skupščine Ljubljana-Šiška (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet). Sredstva občinskega proračuna se med letom delijo praviloma enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov. Izvršni svet sme, če nastanejo pri izvajanju nalog nepričakovane težave ali če se odloči za varčnejšo in bolj smotrno porabo sred-stev zaradi ohranitve proračunskega ravnotežja, spremeniti namen in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posebne namene. 12. člen \z razporejenih prihodkov v posebnem delu proračuna se naka-zujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim porabnikom: — upravnim organom in skupni strokovni službi občine ter samostojnim organom mesta in regije, — pravosodnim organom, — družbenopolitičnim organizacijam in društvom, — upravi za Ijudsko obrambo in teritorialno obrambo, — krajevnim skupnostim in drugim samoupravnim skupnostim, — skupnosti slovenskih občin, skupnosti občin Ijubljanske regije in stalni konferenci mest v Jugoslaviji, — posebnim računom proračuna in drugim neposrednim porab-nikom proračuna. Sredstva navedena v 3., 4., 5., 6., 7. in 10. členu tega odloka se nakazujejo neposredno iz proračuna. 13. člen Nosilci sredstev so naslednji: Izvršni svet za: sredstva za družbenopolitične in družbene orga-nizacije, za investicije v osnovna sredstva. Skupna strokovna služba za: sredstva za dejavnost skupščine, izvršnega sveta, informativno in dokumentacijsko dejavnost. Komite za družbene dejavnosti za: sredstva za dejavnost SIS, za uveljavitev temeljnih pravic borcev NOV, Wl, vzdrževanje in postavitev spomenikov in spominskih obeležij NOB, sofinanciranje poti spominov in tovarištva, Muzeja revolucije, sredstev za socialno skrbstvo in zdravstveno varstvo. Komite za družbeno planiranje in gospodarstvo za: sredstva za znanstveno dejavnost, intervencije-gospodarske posege v gospo-darstvu, dopolnilna sredstva SIS, za kratkoročno, srednjeročno in dolgoročno planiranje. Komite za urejanje prostora: sredstva za komunalno dejavnost, načrtovanje prostora. Sekretariat za občo upravo: sredstva za dejavnost pravosodja, krajevnih skupnosti in kadrovske politike. Sekretariat za Ijudsko obrambo: sredstva za dejavnost varnosti in družbene samozaščite. Sekretariat za finance in proračun: sredstva za odplačila kreditov in stroškov plačilnega prometa. Štab za teritorialno obrambo: sredstva za teritorialno obrambo. 14. člen Uporabniki morajo sredstva, ki jih prejemajo iz proračuna občine, uporabljali za namene, za katere so jim bila dana, skladno s predpi-si, dogovori oziroma sporazumi o njihovi uporabi. Za izvajanje tega člena sta odgovorna odredbodajalec in vodja računovodstva. 15. člen Upravni organi in drugi uporabniki sredstev morajo opraviti svoje naloge iz svojega področja v mejah sredstev, ki so jim določena s tem proračunom. Uporabniki ne smejo na račun občinskega pro-računa prevzemati obveznosti, katere bi presegale zneske dolo-čene v tem proračunu, razen če se s posebnim aktom oziroma do-govorom skupščine ne določi drugače. Upravni organi. ki se finan-cirajo iz proračuna oziroma delovne skupnosti, smejo prevzemati obveznosti po pogodbah in sporazumih le v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. • - 16. člen Vsi prihodki, ki jih upravni organi ustvarijo s svojo dejavnostjo ali za delo s pogodbami, so prihodek občinskega proračuna, razen če ni s tem odlokom drugače določeno. Za prihodke upravnih organov, v smislu prejšnjega odstavka, se ne štejejo prihodki prejeti od prodaje najdenih predmetov, nabavne vrednosti pri prodaji tiskovin in obrazcev, dejanskih stroškov upora-be občinske stavbe po drugih uporabnikih in od razmnoževanja ter fotokopiranja. 17. člen Za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so upravnemu orga-nu in skupni strokovni službi odobrena v občinskem proračunu je odgovoren funkcionar, ki vodi upravni organ in skupno strokovno službo oziroma druga pooblaščena oseba kot odredbodajalec. Po-leg odredbixiajalca je za zakonito porabo sredstev cdgovoren tudi vodja računovodstva. 18. člen Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je predsed-nik izvršnega sveta. 19. člen Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: 1.0 prenosu sredstev med posameznimi postavkami občin-skega proračuna. 2. O uporabi sredstev rezerv do višine 1,500.000 din za posa-mezne primere, v izrednih razmerah (potres, poplava) pa v višini razpoložljivih sredstev, za izdatke iz Ltočke 39.člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78). 3. O uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve za namene, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo predvidenih zadostnih sredstev. 4. Da začasno uporabi sredstva rezerv, če prihodki pritekajo neenakomerno, vrniti se morajo do konca leta 1985. 20. člen Sekretariat za finance in proračun spremlja pri proračunskih porabnikih sredstev, ki se jim zagotavlja iz proračuna in po potrebi predlaga izvršnemu svetu sprejem potrebnih ukrepov. Kadar prihodki med letom ne pritekajo enakomerno, odloča o za-časni omejitvi sredstev izvršni svet. V primeai, da prihodki proračuna za leto 1985 ne bodo doseženi v predvideni višini, se v skladu z določbami 11. člena tega odloka zmanjša poraba. O omejitvi porabe odloča izvršni svet. ¦ 21.člen Bilanca prihodkov in odhodkov je sestavni del tega odloka. "-'"• 22. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS, uporablja pa se od 1. januarja 1985. Številka: 349-8/1-1984 Datum: 21.12. 1984 Predsednica skupščine občine Ljubljana-Šiška Anka Tominšek, I. r.