PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 ie0 Localis Uradno glasilo slovenskih občin Št. 5 Maribor, petek 15.2.2019 OBČINA BLOKE 142. Odlok o proračunu Občine Bloke za leto 2019 Na podlagi 29. člena Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 -popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617 IN 13/18) in Statuta Občine Bloke (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/17-UPB1) je občinski svet Občine Bloke na svoji 3. redni seji, 7. 2. 2019, sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE BLOKE ZA LETO 2019 1. Splošna določba ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIV 1. člen S tem odlokom se za proračun Občine Bloke za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2.206.866 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.832.573 70 DAVČNI PRIHODKI 1.412.873 700 Davki na dohodek in dobiček 1.261.751 703 Davki na premoženje 105.122 704 Domači davki na blago in storitve 46.000 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 419.700 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 32.000 711 Takse in pristojbine 1.500 712 Globe in druge denarne kazni 15.000 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 302.100 714 Drugi nedavčni prihodki 69.100 72 KAPITALSKI PRIHODKI 40.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 40.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 334.293 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 334.293 Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo, javne službe in javno-zasebno partnerstvo Maribor Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 217/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2.780.613 40 TEKOČI ODHODKI 812.940 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 174.716 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 28.005 402 Izdatki za blago in storitve 600.836 403 Plačila domačih obresti 0 409 Rezerve 9.383 41 TEKOČI TRANSFERI 698.373 410 Subvencije 15.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 457.200 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 65.720 413 Drugi tekoči domači transferi 160.453 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.242.200 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.242.200 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 27.100 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 15.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 12.100 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) -573.747 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA 0 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 0 55 ODPLAČILA DOLGA 0 550 Odplačila domačega dolga 0 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -573.747 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 0 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 573.747 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 590.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: • prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požari (Uradni list RS,št. 71/93, 87/01 in 110/02); • prihodki od turistične takse; • prihodki iz naslova okoljska dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov; • prihodki iz naslova okoljska dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda; • prihodki iz naslova takse za vzdrževanje gozdnih cest; • prejemki iz državnega proračuna in drugih virov za določene namene;; • prispevki občanov za izgradnjo komunalne infrastrukture. Namenski prihodki, ki niso bili porabljeni v tekočem letu se prenesejo v proračun za naslednje leto. 4. člen Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe, če nastanejo za to Št. 5/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 utemeljeni razlog, če je na določenih postavkah manjša realizacija, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih ali če to narekuje dinamika izvajanja investicij in realizacija. Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe med proračunskimi postavkami tudi med programskimi področji proračunske porabe v posebnem delu proračuna, če je to potrebno za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov ter zaradi drugih utemeljenih razlogov. Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe med proračunskimi postavkami tudi v Načrtu razvojnih programov za obdobje 2019-2022, če je to potrebno za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. Župan odloča o razporeditvi sredstev splošne proračunske rezervacije. Med izvrševanjem proračuna se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke na postavki, kjer pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe posamezne naloge. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke. 5. člen Proračunskim uporabnikom se sredstva tekočih transferov dodeljujejo mesečno oziroma v skladu s pogodbo. Če višina sredstev za posameznega proračunskega porabnika ne presega 5.000 € se sredstva lahko dodelijo v enkratnem letnem znesku v skladu z likvidnostjo proračuna. 6. člen Neposredni proračunski uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost, ji je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti za projekte, sofinancirane iz skladov EU. 7. člen Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta, razen v primeru, če gre za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov. 8. člen Proračunski skladi je: 1. račun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 0,2 % skupno doseženih prihodkov tekočega proračunskega leta. Izločanje v rezerve preneha, ko višina skupno doseženih sredstev proračunske rezerve doseže 1,5 % vseh proračunskih sredstev. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 46. člena ZJF župan in o tem obvesti občinski svet. 4. Posebnosti upravlanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja države 9. člen Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do višine 1.500 €. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 zadolži v skladu z zJf. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je občina Bloke, v letu 2019 ne sme preseči z zakonom določenega zneska. 11. člen Posredni uporabniki občinskega proračuna, katerih ustanoviteljica občina se lahko v letu 2019 zadolžijo samo s soglasjem ustanovitelja oziroma soustanovitelja. 6. Prehodne in končne določbe 12. člen V obdobje začasnega financiranja občine Bloke v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen Ta odlok začne veljati takoj. Objavi pa se Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-0005/2018 Datum: 7. 2. 2019 Občina Bloke Jože Doles, župan 143. Odlok o ustanovitvi Turistično informacijskega centra Občine Bloke Na podlagi 13. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (ZSRT-1) (Uradni list RS, št. 13/18) in 15. člena Statuta občine Bloke - UPB1 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 62/17) je občinski svet občine Bloke na 3. redni seji dne 7. 2. 2019 sprejel ODLOK O USTANOVITVI TURISTIČNO INFORMACIJSKEGA CENTRA OBČINE BLOKE 1. člen Občina Bloke ustanavlja turistično informacijski center za potrebe razvoja turizma v Občini Bloke. 2. člen Ime centra je Turistično informacijski center Občine Bloke. Št. 219/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 Skrajšano ime je TIC Bloke. Sedež TIC Bloke je na naslovu Nova vas 4a, 1385 Nova vas. 3. člen TIC Bloke opravlja naslednje naloge: • načrtuje in izvaja turistično ponudbo, • nudi informacije turistom, • zbira podatke za potrebe informiranja obiskovalcev, • ugotavlja mnenja obiskovalcev o kakovosti turistične ponudbe, • spremlja in posreduje predloge in pritožbe obiskovalcev v zvezi s turistično ponudbo pristojnim organom, • skrbi za urejenost in vzdrževanje turistične signalizacije, • skrbi za promocijo Občine Bloke in območja Zelenega Krasa, • oblikuje strategijo razvoja turizma, • povezuje ponudnike turističnih storitev na domačem in širšem območju, • pripravlja in sodeluje na turističnih prireditvah in sejmih, • nudi pomoč pri oblikovanju in trženju turističnih produktov, • izvajanja lokalno turistično vodniško službo, • izvaja prodajo spominkov in vstopnic, • nudi pomoč pri izobraževanju kadra v turizmu, • sodeluje pri predstavitvi spominkov in drugih izdelkov iz lokalnega turističnega območja (spominki, čebelarski proizvodi, domače pecivo..) • organizira turistične oglede, • vodenje ogledov v muzeju Bloški smučar. 4. člen TIC Bloke je organiziran v okviru režijskega obrata občine Bloke in ni samostojna pravna oseba. 5. člen Prostore in druge pogoje za delo zagotavlja ustanovitelj. 6. člen Sredstva za izvajanje dejavnosti TIC Bloke se zagotavljajo: • iz proračuna Občine Bloke, • iz lokalnih, državnih in mednarodnih razpisov, • iz sredstev turistične takse, • od prodaje vstopnic. 7. člen TIC Bloke je neposredno odgovoren županu, po njegovem pooblastilu direktorju občinske uprave. V okviru TIC Bloke lahko delujejo zaposleni kot redno zaposleni, zaposleni po pogodbah ali zaposleni preko programov javnih del. 8. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0001/2019 Datum: 7. 2. 2019 Občina Bloke Jože Doles, župan 144. Pravilnik o dodelitvi nepovratnih finančnih sredstev za sofinanciranje nakupa malih komunalnih čistilnih naprav in sofinanciranje nakupa hišnih črpališč v Občini Bloke Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09, 51/10), 21. Člena Odloka o odvajanju in čiščenju komunalnih odpadnih in padavinskih voda na območju Občine Bloke (Uradni list RS, št. 16/08), 15. člena Statuta Občine Bloke - UPB 1 (uradno glasilo slovenskih občin št. 62/2017) je Občinski svet Občine Bloke na 3. redni seji dne, 7. 2. 2019 sprejel naslednji PRAVILNIK O DODELITVI NEPOVRATNIH FINANČNIH SREDSTEV ZA SOFINANCIRANJE NAKUPA MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV IN SOFINANCIRANJE NAKUPA HIŠNIH ČRPALIŠČ V OBČINI BLOKE I. Splošno 1. člen Predmet Pravilnika je subvencioniranje dela stroškov nakupa in vgradnje male komunalne čistilne naprave (v nadaljevanju MKČN) za čiščenje komunalne odpadne vode iz enostanovanjskih in večstanovanjskih stavb ter nakup in vgradnjo hišnih črpališč za prevajanje odpadnih komunalnih voda na območju Občine Bloke. 2. člen Občina Bloke skladno z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Republiki Slovenji, Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode in Odlokom o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v Občine Bloke, kot lokalna skupnost zagotavlja proračunska sredstva za namen sofinanciranja nakupa in vgradnje MKČN (individualnih ali skupnih) velikosti do 50 populacijskih enot (PE) in nakupa in vgradnje hišnega črpališča (individualnega ali skupnega) za prevajanje odpadnih komunalnih voda. II. Višina sredstev 3. člen Sredstva za nakup in vgradnjo MKČN in hišna črpališča se zagotavljajo iz občinskega proračuna, njihovo višino sprejme občinski svet v proračunu za tekoče leto. 1. Upravičencem se lahko po namenu dodelijo finančna sredstva za MKČN v višini: • 1.200,00 €/MKČN z nazivno zmogljivostjo 1-6 PE; • 1.800,00 €/MKČN z nazivno zmogljivostjo 7-20 PE • 2.400,00 €/MKČN z nazivno zmogljivostjo 21-50 PE vendar največ 50% investicijskih vrednosti (DDV ni upravičen strošek) 2. Upravičencem se lahko po namenu dodelijo finančna sredstva za nakup in vgradnjo hišnega črpališča za prevajanje odpadnih komunalnih voda v višini: • 600,00 €/ hišno črpališče do 1-6 PE; • 900,00 €/ hišno črpališče do 7-20 PE • 1.200,00 €/ hišno črpališče do 21-50 PE vendar največ 50% investicijskih vrednosti (DDV ni upravičen strošek) III. Upravičenci 4. člen Št. 220/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 1. Upravičenci do sredstev za nakup in vgradnjo MKČN so lastniki (fizične osebe) stanovanjskih in večstanovanjskih objektov s stalnim prebivališčem na območju Občine Bloke. Stanovanjski in večstanovanjski objekti se morajo nahajati na območju Občine Bloke izven območja poselitve znotraj katerih se predvideva izgradnja javne kanalizacije z zaključeno javno čistilno napravo. 2. Upravičenci do sredstev za nakup in vgradnjo hišnega črpališča so lastniki (fizične osebe) stanovanjskih in večstanovanjskih objektov s stalnim prebivališčem na območju Občine Bloke, ki se priključujejo na javno kanalizacijsko omrežje, kjer ni možna izgradnja gravitacijskega priključka. Upravičeni vlagatelj vloge je do sofinanciranja upravičen le enkrat za isti namen. Do sredstev niso upravičene pravne osebe. Upravičenci, kateri so podali popolno vlogo v tekočem letu in zaradi porabe sredstev niso prejeli subvencije, imajo ob ponovni prijavi na razpis prednost v vrstnem redu. IV. Pogoji za pridobitev subvencije 5. člen MKČN: Pogoji za dodelitev subvencije za MKČN so naslednji: • da enostanovanjski ali večstanovanjski objekt leži izven območja predvidene izgradnje javne kanalizacije (aglomeracije); • da je v objektu prijavljeno stalno prebivališče; • da ima lastnik objekta veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali ustrezna dokazila, da je zgrajen pred letom 1967; • MKČN mora imeti izjavo o lastnostih naprave, CE oznako - listino o skladnosti izdelka z zahtevami glede doseganja mejne vrednosti parametrov odpadnih vod , kot jih predpisuje Uredba o emisiji snovi pri odvajanju odpadnih vod iz MKČN (Uradni list RS, št. 98/07. 30/10); • MKČN mora imeti navodila dobavitelja za obratovanje in vzdrževanje naprave; • predložiti dokazila o opravljenih prvih meritvah, v skladu s predpisom, ki ureja prve meritve in obratovalni monitoring odpadnih voda; • priloženi morajo biti računi, ter dokazila o plačilu računov; • v primeru povezovanja več lastnikov stanovanjskih objektov oz. lastnikov stanovanjskih enot v večstanovanjskem objektu, ki se priključujejo na skupno MKČN mora biti priložen podpisan dogovor vseh uporabnikov, s katerimi določijo skupnega zastopnika, ki v njihovem imenu poda skupno vlogo; • ena stanovanjska enota predstavlja eno stanovanjsko hišo, pri večstanovanjskih objektih pa ena stanovanjska enota predstavlja eno stanovanje. HIŠNO ČRPALIŠČE: Pogoji za dodelitev subvencije za črpališče so naslednji: • da enostanovanjski ali večstanovanjski objekt leži v območju predvidene izgradnje javne kanalizacije (aglomeracije); • da je v objektu prijavljeno stalno prebivališče; • da ima lastnik objekta veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali ustrezna dokazila, da je zgrajen pred letom 1967; • črpališče mora imeti navodila dobavitelja za obratovanje in vzdrževanje naprave; • priloženi morajo biti računi, ter dokazila o plačilu računov; • v primeru povezovanja več lastnikov stanovanjskih objektov oz. lastnikov stanovanjskih enot v večstanovanjskem objektu, ki se priključujejo na skupno hišno črpališče mora biti priložen podpisan dogovor vseh uporabnikov, s katerim določijo skupnega zastopnika, ki v njihovem imenu poda skupno vlogo; • ena stanovanjska enota predstavlja enostanovanjsko hišo, pri večstanovanjskih objektih pa ena stanovanjska enota predstavlja eno stanovanje. V. Način prijave 6. člen Občina vsako leto po sprejemu proračuna objavi javni razpis, v katerem določi postopke, roke in pogoje za dodelitev subvencije po tem pravilniku. Postopek dodeljevanja sredstev vodi tričlanska komisija za dodelitev proračunskih sredstev za namen sofinanciranja MKČN in hišnega črpališča, ki jo s sklepom imenuje župan občine Bloke. Sredstva se dodeljujejo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev tekočega leta za ta namen. Na podlagi predloga dodelitve proračunskih sredstev, ki ga pripravi komisija, občinska uprava izda sklep o dodelitvi sredstev. Zoper navedeni sklep je možna pritožba županu občine Bloke. Medsebojno razmerje med Občino Bloke in prejemnikom sredstev se določi s pisno pogodbo o sofinanciranju. VI. Nadzor in sankcije 7. člen V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena ali, da so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov oziroma je prejemnik prekršil druga določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev v enkratnem znesku. Prejemnik bo moral vrniti sredstva s pripadajočimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. 8. člen Ta Pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin. Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljavnost prejšnjega pravilnika št.: 35408-0006/2018. Številka: 35408-0001/2019 Datum: 7. 2. 2019 Občina Bloke Jože Doles, župan OBČINA DESTRNIK 145. Odlok o proračunu Občine Destrnik za leto 2019 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 - Št. 221/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 ZIPRS1617 in 13/18) in 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/10 -uradno prečiščeno besedilo, 11/10-popr., 14/14 in 9/15) je Občinski svet Občine Destrnik na 3. redni seji, dne 13. 2. 2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE DESTRNIK ZA LETO 2019 I. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Destrnik za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2.405.661 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.975.549 70 DAVČNI PRIHODKI 1.796.649 700 Davki na dohodek in dobiček 1.630.609 703 Davki na premoženje 111.440 704 Domači davki na blago in storitve 53.600 706 Drugi davki 1.000 71 NEDAVČNI PRIHODKI 178.900 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 34.300 711 Takse in pristojbine 3.500 712 Globe in druge denarne kazni 1.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 0 714 Drugi nedavčni prihodki 140.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 168.471 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 168.471 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 261.641 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 261.641 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2.361.549 40 TEKOČI ODHODKI 930.880 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 289.035 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 44.545 402 Izdatki za blago in storitve 536.800 403 Plačila domačih obresti 40.000 409 Rezerve 20.500 41 TEKOČI TRANSFERI 841.152 410 Subvencije 21.100 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 453.500 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 53.240 413 Drugi tekoči domači transferi 313.312 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 589.517 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 589.517 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 0 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 0 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) 44.112 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 Št. 222/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA 0 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 82.168 50 ZADOLŽEVANJE 82.168 500 Domače zadolževanje 82.168 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 132.193 55 ODPLAČILA DOLGA 132.193 550 Odplačila domačega dolga 132.193 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -5.913 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -50.025 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -44.112 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 5.913 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Destrnik. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -podkonta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen Odredbodajalec sredstev vseh delov proračuna za vse dejavnosti je župan. Župan lahko posebej pismeno pooblasti direktorja občinske uprave za odredbodajalca. Pooblastilo je lahko generalno ali za čas njegove odsotnosti. Za izvrševanje proračuna Občine Destrnik je odgovoren župan. 5. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proraču na so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: • prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se pobirajo. • prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 1 87/01 in 71/93), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu, • prejeta sredstva za sofinanciranje projektov, • okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda. 6. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan na predlog neposrednega uporabnika - skrbnika proračunske postavke. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgusta in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. 7. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2020 50 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oz. lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Št. 223/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 8. člen (spreminjane načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekt financira iz namenskimi prejemki. Po preteku tega roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča Župan in lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz prehodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 9. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 6.500 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višini 5.000 evrov župan in o tem s pisnim poročilom obvesti občinski svet. IV. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2019 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 50o eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 11. člen Župan je pooblaščen,da odloča o kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar največ do višine 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta. Župan potrjuje dokumente identifikacija investicijskega projekta (DIIP) in investicijske programa (IP), kateri so zajeti v proračunu Občine Destrnik - v načrtu razvojnih programov. 12. člen Med odhodki proračuna so predvidena tudi sredstva za promocijo občine. O razporeditvi promocijskih sredstev in reprezentanco odloča župan oziroma od župana pooblaščena oseba. V. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 13. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežek izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 zadolžiti pri MGRT (23. člen ZFO) in sicer za projekt Ureditev infrastrukture Ločki Vrh. VI. Prehodne in končne določbe 14. člen (začasno financiranje v letu 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Destrnik v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-3/2019-3R-3/3 Datum: 13. 2. 2019 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan 146. Odlok o proračunu Občine Destrnik za leto 2020 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP, 96/15 -ZIPRS1617 in 13/18) in 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/10 -uradno prečiščeno besedilo, 11/10-popr., 14/14 in 9/15) je Občinski svet Občine Destrnik na 3. redni seji, dne 13. 2. 2019 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE DESTRNIK ZA LETO 2020 I. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Destrnik za leto 2020 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen Št. 224/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 3.094.517 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.975.049 70 DAVČNI PRIHODKI 1.796.149 700 Davki na dohodek in dobiček 1.630.609 703 Davki na premoženje 111.440 704 Domači davki na blago in storitve 53.100 706 Drugi davki 1.000 71 NEDAVČNI PRIHODKI 178.900 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 34.300 711 Takse in pristojbine 3.500 712 Globe in druge denarne kazni 1.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 0 714 Drugi nedavčni prihodki 140.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 450.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 450.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 669.468 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 262.632 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 406.836 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 3.032.601 40 TEKOČI ODHODKI 906.906 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 195.936 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 31.800 402 Izdatki za blago in storitve 605.720 403 Plačila domačih obresti 39.000 409 Rezerve 34.450 41 TEKOČI TRANSFERI 808.952 410 Subvencije 21.100 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 443.700 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 52.540 413 Drugi tekoči domači transferi 291.612 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.316.743 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.316.743 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 0 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 0 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. - II.) 61.916 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA 0 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 80.159 50 ZADOLŽEVANJE 80.159 Št. 225/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 500 Domače zadolževanje 80.159 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 142.075 55 ODPLAČILA DOLGA 142.075 550 Odplačila domačega dolga 142.075 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 0 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -61.916 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -61.916 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 0 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk -kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Destrnik. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke -podkonta. Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom. 4. člen Odredbodajalec sredstev vseh delov proračuna za vse dejavnosti je župan. Župan lahko posebej pismeno pooblasti direktorja občinske uprave za odredbodajalca. Pooblastilo je lahko generalno ali za čas njegove odsotnosti. Za izvrševanje proračuna Občine Destrnik je odgovoren župan. 5. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: • prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se pobirajo. • prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 1 87/01 in 71/93), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu, • prejeta sredstva za sofinanciranje projektov, • okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda. 6. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan na predlog neposrednega uporabnika - skrbnika proračunske postavke. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgusta in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2020 in njegovi realizaciji. 7. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2020 50 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oz. lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 8. člen (spreminjane načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekt financira iz namenskimi prejemki. Po preteku tega roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti projektov do 20% izhodiščne vrednosti odloča Župan in lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. Št. 226/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz prehodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 9. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF. Proračunska rezerva se v letu 2020 oblikuje v višini 26.950 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višini 10.000 evrov župan in o tem s pisnim poročilom obvesti občinski svet. IV. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2020 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 500 eurov. Obseg sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 11. člen Župan je pooblaščen,da odloča o kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar največ do višine 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta. Župan potrjuje dokumente identifikacija investicijskega projekta (DIIP) in investicijske programa (IP), kateri so zajeti v proračunu Občine Destrnik - v načrtu razvojnih programov. 12. člen Med odhodki proračuna so predvidena tudi sredstva za promocijo občine. O razporeditvi promocijskih sredstev in reprezentanco odloča župan oziroma od župana pooblaščena oseba. V. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 13. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežek izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2020 zadolžiti pri MGRT (23. člen ZFO) in sicer za projekt Ureditev infrastrukture v naselju Drstelja. Prehodne in končne določbe 14. člen (začasno financiranje v letu 2021) V obdobju začasnega financiranja Občine Destrnik v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-3/2019-3R-4/5 Datum: 13. 2. 2019 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan 147. Letni program organizacij in društev na področju humanitarnih in ostalih dejavnosti za leto 2019 Na podlagi Pravilnika za vrednotenje programov organizacij in društev na področju humanitarnih in ostalih dejavnosti v občini Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 5/11 in 6/11-popr.) in 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo, 14/14 in 9/15) je Občinski svet Občine Destrnik na 3. redni seji, dne 13. 2. 2019 sprejel LETNI PROGRAM ORGANIZACIJ IN DRUŠTEV NA PODROČJU HUMANITARNIH IN OSTALIH DEJAVNOSTI ZA LETO 2019 Občina Destrnik za izvajanje programov organizacij in društev na področju humanitarnih in ostalih dejavnosti v letu 2019 v proračunu namenja sredstva, ki bodo razdeljena na podlagi Pravilnika za vrednotenje programov organizacij in društev na področju humanitarnih in ostalih dejavnosti v občini Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 5/11 in 6/11-popr.). V letu 2019 se za razpise društev namenijo sredstva v višini 10.969,00 EUR na proračunski postavki 08015: SOFINANCIRANJE DRUGIH DEJAVNOSTI, in sicer: • 8.411,78 EUR za financiranje humanitarnih in ostalih društev s sedežem v občini Destrnik, • 250,00 EUR za sofinanciranje humanitarnih društev s sedežem izven občine, • 1.800,00 EUR sofinanciranje programov Turističnega društva Destrnik in • -507,22 EUR za program MOSTOVI. Letni program se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in velja od 1. 1. 2019. Številka: 406-30/2018-20 Datum: 13. 2. 2019 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan 148. Letni program kulture Občine Destrnik za leto 2019 Na podlagi Pravilnika za vrednotenje programov ljubiteljske kulturne dejavnosti v občini Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 5/11 in 6/11-popr.) in 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo, 14/14 in 9/15) je Občinski svet Občine Destrnik na 3. redni seji, dne 13. 2. 2019 sprejel Št. 227/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 LETNI PROGRAM KULTURE OBČINE DESTRNIK ZA LETO 2019 Letni program kulture za leto 2019 se udejanja preko programa društva v občini, ki je registrirano za izvajanje kulturne dejavnosti in javnega zavoda. Javni interes za kulturo Občine Destrnik se uresničuje z zagotavljanjem pogojev za kulturno ustvarjalnost, dostopnost kulturnih dobrin, kulturno raznolikost, slovensko kulturno identiteto. Ti pogoji se zagotavljajo s sprejetim proračunom za leto 2019. V letu 2019 se sofinancirajo naslednje dejavnosti: 1. 08005 Sofinanciranje kulturnih društev Občina Destrnik objavi na podlagi zgoraj navedenega pravilnika vsako leto javni razpis za sofinanciranje programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti. Predmet razpisa so programi in projekti na področju kulture, ki zajemajo vse oblike ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih dobrin. Višina sredstev znaša 4.000,00 EUR, od tega se nameni za: • sofinanciranje redne letne dejavnosti 3.000,00 EUR, • sofinanciranje prireditev 1.000,00 EUR. Letni program kulture se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in velja od 1. 1. 2019. Številka: 406-30/2018-22 Datum: 13. 2. 2019 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan 149. Letni program športa Občine Destrnik za leto 2019 Na podlagi Pravilnika za vrednotenje letnega programa športa (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 5/11 in 6/11-popr.) in 15. člena Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo, 14/14 in 9/15) je Občinski svet Občine Destrnik na 3. redni seji, dne 13. 2. 2019 sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA OBČINE DESTRNIK ZA LETO 2019 Občina Destrnik za izvajanje letnega programa športa v letu 2019 zagotavlja proračunska sredstva tistim športnim društvom, ki bodo na podlagi javnega razpisa izvajali posamezne programe športa, ki so v skladu s Pravilnikom za vrednotenje letnega programa športa v občini Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 5/11 in 6/11-popr.) V proračunu Občine Destrnik se za proračunsko leto 2019 namenijo sredstva za izvajanje letnega programa športa na naslednjih proračunskih postavkah: 1. 08021 FINANCIRANJE INTERESNE ŠPORTNE VZGOJE OTROK 771,00 EUR 2. 08002 FINANCIRANJE ŠPORTA 7.300,00 EUR. V letu 2019 se financirajo naslednje vsebine športnih programov: 1. Financiranje interesne športne vzgoje otrok 771,00 EUR Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok od 6. do 14. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v športne programe OŠ Destrnik-Trnovska vas. Sofinancirajo se: šolska športna tekmovanja (medobčinska, regijska in državna): Vrednotijo se prevozi na posamezno tekmovanje. • priznani stroški /do 40 % stroškov vseh prevozov na tekmovanja. 2. Financiranje športa 7.300,00 EUR Od tega se nameni za: • športno rekreacijo 5.513,00 EUR Cilji športne rekreacije odraslih so ohraniti in izboljšati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjšati negativne posledice današnjega načina življenja in dela, preprečevati upadanje splošne vitalnosti človeka ter s temi motivi pritegniti čim večje število ljudi v redne oblike dejavnosti. • športne prireditve 1.787,00 EUR Letni program športa se objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin in velja od 1. 1. 2019. Številka: 406-30/2018-21 Datum: 13. 2. 2019 Občina Destrnik Franc Pukšič, župan OBČINA HOČE - SLIVNICA 150. SKlep o potrditvi elaborata lokacijske preveritve za območje parcel številka 780, 781/2, 782/2, 781/3, K.O. Spodnje Hoče Na podlagi 131. člena Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2) (Uradni list RS, št. 61/2017) ter 8. člena Statuta Občine Hoče-Slivnica (GSO, št. 61/2018) je Občinski svet Občine Hoče-Slivnica na 2. dopisni seji dne 12. 2. 2019 sprejel SKLEP O POTRDITVI ELABORATA LOKACIJSKE PREVERITVE ZA OBMOČJE PARCEL ŠTEVILKA 780, 781/2, 782/2, 781/3, K.O. SPODNJE HOČE 1. člen S tem sklepom se potrdi Elaborat lokacijske preveritve za območje parcel številka 780, 781/2, 782/2, 781/3, k.o. Spodnje Hoče, ki ga je izdelal Urbis d.o.o., Partizanska cesta 3, Maribor. Elaborat lokacijske preveritve se nanaša na individualno odstopanje od določil prostorskih aktov na zemljišču 780, k.o. Spodnje Hoče. Odstopanje je potrebno zaradi uskladitve z Zakonom o vodah - ZV-1(Uradni list RS, št. 67/02 z dne 26. 7. 2002). 2. člen Za potrebe spremembe se dovoli odmik gradbene linije od meje vodnega zemljišča zaradi uskladitve z Zakonom o vodah in se dovoli individualno odstopanje od določil prostorskega akta Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Hoče-Slivnica (MUV, št. 28/14, 4/15-teh. popravek, 10/15-obvezna razlaga, 23/15-teh. popravek, 24/15-obvezna razlaga, 1/16-teh. popravek, 9/16, 10/16- Št. 15/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 teh. popravek, 4/17-teh. popravek, 6/17, 9/17-teh. popravek, 23/17, 24/17, 3/18 - obvez. razlaga). Za izvedbo načrtovanega posega so potrebni individualni prostorski izvedbeni pogoji in sicer: • na parceli številka 780 k.o. Spodnje Hoče se dovoli prestavitev gradbene linije v notranjost parcele zaradi uskladitve z Zakonom o vodah tako, da bo odmik od vodnega zemljišča znašal 5,0 m. 3. člen Ta sklep velja dve leti od dneva uveljavitve. Investitor mora v tem času vložiti popolno vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja ali predodločbe. Sklep preneha veljati tudi, če preneha veljati na njegovi podlagi izdano gradbeno dovoljenje ali predodločba. 4. člen Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 03201-3/2019 Datum: 12. 2. 2019 Občina Hoče-Slivnica Marko Soršak, župan OBČINA MIRNA PEČ 151. Poročilo o izidu naknadnih volitev za člana Občinskega sveta Občine Mirna Peč POROČILO O IZIDU NAKNADNIH VOLITEV ZA ČLANA OBČINSKEGA SVETA OBČINE MIRNA PEČ V 4. VOLILNI ENOTI Občinska volilna komisija Občine Mirna Peč je na seji dne 10.02.2019, na podlagi 1. odstavka 90. člena in v zvezi z 92. členom Zakona o lokalnih volitev (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 83/12 in 68/17) in zapisnikov o delu volilnih odborov in zapisnikov volilnih odborov pri ugotavljanju izida glasovanja za člana občinskega sveta, na naknadnih volitvah za člana občinskega sveta Občine Mirna Peč dne 10. februarja 2019, ugotovila 1. 1. Na naknadnih volitvah 10. februarja 2019 je imelo pravico glasovati skupaj 175 volivcev, od tega: a) 175 volivcev, vpisanih v volilne imenike b) volivcev, ki bi glasovali s potrdili, ni bilo. 2. Glasovalo je skupaj 132 volivcev ali 75,43 % od vseh volivcev, ki so imeli pravico voliti, od tega je: a) 132 volivcev glasovalo na voliščih po volilnem imeniku 2. Za volitve člana občinskega sveta je bilo oddanih 132 glasovnic. Neveljavna je bila ena (1) glasovnica. Veljavnih glasovnic je bilo 131. Posamezni kandidati so v 4. volilni enoti: Mirna Peč -Gorenji Globodol, Srednji Globodol, Dolenji Globodol prejeli naslednje število glasov: 1. PETER GRIVEC - 28 glasov 21,37 % 2. ALEŠ KOVAČIČ - 45 glasov 34,35 % 3. ALEŠ BERUS - 58 glasov 44,28 % V volilni enoti so volili enega kandidata za člana občinskega sveta. Glede na to in glede na navedeno število glasov, ki so jih dobili posamezni kandidati, je bil v Občinski svet Občine Mirna Peč, ki šteje 10 članov, izvoljen kandidat: Aleš Berus, rojen 28.08.1982, Srednji Globodol 15, 8216 Mirna Peč, predlagatelja: Karla Povšeta in skupine volivcev Poročilo o izidu volitev se pošlje županu občine, Državni volilni komisiji ter predstavnikom kandidatur oziroma list kandidatov. Št. 040-017/2018-Mirna Peč, 10. 02. 2019 Občina Mirna Peč Gregor Kovačič, namestnik predsednice Občinske volilne komisije OBČINA RUŠE 152. Odlok o ustanovitvi Sveta za varstvo pravic najemnikov stanovanj v Občini Ruše Na podlagi 136. člena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03, 18/04 - ZVKSES, 47/06 - ZEN, 45/08 -ZVEtL, 57/08, 62/10 - ZUPJS, 56/11 - odl. US, 87/11, 40/12 - ZUJF, 14/17 - odl. US in 27/17) ter 15. in 73. člena Statuta Občine Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 23, z dne 11. 5. 2018) je Občinski svet Občine Ruše na seji dne 28.1.2019 sprejel naslednji ODLOK O USTANOVITVI SVETA ZA VARSTVO PRAVIC NAJEMNIKOV STANOVANJ V OBČINI RUŠE I. Uvodne določbe 1. člen (1) S tem odlokom se ustanovi Svet za varstvo pravic najemnikov stanovanj v Občini Ruše (v nadaljevanju: svet). (2) S tem odlokom se določajo pristojnosti, sestava, število, imenovanje članov in mandat članov sveta. 2. člen Izraz »stanovanje« v tem odloku ima pomen, kot je opredeljen v veljavnem Stanovanjskem zakonu. II. Pristojnosti, sestava in imenovanje sveta 3. člen (1) Svet je pristojen zlasti za: • spremljanje uresničevanja obveznosti lastnikov najemnih stanovanj; • zagotavljanje brezplačnega pravnega svetovanja; Št. 229/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 • dajanje pobud Občinskemu svetu Občine Ruše (v nadaljevanju: občinski svet) za sprejem ustreznih ukrepov na stanovanjskem področju; • ugotavljanje pravic najemnikov po Stanovanjskem zakonu; • obravnavanje konkretnih kršitev s področja najemnih razmerij; • pripravljanje predlogov za spremembo zakonodaje s stanovanjskega področja. (2) Svet organizira svoje delo tako, da je zagotovljeno redno izvajanje nalog iz prejšnjega odstavka. 4. člen (1) Svet lahko oblikuje pobude in stališča, ter jih posreduje občinskemu svetu v obravnavo. Občinski svet ali njegovo delovno telo mora obravnavati pobude in stališča sveta in ga o svojih stališčih obvestiti najkasneje v 60 dneh. (2) Kadar občinski svet razpravlja o pobudah sveta, imajo njegovi člani pravico svoje predloge in stališča razložiti na seji občinskega sveta. 5. člen (1) Svet ima tri člane, ki jih imenuje in razrešuje občinski svet po postopku določenim s Statutom Občine Ruše in Poslovnikom Občinskega sveta Občine Ruše. (2) Člane sveta sestavljajo najemniki, ki imajo v najemu stanovanje na območju občine Ruše, med njimi po: • dva najemnika neprofitnih najemnih stanovanj • en najemnik stanovanja (tržni najem) (3) Mandatna doba članov sveta je vezana na mandatno dobo občinskega sveta. (4) Član sveta se lahko razreši pred potekom mandata iz naslednjih razlogov: • če sam zahteva razrešitev, • če umre ali postane poslovno nesposoben, • če ni več najemnik stanovanja na območju občine Ruše, • če se ne udeležuje sej sveta, • če ravna v nasprotju s sklepi sveta, • če deluje v nasprotju z interesi najemnikov. (5) V primeru razrešitve člana sveta pred potekom mandata mora občinski svet obenem s sklepom o razrešitvi imenovati tudi novega člana. (6) Svet ima predsednika in namestnika predsednika, ki ju izvolijo člani sveta izmed sebe na konstitutivni seji. (7) Svet odloča na sejah, ki jih vodi in sklicuje predsednik sveta, v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika. Svet je sklepčen, če je na seji navzoča večina njegovih članov ter odloča z večino glasov navzočih članov. (8) Svet za svoje delovanje smiselno uporablja Poslovnik občinskega sveta. 6. člen Administrativno-strokovna opravila in pogoje za delovanje ter izvrševanje nalog sveta zagotavlja občinska uprava Občine Ruše. III. Prehodne in končna določba 7. člen (1) Občinski svet imenuje člane sveta najkasneje v roku 2 mesecev po uveljavitvi tega odloka. (2) Konstitutivno sejo sveta najkasneje v enem mesecu od imenovanja članov skliče župan-ja. 8. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Sklep o ustanovitvi Sveta za varstvo pravic najemnikov stanovanj v Občini Ruše (Medobčinski uradni vestnik Štajerske in Koroške regije št. 7/1998). 9. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0002/2019 Datum: 28. 1. 2019 Občina Ruše Urška Repolusk, županja 153. Sklep o spremembi poteka meje med Občino Ruše in Mestno občino Maribor Na podlagi 27. člena Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o evidentiranju nepremičnin (Uradni list RS, št. 7/18) ter 15. in 73. člena Statuta Občine Ruše, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 23/2018, je Občinski svet Občine Ruše na 2. redni seji dne 28. 1. 2019 sprejel SKLEP O SPREMEMBI POTEKA MEJE MED OBČINO RUŠE IN MESTNO OBČINO MARIBOR I. Meja med Mestno občino Maribor in Občino Ruše se spremeni tako, da se: 1. Prenesejo iz območja Mestne občine Maribor in vključijo v območje Občine Ruše: • parc.št. 289/2, k.o. 662 Laznica, • parc.št. 320/1, k.o. 663 Bistrica pri Limbušu in • parc.št. 320/2, k.o. 663 Bistrica pri Limbušu. 2. Prenesejo iz območja Občine Ruše in vključijo v območje Mestne občine Maribor: • parc.št. 142/3, k.o. 663 Bistrica pri Limbušu, • parc.št. 143/2, k.o. 663 Bistrica pri Limbušu in • parc.št. 142/1- del k.o. 663 Bistrica pri Limbušu II. Sprememba meje navedena v točki I. tega sklepa se potrdi v vsebini kot je navedena v obrazcu 1 -Sprememba občinske meje, številka 70_108-1 z dne 4.12.2018. III. Ta sklep se objavi po sprejemu sklepov obeh občin o spremembi poteka meje kot to izhaja iz obrazca 1 -Sprememba občinske meje, številka 70_108-1 z dne 4.12.2018. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu. Številka: 353-1/2018-10 Datum: 28. 1. 2018 Občina Ruše Urška Repolusk, županja OBČINA ŠENČUR 154. Sklep o izvzemu iz javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, Št. 230/11.2.2019 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 142 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18 - ZSPDSLS-1 in 30/18) in 16. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/18) je Občinski svet Občine Šenčur na 1. dopisni seji, dne 07.02.2019 sprejel naslednji SKLEP O IZVZEMU IZ JAVNEGA DOBRA 1. člen Občinski svet Občine Šenčur je odločil, da se zemljišča parc. št. 1886/8, ID nepremičnine 6929907, parc. št. 1886/9, ID nepremičnine 6929906, parc. št. 1886/10, ID nepremičnine 6929904 in parc. št. 1886/11, ID nepremičnine 6929905, vse k.o. 2119 - Šenčur izvzamejo iz javnega dobra. 2. člen Nepremičninam iz 1. člena tega sklepa preneha status javnega dobra. Na parc. št. 1886/8, ID nepremičnine 6929907, parc. št. 1886/9, ID nepremičnine 6929906, parc. št. 1886/10, ID nepremičnine 6929904 in parc. št. 1886/11, ID nepremičnine 6929905, vse k.o. 2119 -Šenčur se vknjiži lastninska pravica na ime: Občina Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur, matična številka 5874696000. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 478-6/2018-5 Datum: 07.02.2019 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan 155. Javno naznanilo o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta »Kmetijskega gospodarstva Golorej« Na podlagi 50. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US, 14/15 - ZUUJFO in 61/17 -ZUreP-2) in 8. člena Statuta Občine Šenčur (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/18) Občina Šenčur objavlja JAVNO NAZNANILO O JAVNI RAZGRNITVI DOPOLNJENEGA OSNUTKA OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA »KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA GOLOREJ« I. Javno se razgrne dopolnjen osnutek Občinskega podrobnega prostorskega načrta »Kmetijskega gospodarstva Golorej« (v nadaljevanju: OPPN). II. Dopolnjen osnutek OPPN se javno razgrne na sedežu Občine Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur. Gradivo bo dostopno tudi na spletnem naslovu: www.sencur.si. III. Javna razgrnitev bo trajala v času od 22.02.2019 do 22.03.2019, v času uradnih ur občinske uprave. IV. V času javne razgrnitve bo organizirana javna obravnava in sicer v sredo, dne 06.03.2019 ob 16. uri v prostorih Občine Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur. V. Pisne pripombe k dopolnjenemu osnutku OPPN lahko vpišete v knjigo pripomb na kraju javne razgrnitve ali pošljete na Občino Šenčur, Oddelek za prostorsko in komunalno dejavnost, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur oz. na elektronski naslov obcina@sencur.si. Obravnavane bodo le podpisane in s polnim naslovom opremljene pripombe in predlogi. Rok za oddajo pripomb k razgrnjenemu gradivu poteče zadnji dan razgrnitve. Prav tako lahko zainteresirani svoje pripombe in predloge podajo pisno ali ustno na zapisnik na javni obravnavi 06.03.2019. VI. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletnih straneh Občine Šenčur. Številka: 350-11/2017-13 Datum: 15.02.2019 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan OBČINA VITANJE 156. Sklep o imenovanju Nadzornega odbora Občine Vitanje Na podlagi 32.člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2/Ur. l. RS, št. 94/07, 27/08-Odl.US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10-Odl.US in 40/12-ZUJF9) in 17. člena Statuta Občine Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 49/2017) je Občinski svet Občine Vitanje na svoji 3. redni seji dne 25. 1. 2019 sprejel SKLEP O IMENOVANJU NADZORNEGA ODBORA OBČINE VITANJE I. V Nadzorni odbor Občine Vitanje se imenujejo Marjana Rančnik, Štefanija Borovnik, Mitja Makovšek, Jožef Hribernik in Snežana Čečko. II. Člani nadzornega odbora so izvolili Marjano Rančnik za predsednico in Mitjo Makovška za podpredsednika. III. Mandat nadzornega odbora je vezan na mandat Občinskega sveta Občine Vitanje. IV. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 9000-02/2019-17 Datum: 19. 2. 2019 Občina Vitanje Slavko Vetrih, župan Št. 231/11.2.2019_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 142 OBČINA BLOKE Stran 142. Odlok o proračunu Občine Bloke za leto 155 2019 143. Odlok o ustanovitvi Turistično 157 informacijskega centra Občine Bloke 144. Pravilnik o dodelitvi nepovratnih 158 finančnih sredstev za sofinanciranje nakupa malih komunalnih čistilnih naprav in sofinanciranje nakupa hišnih črpališč v Občini Bloke OBČINA DESTRNIK Stran 145. Odlok o proračunu Občine Destrnik za 159 leto 2019 146. Odlok o proračunu Občine Destrnik za 162 leto 2020 147. Letni program organizacij in društev na 165 področju humanitarnih in ostalih dejavnosti za leto 2019 148. Letni program kulture Občine Destrnik 165 za leto 2019 149. Letni program športa Občine Destrnik 166 za leto 2019 OBČINA HOČE - SLIVNICA Stran 150. SKlep o potrditvi elaborata lokacijske 166 preveritve za območje parcel številka 780, 781/2, 782/2, 781/3, K.O. Spodnje Hoče OBČINA MIRNA PEČ Stran 151. Poročilo o izidu naknadnih volitev za 167 člana Občinskega sveta Občine Mirna Peč OBČINA RUŠE Stran 152. Odlok o ustanovitvi sveta za varstvo 167 pravic najemnikov stanovanj v Občini Ruše 153. Sklep o spremembi poteka meje med 168 Občino Ruše in Mestno občino Maribor OBČINA ŠENČUR Stran 154. Sklep o izvzemu iz javnega dobra 168 155. Javno naznanilo o javni razgrnitvi 169 dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta »Kmetijskega gospodarstva Golorej« OBČINA VITANJE Stran 156. Sklep o imenovanju Nadzornega 169 odbora Občine Vitanje