Posebno priznanje Kolektivu železniške postaje Ljubljana 15. apriia, na dan železni-čarjev, podeljuje Skupščina skuipnosti jugoslovanskih želez-nic posameftnim železničarjem in železniškim kolektivom, ki so največ prispevali k afirma-ciji železnice, kot samaufprav-no organdzšrane gospodarske dejavnosti v jugoslovanskem političnem in gospodaTSkern prostoru, posebna priznanja — 15. aprilske nagrade. Med letošnjimi nagrajenci je tudi kolektiv železniške posta- I je Ljubljana, ki je v zadnjih letih, v izredno težkih pogojih dela, dosegel večjo stopnjo var-nosti in urejenostd prometa. »Z nenehnim oporaarjanjem na napake, ki se pojavljajo pri našem vsakodnevn«m delu, z intemzivno kontroio in priza-devpostjo vseh zaposlenib na naši postaji smo uspeli, da smo prišli do te stopnje var-nosti, ki jo imamo,« je pripo-vedoval Jože Urbanc, operativ-ni pomodnik šefa ljuibljanske železniške postaje in takoj na-daljeval. »Pri tem pa moram še posebej poudariti, da se na-ši delavcd sami zavedajo izred-ne odgovornosti, ki jo imajo pri izvrševanju svojih nalog.« Jože Urbanc je na železnici za-poslen že 30 let, na ljubljan-ski postaji pa dela nepreki-njeno od 1. 2. 1954. leta, Njegov delovni tovarišFranc Pleško je na železnici tudd že 30 let, na ljubljanski postaji pa dela od 1- 5. 1954 kot vla-kovni odpravnik. »V zvezi s povečanim voznim parkom in vlečno močjo novih lokomotiv postaja ljubljaniska železnišika postaja oziko grlo. Povedati moram, da je naša postajadel-no tudi še tovorna, nujno pa bi bilo, da bi imeli zgrajene obvozne poti za tovorni pro-met, ker bi lahko le na ta na-čin ljubljanska postaja kvall-tetno in varno opravljala pot-niški prcKtnet. Odprtost posta-je je ttidii sicer eden izmed ključnih problemov, s kateri-mi se srefiujemo pri našem de-lu. Ljudje narareč lahko pri-hajajo na postajo prav iz vseb smeri in ne samo iz glavnega vhoda, kar seveda prestavlja dodatnd samozaščitni problem. Obenem pa je prav tx> razlog za marsikatero pifcro pripom-bo potnikov, češ da niso do-volj obveščeni o odhodih in prihoddh vlakov, deprav bi te podatke labko, 5e bi priSli na postajo pri glavnem vhodu, prebrali na otovestilnih tab-lah.« Vinko Koprlvec je šef ljub-Ijanske železniške postaje. »Za naš kolektiv je 15.-aprilska na-grada izredno priznanje. Kljub izredno težavnim pogojem, v katerih delamo, o njih sta že govorila tovariS Pleško in Urbanc, nam je s prizadeva-njem slehemega med nami uspelo ustvariti varen in reden promet. Menim, da je to tudd posledica izredne delovne di-scipline, ki smo jo iKtvarili na naši postaji. Temu je v ve-liki merd doprinesla izredno niszfka stopnja fluktuacije pri nas in pa dejstvo, da je med nami precejšnje štOTilo starih, izkušenih in discipliniranih že-lezničarjev. "n dajejo vsemu kolektivu utrip prave železni-čarske ddscipline v katerem tAi-di tisti redki posainezniki, ki so včasih skregani z discipli-no, izgubijo svoj pomen. Tudi v naši sekciji imaroo široko zastavljene akcijSte varnostne programe, poleg tega pa ima vsaka naša enota še svoj spe-cifičnen program. O realizaci-ji teh programov razpravlja-mo prav na vsakem sestanku kateregakoli samoupravnega Organa, na sestankdh družbeno političnih organizacij, skratka v vseh OTganMmih, ki dajejo utrip našemu samoupravnemu življenju. Seveda pa pri2Enanje pomeni ne samo nadaljevanje tega dela, ampak je vzpodbu-da za še bolje deio v nasled-njih letdh.« Magda Breznikar