URADNI VESTNIK OBČINE IVANČNA GORICA Št. 2/03 Ivančna Gorica, 2. 4. 2003 Leto 9 Na podlagi 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99 in 4/01) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji dne 2.4.2003 sprejel ODLOK 0 ZAKLJUČNEM RAČUNU PRORAČUNA OBČINE IVANČNA GORICA ZA LETO 2002 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Ivančna Gorica za leto 2002. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Ivančna Gorica za leto 2002 izkazuje: A. Bilanca prihodkov in odhodkov: I. Prihodki 1.577.841.836,00 tolarjev II. Odhodki 1.692.375.968.00 tolarjev III. Presežek odhodkov nad prihodki -114.534.132,00 tolarjev B. Račun finančnih terjatev in naložb: IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih naložb 229.344.158,00 tolarjev V. Povečanje kapitalskih deležev in naložb 12.000.000,00 tolarjev VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev -217.344.158,00 tolarjev C. Račun financiranja: VII. Zadolževanje 0,00 tolarjev VIII. Odplačila dolga 2.345.797,00 tolarjev IX. Sprememba stanja na računih (l+IV+VII-ll-V-VIII) 100.464.229,00 tolarjev Pregled realizacije prihodkov in odhodkov je zajet v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb in računu financiranja, ki so sestavni del zaključnega računa. 3. člen Negativno stanje bilance prihodkov in odhodkov ter računa financiranja se pokriva s stanjem računa finančnih terjatev in naložb ter s sredstvi na računih proračuna. 4. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 40200-0001/2003 Datum: 3.4.2003 Župan: Jernej Lampret, prof. I.r. Na podlagi 29. in 57. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94,14/95, 26/97, 70/97,10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 10., 11. in 13. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99,124/00, 79/01 in 30/02) in 16., 100., in 117. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Ur. vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99 in 4/01) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 1. izredni seji dne 2.4.2003 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE IVANČNA GORICA ZA LETO 2003 1. člen S proračunom Občine Ivančna Gorica za leto 2003 (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Ivančna Gorica (v nadaljnjem besedilu: Občina) v letu 2003. 2. člen Z občinskim proračunom se ureja upravljanje s prihodki in odhodki ter upravljanje z občinskim premoženjem in dolgovi. 3. člen Občinski proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, izkaz računa finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. V bilanci prihodkov in odhodkov se izkazujejo prihodki, ki obsegajo: - davčne prihodke - nedavčne prihodke - kapitalske prihodke in - transferne prihodke. V bilanci prihodkov in odhodkov se izkazujejo odhodki, ki obsegajo: - tekoče odhodke - tekoče transfere - investicijske odhodke in - investicijske transfere. V računu finančnih terjatev in naložb se izkazujejo vsa prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih naložb ter odhodki iz naslova povečanja finančnih naložb. V računu financiranja se izkazujejo odplačila dolgov in zadolževanje, ki je povezano s financiranjem presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter s financiranjem odplačil dolgov v računu financiranja. V računu financiranja se prav tako izkazujejo načrtovane spremembe denarnih sredstev na računih proračuna v proračunskem letu. Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov (njihove možnosti in potrebe), ki se kažejo v proračunu občine in zagotavljajo sredstva po zakonodaji. Načrt razvojnih programov sestavljajo letni načrti oziroma plani razvojnih programov neposrednih uporabnikov, ki se jih ustrezno letno dopolnjuje glede na kazalce planiranja in eventuelne spremembe kriterijev in normativov z upoštevanjem sprememb prednostnih nalog. Občinski proračun za leto 2003 se določa v naslednjih zneskih: A) Bilanca prihodkov in odhodkov: I. Skupaj prihodki 1.531.638.600,00 II. Skupaj odhodki 2.128.063.485,00 št. 2 - 2.4.2003 URADNI VESTNIK občine Ivančna Gorica str. 5 III. Proračunski primanjkljaj (I - II) -596.424.885,00 B) Račun finančnih terjatev in naložb IV. Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih naložb 243.500.000,00 V. Dana posojila in povečanje finančnih naložb 12.000.000,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe finančnih naložb (IV.-V.) 231.500.000,00 C) Račun financiranja VII. Zadolževanje proračuna 40.000.000,00 VIII. Odplačila dolga 2.100.000,00 IX. Zmanjšanje sredstev na računih (l. + IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -327.024.885,00 Negativno stanje bilance prihodkov in odhodkov se pokriva s stanjem računa finančnih terjatev in naložb, računom financiranja in sredstvi na računih proračuna. Pregled prihodkov in odhodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter računu financiranja, ki so sestavni del občinskega proračuna. 4. člen Namenski prejemki proračuna so donacije, namenski prejemki proračunskega sklada, prihodki od lastne dejavnosti neposrednih uporabnikov, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja. 5. člen Če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali spremenjenih gospodarskih gibanj povečajo izdatki ali zmanjšajo prejemki proračuna, lahko Župan največ za 45 dni zadrži izvrševanje posameznih izdatkov. Z ukrepi začasnega zadržanja izvrševanj lahko Župan ustavi prevzemanje obveznosti, predlaga podaljšanje pogodbenih rokov plačil in ustavi prerazpore-janje proračunskih sredstev. Če se med proračunskim letom poveča dinamika tekoče porabe proračunskega uporabnika, lahko Župan s sklepom dovoli izplačilo v višini, ki je večje od dvana-jstine, vendar ne več od obsega proračunske postavke uporabnika za ta namen. 0 odločitvi iz prvega odstavka tega člena Župan obvesti Občinski svet. 6. člen V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva splošne proračunske rezervacije ne smejo presegati 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. 0 uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča Župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se z rebalansom razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. 7. člen V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad in se uporablja za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč. V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini 0,5% prejemkov proračuna, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna. Sredstva se izločajo v rezerve začasno vsak mesec, dokončno pa po zaključnem računu proračuna za preteklo leto. 0 uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz 2. odstavka 49. Člena Zakona o javnih financah oziroma iz prvega odstavka 111. člena Statuta Občine Ivančna Gorica, odloča Občinski svet Občine Ivančna Gorica (v nadaljnem besedilu: Občinski svet). V posameznih primerih, iz predhodno navedenih členov zakona oziroma statuta, do višine 2.000.000,00 tolarjev odloča Župan. 0 uporabi sredstev obvešča Občinski svet s pisnimi poročili. 8. člen Župan lahko dolžniku do višine 15.000,00 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. 9. člen Neposredni in posredni uporabniki (v nadaljnjem besedilu: uporabniki) so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu občinskega proračuna, ki je sestavni del tega odloka. Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva za posamezne namene. Posredni uporabniki so dolžni predložiti občini finančni načrt za prihodnje leto sestavljen v skladu z 10. členom Zakona o javnih financah in poročilo o porabi proračunskih sredstev za preteklo leto. Rok za predložitev finančnega načrta za prihodnje leto je 31. oktober tekočega leta in 28. februar prihodnjega leta za predložitev poročila o porabi proračunskih sredstev za preteklo leto. 10. člen Pravni posli, ki jih sklene svet krajevne skupnosti, katerih vrednost presega 500.000,00 tolarjev, so veljavni le ob pisnem soglasju Župana. 11. člen Proračunskih sredstev ni mogoče prerazporejati, razen pod pogoji in na način, ki jih določa ta odlok, upoštevaje strukturo proračuna. Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno. Če se v teku izvrševanja proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna dela ali storitve, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali za izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnajo v breme drugih postavk posameznega področja proračuna. O prenosu sredstev med nameni posameznega področja, določenimi v odhodkovnem delu bilance prihodkov in odhodkov, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog na posameznem področju, za katera so bila zagotovljena sredstva z občinskim proračunom, odloča Župan. Zupan mora o izvršenih prerazporeditvah šestmesečno poročati občinskemu svetu. 12. člen Kot sredstva za delo se uporabnikom zagotavljajo: - sredstva za plače, - sredstva za druge izdatke zaposlenim, - sredstva za prispevke delodajalca, - sredstva za izdatke za blago in storitve, - sredstva za amortizacijo, - sredstva za druge operativne odhodke in - sredstva za investicijske izdatke. Sredstva za plače, prispevke delodajalca in druge izdatke zaposlenim na županstvu in zaposlenim v javnih zavodih se zagotavljajo mesečno glede na zasedeno število sistemiziranih delovnih mest po merilih in na način v skladu s kolektivno pogodbo in drugimi predpisi, ki urejajo to področje. Sredstva za druge izdatke zaposlenim se dodeljujejo na podlagi pisnih zahtevkov. Sredstva za izdatke za blago in storitve in druge operativne odhodke uporabnikov se določijo v okviru potreb in možnosti občinskega proračuna. Sredstva za amortizacijo se uporabnikom zagotavljajo le za amortizacijo premičnin in v višini, navedeni v posebnem delu proračuna. 13. člen Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih dejavnosti se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje dejavnosti. Poraba sredstev za opravljanje naloge na posameznih področjih se dogovori s pogodbo v pisni obliki. Sredstva za posamezno nalogo se izplačajo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa. 14. člen Neposredni uporabnik uporablja sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del. Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračunskih sredstev se lahko sklene samo skladno z Zakonom o javnih naročilih (Ur.list RS, št. 39/00) ter drugimi predpisi, ki urejajo to področje. 15. člen Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se lahko občina likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja Župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložbe. Premoženjsko bilanco občine sestavi referat županstva, pristojen za finance na podlagi premoženjskih bilanc posrednih uporabnikov občinskega proračuna in krajevnih skupnosti. 16. člen Občina lahko daje poroštva za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov katerih ustanoviteljica je, vendar največ do 5% realiziranih prihodkov v letu, v katerem se daje poroštvo. O dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov odloča Župan. Izdana poroštva se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine. 17. člen Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se lahko zadolžijo le s soglasjem občine. 0 dajanju soglasij k zadolževanju javnih podjetij in javnih zavodov odloča Župan. Izdana soglasja se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine. Krajevne skupnosti se ne smejo zadolževati. 18.člen Za izvrševanje občinskega proračuna je odgovoren Župan. 5. za že sprejete obveznosti iz naslova investicij, 6. za dogovorjene programe. 19. člen Nadzorni odbor občine opravlja nadzor nad: - razpolaganjem s premoženjem občine, - namensko in smotrno porabo sredstev občinskega proračuna. - finančnim poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev. O ugotovljenih pomanjkljivostih pri vodenju finančnega in materialnega knjigovodstva obvešča Župana in Občinski svet, če tako določa zakon pa tudi pristojno ministrstvo in računsko sodišče. Če nadzorni odbor pri ugotavljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da sredstva niso bila uporabljena za namene, za katere so bila dodeljena, ima pravico zahtevati, da se sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti Župana in Občinski svet. 20. člen Znotraj proračunske postavke, ki je določena v sprejetem proračunu, se lahko odpre novi konto oz. spremeni stari konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe. 21. člen V obdobju začasnega financiranja Občine Ivančna Gorica v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep Župana. 22. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 40200-0003/2003 Datum: 3.4.2003 OBČINA IVANČNA GORICA ŽUPAN Jernej Lampret, prof. I.r. Na podlagi petega odstavka 57. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94,14/95, 26/97. 70/97,10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 32. in 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99,124/00, 79/01 in 30/02) in 105. člena statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99 in 4/01) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji dne 2.4.2003 sprejel SKLEP o podaljšanju začasnega financiranja Občine Ivančna Gorica za leto 2003 1. člen Za obdobje od 01.04. do 15.05.2003 se financiranje funkcij občine ter njenih nalog in drugih s predpisi določenih namenov (v nadaljevanju: začasno financiranje) začasno nadaljuje na podlagi proračuna za leto 2002 in za iste programe kot v letu 2002. 2. člen V obdobju začasnega financiranja se smejo uporabiti sredstva do višine, sorazmerne s porabljenimi sredstvi v enakem obdobju v proračunu za leto 2002. V obdobju začasnega financiranja Občina Ivančna Gorica ne sme povečati števila zaposlenih glede na stanje na dan 31.12.2002. 3. člen Po preteku začasnega financiranja se v tem obdobju plačane obveznosti vključijo v proračun tekočega leta. 4. člen Obdobje začasnega financiranja lahko traja največ tri mesece. Če proračun ni sprejet v dodatnem roku treh mesecev začasnega financiranja, se začasno financiranje občinskega proračuna lahko podaljša na predlog župana s sklepom občinskega sveta, če je to potrebno za financiranje funkcij občine. 5. člen S tem sklepom se določi prioriteta financiranja glede na obseg sredstev, kar pomeni, da se sredstva zagotavljajo po naslednjem vrstnem redu glede na razpoložljivo kvoto: 1. za izplačilo plač in prispevkov, 2. za socialne transfere, 3. za materialne stroške, ki omogočajo izvajanje zakonsko predpisanih nalog, 4. za ostale materialne stroške, 6. člen S sklepom o začasnem financiranju Občine Ivančna Gorica se seznani Občinski svet Občine Ivančna Gorica in Nadzorni odbor Občine Ivančna Gorica. 7. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica, uporablja pa se od 01.04.2003 dalje. Številka: 40200-0002/2003 Datum: 3.4.2003 Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prol. I.r. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica ( Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99 in 4/01) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji dne 02.04.2003 sprejel naslednji SKLEP Občinski svet Občine Ivančna Gorica, pooblašča Javno komunalno podjetje Grosuplje. Cesta na Krko 7, Grosuplje, da daje pogoje, soglasja in mnenja za gradnjo določenega objekta na določeni lokaciji za področje vodovodnega in kanalizacijskega omrežja ter ravnanja z odpadki za celotno območje Občine Ivančna Gorica v skladu z 34. točko 1. odstavka 206. člena Zakona o graditvi objektov ( Uradni list RS, št. 110/2002). II. Pooblastilo velja do sprejetja podzakonskih aktov Občine Ivančna Gorica s 34. točko 1. odst. 206. člena zakona o graditvi objektov ( Uradni list RS, št. 110/0?). III. Pooblastilo se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 03.04.2003 dalje. Št: 07003-0001/2003 Datum: 02.04.2003 Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampreiprol. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica ( Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99 in 4/01) ter na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji dne 02.04.2003 sprejel SKLEP o imenovanju predstavnikov Občine Ivančna Gorica v sosvet načelnice Upravne enote Grosuplje 1. člen V sosvet načelnice Upravne enote Grosuplje se imenujeta naslednja člana: - Jernej Lampret, roj. 14.07.1948, Muljava 17a, Ivančna Gorica, župan občine, - Marina Koščak, roj. 27.03.1957, Vir pri Stični 44, Ivančna Gorica, članica Občinskega sveta. 2. člen Mandatna doba traja do izteka mandatne dobe Občinskega sveta Občine Ivančna Gorica, izvoljenega na volitvah dne 10.11.2002. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 10300-0001/03 Datum: 02.04.2003 ŽUPAN Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prof. Na podlagi 101. člena zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 54/92, 56/92, 42/94, 41/99 in 26/01), 38. člena pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 36/02 in 107/02) in 18. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji, dne 2. 4. 2003 sprejel naslednji SKLEP o soglasju k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu i. Občina Ivančna Gorica daje soglasje k ceni socialno varstvene storitve pomoč družini na domu (socialna oskrba na domu), ki jo je predlagal izvajalec storitve Dom starejših občanov Grosuplje v višini 6.989,20 SIT/efektivno uro oskrbovalca. Cena se v breme sredstev iz proračuna Občine Ivančna Gorica zniža za subvencijo - za vodenje v višini 1.281,10 SIT/efektivno uro, - za prevoz oskrbovalcev do oskrbovancev v višini 2.096,95 SIT/efektivno uro, - za čas oskrbovalcev na vožnji in drugih opravilih v višini 2.106,50 SIT/efektivno uro. Po odbitih subvencijah znaša cena storitve pomoč na domu za uporabnike 1.504,65 SIT/efektivno uro. II. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 15000-0002/2003 Ivančna Gorica, dne 2.4.2003 Na podlagi 101. člena zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 54/92, 56/92, 42/94, 41/99 in 26/01), 38. člena pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 36/02 in 107/02) in 18. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni vestnik Občine Ivančna Gorica, št. 2/99) je Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 4. seji, dne 2. 4. 2003 sprejel naslednji SKLEP o soglasju k ceni socialno varstvene storitve osebna pomoč i. Občina Ivančna Gorica daje soglasje k ceni socialno varstvene storitve osebna pomoč, ki jo je predlagal izvajalec storitve Center za socialno delo Grosuplje v višini 403.904,15 SIT mesečno II. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ivančna Gorica. Številka: 15000-0001/2003 Ivančna Gorica, dne 2.4.2003 Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prof., I.r. Župan Občine Ivančna Gorica Jernej Lampret, prof., I.r.