140 Razredni pouk 2-3/2014 Marija Ribič Osnovna šola Ivana Kavčiča, Izlake Podružnična šola Mlinše Sredica Didaktična igra Domino – matematični problemi: računanje s števili do 100 brez prehoda Število igralcev: 1 – 4 Navodilo: Učenci pomešajo domine. Pripravijo lahko tudi svinčnik in list za računanje, saj igra vsebuje re- ševanje zahtevnejših matematičnih problemov. En izmed učencev razdeli domine med učence. Igro začne učenec, ki ima domino z označbo »ZA- ČETEK«. Učenec prebere nalogo, jo reši in pove pravilno rešitev. Igro nadaljuje učenec, ki ima do- mino z rešitvijo prebrane naloge. Nato ta učenec prebere nalogo in jo reši. Igra ima več zmagoval- cev. Zmaga učenec, ki prvi odda vse domine. Ker je igra skupinska, zmaga tudi celotna skupina, če vse domine pravilno razvrsti. Če ni tako in je skupina nekje naredila napako, jo je treba poiskati in odpraviti. Igra se lahko uporabi tudi za preverjanje znanja, če jo igra le en učenec. Cilja igre: Učenec: • pri reševanju matematičnih problemov uporabi računske operacije, • sistematično rešujejo probleme.