ZAKAJ TAKO? Planska (ne)disciplina Na predzadnji seji občinskega izvršnega sveta smo lahko sliSali informacijo o stanju na področju planiranja, za katero bi lahko rekli, da je malodane neverjetna. Ob tem sezastavlja vpra&anje ali je sploh mogoče, da smo v nekaterih delovnih organizarijah in TOZD priče takšnim pojavom neresnosti. malomarnosti. ncdcla ali celo ignorance Ob tem velja zapisa-ti tudi to, da o tem izvrtni svet razpravlja ponovno, da o številnih urgencah, dopisih in sestankih, ki jih je na dotične organizacijc naslovil občinski komite za planiranje in gospo-darstvo niti ne govorimo. No, sicer pa naj podatki iz te informacije ilustrirajo situaci-jo, ki kot smo zapisali, pomalem že kar zaskrbljuje. V mesecu juliju leta 1984 bi morali temeljni nosilci planira-nja (OZD) sprejeti analizo razvojnih možnosti - dosedaj jo je sprejelo od skupno 96 nosilcev s podroija gospodarslva le 44 ali v odstotkih 45,8, za negospodarsko področje je odstoeekše nižji - 26,4 kar pomeni, da je to analizo sprejelo in posrcdova-lo le 18 od 68 nosilcev. Še slaKi so rezultati pri pripravi in sprejemanju smernic in dementot za sklepanje samoupramih sporazumov, ki jih mo-la sprejeti delavski svet posameznega nosilca planiranja. Od-stotck za nosilce s podrodja gospodarslva znaSa 17,7, na področju negospodarstva so sprejeli smernice le 3 nosilci. Vsera tetneljnim nosilcem planitanja s področja gospodar-stva in raziskovalnih dejavnosti je komite za družbeno plani-ranje in gospodarstvo v mesecu noverabru 1984 poslal vpra- šalnik o enotnih kazalcih razvoja o obdobju 1986-1990. Rok za vmitev obrazcev je bil 28. november istega leta. Od skupno poslanih 113 vprašalnikov je do konca januarja 1985 prišk) nanje 77 odgovorov ali 69 odslotkov. Nekateri vprašalniki so pri tem izpolnjeni zelo nestrokovno in je njihova uporabnost pri pripravi nadaljnih planskih dokumentov vprašljiva. Zaradi vseh omenjenih težav, zaradi časovnih zamikov pri pripravi prostorskih dokuraentov in neresnosti s strani temelj-nih nosilcev planiranja. se komile za družbeno planiranje in gospodarstvo srečuje z velikimi problemi pri pripravi osnutka družbenega dogovora o temeljih plana obdine za obdobje 1985-1990. Ko je obiinski izvršni svet razpravljal o tem je zadolžil omenjeni komite, da v sodelovanju z ostalimi upravnimi organi zagotovi pripravo osnutka tako, da zamuda pri pripra-vi nc bo daljša od meseca dni. Od 4. do 18. februarja potekajo s strani komiteja razgovori v OZD, do konca februarja pa bodo opravljeni tudi osnovni razgovori po krajevnih skupnostih. Občinski izvršni svet pa bo skupaj z občinskimi družbeno-polmčnimi orgganizacijami na podlagi sklepa občinske sku-pščine zahteval od tistih OZD, ki doslej niso posredovale ne analize razvojnih možnosti, ne smernic elementov za sklepa-nje samoupravnih sporazumov, pa tudi ne odgovorov na zahtevani vprašalnik, da te dokuroenle nemudonui pripravijo, sprejmejo in jih posredujejo! Organizacije, ki tega niso storile so: KIP TOZD Ljubljan-ske opekame, Proizvodne delavnice 1G, Zagrad TOZD Ple-skoobloga, IMP Kip TOZD Zastopstva, Galvanotehnika, Mizarslvo Vič, Mizarstvo Trnovo, Siroka potrošnja TOZD Raziskovalni inštitut, SGP Grosuplje TOZD Gradbeni poliz-delki, Sistemi za energetiko, Kemijski inStitut Boris Kidrič, Inštitut za matematiko in fiziko. Inštitut za geodezijo in fotogrametrijo, Iskra Zorin.