primorske novice URADNE OBJAVE OBČEN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PERAN, POSTOJNA EN SEŽANA Koper, 5. decembra 1985 št. 30 VSEBENA Občina !zo!a — SKLEP o imenovanju občinske volilne komisije, skupnosti obrtnikov in volilne komisije skupnosti kmetov Občina Koper — SKLEP o prenehanju začasnih ukrepov družbenega varstva v Kinematografskem podjetju Globus film Koper Krajevna skupnost Hrvatini — SKLEP o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka Občina Piran — ODLOK o spremembi odloka o proračunu občine Piran za leto 1985 Občina Sežana — POROČILO o izidu referenduma za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje nadaljnjega razvoja vodooskrbe, komunalnih in drugih potreb krajevnih skupnosti v občini Sežana Občina Postojna — ODLOK o ustanovitvi sklada stavbnih zemljišč OBČtNA iZOLA Na podlagi 26.. 27., 36. in 37. člena zakona o volitvah in delegiranju v skupščine (Uradni list SRS, št. 24/77 in 22/8!) in 203. člena statuta občine !zola (Uradne objave, št. 5/78 in 4/82) je Skupščina občine Izola na sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 24. oktobra 1985 sprejela naslednji SKLEP L Razrešijo se dosedanji člani in njihovi namestniki v občinski volilni komisiji, volilni komisiji skupnosti obrtnikov in volilni komisiji skupnosti kmetov po sklepu Skupščine občine Izola, št. 013-1/81 z dne 4. 2. 1982. 2. V občinsko volilno komisijo se imenujejo: 1. Za predsednika: ZABUKOVEC IVAN, sodnik Temeljnega sodišča Koper, vodja enote v Piranu za namestnika: SOTOŠEK JUGOSLAVA, sodnik Temeljnega sodišča Koper, enota Piran 2. Za tajnika: ANDREJAŠIČ BRANKO, delavec UO SO Izola za namestnika: BOGATEČ DARKO, delavec UO SO Izola 3. Za člana: STRES ANDREJ, Izola, Ribiška 14 za namestnika: JAMNIK JOŽICA, Izola, Oktobr. revo!. 18-d 4. Za člana: S1LIAN GIANFRANCO, Izola, Oktobr. revol. 21 za namestnika: KAV ALIČ SILVA, Izola, Brkinska 13 5. Za člana: SOČAN MARJAN, Izola, Bazoviška 6 za namestnika: PRELAZ ALEKSANDER, Izola, Tomažičeva 2. 3. V volilno komisijo skupnosti obrtnikov se imenujejo. 1. PUCER-JELEN IRENA - SO Izola za predsednika DEKLEVA JOŽE — Izola, Senčna pot 17 za namestnika 2. ZUPAN ALOJZ — Izola, Kajuhova 8 za tajnika KERN ANICA — Izola, Levstikova 4 za namestnika 3. PALČIČ LILIJANA — Izola, Drevored 1. maja 6 za člana MORO VALTER — Izola, Drevored L maja 3 za namestnika 4. V volilno komisijo skupnosti kmetov se imenujejo: 1. LENARDIČ RUDI — SO Izola za predsednika KOVAČ ZDRAVKO — TO, SO Izola za namestnika 2. BONAČA LUCIJAN, Kosovelova 13 za tajnika KORENIKA BRUNO, Dvori 57, za namestnika 3. DELOŠTO JOŽE, Polje 31 za člana TULJAK VLADIMIR, Kosova 2 za namestnika 5. Ta sklep velja takoj. Številka: 013-1/85 Predsednik Izola, 24. oktobra 1985 Marino DOMIO, 1. r. OBČINA KOPER Na podlagi 632. člena zakona o združenem delu (Uradni list SFRJ, št. 53/76 in 57/83), 9. in 12. člena zakona o sprejemanju začasnih ukrepov družbenega varstva samoupravnih pravic in družbene lastnine (Uradni list SRS. št. 32/80) in 238. člena statuta občine Koper je skupščina občine Koper na seji družbenopolitičnega zbora dne 26. novembra 1985 ter na seji zbora združenega dela in na seji zbora krajevnih skupnosti dne 27. novembra 1985 sprejela SKLEP O PRENEHANJU ZAČASNIH UKREPOV DRUŽBENEGA VARSTVA V KINEMATOGRAFSKEM PODJETJU GLOBUS FILM KOPER 1. Skupščina občine Koper ugotavlja: — da 27. novembra 1985 poteče s sklepom skupščine občine Koper o uvedbi začasnih ukrepov družbenega varstva v Kinematografskem podjetju Globus film Koper (Uradne objave, št. 28/84) določen rok trajanja začasnih ukrepov družbenega varstva v tej delovni organizaciji. — da so naloge iz 8. in ! 1. točke navedenega sklepa občinske skupščine opravljene in s tem odpravljeni razlogi, ki so pogojevali uvedbo začasnih ukrepov družbenega varstva v tej delovni organizaciji. Glede na to začasni ukrepi družbenega varstva v Kinematografskem podjetju Globus film Koper prenehajo 27. novembra 1985. 2. Začasni organ in njegova pooblastila se s 27. novembrom 1985 izbrišejo iz sodnega registra. 3. Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnih objavah. Št.: 023-32/84 Koper, 27. novembra 1985 PREDSEDNIK Janko Kosmina, 1. r. 292 URADNE OBJAVE 5. decembra 1985 — $t. 30 KRAJEVNA SKUPNOST HRVATtN! Na pod!agi 8. č!ena Zakona o referendumu (Ur. list SRS 23/77) 2. in 6. č!ena zakona o samoprispevku (Ur. !ist SRS 3/73 in 17/83) je skupščina krajevne skupnosti Hrvatini na svoji 9. redni seji dne 14. novembra 198$. sprejela SKLEP O RAZPISU REFERENDUMA ZA UVEDBO SAMOPRISPEVKA 1. Za območje krajevne skupnosti Hrvatini se razpiše referendum za uvedbo samoprispevka krajanov v denarju za sofinanciranje izgradnje: — vodovoda za Bužarje — prostorov za ambulanto in delovanje rdečega križa — asfaltiranje krajevnih poti — kanalizacije po zaselkih — parkirišč in — kulturnega doma 2. Pravico glasovati na referendumu imajo krajani, ki so vpisani v splošni volilni imenik za območje KS Hrvatini in zaposleni krajani, ki še nimajo volilne pravice in niso vpisani v splošni volilni imenik. 3. Referendum bo v nedeljo dne 22. 12. 1985. od 7.00 do 19.00 ure na glasovalnem mestu v dvorani mladinskega doma v Hrvatinih. Odločitev o uvedbi samoprispevka bo sprejeta če bo za samoprispevek glasovala večina krajanov, ki imajo pravico glasovanja. 4. Na referendumu se glasuje osebno, neposredno in tajno. Glasuje se z glasovnico na kateri je naslednje besedilo: KRAJEVNA SKUPNOST HRVATIN! GLASOVNICA referendum dne 22. 12. 1985. o uvedbi samoprispevka krajanov v denarju za sofinanciranje izgradnje: — vodovoda za Bužarje — prostorov za ambulanto in delovanje rdečega križa — asfaltiranje krajevnih poti — kanalizacije po zaselkih — parkirišča in — kulturnega doma Samoprispevek se uvede za dobo dveh let od 1.2. 1986. do 31. 1. 1988. Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in krajani, ki imajo stalno prebivališče v krajevni skupnosti Hrvatini od naslednjih osnov: — delavci in delovni ljudje od svojega osebnega dohodka zmanjšanega za davke in prispevke po stopnji 3 % — upokojenci od njihovih pokojnin po stopnji 3 % — občani, ki z osebnim delom in lastnimi sredstvi opravljajo gospodarsko ali poklicno dejavnost in se jim davek odmerja po dejanskem dohodku oziroma povšalnem letnem znesku po dohodku ugotovljenem za odmero davka po stopnji 3 % — delavci, ki so zaposleni v tujim sami ali njihovi družinski člani kateri prebivajo na območju krajevnr skupnosti Hrvatini od povprečnega čistega osebnega dohodka na zaposlenega v SR Sloveniji za preteklo leto, ki ga ugotovi in objavi Za\. J SR Slovenije za statistiko po stopnji 3% — osebe, ki prejemajo ^'' ojnino iz tujine od njihovih pokojnin preračunanih v dinarje po smpnji 3% — Samoprispevek se plačuje tudi od drugih dohodkov občanov po zakonu o darilih občanov, razen dohodkov iz premoženja, premoženjskih premičnin, nadomesti! za čas bolezni, regresa za redni dopust (letni), za delo v podaljšanem delovnem času ter od drugih nadomestil po stopnji 3 %. 5. Samoprispevek se ne plačuje od prejemkov iz socialnovarstvenih pomoči, od priznavalnin, od invalidnine in od drugih prejemkov po predpisih o vojaških invalidih in civilnih, invalidih vojne, od denarnega nadomestila za telesno okvaro, od dodatka za pomoč in postrežbo, od pokojnine, ki ne presega zneska najnižje pokojnine za polno pokojninsko dobo, od štipendij učencev in študentov, ter nagrad, ki jih prejemajo študenti in učenci na proizvodnem delu oziroma na delovni praksi. Samoprispevek se ne plačuje od osebnega dohodka delavcev in občanov, ki ne presega zneska osebnega dohodka, ki zagotavlja materialno in socialno varnost delavca, določenega z zakonom. Zavezanci samoprispevka so oproščeni plačila, če bi bilo zaradi plačevanja samoprispevka ogroženo preživljanje zavezanca ali njihovih družinskih članov. Oprostitev plačevanja samoprispevka je lahko začasno ali trajno, prizna pa se na podlagi vloge zavezanca, ki se vloži pri svetu krajevne skupnosti. O oprostitvi dokončni sklep sprejme skupščina krajevne skupnosti. Samoprispevek od osebnega dohodka oziroma nadomestila osebnega dohodka iz delovnega razmerja in pokojnine ter od dohodka ustvarjenega z intelektualnimi storitvami se bo plačeval pri vsakem izplačilu osebnega dohodka oziroma nadomestila osebnega dohodka pokojnin in drugih prejemkov. Samoprispevek od dohodkov iz gospodarske in poklicne dejavnosti se bo plačeval na način, ki velja za plačilo davkov. 6. glasujem ZA PROTI Glasovalec izpolni glasovnico tako, da obkroži »ZA« če se strinja z uvedbo samoprispevka, besedo »PROT!« pa obkroži, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. Sredstva samoprispevka se bodo zbirala na posebnem žiro računu krajevne skupnosti Hrvatini. Svet krajevne skupnosti bo odgovoren za izvajanje programa samoprispevka, ter za tehnično administrativna dela. 7. Nadzor nad zbiranjem sredstev in njihovo uporabo bo imela komisija sestavljena iz 12 članov. Člane komisije izvolijo krajani na svojih zborih (vsak zaselek bo zastopan po naslednjem ključu; Barižoni 2, Božiči — Fajti 2, Cerej 2, Kolomban 2, Premančan 2 in Hrvatini 2 delegata.) Nadzor bo vršila tudi SDK Koper kot organ za kontrolo nad uporabo družbenih sredstev ter občinska uprava za družbene prihodke v okviru svojih pristojnosti. 8. Za postopek za izvedbo referenduma se smiselno uporabljajo določila zakona o volitvah in delegiranju v skupščine. Postopek vodi in izid glasovanja ugotovi volilna komisija krajevne skupnosti. 9. Sklep o uvedbi samoprispevka bo sprejela skupščina krajevne skupnosti na podlagi poročila volilne komisije, če se večina glasovalcev odloči za uvedbo samoprispevka. 10. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Hrvatini, 14. novembra 1985. Predsednik skupščine krajevne skupnosti HRIB MARJAN, 1. r. OBČ!NA P!RAN Na podlagi 23. člena zakona o financiranju splošnih, družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74) in 221. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78 in 6/82) je Skupščina občine Piran na ločenih sejah zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 25. novembra 1985 sprejela 5. decembra 1985 — Št. 29 URADNE OBJAVE 293 ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE ZA LETO 1985 (REBALANS PRORAČUNA) PIRAN 1. člen Spremeni se prvi odstavek 2. č!ena odtoka o proračunu občine Piran za !eto 1985 (Uradne objave, it. 8/85) in se glasi: Skupni prihodki proračuna znašajo: 399.805.100 Od tega: — za posebni de! proračuna 290.942.000 — odstop!jeni prihodki turističnih taks 67.000.000 — odstopljeni prihodki na promet park!arjev in kopitarjev 2.400.000 — drugi odhodki DPS (presežek nad dovoljeno P°rab°) 39.463.100 2. Č!en Na koncu 22. č!ena se dodata novi alineji, ki se glasita: — da razporeja dodatno potrebna sredstva za priznavalnine borcem NOV do višine, ugotovljene po kriterijih in merilih Republiškega komiteja za vprašanja borcev NOV. — da lahko vsem porabnikom proračuna enakomerno poveča ali zmanjša razporejena sredstva za porabo v primeru, če bo do konca leta še spremenjen obseg dovoljene splošne rabe. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Štev : 400-12/84-85 Piran, 25. novembra 1985 Predsednik Drago Žerjal, 1. r. BILANCA SREDSTEV PRORAČUNA OBČINE PIRAN ZA LETO 1985 (PO REBALANSU) Konto NAZIV Plan po rebalansu 1 2 3 1. PRIHODKI 70 Del presežka prihodkov, prenesem iz preteklega leta 3.708.000 71 Prihodki od davka iz dohodka OZD 500.000 72 Prihodki od davkov od osebnih dohodkov 117.106.100 73 Prihodki od davka od prometa proizvodov in sto- ritev ter od davka od prometa nepremičnin in pravic 145.330.000 74 Prihodki od davka na dohodek od premoženja in premoženjskih pravic ter prihodki od drugih davkov 35.611.000 75 Prihodki od taks 77.600.000 77 Prihodki po posebnih predpisih, prihodki od organov in organizacij DPS in drugi prihodki 16.700.000 78 Prihodki od drugih DPS 3.250.000 VSEGA SKUPAJ PRIHODKI 399.805.100 400 401 401 402 410 410 411 RAZPOREDITEV PRIHODKOV — ODHODKI edstva za dohodek delovne skupnosti edstva za materialne stroške edstva za materialne stroške — kritje primanj-jaja Tem. sodišča Koper edstva za amortizacijo edstva za osebne dohodke in druge osebne pre-mke funkcionarjev in delegatov edstva za osebne dohodke občinskega sodnika prekrške Piran edstva za potne stroške in selitvene stroške ter tdomestilo za ločeno življenje delegatov in nkcionarjev 130 21 46 .454.000 .932.400 501.000 .220.000 413.500 .110.000 286.400 1 2 3 415 Sredstva za investicije v osnovna sredstva 690.00C 418 Sredstva za druge potrebe za delo upravnih organov 12.872.580 433 Druge potrebe za intervencije v gospodarstvu 68.730.000 442 Prispevek proračuna medobčinski skupnosti — za dohodek delovne skupnosti 14.306.820 — za materialne stroške 3.317.750 — za osebne dohodke funkcionarjev 7.192.000 SKUPAJ: 24.816.570 454 Sredstva za socialno in otroško varstvo 5.353.500 456 Sredstva za zdravstveno varstvo in zdravstveno zavarovanje 70.000 458 Sredstva za uveljavljanje temeljnih pravic borcev, vojaških invalidov in družin padlih borcev 10.027.000 460 Sredstva za krajevne skupnosti: — za osebne dohodke 8.982.200 — za materialne stroške 1.943.250 461 Sredstva za D PO in društva 17.378.460 462 Sredstva za komunalno rabo 589.970 470 Izločanje v stalno proračunsko rezervo 3.928.470 481 Plačilo za bančne storitve in stroške plačilnega prometa 75.700 482 Odplačilo kreditov in posojil DPS 114.000 483 Odhodki za obveznosti iz preteklega leta 213.000 488 Drugi odhodki DPS 39.073.100 488 Tekoča proračunska rezerva 30.000 VSEGA RAZPOREJENA SREDSTVA 399.805.100 OBČINSKA VOULNA KOMKUA SEŽANA Na podlagi 13. člena odloka o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje nadaljnjega razvoja vodooskrbe, komunalnih in drugih potreb krajevnih skupnosti v občini Sežana (Uradne objave št. 27/85) daje občinska voltlna komisija skupščine občine Sežana naslednje POROČILO Volilna komisija ugotavlja, da je bi! referendum za uvedbo samoprispevka za sofinanciranje nadaljnjega razvoja vodooskrbe, komunalnih in drugih potreb krajevnih skupnosti v občini Sežana (Uradne objave št. 27/85) dne 24. novembra 1985 v skladu z zakonom. Po ugotovitvi izida glasovanja je volilna komisija ugotovila, da je bilo 18.345 glasovalnih upravičencev. Na podlagi 21. člena zakona o referendumu in drugih oblikah osebnega izjavljanja je bilo 252 glasovalnih upravičencev. Glasovanja se je udeležilo 17.302 glasovalnih upravičencev ali 95.63%. ZA uvedbo samoprispevka je glasovalo ! 2.900 oziroma 71,30 %g!a-sovalnih upravičencev. PROTI uvedbi samoprispevka je glasovalo 4.068 oziroma 22,48 % glasovalnih upravičencev. Neveljavnih glasovnic je bilo 334 oziroma 1,85 % glasovnic. Glasovanja se ni udeležilo 791 oziroma 4,37 % glasovalnih upravičencev. Ugotavlja se, da je glasovala večina vseh v volilne imenike vpisanih glasovalnih upravičencev in se izrekla ZA uvedbo samoprispevka. Nepravilnosti ob glasovanju ni bilo. Številka: 014-1/85-1 Sežana, 24. novembra 1985 Predsednik občinske volilne komisije DANILO UKMAR, 1. r. OBČINA POSTOJNA Skupščina občine Postojna je na podlagi 30. člena zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS št. 18/84) in 168. člena statuta občine Postojna na seji zbora združenega dela in zbora krajevnih skupnosti dne 26. novembra sprejela * 294 URADNE OBJAVE 5. decembra 1985 — št. 30 ODLOK O USTANOVITVI SKLADA STAVBNIH ZEMLJIŠČ L SPLOŠNE DOLOČBE L č!cn Za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov delovnih ljudi in občanov na področju pridobivanja stavbnih zemljišč v družbeno lastnino, razpolaganja s stavbnimi zemljišči, urejanja stavbnih zemljišč v naseljih in na drugih območjih, namenjenih za kompleksno graditev ter upravljanja z denarnimi sredstvi, namenjenimi za pridobivanje in urejanje stavbnih zemljišč, se za območje občine Postojna ustanovi sklad stavbnih zemljišč (v nadaljnjem besedilu: sklad). 2. člen Sklad je pravna oseba z pravicami in obveznostmi, ki so določene z zakonom, s tem odlokom ter z njegovim statutom. Sklad nastopa y pravnem prometu in nasproti tretjim osebam z imenom: Sklad stavbnih zemljišč občine Postojna. Sedež sklada je v Postojni, Ljubljanska 4. Sklad opravlja naslednje naloge: — financira pridobivanje in urejanje stavbnih zemljišč v naseljih in na drugih območjih, namenjenih za kompleksno graditev; — ureja stavbna zemljišča v naseljih in na drugih območjih, namenjenih za kompleksno graditev; — oddaja nezazidana stavbna zemljišča, s katerimi upravlja občina; — upravlja z denarnimi sredstvi, namenjenimi za pridobivanje in urejanje stavbnih zemljišč ter razpolaga s temi sredstvi s svojim finančnim načrtom: — opravlja druge naloge, ki jih določa zakon in predpisi občinske skupščine. Naloge iz prejšnjega odstavka sklad opravlja po svojih organih, strokovni službi in organizacijah združenega dela. 4. člen Sredstva sklada so: — denarna sredstva, zbrana iz nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, — denarna sredstva, pridobljena z oddajo stavbnega zemljišča v družbeni lastnini investitorjem, — denarna sreds'va. zbrana iz prispevkov investitorjev k stroškom za pripravo in opremljanje stavbnega zemljišča — druga sredstva. Sredstva od 1. do 4. alinee tega člena se vodijo na računu sklada. 5. člen Podrobnejšo organizacijo in delovanje sklada določi njegov statut, ki ga sprejme upravni odbor sklada v soglasju z občinsko skupščino. !! PREDSTAVLJANJE IN ZASTOPANJE SKLADA 6. člen Sklad upravlja upravni odbor. Sklad predstavlja in zastopa predsednik upravnega odbora sklada, v njegovi odsotnosti pa namestnik predsednika sklada. Predsednik upravnega odbora sklada sklepa pogodbe in podpisuje za sklad. Pogodbe o oddaji del urejanja stavbnega zemljišča sklepa predsednik upravnega odbora lahko le na podlagi sklepa upravnega odbora, pogodbe o oddaji stavbnega zemljišča pa !ahl&) sklepa predsednik upravnega odbora le na podlagi odločitve komisije sklada za oddajo stavbnega zemljišča. „ 7. člen V zadevah administrativno-tehničnega in finančno-računovodskega poslovanja podpisuje za sklad funkcionar občinskega upravnega organa, ki opravlja za sklad administrativno-tehnična oziroma finančno-ra-čunovodska opravila. V zadevah finančno-računovodskega poslovanja je sopodpisnik predsednik upravnega odbora sklada. 8. člen Predsednik upravnega odbora sklada in funkcionar upravnega organa iz 7. člena tega odloka lahko pooblastita vsak zase v mejah svoje pristojnosti drugo osebo za zastopanje sklada. 111. ORGANIZACIJA SKLADA 9. člen Organi sklada so: 1. upravni odbor sklada 2. komisija za oddajanje stavbnega zemljišča 3. stalna in začasna delovna telesa, ki jih določa sta'ut sklada. . 10. člen Upravni odbor je najvišji organ upravljanja sklada in odloča na svojih sejah o bistvenih vprašanjih poslovanja in delovanja sklada. Podrobnejšo organizacijo, pristojnosti in način dela upravnega odbora sklada ureja statut sklada. 1 !. člen Upravni odbor sklada ima predsednika, namestnika predsednika in sedem članov. Predsednika, namestnika predsednika in člane upravnega odbora imenuje za dobo dveh let občinska skupščina izmed svojih delegatov, od katerih je 5 članov iz zbora združenega dela, 3 člani iz zbora krajevnih skupnosti in 1 član družbenopolitičnega zbora. Predsednik, namestnik predsednika in člani upravnega odbora so za svoje delo odgovorni občinski skupščini. 12. člen Komisija za oddajo stavbnega zemljišča odloča o oddaji stavbnega zemljišča za graditev in jo imenuje upravni odbor sklada. Sestav komisije, postopek in način njenega imenovanja ureja statut sklada. 13. člen Administrativno-tehnična in druga opravila za sklad opravlja v breme sredstev sklada občinski upravni organ pristojen za varstvo okolja in urejanje prostora, kot njegova strokovna služba. Finančna in računovodska opravila pa opravlja za sklad občinski upravni Organ, pristojen za družbene dejavnosti in občo upravo. Obveznosti skladd do strokovnih služb, ki opravljajo administrativ-no-tehnična, finančno-računovodska in druga opravila za sklad, ureja sporazum, ki ga skleneta izvršni svet občinske skupščine in sklad. 14. člen Posamezna strokovna dela, zlasti dela strokovnotchnične narave, ki so povezana z dejavnostjo sklada, sklad lahko odda s pogodbo organizaciji združenega dela. IV. PROGRAMIRANJE IN FINANCIRANJE NALOG SKLADA 1$. člen Sklad z vsakoletnim programom opredeli naloge, ki jih bo izvaja! v tekočem letu. Sklad oblikuje program nalog na podlagi letne resolucije o politiki uresničevanja družbenega plana občine. 16. člen Na podlagi programa nalog iz 15. člena tega odloka sprejme sklad finančni načrt, s katerim opredeli potrebna sredstva za izvajanje programiranih nalog in višino sredstev za delovanje organov sklada in njegove strokovne službe. 17. člen Letni program nalog sklada, njegov finančni načrt in zaključni račun sprejme upravni odbor sklada, potrjuje pa te akte občinska skupščina. Upravni odbor sklada najmanj enkrat letno poroča občinski skupščini o svojem delu in o izvrševanju nalog sklada. V. KONSTITUIRANJE SKLADA 18. člen Sklad stavbnih zemljišč se konstituira z izvolitvijo upravnega odbora sklada in z vzpostavitvijo notranje organizacije upravnega organa v smislu 13. člena tega odloka. Konstituiranje sklada ugotovi izvršni svet občinske skupščine s sklepom. Na podlagi ugotovitvenega sklepa iz prejšnjega odstavka in tega odloka priglasi vpis sklada v sodni register funkcionar občinskega upravnega organa pristojnega za varstvo okolja in urejanje prostora. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 19 člen Z dnem vpisa sklada v sodni register preneha z delom Odbor za opremljanje in oddajanje stavbnih zemljišč pri SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna. Sredstva, pravice in obveznosti Odbora za opremljanje in oddajanje stavbnih zemljišč pri SIS za komunalno in cestno gospodarstvo občine Postojna se prenesejo na sklad Prenos sredstev, pravic in obveznosti po prejšnjem odstavku se izvrši na podlagi zaključne bilance na dan prevzema; prenos je treba izvršiti v tridesetih dneh od dneva konstituiranja sklada. 20. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah §t. 402-2/85 p.urnurtMtK Postojna, dne 26. 11. 1985 ^ , r t Vdjem Garmus 1. r.