V HORJULU JE ŠLO ZARES Vesela šola naše mladosti 237 veselih šolarjev oziroraa udeležencev sklepnega ob-činskega tekmovanja Vesele šole - pod pokroviteljstvom Iskre in v organizaciji Pionirskega lista, se je 17. raaja zbralo v horjulski osnovni šoli. Kaj vse znajo in kaj so se nauftli v Veseli šoli - v širjenju znanja in pridobivanja novih spoznanj viški šolarji, so »prikazali« v enourncm tekmova-nju, ki je potekalo po razrednih stopnjah. Rezultate oziro-ma znanje so ocenjevale koraisije, ker pa je kar nekaj učencev zelo dobro znalo oziroma je bilo njihovo znanje izenačeno, so zanje morali pripraviti dodatna vprašanja. Malce nestrpni, a dobro razpoloženi so nato Solarji prisluh-nili kullumemu prograrau svojih vrstnikov iz osnovnc Sole I. bataljona Doloraitskega odreda. Mladi folkloristi ob spremljanju harmonikarja in gibčne plesalke so navdušili mlado publiko in potrdili, da je veseta šola tekmovanje mladosti. No in potem je Jožica Mlakar - ravnateljica horjulske šole razglasila rezultale. Šolarji, ki bodo občinske barve Vesele šole predstavljali na sklepnem republiškem tekraovanju, ki bo 2. junija v ljubljanski Iskri so: Danijela Marcola (3. r. OŠ Brezovica), Mojca Jambrošič (4.r. OŠ Franc LeskoSek-Luka),.Nina Filipič (5.r. OŠ Brezovica), Mojca Piškurič (5.r. OŠ Ljubo Šerccr - Ig), Gregor Virt (6.r. Zavod z_a slepo in slabovidno raiadino), Vesna Pečov-nik (7. r. OŠ Dolomitski odred, Polhov Gradec), Jožica Meglen (8. r. OŠ Oskar Kovačič). Prav pa je, da ob tem zapišemo tudi to. Prvič je bilo takSno oziroma tovrstno tekmovanje organizirano v eni izmcd izvenmestnih osnovnih Sol. Organizacija je bila s strani gostiteljev ze!o dobra, otroci oziroma šolarji, ki so ob tem spoznali svoje sovrstnike v čudoviti hoijulski dolini, pa tudi delček svoje občine, pa nadvse zadovoljni. To, čemur želimo pripisati tisto, kar so čutili predvsem mentorji pa je to, da smo kol družbena skupnost najbrže spet padli na izpiiu, ko je šlo za organiziranjc prevoza. S kakšnimi materialnimi težavami se srečuje osnovno šolstvo ne bomo izpostavljali, zapisali borao le-lo, da udeležba šolarjev na takSnem tekmovanju predstavlja za vodstvo šole že kar resen problern. S temi vprašanji se šole srečujejo - predv-sem izvenmestne kar redno. ko gre za obisk kultumih in znanstvenih institucij v mestu, ko gre za udeležbo na dragih srečanjih (mimogrede ni jih malo) in še bi lahko zapisali. Ali je resnično tako težko zagotoviti še nckaj dodatnih sredstev in omogočiti vsem šolaijem tisti del radosti, ki jih sicer njihov učni in vzgojni program obvezuje? Vodstva šol pri najboljših močeh sicer razrešujejo ta problem pač tako kot se kdo znajde, od večkratnih (a dragih) prevozov s šolskimi kombiji do tudi osebnega prevoza mentorjev. Pa vendar ogrorana množica učencev, ki so tistega soparnega petkovega dne čakali na redni avtobus v Horjulu, da jih popelje v Ljubljano in od tam še drugam - v Preseije, Velike Lašie, na Ig itd, najbrž ni dolžna razmUljati o tcm, zakaj je pot do druge šole v občini in nazaj lahko dolgo tako kot popotovanje skozi čas.