URADNE OBJAVE Leto XV Murska Sobota, dne 21. aprila 1981 Štev.: 21 URADNE OBJAVE OBČINSKIH SKUPŠČIN: GORNJA RADGONA, LENDAVA. LJUTOMER IN MURSKA SOBOTA Odgovorni urednik: Martin Vinčec 210. Odlok o proračunu občine Lendava za leto 1981 211. Merila in kriteriji za določanje prispevkov občanov k stroškom varstva socialnega skrbstva občine Ljutomer. 212. Sklep o ugotovitvi, da je samoupravni sporazum o temeljih plana socialnega skrbstva v občini Gornja Radgona in SR Slovenije za obdobje 1981 —1985 sklenjen. 213. Sklep o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za del območja krajevne skupnosti Gederovcl, za naselje Krajna. 214. Sklep o razpisu referenduma za uvedbo samoprispevka za območje krajevne skupnosti Gorice pri Lendavi za del naselja Dolgovaške gorice. 215. Samoupravni sporazum o ustanovitvi skupnosti za cene . občine Gornja Radgona. 216. Odredba o pošiljanju cenikov občinski skupnosti za cene v potrditev. 217. Navodilo o pošiljanju cenikov skupnosti za cene občine Gornja Radgona v potrditev. VESTNIK, 21. APRILA 1981 210 Na podlagi 23, člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb, družbenopolitičnih skupnosti (Uradni list SRS. Si. 39/74) ter 189. člena Statuta občine Lendava (Uradne objave pomurskih občin, št. 8/74)je Skupščina občine Lendava na seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 30. 3. 1981 sprejela ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LENDAVA ZA , LETO 1981 I. člen S proračunom občine Lendava za leto 1981 (v nadaljevanju: občinski proračun) se,zagotavlja financiranje splošnih družbenih potreb v Občini Lendava za leto 1981. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna znašajo 70.217.746 din in se razporedijo: — za izvajanje nalog organov DPS 69.517.746 din — za tekočo proračunsko rezervo 500.000 din — sredstva izločena na posebno partijo žiro računa proračuna 200.000 din Pregled prihodkov občinskega proračuna in njihova razporeditev sta prikazana v bilanci, kije sestavni del tega odloka. 3. člen V rezervni sklad občinskega proračuna se izdvoji 1 % lastnih prihodkov proračuna, razen od prenešenih sredstev iz leta 1980. 4. člen Izven obsega proračunskih prihodkov se razporedi 20,200,000 din in sicer za: — blagovne rezerve 20.000,000 din — za kompenzacije za določene živilske proizvode 200,000 din 5. člen Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo opravljati svoje naloge v mejah sredstev, .ki so jim odobrena s tem proračunom, Uporabniki sredstev ne smejo prevzemati v breme občinskega proračuna novih obveznosti. 7, člen Sredstva proračuna se delijo med letom praviloma enakomerno med vse nosilce oziroma porabnike sredstev v okviru doseženih prihodkov, če ni s lem odlokom ali s pogodbo drugače določeno. 8. člen Vsi prihodki, kijih občinski upravni organi dosežejo s svojo dejavnostjo so prihodek občinskega proračuna. 9. člen V kolikor bo pritekanje proračunskih prihodkov zaostajalo v laki meri, da li ne bodo doseženi v višini predvidenih v 2. členu tega odloka, bo izvršni svet Skupščine občine zaradi ohranitve proračunskega ravnovesja začasno zmanjšal obseg sredstev proračunskih porabnikom, ki so razporejena za posamezne namene. • Prav tako bo izvršni svet začasno omejil uporabo sredstev vsem proračunskim porabnikom, če bo ugotovil odstopanje od rasti opredeljene v Družbenem dogovoru o izvajanju politike na področju splošne porabe na ravni občin v SRS v letu 1981. O takem sklepu mora izvršni svet obvestiti pristojne zbore Skupščine občine in jim predlagati ustrezne spremembe v proračunu. 10. člen Izvršni svet občinske skupščine se pooblasti: L Da odloča o uporabi sredstev tekoče proračunske raz-erve: , 2, Da od loča o koriščenju sredstev rezervnega sklada občine Lendava, če ugotovi, da ne more zagotavljati sredstev proračunskim porabnikom v skladu s tem proračunom zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov; 3, Da odloča o odpisu neizterljivih prispevkov in davkov ter drugih neizterljivih obveznosti do občinskega proračuna. 11, člen Za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so organu odobrena v občinskem proračunu, je odgovoren funkcionar upravnega organa za občo upravo ali druga pooblaščena oseba v okviru’pooblastil odredbodajalca, Poleg funkcionarja je za zakonito uporabo sredstev občinskega proračuna odgovoren tudi vodja odseka za proračun in finance, 12, člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah občin Pomurja, uporablja pa se od L januarja 1981, UDELEŽENCI: 1, Obrtno združenje Gornja Radgona 2, Merkator-Sloga Gornja Radgona 3. Intes TOZD Pekarna »Mura« Gornja Radgona 4, »Radenska« TOZD Naravno zdravilišče 5. Stanovanjsko komunalno podietie Gornia Radgona 6; »Avtoradgona« TOZD Avtoservisi Gornja Radgona 7, »Radenska« TOZD Gostinstvo »Grozd« Gornja Radgona 8, DO Gorenje — Elrad Gornja Radgona 9, LIN A Apače TOZD Notranja oprema 10, LINA Apače TOZD Kovinska proizvodnja 11. Marles — TOZD Žaga in zabojarna Boračeva 12, Opekarna Gornja Radgona 13. Kmetijska zadruga Gornja Radgona 14. DO Kmetijski kombinat Gornja Radgona 15. DES — TOZD Elektro Gornja Radgona 16. Občinski svet Zveze sindikatov Gornja Radgona 17. Občinska konferenca SZDL Gornja Radgona 18. Občinska skupnost socialnega varstva Gornja Radgona 19. Občinska izobraževalna skupnost Gornja Radgona 20. Samoupravna komunalna interesna skupnost Gornja Radgona 21. Samoupravna stanovanjska skupnost Gornja Radgona 22. Občinska konferenca Sveta potrošnikov Gornja Radgona Na podlagi 183. člena statuta občine Gornja Radgona in 59. in 60. člena zakona o temeljih sistema cen (Uradni list SFRJ. št. 1/80 in 38/80) ter 5. člena odloka o^ravicah in dolžnostih občinskih organov na področju družbene Kontrole cen tero načinu uresničevanja posebnega družbenega interesa pri opravljanju nalog občinske skupnosti z cene občine Gornja Radgona (Uradne objave, št. 1/81) izdaja izvršni svet skupščine občine Gornja Radgona. ODREDBO O POŠILJANJU CENIKOV OBČINSKI SKUPNOSTI ZA CENE V POTRDITEV L člen Organizacije združenega dela in samostojni obrtniki, ki proizvajajo proizvode in opravljajo storitve, katerih cene so v pristojnosti občine, so dolžni pošiljati občinski skupnosti za cene v potrditev cenike naslednjih proizvodov in storitev: Iz panoge Ime in opis dejavnosti 0130 proizvodnja živilskih proizvodov 01302 — osnovne in specialne vrste kruha 00501 visoka gradnja 050100 — stanovanjska graditev (družbeni . dogovor dejavnikov) 1002 stanarine, najemnine 1003 komunalne dejavnosti 100310 > — proizvodnja in distribucija vode 100320 — prečiščevanje in odvajanje odplak 100352 — odvažanje, odlaganje in predelava odpa- dkov 2, člen Organizacije združenega dela in samostojni obrtniki iz prejšnjega člena pošiljajo cenike skupnosti za cehe občine Gornja Radgona preden začnejo prodajati proizvode in opravljati storitve, oziroma preden povečajo cene proizvodov in storitev, o Za organizacije združenega dela, združene v samostojnih skupnostih lahko pošljejo skupne cenike te skupnosti, 3. člen Skupnost za cene občine Gornja Radgona določi z navodilom, katere podatke mora vsebovati cenik, ki se predlaga skupnosti v potrditev. 4. člen Z dnem, ko začne veljati ta odredba, preneha veljati odredba o obveznem pošiljanju cenikov v evidenco (Uradne objave, št. 12/73). 5, člen Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah pomurskih občin. Številka: 38-1/81-11 G. Radgona, dne 2, aprila 1981 PREDSEDNIK izvršnega sveta SO G, Radgona Herbert ŠEFER, dipl. oec. 217 Na podlagi prvega odstavka 62. člena zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen (Uradni list SFRJ, št. 1/80 in 38/80) izdaja skupnosti za cene občine Gornja Radgona NAVODILO O POŠILJANJU CENIKOV SKUPNOSTI ZA CENE OBČINE GORNJA RADGONA V POTRDITEV 1 1. Za proizvode in storitve iz pristojnosti občine, za katere je kot ukrep neposredne kontrole predpisano pošiljanje cenikov v potrditev, morajo temeljne in druge organizacije združenega dela, samoupravne interesne skupnosti in druge samoupravne organizacije in skupnosti ter samostojni obrtniki in njihova združenja pred začetkom uporabe cen oziroma povečanja cen proizvodov in storitev poslati v potrditev cenike skupnosti za cene občine Gornja Radgona, 2 2, Cenik mora vsebovati naslednje podatke: 1) ime proizvoda oziroma storitve, s kratkim opisom osnovnih tehnično-tehnološkihin komercialnih značilnosti. 2) mersko enoto. 3) prodajno ceno proizvoda oziroma storitve, zaradi katere se pošilja cenik v potrditev, skupaj z opombo o vrsti cene (proizvajalskacena v prometu na debelo, drobnoprodajna cena, ipd.). 4) prodajne pogoje (kraj in način dobave, obračun embalaže in drugo). 5) za proizvod oz. storitev, katerih cena se povečuje prejšnjo ceno oblikovano po veljavnih predpisih, prodajne pogoje in odstotek povišanja cene. 6) naziv samoup. akta in datum sprejetja na osnovi katerega se oblikujejo cene 7) datum sklepa o potrditvi cenika, kije poslan v potrditev od strani samoupravnega organa. - 8) obrazložitev predloga z navedbo kalkulativnih elementov. ki vplivajo na spremembo cene. Občinska skupnost ža cene lahko zahteva od samoupravnih organizacij in skupnosti ter samostojnih obrtnikov še dodatne podatke in pojasnila, iz katerih je razvidno ali so cene proizvodov in storitev oblikovane ob uporabi in v skladu z razčlenjenimi merili iz zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen (Ur. list SFRJ. št. 1/80in 38/80) in daje po potrebi pojasnila glede pošiljanja cenikov za posamezne proizvode in skupin proizvodov, za katere je predpisano pošiljanje cenikov v potrditev. Če cenik ne vsebuje podatkov iz prvega odstavka te točke, bo občinska skupnost za cene opozorila samoupravno organi-, zacijo ali skupnost ali samostojnega obrtnika, da dopolni cenik in to najmanj 15 dni pred iztekom roka iz petega odstavka 62, člena zakona o temeljih sistema cen in družbeni kontroli cen, Stelo se bo. da cenik ni bil,poslan, če samoupravne organizacije ali skupnost ali samostojni obrtniki cenike ne, bodo ustrezno dopolnile v določenem roku, 3 To navodilo začne veljati naslednjMan po objavi v Uradnih objavah Pomurje pomurskih občin, Številka: 38-1/81-1 i/DS Gornja Radgona, dne L 4. 1981 Predsednik sveta skupnosti za cene OBČINE GORNJA RADGONA Avguština ŠPAN BAUER 1. r. VESTNIK, 21. APRILA 1981 PREDLOG BILANCE PRIHODKOV IN SPLOŠNEGA RAZPOREDA PRIHODKOV PRORAČUNA OBČINE LENDAVA ZA LETO 1981 A. PRIHODKI Zap. št. Vrsta Prihodki 1 Realizirano v l. 1980 Planirano v 1. 1981 Indeks 5:4 I 2 3 4 5 6 l. vrsta l Davek iz dohodka in davek iz osebnega dohodka 14.306.713 16.335.000 114 2. vrsta 2 Prometni davki, davki na premoženje in na dohodek od premoženja 18.295.494 22.700.000 124 3. vrsta 3 Takse 3.994.117 4.760.000 119 4. vrsta 4 Prihodki po posebnih predpisih 2.426.417 2.900.000 ■120 5. vrsta 6 Prihodki upravnih organov 1.646.024 1.895.000 115 Skupaj lastni prihodki proračuna občine 40.668.765 48.590.000 119 6. vrsta 7 Dopolnilna sredstva iz proračuna SRS 11.895.000 17.249.704 145 7. vrsta 9 Prenešena sredstva iz leta 1980 5.127.904 470.296' 9 Skupaj prihodki proračuna .57.691.669 66.310.000 115 8. Zmanjšanje za presežek iz leta 1980 na pos. partiji 1.666.844 200.000 12 Skupaj prihodki proračuna do rasti indeksa 116 56.024.825 66.110.000 118 9. vrsta 7 Sredstva za dvojezično poslovanje 3.405.706 4.107.746 121 SKUPAJ PRIH. PRORAČUNA ZA RAZPOREDITEV 59.430.531 70.217.746 118 10. Posebna partija — blagovne rezerve, kompenzacije 5.347.844 20.200.000 371 SKUPAJ PRIHODKI V PRORAČUNU OBČINE 64.778.375 90.417.746 140 B RAZPORED PRIHODKOV 1 2 3 4 5 6 1. 2. Gl. namen 01 Dejavnost organov DPS 40.642.336 50.855.302 125 G. namen 02 Ljudska obramba 2.379.670 2.800.000 118 3. Gl. namen 03 — Dejavnost družbenopolitičnih organizacij 2.458.870 2.994.832 122 4, Gl. namen 04— Negospodarske investicije 4.868,792 1.792.262 37 Br 5. Gl. namen 08 — Socialno skrbsto 999.836 1.315.000 132 6. Gl. namen 09 — Zdravstveno varstvo 50.531 60.000 119 7. Gl. namen 10— Komunalna dejavnost 1.179.723 3.822.000 324 8. Gl. namen 11 — Dejavnost krajevne skupnosti 1.297.200 1.992.000 154 9. Gl. namen 16 — Intervencije v gospodarstvu 17 — Tekoče proračunske rezerve in obveznosti iz 4.622.964 2.180.000 10. Gl. namen 47 11. Gl. namen prejšnjih let 97.404 1.721.350 18 — Rezervni sklad 1767 362.909 485.000 12. Gl. namen 19— Nerazporejeni prihodki 134 1.666.840 200.000 Skupaj prihodki za razpored 12 60.627.07970.217.746 Namenska dopolnilna sredstva za blagovne 116 rezerve in kompenzacije 3.681.00020.000.000 SKUPAJ PLANIRANI ODHODKI PRORAČUNA 549 64.308.07990.417.746 Presežek prihodkov nad izdatki 140 470.296 Predsednik Skupščine občine ■ Jože GORNJEC 12 VESTNIK, 21. APRILA 1981 12 VESTNIK, 21. APRILA 1981 13. obravnava in spremlja opravljanje nalog in del skupnosti in nastopa z ukrepi za njihovo izvršitev, 14. voli in razrešuje predsednika skupnosti, ki je hkrati predsednik sveta. 15. sprejme poslovnik o svojem delu. 17. Predsednik skupnosti predstavlja, zastopa in podpisuje skupnost, je odgovoren za zakonitost njenega dela, skrbi za izvajanje aktov sveta ter za uresničevanje sodelovanja z Republiško skupnostjo za cene, z drugimi občinskimi skupnostmi, z občinskimi organi in organizacijami, z družbenopolitičnimi in drugimi organizacijami, z zbornico ter z drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. Predsednik skupnosti zlasti: l. predlaga akte, kijih sprejema svet. 2. določa predlog poročila o delu skupnosti. 3. predlaga delovni program skupnosti in spremlja njegovo izvrševanje. 4. koordinira delo pri pripravljanju gradiva za seje sveta skupnosti. 5. organizira opravljanje analitičnih, strokovnih in drugih nalog in del na področju cen in skrbi. da se opravijo. 6. opravlja naloge in dela, ki so po statutu skupnosti, aktih sveta in odlokih Izvršnega sveta Skupščine občine G. Radgona skladno z zakonom v njegovi pristojnosti. IV. PRAVICE, DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI USTANOVITELJEV SKUPNOSTI 18. Udeleženci tega samoupravnega sporazuma soglašajo, da imajo samoupravne organizacije in skupnosti kot ustanovitelji skupnosti naslednje pravice, dolžnosti in odgovornosti: — sodelujejo v delu skupnosti neposredno in preko svojih delegatov v svetu skupnosti dajejo pobude ter oblikujejo mnenja. predloge in stališča o vseh vprašanjih izdelovnega področja skupnosti. — od skupnosti zahtevajo podatke, dokumentacijo in poročila. ki so pomembna za odločanje v samoupravnih organizacijah in skupnostih ter obrtnem združenju in niso poslovna tajnost ter koristijo ostale storitve skupnosti v skladu s sprejetim programom dela. obveščajo skupnost o pojavih in ugotovitvah, ki so pomembne za delo skupnosti, skupnosti pa so dolžile dali podatke. ki so pomembni za opravljanje družbene kontrole cen in za uveljavljanje pravic delavcev, delovnih ljudi in občanov, da so obveščeni o zadevah skupnega oziroma splošnega pomena'. 19. Samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje razčlenjujejo merila za oblikovanje cen iz 33. člena zveznega zakona v skladu z navodili za uporabo meril. Ta merila.pa lahko med seboj posamezne samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje na zahtevo ene izmed njih razčlenijo po svojih delegatih v gospodarskih zbornicah ob sodelovanju ustreznih splošnih združenj, na zahtevo članic skupnosti ali njenega sveta pa vskladijo po delegatih zainteresiranih članic v gospodarski zbornici ob sodelovanju zainteresiranih splošnih združenj. 20. Samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje opravljajo družbeno kontrolo cen na ta način, da spremljajo uporabo meril za oblikovanje cen za njihove proizvode in storitve, spremljajo in kontrolirajo vpliv cen na dohodek in odnose pri pridobivanju in razporejanju dohodka samoupravnih organizacij in skupnosti ter obrtnega združenja v odnosih medsebojne odvisnosti, povezanosti in odgovornosti ter preverjajo vsklajenost in izvrševanje samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov o cenah, ki jih sklepa samoupravna organizacija oz. skupnost oz. združenje in drugih samoupravnih splošnih aktov o cenah z zakonom in določeno politiko cen. 21. Za izvajanje sprejete politike cen samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtnega združenja v Gospodarski zbornici Slovenije in v Medobčinski gospodarski zbornici ter v splošnih združenjih prispevajo k učinkovitejši samoupravni družbeni kontroli cen v samoupravnih organizacijah in skupnostih s tem, da predlagajo rešitve glede razčlenjevanja meril za oblikovanje cen. 22. V primerih obveznega samoupravnega sporazumevanja in družbenega dogovarjanja morajo samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje upoštevati posebej določene roke ža začetek postopka oziroma za sklenitev samoupravnega sporazuma oziroma družbenega dogovora. Pri ostalih samoupravnih sporazumih in družbenih dogovorih, ki se sklepajo ob strokovni pomoči gospodarske zbornice in splošnih združenj, se uporablja poslovnik o postopku samoupravnega sporazumevanja in družbenega dogovarjanja, ki se sprejme v‘okviru zbornice. 23. Samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje kot ustanovitelji skupnosti posredujejo skupnosti v evidenco sklenjene samoupravne sporazume, ki urejajo odnose na podlagi skupnega prihodka, če je skupni proizvod oziroma storitev glede.družbene kontrole cen v pristojnosti občine in je s strani skupnosti določeno obveščanje o cenah zaradi spremljanja. V. OBLIKOVANJE IN SPREJEMANJE DELOVNEGA PROGRAMA SKUPNOSTI TER FINANCIRANJE SKUPNOSTI 24. Sredstva za delo skupnosti se zagotavljajo v občinskem p.roračunu in s plačevanjem nadomestil za storitve, ki jih sku-pnost opravlja pri izvajanju svojih nalog. Sredstva v občinskem proračunu se zagotavljajo v skladu s sprejetim delovnim programom skupnosti. . 25. Udeleženci lega samoupravnega sporazuma bodo aktivno sodelovali pri oblikovanju predloga delovnega programa dela skupnosti in pri njegovem sprejemanju, pri čemer bodo izhajali iz nalog skupnosti. Postopek priprave delovnega programa skupnosti bo podrobneje določen v statutu skupnosti. VI. NAČIN OPRAVLJANJA STROKOVNO-ADMINI-STRATIVNIH DEL ZA SKUPNOST 26. Strokovna in administrativna dela za skupnost opravlja za gospodarstvo pristojen-upravni organ. 27. Organi skupnosti ne morejo prenašati pravice odločanja iz svojih pristojnosti na gospodarstvu pristojen občinski upravni organ. VII. samoupravni splošni akti skupnosti ■ 28. Skupnost ima statut in druge s statutom določene samoupravne akte. Statut skupnosti ureja notranjo organizacijo, razmerja med svetom, predsednikom in za gospodarstvo pristojnim upravnim organom skupščine občine Gornja Radgona. Določa tudi akte, kijih izdaja svet in ureja tudi druga vprašanja, ki so pomembna za delo skupnosti. VIII. KONČNE DOLOČBE 29. Ta samoupravni sporazum je sklenjen, ko ga sprejme večina samoupravnih organizacij in skupnosti ter obrtna združenja z območja občine. - - 30. G i Udeleženci samoupravnega sporazuma soglašajo.'da Medobčinska gospodarska zbornica po izvedenem postopku delegiranja članov v svet skupnosti skliče prvo sejo sveta skupnosti zaradi konstituiranja. 31 Spremembe in dopolnitve tega samoupravnega sporazuma se izvedejo na enak način in po postopku, ki je določen za njegov sprejem. 32. Samoupravni sporazum se objavi v Uradnih objavah pomurskih občin in stopi v veljavo dan po objavi. Datum: 1. 4. 1981 13 VESTNIK, 21. APRILA 1981 211 Na podlagi določil statuta Občinske skupnosti socialnega skrbstva Ljutomer ter 103.. 123.. 124.. 126.. 127. in 130. člena zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih (Ur. list SR S št. 15/76) je sprejela skupščina Občinske skupnosti socialnega skrbstva Ljutomer na skupni seji zbora uporabnikov in zbora izvajalcev v Ljutomeru, dne 27. 3. 1981 MERILA IN KRITERIJE za določanje prispevkov občanov k stroškom varstva socialnega skrbstva v občini Ljutomer L člen Občani (roditelji, otroci in drugi zavezanci) — v nadaljnjem besedilu: zavezanci, prispevajo po svojih zmožnostih in na podlagi teh meril in kriterijev v celoti ali delno svoje deleže k stroškom za vzdrževanje, oskrbo in varstvo njihovih otrok, njihovih staršev ali drugih upravičencev, ki so v rejniških družinah (družinsko varstvo rejnina) ali v zavodih (socialni, vzgojni zavodi, zavodi za usposabljanje in azil — usposabljanje, prevzgoja. domska oskrba), k stroškom izvajanja vzgojnih ukrepov, kadar so ti koristniki — neposredni uporabniki katere od teh oblik varstva socialnega skrbstva. 2. člen Zavezanci praviloma plačujejo prispevke oz. povračila Občinski skupnosti socialnega skrbstva Ljutomer (v nadaljnem besedilu: občinska skupnost) po teh merilih in kriterijih, če ta organizira in izvaja določene oblike varstva socialnega skrbstva za upravičence, socialne varovance in plačuje zanje delno ali v celoti stroške varstva in oskrbe, sicer pa direktno zavodu (socialni ustanovi) ali rejniški družini, v kateri je upravičenec — varovanec, in če je tako dogovorjeno s pogodbo. 3. člen . Določene ali dogovorjene prispevke ali celotna povračila plačujejo zavezanci občinske skupnosti praviloma sproti vsak mesec za pretekli mesec, drugače pa po dogovoru oz. kot je to določeno v pogodbi. 4. člen Pri določanju višine prispevkov upošteva občinske skupnosti prvenstveno lastna denarna sredstva, prihodke in odhodke in premoženje upravičencev — varovancev, njihove različne obveznosti, nato pa prihodke in odhodke zavezancev, njihove premoženjske razmere in obveze (preživninska obveza, odplačila anuitet za stanovanjska posojila za izgradnjo stanovanja za posameznika ali za družino) pri čemer občinska skupnost upošteva minimalne stanovanjske standarde; mnenje o lem. kaj je v posameznem primeru za občana ali njegovo družino minimalni stanovanjski standard daje občinska stanovanjska skupnost), zdravstveno stanje: bolezni, invalidnost. Za take obveze zmanjša občinska skupnost osnovo — višino dohodka na družinskega člana, od katerega obračunava prispevke k stroškom varstva socialnega skrbstva. Pri stanovanjskih kreditih upošteva ta občinska skupnost solastninske deleže na stanovanju.' 5. člen Občinska skupnost upošteva pogoje za obdelavo kmetijskih obdelovalnih zemljišč (hribovita zemlja, močvirje, odmaknjenost od mestnih in prometnih središč) in bo vrednotila povečane stroške pri obdelovanju kmetijskih zemljišč po prostem prevdarku. Mnenje o povečanih stroških pri obdelovanju kmetijskih zemljišč in o težkih pogojih za obdelavo takih zemljišč daje občinska zemljiška skupnost. Občinska skupnost bo upoštevala tudi po prostem prevdarku okoliščine in možnosti kmetijskih proizvajalcev, ki so stari nad 65 let in mlajših, ki so invalidni ali trajneje bolni, za ustvarjanje dejanskega kata-sterskega dohodka. 6. člen Pri prihodkih zavezancev bo občinska skupnost upoštevala osebne prejemke, nadomestila osebnih prejemkov, nagrade za pogodbeno delo in delo v podaljšanem delovnem času (nadurno delo), dohodke od obrti (stalne ali pavšalne) otroške dodatke, pokojnine, dohodke od zgradb (poslovnih in stanovanjskih) dohodke od avtomobilov, traktorjev, strojev, nadalje štipendije, vajeniške nagrade, zapuščine, darila in volila, katasterske do hodke iz zemljišč in tudi v najem vzetih zemljišč, dohodke od zgradb vzetih v najem. Pri prihodkih oz. dohodkih na družinskega člana pa občinska skupnost ne bo upoštevala: dodatka k otroškemu dodatku zaradi telesne ali duševne prizadetosti otroka, ortopedske dodatke in dodatke za postrežbo in pomoč in nagrade oz. prejemke iz pogodbenega ali nadurnega dela mesečno do višine 1.500.00din. ugotovljeno za preteklo leto. Ta slednji znesek bi vsako leto valorizirali — vskladili s procentom dviga osebnih prejemkov v tistem letu v občini Ljutomer. 7. člen Občinska skupnost bo upoštevala participacije — pri-spevke zavezancev in njihovih članov pri drugih samoupravnih interesnih skupnostih in tudi pri tej občinski skupnosti in bo zneske participacij odštevala od prihodkov zavezancev in njihovih družinskih članov. 8. člen Za telesno in duševno prizadete mladoletne osebe, ki so zaradi usposabljanja v rejniških družinah ali v zavodih bo občinska skupnost določala prispevke zavezancev k naslednjim stroškom: za prehrano, za pripravo prehrane, za oblačila in vzdrževanje oblačil, stroške higiene, za kurjavo in razsvetljavo, za stroške stanovanja, za šolske potrebščine in za druge dogo--vorjene stroške oz. izdatke za varovanca 9. člen Katasterski dohodek bo občinska skupnost upoštevala v 4-kralnem znesku letno, če je bil na novo izračunan v letu 1978. in v 19 kratnem znesku, če je še katasterski dohodek stari, 10. člen Varovanec mora sam v celoti ali delno prispevati lastne dohodke do višine.rejnin oz. oskrbnin upoštevajoč žepnino kot odbitek od prispevka. Višina žepnine denarna sredstva za osebne, tekoče potrebe: rekreacija, šport, kulturo in zabavo bo dogovorjena posebej med zavodom ali rejniško družino in občinsko skupnostjo ali pa bo določena oz. dogovorjena v regiji ali v SR Sloveniji. 1 L člen Pri ugotavljanju dohodka v družinskega člana upošteva pristojni organ občinske skupnosti dohodke vseh zavezancev, ki so dolžni vzajemno in solidarno nositi in izpolnjevati obveznosti. njihove družinske člane, ki. sojih dolžni v celoti ali delno skupaj z drugimi zavezanci preživljati, ter tudi dohodke teh družinskih članov in to po načelu enakih dolžnosti pri preživljanju in upošteva pri vsakem zavezancu upravičenca za družinskega člana, kar pomeni delitev dohodkov posameznika ali družine tudi na upravičenca neglede na to ali ta živi pri zavezancu ali njegovi družini ali živi kje drugje. Pri ugotavljanju dohodka na družinskega člana pristojni organ upošteva kdo in koliko je poleg zavezanca dolžan v celoti ali delno preživljati družinske člane (solidarne obveze roditeljev in drugih). Nadalje pristojni organ upošteva pri dohodkih zavezancev samo njihova bremena in obveze, ne pa tudi bremena in obveze ostalih družinskih članov, ki niso zavezanci po teh merilih in kriterijih. 12. člen Lestvica prispevkov: Dohodek na družinskega člana mesečno — v din do 1.600 od 1.601 do 3.00 od 3.001 do 5.000 od 5.001 in več rejnine ali oskrbnine Občinska skupnost vsako leto to lestvico valorizira — vskladi z-višino družbene denarne pomoči kot edini vir za preživljanje v SRS v tekočem letu po samoupravnem sporazumu. 13. člen Zavezanci so dolžni plačevati prispevke za upravičence potem, ko so izčrpani lastni prispevki upravičencev — varovancev. oz, do višine razlike med višino rejnine ali zavodske oskrbnine in višine lastnega prispevka varovancev, ali do višine 3. S tem sporazumom se natančneje določajo — naloge skupnosti . — organi skupnosti — pravice, dolžnosti in odgovornosti ustanoviteljev skupnosti — oblikovanje in sprejemanje delovnega programa skupnosti ter financiranje skupnosti — način opravljanja strokovno-administrativnih del za skupnost — samoupravni splošni akti skupnosti. 11. NALOGE SKUPNOSTI 4. Skupnost pripravlja skladno z razvojnimi in planskimi usmeritvami osnove za določanje politike cen za proizvode in storitve y pristojnosti občine. Pri tem mora izhajati iz ciljev in nalog mt tistih področjih ekonomske politike, ki vplivajo na raven cen in njihova medsebojna razmerja. 5. Skupnost predlaga ukrepe za izvajanje politike cen na podlagi ocen in ugotovitev o izvajanju ekonomske politike na tistih področjih, ki vplivajo na cene. 6. Pri pripravi osnov za določanje politike cen in pri oblikovanju predlogov ukrepov za izvajanje politike cen skupnost izhaja iz analiz, o gibanju cen, v katerih mora biti dan poseben poudarek pogojen za izvajanje politike cen in vzrokom, ki so povzročili odstopanje od sprejete politike. 7. Na zahtevo samoupravnih organizacij in skupnosti ter obrtnega združenja, daje skupnost strokovno pomoč pri samoupravnem sporazumevanju in družbenem dogovarjanju, s katerim se urejajo cene za proizvode in storitve, ki so v pristojnosti občine. Skupnost daje strokovno pomoč predvsem glede načina uporabe merif za oblikovanje cen. pri oblikovanju samoupravnih sporazumov pa tudi glede načina kontrole njihove uporabe. Skupnost pripravlja analize o vplivu predlaganih sprememb cen na poslovne stroške organizacij združenega dela panog in dejavnosti ter na življenjske stroške. 8. Skupnost opravlja družbeno kontrolo cen tudi s tem, da — se udeležuje sklepanja samoupravnih sporazumov in družbenih dogovorov, s katerimi se urejajo cene, za proizvode in storitve, ki so v pristojnosti občine. — predlaga Izvršnemu svetu Skupščine občine ustrezne ekonomske ukrepe, predvidene z republiškim zakonom. — izdaja v skladu z zveznim zakonom odločbe o začasnem zadržanju uporabe neustrezno oblikovanih cen. na osnovi česar morajo samoupravne organizacije oz. skupnosti ponovno oblikovati cene v skladu z zakonom. — spremlja in analizira gibanje cen in razmerij v cenah ter analizira pogoje in vzroke, ki so vplivali na gibanje cen. o tem pa poroča Skupščini občine in-Izvršnemu svetu Skupščine občine ter Medobčinski gospodarski zbornici. — predlaga Izvršnemu svetu Skupščine občine izdajo ukrepov neposredne kontrole cen in opravlja neposredno kontrolo cen. določeno z zveznim zakonom. 9. Skupnost sodeluje s skupnostmi za cene drugih občin predvsem z namenom, da izmenjuje izkušnje in čimbolj poenoti pristop pri načinu in kontroli uporabe meril za oblikovanje cen prevodov in storitev, ki so v pristojnosti občine in pri oblikovanju.predlogov ukrepov za izvajanje politike cen. Skupnost se dogovori z drugimi občinskimi skupnostmi za cene o medsebojnem obveščanju kot podlagi za sodelovanje. 10. Skupnost sodeluje z republiško skupnostjo za cene pri pripravljanju osnov za določanje politike cen v SR Sloveniji. Skupnost predvsem posreduje predloge glede načina uporabe in kontrole uporabe meril za oblikovanje cen proizvodov in storitev iz pristojnosti občine. 11. Skupnost opravlja analitične, strokovne in druge naloge, ki so potrebne za izvajanje navedenih nalog in del skupnosti. Skupnost analizira vpliv cen na odnose pri pridobivanju in delitvi dohodka v dejavnostih in panogah ter analizira vpliv cen na razmere na tržišču. 12. Skupnost obvešča samoupravne organizacije in skupnosti ter obrtno združenje o pojavih in ugotovitvah v razvoju družbeno ekonomskih odnosov, s katerimi se srečuje pri opravljanju nalog iz svojega delovnega področja in so pomembni za uresničevanju vloge samoupravnih organizacij in skupnosti na področj u cen ter predlaga ukrepe v okviru zakonskih pooblastil. Informacije zanimive za celotno združeno delo zbira in prireja za objavo v Vestniku Gospodarske zbornice Medobčinska gospodarska zbornica. 13. Skupnost opravlja naloge in dela v skladu s programom dela, ki ga sprejema svet skupnosti. HI. ORGANI SKUPNOSTI 14. Organa skupnosti sta svet skupnosti in predsednik skupnosti. Da se zagotovi uresničevanje posebnega družbenega interesa. sodelovanje s skupnostmi za cene drugih družbenopolitičnih skupnosti, udeležba pri delu .in uresničevanje vpliva udeleženčev družbenega dogovora o občinski skupnosti za cene na delo skupnosti, se v skladu z načeli delegatskega sistema ustanovi svet skupnosti (v nadaljnjem besedilu: svet). Medobčinska gospodarska zbornica pripravi razrez strukture delegatov sveta iz vrst ustanoviteljev tako, daje omogočeno najustreznejše delovanje sveta ža izvajanje nalog iz 1. člena tega samoupravnega sporazuma. 15. Svet skupnosti ima 15 članov. 2 člana sveta imenuje m razrešuje Izvršni svet Skupščine občine Gornja Radgona izmed svojih članov in funkcionarjev, ki vodijo delo občinskih upravnih organov oziroma organizacij. Medobčinska gospodarska zbornica za Pomurje Murska Sobota delegira v svet skupnosti 7 članov iz vrst temeljnih in drugih organizacij združenega dela in obrtnega združenja občine Gornja Radgona. Občinski svet Zveze sindikatov Gornja Radgona. Občinska konferenca SZDL G orn ja RadgonainObčinskakonferencasveta potrošnikov Gornja Radgona, delegirajo v svet po enega člana. Iz področja samoupravnih interesnih skupnosti družbene dejavnosti delegirajo Občinska skupnost socialnega varstva Gornja Radgona in Občinska izobraževalna skupnost Gornja Radgona v svet skupaj enega člana. Iz področja materialne proizvodnje delegirajo Samoupravna'komunalna interesna skupnost Gornja Radgona in Samoupravna stanovanjska skupnost Gornja Radgona v svet enega člana. 16. Svet zlasti: 1. pripravlja in sprejema osnove za določanje politike cen in predlaga skupaj s pristojnimi občinskim organi ukrepe za iz-vajanje določene politike cen v skladu z zakonom. 2. opravlja.posamezne naloge in dela v zvezi s samoupravnim sporazumevanjem in družbenim dogovarjanjem o cenah v skladu z zveznim zakonom. 3, obravnava predloge in mnenja Gospodarske zbornice Slovenije in Medobčinske gospodarske zbornice ter splošnih združenj v zvezi z razčlenitvijo meril in zavzema do njih stališča, 4. predlaga ukrepe za izvajanje določene politike cen in spremlja njihovo izvajanje. 5. opravlja naloge in dela družbene kontrole cen. določene z zveznim zakonom in republiškim zakonom, 6. predlaga ukrepe neposredne kontrole cen ter druge ukrepe na področju cen. 7. oblikuje stališča o vprašanjih, glede katerih skupnost sodeluje z Republiško skupnostjo za cene, 8. sprejema statut skupnosti, 9. sprejema letni delovni program skupnosti, 10, sprejema finančni načrt in zaključni račun ter sprejema letno poročilo o delu skupnosti, 11. določa višino plačila za storitve, kijih opravlja skupnost, 12. določa, kateri podatki in listine pomenijo poslovno ali drugo tajnost, razlike med višino lastnega prispevka varovancev in višine prispevku po lestvici iz, točke 12. teh meril. Pri več zavezancih pristojni organ občinske skupnosti srocentualno enako zniža obveznosti na skupno višino prispevkov. potrebnih za upravičenca v primerih, ko ti skupni prispevki presegajo to potrebno višino denarnih sredstev za stroške varstva socialnega skrbstva upravičenca. 14. člen Zavezanci so dolžni plačevati prispevke za varstvo in oskrbo zdravih upravičencev, ki obsega: prehranq, stroške priprave prehrane, oblačila, stroške vzdrževanja oblačil, obutev. stroške higiene, stroške za garderobo, posteljnino, druge stroške stanovanja, šolske prehrane, izdatke za učbenike, stroške potovanj, stroške varstva. V stroške stanovanja po tej točki in po točki 8 teh meril šteje ta občinska skupnost: uporaba sobe, posteljnine, pohištva, stroški kurjave, elektrike.'vode, za odvoz smeti, za uporabo mestnega zemljišča in stroški stanovanjske higiene. 15. člen Pristojni organ občinske skupnosti delno ali v celoti odloži ali odpiše zavezancem obveznosti v primerih: zaradi težke dolgotrajne bolezni, ko je varovanec — zavezanec zašel sam v tako socialno stisko, da pretežno potrebuje svoje premoženje ali svoje dohodke za kitne povečane stroške življenja (varstvo in nega, družinsko varstvo, zavodsko varstvo itd.), v primeru nesreče (elementarne nesreče — potres, povodenj, vihar, plaz, toča, požar in drugo), zaradi visoke starosti nad 70 let. nižjih lastnih prihodkov zavezanca od višine eksistenčnega — življenjskega minimumu iif v primerih, ko bi vračilo dolga — plačilo prispevkov po teh merilih in kriterijih bistveno neugodno vplivalo na življenjske pogoje zavezanca ali njegove družine. Eksistenčni — življenjski minimum ugotavlja v SR Sloveniji. 16. člen O višini prispevkov zavezancev, kijih izračunava in predlaga strokovna služba te občinske skupnosti, odloča svet za socialno skrbstvo skupščine te občinske skupnosti, kot pristojni organ, razne v primerih sklenitve sporazuma med samimi zavezanci in varovanci. Svet za socialno skrbstvo sklepa z zavezanci sporazume. 17. člen V primerih, ko mladoletno osebo napoti v zavod pristojno sodišče (mladoletni prestopniki), roditelji ali drugi zavezanci za mladoletno osebo pa se ne strinjajo s prispevkom, ki ga je izračunala strokovna služba občinske skupnosti, bo občinska skupnost vložila pismeni zahtevek pri pristojnem sodišču za določitev višine prispevka staršev oz. drugih zavezancev. 18. člen V primerih ko občinska skupnost ne bi uspela sporazumno določili prispevkov in jih uveljavljati neposredno od zavezancev. bo v takih primerih občinska skupnost uveljavljala prispevke po sodni poti, 19. člen V primerih neodgovornega izogibanja izpolnjevanju preživninskih obveznosti in obveznosti iz sporazumov po teh merilih in kriterijih je strokovna služba te občinske skupnosti dolžna lake osebe, ki kršijo predpise, prijaviti pravosodnim organom. 20. člen Vplačani prispevki zavezancev so prihodek te občinske skupnosti, ki jih s finančnim načrtom vsako leto razporeja na ustrezne postavke socialnega skrbstva. O vplačanih prispevkih in povračilih in o obveznostih zavezancev .ali varovancev vodi strokovna služba te občinske skupnosti evidenco. 21, člen Ta merila in kriterije objavi ta občinska skupnost v Uradnih objavah občinskih skupščin Pomurja. Merila in kriteriji postanejo veljavni in jih uporablja ta občinska skupnost v 8. dneh po" objavi v Uradnih objavah občinskih skupščin Poni u rja. Štev.: S-49/81 Datum: 7. 4. 1981 Predsednik skupščine: Ost erc Franc 1. r. 212 Na podlagi 26. člena Statuta Občinske skupnosti socialnega . skrbstva Gornja Radgona (Uradne objave občinskih skupščin Pomurja, štev. 8/76)in 32, člena Samoupravnega sporazuma o temeljih plana socialnega skrbstva v občini Gornja Radgona za obdobje 1981— 1985 (v besedilu predloga pod štev. 55-7/80-S z dne 10/9-1980) je izvršni odbor skupščine Občinske skupnosti socialnega skrbstva Gornja Radgona na 19, seji dne 26/2-1981 sprejel SKLEP o ugotovitvi, da je samoupravni sporazum o temeljih plana socialnega skrbstva v občini Gornja Radgona in SR Slovenije za obdobje 1981 — 1985 sklenjen 1. Izvršni odbor skupščine Občinske skupnosti socialnega skrbstva. Gornja Radgona ugotavlja, da je Samoupravni sporazum o temeljih, plana socialnega skrbstva v občini Gornja Radgona za obdobje 1981 —4985 (v besedilu predloga pod štev. 55-7/80-S z dne 10/9-1980) sklenjen, ker gaje sprejelo 6.880 zaposlenih delavcev v občini Gornja Radgona oz. 100 odstotkov vseh udeležencev tega samoupravnega sporazumevanja v občini Gornja Radgona. 1 II. V skladu z 28. členom v točki 1 tega slepa navedenim samoupravnim sporazumom v letu 1981 delavci v temeljnih organizacijah združenega dela, delovnih skupnostih, ter v 'drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih in občani, ki opravljajo obrtno in drugo podobno zasebno dejavnost ter delavci, ki z njim i združujejo delo, plačujejo v skladu z zakonom o osnovah ter načinti obračunavanja prispevkov za financiranje SIS na področju družbenih dejavnosti (Uradni list SRS. štev. 33/80) plačujejo prispevek za socialno skrbstvo po stopnji 0,84 % od bruto osebnih prejemkov. III. V skladu z 32. členom v točki 1. tega sklepa navedenega samoupravnega sporazuma ta sklep izvršni odbor skupščine Obči nske skupnosti social nega skrbstva Gornja Radgona objavi v Uradnih objavah občinskih skupščin Pomurja. Številka: 55-7/80-S Datum: 10.4. 1981 PREDSEDNICA IZVRŠNEGA ODBORA: Slobodanka KONŠAK, dipl. psih. Slobodanka KONŠAK. dipl. psih. 1. r. STRAN 14 VESTNIK, 21. APRILA 1981 1 STRAN 14 VESTNIK, 21. APRILA 1981 KRAJEVNA SKUPNOST Gederovci GLASOV Al,NICA za glasovanje na referendumu krajevne skupnosti Gederovci za uvedbo samoprispevka v denarju in delu, dne 10. 5. 1981 v naselju Krajna. Po predlogu zbora občanov in delovnih ljudi bi samoprispevek bil uporabljen: za naslednje namene: — asfaltiranje ceste skozi naselje Krajna, — urejanje pokopališča, vzdrževanje vodovoda in vaških cest in druga komunalna dela, Samoprispevka v denarju bi se v petih letih predvidoma zbralo 830,000,00 dinarjev in bi ga plačevali: — 3 % od neto osebnega dohodka iz delovnega razmerja oziroma nadomestil — 10 % od katasterskega dohodka — 2 % od pokojnin — 2.100,00 din letno delavci, ki so začasno zaposleni v tujini in imajo stalno prebivališče v naselju Krajna, — 5 % od neto osebnega dohodka in davčne osnove iz samostojnega opravljanja obrti, intelektualnih in drugih gospodarskih in negospodarskih dejavnosti. — 2.000,00 din letno občani, ki opravljajo pavšalno obrt V enkratnem znesku in sicer pred pričetkom asfaltiranja ceste morajo plačati: — 4.000,00 vsako gospodinjstvo — 1.000,00 lastniki traktorjev — 1,000,00 lastniki avtomobilov. Samoprispevek v delu bi znašal: — za občane — lastnike traktorjev 8. ur letno v prevozih; — za ostale občane po 1 delovni dan ter na vsaka 2 ha obdelovane zemlje še po 1 delovni dan letno. Nadomestilo v delu za 1 uro prevoza znaša 150,00 din In v delu za 8 ur dnevno (delovni dan) 350,00 din, Glede oprostitve samoprispevka se uporabljajo določla 10. člena zakona o samoprispevku. GLASUJEM „ZA" ,,PROTI" Glasovalec Izpolni glaiovalnlco tako, da obkroži besedo „ZA", če se strinja, oziroma ,,PROTI'’, če se ne strinja z uvedbo samoprispevka. 6. Glasovalnice morajo biti overjene s pečatom Krajevne skupnosti. : 7. Samoprispevek, ki se bo plačeval od OD iz delovnega razmerja in pokojnin bo obračunaval in odtegoval izplačevalec OD. Samoprispevek od drugih zavezancev bo obračunaval in odtegoval za družbene prihodke pristojni občinski organ. Od zaposlenih v tujini ter samoprispevek v enkratnem znesku in v delovni sili obračunava svet krajevne skupnosti, ki o višini samoprispevka obvesti vsakega zavezanca. 8. Sredstva samoprispevka se bodo zbirala na posebnem računu krajevne skupnosti Gederovci in razporejala po namenu, kot jih bo določil referendumski program. 9. Ta sklep začne veljati z dnevom objave v Uradnih objavah pomurskih občin. Gederovci, 8, 4. 1981 Predsednik skupščine KS. KREFT Franc KREFT Franc I. r. 3. člen Samoprispevek plačujejo občani, ki imajo stalno bivališče v zaselkih za katere se razpisuje referendum. 4. člen Samoprispevek se bo v celoti uporabil za asfaltiranje vaških poti v zaselkih navedenih v 1. členu sklepa. 5. člen Višina dodatnega samoprispevka znaša; — 3 % od osebnega dohodka delavcev zaposlenih — 3 % od pokojnin brez varstvenega dodatka — 3 % od povprečnega OD v občini Lendava za preteklo leto za zaposlene v tujini. 6. člen Referendum bo dne 26. 4. 1981 od 7. do 15. ure, na glasovnih mestih, ki ga določi volilna komisija. 7. člen Na referendumu glasujejo občani, ki imajo pravico glasovanja pri splošnih volitvah in so vpisani v volilni imenik zaselka za katere je razpisan referendum. 8. člen Glasuje se z glasovnico na kateri je vpisano besedilo 5. člena tega sklepa in pod besedilom nadaljevanje glasujem „ZA" „PROT1" 9. člen Za postopek na referendumu se uporabljajo določila Zakona referendumu in oblikah osebnega izjavljanja. 10. člen Nadzor nad zbiranjem in uporabo sredstev samoprispevka bo opravljal svet krajevne skupnosti, ki vsako leto poroča na zboru občanov o zbranih in porabljenih sredstvih. 11. člen Ta sklep se dostavi vsem volinim upravičencem v zaselkih za katere je razpisan referendum. , Predsednik skupščine krajevne skupnosti Gorice pri Lendavi: Magyar Jože I. r. 215 Na podlagi 33. člena Zakona o pravicah in dolžnostih organov družbenopolitičnih skupnosti na področju družbene kontrole cen in o skupnostih za cene (Uradni list SRS. št. 20/80) in v sklad u z družbenim dogovorom o občinski skupnosti za cene (Uradne objave, št. 14/81) sklenejo temeljne in druge organizacije združenega dela in skupnosti ter obrtno združenje z območja občine Gornja Radgona združene v Medobčinski gospodarski zbornici za Pomurje SAMOUPRAVNI SPORAZUM O USTANOVITVI SKUPNOSTI ZA CENE OBČINE G. RADGONA I. UVODNE DOLOČBE