# NOVIC www.logatec.si - glasilo občine logatec - letnik xliii - 30. november 2012 -st. 11 m msmm gffo Logaske.indd 1 uradne objave - 30. november 2012 - st. 11 uo 1 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE Občina Logatec, na podlagi 23. in 24. člena Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06 11/09 in 81/11) in Javnega razpisa za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem, ki je bil objavljen v Logaških novicah, št. 6/12 in na spletni strani Občine Logatec www.logatec.si, objavlja: PREDNOSTNO LISTO UPRAVIČENCEV ZA DODELITEV NEPROFITNIH STANOVANJ V NAJEM Lista je oblikovana na podlagi 10. člena v povezavi z 9. členom Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06 11/09 in 81/11) in je namenjena za oddajo stanovanj v najem prosilcem, ki so glede na socialne razmere zavezanci za plačilo varščine. 1. Saša Livnjak 543 točk 2. Estera Lisjak 523 točk 3. Jasmina Maček 413 točk 4. Amela Kadirič 300 točk Udeležencem razpisa bodo vročene odločbe o uvrstitve oziroma ne-uvrstitvi na prednostno listo upravičencev za oddajo neprofitnih stanovanj v najem oziroma sklepa o zavrženju vloge. Udeleženci razpisa imajo pravico do pritožbe na župana Občine Logatec v roku 15 dni od dneva vročitve pisne odločbe oziroma sklepa. Pritožba se vloži pisno na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50A, 1370 Logatec Odločitev župana o pritožbi je dokončna. Berto Menard Župan Občine Logatec Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo), in 16. člena statuta Občine Logatec (LN št. 7-8/2008) je Občinski svet Občine Logatec na 16. redni seji, dne 15. 11. 2012 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE LOGATEC ZA LETO 2012 - REBALANS 1. člen V odloku o proračunu Občine Logatec za leto 2012 (Logaške novice št. 1/2012) se 2. člen spremeni tako, da se glasi: "Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih v EUR: A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina/Podskupina kontov Rebalans 2012 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 14.237.592 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 12.573.657 70 DAVČNI PRIHODKI 9.134.725 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 7.526.740 1.351.985 256.000 uo uradne objave - 30. november 2012 - st. 11 Logaske.indd 2 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE 71 NEDAVČNI PRIHODKI 3.438.932 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 2.156.619 711 Takse in pristojbine 11.000 712 Denarne kazni 12.000 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 56.387 714 Drugi nedavčni prihodki 1.202.926 72 KAPITALSKI PRIHODKI 541.500 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 41.500 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neop. dolg. sredstev 500.000 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov - 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.122.435 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.077.435 741 Prejeta sredstva iz državenga proračuna iz sredstev EU 45.000 # II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 13.027.935 40 TEKOČI ODHODKI 2.621.321 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 780.326 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 123.593 402 Izdatki za blago in storitve 1.562.917 403 Plačila domačih obresti 21.073 409 Rezerve 133.412 41 TEKOČI TRANSFERJI 5.347.601 410 Subvencije 235.000 411 Transferji posameznikom in gospodinjstvom 3.144.460 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 492.312 413 Drugi tekoči domači transferi 1.475.829 414 Tekoči transferi v tujino - 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4.735.802 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4.735.802 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 323.212 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi pravnim osebam, ki niso PU 111.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 212.212 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) 1.209.656 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Rebalans 2012 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) - 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil - 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti URADNE OBJAVE - 30. NOVEMBER 2012 - ŠT. 11 U3° Logaske.indd 3 ^^^ 28.11.2012 14:12:03 # URADNE OBJAVE MMIlil NOVICE VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) - C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Rebalans 2012 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE - 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 983.333 55 ODPLAČILA DOLGA 983.333 550 Odplačila domačega dolga 983.333 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 226.323 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) 983.333 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 1.209.656 STANJE SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2011 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2011 - 226.323 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanimi kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Logatec: http://www.logatec.si/ 2. člen Ta odlok začne veljati dan po objavi v uradnem glasilu Občine Logatec, uporablja pa se za leto 2012. Številka: 410-94/2012-3 Datum: 5. 11. 2012 ŽUPAN OBČINE LOGATEC Berto Menard l.r. Na podlagi 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO, 127/06 - ZJZP, 38/10 -ZUKN in 57/11), 16. in 95. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10 in 48/12), 149. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, 39/06 - uradno prečiščeno besedilo, 49/06 - ZmetD, 66/06 - odl. US, 33/07 - ZPNačrt, 57/08 - ZFO-1A, 70/08, 108/09, 48/12 in 57/12), sedmega odstavka 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS št. 29/11 - uradno prečiščeno besedilo), drugega odstavka 1. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v občini Logatec (Logaške novice, št. 7-8/07) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 16. redni seji, dne 15.11.2012, sprejel ODLOK O JAVNI RAZSVETLJAVI V OBČINI LOGATEC I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (predmet odloka) S tem odlokom se ureja izvajanje gospodarske javne službe vzdrževanje javne razsvetljave v občini Logatec (v nadaljevanju: javna služba), tako da določa: - organizacijsko in prostorsko zasnovo opravljanja javne službe, - vrsto in obseg javne službe, - pravice in obveznosti izvajalca javne službe in občine, - vire financiranja javne službe, - druge elemente potrebne za opravljaje in razvoj javne službe. URADNE OBJAVE - 30. NOVEMBER 2012 - ŠT. 11 Logaske.indd 4 28.11.2012 14:12:03 # URADNE OBJAVE 2. člen (objekti in naprave javne razsvetljave) Za javno razsvetljavo se po tem odloku štejejo naslednji objekti in naprave, ki služijo osvetljevanju javnih površin in javnih cest: - elektro omarice, - drogovi, - svetilke, - svetlobni viri, - energetski kabli (nadzemni in podzemni), - prižigališča, - drugi pripadajoči elementi, ki so potrebni za nemoteno delovanje javne razsvetljave. II. IZVAJANJE JAVNE SLUŽBE 3. člen (obseg javne službe) (1) Javna služba obsega vzdrževanje objektov in naprav javne razsvetljave, oziroma strokovni nadzor nad delovanjem omrežja javne razsvetljave, in sicer: - tekoče vzdrževanje drogov svetilk, ki obsega zamenjavo pregorelih žarnic, popravilo ali zamenjavo svetlobnih glav, drogov in drugih sestavnih delov, barvanje ter čiščenje, - tekoče vzdrževanje prižigališča, nadzorne in krmilne naprave, napeljavo in razvode javne razsvetljave, - redno pregledovanje delovanja objektov in naprav, - intervencije na objektih, opremi in napravah javne razsvetljave, - novoletna svetlobna okrasitev, - vodenje kontrolne knjige, - izdelavo predlogov letnih programov javne službe, vključno s pripravo ukrepov za zmanjšanje porabe električne energije, - izdelavo poročila o realizaciji letnega programa, - izvedbo dodatnih obremenitev na objektih in napravah javne razsvetljave, - vodenje evidenc o porabljeni energiji na posameznih odjemnih mestih, - zagotavljanje, da je v dnevnem času od jutra do večera razsvetljava ugasnjena, razen v primerih določenih s predpisi o svetlobnem onesnaževanju, - izdelavo načrta razsvetljave skladno s predpisi, - izvajanje obratovalnega monitoringa in posredovanje le tega pristojnemu ministrstvu, - druge storitve, ki jih določajo zakoni ali drugi podzakonski predpisi, - izdajanje smernic za načrtovanje predvidenih prostorskih ureditev, mnenja v postopku sprejema prostorskih aktov, projektne pogoje in soglasja k projektnim rešitvam na podlagi predložene projektne dokumentacije. (2) Javna služba se izvaja skladno z veljavnimi predpisi in tehničnimi standardi. Za vsa ostala vprašanja, ki se nanaša na javno razsvetljavo in niso neposredno urejena s tem odlokom, se smiselno uporabljajo predpisi s področja urejanja javnih cest, varstva okolja in urejanja drugih javnih površin. 4. člen (območje izvajanja in uporabniki) (1) Javna služba se izvaja v naseljih občine Logatec. (2) Uporabniki storitev javne službe so vsi uporabniki javnih površin v občini. Uporabnik ima pravico in dolžnost opozoriti izvajalca javne službe na kvaliteto opravljenih storitev javne službe ter na napake na objektih in napravah javne razsvetljave in oblikovati predloge ter pobude za njeno boljše in učinkovito izvajanje. 5. člen (izvajalec javne službe) (1) Izvajanje storitev javne službe se zagotavlja v javnem podjetju KOMUNALNO PODJETJE LOGATEC d.o.o., Logatec (v nadaljevanju: izvajalec javne službe). (2) Izvajalec javne službe opravlja javno službo na celotnem območju občine, in ima: - izključno pravico izvajati javno službo, - dolžnost zagotavljati uporabnikom kontinuirano in kvalitetno opravljanje javne službe, skladno s tem odlokom in drugimi predpisi, ki urejajo področje izvajanja javne službe. (3) Javno službo izvajalec javne službe opravlja v svojem imenu in na svoj račun. uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 uo 5 Logaske.indd 5 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE (4) Občina Logatec (v nadaljevanju: občina) in izvajalec javne službe medsebojna razmerja uredita s pogodbo. Pogodba mora vsebovati najmanj način izvajanja javne službe, sezname in tehnične specifikacije infrastrukture, načine in primeren obseg vzdrževanja, druge obveznosti po predpisih in tem odloku, sankcije v primeru kršitev ter finančna razmerja. (5) Izvajalec javne službe lahko javno službo izvaja s podizvajalcem. V razmerju do občine, uporabnikov in tretjih oseb v zvezi z izvajanjem javne službe je izvajalec javne službe odgovoren za izpolnitev prevzetih obveznosti ter v celoti odgovarja za dejanja podizvajalca kot za svoja dejanja. 6. člen (obveznosti izvajalca javne službe) (1) Obveznosti izvajalca javne službe so: - izvajati javno službo kot dober strokovnjak ter zagotoviti kontinuirano in kvalitetno opravljanje javne službe v skladu z zakoni in drugimi predpisi, - upoštevati tehnične, zdravstvene in druge normative in standarde, povezane z izvajanjem javne službe, - predlagati ukrepe za zmanjševanje porabe električne energije in svetlobnega onesnaževanja ter povečanja varnosti, - zagotavljati dežurstvo, - omogočati nemoten nadzor nad izvajanjem javne službe, ki pa ne sme ovirati normalnega izvajanja javne službe, - kot dober strokovnjak uporabljati in vzdrževati objekte, opremo in naprave ter druga sredstva, namenjena izvajanju javne službe, - skrbeti za tekoče obveščanje javnosti o dogodkih v zvezi z izvajanjem javne službe, - oblikovati predloge cen oziroma spremembe tarife storitev, - voditi evidence po tem odloku, - pripraviti ustrezne poslovne načrte, letna poročila, predloge letnih programov, kalkulacije stroškov in prihodkov javne službe, - voditi evidenco pritožb in obvestil uporabnikov o okvarah, napakah oziroma poškodbah, - voditi kontrolno knjigo iz 11. člena tega odloka, - poročati občini o izvajanju javne službe, - obveščati pristojne organe o kršitvah, - izvrševati vse druge ukrepe potrebne za nemoteno izvajanje javne službe ter zagotavljanja varnosti premoženja in zdravja ljudi. (2) Izvajalec javne službe je dolžan zagotoviti interventno odpravo okvar, napak oziroma poškodb, in sicer v nujnih primerih takoj oziroma najkasneje v roku 24 ur po ugotovitvi napake oziroma obvestilu uporabnika ali občine. Za nujne okvare, napake oziroma poškodbe naprav javne razsvetljave se štejejo takšne okvare, napake in poškodbe, ki ogrožajo javno varnost ali predstavljajo celodnevno nedelovanje naprav. (3) Izvajalec javne službe je dolžan napake in okvare celotne veje javne razsvetljave odpraviti najkasneje v roku 5 delovnih dni, manj pomembne okvare posameznih naprav pa v roku 10 delovnih dni od ugotovitve oziroma obvestila s strani uporabnikov. (4) Izvajalec javne službe mora v roku 30. dni po sklenitvi pogodbe iz 5. člena tega odloka skleniti zavarovanje splošne civilne odgovornosti, in sicer za: škodo, ki jo povzroči občini z nerednim ali nevestnim opravljanjem javne službe, za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam. (5) Izvajalec sklene pogodbo o zavarovanju splošne civilne odgovornosti v imenu občine in na svoj račun. 7. člen (dolžnosti občine) Dolžnosti občine so zlasti: - izvajanje vseh storitev, predpisanih z zakonom, pogodbo in v skladu s pogoji, ki so navedeni v tem odloku, - financiranje javne službe, - pisno obveščanje izvajalca javne službe o morebitnih ugovorih oziroma pritožbah uporabnikov. (2) Pritožbe zoper postopanje in druga ravnanja izvajalca javne službe obravnava svet za varstvo uporabnikov javnih dobrin. 8. člen (financiranje) (1) Sredstva za izvajanje javne službe se zagotavljajo v proračunu občine. (2) Plačila občine morajo biti vsebinsko vezana na izvajanje dejavnosti oziroma odvisna od količine in kakovosti storitev. Pogoj za plačilo opravljenih storitev je potrditev vsakokratnega stanja kontrolne knjige iz 11. člena tega odloka. uo 6 uradne objave - 30. november 2012 - st. 11 Logaske.indd 6 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE 9. člen (oglaševanje na drogovih javne razsvetljave) Oglaševanje na drogovih javne razsvetljave se izvaja v skladu z občinskim predpisom, ki ureja oglaševanje v občini. 10. člen (kataster javne razsvetljave) (1) O objektih in napravah javne razsvetljave se vodi kataster. Kataster v imenu in na račun občine vodi izvajalec javne službe. (2) Kataster vsebuje podatke o javni razsvetljavi in tehničnih lastnostih javne razsvetljave, in sicer: - naziv naprave oziroma objekta, - lokacija naprave oziroma objekta, - tehnične lastnosti naprave oziroma objekta, - število vseh naprav oziroma objektov, - lastništvo naprav oziroma objektov. (3) Kataster vodi izvajalec javne službe atributno in grafično v obliki računalniškega zapisa. Kopijo podatkov izvajalec javne službe v skladu z veljavnimi predpisi najmanj enkrat letno posreduje občini. (4) Izvajalec javne službe mora v skladu s predpisom, ki ureja načrtovanje prostora, posredovati kataster javne razsvetljave, pristojni geodetski upravi. 11. člen (kontrolna knjiga) (1) Izvajalec javne službe je dolžan voditi kontrolno knjigo, ki vsebuje podatke o vseh izvedenih in neizvedenih storitvah po programu izvajanja javne službe, in sicer: - zemljišča, objekti, naprave in oprema, na katerih je bilo delo opravljeno (po podatkih iz katastra), - opis dela, - količina opravljenega dela (skupno s porabljenim materialom) na enoto mere, - popis porabljenega materiala z navedeno nabavno ceno, porabljen čas za opravljeno delo in skupna cena za opravljeno delo, če le to nima določene cene po enoti mere iz pogodbe, - podatke o opravljenih rednih pregledih delovanja infrastrukture, skupaj z ugotovitvami in predlaganimi ukrepi. (2) Izvajalec javne službe posreduje občini kontrolno knjigo v potrditev do 8. dne v mesecu za opravljena dela v preteklem koledarskem mesecu. 12. člen (letni program in poročilo o izvajanju javne službe) (1) Javna služba se izvaja na podlagi letnega programa izvajanja javne službe. Izvajalec je dolžan vsako leto pripraviti predlog letnega programa javne službe za prihodnje leto, najkasneje do konca junija tekočega leta za naslednje leto, in ga predložiti v uskladitev in potrditev občinski upravi. (2) Izvajalec javne službe je dolžan, najkasneje ob obravnavi letnega poročila izvajalca javne službe občinskemu svetu občine predložiti poročilo o poslovanju in izvajanju javne službe v preteklem letu, ki mora v celoti vsebovati podatke o realizaciji letnega programa in obrazložitve odstopanj od letnega programa. (3) Poročilo o poslovanju in izvajanju javne službe mora vsebovati zbirne podatke o vrstah in obsegu opravljenih del v preteklem letu, terminski plan izvedbe del in prikaz stroškov glede na razpoložljive vire financiranja. V poročilu o poslovanju in izvajanju javne službe morajo biti navedeni podatki o interventnih posegih v primerih izrednih dogodkov. Poročilo mora prikazovati tudi odstopanja od letnega programa izvajanja javne službe za preteklo leto in razloge ter obrazložitve teh odstopanj. Poročilo mora vsebovati zlasti podatke o: - izpolnjevanju obveznosti, ki jih ima izvajalec po pogodbi, - pritožbah uporabnikov storitev izvajalca in o reševanju le-teh, - oddaji poslov podizvajalcem, - škodnih dogodkih, - spremenjenih pogojih izvajanja pogodbe, - koriščenju zavarovanj in - vseh ostalih okoliščinah, ki lahko neposredno ali posredno vplivajo na izvajanje pogodbe. (4) Program izvajanja javne službe, ki ga izvajalec javne službe predloži v potrditev občinski upravi vsebuje predvsem: obseg predvidenega rednega vzdrževanja s stroškovno oceno in cenikom ter druge pomembne podatke za izvajanje javne službe. (5) Program izvajanja javne službe obsega tudi predlog investicijskega vzdrževanja z natančno navedbo posameznih objektov javne razsvetljave, stroškovno oceno, cenikom in pričakovanimi rezultati na področju zmanjšanja porabe električne energije. (6) Cenik storitev javne službe potrdi občinski svet občine. uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 uo 7 Logaske.indd 7 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE III. PREPOVEDANA RAVNANJA 13. člen (prepovedana ravnanja) Prepovedano je: - poškodovanje objektov in naprav javne razsvetljave, - opustiti obveščanje izvajalca javne službe o povzročitvi škode na objektih in napravah javne razsvetljave, - sajenje drevja in grmičevja v neposredni bližini objektov in naprav javne razsvetljave brez dovoljenja izvajalca javne službe, - onemogočanje dostopa do objektov in naprav javne razsvetljave, - gradnja oziroma postavljanje pomožnih in začasnih objektov na objektih in napravah javne razsvetljave ali njihovi neposredni bližini brez dovoljenja izvajalca javne službe, - opravljanje dejanj, ki bi kakorkoli ogrozila delovanje objektov in naprav javne razsvetljave, - nepooblaščeno poseganje v objekte in naprave javne razsvetljave. IV. NADZOR 14. člen (nadzor nad izvajanjem odloka) Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja občinska inšpekcija. V. KAZENSKE DOLOČBE 15. člen (kaznovanje izvajalca javne službe) (1) Z globo 1.000 EUR se kaznuje za prekršek izvajalec javne službe, če: - ne zagotovi kontinuiranega in kvalitetnega delovanja javne službe, - prenese na podizvajalce dejavnost v nasprotju s petim odstavkom 5. člena tega odloka, - krši katerekoli obveznosti iz 6. člena tega odloka. (2) Z globo 200 EUR se kaznuje za prekršek oseba odgovorna oseba izvajalca, ki stori dejanje iz prejšnjega odstavka. 16. člen (kaznovanje pravnih oseb in fizičnih oseb) (1) Z globo 1.000 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik oziroma posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, če stori katerokoli dejanje iz 13. člena tega odloka. (2) Z globo 200 EUR se kaznuje odgovorna oseba pravne osebe, odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika ali odgovorna oseba posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, če stori katerokoli dejanje iz prejšnjega odstavka. (3) Z globo 200 EUR se kaznuje fizična oseba, če stori katerokoli dejanje iz 13. člena tega odloka. VI. KONČNA DOLOČBA 17. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Številka: 007-31/2012-4 Datum: 24.10.2012 Berto Menard, l.r. župan Občine Logatec u8o uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 Logaske.indd 8 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # uradne objave Na podlagi 29. in 62. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 Odl.US, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF), 12. in 25 člena Zakona o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč (Uradni lista SRS, št. 34/84, 26/90), 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98-ZZLPP0, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN, 57/11) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet na svoji 16. redni seji, dne 15.11.2012, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O POKOPALIŠKI IN POGREBNI DEJAVNOSTI TER UREJANJU POKOPALIŠČ NA OBMOČJU OBČINE LOGATEC 1. člen V Odloku o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč na območju občine Logatec (Logaške novice, št. 12/01 in 10/07) se v celotnem besedilu odloka beseda »upravljavec« v različnih sklonih nadomesti z besedo »izvajalec« v ustreznem sklonu. 2. člen (1) Drugi odstavek 1. člena se spremeni tako, da se glasi: »Na pokopališčih na območju občine se pokopavajo: - umrli, ki so imeli stalno prebivališče na območju občine, - umrli, ki so najemniki grobov, - umrli, katerih želja je bila, da so pokopani na območju občine ali je taka želja njihovih svojcev.« (2) Za drugim odstavkom se doda nov tretji odstavek, ki se glasi: »Pokopavajo se lahko umrli, ne glede na njihovo veroizpoved, državljanstvo, narodnost in raso.« 3. člen Prvi odstavek 2. člena se spremeni tako, da se glasi: »Pokopališka in pogrebna dejavnost ter urejanje pokopališč predstavljajo obvezno gospodarsko javno službo občine, ki jo zagotavlja javno podjetje Komunalno podjetje Logatec d.o.o., Logatec (v nadaljevanju: izvajalec).« 4. člen 3. člen se spremeni tako, da se glasi: »Izvajalec lahko določene naloge v okviru pokopališke in pogrebne dejavnosti deloma ali v celoti odda ustreznemu podizvajalcu. Ni pa mogoče oddati naslednjih nalog: - urejanje dokumentacije, - oddajanje grobnih prostorov v najem, - sklepanje najemnih pogodb, - vodenje evidence o grobovih. Podizvajalec opravljene pogrebne in pokopališke storitve, ki so mu bile oddane v izvedbo, obračuna izvajalcu skladno z veljavnim Cenikom pokopaliških in pogrebnih storitev izvajalca.« 5. člen 4. člen se spremeni tako, da se glasi: »4. člen Pokopališka dejavnost obsega predvsem: zagotovitev uporabe mrliške vežice, izkop in zasip jame ter zaščito sosednjih grobov, prvo ureditev groba in morebitne druge naloge, ki jih določajo področni predpisi.« 6. člen 5. člen se spremeni tako, da se glasi: »5. člen Pogrebna dejavnost obsega predvsem: urejanje dokumentacije, ureditev in prevoz pokojnika, pogrebno dežurno službo, izvajanje pogrebnih svečanosti in morebitne druge naloge, ki jih določajo področni predpisi.« uradne objave - 30. november 2012 - st. 11 uo Logaske.indd 9 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE 7. člen 6. člen se spremeni tako, da se glasi: »6. člen Urejanje pokopališč obsega predvsem: vzdrževanje pokopališč, razdelitev na posamezne zvrsti grobov, prekop grobov, opustitev pokopališč, oddajanje grobnih prostorov v najem, sklepanje najemnih pogodb, vodenje evidenc o grobovih in sklenjenih najemnih pogodbah ter morebitne druge naloge, ki jih določajo področni predpisi. Vzdrževanje pokopališč zajema predvsem naslednja dela: - čiščenje in odstranjevanje odpadkov in snega, - odvoz odpadkov na odlagališče, - košnja zelenic, - vzdrževalna dela na objektih in napravah, - druga vzdrževalna dela.« 8. člen V drugem odstavku 7. člena se črta besedilo », s katerimi razpolaga koncesionar oziroma javno podjetje«. 9. člen V tretjem odstavku 29. člena se besedi »občinskega urada« nadomestita z besedama »občinske uprave«. 10. člen V drugem odstavku 31. člena se besedilo »Najemna pogodba mora določati« nadomesti z besedilom »Najemna pogodba določa vsaj«. 11. člen (1) Prvi odstavek 36. člena se črta. (2) Dosedanji četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Višino letnih najemnin za grobove in cene storitev določa izvajalec v soglasju z županom občine.« 12. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Številka: 007-32/2012-5 Datum: 15. 11. 2012 Berto MENARD l.r. ŽUPAN OBČINE LOGATEC 10 URADNE OBJAVE - 30. NOVEMBER 2012 - ŠT. 11 Logaske.indd 10 28.11.2012 14:12:05 # uradne objave ODGOVORI NA VPRAŠANJA OBČINSKIH SVETNIKOV 15. redna seja občinskega sveta občine logatec, 27. 9. 2012 1. Odgovor na vprašanje g. Franca RUDOLFA v zvezi s čistilno napravo v Logatcu Vprašanje: Franc RUDOLF: Letos spomladi je bil objavljen javni razpis za izvajalca z naslovom: Odvajanje in čiščenje odpadne vode v porečju Ljubljanicxe, I. sklop - čistilna naprava Logatec. Rok za oddajo ponudb je že zdavnaj potekel, ni pa bilo zaslediti, da bi bil izbran izvajalec in z njim podpisana pogodba. Širijo se razne novice, kot da je bil razpis razveljavljen, da je projekt izpadel iz financiranja države in Evrope, da se bo razpis ponovil, da se bo popravljala dokumentacija, da bo čistilna naprava grajena na drugi lokaciji, inp.. Svetnika zanima, kaj se v resnici dogaja in katerega leta lahko v Logatcu pričakujemo sodobno čistilno napravo? Glede izbora izvajalca gradnje čistilne naprave v Logatcu kot tudi kanalizacijskega sistema v sklopu Čiste Ljubljanice, je bil v septembrskih Logaških novicah objavljen članek z naslovom Kako napreduje projekt Čista Ljubljanica, kjer je bilo podrobno predstavljeno dosedanje delo na izboru izvajalcev gradnje ter tudi kako daleč so s projektom Čista Ljubljanica druge občine. Za izbor izvajalca gradnje čistilne naprave je bila v mesecu aprilu 2012 objavljena razpisna dokumentacija, katero je izdelalo podjetje SL Consult d.o.o., potrdilo pa Ministrstvo za kmetijstvo in okolje ter Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Pred samim odpiranjem ponudb v mesecu juniju 2012 je Občina Logatec prejela zahtevek za revizijo razpisne dokumentacije. Zahtevku za revizijo je Občina Logatec ugodila, saj je bilo iz zahtevka za revizijo jasno razvidno, da vztrajanje pri izbiri izvajalca po t. i. rumeni knjigi ne bo mogoče, predvsem zaradi v revizijskem zahtevku očitane predhodno slabo izdelane projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja ter predhodno neizvedenih geoloških in geomehanskih raziskav terena. Občina Logatec je nato pristopila k izdelavi celotne projektne dokumentacije - projekta za izvedbo del (PZI), ki je podlaga za oblikovanje ponovnega razpisa po t. i. rdeči knjigi, kar pomeni, da bo jasno razmejena odgovornost med projektantom in izvajalcem gradnje. V mesecu septembru je bil izdelan PZI, v mesecu oktobru pa nova razpisna dokumentacija za izbor izvajalca gradnje čistilne naprave po t.i. rdeči knjigi. Načrtujemo, da bo v mesecu novembru nova razpisna dokumentacija tudi že potrjena s strani pristojnih ministrstev, tako da bi v mesecu decembru lahko že objavili ponovno javno naročilo za izbor izvajalca gradnje čistilne naprave, novega izvajalca gradnje čistilne naprave pa bi lahko imeli izbranega spomladi naslednje leto, če seveda ne bo vloženih ponovnih zahtevkov za revizijo. Projekt gradnje čistilne naprave v Logatcu kot tudi kanalizacijskega sistema ni izpadel iz sofinanciranja s strani Kohezijskega sklada EU ter države, lokacija čistilne naprve ostaja nespremenjena, načrtovani konec izgradnje pa je leto 2015, ko se zaključuje tudi finančna perspektiva iz katere so nam bila odobrena evropska sredstva. 2. Odgovor na vprašanje g. Franca RUDOLFA v zvezi s kanalizacijskim sistemom - Čista Ljubljanica Vprašanje: Franc RUDOLF: Letos spomladi je bil objavljen razpis za izbor izvajalca del z naslovom: Odvajanje čiste odpadne vode na porečju Ljubljanice, I. sklop - kanalizacijski sistem v občini Logatec; kanalizacijsko omrežje Gorenji Logatec - Kalce - Matinj Hrib. Tudi tu je že potekel rok za oddajo ponudb, ni izbranega izvajalca in ni podpisana pogodba. Ali je res, da je bil razpis razveljavljen na podlagi sklepa državne revizijske komisije, ki naj bi ugotovila, da je razpisna dokumentacija pomanjkljiva in na določenih mestih neustrezna? Svetnika zanima, kako naprej, kdo bo poravnal nastalo škodo in povrnil stroške za pripravo omenjene dokumetacije. Kdo je sploh odgovoren za tako slabo pripravljeno dokumentacijo? Ali to pomeni, da v omenjenih naseljih še dolgo ne bodo imeli kanalizacije in da bodo tudi tu odplavala državna in evropska sredstva in da bo kasneje celoten strošek krila Občina in občani? V drugi občini, ki tudi sodeluje v projektu Čista Ljubljanica so veliko bolj uspešni. Cerknica ima podpisano pogodbo z izvajalci, Postojna uspešno izveden javni razpis. V mesecu aprilu 2012 je bila objavljena tudi razpisna dokumentacija za gradnjo kanalizacije v sklopu projekta Čista Ljubljanica, katero je prav tako pripravilo podjetje SL Consult d.o.o. ter potrdilo Ministrstvo za kmetijstvo in okolje ter Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. V mesecu juliju 2012 je tik pred odpiranjem že prispelih ponudb Občina Logatec prejela zahtevek za revizijo razpisne dokumentacije, katerega pa je Občina Logatec nato zavrnila ter nadaljevala s postopkom pred Državno revizijsko komisijo. Državna revizijska komisija je zahtevku za revizijo ugodila ter razveljavila razpisno dokumentacijo zaradi napak, ki so se nanašale izključno na projektiranje kanalizacije, in sicer: - nezadostnih tehničnih karakteristik projektiranih črpalk; - podtlačne postaje, kjer niso bile določene tehnične karakteristike za računalniško in programsko opremo; - izdelave odcepov za hišne priključke. Pomanjkljivosti projektne dokumentacije, ki jih je ugotovila Državna revizijska komisija sta pristojna projektanta odpravila tako, da je Občina Logatec že pripravila novo razpisno dokumentacijo za izbor izvajalca gradnje kanalizacije v mesecu oktobru 2012 pa je bila nova razpisna dokumentacija tudi že potrjena s strani Ministrstva za kmetijstvo in okolje, čakamo še na potrditev Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, najkasneje v začetku novembra bo nova razpisna dokumentacija tudi že objavljena na Portalu javnih naročil RS. Kot je bilo že omenjeno je razpisne dokumentacije pripravilo podjetje SL Consult d.o.o. s katerim je bil sklenjen dogovor, da zaradi vloženih revizijskih zahtevkov na razpisne dokumentacije ponovno pripravi nove razpisne dokumentacije brez dodatnega plačila v okviru obstoječe pogodbe, tako da občina nima dodatnih stroškov vezanih na pripravo novih razpisnih dokumentacij. Na projektu izgradnje kanalizacije kot tudi čistilne naprave v sklopu Čiste Ljubljanice se dela intenzivno z namenom čimprejšnje izgradnje načrtovane komunalne infrastrukture predvsem pa, da se reši problematika čistilne naprave ter nazadnje, da se bodo črpala odobrena evropska sredstva, rok za dokončanje del pa je leto 2015. uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 uo 11 Logaske.indd 11 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE Občina Logatec v projektu Čista Ljubljanica za ostalimi sodelujočimi občinami ne zaostaja: od vseh sodelujočih občin ima izbranega izvajalca za gradnjo občina Cerknica, pa še tam z gradnjo niso začeli, saj se delajo še PZI projekti, ki jih občina Logatec že ima - tudi za čistilno napravo. V mesecu oktobru so izvajalca za gradnjo izbrali le še v Občini Škofljica. Stanje po ostalih občinah, na dan 30.9.2012, pa je naslednje: - Občina Borovnica je v fazi potrjevanja razpisne dokumentacije za izbor izvajalca gradnje kanalizacije, čistilne naprave ter nadzora pri Ministrstvu za kmetijstvo in okolje, nima pa še potrjene razpisne dokumentacije za izbor nadzora nad gradnjo; - Občina Brezovica ima potrjeno razpisno dokumentacijo za izbor izvajalca gradnje kanalizacije, pričakuje objavo javnega - naročila na Portalu javnih naročil. Izvajalca nadzora nad gradnjo še ni izbrala; - Občina Cerknica ima izbranega izvajalca nadzora nad gradnjo in izvajalca gradnje čistilne naprave. Glede na to da gre za izvedbo naročila po rumeni knjigi, se tam čistilna naprava še projektira, ni še pridobljenega gradbenega dovoljenja, do gradnje še ni prišlo; - Občina Pivka je objavila javno naročilo za izbor izvajalca gradnje kanalizacije in čistilne naprave, odpiranje ponudb bo konec meseca oktobra. Izvajalec nadzora nad gradnjo še ni izbran; - Občina Postojna je morala ponoviti postopek izbora izvajalca gradnje čistilne naprave, zadnji teden v septembru je bilo ponovno odpiranje ponudb, izvajalec gradnje tako še ni izbran, izbran pa je izvajalec nadzora nad gradnjo; - Občina Škofljica je izvedla odpiranje ponudb za izbor izvajalca gradnje kanalizacije, izvajalca nadzora nad gradnjo pa še ni izbrala; - Občina Vrhnika je izbrala izvajalca nadzora nad gradnjo. Ministrstvo za kmetijstvo in okolje pa razpisne dokumentacije za izbor izvajalca gradnje čistilne naprave še ni potrdilo, usklajuje se tudi način izbor izvajalca gradnje kanalizacije. 3. Odgovor na vprašanje g. Franca RUDOLFA v zvezi z odpravo posledic - neurje 2010 Vprašanje: Franc RUDOLF: Svetnika zanima, kako je z odpravo posledic nastale škode v naurju leta 2010? Nekateri oškodovani občani kljub obljubam še vedno čakajo na odgovore. Odprava posledic zaradi naravnih in drugih nesreč se krovno ureja z dvema povezanima zakonoma, in sicer Zakon o varstvu pred naravnimi in drugimi nesrečami ter Zakon o odpravi posledic naravnih nesreč. Iz vašega vprašanja sklepamo, da vas zanima kako je s postopkom državne pomoči po poplavah septembra 2010. Skušali bomo odgovoriti tako, da vam obrazložimo nam znan potek aktivnosti do tega trenutka. Skladno s postopkovnikom in navodili Uprave RS za zaščito in reševanje je Občina Logatec pristopila k sprva predhodne in kasneje tudi z dejanskim ocenjevanjem škode po polavah na objektih, ki so jih lastniki ali uporabniki prijavili kot poškodovane. Popisali smo preko 67 poškodovanih objektov, s pomočjo sodnega cenilca tudi ocenili škodo in podatke vnesli v državno spletno aplikacijo AJDA. Skladno z navdili smo še isto jesen (nekje novembra 2010) izpiske iz aplikacije in originale vlog oškodovancev iz občinske komisije za ocenjevanje škode posredovali vse na regijsko komisijo v Ljubljano. Slednja je vse vloge pregledala, popravila morebitne napake in oddala vso dokumentacijo na državno komisijo. Slednja, po postopkovniku pripravi poročilo za Vlado RS, ki določi pogoje in roke za program sanacije. Od tu dalje se postopek prenese na pristojno ministrstvo (v tistem času je to bilo Ministrstvo za okolje in prostor, sedaj Ministrtsvo za kmetijstvo in okolje), ki neposredno ali preko določene tehnične pisarne za sanacijo, komunicira z oškodovanci. Informacije kdo je dobil odločbe in izplačilo škode oz. sredstva za program sanacije, lokalne skupnosti nimamo oz. ni več v naši pristojnosti. Občane, ki so se obrnili na nas smo zato tudi ustrezno obveščali in jih napotili na pristojno tehnično pisarno, ki je bila tedaj na Gradbenem inštitutu v Ljubljani. Paralelno se je z nastopom novega mandata, ki je sovpadal z vsemi dogajanji v zvezi s sanacijo škode po poplavah, pričela intenzivna kampanija za ugotovitev gradbeno-tehničnih preventivnih ukrepov, ki bi v bodoče pripomogli k zmanjšanju poplavne ogroženosti med Črnim potokom in ponorom Logaščice v Jački. Sledilo je nar nekaj delovnih srečanj med Občino Logatec, hidrigradbenimi strokovnjaki, Inštitutom za vode, Agencijo za okolje RS (ARSO), jamarji, gasilci in s Civilno zaščito. Sfinancirana in izdelana je bil tudi nadgradnja poplavne študije, ki je del Občinskega prostorskega načrta, ki je v bistvu idejna zasnova gradbeno-tehničnih ukrepov na odcepu Logaščice gor in dol vodno vse do ponora ter izdelane oz. zmodelirane so bile nove poplavne karte za območje Gornjega in Dolnjega Logatca. Prišli smo tudi do konkretnih rešitev, za katere bo v bodoče potrebno pridobiti soglasja ARSO, lastnikov zemljišč, ki naj bi služila kot razbremenilna poplavna območja, predvsem pa bo potrebno zadrževati meteorno vodo v Dolnjem Logatcu, ki je trenutno preko kanalizacije speljana v ponor Jačke in ga s tem preobremenjuje v primeru večjih padavin in neurij. Skladno z sprejetim OPN so na gor-vodnem področju Logaščice predvideni ukrepi za zadrževanje vode in tudi za ureditev same struge te reke, da bi kar se da zamaknila čas dotoka večjega pretoka vode v Dolnji Logatec oz. v cone, ki so bile v modelih in tudi dejansko v poplavaj 2010 najbolj na udaru, t.j. Brod, Notranjska cesta ter Jačka. V bodoče nas čaka tudi pridobitev vseh soglasij in projektov za izgradnjo pregrade na Črnem potoku, vendar je to domena države in ob dani finančni situaciji ni pričakovati hitre izvedbe tega projekta, temveč bomo morali posikati druge - predlagane preventivne ukrepe, ki jih lahko izvede tako lokalna skupnost kot občani sami. 4. Odgovor na vprašanje g. Franca RUDOLFA v zvezi s krožiščem pri Kramarju Pobuda: Franc RUDOLF: Svetnik pove, da je tako imenovano semaforizirano krožišče pri Kramarju v letošnjem letu nemogoče graditi. Predlaga pobudo, da bi se vendarle vložilo toliko truda in materialnih sredstev, da bi se izgradilo krožišče. V preteklosti so nekateri trdili, URADNE OBJAVE - 30. NOVEMBER 2012 - ŠT. 11 Logaske.indd 12 28.11.2012 14:12:05 # URADNE OBJAVE da je premalo prostora za izgradnjo krožišča, glede na cesto G2/2, vendar če se pogleda po drugih občinah po Sloveniji, ki imajo ravnotako prometne ceste, gradijo taka krožišča, v takem obsegu, kot bi ga bilo možno zgraditi v Logatcu pri Kramarju. Svetnik predlaga, da naj država in občina vloži vse napore in finančna sredstva za izgradnjo krožišča. V letošnjem letu se izvedba rekonstrukcije križišča pri »Kramarju« ni izvedla zaradi znanih težav z izvajalcem. V postopku je novo javno naročilo za izbor novega izvajalca. Možnost umestitve krožišča na tem odseku cest je Občina Logatec preverila na začetku projektiranja možnih rešitev. Izkazalo se je, da bi umestitev krožišča s potrebnimi tehničnimi elementi za ta odsek ceste in vrsto prometa, zahtevala porušitev bližnjega objekta. S tem bi nastali nesorazmerno visoki stroški, zato je Občina Logatec odstopila od te ideje. 5. Odgovor na vprašanje g. Janeza PODOBNIKA v zvezi s kategorizacijo cest Vprašanje: Janez PODOBNIK: Svetnik pove, da ga krajani opozarjajo, da se vozijo po slabi makedamski cesti, ne ve pa se ali je to gozdna oz. občinska cesta. Svetnik prosi za seznam vseh občinskih cest. Občinska cesta je javna cesta, namenjena povezovanju naselij v občini s povezovanjem naselij v sosednjih občinah, povezovanju naselij, delov naselij, naravnih in kulturnih znamenitosti in objektov v občini. Javne ceste pa so ceste, ki jih država ali občina, v skladu z merili za kategorizacijo javnih cest, razglasi za javno cesto določene kategorije in jo lahko vsak prosto uporablja na način in pod pogoji, določenimi z zakonom in drugimi predpisi. V letu 2009 je občinski svet sprejel Odlok o kategorizaciji občinskih cest v občini Logatec (Logaške novice, št. 7/09) kjer je v preglednicah seznam vseh občinskih cest. Občinske ceste je mogoče vpogledati tudi v grafičnem prikazu v prostorskem informacisjkem sistemu občine (PISO) v tematksem sklopu: Infrastruktura (vir občina) - Cestno omrežje (BCP), kjer so poleg občinskih cest označene tud gozdne ceste. Ob posredovanju podrobnješih podatkov s strani svetnika (pacelna številka in katastrska občina) pa bi Občinska uprava lahko bolj natančno odgovorila na vprašanje. 6. Odgovor na vprašanje g. Janeza PODOBNIKA v zvezi z vrtcem v Rovtah Vprašanje: Janez PODOBNIK: Svetnika zanima, kako daleč je Občina z izgradnjo vrtca v Rovtah? Občina Logatec je za potrebe gradnje vrtca Rovte vrsto let iskala primerno stavbno zemljišče v naselju Rovte, ki bi ga lastniki bili pripravljeni prodati za namen novogradnje. Župnija Rovte je Občini Logatec za propadajočim Zadružnim domom prodala parcelo 582/1 k.o. Rovte, ki pa je bila le v manjšem zahodnem delu v območju stavbnih zemljišč, večji del parcele je bil v območju kmetijskih zemljišč. Skladno z zakonom o javnih naročilih je Občina Logatec že v letu 2010 z najugodnejšim ponudnikom sklenila pogodbo za izdelavo projektne dokumentacije. S pripravljeno idejno zasnovo in idejnim projektom se je izvedlo prijavo na objavljeni razpis Ministrstva za šolstvo in šport. Projekt je bil z ustreznim sklepom pristojnega ministrstva in vlade, uvrščen v sofinanciranje investicij in vključen v načrt razvojnih programov državnega proračuna. Za izdelavo projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo objekta vrtca je bilo potrebno zaključiti usklajevalne postopke za spremembo namembnosti zemljišča in pridobiti dodatne površine zaradi prostorskih normativov za zunanje igrišče. Občinski svet Občine Logatec je na 15. redni seji dne 27.9.2012 sprejel Odlok o občinskem prostorskem načrtu (OPN). Po objavi in uveljavitvi OPN je celotna parcela 582/1 k.o. Rovte v območju stavbnih zemljišč - osrednja območja centralnih dejavnosti (CU). V navedeno območje sedaj spada tudi manjša parcela 582/2 k.o. Rovte v izmeri 500 m2, ki jo je Občina Logatec dodatno kupila od Župnije Rovte. Overitev navedene pogodbe se je lahko izvedla po uveljavitvi OPN. Za parcelo 580/1 k.o. Rovte, ki obsega vrt in dvorišče župnišča ter dvorišče okrog ruševin Zadružnega doma je občina Logatec sklenila služnostno pogodbo. Na delu te parcele bo zgrajeno parkirišče pred objektom vrtca. Za ta del parcele je potrebno pred vložitvijo vloge za gradbeno dovoljenje izvesti parcelacijo in odkup. Na območju gradnje objekta potekata tudi dve poti, ki sta vpisani kot javno dobro. Za obe parceli poteka postopek izbrisa zaznambe javnega dobra. Po ukinitvi zaznambe javnega dobra se bo izvedla parcelacija dela poti potrebne za izgradnjo objekta. Na zemljišču predvidenem za gradnjo so se izvedle terenske geotehnične raziskave (sondažni izkopi), ki so potrebne za izdelavo geotehničnega poročila za preveritev nosilnosti terena. V letošnjem letu je bila po izgradnji kanalizacijskih vodov v traso ceste položena tudi kabelska kanalizacija do transformatorske postaje za električni priključek za nov objekt. Projektna dokumentacija se usklajuje s soglasodajalci in pristojnim ministrstvom ter uporabnikom. Posebni usklajevalni postopek bo potreben tudi zaradi določil novo sprejetega OPN (višine opornih zidov, odmiki od sosednjih zemljišč, etažnost objekta). Po optimističnih pričakovanjih bo predvidoma do konca letošnjega leta izdelana ustrezno usklajena projektna dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja. Vloga za izdajo gradbenega dovoljenja bo podana na Upravno enoto Logatec v letu 2013, ko bomo uspeli zemljišče za gradnjo vzpostaviti kot eno zemljiško parcelo. Pred nadaljevanjem postopkov glede same gradnje objekta bo pripravljena tudi investicijska dokumentacija, ki bo posredovana v sprejem na Občinski svet Občine Logatec. Začetek gradnje objekta predvidevamo v drugi polovici leta 2013. Gradnja načrtovanega objekta z zunanjo ureditvijo (parkirišča in igrišče) bo končana v letu 2014. 7. Odgovor na vprašanje g. Mirka ŠEMROVA v zvezi s povezovalno cesto Kalce - Hrušica Pobuda: Mirko ŠEMROV: Pobuda se nanaša na povezovalno cesto Kalce - Hrušica, ki je bila pred približno dvemi leti poplavljena (poplavljanje Hotenjke na področju Kalc). Takrat je bila cesta proti Hrušici prekopana, kasneje pa so bile v samo telo ceste vgrajene uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 uo 13 Logaske.indd 13 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE drenaže, pretočne cevi - 50-60 cm. Takrat se je na ta način problem rešil. Te cevi pa so bile položene samo po delu cestišča, proti izlivu teh voda pa je bil skopan jašek. Jašek je sedaj zasur in če pride do ponovnih poplav bodo krajani tega dela zopet poplavljeni. Svetnik predlaga, da se preveri stanje in reši situacijo. Zaradi zagotovitve odtekanja poplavnih vod na Kalcah se je interventno vgradil v območju cestnega sveta, betonski cevni propust sestavljen iz betonskih cevi 2x 60 cm. Za dokončno ureditev prelivanja poplavnih vod pa bo potrebno urediti iztok prepusta in znižati teren na travniku v smeri Grčarevca. Ker bo to poseg na zemljišču v zasebni last, je potrebno najprej pridobiti soglasje lastnika zemljišča. Občina Logatec bo poskušala pridobiti to soglasje in dogovoriti pogoje izvedbe z lastnikom zemljišča. 8. Odgovor na vprašanje g. Mirka ŠEMROVA v zvezi z Gorenjsko cesto - obremenjenost v jutranjem času Pobuda: Mirko ŠEMROV: Svetnik pove, da je ob prihajanju otrok v šolo v Gornjem Logatcu, med 7.30 in 8. uro, na parkirišču in pred šolo precej gneče. Prihajajo avtobusi in starši z otroki, pripeljejo se zaposleni, vozijo pa tudi kamioni proti peskokopu Smolevec. Svetnik predlaga, da bi v omenjenem času za 30 minut prekinili promet s kamioni, ki vozijo proti peskokopu Smolevec. Ta rešitev naj bi trajala toliko časa, dokler se ne zgradi kvaliteten pločnik na omenjeni cesti. Tovorni promet na Gorenjski cesti je zaradi varnosti in stanja obstoječe prometne infrastrukture urejen s svetlobno prometno signalizacijo, ki ureja izmenično gibanje tovornih vozil v obe smeri. Do gostitve prometa prihaja ob jutranjih in dopoldanskih urah, predvsem zaradi prihoda in odhoda otrok iz osnovne šole in vrtca. Zaradi navedene problematike bomo tudi spremenili prometno ureditev, ki bo do izgradnje pločnika vsaj kratkoročno pripomogla k večji varnosti udeležencev v prometu. 9. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA v zvezi s cesto - Most na Brodu Pobuda: Boris ČIČMIRKO: Svetnik pove, da je na cestišču - Most na Brodu - velika luknja, ki je zelo nevarna. Svetnik prosi, da se to nemudoma začasno sanira, dokler ne pride do celovite sanacije celotnega mosta. Luknje na mostu so zavarovane z opozorilnimi znaki. Odprtina v varovalni ograji bo zaprta v najkrajšem možnem času. Sanacija mostu, vključno z vencem in luknjami, ni smiselna v zimskem času, zato da je predvidena v naslednjem letu. # . . # 10. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA v zvezi s koši za pasje iztrebke - Sekirica Pobuda: Boris ČIČMIRKO: Prebivalci in ljubitelji psov, ki štirinožce sprehajajo pod Sekirico, bi si želeli, da bi se postavil koš za pasje iztrebke z vrečkami - pri lipi, razcep na cesti proti Dolnjemu Logatcu. Vse do uvelajvitve, oktobra 2012, občinskega prosotrtskega načrta (v nadaljnjem besedilu: OPN) je bilo predmetno zemljišče po namenski rabi opredeljeno kot kmetijsko zemljišče, kjer je raba v skladu s kmetijsko zakonodajo omejena. S sprejemom OPN pa je del poti ki povezuje obvozno cesto in območje Sekirice po namenski rabi opredeljeno kot stavbno zemljišče - PC: površine cest, kjer je dopustna postavitev urbane opreme, kamor sodijo tudi koši za pasje iztrebke. Lokacija predvidene postavitve leži v območju Natura2000 zato bo potrebno pridobiti soglasje pristojnega minsitrstva, prav tako pa bo občina skušala v proračunu zagotoviti sredstva za postavitev takega koša, najkasneje v pomladnih mesecih prihodnjega leta. 11. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA v zvezi z izplačili - Notranjska cesta Vprašanje: Boris ČIČMIRKO: Pred približno šestimi meseci so krajani podpisali pogodbe o prodaji zemlje ob Notranjski cesti na Matinj Hribu. Zanima jih kdaj bodo dobili denar? Ali je kakšen pogoj glede izplačila - npr. da do izplačil ne pride, ker nekdo ni pristopil k podpisu pogodbe? Pogodbe za nakup zemljišča za hodnik za pešce ob Notranjski cesti so s strani lastnikov in Občine Logatec že skoraj v celoti podpisane. Nakup vodi s strani Direkcije RS za ceste pooblaščena pravna oseba MEROP d.o.o. Pogodbe so že dlje časa v podpisu na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor, Direkcija RS za ceste, vendar še niso podpisane. Plačilo kupnine bo izvedeno v roku 30 dni po notarski overitvi podpisov lastnikov zemljišč. Pogoj za notarsko overitev pogodbe pa je predhoden podpis vseh treh pogodbenih strank: Direkcije RS za ceste, Občine Logatec in lastnikov zemljišč. 12. Odgovor na vprašanje g. Borisa ČIČMIRKA v zvezi z izdajo soglasja za prekop ceste Vprašanje: Boris ČIČMIRKO: Svetnika zanima, kako dolgo traja, da Občina izda soglasje, da lahko komunalno podjetje prekoplje cesto, da se stranka lahko priključi na vodovodno omrežje? V primeru priključevanja zemljišča na komunalno infrastrukturo, ki poteka v območju občinske ceste, si mora investitor, skladno s 26., 27. in 31. členom Odloka o občinskih cestah v občini Logatec (Logaške novice št. 7-8/12), pridobiti naslednje vrste soglasij in dovoljenj: - soglasje za napeljevanje nadzemnih in podzemnih vodov in naprav, - dovoljenje za prekopavanje, podkopavanje in druga dela na občinski cesti, - dovoljenje za zaporo ceste. URADNE OBJAVE - 30. NOVEMBER 2012 - ŠT. 11 Logaske.indd 14 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE V vlogi za zaporo ceste mora biti priložen elaborat zapore ceste. Rok za izdajo odločb je 30 dni od popolnosti vloge. 13. Odgovor na vprašanje ga. Anite KERMAVNAR v zvezi z povezovalnim vodovodom - občine od Iga do Postojne Vprašanje: Anita KERMAVNAR: Svetnica pove, da so bili krajani krajevne skupnosti Laze-Jakovica v poletnih mesecih, ko je bila suša, mesec dni brez vode iz lastnega zajetja. Na pomoč oz. svoje delo je opravilo Komunalno podjetje Logatec in Gasilska zveza. Razen enega dneva so imeli dokaj nemoteno oskrbo z vodo. Občina Logatec je letos pristopila k programu povezovalnega vodovoda med občinami od Iga do Postojne. V okviru izgradnje tega vodovoda naj bi se iz zbirnega zbiralnika na Kalcah oskrbovala tudi krajevna skupnost Laze-Jakovica. To bo zelo pripomoglo k nemoteni oskrbi z vodo - v Lazah je namreč tudi proizvodni živilski obrat, ki porabi precej vode. Svetnico zanima, kako daleč je ta projekt, saj so bili v krajevni skupnosti Laze-Jakovica eni izmed prvih, ki so pridobili vsa soglasja krajanov oz. lastnikov zemljišč, kjer se bodo izvajali posegi v zvezi z ivedbo projekta? Izdelan je Idejni projekt. Predvideni roki so sledeči: izdelava PGD za soglasja - konec oktobra 2012, vložitev vloge na MKO - konec oktobra 2012, vložitev vloge za gradbeno dovoljenje - konec novembra 2012, končni popis za razpisno dokumentacijo - konec decembra 2012, predaja dokončnih PZI - februar 2013. S pridobivanjem soglasij ne pričakujemo težav. Morda za odsek Logatec - Grčarevec - Laze in povezovalni cevovod z VS Postojna - Pivka - Planina, kjer bo potrebno pridobiti naravovarstveno soglasje. Na delu pri vodohranu Sekirica bo potrebno opraviti še predhodne arheološke raziskave zaradi pridobivanja kulturnovarstvenega soglasja. Projekt poteka po začrtanem terminskem planu. Služnosti so v glavnem pridobljene tudi za ostale odseke in VH Sekirica, kjer bo potrebno odkupiti parcelo (enako velja za vrtino Zajele). 14. Odgovor na vprašanje g. Mirana OBREZE v zvezi z nakupom objektov GRC Zapolje Vprašanje: Miran OBREZA: Svetnik pove, da se njegovo vprašanje nanaša na vprašanje svetnika Borisa Hodnika, ki je na prejšnji seji postavil svetniško vprašanje v zevzi z nakupom - GRC Zapolje - oz. je spraševal, kakšno je stališče Občine do nakupa. Iz gradiva, ki ga je prejel in je bil naknadno posredovan tudi na mize pred sejo, ne more razbrati odgovora, ali bo Občina pristopila k temu nakupu ali ne? Iz odgora se ne da se razbrati stališča Občine. Svetnika zanima, kakšno je stališče Občine glede ponujenega nakupa s strani zasebnika za športni objekt GRC Zapolje? Vodstvo Občine Logatec se je odločilo, da pristopi in išče možnosti, za rešitev stanja v zvezi z obstoječim bazenom v IOC Zapolje, ki že nekaj časa ne obratuje več. Menimo, da je obstoj takšne infrastrukture v naši občini nujen, saj so se storitve - uporaba bazena posluževale tudi šole in društva, in sicer v okviru plavalne vzgoje. Z namenom rešitve nastale situacije je Občina Logatec naročila tudi Predinvesticijsko zasnovo za Rekreacijski bazen Logatec z elementi DIIP in CBA, iz katere je mogoče razbrati parametre za in proti načrtovani investiciji. Vodstvo občine se je odločilo pristopiti k reševanju prej omenjene infrastrukture. 15. Odgovor na vprašanje g. Borisa HODNIKA v zvezi s Poročilom o izvrševanju Proračuna Občine Logatec v prvem polletju v letu 2012 Vprašanje: Boris HODNIK: Svetnik pove, da glede na dejstvo, da pri zadnji točki dnevnega reda 15. Redne seje Občinskega sveta - Poročilo o izvrševanju Proračuna Občine Logatec v prvem polletju v letu 2012 - ni razprave, samo seznanitev, želi svetnik dodatna pojasnila. Svetnik ugotavlja, da imamo približno 1,5 milijona EUR več prihodkov kot odhodkov, se pravi, da imamo presežek prihodkov. Ker ta številka ne pove vsega, svetnik prosi, da se do naslednje seje pripravi: likvidnostna ilustracija na dan, 31. 8. 2012, 30. 9. 2012. Zanima ga stanje denarnih sredstev na tranzakcijskih računih Občine Logatec, stanje denarnih depozitov pri finančnih ilustracijah, stanje danih posojil in poslovnih terjatev javnim zavodom in javnim podjetjem. To bo osvetlilo likvidnostno stanje naše Občine. Občina Logatec je imela, dne 31. 8. 2012, naslednje stanje na računih: • transakcijski račun Občine Logatec: 1.535.899,50 EUR, • račun stalna proračunska rezerva: 58.973,19 EUR, • stanje denarnih depozitov: • dani depozit pri poslovni banki (proračun): 1.000.000 EUR, • dani depozit pri poslovni banki (stalna proračunska rezerva): 100.914,89 EUR. Dne, 31. 8. 2012, je imela Občina Logatec na vseh svojih računih skupaj 2.695.787,58 EUR. Občina Logatec do 31. 8. 2012 ni dajala posojila. Občina Logatec je imela, dne 31. 8. 2012, naslednje poslovne terjatve do javnih zavodov, oziroma javnega podjetja, in sicer: • Vrtec Kurirček Logatec: 99,90 EUR, uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 Logaske.indd 15 ^^^ 28.11.2012 14:12:06 # URADNE OBJAVE • Knjižnica Logatec: 107,34 EUR, • Komunalno podjetje Logatec: 826.609,06 EUR. Občina Logatec je imela, dne 30. 9. 2012, naslednje: stanje na računih: • transakcijski račun Občine Logatec: 2.149.755,62 EUR, • račun stalna proračunska rezerva: 59.026,63 EUR, stanje denarnih depozitov: • dani depozit pri poslovni banki (proračun): 1.000.000 EUR, • dani depozit pri poslovni banki (stalna proračunska rezerva): 100.914,89 EUR. Dne, 30. 9. 2012, je imela Občina Logatec na vseh svojih računih skupaj 3.309.697,14 EUR. Občina Logatec do 30. 9. 2012 ni dajala posojila. Občina Logatec je imela dne 30. 9. 2012 naslednje poslovne terjatve do javnih zavodov, oziroma javnega podjetja, in sicer: • Zdravstveni dom Logatec: 38.392,01 EUR • Knjižnica Logatec: 109,01 EUR • Komunalno podjetje Logatec: 659.401,26 EUR 16. Odgovor na vprašanje g. Borisa HODNIKA v zvezi z 246. členom Zakona o uravnoteženju javnih financ Vprašanje: Boris HODNIK: Svetnik pove, da Zakon o uravnoteženju javnih financ posega na številne druge zakone. Svetnika zanima, ali so se v Občini Logtaec že opravile kakšne preveritve glede izpolnjevanja pogojev zaposlenih - 246. člen omenjenega zakona, ki govori o izpolnjevanju pogojev za pridobitev starostne pokojnine? Zanima ga, ali so bili uvedeni kakšni postopki, preveritve oz. sprejeti kakšni zaključki? V zvezi s svetniškim vprašanjem, ali so strokovne službe občinske uprave preverile določila ZUJF - a v delu, ki se nanaša na obvezno upokojitev javnih uslužbencev ob izpolnitvi zakonskih pogojev, podajamo naslednji odgovor: # # Po 246.členu ZUJF - a se mora javni uslužbenec upokojiti, ko izpolni pogoje 1.odst. 36.člena ZPIZ-1 s spremembami, pri starosti 58 let, če je dopolnil 40 let pokojninske dobe (moški) oz. 38 let pokojninske dobe (ženska). Strokovne službe so preverile zakonska določila in ugotovile, da v občinski upravi ni nobenega javnega uslužbenca, ki bi po prej navedenem zakonu izpolnjeval pogoje za upokojitev. Na funkcionarje se ZUJF ne nanaša in tudi v primeru, da bi se, nihče od občinskih funkcionarjev ne izpolnjuje predpisanih pogojev za upokojitev. 10 uradne objave - 30. november 2012 - št. 11 Logaske.indd 16 ^^^ 28.11.2012 14:12:06