PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Lex Localis Uradno glasilo slovenskih občin Št. 12 Maribor, petek 11.3.2016 OBČINA APAČE 131. Javni razpis za dodelitev finančnih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva ter podeželja v Občini Apače v letu 2016 Na podlagi Statuta Občine Apače (Uradno glasilo Občine Apače, Lokalni časopis Prepih št. 2/2007, 53/2012), Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Apače za programsko obdobje 2015-2020 (Uradno glasilo Občine Apače, Uradno glasilo slovenskih občin Lex localis št. 29/2015) in Odloka o proračunu Občine Apače za leto 2016 (Uradno glasilo Občine Apače, Uradno glasilo slovenskih občin Lex localis, št. 4/2016) Občina Apače objavlja JAVNI RAZPIS ZA DODELITEV FINANČNIH SREDSTEV ZA OHRANJANJE IN RAZVOJ KMETIJSTVA TER PODEŽELJA V OBČINI APAČE V LETU 2016 Ostali Podpora delovanju društev s ukrepi področja kmetijstva in razvoja občine podeželja. Upravičenci: Registrirana stanovska in interesna združenja in zveze (v nadaljevanju društva in združenja), ki delujejo na območju občine Apače oziroma UE Gornja Radgona. Ukrep Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja je namenjen kritju materialnih stroškov za izvajanje društvene dejavnosti na področju kmetijstva in gozdarstva ter prehrane za zagotavljanje stalne in boljše učinkovitosti in strokovnosti izvajanja kmetijske in gozdarske dejavnosti s pomočjo interesnih združenj. S sofinanciranjem izvajanja društvene dejavnosti se skušajo zagotoviti dodatna finančna sredstva za uspešno delovanje društev za podporo kmetijski dejavnosti in njihov dolgoročni obstoj. S pomočjo društev in združenj, ki delujejo na področju kmetijstva in gozdarstva, z izvajanjem usposabljanj, predstavitvenimi dejavnostmi, ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XII informiranjem zagotoviti učinkovitost in strokovnost izvajanja kmetijske in gozdarske dejavnosti. Premet ukrepa je sofinanciranje delovanja različnih neprofitnih oblik sodelovanja podeželskega prebivalstva, ki so povezani s kmetijstvom, gozdarstvom in razvojem podeželja. Ukrep krije dejavnosti društva in združenja za usposabljanja in pridobivanja ter podajanja strokovnih znanj. Sem spadajo izobraževanja, usposabljanja, informiranja, svetovalne storitve, organizacije forumov, tekmovanj, razstav in sejmov, sodelovanja na tekmovanjih, izdaja publikacij, ki so namenjena kmetom in njihovim družinam ter z navedenimi aktivnostmi povezani stroški. Do sredstev so upravičena društva in združenja • ki so registrirana za delovanje s področja kmetijstva, gozdarstva in prehrane ter razvoja podeželja, • ki imajo sedež na območju občine Apače ali Upravne enote Gornja Radgona in imajo člane društva iz območja Občine Apače in delujejo na območju Občine Apače • ki izpolnjujejo pogoje in merila javnega razpisa in k prijavi za razpis priložijo vso popolno zahtevano dokumentacijo (seznam članov društva iz območja občine Apače, odločba o vpisu v register,...) Sofinancirajo se izključno nepridobitne dejavnosti društev. III. Splošna določila Način in višina pomoči: Sredstva za izvedbo ukrepov ohranjanja in spodbujanja razvoja kmetijstva in podeželja v občini Apače (v nadaljevanju: občina) se zagotavljajo v proračunu občine. Višina sredstev je določena z Odlokom o proračunu Občine Apače za leto 2016, in znaša 2.700,00 EUR. Sredstva se bodo razdelila za naslednje namene: • za delovanje društev: 700,00 EUR • za izvedbo programov društev: 2000,00 EUR. Oblika pomoči: Sredstva za razpisan ukrep se dodeljujejo v višini do 100% upravičenih stroškov za posamezne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. O dodelitvi sredstev upravičencem, na predlog strokovne komisije, ki je imenovana s strani župana, Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor, Grajska ulica 7, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-locaHs.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 546 odloča pooblaščena oseba. Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. Odločitev župana je dokončna. Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo. Izplačila sredstev: Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca in sicer 10. dan po prejemu popolnega zahtevka za izplačilo. Zahtevek mora vsebovati naslednjo dokumentacijo: • dokazila o plačilu obveznosti (račun/situacija in potrdilo/dokazilo o plačanem računu), • druga dokazila, določena z javnim razpisom oziroma naročilom (poročilo ali dokazilo o opravljenem delu oziroma storitvi, dokazilo o izvedbi nadzornih ukrepov ...). Nadzor in sankcije: (1) Namensko porabo proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu, spremlja in preverja pri prejemnikih občinska strokovna služba, pristojna za področje kmetijstva, lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan. Namenskost porabe ugotavlja tudi nadzorni odbor občine. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi, če se ugotovi: • da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena; • da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke; • da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. (3) V navedenih primerih ugotovljene nenamenske porabe sredstev, upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset let od datuma prejema pomoči. IV. Upravičeni stroški (1) Materialni stroški za delovanje društev (stroški najemnin društvenih prostorov, pisarniškega materiala za izvajanje društvene dejavnosti, stroški računovodskih storitev, elektrike, ...). (2) Na področju izobraževanja in usposabljanja kmetov in delavcev na kmetijskem gospodarstvu se pomoč dodeli za kritje stroškov organiziranja in materialnih stroškov za izvedbo programov usposabljanja (predavanja, informativna izobraževanja, krožki, tečaji, prikazi, strokovne ekskurzije,.): • najem prostora, • honorar izvajalcu, • oglaševanje, • gradiva za udeležence, • stroški izvedbe strokovnih ekskurzij. (3) Na področju svetovalnih storitev, ki jih opravijo tretje strani: • honorarji za storitve, ki ne spadajo med trajne ali občasne dejavnosti niti niso v zvezi z običajnimi operativnimi stroški podjetja, na primer rutinsko davčno svetovanje, redne pravne storitve ali oglaševanje. (4) Na področju organizacije forumov za izmenjavo znanj med gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanje na njih: • stroški udeležbe, • potni stroški, • stroški prevoza živali, • stroški publikacij, • najemnine razstavnih prostorov, • simbolične nagrade, podeljene na tekmovanjih. (5) Stroški publikacij (katalogov, spletišč), ki predstavljajo dejanske podatke o proizvajalcih iz dane regije ali proizvajalcev danega proizvoda, če so informacije in predstavitve nevtralne in imajo zadevni proizvajalci enake možnosti, da se predstavijo v publikaciji (kritje stroškov priprave in tiska katalogov, kritje stroškov vzpostavitve internetne strani). Podpore se ne dodelijo: • za stroške za storitve, povezane z običajnimi operativnimi stroški podjetja, za morebitne investicije v prostore društva, • za stroške svetovanja, ki so financirani v okviru javne svetovalne službe. V. Višina pomoči: Bruto intenzivnost pomoči, do 100% upravičenih stroškov. VI. Rok in način prijave Brezplačna razpisna dokumentacija je do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Apače (http://www.obcina-apace.si) ali na sedežu Občine Apače v času uradnih ur. Vloge je potrebno oddati v zaprti kuverti na naslov Občina Apače, Apače 42b, 9253 Apače, s pripisom »NE ODPIRAJ - VLOGA: RAZPIS KMETIJSTVO 2016« do vključno 25. MARCA 2016 do 10. ure. Pravočasna je torej vloga, ki PRISPE na Občino Apače do vključno 25. MARCA 2016 do 10. ure. Na hrbtni strani mora biti polni naslov prijavitelja. Vloge, ki bodo prispele po roku, se ne bodo odpirale in bodo vrnjene naslovniku. Odpiranje vlog ni javno. Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa ter vsebino osnutka pogodbe o dodelitvi finančnih sredstev. VII. Obravnavanje vlog Obravnavane bodo le vloge, ki bodo pravilno izpolnjene in oddane na predpisanih obrazcih. Prijavitelji, ki bodo oddali nepopolne vloge, bodo pozvani k dopolnitvi. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v pozivnem roku, bodo s sklepom zavržene. Vloge, ki ne bodo izpolnjevale pogojev razpisa, se bodo, kot neustrezne, zavrnile. S strani strokovne komisije bo opravljeno vrednotenje popolnih vlog po merilih in kriterijih iz javnega razpisa. Odločbe o izboru bodo izdane najkasneje v roku 30 dni po zaključku javnega razpisa. V 8 dneh od prejema odločbe se morajo izbrani izvajalci odločiti o podpisu pogodbe ali pritožbi zoper odločbo. Z izbranimi izvajalci bodo po pravnomočnosti odločb sklenjene pogodbe, v katerih bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti glede izvedbe programov. Vse informacije v zvezi z javnim razpisom so na voljo na sedežu Občine Apače, ali po telefonu 02/ 569 85 60 -kontaktna oseba Helena Kraupner. Številka: 331-0003/2015-2 Datum: 8.3.2016 Občina Apače Franc Pižmoht, župan Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 547 OBČINA DESTRNIK 132. Sklep o soglasju k ceni za odjem plina po plinovodni mreži v občini Destrnik podjetju Istrabenz plini d. o. o. Na podlagi 10. člena Pogodbe o koncesiji, št. 528/99, z dne 1. 10. 1999, za izgradnjo in upravljanje krajevnega omrežja za distribucijo in oskrbo z utekočinjenim naftnim plinom v občini Destrnik in v skladu z 29. členom Statuta Občine Destrnik (Uradni vestnik Občine Destrnik, št. 10/2010 - SOD-UPB1, 11/2010 in 14/2014) izdaja župan Občine Destrnik naslednji SKLEP O SOGLASJU K CENI ZA ODJEM PLINA PO PLINOVODNI MREŽI V OBČINI DESTRNIK PODJETJU ISTRABENZ PLINI D. O. O. 1. Občina Destrnik daje soglasje k ceni za odjem plina p plinovodni mreži v občini Destrnik podjetju Istrabenz plini d. o. o., in sicer v naslednji višini: Cena je oblikovana po 10. členu pogodbe in znaša: • nabavna cena plina fco Destrnik358,4159 EUR/t • kalo 5% 17,9208 EUR/t • marža 140,7445 EUR/t • 0,0810 EUR/kg + inflacija - od podpisa pogodbe • do 1. 9. 2016 zakonodajo izpolnjene pogoje za podelitev statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena po prvem odstavku Zakona o graditvi objektov: • pridobi status grajenega javnega dobra • ali v primeru urejanja zemljiškoknjižnega stanja, ukine status grajenega javnega dobra. II. Nepremičninam iz I. točke tega sklepa, pridobijo/izgubijo status grajenega javnega dobra lokalnega pomena z ugotovitveno odločbo, ki jo na podlagi tega sklepa izda po uradni dolžnosti občinska uprava. Po pravnomočnosti odločbe se le ta pošlje zemljiškoknjižnemu sodišču v izvršitev, kjer se pri nepremičninah dovoli vpis zaznambe statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena, v lasti Občine Gorišnica, Gorišnica 83 a, 2272 Gorišnica, MŠ 5883962. III. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu. Številka: 007-05/2016 Datum: 6.10.2015 Občina Gorišnica Jožef Kokot, župan • SKUPAJ: 517,0812 EUR/t ali • Skupaj - plinasta faza 1,2720 EUR/m3 Potrjuje se prodajna cena plina v višini 1,2720 EUR/m3. V ceno nista vključena taksa za obremenjevanje okolja s CO2 (ekološka taksa) v višini 0,1223 EUR m/3 in prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnje električne energije v soproizvodnji z visokim Številka: 354-1/2016-3 Datum: 8.3.2016 Občina Destrnik Vlaidmir Vindiš, župan OBČINA GORIŠNICA 133. Sklep o pridobitvi statusa grajenega javnega dobra Na podlagi 29. člen Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/2007-UPB2, 27/2008), 21. in 213. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/2004-UPB1 (14/2005 popr.), 92/2005-ZJC-B, 93/2005-ZVMS, 111/2005 Odl.US: U-I-150/04-19, 120/2006 Odl.US: U-I-286/04-46, 126/2007, 57/2009 Skl.US: U-I-165/09-8, 108/2009, 61/2010-ZRud-1 (62/2010 popr.), 20/2011 Odl.US: U-I-165/09-34, 57/2012) in 58. člena Statuta Občine Gorišnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/2006), je Občinski svet Občine Gorišnica na svoji 7. redni seji dne 6.10.2016, sprejel naslednji SKLEP O PRIDOBITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA I. Občinski svet nalaga Občinski upravi, da zemljiščem na območju Občine Gorišnica, ki imajo v skladu z veljavno OBČINA MARKOVCI 134. Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Markovci Na podlagi 32., 33. in 35. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98-ZZLPPO, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN, 57/11-ORZGJS40) ter 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 15/06 in 26/09) je Občinski svet Občine Markovci na svoji 3. izredni seji, dne 9. 3. 2016, sprejel ODLOK O PREDMETU IN POGOJIH ZA PODELITEV KONCESIJE ZA OPRAVLJANJE OBVEZNE LOKALNE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ODVAJANJA IN ČIŠČENJA KOMUNALNE IN PADAVINSKE ODPADNE VODE V OBČINI MARKOVCI I. Splošne določbe 1. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določijo predmet in pogoji opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode (v nadaljevanju: javna služba) na območju Občine Markovci (v nadaljevanju: občina). (2) S tem odlokom se določijo: • dejavnosti, ki so predmet javne službe, • območje izvajanja javne službe, uporabnike ter razmerja do uporabnikov, • pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar, • javna pooblastila koncesionarju, • splošni pogoji za izvajanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo, Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 548 • vrsta in obseg monopola ali način njegovega preprečevanja, • začetek in čas trajanja koncesije, • viri financiranja javne službe, • način plačila koncesionarja, • nadzor nad izvajanjem javne službe, • prenehanje koncesijskega razmerja, • način podelitve koncesije, • organ, ki opravi izbor koncesionarja, • organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in • druge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje javne službe. 2. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. II. Predmet javne službe 3. člen (storitve, ki so predmet javne službe) (1) Javna služba obsega naslednje naloge: 1. odvajanje in čiščenje komunalne odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo ter dodatna obdelava komunalne odpadne vode, 2. redno vzdrževanje javne kanalizacije, 3. prevzem in odvoz komunalne odpadne vode, ki se zbira v nepretočnih greznicah, v komunalno čistilno napravo ter njeno čiščenje, 4. prevzem in odvoz blata iz malih čistilnih naprav z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in malih čistilnih naprav z zmogljivostjo, enako ali večjo od 50 PE, na območju izven meja aglomeracije, na območje komunalne čistilne naprave, ki je opremljena za obdelavo blata, 5. obdelava blata, 6. pregledovanje malih komunalnih čistilnih naprav z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, 7. odvajanje in čiščenje padavinske odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo z javnih površin, 8. odvajanje in čiščenj padavinske odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo s streh, če za to padavinsko odpadno vodo ni mogoče zagotoviti ravnanja v skladu s predpisom, ki ureja emisijo snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo, 9. odvajanje in čiščenje padavinske odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo z zasebnih utrjenih površin, ki niso večje od 100 m2 in pripadajo objektu, iz katerega se odvaja komunalna odpadna voda ali padavinska odpadna voda s streh, pod pogojem, da se navedeno izvaja v okviru prostih zmogljivosti javne kanalizacije z uporabo javne infrastrukture in v soglasju z lastnikom infrastrukture, 10. obveščanje uporabnikov javne službe, 11. izdelava programa izvajanja javne službe, 12. vodenje evidence o izvajanju javne službe, 13. poročanje o izvajanju javne službe in 14. priključevanje novih uporabnikov javne službe. (2) Naloge javne službe, ki so posebne storitve, so: • odvajanje in čiščenje padavinske odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo s površin, ki niso javne površine ali površine iz 9. točke prejšnjega odstavka, • odvajanje in čiščenje industrijske odpadne vode, ki se odvaja v javno kanalizacijo. (3) Posebne storitve iz prejšnjega odstavka tega člena se lahko izvajajo le v okviru prostih zmogljivosti javne kanalizacije z uporabo javne infrastrukture in v soglasju z lastnikom infrastrukture. III. Območje izvajanja javne službe, uporabniki ter razmerja do uporabnikov 4. člen (območje izvajanja javne službe) Javno službo zagotavlja Občina Markovci v obliki koncesionirane javne službe na celotnem območju Občine Markovci v obsegu in pod pogoji, določenimi s tem odlokom, odlokom o načinu izvajanja javne službe, zakonom, ki ureja varstvo okolja ter drugimi veljavnimi predpisi. 5. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) (1) Uporabniki imajo pravico do trajnega, nemotenega in kvalitetnega zagotavljanja storitev izvajalca javne službe, ki je enako dostopna vsem uporabnikom na območju občine. (2) Uporaba storitev javne službe oz. priključitev na javno kanalizacijo je obvezna pod pogoji, ki jih določa občinski odlok o načinu izvajanja predmetne javne službe, razen v primerih, določenih z zakonom ali na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. IV. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar 6. člen (pogoji) (1) Koncesionar mora ob sklenitvi koncesijske pogodbe izpolnjevati naslednje pogoje: • da je registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javne službe, • da je organizacijsko, kadrovsko in tehnično usposobljen za izvajanje javne službe, • da razpolaga s tehničnimi sredstvi za izvajanje javne službe, • da ima ustrezna dovoljenja za izvajanje dejavnosti, če so z zakonom predpisana. (2) Koncesionar mora za podelitev koncesije, v skladu s predpisi, ki urejajo odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode, koncedentu predložiti program izvajanja javne službe z oceno stroškov. V. Javna pooblastila koncesionarju 7. člen (javno pooblastilo) (1) Izvajalec javne službe v okviru storitev javne službe izdaja soglasja, projektne pogoje in soglasja za priključitev na javno kanalizacijo ter soglasja za spremembo ali ukinitev priključkov na javno kanalizacijo v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov in urejanje prostora. (2) Za izvajanje nalog iz prejšnjega odstavka tega člena mora imeti izvajalec javne službe zaposleno osebo z opravljenim strokovnim izpitom iz upravnega postopka. (3) Izvajalec javne službe v okviru storitev javne službe opravlja strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge javne službe, in sicer: • razvoj, načrtovanje in pospeševanje dejavnosti javne službe, • investicijsko načrtovanje in gospodarjenje z objekti in napravami, potrebnimi za izvajanje dejavnosti javne službe. (4) Izvajalec javne službe mora vzpostaviti, voditi in vzdrževati kataster komunalnih naprav v skladu s predpisi. Stroški se krijejo proračunskih sredstev občine. VI. Splošni pogoji za izvajanje javne službe Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 549 8. člen (splošni pogoji za izvajanje javne službe) Koncesionar izvaja javno službo v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva okolja, podzakonskimi akti, sprejetimi na njegovi podlagi, predpisi občine in splošnimi akti, sprejetimi na podlagi javnega pooblastila. VII. Obseg monopola 9. člen (obseg monopola) (1) Koncesija za opravljanje dejavnosti javne službe iz prvega člena tega odloka, na območju iz četrtega člena tega odloka, se podeli enemu koncesionarju. (2) Koncesionar pridobi posebno in izključno pravico za izvajanje dejavnosti javne službe na območju občine. VIII. Začetek in čas trajanja koncesije 10. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmerje se začne s podpisom koncesijske pogodbe. 11. člen (trajanje koncesije) Koncesija se podeli za obdobje 10 let. IX. Viri financiranja javne službe 12. člen (viri financiranja javne službe) Koncesionar pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz: • plačil uporabnikov storitev javne službe, • iz proračuna občine, • iz dotacij, donacij in subvencij, • iz drugih virov, določenih z zakonom ali odlokom občine. X. Način plačila koncesionarja 13. člen (koncesijska dajatev) (1) Koncesionar plača koncedentu letno koncesijsko dajatev za izvrševanje gospodarske javne službe. (2) Koncesijska dajatev se obračunava in plačuje v odstotkih od cene storitve koncesionarja, način obračuna in plačila pa se podrobneje določi v koncesijski pogodbi. (3) Koncesionar mora v svojih evidencah zagotoviti podatke o osnovah, na podlagi katerih se obračunava in plačuje koncesijska dajatev. (4) V primeru, ko gre za uresničevanje javnega interesa zagotavljanja javne službe, se lahko koncedent v javnem interesu in v korist uporabnikov odpove plačilu koncesijske dajatve, kar se posebej opredeli v koncesijski pogodbi. XI. Nadzor nad izvajanjem gospodarske javne službe 14. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe izvaja koncedent. Koncedent lahko za posamezna strokovna in druga opravila nadzora pooblasti pristojno strokovno službo ali drugo institucijo. (2) Koncesionar mora koncedentu omogočiti nadzor, vstop v svoje poslovne prostore, pregled objektov in naprav koncesije ter omogočiti vpogled v dokumentacijo (letne računovodske izkaze ipd.), v kataster oziroma vodene zbirke podatkov, ki se nanašajo nanjo ter nuditi zahtevane podatke in pojasnila. (3) Nadzor mora potekati tako, da ne ovira opravljanja redne dejavnosti koncesionarja in tretjih oseb, praviloma le v poslovnem času koncesionarja. Izvajalec nadzora se izkaže s pooblastilom koncedenta. (4) O nadzoru se napravi zapisnik, ki ga podpišeta predstavnik koncesionarja in koncedenta oziroma koncedentov pooblaščenec. (5) Podrobnejši način izvajanja nadzora se določi v koncesijski pogodbi. XII. Prenehanje koncesijskega razmerja 15. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmerje preneha: • s prenehanjem koncesijske pogodbe, • z odkupom koncesije, • z odvzemom koncesije, • s prevzemom javne službe v režijo, • v drugih primerih, določenih s koncesijsko pogodbo. 16. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: • po preteku časa, za katerega je bila sklenjena, • z odpovedjo, če je sklenjena za nedoločen čas, • z razdrtjem, • v drugih primerih, določenih s koncesijsko pogodbo. (2) Razlogi in pogoji za razdrtje pogodbe, odpovedni rok ter druge medsebojne pravice in obveznosti ob razdrtju pogodbe oz. ob odpovedi, se določijo v koncesijski pogodbi. 17. člen (odkup koncesije) (1) Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmerje tako, da koncesionar preneha opravljati dejavnost javne službe pred potekom časa trajanja koncesije, koncedent pa v določenem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali pridobil za namen izvajanja dejavnosti javne službe. (2) Način, obseg in pogoji odkupa koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. 18. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent lahko odvzame koncesijo koncesionarju, ne glede na določila koncesijske pogodbe: • če ne začne z izvajanjem dejavnosti javne službe v za to določenem roku, • če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ali kot koncesionirana gospodarska javna služba, • če dejavnosti ne izvaja redno, strokovno in pravočasno, skratka tako, da so povzročene motnje v izvajanju dejavnosti, • če dejavnosti ne izvaja v skladu s predpisi, standardi in navodili koncedenta, • zaradi ponovljenih in dokazanih grobih kršitev predpisov in določil koncesijske pogodbe, • če koncesionar preneha obstajati. (2) Koncedent mora koncesionarju, pred odvzemom koncesije, dati primeren rok za odpravo kršitev iz tretje, četrte in pete alinee prvega odstavka tega člena. (3) V primeru odvzema koncesije v skladu z drugo alinejo prvega odstavka tega člena ima koncesionar pravico do odškodnine v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb. Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 550 19. člen (prevzem javne službe v režijo) (1) Koncedent lahko prevzame javno službo v režijo. (2) Pogoji in način prevzema se določijo v koncesijski pogodbi. XIII. Način podelitve koncesije 20. člen (način podelitve koncesije) (1) Koncedent pridobiva koncesionarje na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani občine. (2) Izbira koncesionarja se lahko opravi brez javnega razpisa, če se koncesija podeli pravni osebi zasebnega ali javnega prava (v nadaljnjem besedilu: pravna oseba) in so izpolnjeni vsi predpisani pogoji. 21. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega koncesijskega akta, v skladu z določili zakona, ki ureja gospodarske javne službe. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj en ponudnik, ki izpolnjuje s tem koncesijskim aktom določene pogoje. 22. člen (vsebina javnega razpisa) (1) Vsebina javnega razpisa se določi ob smiselni uporabi zakona, ki ureja področje o javno-zasebnem partnerstvu. (2) Javni razpis mora ob vsebini iz prejšnjega odstavka tega člena vsebovati tudi pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar in so določeni v 6. členu tega odloka. 23. člen (postopek izbire koncesionarja) (1) Za vodenje postopka razpisa in oceno ponudb imenuje župan občine strokovno komisijo, ki jo sestavljajo predsednik in dva člana. Vsi člani strokovne komisije morajo imeti delovne izkušnje z delovnega področja, da omogočajo strokovno presojo vlog. (2) Izbira koncesionarja se izvede po postopku, določenem z zakonom, ki ureja gospodarske javne službe. XIV. Organ, ki opravi izbor koncesionarja 24. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) Koncesionarja izbere občinska uprava z upravno odločbo na podlagi predloga strokovne komisije iz prvega odstavka 23. člena tega odloka. XV. Organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe 25. člen (organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe) Koncesijsko pogodbo v imenu občine sklene župan občine. XVI. Druge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje javne službe 1. Višja sila 26. člen (dolžnosti in pravice koncesionarja) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti izvajati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (2) V primeru iz prejšnjega odstavka tega člena ima koncesionar pravico od koncedenta zahtevati povračilo stroškov, ki so nastali zaradi izvajanja javne službe na območju občine v nepredvidljivih okoliščinah. (3) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmerje preneha, vendar samo na podlagi sporazuma med koncedentom in koncesionarjem. 2. Odgovornost koncesionarja za ravnanje zaposlenih 27. člen (odgovornost za škodo) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 3. Začasen prevzem 28. člen (začasen prevzem) Če koncesionar v primerih, ki so posledica ravnanja pri njem zaposlenih ljudi, ne zagotovi izvajanja javne službe, lahko njeno izvajanje začasno zagotovi koncedent s prevzemom javne službe v režijo ali na drug način, določen v koncesijski pogodbi. 4. Odgovornost koncedenta za ravnanje koncesionarja 29. člen (vrsta odgovornosti) Koncedent subsidiarno odgovarja za škodo, ki jo pri izvajanju javne službe povzroči koncesionar uporabnikom ali drugim osebam na območju občine, če ni s koncesijsko pogodbo dogovorjena drugačna odgovornost. 5. Zavarovanje odgovornosti za škodo 30. člen (zavarovanje) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam in za škodo. (2) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. XVII. Končna določba 31. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0001/2015 Datum: 9.3.2016 Občina Markovci Milan Gabrovec, župan Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 551 135. Odlok o kategorizaciji občinskih cest v Občini Markovci Na podlagi določil Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14-Odl. US in 46/15) in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 15/06 in 26/09) je Občinski svet Občine Markovci na 3. izredni seji dne 9. 3. 2016 sprejel ODLOK O KATEGORIZACIJI OBČINSKIH CEST V OBČINI MARKOVCI 1. člen Ta odlok določa občinske ceste po njihovih kategorijah in namenu uporabe glede na vrsto cestnega prometa, ki ga prevzemajo, in občinske kolesarske poti. 2. člen Občinske ceste se kategorizirajo na lokalne ceste (s skrajšano oznako LC), javne poti (s skrajšano oznako JP) in javne poti za kolesarje (s skrajšano oznako KJ). • Lokalne ceste so ceste, namenjene povezovanju naselij v Občini Markovci z naselji v sosednjih občinah, naselij ali delov naselij v Občini Markovci med seboj in ceste, pomembne za navezovanje prometa na ceste enake ali višje kategorije; • javne poti so namenjene povezovanju naselij ali delov naselij v Občini Markovci in ne izpolnjujejo predpisanih meril za lokalno cesto ali so namenjene samo določenim vrstam udeležencev v prometu (krajevne ceste in poti, vaške ceste in poti, poti za pešce, kolesarje, jezdece, gonjače ipd.); • javne poti za kolesarje so namenjene prometu kolesarjev v občini in med njimi. 3. člen Lokalne ceste (LC) so: Zap. št. Številka odseka Začetek odseka Potek odseka Konec odseka Dolžina odseka v občini [m] Namen uporabe Preostala dolžina odseka v sosednji občini [m] 1 076011 713 Dornava - Borovci 2 330 V 1.732 - Dornava 2 102071 2 Cunkovci - Sobetinci 328021 1.028 V 698 m - Gorišnica 3 328011 102011 Muretinci - Stojnci 228 962 V 868 m - Gorišnica 4 328012 228 Y križišče (Stojnci) 328011 63 V 5 328021 228 Markovci Zagojiči 102011 3.559 V 496 m - Gorišnica 6 328181 228 Markovci 328021 133 V 7 328182 328021 Markovci - Borovci 2 2.462 V 8 328191 228 Markovci 328211 430 V 9 328192 328191 Y križišče (Markovci) 228 34 V 10 328211 228 Spuhlja - Nova vas 228 5.093 V 333 m - Ptuj 11 328231 228 Markovci pokopališče 328211 1.016 V 12 456211 690 Videm - Šturmovec - Markovci 328211 419 V 3.146 m - Videm V...vsa vozila SKUPAJ: 15.529 m 4. člen Javne poti (JP) so: Zap. št. Številka odseka Začetek odseka Potek odseka Konec odseka Dolžina odseka v občini [m] Namen uporabe Preostala dolžina odseka v sosednji občini [m] 1 828811 328211 Zabovci 828821 85 V 2 828812 828821 Zabovci - Markovci 328211 1.801 V 3 828821 328211 Ambient 828851 69 V 4 828822 828851 Ambient 328211 603 V 5 828841 329231 Ambient 1 828821 574 V 417 m - Ptuj 6 828842 828841 Zabovci 828812 656 V 7 828843 828842 Zabovci HŠ 79 94 V 8 828851 328211 Kolarič 1 329231 374 V 606 m - Ptuj 9 828901 228 Dolga 328211 2.361 V 10 828911 828901 Nov r. Drava 191 V 11 828921 328211 Jez HŠ 95 323 V Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 552 Zap. št. Številka odseka Začetek odseka Potek odseka Konec odseka Dolžina odseka v občini [m] Namen uporabe Preostala dolžina odseka v sosednji občini [m] 12 828931 828901 Vajda 328211 1.265 V 13 828941 828901 Hujkarji HŠ 170 358 V 14 828942 828941 Bukovci HŠ 157B 186 V 15 828961 828901 Dolga 1 HŠ 156 652 V 16 828971 828990 Vopošinca HŠ NH 1.088 V 17 828981 828971 Vopošinca 1 HŠ 131 450 V 18 828991 828901 Igrišče 228 1.412 V 19 829011 228 Drukance 828991 209 V 20 829021 228 Rot 228 884 V 21 829022 829021 Bukovci HŠ 84F 159 V 22 829031 829021 Majer 829121 522 V 23 829041 829121 Račka HŠ 143 625 V 24 829061 829071 Vincek 102011 1.554 V 160 m - Gorišnica 25 829062 829061 Stojnci HŠ 82A 1.099 V 26 829063 829061 Stojnci HŠ 85 1.300 V 27 829071 328011 Tašner 228 1.158 V 28 829081 328011 Stojnci 228 838 V 29 829082 228 Urban gozd 478 V 30 829083 228 Stojnci HŠ 140F 124 V 31 829101 228 farme farma 1.638 V 32 829102 829101 Stojnci HŠ 133 213 V 33 829121 829061 Stojnic - Bukovci 832971 1.963 V 34 829131 328021 Inustrijska cona Novi Jork 328182 884 V 35 829132 829131 Inustrijska cona Novi Jork 328021 156 V 36 829133 829131 Inustrijska cona Novi Jork 328021 165 V 37 832821 328021 Sobetinci - Prvenci 832901 1.267 V 38 832831 328211 Cerkev - pokopališče 328231 342 V 39 832841 328191 Dom upokojencev - župnišče 832831 234 V 40 832851 829101 Mihec v Stojncih HŠ 129 57 V 41 832891 102071 Strelci 2 669 V 42 832901 328021 Spirala 2 2.357 V 43 832911 832901 Strelci 2 1.258 V 44 832921 832911 Strelci 1 2 543 V 45 832931 832901 Žaga 328182 1.102 V 46 832941 2 Valilnica 228 2.168 V 47 832961 228 travnik 832941 1.376 V 48 832971 228 kanalska Bukovci 328021 1.210 V 49 832981 328211 Mlin 228 671 V 50 832991 832981 Mlin 1 228 226 V V...vsa vozila SKUPAJ: 39.991 m Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 553 5. člen Javne poti za kolesarje (KJ) so: Zap. št. Številka odseka Začetek odseka Potek odseka Konec odseka Dolžina odseka v občini [m] Namen uporabe Preostala dolžina odseka v sosednji občini [m] 1 983201 102071 kolesarska pot Sobetinci -Markovci 328021 3.143 B 2 983211 228 kolesarska pot Nova vas pri Markovcih 228 222 B 3 983221 228 kolesarska pot Nova vas pri Markovcih 228 450 B 4 983231 228 kolesarska pot Nova vas pri Markovcih - Bukovci 228 401 B 5 983241 828931 kolesarska pot Bukovci 828941 459 B B...kolesarji in pešci SKUPAJ: 4.675 m 56/02 - ZJU, 110/02 - ZDT-B, 127/06 - ZJZP, 14/07 -ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 - ZUKN, 107/10, 110/11 -ZDIU12, 104/12 - ZIPRS1314, 46/13 - ZIPRS1314-A, 82/13 - ZIPRS1314-C, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 95/14 - ZIPRS1415-C, 14/15 -ZIPRS1415-D) in 16. člena Statuta Občine Oplotnica (Ugso 49/2015), je občinski svet na 6. redni seji dne 3. marca 2016 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE OPLOTNICA ZA LETO 2014 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2014. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2014 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Oplotnica za leto 2014. Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznih projektov, njihovih spremembah tekom leta 2014 ter o njihovi realizaciji v tem letu. Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2014 izkazuje: I. Splošni del A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Konto K2/K3 Sprejet proračun 2014 (1) Veljavni proračun 2014 (2) ZAKLJUČNI RAČUN 2014 (3) Indeks (3)/(1) Indeks (3)/(2) I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 7.817.109,00 7.817.109,00 3.468.139,88 44,4 44,4 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.925.793,00 2.925.793,00 2.689.717,47 91,9 91,9 70 DAVČNI PRIHODKI 2.704.262,00 2.704.262,00 2.565.411,25 94,9 94,9 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 2.382.884,00 2.382.884,00 2.382.884,00 100,0 100,0 703 DAVKI NA PREMOŽENJE 163.680,00 163.680,00 95.978,43 58,6 58,6 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 157.698,00 157.698,00 86.548,82 54,9 54,9 71 NEDAVČNI PRIHODKI 221.531,00 221.531,00 124.306,22 56,1 56,1 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD 86.445,00 86.445,00 95.660,15 110,7 110,7 6. člen H kategorizaciji občinskih cest, določenih s tem odlokom, je bilo v skladu z določbo 18. člena Uredbe o merilih za kategorizacijo javnih cest (Uradni list RS, št. 49/97, 113/09 in 109/10-ZCes-1) pridobljeno soglasje Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo št. 37162-3/2016-2, z dne 11. 1. 2016. 7. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o kategorizaciji občinskih cest na območju občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 4/07). 8. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 371-0037/2016 Datum: 9.3.2016 Občina Markovci Milan Gabrovec, župan OBČINA OPLOTNICA 136. Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2014 Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 554 PREMOŽENJA 711 TAKSE IN PRISTOJBINE 3.300,00 3.300,00 1.682,99 51,0 51,0 712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI 4.900,00 4.900,00 6.569,94 134,1 134,1 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 100,00 100,00 191,00 191,0 191,0 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 126.786,00 126.786,00 20.202,14 15,9 15,9 72 KAPITALSKI PRIHODKI 400,00 400,00 395,61 98,9 98,9 720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV 400,00 400,00 395,61 98,9 98,9 74 TRANSFERNI PRIHODKI 4.890.916,00 4.890.916,00 778.026,80 15,9 15,9 740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ 451.350,00 451.350,00 73.087,76 16,2 16,2 741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAŽVNEGA PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA EU 4.439.566,00 4.439.566,00 704.939,04 15,9 15,9 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 7.976.485,00 7.976.485,00 3.598.180,82 45,1 45,1 40 TEKOČI ODHODKI 951.292,00 1.006.672,00 939.062,36 98,7 93,3 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 222.255,00 228.507,00 223.623,66 100,6 97,9 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST 32.039,00 30.087,00 29.746,78 92,9 98,9 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 612.998,00 656.568,00 596.209,88 97,3 90,8 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 22.000,00 22.540,00 22.518,10 102,4 99,9 409 REZERVE 62.000,00 68.970,00 66.963,94 108,0 97,1 41 TEKOČI TRANSFERI 1.367.075,00 1.360.361,00 1.191.470,30 87,2 87,6 410 SUBVENCIJE 52.780,00 30.304,00 29.354,50 55,6 96,6 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 707.300,00 745.937,00 653.598,81 92,4 87,6 412 TRANSFERI NEPRIDOBITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 142.650,00 130.631,00 128.420,26 90,0 98,3 413 DRUGI DOMAČI TRANSFERI 464.345,00 453.489,00 380.096,73 81,9 83,8 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 5.592.918,00 5.543.724,00 1.448.373,62 25,9 26,1 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 5.592.918,00 5.543.724,00 1.448.373,62 25,9 26,1 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 65.200,00 65.728,00 19.274,54 29,6 29,3 431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZIČNIM OSEBAM, KI NISO PRORAČUNSKI UPORABNIKI 19.200,00 19.300,00 19.274,54 100,4 99,9 432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM 46.000,00 46.428,00 0,00 0,0 0,0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (I.II.) (Skupaj prihodki minus odhodki) -159.376,00 -159.376,00 -130.040,94 81,6 81,6 III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (I.-7102)-(II.-403-404) (Skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti) -137.376,00 -136.836,00 -107.522,97 78,3 78,6 III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (70+71)-(40+41) (Tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferí) 607.426,00 558.760,00 559.184,81 92,1 100,1 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0,00 0,00 0,00 — — 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 0,00 0,00 — — 750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0,00 0,00 0,00 — — VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0,00 0,00 0,00 — — C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) 465.641,00 465.641,00 315.641,00 67,8 67,8 50 ZADOLŽEVANJE 465.641,00 465.641,00 315.641,00 67,8 67,8 500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE 465.641,00 465.641,00 315.641,00 67,8 67,8 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550+551) 330.000,00 330.000,00 156.733,80 47,5 47,5 55 ODPLAČILA DOLGA 330.000,00 330.000,00 156.733,80 47,5 47,5 550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA 330.000,00 330.000,00 156.733,80 47,5 47,5 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -23.735,00 -23.735,00 28.866,26 — — X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 135.641,00 135.641,00 158.907,20 117,2 117,2 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 159.376,00 159.376,00 130.040,94 81,6 81,6 Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 555 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 23.735,00 23.735,00 23.090,00 31.12. 2012 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2014 se objavi na spletnih straneh občine Oplotnica http://www.oplotnica.si. Številka: 6.7.1/2016 Datum: 3.3.2016 Občina Oplotnica Matjaž Orter, župan 137. Odlok o porabi koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo Na podlagi 6. odstavka 29. člena Zakona o divjadi in lovstvu (Uradni list RS, št. 16/04, 120/06-odl.US in 17/08) in 7. člena Statuta Občine Oplotnica (Uradni list RS, št. 35/2012) je občinski svet Občine Oplotnica na svoji 6. seji dne 3.3.2016 sprejel ODLOK O PORABI KONCESIJSKE DAJATVE ZA TRAJNOSTNO GOSPODARJENJE Z DIVJADJO Splošna določba 1. člen Ta odlok določa porabo denarnih sredstev, ki jih je občina prejela na podlagi petega odstavka 29. člena Zakona o divjadi in lovstvu (Uradni list RS, št. 16/04, 120/06-odl.US in 17/08). Namenska poraba sredstev 2. člen Sredstva se namensko porabijo za izvajanje ukrepov varstva in vlaganj v narave vire v občini Oplotnica. Ti ukrepi so na primer: (1) Biomeliorativni ukrepi: • ohranjanje in vzdrževanje gozdnih jas, grmišč, logov, • izdelava in vzdrževanje vodnih habitatov (kaluža, mlaka, mokrišče, vodni viri, ipd.), • vzdrževanje gozdnih robov, pasišč in remiz, • nakup in sajenje ter zaščita avtohtonih in rastišču primernih plodonosnih grmovnih in drevesnih vrst, • krmljenje divjadi, vzdrževanje krmnih in pridelovalnih njiv; (2) Biotehnični ukrepi: • izdelava, postavitev in vzdrževanje gnezdilnic, solnic, umetnih dupel in prež; (3) Ostali ukrepi: • čistilne akcije občine, • čiščenje divjih odlagališč, • izobraževanja in obveščanja prebivalcev/šolarjev o stanju in odnosu do gozdnih • živali/divjadi in o gozdnem bontonu. 3. člen V proračunu občine Oplotnica se bodo nakazana sredstva na strani odhodkov izkazala v okviru proračunske postavke »trajnostno gospodarjenje z divjadjo«. Sredstva se upravičencem iz 4. člena tega odloka dodelijo na podlagi javnega razpisa za sofinanciranje aktivnosti trajnostnega gospodarjenja z divjadjo ali postopka javnega naročanja v skladu z Zakonom o javnem naročanju. V primeru, da sredstva v poslovnem letu ne bodo porabljena v celoti, se le ta prenesejo kot namenski prihodki v proračun naslednjega leta. 4. člen Upravičenci do sredstev so lovske družine oziroma koncesionarji, ki imajo sklenjeno koncesijsko pogodbo za trajnostno gospodarjenje z divjadjo v Republiki Sloveniji za lovišča, ki ležijo v občini Oplotnica. Količina blaga in materiala, ki pripada posameznemu upravičencu, je enaka sorazmernemu delu vplačane koncesijske dajatve v proračun občine Oplotnica. Končna določba 5. člen Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 8.6/2016 Datum: 3.3.2016 Občina Oplotnica Matjaž Orter, župan OBČINA ŠENČUR 138. Javno naznanilo o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditveno območje ŠE -33 SSe v Občini Šenčur Na podlagi 50. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/2007, 70/2008 - ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 - ZUPUDPP (106/10 popr.), 43/2011 - ZKZ-C, 57/2012, 57/2012 - ZUPUDPP-A, 109/2012, 76/2014 - odločba US in 14/2015 - ZUUJPO) in 8. člena statuta občine Šenčur (Uradni vestnik Gorenjske, št. 2/11), Občina Šenčur objavlja JAVNO NAZNANILO O JAVNI RAZGRNITVI DOPOLNJENEGA OSNUTKA OBČINSKEM PODROBNEM PROSTORSKEM NAČRTU ZA UREDITVENO OBMOČJE ŠE -33 SSE V OBČINI ŠENČUR 1. člen Javno se razgrne dopolnjeni osnutek Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditveno območje ŠE -33 SSe v Občini Šenčur, ki ga je izdelala družba DOMPLAN D.D., pod številko UD/448-91/13, marec 2016. 2. člen Območje OPPN posega na zemljišča parc. št. 59/3, 57/2, 54/3, 54/1, 53/1, 53/7, 48/2, 48/23, vse k.o. Šenčur, s skupno površino 6,2 ha. Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 556 3. člen Javna razgrnitev dopolnjenega osnutka OPPN za ureditveno območje ŠE -33 SSe bo v času od 21.03.2016 do vključno 22.04.2016, v prostorih Občine Šenčur. (Gradivo bo javno dostopno tudi na spletnem naslovu www.sencur.si) 4. člen V času javne razgrnitve bo javna obravnava dopolnjenega osnutka OPPN za ureditveno območje ŠE -33 SSe izvedena v sredo, 06.04.2016, ob 16.00 uri, v prostorih Občine Šenčur, Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur. 5. člen V času javne razgrnitve lahko vsi zainteresirani podajo pisne pripombe in predloge k razgrnjenemu gradivu na naslov Občina Šenčur Kranjska cesta 11, 4208 Šenčur, ali na elektronski naslov obcina@sencur.si, lahko pa jih na mestu javne razgrnitve vpišejo v knjigo pripomb. Obravnavane bodo le podpisane in s polnim naslovom opremljene pripombe in predlogi. Rok za dajanje pripomb poteče s potekom javne razgrnitve. 6. člen Javno naznanilo so objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Šenčur. Številka: 350-5/2016-1 Datum: 9.3.2016 Občina Šenčur Ciril Kozjek, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 139. Sklep o financiranju političnih strank v Občini Škofja Loka za leto 2016 Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/2005 - uradno prečiščeno besedilo 103/2007, 99/2013 in 46/2014) ter 16. člena Statuta Občine Škofja Loka (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/2016 - uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet Občine Škofja Loka na 12. redni seji, dne 03. marca 2016, sprejel SKLEP O FINANCIRANJU POLITIČNIH STRANK V OBČINI ŠKOFJA LOKA ZA LETO 2016 1. člen Političnim strankam, ki so kandidirale kandidatke in kandidate na zadnjih volitvah za občinski svet Občine Škofja Loka, ki so bile dne 05.10.2014, se dodelijo sredstva iz občinskega proračuna, sorazmerno številu glasov volivcev, ki jih je dobila posamezna politična stranka na volitvah. Stranka pridobi sredstva iz proračuna občine, če je dobila najmanj polovico števila glasov, potrebnih za izvolitev enega člana občinskega sveta, to je najmanj 134 glasov. 2. člen V proračunu Občine Škofja Loka za leto 2016 je za financiranje političnih strank, na postavki 1001015 -Financiranje političnih strank, namenjeno 10.644 EUR. Znesek iz prejšnjega odstavka se razdeli med politične stranke sorazmerno številu glasov volivcev, ki jih je dobile na volitvah dne 05.10.2014 in sicer 2,269510 EUR za vsak dobljeni glas. 3. člen Posamezne politične stranke iz proračuna občine Škofja Loka za leto 2016 prejmejo naslednji znesek: POLITIČNA št. Znesek za STRANKA glasov €/glas leto 2016 SLOVENSKA LJUDSKA STRANKA 715 2,269510 1.622,70 € GLAS ŽENSK SLOVENIJE 145 2,269510 329,08 € STRANKA MIRA CERARJA 593 2,269510 1.345,82 € NOVA SLOVENIJA - KRŠČANSKI DEMOKRATI 746 2,269510 1.693,05 € SLOVENSKA DEMOKRATSKA STRANKA 1251 2,269510 2.839,16 € INICIATIVA ZA DEMOKRATIČNI 2,269510 SOCIALIZEM 621 1.409,37 € SOCIALNI 2,269510 DEMOKRATI 291 660,43 € DeSUS 328 2,269510 744,40 € 4. člen Sredstva iz prejšnjega člena se političnim strankam nakazujejo mesečno na njihove transakcijske računa. 5. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-1/2016 Datum: 3.3.2016 Občina Škofja Loka mag. Miha Ješe, župan OBČINA VOJNIK 140. Sklep o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta NOVA CERKEV 6 Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07) in na podlagi 29. člena Statuta Občine Vojnik (Uradno glasilo slovenskih občin št. 3/20016) je župan Občine Vojnik sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA NOVA CERKEV 6 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom določa župan Občine Vojnik začetek in način priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta (v nadaljevanju: OPPN) za NOVA CEKEV 6. (2) Pravna podlaga za pripravo OPPN je Zakon o prostorskem načrtovanju (v nadaljevanju ZPNačrt) in Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 557 podzakonski predpisi, ki bodo uveljavljeni skladno z določili tega zakona. (3) Pred uveljavitvijo novih podzakonskih predpisov se smiselno uporabljajo podzakonski predpisi, sprejeti na podlagi ZUreP-1. 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo OPPN) (1) Na osnovi prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Celje za obdobje od leta 1986 do 2000 in srednjeročnega družbenega plana občine Celje od leta 1986 do 1990 za območje občine Vojnik - prostorski plan občine Vojnik (Uradni list SRS, št. 40/86 in 4/88 ter Uradni list RS, št. 18/91, 54/94, 25/98, 99/99 in 79/04) in sklepom vlade RS, št. 350-00/2001-296 z dne 13.7.2004 se sprejme prostorsko območje, ki je predmet podrobnega prostorskega načrta predvideno za urejanje s prostorskim načrtom. (2) Zaradi velikosti območja obdelave in glede na obstoječo pozidavo so se spremenila izhodišča in potrebe razvoja poselitve v naselju Nova Cerkev. Z izkazanim lastništvom nad večjim delom zemljišč so bodoči investitorji podali pobudo za izdelavo novega OPPN, ki bo osnova za pridobitev gradbenega dovoljenja in za gradnjo individualnih stanovanjskih hiš skupaj s prometno in komunalno infrastrukturo. 3. člen (vsebina in oblika OPPN) (1) Predmet OPPN je prostorska ureditev območja na zemljiščih parc. št. 594, 562/2, 597, *68/4, 593, 589/5, 874/1 -del, 596/3, 589/24, 585/26, 585/21, 589/34, 585/24, 589/28, 589/27, 589/21, 587/2, 589/29, 588/1-del, 588/3, 636/7-del, 874/15-del, 586/8-del, 586/1-del, 642/2-del, 873/9-del vse k.o. Strmec pri Vojniku. Predvidena velikost območja OPPN je cca. 28,350m2. Na celotnem območju OPPN se načrtujejo individualni stanovanjski objekti, ki bodo dostopni preko osrednje prometnice - regionalne ceste in nove povezovalne ceste z ureditvijo komunalne infrastrukture. (2) OPPN bo vseboval besedilo in kartografski del (3) OPPN se izdela v analogni obliki. 4. člen (način pridobitve strokovnih podlag) (1) V postopku priprave podrobnega prostorskega načrta mora investitor zagotoviti izdelavo naslednjih strokovnih podlag, na katerih bodo temeljne rešitve: • idejna zasnova načrtovane prostorske ureditve in posameznih elementov le-te, izdelana na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okolje varstvene rešitve in ureditve z ustreznim poročilom in utemeljitvijo; • idejno zasnovo nove prometne ureditve (povezave ceste na regionalno cesto) vključno z ureditvami mirujočega prometa; • idejne zasnove obstoječih in novih energetskih, vodovodnih, komunalnih in drugih infrastrukturnih priključkov in ureditev; • geodetske podlage v digitalni obliki za izdelavo prostorskega načrta; • podatke iz zemljiške knjige o lastnikih in imetnikih drugih stvarnih pravic, ter podatke iz geodetske uprave o lastnikih sosednjih parcel, ki mejijo na območje obdelave; • pridobitev geološkega mnenja za celotno območje obdelave; (2) v postopku priprave OPPN se lahko določijo tudi morebitne dodatne strokovne podlage. (3) Pri izdelavi strokovnih podlag se upoštevajo predhodne smernice in priporočila nosilcev urejanja prostora, ki se pridobijo v postopku priprave OPPN. (4) Strokovne rešitve prostorske ureditve za obravnavano območje izdela skladno s 158. členom ZureP-1 načrtovalec, ki izpolnjuje pogoje za pooblaščenega prostorskega načrtovalca na podlagi določb 130. člena Zakona o graditvi objektov (Zakon o graditvi objektov -ZGO-1-UPB1, Ur. list RS, št. 102/04, 14/05-popr., 92/05 - ZJC-B, 111/05 - Odločba US in 93/05-ZVMS) in ga izbere investitor. 5. člen (nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja) (1) Nosilci urejanja prostora so: 1. Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje - presoja vplivov na okolje 2. Ministrstvo za okolje, Direkcija RS za vode -območna pisarna Celje 3. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Ljubljana 4. Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste 5. Zavod RS za varstvo narave - območna enota Celje 6. Ministrstvo za kulturo 7. Elektro Celje d.d. 8. Vodovod - kanalizacija, javno podjetje d.o.o. 9. Telekom Slovenije - poslovna enota Celje 10. Telemach d.o.o. - poslovna enota Celje 11. Simbio d.o.o. Celje (2) Po sprejetem sklepu o začetku postopka OPPN izbrani načrtovalec na osnovi strokovnih podlag izdela osnutek prostorskega akta in ga skupaj s pozivom za pridobitev smernic pošlje nosilcem urejanja prostora. (3) Nosilci urejanja prostora so dolžni v 30 dneh od prejema poziva na predloženi osnutek OPPN podati smernice za načrtovanje, izjeme skladno z veljavno zakonodajo. V primeru, da v 30 dneh nosilci urejanja prostora ne podajo smernic, se šteje, da smernic nimajo. V tem primeru mora načrtovalec prostorske ureditve upoštevati vse veljavne predpise in druge akte. (4) Na usklajen predlog OPPN morajo nosilci urejanja prostora v 30 dneh podati svoje mnenje. V primeru, da nosilci urejanja prostora v 30 dneh svojega mnenja niso podali, se šteje, da soglašajo s prelagano prostorsko ureditvijo. (5) Če se v postopku priprave OPPN ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih nosilcev urejanja prostora, se le-te naknadno pridobijo v istem postopku. 6. člen (postopek in roki izdelave prostorskega akta) Aktivnosti Predviden čas izvedbe (1) Objava Sklepa o začetku priprave OPPN v Uradnem glasilu februar 2016 (2) Izdelava osnutka OPPN marec2016 (3) Pridobivanje smernic nosilcev urejanja prostora april 2016 (4) Izdelava vseh strokovnih podlag skladno z zahtevami v pridobljenih smernicah ter izdelava dopolnjenega osnutka OPPN s smernicami nosilcev urejanja prostora in izdelava gradiva za javno razgrnitev maj 2016 (5) Obvestilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi junij 2016 (6) Javna razgrnitev se izvede na sedežu občine Vojnik in KS Nova Cerkev. Javna obravnava se organizira na sedežu KS Nova Cerkev v času javne razgrnitve in traja 30 dni od objave v Uradnem glasilu in na krajevno običajen način. Fizične in pravne osebe ter drugi zainterisirani lahko podajo svoje predloge in pripombe v času trajanja javne razgrnitve junij - julij 2016 (7) Proučitev stališč do pripomb in zavzetje stališč do njih Št. 12/11.3.2016 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 558 ter dopolnitev OPPN s stališči iz javne razgrnitve avgust 2016 (8) Pridobivanje mnenj nosilcev urejanja prostora na dopolnjen predlog OPPN september 2016 (9) Priprava usklajenega OPPN oktober 2016 (10) Sprejem OPPn na občinskem svetu november 2016 (11) Objava odloka v Uradnem listu RS In izdelava končnega dokumenta v 5. izvodih december 2016 Okvirni predvideni roki se zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev v postopku lahko tudi spremenijo, saj pripravljavec in izdelovalec akta na to ne moreta imeti nikakršnega vpliva. Kolikor bo ugotovljeno, da je potrebno izvesti CPVO in dodatne strokovne podlage, se postopek in roki od toče 4. dalje ustrezno spremenijo. 7. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem OPPN) Izdelavo OPPN financirajo investitorji prostorske ureditve. 8. člen (1) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati z dnem objave. (2) Občina Vojnik pošlje sklep Ministrstvu za okolje in prostor. Številka: 350-0001/2016-1 Datum: 24.2.2016 Občina Vojnik Branko Petre, župan OBČINA ZAVRČ 141. Sklep o ukinitvi zaznambe javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradi list RS, št. 94/07-UPB, 76/08, 79/09 in 51/10), v skladu z 212. členom Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04-UPB, 14/05-popravek, 92/05-ZJC-B, 126/07) in 14. člena Statuta občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 22/11), je občinski svet Občine Zavrč na 9. redni seji, dne 25. februarja 2016 sprejel SKLEP O UKINITVI ZAZNAMBE JAVNEGA DOBRA 1. člen S tem sklepom se nepremičnini s parcelno št. 320, k.o. Korenjak, ukine zaznamba javnega dobra. 2. člen Nepremičnina, ki je navedena v prvem členu tega sklepa, postane last pravne osebe: Občina Zavrč, Goričak 6, 2283 Zavrč, matična številka: 5883377, do celote. 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: Datum: 25.2.2016 142. Sklep o določitvi cen vzgojno-varstvenih programov za vrtec Zavrč v OŠ Cirkulane -Zavrč ter sistemizacije delovnih mest Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (ZVrt-UPB2 Ur.l.RS 100/05, popr. 72/05, 25/08 in 98/2009-ZIUZGK, 62/2010-ZUPJS, 94/2010-ZIU, 40/2012-ZUJF, 14/2015-ZUUJF), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/2003, 77/2005, 120/2005), Pravilniku o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/2006, 79/2008, 119/2009, 102/2009) in 15. člena Statuta Občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin št. 22/2012) je občinski svet Občine Zavrč na 9 redni seji dne 25. februarja 2016 sprejel SKLEP O DOLOČITVI CEN VZGOJNO-VARSTVENIH PROGRAMOV ZA VRTEC ZAVRČ V OŠ CIRKULANE -ZAVRČ TER SISTEMIZACIJE DELOVNIH MEST 1. člen Cene programov v vrtcu v Občini Zavrč znašajo od 01.03. 2016 dalje mesečno na otroka • prve starostne skupine (od enega do treh let) 436,99€ • druge starostne skupine (od treh let do vstopa v šolo) 290,52€ 2. člen Plačilo staršev se obračunava po Pravilniku o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/06 spremembe Ur.l. RS, št. 129/2006, 97/2008, 119/2008, 62/2010-ZUPJS) in ga na podlagi Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (ZUPJS) in vloge staršev določi pristojni Center za socialno delo. 3. člen Občinski svet Občine Zavrč podaja soglasje k sistemizaciji delovnih mest. 4. člen Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati petnajsti dan po objavi. Z dnem veljave preneha veljati sklep z dne 24.10. 2013. Sklep se uporablja od 01.03. 2016. Številka: 900-4/2014-025(004) Datum: 25.2.2016 Občina Zavrč Miran Vuk, župan Občina Zavrč Miran Vuk, župan Št. 12/11.3.2016_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 559 OBČINA APAČE Stran 131. Javni razpis za dodelitev finančnih 545 sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva ter podeželja v občini Apače v letu 2016 OBČINA DESTRNIK Stran 132. Sklep o soglasju k ceni za odjem 547 plina po plinovodni mreži v občini Destrnik podjetju Istrabenz plini d. o. o. OBČINA GORIŠNICA Stran 133. Sklep o pridobitvi statusa grajenega 547 javnega dobra OBČINA MARKOVCI Stran 134. Odlok o predmetu in pogojih za 547 podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Markovci 135. Odlok o kategorizaciji občinskih cest 551 v Občini Markovci OBČINA OPLOTNICA Stran 136. Zaključni račun proračuna Občine 553 Oplotnica za leto 2014 137. Odlok o porabi koncesijske dajatve 555 za trajnostno gospodarjenje z divjadjo OBČINA ŠENČUR Stran 138. Javno naznanilo o javni razgrnitvi 555 dopolnjenega osnutka Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditveno območje ŠE -33 SSe v Občini Šenčur OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 139. Sklep o financiranju političnih strank 556 v Občini Škofja Loka za leto 2016 OBČINA VOJNIK Stran 140. Sklep o začetku priprave občinskega 556 podrobnega prostorskega načrta NOVA CERKEV 6 OBČINA ZAVRČ Stran 141. Sklep o ukinitvi zaznambe javnega 558 dobra 142. Sklep o določitvi cen vzgojno- 558 varstvenih programov za vrtec Zavrč v OŠ Cirkulane - Zavrč ter sistemizacije delovnih mest