erzen.pdf

ŠIRITEV KNJIŽNIČNIH STORITEV S PRINCIPI NEPOSREDNEGA TRŽENJA Matjaž Eržen Oddano: 21.06.2000 - Sprejeto: 13.09.2000 Strokovni članek UDK 024.6:339.187.4 UDK 024.6:339.138 Izvleček Izposoja knjig po pošti ob uporabi principov neposrednega trženja je pri nas še neizrabljena možnost, da s knjigo dosežemo tudi področja, kjer bralec ni dosegljiv z uveljavljenimi metodami izposoje kot so lokalna izposojevališča in bibliobusna mreža. Ta sistem je primeren za področja z razpršeno poselitvijo po manjših zaselkih ali pa v primerih, da je knjižnica za bralce zaradi bolezni ali drugih ovir nedosegljiva. Izposoja po pošti in kataloška ponudba, kot nam jo narekuje neposredno trženje, odpravlja še eno pregrado med knjigo in bralcem, ki kljub informativni povezanosti v svetovno globalno vas še vedno ostajajo. Ključne besede: splošnoizobraževalne knjižnice, izposoja, direktni marketing Professional article UDC 024.6:339.187.4 UDC 024.6:339.138 Abstract Book lending by mail and application of direct marketing principles in Slovenia is stili an unexploited possibilitv in reaching areas where potential readers cannot be reached by conventional methods (library subsidiaries, biblio-bus). This system could be used in areas where the population is dispersed across many small villages or settlements, or when readers cannot visit the library due to illness or other reasons. Mail-order ERŽEN, Matjaž: Expanding Iibrary services with a direct marketing approach. Knjižnica, Ljubljana, 44(2000)3, 87-99 87

RkJQdWJsaXNoZXIy