POLDE BIBIČ SE JE SREČAL Z ABRAHAMOM Celovit umetnik in osebnost Ob/ubilefu igralca, člana izvršnega sveta občine Center, tovariša in prijatelja Poldeta Bibiča ni tako preprosto zapisati nekaj besed, s katerimi bi se pridružili vsem, ki mu bodo ob osebnem prazniku dali priznanje in iskreno zaželeli vse dobro za vna-prej. Polde Bibič si je ob prelo-mu življenjskega veka kot človek, umetnik in družbeni delavec že zdaj zagotovil ugledno mesto v plejadi ve-likih mož slovenske gledali-ške in filmske umetnosti ter umetniške besede. Če se spomnimo verzov iz Gori-škega slavčka, je naredil v življenju ne samo, kar je znal, ampak tudJ, karje mo-gel. Ob vseh njegovih nepo-zabnih gledaliških likih v Mariborskem slovenskem narodnem gledališču, Mest-nem gledališču v Ljubljani, Drami, Slovenskem gledali-šču v Trstu, ob njegovih li-kih v slovenskem filrnu, ra-diu in televiziji nam je šepo-sebej Ijub kot človek v vsej svoji iskreni preprostosti. Poznati Poldeta tako, pome-ni poznati njegovo veličino. Zapisal se je času, v kate-rem ne živi samo kot umet-nik, ugleden pedagoški de-lavec v akademiji za gledali-šče, radio, film in televizijo, ampak tudi kot trezen, od-govoren in zavzet družbeni delavec, predvsem na po- dročju urejanja in ustvarja-nja novih družbenih odno-sov na področju kulture. To delo ga je z vsemi bogatimi izkušnjami in pobudami pri-peljalo tudi v izvršni svet skupščine občine Center. Vzadnjih letih jekot druž-beno angažiran človek Pol-de Bibič mnogo prispeval k ponovnemu dvigu vsestran-skega ugleda SNG Drame. Njegova zasluga je, da so se v obdobju, ko je vodil Dra-mo, bistveno izboljšali med-sebojni odnosi med člani ko-lektiva, s tem pa ustvarili pogoji za nemoteno in plo-dno delo. S posluhom za ra-zvoj samoupravnih odnosov mu je v Drami uspelo ustvarjalno angažirati celo-ten delovni kolektiv. Ob nje-govem uspešnem umetni-škem deluje bilo topravgo-tovo eno njegovih velikih dejanj. Ob poenotenju inter-esov in ciljev posameznih delavcev in kolektiva SNG Drama so si lahko jasneje za-črtali pot svojega umetni-škega razvoja in programske smernice. S kvalitetnimi predstavami v novejšem ob-dobju, v katerih je Polde Bi-bič nedvomno vodilni slo-venski igralec, si je Drama ponovno utrdila ugled pri strokovni javnosti in pri ob-činstvu. Doživela je pomem-ben umetniški razvoj in vzpon, njen igralski ansam-bel pa je dokazal, da se uvr-šča med najkvalitetnejše v jugoslovanskem prostoru. Bibičeva prizadevanja, da urejene notranje razmere in razvita oblika samoupravlja-nja odpreta vse možnosti za nadaljnje razvijanje gledali-ške dejavnosti, so se izkaza-la kot pravilna in koristna. Drama je na Bibičevo pobu-do med prvimi v sloven-skem prostoru ustanovila in aktivirala programski svet, ki se je v sodobni gledališki praksi izkazal za nepogreš-Ijivi člen procesa sprejema-nja programskih izhodišč umetniškega delovanja. Tako kleno in lepo, kot zna Polde Bibič povedati Zdravljico, mu mi ne more-mo zaželeti vsega dobrega za naprej in zahvale za vse, kar je v svojem življenju Sloven-cem dal, vendar je naša če-stitka k Abrahamu iskrena in iz srca: »Bodi še dolgo med nami in ustvarjaj nam še naprej lepe ku ltume užitke!«