Do pravih Ijudi z načrtnim delom Koordinacijski odbor za kadrovska vpra-šanja je sestavljen iz delegatov vseh družbe-nopolitičnih organizacij v občini in izvršne-ga sveta. Deluje kot organ družbene skup-nosti pri predsedstvu OK SZDL. Njegova naloga je, da oblikuje in zlasti usklajuje mnenja dmžbenopolitičnih orga-nizacij in družbene skupnosti o kandidatih za odgovorne dolžnosti v družbi. To delo je izredno zahtevno, odgovorno in zanimivo. V okviru kadrovskih in organizacijskih priprav na letošnje volitve za vodilne funk-cije v skupščinah DPS in SIS v občini je koordinacijski odbor za kadrovska vpraša-nja že uskladil predloge evidentiranih mož-nih kandidatov za predsednika in podpred-sednika občinske skupščine in predsednike zborov občinske skupščine ter predsednike zborov uporabnikov in zborov izvajalcev skupščin samoupravnih interesnih skupno-sti v občini. O teh predlogih je razpravljalo predsedstvo OKSZDL Ljubljana Center 18. januarja in jih posredovalo temeljnim kan-djdacijskim konferencam. Najpomembnejša naloga koordinacijske-ga odbora je usklajevanje in oblikovanje mnenj o kandidatih za vse odgovorne dolž- nosti v naši občini. V prihodnje pa bomo morali na področju kadrovske politike še bolj uveljaviti javnost in demokratičnost po-stopkov. Ob sedanjem evidentiranju in kandidira-nju za bližnje volitve se moramo zavedati, da sedanji družbenoekonomskl položaj prav gotovo terja kar najdoslednejše uveljavlja-nje vseh temeljnih načel kadrovske politike. Načelne opredelitve nalog in pravic delav-cev občanov v zvezi z uresničevanjem ciljev kadrovske politike pa so vsebovane v usta-vi, Zakonu o zdmženem delu in konkretneje predvsem v družbeneiii dogovoru o obliko-vanju in izvajanju kadrovske politike na ob-močju ljubljanskih občin. Zanesljivo lahko trdimo, da ta jasno opredeljena načela omo-gočajo še bolj odločno akcijo delavcev in občanov v slehemem okolju. Pri tem gre za načela, kot so oblikovanje in razvijanje celovite demokratične in jasne kadrovske politike. Ob tem so seveda zlasti pomembne tudi usmeritve v razvijanju ko-lektivnega dela in odgovomosti, usposoblje-nosti kadrov, nujnosti rotacije, reelekcije, nekopičenje funkdj, načrtnost in stalnost kadrovskih priprav, včlenjenost kadrovske politike v sistem družbenega informiranja ter vzgoje in izobraževanja ter drugo. Med temeljnimi problemi naj omenimo zlasti, da skrb za kadre in njihovo usposab-Ijanje še vedno ni postalo sestavni de/ načr-tovanja, to je letnih, srednjeročnih in dolgo-ročnih razvojnih programov družbenopoli-tične skupnosti in organizacij združenega dela. Za uveljavitev načrtne in dolgoročne kadrovske politike bo potrebno še bolj utr-jevati in razvijati sistem nenehnih kadrov-skih pripravkot vsakdanjo skrb in odgovor-nost vseh družbenih dejavnikov, posebej družbenopolitičnih organizacij v sleherni orgardzaciji in skupnosti. V prihodnje bo moral koordinacijski od-bor za kadrovska vprašanja vsaj enkrat na leto pregledati in preučiti celotno področ}e> te dejavnosti. Ugotoviti bp moral, kako skr-bimo za evidentiranje in pridobivanje ljudi, • ki so sposobni in voljni prevzeti določene obveznosti in zadolžitve. S tem se bomo ' izognili nepotrebnim zadregam, s katerimi se soočamo pred volitvami, ko včasih kar preveč na hitro iščemo ljudi za posamezne funkcije. Jože Baloh