prejeli smo pismo PRISPEVEKNAŠEGA OBČANA CIRILA STANIČA Stanje ob obeh straneh železnice Za veijo vamost peScev je na pobudo RepublKkega komiteja zu promel in zveze poslovala na lerenu po-sebna slrokovna komisija. ki je odredila, da se na odrczani starni Viški cesfi, ub pokopaltfču. takoj odre-ie še prehod /a pešct ter vse kolesarje in pešce preu-smeri v bližnji železniški podhod oz. prelok za poplav-ne vode Gradaščice. Komisija jc napotila prizadcto prebivalstvo na odgo-vorne ccslnc in komunalnc službc. da jim po polrebi uredijo dostope do podhoda, ki je Sirok 1,90 in visok 2,00 m. Podhod sam je oddaljen od Viške ceste ca 300 m in ni razsvelljen. Ženskc se ga v celoti izogibajo. Skozi njcga ima prcbivalstvo zvezo na zadnjo avtobus-no postajo na TržaSki ccsti tcr na l.jubljansko barjc. Ob zapori vsega prometa na stari Viški cesli je pravilno, da prikažemo javnosti. v kakSnem polozaju je prcbivatovo ob obeh straneh žclcznice in skozi kakšne 150 lctWnrc železniške podhode in vodnc propuste mora hoditi ob prehodu na Tržaško cesto in obratno. Z razvojem Rožnc dolinc in Viča tja do Malega grabna smo za ves promet preko žcleznice že zaprli Erjavčevo ulico, Tobafno ulico. GlinSkovo ulico. Bo-benčkovo ulico, sedaj ViSko in prcd lcti še staro Tržaž-ko ceslo. V zamcno za sedcm ukinitev ulic smo izvršili popoln podhod in podvoz na Erjavčevi ulici in pol podvoza za osebne avtomobile na Jadranski ulici, visi-ne 2,3 m. Ob obch straneh Tržaike železnicc je sedaj 40.000 prebivalcev. ki se poslužujcjo podvoza na Erjav-čevi cesti in podhoda v Jadranski ter še nczaprtega nivcletncga prchoda na stari Viški ccsti pri cerkvi in prchuda na Grcgorinovi ulici ob Gimnaziji. Polcg tcga imajo na razpoiago še črn prehnd v Tobačni ulici, prcdor Siiinc 1.45 in višine 2,20 m v Oražmovi ulici za potrebe študentov med njihovim naseljcm in fakultcta-mi ob Tržaški eesli. podhod Sirinc 1,45 in viSine 1.65 m na Ccsti ulici I, dalje podhod širinc 1,35 m in viSine 1.90 m ob Bobenčkovi ulici in podhod širine 0,95 m in višinc 1,85 m ob Krištofovi ulici ter črn podhod pod mostom Gradaščice širine 1,6 m in viSinc 1,2 m. Žc desetletja obljubljajo, da bodo zgradili ob gimna-ziji podvoz regularne viSine za povezavo Rožne doline preko Tržaške cestc s koprsko ulico in v nadomestilo za odrezano ViSko cesto podvoz na Žirovnikovi ulici za povczavo avtocestc z Vičem in Večno potjo. Ko železnKko gospodarstvo in Skupnost za ceste ter Komunatasi skupnost hogalo gradijo podvoze in pod-bode v drugih mesinih občinnh (pod cestami in železni-co>, bi bilo pravilno, da se izbolj&a sedanje stanje prometa pod Tržaško želvznico na Viču, ki je zaradi rasti prebivalstta vcdno bolj ncvarno in pereče. Takoj ko jc mesto pristalo na tako Stevilne ukinitve cest preko TržaSke železnice. bi moralo za prebivalstvo zgraditi obljubljcne podvoze, najmanj in takoj pa pri-mernc podhode za peScc in kolcsarje tega popolnoma pozidanega obmoija. Že lo, da na novi Triaški cesti itfeo zgradili nobeneg* podhoda, je slabo, loda iie slabše je sedaj za pesce ob obeh straneh Tržaške zeleznice. SIS za ceste Ljubljana je porabil prevcč sredstev za ZaloSko, Poljansko in Litijsko cesto, zato je pač dobil Vič zopet le semaforje.