CELOVŠKA CESTA: Brez hude krvi... Statistika kaže, da je metl vsemi sloven-skimi cestami, zlasti v turistični sezoni, naj-bolj obremenjena gorenjska cesta, ki se na območju Ljubljane konča s Celovško cesto. Ta cesta pa je zlasti poleti trikrat preveč ob-remenjena. Vse to zavira uspešen promet po njej, vodi pa tudi k vedno pogostejšim pro-metnim nesrečam. Najslabši je položaj v na-selju Sentvid, kjer poteka Celovška cesta stisnjena med stare in nove hiše ter onemo-goča skoraj vsak prehod prek nje. Rekonstrukcija Celovške ceste od Djako-videve (Litostrojske) ceste do odcepa v Viž-marje—Brod je neodložljiva. Vsaka rekon-strukcija >pa povzroči zaradi nujnih rušenj obstoječih stanovanjskih hiš ter zmanjšanja priključkov iz stranskih ulic in cest in še za-radi problemov raznih pod cesto zgrajenih komunalnih naprav — mnogo hude krvi, saj prihajajo skupni družbeni interes in zasebni interesi posameznikov v ostra navzkrižja. Občinska skupščina Ljubljana-Siška je povabila delegate vseh treh delegacij iz vseh krajevnih skupnosti ob Celovški cesti na skupen razgovor in dogovor. Na njem so ur-banistični strokovnjaki s pomočjo načrtov in prikazom pereče situacije obrazložili desetlet-ni program izgradnje Ijubljanskih prometnih zvez, zlasti pa problem Celovške in Vodniko-ve ceste. Delegati iz posameznih krajevnih skupno-sti so nato v tehtnih, z dejstvi argumentira-nih izvajanjih prikazali lokalne interese tam-kajšnjega prebivalstva. Vsa razprava je bila resna, umirjena, brez vsakih enostranskih ozkih zaostritev, ki se sicer pojavljajo v zve-zi z rekonstrukcijo Prešernove ceste ter je prav zaradi tega vodila k temu, da lahko se-daj izvršni svet občinske skupščine Ljublja-na-Siška pristopi k konkretizaciji in pospe-šitvi priprav za rekonstrukcijo Celovške ce-ste. Ta bo najprej urejena na območju KS Sentvid in sicer tako, da bo nova Celovška cesta potekala pod hribom, tj. za naseljem, nato pa bo rekonstruiran tudi del Celovške ceste od gostilne Pri Zibernu do Djakovičeve ceste- ' Pavle Segula