Informacija K ZAKLJUČNEMU RAČUNU PRORAČUNA OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA ZA LETO 1977 Odlck o proračunu občine Ljubljana-Šiška za leto 1977 je bil sprejet na zasedrnju občinske skupščine dne 27. 6. 1977 in je bil objavljen v Uradnem listu SRS št. 1477. Rebalans proračuna je bil sprejet z odlo-kom o spremembi odloka v proračunu občine za leto 1977 na zasedanju skupščine dne 19. 12. 1977 in je bil objavljen v Uradnem listu SRS št. 24/77. Začasno financiranje proračuna v prvem trimeseč-ju, oziroma v prvem polletju se je izvajalo na pod-lagi republiškega zakona in v skladu s sprejetimi od-loki (Uradni list SRS. št. 1/77 in št. 8/77). Po končanem začasnem financiranju so se vse nakazane akontacije poračunale in so zajete v proračunu za leto 1977. Proračun občine in rebalans proračuna sta uskla-jena z dogovorom in aneksom k dogovoru o splošni porabi v Ljubljani. Na podlagi družbenega plana občine za obdobje 1976—80 in citiranega dogovora je proračun občine v letu 1977 financiral predvsem: — dejavnost organov družbenopolitičnih skupnosti, — dejavnost Ijudske obrambe, varnosti in družbe-ne samozaščite, — dejavnost družbenopolitičnih organizacij, — družbeno pomoč borcem in invalidom NOV, — krajevne skupnosti za opravljanje nalog, ki so bile prenešene v pristojnost KS in za izvajanje dele-gatskega sistema, — urbanistično programiranje, vodenje katastra in druge programe, — skupno komunalno porabo (vzdrževanje cest, zimska služba, vzdrževanje zelenic, javna razsvetljava in vzdrževanje drugih komunalnih naprav), — dejavnost gasilske zveze, — sofinanciranje izvajanja programa gradnje šol in WZ iz samoprispevka I., — gospodarski posegi (veterinarska služba, pospe-ševanje kmetijstva, zatiranje živalskih kužnih bolezni in podobno), — sofinanciranje skupščine mesta Ljubljane za iz-vajanje dogovorjeih skupnih nalog. Viri sredstev splošne porabe so predpisani z zako-nom ter občinskimi odloki in so bili v letu 1977 zno-traj limitov, določenih z družbenim dogovorom o izva-Janju in usklajevanju davčne politike v SRS. Po sprejetem družbenem planu za obdobje 1976—80 smejo skupni viri za splošno porsbo naraščati za 20 % počasneje od povprečnega pcrasta družbenega proiz-voda v občini. Stopnja porasta družbenega proizvoda je v letu 1977 znašala nominalno 21 % oziroma realno 7 %. Torej bi porast virov splošne porabe smel zna-šati največ 17 %. I. PRORACUNSKI PRIHODKI Skupni prihodki proračuna občine za leto 1977 v primerjavi s planom oziroma rebalansom so bili reali-zirani: Viri prihodkov Plan oz. rebalans Realiz. 1.1.—31. Indeks 12.77 11 Davek iz dohodka TOZD — 32.806 — 13 Davek iz kmetijske dejavnosti 1,100.000 1,072.907 97,5 14a Davek od samo- stcjnega opravljanja obrtnih dejavnosti 34,000.000 33,972.212 99,5 14b Davek od samostoj- nega opravljanja negospodarskih dejavnosti 9,500J)00 10,723.977 112,9 14c Davek od avtorskih pravic 7,000.000 7,054.237 100,8 26 Davek od skupnega dohodka občanov 2,000.000 1,761.154 88,1 Skupaj vrsta I. — Davek na dohodek in davek iz osebnih dohodkov___________53,600.000 54,617.293 101.9 23a p/d od prometa blaga na drobno 24,500.000 24,717.585 100,9 23b p/d od alkoholnih pijač 17,300.000 16,208.189 93,7 23c p/d od plaeil za storitve 5,500.000 5,045.600 91,7 24 p d od prometa z nepremičninami 5,040.000 4,865.129 96,5 25a davek na dohodek od premoženja 2,000.000 2,035.560 101,8 25b davek na dohodek od stavb 7,200.000 5,405.296 75,1 25c davek na dediščine in darila 350.000 386.364 110,4 25d davek od iger na srečo 230.000 312.109 135,7 2oe davek na tovorna vozila 950.000 669.865 70,5 Skupaj: Vrsta 2 — Prometni davki, davki od premoženja in na premoženje 63,070.000 59,645.697 94,6 Priloga JT 7 Viri prihodkov Plan oz. rebalans Realiz. 1.1.—31. Indeks 12.77 31a Upravne takse 31b Taksa na promet parkiarjev in kopitarjev Komunalne takse Sodne takse 32 33 560.000 134.000 401.000 1,800.000 628.732 111,5 136.721 102,0 378.552 94,4 1,977.022 109,8 Skupaj: Vrsta 3 Takse 2,901.000 3,121.027 107,6 51 Denarne kazni 750.000 819.963 109,3 Skupaj: Vrsta 5 — Prihodki po posebnih predpisih_______________750.000 819.963 109,3 61 Prihodki upravnega organa 62 Drugi prihodki Skupaj: Vrsta 6 — prihodki upravnega organa in drugi prihcdki 3,000.000 100.000 3.437.951 114,6 351.355 351,4 3,100.000 3,789.306 122,2 Oročena sredstva, krediti 1,000.000 704.143 70,4 Skupaj: Vrsta 8 — Oročena sredstva, krediti 1.000.000 704.143 70.4 Prenešena sredstva iz preteklega leta Vsega prihodki 1,625.000 1,624.965 100.0 126,046.000 124,322.394 98,6 Realizacija občinskih prihodkov do 31. 12. 1977 ne dosega postavljenega plann oziroma je za 1,4 % nižja. Nekoliko boljša situacija bo po izvršenem dokončnem obračunu, ki ga bo SDK izdelala konec meseca, ker pričakujemo bistveno povečanje prihodkov. Večji in pomembnejši izpadi proračunskih prihodkov so pred-vsem pri prometnem davku od alkoholnih pijač ter pri davku na dohodek od stavb. Izpad prvoimenova-nega prihodka je deloma bil pričakovan, saj smo vse leto bili pod planirano dinamiko, vendar je bila tudi decembrska realizacija komaj 7,6% namesto 10%. Izpad davka na dohodek od stavb pa je posledica šte-vilnih reklamacij in ugovorov davčnih zavezancev, ki se na razne načine izogibajo po redni poti plačati ta davek. Večje razlike, vendar v masi sredstev manj po-membne so pri tistih davščinah, ki jih je v naprej zelo težko predvidevati oziroma planirati kot npr. davek na dediščine, od iger na srečo, pobrane razlike v ce-nah itd. Primerjava realizacije občinskih prihodkov v letu 1977 z letom 1976, daje boljšo primerjavo, katere dav-ščine in za koliko so se povečale oziroma znižale, kar je tudi podlaga za izračun, ali se splošna poraba gib-lje v dovoljenih okvirih, in sicer: Prihodki po avtomatizmu: (v tisoč din) Realizac. Realizac. 76 77 Indeks p'd od prometa blaga na drobno 19.638 24.718 125,9 p/d od prometa alkcholnih pijač 12.840 16.208 126,2 p/d od prometa storitev 5.405 5.046 93,4 p/d od prometa nepremičnin 4.582 4.865 106.2 takse 2.587 3.121 120,6 Skupaj 45.052 53.958 119,8 Prihodki od davkov občanov iz davka od kme- tijske dejavnosti 876 1.073 122,5 iz davka od samostoj- nega opravljanja gospo- darskih in negospodarskih dejavnosti 37.022 44.729 120,8 iz davka od avtorskih pravic 6.319 7.054 111,6 iz davka od skupnega dohodka občanov 9.515 1.761 18,5 iz davka od dohodka od premoženja in na premoženje, od dediščin in daril ter od iger na srečo 7.367_______8.809______119,6 Skupaj________________61.099 63.426 103,9 Vsega davki, pd in takse 106.151 117.384 110,6 Ostali prihodki denarne kazni prihodki upravnega organa drugi prihodki oročena sredstva, krediti 932 3.815 707 820 3.438 351 704 88,0 90,1 49,6 Skupaj_________________5.454_______5.313_______97^4 Prenešena sredstva 932_______1.625______174,4 Vsega prihodki za razpored_____________112.537 124.322 110,5 Podatek, da so prihodki iz naslova davkov, promet-nih davkov in taks v primerjavi z letom 1976 porasli za 10,6 °/o kaže, da prihodki splošne porabe naraščajo daleč počasneje kot narašča družbeni proizvod v ob-čini. Sicer pa lahko ugotovimo naslednje: Glede na to, da se stopnje prometnih davkov niso spremenile so storitve nominalno in realno v nazado-vanju, fizični obseg blagovnega prometa pa je porastel za okoli 5—6 %. Davki občanov (razen davka od avtorskih pravic in skupnega dohodka) so porasli po stopnji 20 %, kar je približno usklajeno s porastom cen in življenjskih stroškov. Stopnje davka od avtorskih pravic so bile lani dogovorno znižane, zato so ti davki nominalno porasli le za 11,6 %. Davek od skupnega dohodka ob-čanov pa je bil v primerjavi z letom 1976 realiziran le v višini 18.5 %. in sicer: — zaradi zvišanja neobdavčljivega dela dohodka na 110.000 din; — zaradi zvišanja davčnih olajšav za vzdrževane člane družine na 33.000 oziroma 49.500 din; — zaradi delitve tega davka med občino in republi-ko v razmerju 50 : 50 (v letu 1976 ni bilo te delitve). Ker sorazmerno malo občanov zasluži nad 110.000 din letno, so bile akontacije za leto 1977 obračunava-ne v mnogo manjšem številu kot prejšnje leto. II. IZRACUN DOVOLJENE PORABE Višina dovoljene porabe v proračunu občine je iz-računana na podlagi že omenjenega dogovora o sploš-ni porabi in aneksa k temu dogovoru. Izračun je na-slednji: din Dovoljena poraba iz naslova davkov, p'd ip taks 85,174.000 Povečanje dovoljene porabe: taksa na promet parklarjev in kopitarjev 135.721 lastni prihodki 3.437.951 oročena sredstva 704.143 prenešena sredstva iz leta 1976 1.624.965 Vsega — poraba na nivcju občine 91.077.780 realizirana dovoljena poraba 90.990.453 ostane za prenos v leto 1978 _______87.327 Vsi proračunski prihodki so v letu 1977 znašali 124,322.394 Poraba na nivoju občine znaša 91,077.780 Ostane za sofinanciranje dejavnosti mesta 33.244.614 Realizacija sofinanciranja mesta je znašala 32,891.001 Ostane kot obveznost v letu 1978 353.613 Primerjava dovoljene porabe med letoma 1976 in 1977 je naslednja: 1976 1977 Indeks Dovoljena poraba Taksa na promet parklarjev in kopitarjev Lastni prihodki Oročena sredstva Prenešena sredstva iz prejšnjega leta Vsa poraba 70,762.000 85,174.000 120,4 23.999 3,815.007 136.721 3,437.951 704.143 569,6 90,1 932.236 1,624.965 174,3 75,533.242 91,077.780 120,6 Glede na to, da je bila v letu 1977 prenešena ob-veznost financiranja LO iz mesta na občine (4.309.197 din) znaša pnmerljiva dovoljena poraba 80.865 :70.762 ali povečanje v indeksu 114,3. III. PREGLED PRORAČUNSKIH DOHODKOV Vrsta dohodka Plan po rebalansu Realiza-cija Indeks 1,655.000 50.000 236.000 1,100.000 01 Dejavnost organov DPS 1. Redna dejavnost upravnega organa 24,574.000 2. Redna dejavnost skupščine 3. Redna dejavnost skup"nosti občin Ijubljanske regije 4. Redna dejavnost skupnosti slovenskih občin 5. Redna dejavnost postaj milice 6. Nadomestila voljenim in imenovanim orga-nom skupščine 7. Redna dejavnost sodišča združenega dela 8. Redna dejavnost družbenega pravobranilca samoupravljanja 9. Komisija za prometno vzgojo 10. Komisija za požarno varnost 11. Stroški volitev in zborov volivcev 12. Stroški za občinski praznik 13. Stroški proslav, sprejemov in reprezentance 14. Upravni postopek statistične akcije 15. Stroški SDK — plačilni promet 16. Občinske nagrade 17. Stroški delegacije Kavadarci 18. Skladu skupne porabe uprav-nega organa 19. Skladu opreme upravnega organa _ Skupaj 01 24,574.000 100,0 1,655.155 100,0 50.000 100,0 236.000 100,0 1,100.000 100,0 2,925.000 2,915.369 99,7 594.000 594.000 100,0 437.000 45.000 35.000 200.000 150.000 120.000 250.000 90.000 115.000 50.000 500.000 990.000 437.000 100,0 45.000 100,0 35.000 100,0 184.104 92,1 140.190 93,9 119.218 159.224 99,3 63,7 101.242 112,5 107.017 93,1 49.871 97,8 500.000 100,0 990.000 100,0 34,116.000 33,993.110 99,6 Planirani odhodki za namene dejavnosti organov družbenopolitične skupnosti so bili realizirani v in-deksu 99,6. Prekoračitev, razen na poziciji »Stroški SDK« za poravnavo stroškov plačilnega prometa pro-računa, ni. 02 Ljudska obramba 1. Posebnemu računu za financiranje potreb ljudske obrambe Skupaj 02___________ 3,891.000 4,309.197 3,891.000 4.309,197 110,7 110,7 Prekoračitev po tem glavnem namenu znaša 10,7 %. Nastala je zaradi tega, ker smo na podlagi aneksa k dogovoru o splošni porabi prevzeli del obveznosti me-sta do sofinanciranja pokrajinskega odbcra za LO v znesku 416.000 din. 03 Dejavnost družbenopolitičnih organizacij 1. Občinski konferenci SZDL 1,568.000 1,568.000 100,0 2. Občinski konferenci ZSMS 807.000 807.000 100,0 3. Občinskemu odboru ZZB — NOV 682.000 682.000 100,0 4. Prostovoljci za severno mejo 15.000 15.000 100,0 5. Občinskemu odboru ZRVS 476.000 476.000 100,0 6. Občinskemu odboru RK 191.000 191.000 100.0 7. Občinski zvezi DPM 352.000 352.000 100.0 8. Občinski gasilski zvezi 262.000 262.000 100,0 9. Občinskemu društvu upokojencev 20.000 20.000 100,0 10. Občinsko glssilo Javna tribuna 955.000 955.000 100,0 11. Turistična društva in turistična propaganda 300.000 300.000 100,0 12. Radio — Glas Ljubljane 147.000 147.000 100.0 13. MK — SZDL — Indok 50.000 50.000 100,0 Skupaj 03 5,825.000 5,825.000 100,0 2,900.000 2,900.000 100,0 792.000 792.000 100,0 1,052.580 99,9 3,000.000 137,6 Realizacija plana te dejavnosti je 100 %, kar ;e ra-zumljivo. saj so vsi uporabniki teh sredstev prejemali mesečne dotacije v višini 1/12 letnega plana. 04 NegospodarfJve investicije 1. Oprama za postajo milice in sofinanci-r&nje graditve postaje v Medvodah 2. Stanovanja za delavce milice 3. Stanovanja za upravni organ 1.053.000 4. Posebni račun za gradnjo šol in VVZ 2,180.000 5. Skladu pri TIS za gradnjo šol in VVZ iz samo-prispevka I. 7. Sofinanciranje graditve počit. oentra ZB v Banjolah 8. Sofinanciranje graditve poti spo-minov in tovarištva 9. Anuitete 10. Graditev skupnih prostorov za DPO, SIS in KS 11. Sofinanciranje adaptacije kulturnega doma v Sentvidu 12. Izgradnja tribune na stadionu SD Ilirija Skupaj 04 20,754.000 20,414.882 98,4 5,480.000 5,480.000 100,0 h 250.000 250.000 100,0 160.000 160.000 100,0 179.000 180.302 100,7 7,460.000 5,000.000 67,0 i 300.000 300.000 100,0 — 1,300.000 — V negospodarskih investicijah smo prekoračili pla-nirano postavko za gradnjo šol in VVZ iz samoprispev-ka I. zaradi tega, ker nam ni uspelo v celoti sprostiti vezanih sredstev. Ta sredstva se bodo sprostila v letu 1978 in jih bomo lahko namenili za druge investicijske naložbe, kot npr. da smo namenili (vezali) za gradnjo skupnih prostorov za DPO, SIS in KS manj sredstev, kot po smo planirali. Novo neplanirano investicijsko postavko predstavlja »izgradnja tribune na stadionu SD Ilirija« v znesku 1,300.000 din. To je bilo potrebno iz razloga. da teh investicijskih stroškov, ki so bili iz-vršeni v okviru občinske proslave, nismo mogli na drug način financirati. Opozoriti pa je treba, da znesek 2,700.000 za gradi-tev postaje milios v Medvodah ni porabljen, pač pa je za sedem mesecev vezan pri banki, enako tudi znesek 5.000.000 din za graditev skupnih prostorov za DPO, SIS in KS. Če bomo pričeli z gradnjo pred potekom ve-zave, bomo za zagotovitev investicije predložili bančno garancijo. 08 Socialno sktbstvo 1. Posebnemu računu za varstvo borcev NOV 2. Pomoč družinam, katerih hranilec je v obvezni vojaški službi 2,917.000 2.917.000 100,0 302.000 406.528 134,6 Skupaj 08 3,219.000 3,323.528 103,2 Prekoračitev je nastala na postavki »pomoč druži-nam. katerih nosilec je na obvezni vojaški službi«. Ta obveznost občine je določena z zakonom, težko pa je v naprej predvidevati, koliko bo takih pomoči. 09 Zdravstveno varstvo 1. Pokojninsko varstvo kmetov 2. Zdravstveno in preventivno varstvo občanov 159.000 159.384 100,2 35.000 38.025 108,6 Skupaj 09 194.000 197.409 101,8 Pri zdravstvenem varstvu so prekoračitve nastale pri stroških mrliško ogledne službe. 10 Komunalna dejavnost 1. Vzdrževanje zelenic, javne razsvetljave in drugih komunalnih naprav 2. Vzdrževanje cest in zimska služba 3. Čuvanje železniških prehodov 4. Vzdrževanje grobov in spom. NOV 5. Izdelava urbanistične dokumentaci> ___ Skupaj 10_________ 2,470.000 2,360.182 95,6 6,620.000 7,084.272 107,0 800.000 200.000 685.784 85,7 198.328 4,500.000 4,286.005 99,1 95,2 14,590.000 14,614.571 100,2 V komunalni dejavnosti, upoštevajoč prve štiri po-stavke znašajo prekoračitve 2,4 %, ker so pač dejanski stroški bili višji od planiranih. Za urbanistično doku-mentacijo smo v letu 1977 porabili 2,086.005, ostalih 2,200.000 pa smo vezali pri banki za letošnje leto. 11 Krajevne skupnosti 1. KS Milan Majcen 316.000 316.000 100,0 2. KS Hinko Smrekar 371.000 371.000 100,0 3. KS Ljubo Sercer 344.000 344.000 100,0 4. KS Litostroj 311.000 311.000 100,0 5. KS Zg. Šiška 374.000 374.000 100,0 6. KS Komandanta Staneta 366.000 366.000 100,0 7. KS Koseze 319.000 319.000 100,0 8. KS Dravlje 421.000 421.000 100,0 9. KS Sentvid 353.000 353.000 100,0 10. KS Gunclje—Male Vižmarje 223.000 223.000 100,0 11. KS Vižmarje—Brod. 310.000 310.000 100,0 12. KS Stanežiče—Medno 222.000 222.000 100,0 13. KS Smartno—Tacen 212.000 212.000 100,0 14. KS Gameljne—Rašica 212.000 212.000 100,0 15. KS Bukovica— Sinkov turn 213.000 213.000 100,0 16. KS Vodice 223.000 223.000 100,0 17. KS Smlednik 215.000 215.000 100,0 18. KS Pirniče 228.000 228.000 100,0 19. KS Medvode 440.000 445.000 101,1 20. KS Trnovec—Topol 73.000 73.000 100,0 21. Podutik 212.000 212.000 100,0 Skupaj 11_____________5.958.000 5,963.000 100,1 Krajevne skupnosti so prejele dotacijo v skladu s planom, izjema je le KS Medvode. ki je prejela 5.000 več. 16 Intervencije v gospodarstvu 1. Veterinarsko-higienska služba 2. Skladu za pospeševanje kmetijstva 3. Prispevek kmetijski zemljiški skupnosti 4. Posebni račun za zatiranje živalskih kužnih bolezni 11.000 11.000 100.0 450.000 450.000 100,0 105.000 105.000 100,0 _25.000___133.592 534,4 591.000 _ 699.592 118,4 Prekoračitve so nastale pri prenosu takse na pro-met parkljarjev in kopitarjev na posebni račun za za-tiranje živalskih kužnih bolezni. Teh taks smo prejeli skupaj 136.721, odvedli pa smo 133.592. torej bomo mo-rali letos na ta račun še nakazati razliko 3.129 din. Skupaj 16 17 Tekoča proračunska rezerva 1. Nerazpcrejeni prihodki za nepredvidene izdatke Skupaj 17 878.000 733.164 83,5 878.000 733.164 83,5 Tekoča proračunska rezerva je bila uporabljena v naslednje namene. Po sklepu 154. seje IS z dne 24. 1. 1977 za nagrade 70.405,20 din in za letalske vczovnice 2.474 din, 115. seja IS z dne 3. 2. pomoč društvu para-plegikov 1.000 din, 159. seja 24. 2. — rašiški četi 15.000 din, 165. seja 28. 3. izlet koroških borcev 9.500 din in nakup knjig za borce XII SNOUB 8.100 din, 171. seja 29. 4. za organizacijo »dneva pionirjev« DPM 40.000 d:n. 172. seja 17. 5. zvezi afriških študentov 1.000 din in za nagrade delavcem milice 28.075,20 din, 173. seja 21. 5. za civilno zaščito 6.539,15 din, 176. seja 6. 6. za civilno zaščito 2.810 din, 177. seja 15. 6. družbenemu pravobranilcu samoupravljanja — sofinanciranje naku-pa garsonjere 64.905 din, 182. se.ia 18. 7. postavitev ram-pe na Brodu 29.992 din, 187. seja dne 26. 9. nakup po-kalov SD Iliraja 1.000 din in SZDL za teden upokoien-cev 30.000 din, 188. seja 31. 10. pomoč Zoološkemu vrtu 30.000 din, izdelava elaborata, tisk in razporeditev po elaboratu za OŠ in WZ 86.141 din, oglas v TV-15 7.000 din, za spominsko obeležje Kokrški odred 2.000 din in pomoč PD gorski reševalci 2.000 din, 192. seja 11. 11. ZSMS za štipendije 25.869,60 din, 194. seja dne 15. 12. Skladu Staneta Severja 1.000 din. ZSMS za delovne bri-gsde 70.000 din, SZDL za dodatne stroške 60.000 din, 196. seja 13. 12. za šolo v naravi 123.943,10 din in RK za pogostitev starejših občanov 10,000 din, 198. seja 25. 12. reprezentantni stroški 5.111 din. 18 Krediti, vezana in izločena sredslva 917.000 917,000 100,0 917.000 917.000 100,0 1. Izločena sredstva rezerv (rezervni sklad) Skupaj 18 V skladu z zakonom o financiranju splošnih druž-benih potreb v družbenopolitičnih skupnostih bi morali v sredstva rezerv izločiti najmanj 1 °/o prihodkov, izlo-čiti bi torej morali 910.123 din dejansko pa smo izločili 6.877 din več. VSEGA — Posebni del proračuna 90,933.000 90,990.453 100,0 Realizacija plana občinske porabe (brez sredstev. ki jih odstopamo mestu) je višja za 57.453 din, prgkora-čitev je utemeljena in razvidna iz poglavja II — Izra-čun dovoljene porabe. 13 Odstopljeni prihodki in dopolnilna sredftva 33,716.000 32,891.001 97,5 1. Za skupne mestne zadeve 2. Za sofinanciranje graditve OS in WZ iz samoprispevka I 1,397.000 Skupaj 13 35,113.000 32,891.001 93,6 Za skupne mestne zadeve smo iz proračuna občine financirali 32,891.001 torej 824.999 manj od plana. Iz prenešenih sredstev v leto 1978 bomo namenili še 353.613. ostanek pa bo pokrit na podlagi prihodkov po končanem obračunu. o čemer bomo naknadno še poro-čaK. Isto velja tudi za dopolnilno obveznost ljubljan-skih občin do samoprispevka I. Ti podatki bodo znijii šele po končnem obračunu proračunov vseh petih ljub-ljanskih občin. VSEGA — Splošni razpored prihodkov 126,046.000 123,881.454 98,3 Saldo — sredstva za prenos v leto 78 440.940 — od tega: — za porabo na ndvoju občine 87.327 — ' " ' — za porabo na nivoju mesta 353.613 — Primerjava proračunske porabe 76 in 77 je nasled-nja: 1976 1977 Indeks 01 Dejavnost organov DPS 26,381.950 33,993.110 128,8 02 Ljudska obramba 71.125 4,309.197 — 0.3 Dejavnost DPO 4.636.967 5,825.000 125,6 04 Negospodar. investicije 22,869.837 20,414.882 89,3 08 Socialno skrbstvo 2,222.987 3,323.528 149,5 09 Zdravstveno varstvo 127.474 197.409 154,9 10 Komunalna dejavnost — skupna 9,552.202 10,328.566 108,1 10 Urbanizem in razni programi 302.343 4,286.005 — 11 KS — delegatski sistem 4,580.000 5,963.000 130,2 11 KS — udeležba k samoprispevku 1,483.171 — — 16 Gospodarski posegi 492.000 699.592 142,2 17 Tekoča proračunska rezerva 491.203 733.164 149,2 18 Rezervni sklad ' 742.000____917.000 123,6 Poraba v občini 73,908.259 90,990.453 123,1 13 Odstopljeno mestu ___37,003.583 32,891.001 88,9 Vsega________________110,911.842 123,881.454 111,7 Splošna pbraba na nivoju občine se je v povprečju povečala za 23,1 %, ker so bili nekateri nameni znatno nad tem povprečnim odstotkom smo znižali predvsem porabo pri negospodarskih investicijah, medtem ko me-stu odstopamo manj zaradi delnega prenosa financira-nja LO na občine in ker so v letu 1977. zaradi spre-membe financiranja, odpadle obveznosti občin (mesta) do solidarnostnega prelivanja med slovenskimi občina-mi. IV. SREDSTVA REZERV PRORACCNA OBClNE Prihodki in odhodki na tem računu so bili v letu 1977 naslednji: Prihodki: 1976 1977 Indeks 1. Prenešena sredstva iz preteklega leta 1,264.889 2.225.320 175,9 2. Izločitev iz proračuna občine 742.000 917.000 123,8 3. Vnovčene obveznice federacije 900.000 — — 4. Ostali prihodki ________431 —_______— Skupaj prihodkj________2,907.320 3,142.320 108,1 Odhodki: 1. Nakup obveznic federacije 182.000 — — 2. Solidarnostne pomoči 500.000 116.600 23,3 Skupaj odhodki__________682.000 116.600 23,3 Saldo — sredstva za prenos v naslednje leto___________2,225.320 3,025.720 136,0 Prihodki sredstev rezerv proračuna predstavljajo v letu 1977 le obvezno 1 °/o izločanje iz proračuna, odhod-ki v višini 116.600 pa dotadjo občini Moste-Polje kot sofinanciranje stroškov za odpravo posledic požara v barakarskem naselju v Tovarniški ul., na podlagi skle-pa 172. seje Izvržnega sveta občine Ljubljana-Siška z dne 17. maja 1977. Razlika med prihodki in odhodki se bo prenesla na naslednje leto. V. POSEBNI RAČUN ZA FINANCIRANJE GRADITVE OŠ in VVZ — 637-61007 Prihodki: Plan Realizacija Indeks 1. Prenešena sredstva 3,108.000 3,108.141,28 100,0 2. Dotacija proračuna 8,858.000 3,000.000,00 33,9 3. Ostali prihodki 500.000 — — — oročena sredstva — 2,765.231,40 — — odplačana pcsojila — 919.884,45 — — dotacija sklada za ceste — 1,300.000,00 — . — obresfcj — - 16.909,82 — .. — ostalo — 3.528,00 — . Skupaj prihodki 12,466.000 11,113.694,95 89,2 Odhodki: 1. OŠ Zvonka Runka 1,300.000 1,300.000 100,0 2. OS Koseze — Veljko Vlahovič 1.500.000 1,864.909 124,3 3. OŠ Franc Marn 2,256.000 1,522.459,05 67,5 4. VVZ Rezke Dragar 760.000 760.000 100,0 5. VVZ Litostroj 555.000 555.000 100,0 0. VVZ Koseze 1,904.000 1,904.000 100,0 7. VVZ Medvode 3,000.000 3,000.000 100,0 8. Projektna in lokacijska dokumentacija 400.000 49.046 12,2 9. Inženiring stroški 200.000 21.300 10,7 10. Ostali stroški 20.000 13.087,50 69,4 11. Operativna rezerva 571.000 — — Skupaj odhodki Saldo Vsega________ 12,466.000 12,466.000 10,989.801,55 ___123.893,40_ 11,113.694,95 88,2 89,2 Osnovna naloga tega računa je, da financira komu-nalno opremo in zagonske stroške osnovnih šol in VVZ, ki so bili zgrajeni iz samoprispevka I. Podatki v reali- zsciji kažejo, da so bile obveznosti občine do tega samo-prispevka realizirane, razlike med planom in realizaci-jo se nanašajo le na višje zagonske stroške in višje stroške za komunalne priključke pri OŠ v Kosezah in za nižje stroške od planiranih pri OŠ Franca Marna (greznica. komunalni priključki). Pri investicijah v šolstvo in otroško varstvo še ni zaključena investicija VVZ M. Komanove, neporabljena tcda izločena sredstva znašajo 17.560,20 ter garancijski polog 98.052,25. VI. POSEBNI RACUN ZA DRUŽBENO POMOC BORCEM IN INVALIDOM NOV — 655-54037 Prihodki: Plan Realizaci^a Indeks 1. prenešena sredstva 54.000 53.907,46 99,3 2. dotacija proračuna 2,917.000 2.917.000 100,0 3. ostali prihodki ____9.000 55.189,25___613,3 __Skupaj prihodki 2,980.000 3,026.096,71 101,5 Odhodki: 1. priznavalnine 1,477.000 1,440.703 97,5 2. dijaške pomoči 214.000 145.460 68,0 3. zimske pomoči 256.000 325.000 127,0 4. izredne pomoči 54.000 30.323 56,1 5. stroški zdravljenja in okrevanja 276.000 389.317,10 141,1 6. zdravstveno zavarovanje 30.000 37.816,65 126,0 7. borčevska ambulanta 6.000 2.697,50 44,9 8. pomoč obolelim in ostarelim 9. pomoč borcem za severno mejo 10. povračilo pogrebnih stroškov 11. SDK stroški 12. operativna rezerva Skupaj odhodki Saldo Vsega _____ 285.060 73.300 — 7.500 — 6.000 4.424 73,7 __661.000_______—_______^_ 2.980.000 2,741.601,40 92,0 —______284.495,30 — 2,980.000___3,026.096,71 101,5 S sredstvi tega posebnega računa je razpolagala po-sebna komisija za borce NOV in je pri razdelitvi upo-števala določila družbenega dogovora in določila občin-skega odloka o priznavalninah borcem NOV. VII. POSEBNI RAČUN ZA FINANCIRANJE POTREB ZA LJUDSKO OBRAMBO — 637 61028 Prihodki: Plan Realizacija Indeks 1. prenešena sredstva 2. dotacija proračuna 3. ostali prihodki Skupaj prihodkd_____ Odhodki: 1. teritorialna obramba 2. družbeno-gospodarski sistem Skupaj odhodki Saldo Vsega______________ 2,113.000 2,113.000 100,0 3,891.000 4,300.479 110,5 —_______38.800,70 — 6,004.000 6,452.279,70 107,5 1,580.000 1,431.862,55 90,6 4,424.000 3,944.320,80 89,2 6,004.000 5.376.183,35 89,6 — 1,076.096,35____—_ 6,004.000 6,452.279,70 107,5 S sredstvi posebnega: računa upravlja občinski svet za Ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito. Prenešena sredstva v višini 1,076.096 so angažirana v naročilih za nabavo opreme za LO. Planirani prihodki so prekoračeni zaradi prevzema dodatne obveznostd ob-čine do sofinancdranja pokrajinskega šteba za LO. VIII. POSEBNI RACUN SREDSTEV ZA ZATIRANJB ŽIVALSKIH KUŽNIH BOLEZNI — 655-54016 Prihodki Realizacija 1. prenešena sredstva 221.800,42 2. proračunska sredstva (taksa na promet parki;arjev in kopitarjev 133.592.00 3. ostali prihodki 4.490,70 Skupaj prihodki_______________________359.883,12 Odhodki 1. diagnostične preiskave 2. desinfekcijska sredstva 3. prispevek veterinarskemu zav. Slovenije 4. ostali stroški Skupaj odhodki Saldo Vsega_________ 4.115,00 4.320,00 47.277,30 167,40 55.879,70 304:003,42 359.883,12 Ta posebni račun zbira sredstva na podlagi zakona o ukrepih za pospeševanje živinoreje in v zdravstve-nem varstvu živine (Uradni list SRS. št 4/67 in 15/73). Poraba sredstev je določena s predpisi, načeloma pride v poštev le. če imamo na območju občine pojav žival-skih kužnih bolezni. sicer pa za razne preventivne ukre-pe. Na podlagi pogodbe pa prejema Veterinarski zavod Slovenije 30 % zbranih taks za svoje preventivno delo. Iz razumljivih razlogov ne sprejemamo plana porabe sredstev. ix. posebni racun sredstev solidarnosti za prepreCevanje posledic naravnih NESREC — 655-54063 Prihodki Realizacija 1. prenešena sredstva 182.536,65 2. sredstva solidarnosti iz OD občanov 292.055,30 3. ostali prihodki 2.545,85 Skupaj prihodki________________________477.137,80 Odhodki 1. pi-aznitve po družbenem doaovoru 110.799.85 2. SDK stroški 186,50 Skupaj odhodki 110.986,35 Saldo ___366.151,45 Vsega________________________________477.137,80 Na tem računu se zbirajo sredstva iz OD delavcev, ld z osebnim delom in z zasebnimi sredstvi ustvarijo do-hodek. Ta sredstva se zbirajo na podlagi zakona o ob-računavaniu in vplačevanju sredstev solidarnosti (Urad-ni list SR8. št. 8/75), poraba sredstev pa se določa z družbenim dogovorom (Uradni list SRS, št. 29/75) in po-sameznimi sklepi k temu dogovoru. Tudi v tem pomenu je razumljivo, da plana prihodkov in dohodkov ne spre-jemamo. Izvršni svet je na svoji 203. seji dne 18. januarjs 1978 po obravnavi predložene informacije sprejel na-slednje sklepe: 1. Informacija naj služi kot podlaga za sestavo poro-čila k zaključnemu računu proračuna in posebnih ra- čunov. 2. Podatki o proračunskih prihodkih še niso dokonč-ni, ker manjka zadnja praznitev za leto 1977, zato naj finančna služba, ko bodo znani podatki. informacijo do-polni in o tem seznani občinsko skupščino. 3. Informacija naj se predloži občinski skupščini v razpravo. 4. Občinska skupščina naj bo, v posebnem delu in-formacij, tudi seznanjena o sredstvih in porabi sred-stev na ostalih občinskih skladih in na posebnih raču-nih združenih sredstev, za katere vodi knjigovodstvo upravni organ skupščine.