KAKO »REKLAMIRAMO« Servis za boljši servis »To bomo reklamirali,- skteoemo vsakokrat, ko se vrnemo s servisa s -popfavtjenim- televi-zorjem ali kakSnim drugim gospodinjskim stro-jem ali celo avtomobilom. ki še vedno ne*dala tako, kot bi moral. TakSna reklamacija pa ostane velikokrat fe pri jezni cxfloLitvi, ki jc čez nekaj časa pozabimo. Kocnu se pa 4e Ijubi prepirati za prazen nič? Kupci premalo poznajo svojo pravi-ce, so nedavno tega v majskem Informatorju ugotovili delavci Ijubljanske Uprave mšpekcij-skih služb. Ker predpisi ne dotodafo podrobno postopka za reševanje reklamacij za opravijene obrtne storitve, so to servisne organizacije zdru-ženega 6e\a opredelite v svojih samoupravnih aktih. Kaj lahko storimo na licu tnesta - kar v servisni delavnici? Ko prevzemamo izdetefc imamo pred piaitlom pravico preizkusiti, 6e so odpravtjeoe napake, zaradi katerih smo izdetok zaupali servi-su Rok, ki ga servisne organizacije priznavaio za reklamacije o opravljenih storitvah, je razitčon Ponavadi je naveden na računu - potrdilu o prev-zemu izctetka v popravilo ali na detovnom nalogu Ugovore upošteva servis samo. če gre za ponovi-tev okvare, zaradi katere je bil izdetek v popravilu ali če je ponovna okvara nastala zaradi stmbt kakovosti zamenjanih aestavnih defov Na trino inSpekcijo pogosto romajo pripotnbe Ijudi, da |e bil njihov aparat ali vozilo v garanc^-skem roku tudi po večkrat v istem letu zaradi enake napake v popravihi. Stranka v tem primeru zaradi garancijskih pogojev teh popravit res ne plačuje, izdelka pa vseeno ne more uporabliati in upravtčeno negoduje nad bJiia/oiim se dnem, ko bo gararvcijski rok potakal, popravilo pa bo slran-ka morala plačati iz svofega tapa. V tatrnn priim-ru imamo pravico do )J0d>l)i«n)> garanc4slag> roka za toliko dni, kolikor »j« isMak nahajal« popravilu Dajalec garanciia mora izdalak. kt ni popravli6»>i ftt lahko po tetefoou iteviltut 322-061) ugoUiJio: zaradi nopoznavarna zahonskih dototil ta^ci l»-kc>| po nakupu novi pcoizvod, ki n«