ŽG Ljubljana Prvi specializirani stroj za čiščenje jarkov. V železniškem gradbenem po- djetju Ljubljana so od italijanskega proizvajalca Donellija prevzeli pose-ben stroj za čiščenje jarkov ob progi in rezanje visokega rastlinja. Stroj, ki no-si oznako VMT 845 D, je prvi te vrste na Jugoslovanskih železnicah, novost pa je tudi v mednarodnih razmerah, saj so ga šele začeli proizvajati. Z njim je mogoče čistiti jarke do razdalje pri-bližno šest metrov od tira, največja možna globina izkopa pa je 0,9 metra. Pri tem je delovna hitrost stroja 1 kilo-meter na uro. Opozorilne table ne zaležejo. V ne-posredni bližini železniškega nadvoza čez Celovško cesto je »črni« prehod. Niti 50 metrov ni oddaljen od stopnic, ki povezujejo tivolsko parkirišče s pločnikom ob cesti. Nanje opozarja prometni znak, ob progi pa je napis da je prehod čez tire smrtno nevaren. Kljub temu prečka progo na tem me-stu izredno veliko ljudi, tako da se vidi bela sled na gramozu. Kljub loku na progi, ki preprečuje dober pregled, ho-dijo čez progo celo družine z majhnimi otroki. Upamo, da ne pride do najhnj-šega.