Ekologija v učnem načrtu Je že tako, da se na nekaterih šolah pri nas ves čas nekaj dogaja. Trnovska je že med njimi in človek bi skoraj rekel, da je »zastavonoša« osnovnošolskih aktiv-nosti. Po pravici povedano trnovske tovarišice (ki so kot na vseh šolah v večini) pravijo, da bodo tak tempo težko zdržale. Pa vendar ne odnehajo. Med zadnjimi stvarmi je bil z odprtimi rokami sprejet seminar o ekoložki vzgoji na razredni stopnji osnovne šole. Pripravili sta ga učiteljici s trnovske šole Ladka Zore, ki uči četrti razred, in Mojca Furlan, ki uči tretješolce. Varovanje človekovega okolja, ki že bije plat zvona, pač mora postati samo po sebi umevni del izobraževalne- ga procesa. Ne le kot možnost za krožek, ampak del učnih načrtov, ne le pri naravi, zgodovini, zemljepisu. Pri vseh predmetih, ki polnijo glave našim otrokom. Ko bodo zrasli, bi bilo za ekološko osveščanje prepozno. Če pa to vključimo tako rekoč v vsakodnevno delo in učenje, postane del človekovega razvoja in gledanja nasvet. Tudi otrokovega. In morda se bo zgodilo celo to, da bodo otroci začeli nas starše opozarjati na napake, ki jih morda delamo nehote, ker smo pačzrasli »gor« v času, ko je bila ekologija še nekaj tako rekoč neznanega v našem življe-nju. Skupaj z otroki tudi mi lahko popravimo te zmote. Tudi s pomočjo šole in tovarišic na njej.