Komunizem rasEpresIo. mreze. Boljševizem je nesreča za poedinca in za narod. Zgodovina poroča o hunskem kralju Atili, ki je kot šiba božja plenil in pustošil po Evropi, puščajoč za seJ>oj razdejanje in smrt. Kamor je stojpilo kopito hunskega konja, ni več zrastla trava: tako je ljudski pregovor ponazoril strahoto hunske nesrece. V sedanjosti se sme hunizmu primerjati boljševizem. Da ta primera ni pretirana in za boljševizem nepravična, dokazuje razdejanje, ki ga je boljševizem iz,vršil ter ga vvši v Rusiji. Kakor je Atila razdiral in zažigal cerkve, jih požiga in razdira ruski boljševizem. Kakor je Atila moril nedolžne ljudi, jih pobija in m.ori tudi boljševizem, in sicer še v večjem številu, kot so to mogli storiti hunski divjaki. Še hujše razdejanje ko na področju gmotnih vrednot pa je boljševizem izvršil na duševnem področju. Ubiti hoče Boga, kar se mu kajpada ne more posrečiti, ubija pa vero in moralo, ubija nravni zakon, ubija nravno življenje, preustvarjajoč človeka v žival. Liberalizem (lažnjivo svobodomiselBtvo) in materializem (ki priznava samo materijo = snov, zanika dušo) sta učila naučno brezboštvo in protikrščanstvo, boljševizem pa uvaja brezboštvo in protikrščanstvo v življenjo poedincev in države. V tem oziru sc more smatrati kot božja šiba, ki z njo Bog kaznuje človeštvo za odpad od verc in cerkve. Ta šiba preti vsem narodom. Opusto§il je Rusijo, ki jo je spremenil v drEavo razdejanja, revščine, gladu in Dbupa, prodirati hoče dalje po Evropi in po svetu. Nedavno smo na uvodnem mestu pokazali na boljševiško nevarnost in na način, kako vrši boljševizem bvojo propagando med našim narodom. Zamrežiti hoče osobito našo mladino. Mladce si je izbral za svoje pijonirje. Kakšno nalogo določa ruski komunizem mladini, je povedal te dni na občnem zboru komunistične internacijonale v Moskvi, kjer je bilo zbranih okoli 400 delegatov (odposlancev), ki predstavljajo 67 komunističnih strank po svetu. V posebni resoluciji zaukazujejo svetovni revolucijonarji mladini, naj deluje za širjenje komunističnih idej ne toliko kot organizirana skupina, marveč naj s« vsilijo v vse obstoječe meščansko-demokrati?ne, fašistične in verske mladinske ¦organizacije političnega, prosvetnega, verskega ali sportnega značaja. Truditi se morajo, da z besedami in dejanji dobijo zaupanje vodij teh mladinskih društev. Ko so enkrat spi^jeti v društvo, morajo postati najbolj glasni in delavni poborniki za njegove cilje. Za to delo morajo sprejeti vsako žrtev na se. Nastopati morajo v raznih maskah: v eni državi v demokratični, v driigi v nacionalni, v tretji kot branitelji vorške svobode. Cilj pa jo povsod isti: svetovna revolucija, ki naj poruši sedanji gospodarski in družabni red. Torej komunistični volk v ovčji oble'ci! Ubraniti se ga moi^mo samo z resnično demokracijo, ki dejansko priznava Ijudske svobošcine in pravice, s pravo narodnostno idojo, ki goji velike narodnostne vrednoto ter za nje navdušuie mladino. in predvsem-s pravim, dejavnim krščaiistvonv. Satno krščanska načela praviČnosti in ljubezni morejo preobraziti svet ter rešiti narode in države jarma brezsr-čnega kapitalizma in jih hkrati obvarovati brezdna komunističnega barbarstva; Samo povratck k Bcgu in njogovim zapovedim nas more rešiti to šibo!