Kdaj nas bo izučilo? Za Bežigradom se stanje v cestnem prometu ne izboljšu je, lahko celo rečemo, da je izleta vleto slabše. Vprometu je vedno več vozil in drugih udeležencev v prometu, pro-metne površine pa se bistveno ne povečujejo. Vse to vpliva na stanje kakršnega imamo v tem trenutku. Ob prometnih konicah se nabirajo doige kolone vozil, križišča nisodovolj propustna, takoda voznikomdostikratpopusteživci.Stem se nevarnost na cestah šg povečuje. NajslabŠi pogoji so vsekakor na Titovi cesti, Še posebno na Črnučah in na Zasavski cesti všentjakobu. Tujepromet najboljgost, na Titovi cesti paje tudi veliko pešcev, ki preko slabo označenih prehodov, vetikokrat pa tudi mimo njih, hitijo po vsakodnevnih opravkih. In prav pešci so najbolj ¦izpostavljeni udeleženci v prometu. Na to kažejo tudi po-datki v poročilu postaje milice za Bežigradom. Lani je bilo na področju naše občine 937 prometnih nezgod, v katerih se je smrtno ponesrečilo 20 Ijudi, od tega kar 15 pešcev, hudo jih je bilo poškodovanih 120 (od tega 58 pešcev), od 300 lažje poškodovanih pa je bilo 68 pešcev. NajveČ prometnih nesreč se je zgodilo prav na najbolj obremenjenih cestah in ulicah v času prometnih konic in ob spremembi voznih razmer zaradi slabega vremena. Ob vseh podatkih je najmanj razveseljivo. da se je udeležba šotskih otrok v prometnih nesrečah povečala karza 43,7% glede na leto poprej. Ob tem se lahko vprašamo ali je promstna vzgoja všolah sploh še primema današnjemu času, ali šote posvetijo dovolj pozornosti prometni vzgoji svojih učencev, ati so prometne poti do šol dovolj označene, atije dovolj milični-škega nadzora in v kakšni meh vplivajo starši na obnašanje otrok v prometu. Verjetno bi dobili na večino zastavljenih vprašanj negativen odgovor. D.R.