Dobitniki nagrad Josipa Jurčiča v letu 1989 Mojca Intihar Metoda Mihelčič Fani Sever Sklep o podelitvi nagrad Josipa Jurčiča je sprejela skupščina Občinske izobraževalne skupnosti Grosuplje po opravljeni korespondenčni seji v mesecu oktobru 1989. Nagrade bodo podeljene na slavnostni seji skupščine občine Grosuplje na dan občinskega praznika. Nagtado bodo pvejeli- Mojca Intihar, zborovodkinja iz Gro-suplja. za angažirano in uspešno delo na področju zborovskega petja v Grosupljem in občini. Mojca Intihar, rojena leta 1947. je štu-dij glasbe opravila na Pedagoški akademi-ji v Mariboru. Kot učiteljica glasbene vzgoje se je zaposlila najprej v Vuzenici, v grosupeljskošolo paje prišla leta 1970. Tu je poučevala glasbeno vzgojo ter vodila otro§ki in mladinski pevski zbor. Z mla-dinskim pevskim zborom je leta 1974 na-slopila na IV. republiški reviji olroških in mladinskih zborov v Zagorju. Z Orffovim orkestrom, ki ga je ustano-vila ona, in vokalno skupino na šoli Gro-suplje, so posneli glasbeno TV cxidajo, z otroškim zborom pa so lela 1976 posneli radijsko cxldajo za Dan mladosti. Svoje ši-roko glasbeno dejavnost na šoli Grosuplje je končala lela 1980, kojediplomirala na Visoki šoli za organizacijo dela in prevzela samostojno dejavnost. Poleg poučevanja in vodenja šolskih zborov sta pod njenim strokovnim vod-stvom nastala tudi Moški oktet Grosuplje, ki je kasneje prerasel v moški zbor, in Žen-ski pevski zbor Grosuplje. In ni je bilo in je ni prireditve v domačem kraju, da ne bi svojih dosežkov predstavil vsaj en njen zbor. O doseženi kvaliteti petja pričajo ludi Stevitni in zahtevni nastopi izven do-mačega kraja in občine, saj so se njeni pevci in zlasti pevke predstavili na prire-dilvi Alpe-Jadran, »Naši dosežki« v Can-karjevem domu in drugih. Tov. Mojca, glasbena učiteljica, spod-bujevalka petja mladih in zborovodkinja je lako dala in še daje izjemno bogat delež h glasbeni kulturi mladih, razvoju m kvali-teti ljubiteljskega petja v občini ler si kot predsednica odbora za glasbeno dejavnost pri Zvezi kultumih organizacij občine Gro-suplje prizadeva za kontinuirano in načrt-no delo na glasbenem področju. In lakšni Ijudje, kot je Mojca Intihar, nam zagotav-Ijajo, da Ijubiteljska kultura ne bo zamrla. Metoda Mihelfif, učiteljica sloven-skega jezika v podružnični šoli Višnja go-ra, za uspešno vzgojnoizobraževalno delo in delo v interesnih dejavnostih. Metoda Mihelčič rojena leta 1950 v Rumanji vasi pri Dolenjskih Toplicah, se je po končanem študiju na Pedagoški akademiji v Ljubljani zaposlila na po-družnični šoli Višnja gora, kjer že 17 lel poučuje slovenski jezik, vodi šolsko knjiž-nico in interesne dejavnosti (literarni in dramsko-recitacijski krožek). Pri vzgojno-izobraževalnem delu je delovna, dosledna in izvirna. V pouk vnaša novosti, znanje slovenske besede pa razširja z delom v knjižnici in krožkih. Uslvarjalno delo tov. Mihelčičeve pa ni osredotočeno na šolo samo, ampak je njena aktivnost usmerje-na predvsem v kraj, kjer je s svojimi učen-ci prisotna ob vsaki prireditvi kot organi-zatorka in ustvarjalka programov. Tako njeni recitatorji in člani gledališke skupine sejejo lepo slovensko besedo po Višnji go-ri, na občinskih srečanjih in v delovnih organizacijah. Lilerarni prispevki učencev tov. Mihel-čičeve v glasilu Polž so bili večkrat nagra-jeni in na tekmovanjih za Cankarjevo pri-znanje so vsa leta prejemali priznanja. Ti uspehi so nedvomno zasluga njenega in-tenzivnega dela na tem področju. Fani Sever, učiteljici razrednega po-uka v osnovni šoli Stična, za uspežno in prizadevno delo v vzgoji in izobraževanju. Fani Sever, rojena leta 1945 v Pleto-vanju pri Sentjurju, je po končanem učite-ljišču v Celju najprej eno leto učila v Osnovni šoli Prevole, nato pa je od leta 1967 zaposlena na Osnovni šoli Stična. Tri Ieta je v podružnični šoli Korinj učila v kombiniranih oddelkih od 1. do 8. razre-da, nato pa vseskozi na centralni šoli Stična. Kvaliteta njenega dela se kaže v uresni-čevanju pedagoških, psiholoških in pro-gramskih zahtev v vzgojnoizobraževal-nem procesu v vsaki njeni učni uri ter spoštovanju učenčeve osebnosti. Njen pouk je vsa leta prežet z aktivnostmi obli-kami in metodami dela. Eksperimentalno delo v četrtem razredu in objektivne nalo-ge za preverjanje in utrjevanje znanja je izvajala že pred prenovo predmetnika in učnega načrta. Učence že na razredni stopnji navaja na raziskovalno in ekspe-rimenlalno delo. Tako že vrsto let vodi na-ravoslovni krožek za učence 3. in 4. razre-da. In prav ti učenci so kasneje zelo uspeini pri naravoslovnih predmetih in tudi tekmovanjih iz teh predmetov. Tako so prejeli 1. nagrado za raziskovalno nalo-go Pionirja iz naravoslovja. Tov. Severjeva vodi našoli tudiglasbe-no instrumentalno skupino, s katero sode-luje na kulturnihprireditvah v 5oli, kraju in delovnih organizacijah. Zaradi tako širokega spektra dela z učcnci na različnih področjih in velike uspešnosti učencev, ki jih pripravlja na tekmovanju iz Vesele šole (večkrat repu- bliški prvaki), je sooblikovala vsebino Ve-sele šole in sodelovala z uredništvom Pio-nirskega lista. Tov. Severjeva je pripravila več vzor-nih nastopov za učitelje razredne stopnje na !>oU, za učitelje pripravnike in za ob&n-ski akliv učiteljev razrednega pouka. Ob vsej njeni aktivnosti v vzgojnoizobraže-valnem delu odgovorno deluje tudi v sa-moupravnih organih šole.