MEDOBČINSKA GOSPODARSKA ZBORNICA UUBUANA UUBUANSKA TURISTIČNA ZVEZA UUBUANA OBRTNA ZDRUŽENJA UUBUANSKE REGUE Razpisujejo . - . NATEČAJ ZA NOVE SPOMINKE LJUBLJANSKF REGIJE l. K sodelovanju vabimo vse posameznike, likovni-ke, šolsko mladino, aktive zadruznikov, izdelovalce domače obrti, oblikovalce, arhitekte, upokojence in druge, da s svojimi predlogi in izdelki sodelujejo v natečaju. Vabimo tudi OZD, društva upokojencev. društva paraplegikov, člane turističnih podmladkov, pionirske šolske zadruge, člane turističnjb društev. 2. Namen natečaja je v spodbujanju čim širkga kro-ga občanov za oblikovanje in izdelovanje najrazlič-nejših izdelkov. ki bodo lahko služili kot turistični spominki. Še zlasti apeliramo na posamezne OZD na območju ljubljanskih občin, da poskušajo dcl svojih proizvodnih programov razumeti tudi kot turistiino zanimiv izdelek. Na to pa se seveda navezuje vpraša-nje embalaže, opreme itd. 3. Kaj so spominki? Na kratko povedano so to vsi tistipredmeti ali izdelki, ki jih kot turisti, izletniki ali gostje v tujem kraju kupimo, dobimo v dar, vzame-mo ipd. in ponesemo v svoje primarno kulturao okolje. To so lahko uporabni in okrasni predmeti, tudi taki, ki jih lahko pojemo ali popijemo, to so lzdelki domate in umelne obrti, pa razglednice (ko-pije starih in take s sodobno fotografijo in oblikova-njem), plakati, nalepke, majice, kopije spomenikov premične kulturne dedišLine,.likovna dela, maskote, jedilni iisti in še kaj . . . 4. V natečaju bomo upoStevali vse izdelke, ki bodo poslani do razpisnega roka. Posebna strokovna ko-misija v sestavi: Drago Železnik, predsednik; Janez Bogataj, član; Marjan Loboda, član; Janez Suhadolc, član; Niko Jerman. član; Milan AleS, član; Dragan Kovačevič. član; Zvone Žagar, <51an; bo ocenila izdelke na osnovi naslednjih kriterijev: - kriteriji kakovosti (gradivo, izdelava, celovi-lost) - kriterij kulturne dediščine (glede na Ljubljano in širšo okolico) - kriterij aplikativnosti izdelka - kriterij ekonomske vrednosti - kriterij tipičnosti in lokalne vezanosti - kriterij likovne estetske vrednosti Izdeiek raora biti tudi lehnološko primeren za organiziranje proizvodnje spominkov. Natečaj traja do vključno 28. 2. 1987. Ideje in izdelkc (lahko tudi prototipe) poSljite na naslov: Medobiinska gospodarska zbornica Ljubljana, Igri-ška5. 6. Rezultati natečaja bodo objavljeni v ustreznih sredstvih javnega obveščanja, razstava vseh prispelih in nagrajenih izdelkov pa v maju 1987. 7. Nagrajeni spominki oz. izdelki bodo poleg nagrad v viSini 1. nagrada 300.000 din 2. nagrada 200.000 din 3. nagrada 150.000 din prejeli tudi priznanje za najboljSe spominke ljubljan-ske regije. To priznanje naj bi bodoče tudi pomenilo znak kakovosti za spominke na območju ijubljanske regije. 8. Posebne denarne nagrade za najbolj uspele spo-minke pa bodo podeliii: Dom Ljubijana, Kompas Ljubljana, Ljubljanska turistična zvcza, Ljubljanska kulturna skupnost, Obrtna združenja Ljubljane 9. Denarno nagrado v višini 100.000 din bo podelila Skupščina mesta Ljubljane za prispevke, ki bodo ponazarjali simbol mesta Ljubljana. 10. Po zaključnem natečaju in razstavi vsi izdelki osta-nejo v lasli razpisovalca natečaja.