24.PRAVILNIK o dodeljevanju denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile škodo poslovnim subjektom na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 1) 25. PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sprejemu otrok v Vrtec Ptuj (str. 3) 26.SKLEP o potrditvi lokacijske preveritve za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev v Mestni obcini Ptuj na parcelah št. 1438/1, 1439, 1441, 1454/13, vse k. o. Ptuj (str. 5) 27.SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med obcinske ceste – nepremicnina katastrska obcina 389 Nova vas pri Ptuju parcela 198/21 (str. 6) 28.SKLEP o imenovanju predstavnice Mestne obcine Ptuj v Svet javnega zavoda Šolski center Ptuj (str. 6) 29.ODREDBA o spremembi Odredbe o poslovnem casu, uradnih urah in razporeditvi delovnega casa Obcinske uprave Mestne obcine Ptuj (str. 6) 30. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 »borci, castniki, veterani« (v nadaljevanju: razpis) (str. 7) 24. Na podlagi 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na svoji 24. redni seji, dne 22. 3. 2021, sprejel PRAVILNIK o dodeljevanju denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile škodo poslovnim subjektom na obmocju Mestne obcine Ptuj I. SPLOŠNE DOLOCBE 1. clen Ta pravilnik podrobneje doloca namene, upravicence, ukrepe in pogoje za dodeljevanje pomoci, upravicene stroške in njihovo višino, postopek dodeljevanja in nadzor nad porabo sredstev za dodeljevanje denarne pomoci za blaženje posledic epidemije CO­VID-19, ki so povzrocile škodo podjetjem na obmocju Mestne ob­cine Ptuj (v nadaljevanju: obcina). 2. clen (1) Namen ukrepov po tem pravilniku je dodeljevanje denarne pomoci podjetnikom za blaženje poslovne škode, ki je nastala zaradi posledic epidemije COVID-19, razglašene na obmocju Republike Slovenije in sprejetih ukrepov za zajezitev epidemije COVID-19, s ciljem ohranitve obstoja podjetij in zaposlenih ter lažjega zagona dejavnosti po sprostitvi ukrepov zaradi zaje­zitve epidemije COVID-19. (2) Pomoci po tem pravilniku se dodeljujejo v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o upo­rabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spre­menjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zakonom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št. 37/04). 3. clen Sredstva za dodeljevanje pomoci po tem pravilniku se zagotavljajo v proracunu obcine za namene in v višini, ki je dolocena z odlo­kom o proracunu obcine za posamezno leto. 4. clen Upravicenci do pomoci po tem pravilniku so podjetja, ki imajo se­dež v Mestni obcini Ptuj in izvajajo dejavnost na obmocju obcine. 5. clen (1) Pomoc »de minimis« se dodeli enotnemu podjetju. (2) Za enotno podjetje se po tem pravilniku šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR). (3) Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali druž­benikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podje­tjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki nave-denega podjetja sámo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. (4) Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno pod-jetje. 6. clen (1) Do pomoci po tem pravilniku niso upravicena podjetja, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem poslovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in drža­ve ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delavcev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in akvakulture, – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvo­dov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine za­devnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. (2) Prav tako do pomoci po tem pravilniku niso upravicena pod-jetja, v katerih so lastniško udeleženi država oziroma obcine. 7. clen (1) Pomoci »de minimis« po tem pravilniku se lahko dodelijo pod pogojem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpi­sih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri ka­terih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. (2) Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z iz­vozno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogojem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvo­ženimi. (3) Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost to-vornega prometa. (4) Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodeljena po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. Decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de mini-mis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de mini-mis« pomoci. (5) Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni pomoci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. 8. clen V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. 9. clen (1) Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju ne bo pre­segel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem pre­vozu, znaša zgornja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). (2) Pomoc »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de mini-mis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. (3) Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustre­zne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR).« 10. clen Pomoci »de minimis« po tem pravilniku se dodeljujejo kot nepo­vratna sredstva v obliki dotacij. 11. clen Pomoc, odobrena po pravilu »de minimis«, lahko pokriva do 100 % upravicenih stroškov (neto vrednost, brez vkljucenega DDV in drugih dajatev). Pomoci po pravilu de minimis, se lahko seštevajo z drugimi pomo-cmi za iste upravicene stroške, vendar le do višine najvecje dovo­ljene intenzivnosti teh pomoci. II. VRSTA POMOCI 12. clen Ukrep pomoci »de minimis« po tem pravilniku je: – sofinanciranje nujnih obratovalnih stroškov zaradi razglašene epidemije COVID-19. 13. clen (1) Namen ukrepa sofinanciranja nujnih obratovalnih stroškov je blaženje poslovne škode, ki je nastala upravicencem, kot posle­dica prepovedi obratovanja (poslovanja) ali omejenega obrato­vanja (poslovanja) zaradi razglašene epidemije COVID-19 na obmocju Republike Slovenije. (2) Predmet pomoci po tem ukrepu je sofinanciranje nujnih obra­tovalnih stroškov upravicencem za cas razglašene epidemije COVID-19, oziroma za cas, ko jim je bilo obratovanje (poslo­vanje) s posebnimi akti Republike Slovenije prepovedano ali omejeno. (3) Upravicenci po tem ukrepu so vsi upravicenci, opredeljeni s tem pravilnikom, ki v casu epidemije COVID-19 niso smeli obratovati (poslovati) oziroma jim je bilo to s posebnimi akti Republike Slovenije prepovedano ali omejeno. (4) Upraviceni stroški po tem ukrepu so stroški, povezani z obra­tovanjem (poslovanjem) upravicenca, v poslovnih prostorih, v katerih upravicenec izvaja svojo dejavnost, in sicer stroški za: – elektricno energijo, – oskrbo s pitno vodo, – odvajanje in cišcenje odpadne vode, – ravnanje s komunalnimi odpadki, – vodenje racunovodstva, – storitve upravljanja, – ogrevanje, – telekomunikacijske storitve, – zavarovanje premoženja, potrebnega za opravljanje dejavnosti, – stroški najemnine za prostor v zasebni lasti, ki ga subjekt upo­rablja za poslovno dejavnost (upraviceni stroški za izracun najemnine bodo upoštevani v znesku do najvec 4,00 EUR/m˛ poslovnega prostora; ce znaša najemnina vec kot 4,00 EUR/ m˛ poslovnega prostora, se znesek nad to omejitvijo ne šteje za upravicen strošek - vrednost je dolocena skladno z vrednostjo povprecne vrednosti najemnine, ki jo Mestna obcina Ptuj za­racunava najemnikom poslovnih prostorov v njeni lasti). (5) Neupraviceni stroški po tem ukrepu so: – stroški davka na dodano vrednost in drugih davcnih dajatev, razen ce upravicenec nima pravice do odbitka DDV, kar doka­že s potrdilom pristojnega financnega urada, – zamudne obresti, – stroški najemnine za prostor v javni lasti, – vsi ostali stroški, ki niso neposredno vezani na izvedbo ukrepa. III. POSTOPEK DODELJEVANJA SREDSTEV 14. clen Za dodeljevanje denarne pomoci po tem pravilniku mora biti iz­veden javni razpis, skladno s pogoji in po postopku, dolocenem v veljavnih predpisih. 15. clen (1) Postopek za dodelitev pomoci vodi triclanska strokovna komi­sija, ki jo imenuje župan. (2) Strokovne in administrativno tehnicne naloge za komisijo opravlja pristojni obcinski upravni organ. 16. clen (1) Višina razpisanih sredstev, obdobje upravicenosti, nacin do-delitve, dodatni pogoji ter merila za dodeljevanje pomoci po tem pravilniku se podrobneje dolocijo in opredelijo v javnem razpisu. (2) Z vsakokratnim javnim razpisom se lahko doloci tudi najnižji znesek in/ali najvišji znesek prijavljenih stroškov, s katerim je možno kandidirati na javni razpis za sofinanciranje upravice­nih stroškov, kakor tudi zgornjo višino dodeljenih sredstev po posameznem upravicencu. 17. clen Medsebojne obveznosti med upravicencem do pomoci in obcino se uredijo s pogodbo. IV. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV POMOCI 18. clen (1)Kontrolo nad izvajanjem pogodb opravlja pristojni obcinski upravni organ. (2) V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresnicnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga dolocila pogodbe, je obcina na predlog pristojnega obcinske­ga upravnega organa upravicena zahtevati vracilo dodeljenih sredstev s pripadajocimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. V. KONCNA DOLOCBA 19. clen Ta pravilnik zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve­stniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-5/2021 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 25. Na podlagi tretjega odstavka 20. clena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno precišceno besedilo, 25/08, 98/09 – ZI­UZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 24. seji, dne 22. 3. 2021, sprejel PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sprejemu otrok v Vrtec Ptuj 1. clen V Pravilniku o sprejemu otrok v Vrtec Ptuj (Uradnik vestnik Me­stne obcine Ptuj, št. 9/09, 13/17 in 5/18) se 4. clen spremeni tako, da se glasi: »4. clen Vrtec vkljucuje tudi otroke z motnjami v duševnem razvoju, sle­pe in slabovidne otroke oziroma otroke z okvaro vidne funkcije, gluhe in naglušne otroke, otroke z govorno-jezikovnimi motnja-mi, gibalno ovirane otroke, dolgotrajno bolne otroke, otroke s pri­manjkljaji na posameznih podrocjih ucenja, otroke z avtisticnimi motnjami ter otroke s custvenimi in vedenjskimi motnjami, ki po­trebujejo prilagojeno izvajanje programov vzgoje in izobraževanja z dodatno strokovno pomocjo ali prilagojene programe vzgoje in izobraževanja oziroma posebne programe vzgoje in izobraževa­nja.«. 2. clen 6. clen se spremeni tako, da se glasi: »6. clen (1) Javni razpis za vpis predšolskih otrok v programe vrtca poteka praviloma enkrat letno, po objavljenem javnem razpisu za vpis v Vrtec Ptuj, ki je objavljen v mesecu februarju oz. marcu za nasle­dnje šolsko leto. Postopki centralnega vpisa otrok se opravijo naj­kasneje do 31. maja. (2) Javni razpis za vpis predšolskih otrok v programe vrtca se ob-javi v sredstvih javnega obvešcanja, na oglasnih deskah v enotah vrtcev in na spletni strani vrtca. (3) Vrtec vkljucuje otroke tudi med šolskim letom po uvršcenosti na centralni cakalni seznam ali po vrstnem redu vpisa iz seznama vlog, ce starost otroka ustreza prostemu mestu. V primeru nasto-pa izjemnih okolišcin, nastalih v družini otroka, zaradi katerih se bistveno poslabšajo pogoji za otrokov normalni razvoj (smrt star-ša oziroma skrbnikov, prestajanje zaporne kazni enega od staršev oziroma skrbnikov, nenadna obolelost v družini otroka ter druge okolišcine), za katere center za socialno delo izda potrdilo, se otro­ka vkljuci v vrtec prioritetno izven vrstnega reda. (4) Vpis otroka v Vrtec Ptuj uredijo starši oz. skrbniki (v nadalje­vanju: starši) na upravi Vrtca Ptuj. (5) Starši vpišejo otroka v vrtec tako, da izpolnijo vlogo (prošnjo) na predpisanem obrazcu vrtca, ki ga dobijo na upravi vrtca, v eno­tah vrtca ali na spletni strani vrtca in jo oddajo neposredno na upravi vrtca. Na prošnji za sprejem otroka v vrtec starši zapiše­jo želeno enoto vpisa. V primeru, da v tej enoti ni dovolj prostih mest, si vrtec pridružuje pravico, da otroka razporedi na prosto mesto v oddelku ustreznega starostnega obdobja v kateri izmed preostalih enot Vrtca Ptuj. (6) Starši, ki želijo otroka vpisati v izmenski vrtec, morajo ob Pod-pisu pogodbe o dolocitvi medsebojnih pravic in obveznosti star-šev in vrtca izpolniti še obrazec »Izjava staršev glede potrebe po izmenskem varstvu otroka vkljucenega v Vrtec Ptuj«, ki mora biti podpisana s strani delodajalca. Izjavo starši dobijo na Upravi Vrtca Ptuj ali na spletni strani vrtca. (7) Prednost pri sprejemu v vrtec na prosta mesta med šolskim letom imajo otroci s stalnim prebivališcem v Mestni obcini Ptuj, ki so jih starši vpisali v casu centralnega vpisa. (8) Starši lahko oddajo vlogo za sprejem otroka v vrtec, tudi po zakljucenem centralnem vpisu, vendar oddana vloga ne zagotavlja sprejema otroka v vrtec v šolskem letu za katerega je bil že zaklju-cen javni razpis.«. 3. clen V 7. clenu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(1) Ce je v vrtcu dovolj prostih mest, odloci o sprejemu otrok ravnateljica vrtca oziroma od nje pooblašcena oseba v skladu s Kriteriji za sprejem otrok v vrtec. O svojem delu vodi Zapisnik o sprejemu otrok ob centralnem vpisu, ki ga posreduje Mestni obci­ni Ptuj, najpozneje do 31. maja.«. 4. clen V 11. clenu se cetrti odstavek spremeni tako, da se glasi: »(4) Zapisnik o delu komisije vrtec posreduje Mestni obcini Ptuj.«. 5. clen (1) V 12. clenu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(2) Prednost pri sprejemu v vrtec ima otrok, za katerega starši v skladu z zakonom, ki ureja celostno obravnavo predšolskih otrok s posebnimi potrebami, predložijo individualni nacrt pomoci dru­žini ali zapisnik centra za zgodnjo obravnavo.«. (2) V 12. clenu se cetrti odstavek spremeni tako, da se glasi: »(4) V postopku centralnega vpisa se obravnavajo vse vloge, ki so bile vložene v roku do zakljucka javnega razpisa za vpis predšol­skih otrok v Vrtec Ptuj.«. (3) V 12. clenu se prvi stavek šestega odstavka do dvopicja spreme­ni tako, da se glasi: »Vloge za vpis se vrednotijo po naslednjih kriterijih:«. 6. clen 13. clen se spremeni tako, da se glasi: »13. clen (1) Pri tockovanju vlog po kriterijev iz predhodnega clena upošte­va komisija seštevek vseh tock. V vrtec so sprejeti otroci, ki dose-žejo najvecje število tock. (2) Ce dva ali vec otrok dosežejo enako število tock, komisija pri dolocitvi prednostnega vrstnega reda upošteva datum oddane vlo­ge (v primeru medletne prijave otroka), pri cemer ima prednost otrok, katerega prijava je bila oddana prej. (3) Otroke, ki zaradi premajhnega števila tock niso bili sprejeti, komisija uvrsti na centralni cakalni seznam po vrstnem redu zbra­nega števila tock od najvišjega do najnižjega. Centralni cakalni se­znam velja do izpraznitve seznama. Dokler velja centralni cakalni seznam, vrtec ne sme sprejeti otroka, ki ni uvršcen na centralni cakalni seznam, razen: - novinca, za katerega so starši v skladu z zakonom, ki ureja celo­stno zgodnjo obravnavo predšolskih otrok s posebnimi potrebami, predložili individualni nacrt pomoci družini ali zapisnik centra za zgodnjo obravnavo, - novinca, za katerega so starši predložili mnenje centra za social-no delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine, - ce na centralnem cakalnem seznamu ni otroka, ki bi izpolnjeval pogoje za prosto mesto v konkretnem oddelku, - ce starši vseh otrok, ki so na centralnem cakalnem seznamu, od­klonijo sprejem otroka v vrtec oz. ne podpišejo pogodbe o vkljuci­tvi otroka v zakonitem roku. (4) Vrtec najpozneje v osmih dneh po zakljucenem postopku spre­jema obvesti starše o sprejemu oz. zavrnitvi otroka v vrtec. (5) Starše, katerih otroci so sprejeti, vrtec z obvestilom povabi na sklenitev medsebojne pogodbe med vrtcem in starši. (6) Zoper odlocbo o zavrnitvi otroka v vrtec lahko starši v pet-najstih dneh po vrocitvi vložijo pritožbo na svet vrtca. Svet vrtca mora o pritožbi odlocati v tridesetih dneh od prejema pritožbe. Odlocitev sveta vrtca je dokoncna. (7) Otroke, ki se jih sprejme v vrtec in za katere starši sprejem od­klonijo oziroma ga želijo prestaviti za dolocen cas, se šteje, da so umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec. (8) Ce otrok do novega sprejema ni bil sprejet zaradi pomanjkanja prostih mest, se vlogo ponovno tockuje za sprejem za novo šolsko leto.«. 7. clen 14. clen se spremeni tako, da se glasi: »14. clen Vrtec mora omogociti staršem na njihovo zahtevo vpogled v za­pisnik postopka vpisa oz. zapisnik dela komisije, vendar le tistega dela, ki se nanaša na vlogo njihovega otroka.«. 8. clen (1) V 15. clenu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »(2) Vkljucitev otroka v vrtec je možna s 1. v mesecu.«. (2) V 15. clenu se v dosedanjem drugem odstavku prvi stavek spre­meni tako, da se glasi: »Starši, ki podpišejo pogodbo, morajo do pricetka vstopa otroka v vrtec predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka v skladu z Zakonom o spremembah in dopolnitvah Zakona o nale­zljivih boleznih.«. (3) Dosedanji drugi, tretji in cetrti odstavek postanejo tretji, cetrti in peti odstavek. 9. clen (1) V 16. clenu se na koncu drugega odstavka doda nov stavek, ki se glasi: »Pogodba o dolocitvi medsebojnih pravic in obveznosti staršev in vrtca se v tem primeru prekine s prvim dnem naslednjega mese-ca.«. (2) V 16. clenu se tretji odstavek spremeni tako, da se glasi: »(3) Vrtec v primeru izpisa otroka na nezasedeno mesto sprejme naslednjega otroka iz centralnega cakalnega seznama, ki po staro­sti ustreza oblikovanemu oddelku.«. 10. clen 17. clen se crta. 11. clen 18. clen se spremeni tako, da se glasi: »18. clen (1) Otroci, sprejeti v vrtec, so vkljuceni v vrtec do vstopa v osnov-no šolo. (2) Starši lahko otroka izpišejo iz vrtca na podlagi izpisanega obrazca, oddanega na upravi vrtca, najmanj 30 dni pred želenim datumom izstopa. Izpis pricne veljati s prvim dnem naslednjega meseca, ko je bila oddana vloga. Starši so do dneva izpisa dolžni placati vrtec, ki je ustrezno znižan za stroške živil, v kolikor otrok ne obiskuje vec vrtca do dneva izpisa. (3) Izpisani otrok nima prednosti pri morebitnem ponovnem vpi­su v vrtec. (4) Vrtec v primeru izpisa otroka na nezasedeno mesto sprejme naslednjega otroka iz centralnega cakalnega seznama, ki po staro­sti ustreza oblikovanemu oddelku. (5) Starši, ki želijo izpisati otroka iz vrtca pred 1. septembrom za­radi vkljucitve v šolo, morajo za korišcenje ugodnosti izpisa, ki ga poravna obcinski proracun, imeti do vrtca poravnane vse obve­znosti.«. 12. clen Ta pravilnik zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve­stniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-10/2009 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 26. Na podlagi 131. clena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17 in 175/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Ura­dni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 24. redni seji, dne 22. 3. 2021, sprejel SKLEP o potrditvi lokacijske preveritve za individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev v Mestni obcini Ptuj na parcelah št. 1438/1, 1439, 1441, 1454/13, vse k. o. Ptuj 1. clen S tem sklepom se potrdi lokacijska preveritev za namen zacasne rabe prostora z identifikacijsko številko prostorskega akta v zbirki prostorskih aktov 2003 in se nanaša na zemljišce, ki obsega obmo-cje parcel št. 1438/1, 1439, 1441, 1454/13, vse k. o. Ptuj in se po dolocilih Odloka o obcinskem prostorskem nacrtu Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 – obvezna razlaga, 1/17, 2/17 – obvezna razlaga, 4/17 – obvezna raz­laga, 13/17 – obvezna razlaga, 14/17, 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 106), 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 107); v nadaljnjem bese­dilu: OPN) nahaja v delu enote urejanja prostora z oznako CE21 z namensko rabo obmocje stavbnih zemljišc (osrednja obmocja centralnih dejavnosti - CU). 2. clen (1) Individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogo-jev se omogoci tako kot izhaja iz Elaborata lokacijske preveritve za namen individualnega odstopanja od prostorskih izvedbenih pogojev v Mestni obcini Ptuj na parcelah št. 1438/1, 1439, 1441, 1454/13, vse k. o. Ptuj (izdelovalec: Urbis d. o. o., Partizanska cesta 3, 2000 Maribor, pod številko projekta 2020-LP-055, z datumom marec 2021). (2) Individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev se omogoci na delu enote urejanja prostora CE21, na parcelah št. 1438/1, 1439, 1441, 1454/13. 3. clen Na zemljišcu iz prvega in drugega clena tega sklepa se v skladu s 127. in 129. clenom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, v nadaljevanju: ZUreP-2) za izpolnitev gradbenega namena prostorskega izvedbenega akta na navedenih parcelah, dovoli indi­vidualno odstopanje od dolocil v: – 72. clenu odloka, odstavek 2: Gradnja PM na nivoju terena je možna takrat, ko se hkrati zagotovi zelene površine in zasaditev dreves, skladno s cetrtim odstavkom 72. clena odloka. – 72. clenu odloka, odstavek 14: Na parcelah številka 1441, 1454/13, 1439, 1438/1, vse k.o. 400 – Ptuj, namenjenih gradnji, je potrebno za vsak objekt oziroma za posamezni del objekta, ki je predmet gradnje, zagotoviti minimalno 1 PM/ stanovanje + 5% za obiskovalce. 4. clen (1) V skladu z osmim odstavkom 131. clena ZUreP-2 se sprejeti sklep objavi v uradnem glasilu in evidentira v prostorskem infor­macijskem sistemu, ko bo vzpostavljen. (2) Mestna obcina Ptuj podatke o lokacijski preveritvi posreduje Upravni enoti Ptuj in Ministrstvu za okolje in prostor. (3) Mestna obcina Ptuj vnese besedilo individualnega odstopanja od prostorskih izvedbenih pogojev v besedilni del odloka o OPN Mestne obcine Ptuj ob naslednjih spremembah in dopolnitvah. (4) V skladu s cetrtim odstavkom 133. clena ZUreP-2 Mestna ob­cina Ptuj vodi evidenco lokacijskih preveritev. 5. clen Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 350-12/2020-152 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 27. Na podlagi 9. clena Odloka o obcinskih cestah na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 10/00, 12/02 in 3/14) in 12. clena v povezavi s 63. clenom Statuta Mestne obci­ne Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 24. seji, dne 22. 3. 2021, sprejel naslednji SKLEP o prenosu nekategorizirane ceste med obcinske ceste – nepremicnina katastrska obcina 389 Nova vas pri Ptuju parcela 198/21 1. Nekategorizirana cesta, ki poteka po nepremicnini katastrska ob­cina 389 Nova vas pri Ptuju parcela 198/21 (ID 6318149), se pre­nese med obcinske ceste. 2. Obcinska uprava opravi vsa potrebna dejanja za kategorizacijo ce­ste, ki poteka po nepremicnini iz prejšnje tocke tega sklepa. 3. Ta sklep pricne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-34/2020 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 28. Na podlagi 46. clena Zakona o organizaciji in financiranju vzgo­je in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 - uradno precišceno besedilo, 118/06 - ZUOPP-A, 36/08, 58/09, 64/09 - popr., 65/09 - popr., 20/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 - ZPCP-2D, 2/15 - odl. US, 47/15, 46/16, 49/16 - popr. in 25/17 – ZVaj), Sklepa o ustanovitvi Šolskega centra Ptuj ter 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni ve­stnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 24. seji, dne 22. 3. 2021, sprejel SKLEP o imenovanju predstavnice Mestne obcine Ptuj v Svet javnega zavoda Šolski center Ptuj 1. Za predstavnico Mestne obcine Ptuj v Svet javnega zavoda Šolski center Ptuj se imenuje: – Metka PETEK UHAN. 2. Mandatna doba imenovane v svetu zavoda zacne teci z dnem kon­stituiranja novoizvoljenega sveta zavoda in traja štiri leta. 3. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-16/2021-5 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 29. Na podlagi 23. in 52. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) izdajam ODREDBO o spremembi Odredbe o poslovnem casu, uradnih urah in razporeditvi delovnega casa Obcinske uprave Mestne obcine Ptuj 1. clen V Odredbi o poslovnem casu, uradnih urah in razporeditvi delov­nega casa Obcinske uprave Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/15, 10/17 in 6/19) se tretji odstavek 6. clena spremeni tako, da glasi: »(3) Delovni cas cistilk se razporedi tako, da delo opravljajo en teden v izmeni A, en teden v izmeni B in en teden v izmeni C, s tem da: – izmena A traja od ponedeljka do petka od 6.00 ure do 14.00 ure, – izmena B traja od ponedeljka do cetrtka od 6.00 ure do 14.00 ure, v petek od 8.00 do 16.00 ure, – izmena C traja v ponedeljek, torek in cetrtek od 9.00 ure do 17.00 ure, v sredo od 10.00 do 18.00 ure, v petek pa od 8.00 do 16.00 ure.«. 2. clen Ta odredba zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem ve­stniku Mestne obcine Ptuj, uporabljati pa se zacne s 1. 4. 2021. Številka: 020-2/2014-27 Datum: 8. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 30. Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Re-publike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 - ZIPRS0809, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16 in 164/20) in Odloka o pro-racunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 16/20 in 2/21) Mestna obcina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 »borci, castniki, veterani« (v nadaljevanju: razpis) 1. NAROCNIK JAVNEGA RAZPISA Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. 2. PREDMET RAZPISA je sofinanciranje programov dejavnosti neprofitnim organizacijam in društvom v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 kot so: borci narodnoosvobodilnega boja (NOB), castni­ki, veterani in druge organizacije in društva, ki opravljajo dejav­nosti s podrocja obrambe, veteranstva, zgodovine NOB ali domo­ljubnih dejavnosti. 3. POGOJI ZA SODELOVANJE NA RAZPISU: Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – da imajo sedež oziroma stalno prebivališce na obmocju Me-stne obcine Ptuj oziroma izvajajo programe in projekte, ki se pretežno nanašajo ali se odvijajo na obmocju Mestne obcine Ptuj, – da neposredno prispevajo k zadovoljevanju interesov lokalne­ga prebivalstva, – da omogocajo clanstvo obcanom s podrocja Mestne obcine Ptuj, ki izpolnjujejo predpisane pogoje, – da so vlogi priložili program dejavnosti, nacrt projekta oziro-ma program prireditve, – da so vlogi priložili vsa potrebna dokazila, na podlagi katerih bo mogoce ugotavljati izpolnjevanje meril, ki so dolocena v razpisni dokumentaciji. 4. VIŠINA razpisanih sredstev za sofinanciranje znaša 7.630,00 EUR. 5. NACIN DOLOCANJA DELEŽA SOFINANCIRANJA Višina sofinanciranja dolocenega programa dejavnosti bo odvisen od izpolnjevanja meril. Najvecji možni odstotek financiranja znaša (ne glede na število doseženih tock) do najvec 60 % od vrednosti celotnega programa dejavnosti, projekta oziroma prireditve. 6. MERILA Strokovna komisija bo pravocasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom tega javnega razpisa ocenila na podlagi spodaj nave-denih meril. Merila za ocenjevanje in vrednotenje prijav so ovre­dnotena s tockami. Višina financiranja po posamezni vlogi bo do­locena glede na vrednost tocke in število prejetih tock. 6.1. Sedež – izvajalec ima sedež oz. stalno prebivališce v obcini: – sedež v obcini 10 tock – sedež izven obcine 0 tock 6.2. Clanstvo – število aktivnih clanov: – 300 in vec 3 tocke – 100 - 300 2 tocki – do 100 1 tocka 6.3. Interes – izvajalec s svojim programom prispeva in koristi in-teresom lokalne skupnosti: – velik 15 tock – srednji 10 tock – lokalni 5 tock – ožji 2 tocki 6.4. Reference – redno in kvalitetno delovanje skozi daljše casov-no obdobje: – 10 let in vec 3 tocke – 5 do 10 let 2 tocki – do 5 let 1 tocka 6.5. Sodelovanje - izvajalci redno sodelujejo pri aktivnostih, kate­rih organizator je Mestna obcina Ptuj: – da (5 krat in vec) 10 tock – da (od 2 do 5 krat) 5 tock – ne sodelujejo 0 tock 6.6. Promocija – programi prispevajo k prepoznavnosti obcine: – da 3 tocke – ne 0 tock 6.7. Kvaliteta – ocenjuje se vsebina, predstavitev, okolju prijazno, kulturna identiteta: – da 1 tocka – ne 0 tock 6.8. Preglednost – cilji ter nameni programa dejavnosti so jasno opredeljeni: – da 1 tocka – ne 0 tock 6.9. Realnost – ocenjuje se izvedljivost glede na financno kon­strukcijo: – da 1 tocka – ne 0 tock Najvecje možno število tock: 47. Sofinancirani bodo programi de­javnosti, ki bodo pri tockovanju dosegli 30 in vec tock. 7. ROK IZVEDBE Rok izvedbe oz. trajanja programa dejavnosti: do konca leta 2021. Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v proracunskem letu 2021 v skladu s predpisi, ki dolocajo izvrševanje proracuna. 8. VSEBINA PRIJAVE Prijava na razpis mora biti izdelana izkljucno na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijava mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Ne-popolne prijave ne bodo obravnavane. 9. ROK ZA ODDAJO PRIJAV IN NACIN ODDAJE Rok za oddajo prijav je 20. april 2021. Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji v razpisnem roku dobijo v casu uradnih ur v spre­jemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj in na spletni strani Mestne obcine Ptuj: www.ptuj.si/razpisi. Vlogo izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami dostavite v sprejemno pisarno v za­prti ovojnici ali oddajte po pošti kot priporoceno pošiljko na na­slov: Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA RAZPIS – programi dejavnosti« Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden vlagatelj. Nepravilno oznacene vloge ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju. 10. DATUM ODPIRANJA Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Odpiranje vlog ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in oznacene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Prepozno oddane prijave ter prijave, ki niso oddane na razpisnih obrazcih ali pa ne izpolnjujejo razpisnih pogojev, se ne bodo upoštevale. 11. IZID RAZPISA Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odlocitev direktorju obcinske uprave, ki bo izdal sklep na podlagi pripravljenega predloga in odlocitve strokovnega kolegija. O izidu razpisa bodo prijavitelji pisno obvešceni v 30 dneh po od­piranju vlog. Na podlagi sprejete odlocitve bo direktor obcinske uprave izdal sklep z utemeljitvijo in izbranim kandidatom dolocil rok, v katerem lahko podpišejo pogodbo o sofinanciranju, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. Vsi vlagatelji, ki ne bodo izpolnjevali pogojev, ne bodo izbrani ali z odlocitvijo ne bodo zadovoljni, lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni pri organu, ki je izdal sklep. Mestna obcina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnihkoli posledic razveljavi in dodeli le dolocen del razpolo­žljivih sredstev. 12. KRAJ IN CAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka prijavnega roka dosegljiva v casu uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne obci­ne Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj in na spletni strani Mestne obcine Ptuj: www.ptuj.si. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom daje Matej Gajser na Mestni obcini Ptuj. Kontakt: telefon 02 748 29 16 ali e-mail: matej. gajser@ptuj.si . Številka: 410-45/2021-1 Datum: 26. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ ptuj.si. Uredniški odbor: dr. Štefan CELAN (Lista dr. Štefana Celana), Matevž TO­PLAK (Ptuj je naš), Crtomir POTOCNIK (Levica), Peter PRIBOŽIC (NSi), mag. So­nja PURGAJ (SD), Andreja ROJKO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Cuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.