Avtocommerce, Ljubljana Kljub objektivnim težavam uspeš- ni. V prvem polletju 1986 je Avtocom-merce dosegel celotni prihodek v viši-ni din 28 miljjard, kar je za tretjino več kot v lanskem obdobju in s tem je prekoračil plansko postavko za 26%. Opaziti je premik k zmanjševanju pri-hodkov iz naslova prodaje blaga in sto-ritev in povečarya prihodkov iz naslo-va finančnega poslovanja, ki predstav-Ijajo že četrtino prihodkov Avtocom-mercea. Osnovni razlog je znižanje vrednosti razlike v ceni v neto znesku, kar pomeni ppvečanje določenih stro-škov tudi v zvezi z nabavami ter različ-na, to je slabša izbira proizvodov glede na doseženo razliko v ceni pri proda-nem blagu v primeijavi s preteklimi leti. V zunanjetrgovinskem poslova-iyu je bilo doseženega bruto deviznega prometa preko 80 milijonov DM tako, da se je vrednostni obseg provizije v primerjavi z lanskim letom povečal za 8% odnosno 6% nad planskimi priča-kovaiyi. Tehnično gledano pa so v le-tošnjem letu nastopile v deviznem po-slovanju s tujino dokajši\je novosti v samem plačilnem prometu. Pri plače-vanju že uvoženega blaga, ki je deviz-no v primeru konsignacijske prodaje že plačano na prehodne devizne raču-ne v državi, dosegajo 2-3 mesečno za-mudo pri plačilih iz jugoslovanskih bančnih računov dobaviteljev v ino-zemstvu. Sorazmerno temu kasnijo dosegarye prihodkov iz naslova po-sredniške provizije oz. konsignacijske provizije za čas 2-3 mesecev, kar ustvarja dodatne probleme. Porast akumulativnosti. Glede na to, da je delovna organizacija dosegala že leta nazaj relativno zelo visoke dele-že akumulacije v dohodku (preko 37%) v primeijavi z drugimi sorodnimi DO v podskupinah dejavnosti zunanje trgovine, notranje trgovine in servisne dejavnosti, je bilo v letu 1986 že nemo-goče obdržati to relativno razmerje. Vendar pa če primeijamo porast aku-mulativnosti na delavca v DO Avto-commerce, po tem je tu v prvem pol-letju 1986 porast z indeksom 199 več kot zadovoljiv. Enako velja tudi za re-produkcysko sposobnost DO Avto-commerce. Upokojenci so odpisani, kolikor se sami odpišejo. Klubi upokojencev Av-tocommerce uspešno delujejo že vrsto let. Neposreden stik z DO, materialna in moralna podpora s strani DO in še aktivnih članov delovne organizacije, so kplektivno vključeni v sindikat, z enakimi pravicami in dolžnostmi, itd. Vse to so dosegli s svojim vztrajnim delom in aktivnostjo. Povezali so se tudi z drugimi klubi upokojencev, s katerimi imajo zelo prisrčne, narav-nost prijateljske tesne stike; med se-boj izmeryiyejo glasila DO, informaci-je in delovne izkušnje, vabijo se na izlete, seje in sestanke pa tudi udeležu-jejo se jih. Pravyo, da so odpisani le toliko, kolikor se sami odpišejo.