Osnovna šola Dobrova OSNOVNA ŠOLA DOBROVA PUBLIKACIJA ZA ŠOLSKO LETO 2013/14 KAZALO ŠOLA IN STARŠI 6 SVETOVALNA SLUŽBA 7 KNJIŽNICA 8 BLAGAJNA 10 PREHRANA 10 ZDRAVSTVENO VARSTVO 11 URNIK NAŠE ŠOLE 13 ŠOLSKI KOLEDAR 14 NACIONALNA PREVERJANJA ZNANJA 15 PODROBNEJŠA NAVODILA O ŠOLSKEM KOLEDARJU 16 UCITELJI 17 DODATNI POUK 18 DOPOLNILNI POUK 18 DELO Z NADARJENIMI UCENCI 18 ŠOLE V NARAVI, TABORJENJA 18 DNEVI DEJAVNOSTI 19 ŠOLSKI RED ŠOLE 19 HIŠNI RED ŠOLE 21 PREDMETNIK OSNOVNE ŠOLE 25 PROJEKTI 26 PRAVILNIKI 27 KROŽKI IN DEJAVNOSTI 29 POHVALE, PRIZNANJA, DIPLOME 29 DIFERENCIACIJA 29 PREVERJANJE IN OCENJEVANJE 29 ŠOLSKI OKOLIŠ 29 PREVOZI 29 VARNA POT V ŠOLO 30 UPORABNE INFORMACIJE 31 SOFINANCIRANJE ŠOLE V NARAVI 32 DOBRODOŠLI Kaj je pravzaprav najbolj pomembno, da vemo in tudi izvemo pred vstopom v šolo? V šolskem letu 2013/2014 ucencev pravzaprav ne pricakuje skoraj nic novosti, o katerih ne bi bili obvešceni že v preteklih letih. Najvecja sprememba je vsekakor številcno ocenjevanje v 3. razredu, sledi še nekaj »kozmeticnih« popravkov (preimenovanje predmetov npr. športna vzgoja v ŠPORT, itn.) in to je zraven zmanjšanja števila ur za delo v oddelkih podaljšanega bivanja in deloma povecane obveznosti uciteljev tudi vse za prihodnje leto. Za dobro delo v šoli je najbolj pomembno, da: - starši z lastnim zgledom dajejo svojim potomcem najpomembnejše napotke za življenje, da bo treba zavihati rokave in se pridno skloniti nad ucbenike in delovne zvezke, jim je treba povedati, - morajo ucenci jasno vedeti, da je šola njihova služba, ki jo morajo opraviti z najvišjo mero odgovornosti in skrbnosti skladno s svojimi sposobnostmi in možnostmi, - ucitelji storimo vse in ucence naucimo ter jih seznanimo s tem, kako se je potrebno uciti. Seveda je možno, da se na tej poti zgodijo tudi odkloni, manjši zdrsi, a prej ali slej se ucenec/otrok, ki ima zdravo jedro postavi na svojo cesto spoznanja. Zatorej opravimo vsak svojo dolžnost, pokažimo potomcem – ucencem, zakaj se je potrebno uciti ne samo matematike, fizike in slovenšcine, temvec predvsem dobrohotnosti, veselja do življenja in obcutljivosti za vse, kar nas obdaja. Naucimo jih/naucimo se - ljubiti življenje. V šolskem letu 2013/2014 vam želim veliko lepih trenutkov na šoli Ravnatelj: Viljem Kovacic OSNOVNA ŠOLA DOBROVA IN VRTEC DOBROVA CESTA 7. MAJA 20, 1356 DOBROVA E-naslov: o-dobrova.lj@guest.arnes.si spletni naslov: www.osdobrova.si Ravnatelj: Viljem Kovacic Pom. ravnatelja – šola : Romana Novak Mlinar Pom. ravnatelja – vrtec: Mojca Kogoj Racunovodja: Andrej Štrukelj Poslovna sekretarka: Vida Kreft Svetovalna delavka: Petra Prevec Defektologinja: Nataša Biber Soc. pedagoginja: Tina Jerman Knjižnicarka: Zvonka Španger Hišnika: Franci Šifrer, Milan Trobec Telefoni: Ravnatelj (01) 360 12 22 GSM: 031 672 680 Tajništvo (01) 360 12 20 Pom. ravnatelja (šola): (01) 360 12 29 GSM: 031 672 690 Fax: (01) 360 12 30 Odjava prehrane: 051 633 433 (odzivnik) Pom. ravnatelja – vrtec: GSM: 031 660 006 Vrtec Dobrova (01) 360 12 40 zbornica Vrtec Dobrova (01) 360 12 36 jasli (pritlicje) Vrtec Dobrova (01) 360 12 42 igralnice (nadstropje) Vrtec Dobrova (01) 360 12 43 kuhinja Vrtec v Brezju (01) 360 12 50 Št. transakcijskega racuna: 01221-6030648907 Davcna številka: SI 13274546 Maticna številka: 5084415000 USTANOVITELJ Ustanovitelj šole je Obcina Dobrova–Polhov Gradec. Šola je javni zavod, katerega sestavni del je tudi vrtec. UPRAVLJANJE ŠOLE ŠOLO IN VRTEC UPRAVLJAJO Zavod upravljata ravnatelj in svet šole. Svet šole ima štiriletni mandat. Svet šole sestavljajo trije predstavniki ustanovitelja (Andreja Dolinar, Marko Jovic in Ana Žerovnik), pet predstavnikov šole (Simona Glavic, Nataša Biber, Ana Pecek, Irena Dovjak, Vida Kreft) in trije predstavniki staršev (Jože Barbic, Borut Dolinar in Zlatko Ostanek). DEJAVNOSTI ZAVODA - G/47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic - P/80.200 Osnovnošolsko izobraževanje - P/80.100 Predšolska vzgoja - I/56.290 Druga oskrba z jedmi - H/49.391 Medkrajevni in drugi cestni potniški promet - L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremicnin - R/90.010 Umetniško uprizarjanje - R/90.020 Spremljajoce dejavnosti za umetniško uprizarjanje - R/90.030 Umetniško ustvarjanje - R/90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve - R/93.110 Obratovanje športnih objektov - R/93.190 Druge športne dejavnosti Dejavnost zavoda šteje kot javna služba, katere izvajanje je v javnem interesu.« ORGANIZACIJSKA SHEMA V okviru zavoda delujeta šola in vrtec. - Ucenci obiskujejo pouk v prostorih šole (18 oddelkov). - V šoli je uprava zavoda. - VVE Dobrova – 8 skupin otrok, - VVE Brezje – 2 skupini otrok STROKOVNI ORGANI ŠOLE IN VRTCA ŠOLA: - uciteljski zbor, - oddelcni uciteljski zbori, - strokovni aktivi in razredniki. VRTEC: Pedagoški vodja in posvetovalni organ vrtca je ravnatelj. Strokovni organi vrtca so: vzgojiteljski zbor, strokovni aktivi, vzgojitelji in pomocniki vzgojiteljev. SKUPNOST UCENCEV Skupnost ucencev je organizirana v oddelcne skupnosti, ki jih predstavlja parlament ucencev. Mentorica šolske skupnosti in šolskega parlamenta je gospa Tea Kunstelj. ŠOLA IN STARŠI Na šoli želimo, da bi bili starši o napredovanju svojih otrok pravocasno in sproti obvešceni. Prosimo, da redno obiskujete roditeljske sestanke in govorilne ure. Starši lahko koristite tudi »usluge« eAsistenta. Informacije so na razpolago pri pomocnici ravnatelja gospe Romani Novak Mlinar. Razpored govorilnih ur in roditeljskih sestankov prikazuje spodnja tabela. Govorilne ure so praviloma vsak drugi ponedeljek v mesecu za VSE ucence: I. TRIADA od 16.30–18.00; II. in III. TRIADA od 17.00–18.30. Na pogovor z uciteljem lahko pridete tudi v casu dopoldanskih govorilnih ur. Dopoldanske govorilne ure so v istem tednu, kot so redne govorilne ure (razpored na strani 16). Na govorilne ure se prijavljate preko spletne povezave. Informacij o otrokovem uspehu po telefonu ne posredujemo. Pisne informacije in navodila bomo staršem pošiljali sproti cez celo šolsko leto. Prvi roditeljski sestanki bodo: 2. 9. 2013 – prvi razred; 11. 9. 2013 (2.–9. razred) – v ŠPORTNI DVORANI ob 17.00 uri. RODITELJSKI SESTANKI GOVORILNE URE – 1. triada GOVORILNE URE – 2. in 3. triada 02/09/2013 (1. razred) 14. 10. 2013 (16.30 – 18.00) Rod. sest. – predavanje »VARNA RABA INTERNETA« 14. 10. 2013 (17.00 – 18.30) Rod. sest. – predavanje »VARNA RABA INTERNETA« 9/9/2013 (2. – 9. . raz.) 11. 11. 2013 (16.30 – 18.00) 11. 11. 2013 (17.00 – 18.30) December, 2013 ali 9. 12. 2013 (16.30 – 18.00) 9. 12. 2013 (17.00 – 18.30) 13. 01. 2014 (16.30 – 18.00) 13. 01. 2014 (17.00 – 18.30) Roditeljski sestanek 3. 02. 2014 (16.30 – 18.00) Rod. sest. – predavanje Marka Juhanta »Navajanje na odgovornost in postavljanje meja«. 3. 02. 2014 (17.00 – 18.30) Rod. sest. – predavanje Marka Juhanta »Navajanje na odgovornost in postavljanje meja«. 10. 03. 2014 (16.30 – 18.00) 10. 03. 2014 (17.00 – 18.30) April, 2014 ali 14. 04. 2014 (16.30 – 18.00) 14. 04. 2014 (17.00 – 18.30) 12 05. 2014 (16.30 – 18.00) 12. 05. 2014 (17.00 – 18.30) Junij 2014 – srecanja s starši, spricevala, zakljucki OPOMBA: Šola si pridržuje pravico, da lahko spremeni datume roditeljskih sestankov ali govorilnih ur. O spremembah boste pravocasno PISNO OBVEŠCENI. a. Individualne govorilne ure Dopoldanske GU po urniku – izvajajo vsi strokovni delavci v casu od 7.00 – 8.00 ure. V delo šole se starši vkljucujejo preko SVETA STARŠEV, ki je posvetovalni organ ravnatelja in uciteljskega zbora. Sestavljajo ga starši, izvoljeni na roditeljskih sestankih. Starše vabimo, da se cimbolj vkljucujejo v življenje in delo na šoli, še zlasti pri dnevih dejavnosti, dnevih odprtih vrat in drugih projektih šole. Tako želimo splesti cim tesnejše vezi med šolo in starši, saj je le tako mogoce graditi skupne cilje in jih uspešno uresnicevati. SVETOVALNA SLUŽBA Šolska svetovalna služba svetuje ucencem in staršem ter sodeluje z ucitelji in vodstvom šole pri nacrtovanju in spremljanju razvoja šole in vrtca ter pri opravljanju vzgojno izobraževalnega dela. Svetovalne delavke so: Petra Prevec – socialna pedagoginja, Nataša Biber – specialna pedagoginja – defektologinja ter Tina Jerman – socialna pedagoginja. Sodelujemo pa tudi s specialnimi pedagoginjami iz mobilne službe Ljubljana. Svetovalna delavka Petra Prevec se s predšolskimi otroki in njihovimi starši sreca že v vrtcu in pri vpisu v šolo. V vrtcu jih obišce pri njihovih aktivnostih. Zbira podatke o otrokovi šolski zrelosti in oblikuje oddelke 1. razreda. Spremlja njihovo vkljucevanje v oddelcno skupnost in njihov napredek pri šolskem delu. Otrokom, ki imajo ucne težave, pomaga s korektivnim delom za ucence s specificnimi ucnimi težavami – SUT. Prav tako nudi pomoc in svetovanje ucencem z vedenjskimi in custvenimi težavami. Svetovalna delavka vodi poklicno orientacijo na predmetni stopnji. Najvec pozornosti posveca ucencem 8. in 9. razreda OŠ, kjer poteka intenzivno poklicno informiranje in svetovanje ter pomoc pri vkljucitvi in vpisu v srednje šole. Je koordinatorica za delo z nadarjenimi ucenci. Sodeluje pa tudi z razlicnimi zunanjimi ustanovami z namenom preventivnega dela s podrocja zdravja in nudenja ustrezne podpore otrokom in mladostnikom v zahtevnejših situacijah. Posebno skrb posvecamo ucencem s posebnimi potrebami. To delo opravljata Nataša Biber (specialna pedagoginja) in Tina Jerman (socialna pedagoginja). Njihovo delo zajema neposredno delo z ucenci s posebnimi potrebami, sodelovanje z ucitelji, s starši, šolsko svetovalno delavko in z zunanjimi ustanovami oziroma zunanjimi strokovnjaki. Pri delu z ucenci s posebnimi potrebami poskušamo poiskati nove oblike dela, ki so prilagojene specificnim potrebam posameznega otroka, pozitivno motivirati otroke in razvijati sposobnost za samostojno in ustvarjalno delo. Ker vemo, da je ucenje zahteven proces in marsikdo pri tem naleti na kakšno oviro, poskušamo ucencem nuditi razumevanje in strpnost do njegovih posebnosti. Pri tem pa je zelo pomembno sodelovanje s starši. Z dodatno strokovno pomocjo imamo pozitivne izkušnje. Vendar pa dodatna strokovna pomoc sama po sebi še ne zagotavlja uspeha. Ucenec napreduje v višji razred le, ce doseže minimalne standarde znanja. Pomembno je zavzeto otrokovo delo v šoli in doma ter sodelovanje staršev z otrokom, s šolo in z izvajalcem dodatne strokovne pomoci. Posebno skrb posvecamo tudi razvoju pozitivnega odnosa do branja s pomocjo bralnega treninga za ucence 2. razreda. To delo opravljata specialna pedagoginja in uciteljica 2. razreda. Nataša Biber in Tina Jerman sta v casu govorilnih ur in roditeljskih sestankov prisotni v I. triadi (16.30-18.00), Petra Prevec pa v II. in III. triadi (17.00-18.30). KNJIŽNICA Šolska knjižnica se vkljucuje v celotno vzgojno-izobraževalno delo z motivacijo za branje, izborom knjižnega gradiva in ucenjem uporabe knjižnice. Navedene cilje uresnicuje knjižnicarka Zvonka Španger v sklopu ur knjižnicnega informacijskega znanja, izvaja pa tudi naslednje aktivnosti: moja najljubša knjiga, knjižni cekar (za družine ucencev prvih in drugih razredov), knjižna cajanka za starše ucencev prve triade, noc v knjižnici, izbor najbralcev, razstave v knjižnici, projekt Rastem s knjigo. V šolski knjižnici se nahaja okrog 14.000 racunalniško obdelanih enot knjižnicnega gradiva za ucence in ucitelje. Naroceni smo na 40 naslovov revij in casopisov, od katerih je 10 naslovov namenjenih ucencem. Ucenec si lahko naenkrat izposodi najvec 5 knjig, prvošolcki 3 knjige. Rok izposoje je 14 dni in se ga lahko podaljša (razen gradiva za domace branje). Za nekatere knjige zaracunavamo zamudnino 10 centov na dan in sicer za: knjige za domace branje (6. - 9. razred) ter knjige za Cankarjevo priznanje. Ucenci zamudnino placujejo po položnici skupaj z ostalimi stroški. Predlog uvedbe zamudnine je bil sprejet na svetu šole, dne 29. 9. 2009. Uporabniki knjižnice so dolžni do konca šolskega leta vrniti knjižnicno gradivo. V primeru izgube je uporabnik dolžan poravnati izgubo z novim, ce je možno, enakim gradivom. V knjižnici imamo tudi „nabiralnik zaupanja“. Ucenci, ki imajo v šoli kakršne koli težave (npr. nasilje sovrstnikov), imajo tako možnost, da napišejo, kaj se dogaja, ne da bi se izpostavljali. Vec o aktualnem dogajanju lahko preberete na spletni strani knjižnice: http://knjiznica.spanger.org MLADINSKI TISK IN UCBENIŠKI SKLAD Knjižnicarka je zadolžena za mladinski tisk – narocila in nabava revij za ucence. Ucenci se preko šole lahko narocijo na revije Zmajcek, Cicido, Ciciban, Pil, Mali Moj planet, Cici zabavnik, Plus, Gea. Revije narocniki prejemajo na šoli, placujejo pa jih po položnici. Ucbeniški sklad ucencem omogoca možnost izposoje ucbenikov za redni pouk. Ministrstvo za šolstvo zaenkrat še omogoca brezplacno izposojo ucbenikov, starši morajo le oddati izpolnjene narocilnice. Ucenci v mesecu maju prejmejo seznam ucbenikov, delovnih zvezkov in šolskih potrebšcin ter narocilnice za ucbeniški sklad. Izpolnjene narocilnice do dogovorjenega roka vrnejo razredniku, ucbenike pa prejmejo junija ali prvi teden pouka v septembru. Ob koncu šolskega leta ucenci nepoškodovane ucbenike vrnejo v knjižnico. Ucbeniki iz ucbeniškega sklada morajo biti zaviti z zašcitno folijo. BLAGAJNA Denarne zadeve lahko urejate ob torkih in cetrtkih od 7.00 do 8.00 ure in od 12.00 do 13.00 ure v tajništvu šole pri tajnici Vidi Kreft in racunovodji Andreju Štruklju. PREHRANA Prijavo na šolsko prehrano oddajo starši. Prijava se odda razredniku ali poslovnemu sekretarju. Prijava se praviloma odda v mesecu juniju za prihodnje šolsko leto. Odda se lahko tudi kadarkoli med šolskim letom. Prijava na šolsko prehrano se vloži na obrazcu, ki je priloga Pravil šolske prehrane (objavljen na spletnih straneh šole) in v publikaciji. - Ucenci 1. triade malicajo v casu prvega odmora (9.05–9.20). - Ucenci 4. in 5. razreda malicajo v jedilnici. - Ucenci od 6. do 9. razreda malicajo v ucilnicah za 3. uro. Ucenci, ki imajo 3. uro ŠPORT malicajo v jedilnici. - CAS MALICE za 4.– 9. razred je od 9.55–10.10. - KOSILO za ucence 1. triade je v casu od 11.45–12.10 ure. - KOSILO za ucence 2. in 3. triada je v casu od 12.35–13.00 ure. CAS IN NACIN ODJAVE POSAMEZNEGA OBROKA 10. clen (1) Posamezni obrok šolske prehrane se lahko odjavi. (2) Posamezni obrok za ucenca, ki je odsoten od pouka zaradi sodelovanja pri športnih, kulturnih in drugih tekmovanjih ter srecanjih, na katerih sodeluje v imenu šole, odjavi šolsko prehrano razrednik ali strokovni delavec, ki je zadolžen za izvedbo dejavnosti. (3) Posamezni obrok je pravocasno odjavljen, ce se ga odjavi do 8. ure po mobilnem telefonu z odzivnikom številka 051-633-433 ali preko eAsistenta. (4) Ucenec lahko po vrnitvi k pouku ponovno pricne prejemati narocene obroke z dnem, ki so ga njegovi starši predhodno že pri odjavi sporocili. Ce tega niso storili pri odjavi, pa lahko prijavo starši opravijo osebno ali po telefonu (051-633-433). Starši lahko kadarkoli, brez obrazložitve, oddajo razredniku ali poslovnemu sekretarju odjavo prehrane za nedolocen cas. Odjava prehrane pricne veljati z dnem, ki ga doloci oseba, ki je podala odjavo, oz. prvi dan po prejemu odjave. Odjava prehrane za nazaj ni mogoca. CENIK ŠOLSKE PREHRANE MALICA 0,80 EUR POPOLDANSKA MALICA 0,70 EUR KOSILO (1. do 4. razred) 2,40 EUR KOSILO (5. do 9. razred) 2,60 EUR MALICA – DIETA 1,30 EUR KOSILO – DIETA 3,00 EUR POP. MALICA – DIETA 1,10 EUR Subvencija za prehrano je možna samo na podlagi odlocbe CSD. ZDRAVSTVENO VARSTVO Šola skupaj s starši in lokalno skupnostjo zagotavlja predšolskim otrokom in ucencem zdrav in normalen psihofizicni razvoj ob strokovni pomoci zdravstvene in zobozdravstvene službe. Sestavni del delovnega nacrta šole sta tudi zdravstveni in zobozdravstveni nacrt, ki obsegata konkretne naloge in ukrepe šole za ohranitev in utrditev zdravja in varovanje življenja otrok. Obsegata naloge, ki so v zvezi s sistematicnimi zdravstvenimi in zobozdravstvenimi pregledi ucencev ter cepljenji. SEZNAM SISTEMATSKIH PREGLEDOV IN CEPLJENJ v ZD VIC 12.9.2013 8.A (sistematski pregled, laboratorijski pregled, pogovor o poklicnih namerah, neobvezno cepljenje za deklice proti virusu HPV) 13.9.2013 6.A (sistematski pregled in neobvezno cepljenje za deklice proti virusu HPV ter pregled sluha) 19.9.2013 8.B (sistematski pregled, laboratorijski pregled, pogovor o poklicnih namerah, neobvezno cepljenje za deklice proti virusu HPV) 26.9.2013 6.B (sistematski pregled in neobvezno cepljenje za deklice proti virusu HPV ter pregled sluha) 3.1.2014 3.A (sistematski pregled in cepljenje proti davici, tetanusu in pertusisu) 16.1.2014 3.B (sistematski pregled in cepljenje proti davici, tetanusu in pertusisu) 14.2.2014 1.A (sistematski pregled, cepljenje 3. doze proti Hepatitisu B in morebitna zamujena cepljenja) 27.2.2014 1.B (sistematski pregled, cepljenje 3. doze proti Hepatitisu B in morebitna zamujena cepljenja) URNIK ŠOLE I. TRIADA Predura 7.30-8.15 1. ura 8.20–9.05 1. odmor 9.05–9.20 2. ura 9.20–10.05 2. odmor 10.05–10.10 3. ura 10.10–10.55 3. odmor 10.55–11.00 4. ura 11.00–11.45 4. odmor KOSILO 11.45–12.10 5. ura 12.10–12.55 II. in III. TRIADA Predura 7.30–8.15 1. ura 8.20–9.05 1. odmor 9.05–9.10 2. ura 9.10–9.55 2. odmor 9.55–10.10 3. ura 10.10–10.55 3. odmor 10.55–11.00 4. ura 11.00–11.45 4. odmor 11.45–11.55 5. ura 11.55–12.35 KOSILO V CASU OD 12.35–13.00 6. ura 13.00–13.45 5. odmor 13.45–13.50 7. ura 13.50–14.35 URNIK DELA V OPB OPB – 1 1. 12.10–13.00 SD OPB – 2 2. 13.00–13.50 SU 1. 13.00–13.50 SD 3. 13.50–14.40 SU 2. 13.50–14.40 SD 4. 14.40–15.30 UPC 3. 14.40–15.30 SU 5. 15.30–16.20 SD 4. 15.30–16.20 UPC 6. 16.20-16.30 SD združevanje skupin 5. 16.20–16.30 SD VARSTVO IN PODALJŠANO BIVANJE - Za ucence 1. razreda je v njihovi ucilnici organizirano jutranje varstvo od 6.30–8.20 ure in od 7.20–8.20 ure (2 skupini) v prostorih 1. razredov. - Za ucence od 2. in 3. razreda je organizirano jutranje varstvo vozacev od 7.20–8.20 ure v prostorih 1. triade. - Za ucence od 4.–9. razreda je organizirano jutranje varstvo vozacev od 7.20–8.20 ure v garderobi 2. in 3. triade. - Podaljšano bivanje je organizirano od 12.10 do 16.30 ure. Ucenci lahko odidejo iz podaljšanega bivanja v odmorih, to je ob 13.50, ob 14.40 in od 15.30 dalje kadarkoli. Med urami OPB-ja ni možno odhajanje, ker se s tem mocno moti delo v oddelku. To ne velja za ucence 1. raz. Zaradi varnosti otroka in odgovornosti šole lahko ucitelj v OPB-ju predcasno spusti otroka iz šole samo s pisnim potrdilom staršev. Ucencem, ki so vkljuceni v OPB predlagamo, da se zaradi preobremenjenosti vkljucijo le v eno interesno dejavnost. ŠOLSKI KOLEDAR S poukom zacnemo 2. septembra 2013. - Zadnji dan pouka za devete razrede je 13. junij 2014. - Zadnji dan pouka za vse ostale razrede je 24. junij 2014. OCEN. OB. TRAJANJE KONFERENCE PRVO od 1. 9. 2013 do 31. 1. 2014 3. februar 2014 DRUGO od 1. 2. 2014 - do 13. junija za 9. razred - do 24. junija za 1.–8. razred 11. junij 2014 za 9. razred 19. junij 2014 za 1.–8. razred IZPITNI ROKI ZA PREDMETNE IN POPRAVNE IZPITE 16. – 30. 6. 2014 1. rok UCENCI 9. RAZREDA 26. 6. – 9. 7. 2014 1. rok UCENCI OD 1. – 8. R. 18. 8. – 29. 8. 2014 2. rok UCENCI OD 1. – 9. R. ROKI ZA OCENJEVANJE ZNANJA UCENCEV, KI SE IZOBRAŽUJEJO NA DOMU 5. 5. – 13. 6. 2014 1. rok UCENCI 9. RAZREDA 5. 5. – 24. 6. 2014 1. rok UCENCI OD 1. – 8. R. 18. – 29. 8. 2014 2. rok UCENCI OD 1. – 9. R. NACIONALNA PREVERJANJA ZNANJA (NPZ) NPZ se izvede praviloma v mesecu maju. Minister s podrobnejšimi navodili o šolskem koledarju doloci datume za izvedbo NPZ. 2. september 2013 - ponedeljek Objava sklepa ministra o izboru štirih predmetov za dolocitev tretjega predmeta, iz katerega se bo na posamezni osnovni šoli preverjalo znanje ucencev 9. razreda z nacionalnim preverjanjem znanja. 29. november 2013 – petek Zadnji rok za posredovanje podatkov o ucencih 6. in 9. razreda, ki bodo opravljali NPZ. 6. maj 2014 – torek NPZ MAT – za 6. in 9. razred. 8. maj 2014 - cetrtek NPZ SLO – za 6. in 9. razred. 12. maj 2014 – ponedeljek NPZ tretji predmet – 9. razred. NPZ TJA – za 6. razred. 2. junij 2014 – ponedeljek - RIC posreduje šolam ovrednotene naloge z dosežki ucencev pri NPZ v 9. razredu. - Seznanitev z dosežki ucencev v 9. razredu. - Uveljavitev pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 9. razredu. 3. junij 2014 – torek - Uveljavitev pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 9. razredu. - Posredovanje podatkov o poizvedbah v 9. razredu na RIC. 4. junij 2014 – sreda - Uveljavitev pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 9. razredu. - Posredovanje podatkov o poizvedbah v 9. razredu na RIC. 9. junij 2014 – ponedeljek - RIC posreduje šolam ovrednotene naloge z dosežki ucencev pri NPZ v 6. razredu. - Seznanitev ucencev z dosežki v 6. razredu. - Uveljavljanje pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 6. razredu. 10. junij 2014 – torek - RIC posreduje šolam spremembe dosežkov (po poizvedbah) ucencev v 9. razredu. - Uveljavljanje pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 6. razredu. - Posredovanje podatkov o poizvedbah v 6. razredu na RIC. 11. junij 2014 - sreda - Uveljavljanje pravice do vpogleda v ucenceve ovrednotene pisne naloge NPZ v 6. razredu. - Posredovanje podatkov o poizvedbah v 6. razredu na RIC. 13. junij 2014 – petek - Razdelitev obvestil o dosežku za ucence 9. razreda. 17. junij 2014 - torek - RIC posreduje šolam spremembe dosežkov (po poizvedbah) v 6. razredu. 24. junij 2014 – torek - Razdelitev obvestil o dosežku za ucence 6. razreda. V šolskem letu 2013/2014 bo tretji predmet iz katerega bodo preverjani ucenci 9. razreda – FIZIKA. PODROBNEJŠA NAVODILA O ŠOLSKEM KOLEDARJU ZA OSNOVNE ŠOLE ZA ŠOLSKO LETO 2013/2014 2 0 1 3 ponedeljek 2. september ZACETEK POUKA ponedeljek - sreda 28. – 30. oktober JESENSKE POCITNICE cetrtek 31. oktober DAN REFORMACIJE petek 1. november DAN SPOMINA NA MRTVE torek 24. december POUK IN PROSLAVA PRED DNEVOM SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI sreda 25. december BOŽIC cetrtek 26. december DAN SAMOSTOJNOSTI IN ENOSTNOSTI petek – torek 27. –31. december NOVOLETNE POCITNICE 2 0 1 4 sreda 1. januar NOVO LETO petek 31. januar ZAKLJUCEK 1. OC. OBDOBJA petek 7. februar PROSLAVA PRED KULTURNIM PRAZNIKOM sobota 8. februar SLOVENSKI KULTURNI PRAZNIK petek in sobota 14.-15. februar INFORMATIVNA DNEVA ponedeljek - petek 17.-21. februar ZIMSKE POCITNICE ponedeljek 21. april VELIKONOCNI PONEDELJEK nedelja 27. april DAN UPORA PROTI OKUPATORJU ponedeljek - sreda 28.-30. april PRVOMAJSKE POCITNICE cetrtek - petek 1. – 2. maj PRAZNIK DELA petek 13. junij ZAKLJUCEK POUKA ZA UCENCE 9. RAZREDA torek 24. junij ZAKLJUCEK POUKA ZA UCENCE OD 1. – 8. RAZREDA IN PROSLAVA OB DNEVU DRŽAVNOSTI sreda 25. junij DAN DRŽAVNOSTI cetrtek - petek 26. 6. – 29. 8. POLETNE POCITNICE UCITELJI I. TRILETJE RAZRED UCITELJ OPOMBE ODD. POD. BIV. 1. A Simona GLAVIC Antonija BOZOVICAR - Veroni CERAR, - Ksenja PIŠLJAR, (Katja ZIBELNIK) - Petra ŠIBELJA GORŠE 1. B Andreja KOGOJ Barbara LUŠINA 2. A Andreja MUTEC 2. B Tatjana DIACI 3. A Vesna BOZOVICAR 3. B Barbara BURJAK II. TRILETJE (4. in 5. razred – razredniki) RAZRED UCITELJ OPOMBE ODD. POD. BIV. 4. A Mojca TRCEK - Ucitelji predmetne stopnje 4. B Simona VIDNER 5. A Barbara LUŠINA 5. B Maja F. CIRMAN Katarina Rožmanec, Polona Kolenc Predmet: TJA PREDMETNA STOPNJA Razred Mat. uciln. UCITELJ PREDMET OPOMBE 6. A TJA Polona KOLENC TJA 6. B TIT Branko BIZJAK ŠPORT, IV 7. A GEO Marinka ZDEŠAR GEO, ZGO, 7. B SLJ1 Kristina GRUDEN REYA SLJ, IV 8. A BIO Ana PECEK ŠPORT, IV, 8. B SLJ2 Živa MRZLIKAR SLJ, 9. A FIZ Tea KUNSTELJ ZGD, GEO, DKE,IV, 9. B MAT Karin VEBER MAT, IV, Jožica GOLOB PETRIC GOS, Mojca BEZAMOVSKI FIZ, IV, Katarina ROŽMANEC TJA, Breda PODOBNIKAR MAT, Nina JAKOP IV NEM (1., 2, 3), Jasna SAMARIN LVZ, IV, Izidor LICER TIT, Jelica MIŠIC GVZ, Marjetka FERLAN BIO, NAR, KE, vodja ŠP, IV, Mojca PODOBNIKAR SLJ Nataša BIBER Sp. ped. - defektolog Petra PREVEC Svetovalna delavka Tina JERMAN Socialna pedagoginja Zvonka ŠPANGER Knjižnicarka Janez MALOVRH Org. racunalništva DODATNI POUK Ucencem z boljšim ucnim uspehom, ki pri posameznih predmetih presegajo dolocene standarde znanja, je namenjen dodatni pouk. S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z razlicnimi metodami dela, kot so samostojno ucenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, podpira doseganje višjih ucnih ciljev. Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru. DOPOLNILNI POUK Ucencem, ki poleg rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi in pomoc ucitelja, je namenjen dopolnilni pouk. Z drugacnim nacinom dela ucenci lažje osvojijo temeljne ucne cilje. Poteka po urniku, objavljenem v septembru. Urnik dodatnega in dopolnilnega pouka je objavljen na oglasni deski pri vhodu v šoli in v vsaki ucilnici. DELO Z NADARJENIMI UCENCI Delo z nadarjenimi ucenci ima veliko vlogo v organizaciji življenja in dela šole. Samo delo bo razdeljeno na dva dela: - evidentiranje in identificiranje nadarjenih ucencev, - delo v okviru pouka, projektov, interesnih dejavnosti, raziskovalnih nalog, itn. Za delo z nadarjenimi ucenci namenjamo na šoli preko 300 pedagoških ur. Delo z nadarjenimi bo vodila in usklajevala psihologinja Petra Prevec. ŠOLE V NARAVI, TABORJENJA - Zimska šola v naravi (Ribnica na Pohorju), 6. razred, 27. – 31. 1. 2014. - Letna šola v naravi (Hotel Salinera, Strunjan), 4. razred, 16. – 20. 6. 2014. DNEVI DEJAVNOSTI - 5. razred (Postonjska jama, november 2013) 1 DAN - 6. razred (Arboretum, 16. 10. 2013) 1 DAN - 6. razred (Bistra, 25. 2. 2014) 1 DAN - 8. razred (Po Prešernovih stopinjah, 26. 9. 2013) 1 DAN - 9. Razred (Lokev in tržaški kras, oktober 2013) 1 DAN - 9. razred (Eko Terme Snovik, 23. 12. 2013) 1 DAN - 9. razred (Kraški rob, 13. 3. 2014) 1 DAN - Vaja: evakuacija – oktober 2013 ŠOLSKI RED V želji, da bi se med seboj dobro razumeli in pocutili, moramo upoštevati šolski red. 1. ODSOTNOST UCITELJA Ce ucitelja ni k pouku pet minut po zvonjenju, mora ucenec reditelj javiti odsotnost pomocnici ravnatelja, ravnatelju ali v tajništvo. 2. IZHOD IZ ŠOLE Med poukom je prepovedan izhod iz šole brez dovoljenja. Z vsakodnevnim prihodom v šolo moramo prevzeti vsak svojo odgovornost. Težko bi razložili staršem ob morebitni nesreci, da skrbimo za njihovega otroka le med urami. 3. ODMORI Med odmori se ucenci ne zadržujejo v razredih, le-te ucitelj ob izhodu zaklene. Redni (kratki) odmori pomenijo cas za menjavo prostorov in opravljanje higienskih potreb. 4. UREJENOST Za red in cistoco v razredu je odgovoren vsak ucenec. Ucenci skrbijo, da je ucilnica cista in prijetna. V šoli je obvezna uporaba ustreznih copat, razen pri pouku športne vzgoje. Uporaba športnih copat (superg) in drugih obuval ni dovoljena. Ucenca reditelja imata naslednje dolžnosti: - med odmorom in po pouku pobrišeta tablo, - na zacetku vsake ure javita ucitelju odsotne ucence in ga obvestita o drugih spremembah v razredu, - po koncanem pouku zadnja zapustita razred, pospravita ucila, zapreta okna, ugasneta luci. 5. MALICA IN KOSILO Šolsko malico in kosilo pripravlja osebje kuhinje. V jedilnici so prisotni razredniki (1. triada) oziroma dežurni ucitelji cel odmor. Ucenci prihajajo h kosilu po urniku v spremstvu ucitelja, ki je imel peto uro pouk. Pocakajo v vrsti, pri cakanju se ne prerivajo, ne prehitevajo in preglasno pogovarjajo. V casu kosila so v jedilnici prisotni dežurni ucitelji. Izven urnika posamezni ucenci ne smejo prihajati h kosilu. Pri mizah se ucenci obnašajo kulturno in strpno ter uporabljajo jedilni pribor. Odnašanje hrane iz jedilnice ni dovoljeno. 6. UPORABA PROSTORA IN OPREME Po prostorih šole ni dovoljeno tekanje in povzrocanje hrupa. Ucitelji in ucenci odgovarjajo za opremo, ucila in drugi šolski inventar. Škodo, ki je storjena zaradi razgrajanja, ocitne nepazljivosti in malomarnosti, morajo poravnati starši storilca. 7. MEDSEBOJNI ODNOSI V naše skupno življenje sodi tudi primeren odnos do drugega ucenca in do vseh odraslih. Znamo jih pozdraviti, se jim zahvaliti, se jim opraviciti, jih prositi … Ne pozabi, da besedi prosim in hvala, delata »cudeže«. HIŠNI RED Na podlagi 17. in 24. clena Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno izobraževalnega zavoda Osnovne šole DOBROVA (Uradni list RS, št. 50/2010 z dne, 24. 6. 2010) ter v skladu z 31. a clenom Zo OŠ (UPB3, Ur.l. 81/06) in po predhodno opravljeni obravnavi na svetu staršev, svetu šole in uciteljskem zboru, je ravnatelj šole sprejel in potrdil HIŠNI RED ŠOLE: Osnovna šola DOBROVA doloca s hišnim redom vprašanja pomembna za nemoteno življenje in delo v šoli, in sicer: 1. splošne dolocbe, 2. obmocje šole in površine, ki sodijo v šolski prostor, 3. poslovni cas in uradne ure, 4. uporaba šolskega prostora, 5. organizacija nadzora, 6. ukrepi za zagotavljanje varnosti, 7. vzdrževanje reda in cistoce, 8. prehodne in koncne dolocbe. 1. SPLOŠNE DOLOCBE 1.1 Ucenci in delavci šole ter zunanji obiskovalci so dolžni prispevati k: - uresnicevanju ciljev in programov šole, - varnosti udeležencev vzgojno izobraževalnega procesa, - urejenosti, cistoci, disciplini in prijetnemu pocutju na šoli, - preprecevanju škode. Dolocila hišnega reda veljajo in jih morajo spoštovati vsi zaposleni, ucenci in drugi udeleženci vzgoje in izobraževanja. 1.2 Dolocila hišnega reda, ki se nanašajo na vedenje ucencev, upoštevanje navodil uciteljev in spremljevalcev ipd., veljajo tudi pri: - programih in dejavnostih, ki jih šola organizirano izvaja na drugih lokacijah, npr. športni, kulturni, tehniški, naravoslovni dnevi, ekskurzije, šola v naravi, življenje v naravi ipd., - na prireditvah in predstavah, ki se jih ucenci udeležujejo v organizaciji šole ter - na poti od in do šolskega avtobusnega postajališca. 1.3 Odgovornost šole v šolskem prostoru velja za cas, ko poteka ucno-vzgojni proces in druge organizirane dejavnosti. 1.4 Uporaba hišnega reda velja za celotno šolski prostor, površine in zgradbe. Vsaka dislocirana enota ima hišni red, ki vkljucuje poleg skupnih dolocil še dolocila specificna za enoto. Ce so v zgradbi, ki jo uporablja šola tudi drugi uporabniki, sprejmejo hišni red vsi uporabniki soglasno. 2. OBMOCJE ŠOLE IN POVRŠINE, KI SODIJO V ŠOLSKI PROSTOR Obmocje šolskega prostora zajema vse površine, ki jih je ustanovitelj dal šoli v upravljanje ali pa samo v uporabo, katere šola vzdržuje in za njih skrbi kot dober gospodar. 2.1 Obmocje šolskega prostora V skladu z Vzgojnim nacrtom in hišnim redom šole je dolocen naslednji šolski prostor: • VRTEC DOBROVA (vrtec in ves prostor z igrišci in igrali, ki je znotraj žicne ograde), • ŠOLA (šola, športna dvorana, asfaltna površina pri vhodu v šolo, Igrišca ob športni dvorani, vse dovozne poti k šoli), • VRTEC BREZJE (vrtec in vse površine znotraj ograde). 2.2 Funkcionalno zemljišce šole je obmocje namenjeno ucencem za uporabo v casu pouka, med odmorom in med drugimi organiziranimi oblikami vzgojno-izobraževalnega dela. Pod pripadajoce funkcionalno zemljišce se šteje: • šolsko dvorišce, • športno igrišce, • ograjene površine, • ekonomsko dvorišce ter • površine ob zgradbah, ki jih šola uporablja za vzgojno-izobraževalno delo in varen prihod v šolo. 3. POSLOVNI CAS IN URADNE URE 3.1 Poslovni cas šole Šola posluje pet dni v tednu, in sicer v ponedeljek, torek, sredo, cetrtek in petek, in sicer: Jutranje varstvo od 6.30 do 8.20 Redni pouk od 8.20 do 14.35 Podaljšano bivanje od 12.10 do 16.30 Popoldanske dejavnosti v organizaciji šole od 14.35 do 17.00 GLAVNI VHOD (vhod za ucence II. in III. triade) je v casu od 8.20–13.00 ure ZAPRT. Vhod in izhod v tem casu je skozi vhod 1. TRIADE. Poslovni cas ob sobotah je dolocen s šolskim koledarjem. Ravnatelj lahko v izjemnih okolišcinah (primer višje sile, prireditve …) odredi, da šola zacasno posluje tudi v soboto, nedeljo, na državni praznik ali na drug z zakonom dolocen dela prost dan. 3.2 Uradne ure Zavod ima uradne ure vsak dan v tednu, in sicer: DAN OD DO OD DO Ponedeljek 10.00 12.00 13.00 14.00 Torek 10.00 12.00 13.00 14.00 Sredo 10.00 12.00 13.00 14.00 Cetrtek 10.00 12.00 13.00 14.00 Petek 10.00 13.00 / / - Uradne ure so namenjene poslovanju z uporabniki storitev. - Uradne ure se praviloma dolocijo v okviru poslovnega casa šole. - Šola ima uradne ure vsak dan v dopoldanskem in v popoldanskem casu, v skupnem obsegu 15 ur, od tega v popoldanskem casu 5 ur. - Prejšnji odstavek ne velja za ravnatelja šole. Zaposleni, ki imajo uradne ure, imajo malico pred uradnimi urami ali po uradnih urah, toda ne po 14.00 uri. Glede na naravo dela in vrsto nalog imajo pedagoški delavci dolocen cas za sodelovanje s starši, in sicer: - skupne in individualne govorilne ure, - roditeljske sestanke in - druge oblike dela s starši kar je doloceno z letnim delovnim nacrtom šole. 3.3 Objava uradnih ur Uradne ure morajo biti objavljene v publikaciji in na spletni strani ter na vratih poslovnega prostora. V casu pouka prostih dni šola se poslovni cas in uradne ure dolocijo glede na organizacijo dela in organizacijo letnih dopustov. PREDMETNIK V šolskem letu 2013/14 bomo realizirali 190 dni pouka (deveti razred 183 dni). Med šolske dni štejemo: dneve pouka, športne, kulturne, tehniške in naravoslovne dneve, šole v naravi, tabore, celodnevne ekskurzije itd. PREDMETNIK OSNOVNE ŠOLE PREDMET RAZRED 1. r. 2. r. 3. r. 4. r. 5. r. 6. r. 7. r. 8. r. 9. r. Slovenski jezik 6 7 7 5 5 5 4 3,5 4,5 Matematika 4 4 5 5 4 4 4 4 4 Tuji jezik 2 3 4 4 3 3 Likovna vzgoja 2 2 2 2 2 1 1 1 1 Glasbena vzgoja 2 2 2 1,5 1,5 1 1 1 1 Družba 2 3 Geografija 1 2 1,5 2 Zgodovina 1 2 2 2 Etika in družba 1 1 Spoznavanje okolja 3 3 3 Fizika 2 2 Kemija 2 2 Biologija 1,5 2 Naravoslovje 2 3 Naravoslovje in tehnika 3 3 Tehnika in tehnologija 2 1 1 Gospodinjstvo 1 1,5 Športna vzgoja 3 3 3 3 3 3 2 2 2 Predmet 1 2/1 2/1 2/1 Predmet 2 1 1 1 Predmet 3 1 1 1 Oddelcna skupnost 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 PROJEKTI Naši ucitelji stalno išcejo nove poti in nacine dela z ucenci. Ustvarjanje projektov je postalo stalno delo kot oblika spodbujanja in razvijanja inovacijskih dejavnosti pri ucencih. 1. Zdrava šola – SIMONA GLAVIC 2. Projekt »SAMOEVALVACIJA ŠOLE« - KOMISIJA ZA KAKOVOST 3. Športni program "Zlati soncek" za ucence 1.– 3. razreda – ANA PECEK 4. Športni program "Krpan" za ucence 4. – 6. razreda – ANA PECEK 5. Projekt »ŠPORTNO VZGOJNI KARTON« - BRANKO BIZJAK 6. Projekt »NAUCIMO SE PLAVATI« - ANA PECEK 1. termin: – preverjanje plavanja 6. razred) 2. termin: 5. – 9. 5. 2014 (plavalni tecaj za ucence 3. razreda) 3. termin: 12. – 16. 5. 2014 (plavalni tecaj za ucence 1. razreda) 7. Sodelovanje z akrobatsko skupino, nogometno ekipo in ekipo med dvema ognjema v ŠKL – A. PECEK, B. BIZJAK, S. GLAVIC 8. Športna šola (športna tekmovanja – ucenci, starši, delavci šole) B. BIZJAK 9. IX. DAN NA DOBROVI (zakljucna športna in kulturna prireditev ob zakljucku šolskega leta) B. BURJAK in V. BOZOVICAR 10. Evropska vas – ZVONKA ŠPANGER 11. Organizacija, izvedba in sodelovanje v programih šolskih športnih tekmovanj. ANA PECEK, BRANKO BIZJAK 12. Organizacija, izvedba in sodelovanje na tekmovanjih znanja. UCITELJI NOSILCI PREDMETOV 13. Projekt »RASTEM S KNJIGO« - nacionalni projekt – ZVONKA ŠPANGER 14. Projekt »NAŠA MALA KNJIŽNICA« za ucence 3. razreda – BARBARA BURJAK, VESNA BOZOVICAR 15. Projekt »DECEMBER PRESENECA – 1. triada – AKTIV 1. TRIADE 16. Projekt »POLICIST LEON« - 5. A/B – PP VIC RAZREDNICARKE 5. A/B 17. NOVOLETNI SEJEM – MAJA FONDA CIRMAN 18. MESEC POŽARNE VARNOSTI in EVAKUACIJA ŠOLE – RAVNATELJ 19. TEKMOVANJE ZA CISTE ZOBE OB ZDRAVI PREHRANI. RS ZD Vic 20. Projekt »PROSTOVOLJSTVO – krepitev vrednot nenasilja – NATAŠA BIBER, KSENJA PIŠLJAR 21. Projekt CAP – program za preventivo zlorabe otrok – PETRA PREVEC, SIMONA GLAVIC 22. Projekt »SHEMA ŠOLSKEGA SADJA« - MARJETKA FERLAN 23. Projekt »LOCUJEMO ODPADKE« - aktiv OPB – cela šola 24. Projekt »BRALNA KNJIŽICA« - aktiv OPB. 25. Projekt »O2 ZA VSAKEGA« - vrstniške delavnice o posledicah aktivnega in pasivnega kajenja za ucence 7. razreda - Zdrava šola 26. SIMBIOZA – KARIN VEBER 27. COMENIUS – KATARINA ROŽMANEC 28. Projekt »POMAGAM PRVI« - MARJETKA FERLAN 29. Tekmovanje v znanju o SLADKORNI BOLEZNI. JOŽI GOLOB PETRIC 30. NOC V KNJIŽNICI- ZVONKA ŠPANGER, BARBARA BURJAK 31. KNJIŽNI CEKAR - ZVONKA ŠPANGER, razrednicarke 32. KNJIŽNA CAJANKA – ZVONKA ŠPANGER, BARBARA BURJAK 33. MOJA NAJLJUBŠA KNJIGA – ZVONKA ŠPANGER Ucitelji v letnih pripravah nacrtujejo tudi krajše projekte, ki jih izvajajo z ucenci v okviru rednega pouka ali znotraj interesnih dejavnosti. PRAVILNIKI - VZGOJNI NACRT ŠOLE (potrjen na Svetu šole, 22. 4. 2009) - Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja - Pravilnik o hišnem redu - Pravilnik o prilagajanju šolske obveznosti - Pravilnik o šolski prehrani. Vsi omenjene pravilniki so objavljeni na spletnih straneh šole. KROŽKI IN DEJAVNOSTI Ucitelj/mentor naziv dejavnosti Simona GLAVIC Športni krožek (2. – 3. razred) Andreja KOGOJ Pravljicni (1. – 3. razred) Andreja MUTEC Gibalne igre (1. razred) Tatjana DIACI Raznolika ustvarjalnica (2. – 3. r.) Antonija BOZOVICAR Dramski krožek (4. – 5. razred) Barbara BURJAK Ustvarjalne delavnice (1. – 4. r.) Vesna BOZOVICAR Glasbene delavnice (2, - 4. r.) Mojca TRCEK Igre, ki se jih radi igramo (4. r.) Simona VIDNER Lego svet (4. razred) Jelica MIŠIC OPZ, MPZ, klavir Kristina GRUEDEN REYA Dramski krožek Zvonka ŠPANGER Male sive celice Zvonka ŠPANGER Vesela šola Zvonka ŠPANGER Knjižnicarski krožek Izidor LICER Tehnicni krožek Izidor LICER Robotika Maja FONDA CIRMAN Kiparstvo Jasna SAMARIN Likovno ustvarjanje Ksenija PIŠLJAR Rocne spretnosti (4. razred) Marjetka FERLAN Prva pomoc; Zelišca; Marjetka FERLAN Naravoslovne delavnice Joži GOLOB PETRIC Kuharski krožek; Sladkorna bolezen Živa MRZLIKAR Novinarski krožek Ana PECEK Športni krožek (ucenke 4. – 9. r.) Ana PECEK ŠKL Ana PECEK Gimnastika (ucenke 2. – 8. r.) Branko BIZJAK Gimnastika (ucenci 2. – 9. r.) Branko BIZJAK Košarka (ucenci 2. – 4. r.) Branko BIZJAK Košarka (ucenci (5. – 9. r.) Nataša KOŠMERL Foto krožek Irena CICMIR VESTIC Francošcina (1. – 5. razred) POHVALE, PRIZNANJA, DIPLOME Ob koncu šolskega leta želimo ucence še posebej nagraditi za uspešno delo pri ucenju, interesnih dejavnostih in delu v oddelcni skupnosti. Ravnatelj na slovesni podelitvi ob zakljucku šolskega leta podeljuje: • pohvale ucencem za prizadevno delo v interesnih dejavnostih, • priznanja za doseženi ucni uspeh, • knjižne in prakticne nagrade. DIFERENCIJA Na podlagi sklepov strokovnih aktivov, sklepa konference z dne, 24. 4. 2013 bomo v šolskem letu 2013/14 izvajali naslednje oblike diferenciacije: 1.–3. razred – NOTRANJA DIFERENCIACIJA, 4.–7. razred – NOTRANJA DIFERENCIACIJA, 8. razred – DELO V HETEROGENIH SKUPINAH, 9. razred – DELO V HETEROGENIH SKUPINAH. PREVERJANJE in OCENJEVANJE Preverjanje in ocenjevanje bo potekalo v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju (objavljen tudi na spletnih straneh šole). ŠOLSKI OKOLIŠ Naš šolski okoliš zajema naslednje kraje: Brezje, Dobrova, Draževnik, Gabrje, Hruševo, Komanija, Osredek, Podsmreka, Razori, Stranska vas in Šujica. PREVOZI Ucenci šole, ki so od šole oddaljeni vec kot 4 km, in tisti, ki hodijo v šolo ob glavnih prometnicah, imajo zagotovljen prevoz v šolo in iz šole s šolskim avtobusom. Casi prevozov in postajališc bodo objavljeni na tabli za obvestila in posredovani ucencem. Ucenci, ki cakate na avtobus, pazite na svojo varnost in bodite prijazni drug do drugega! Še posebej bodite pozorni do mlajših ucencev in do ucencev, ki so v tem šolskem letu postali šolarji. Ucenci cakajo na avtobus v garderobah in ne motijo pouka. Na avtobus vstopajo na parkirišcu pred šolo. VARNA POT V ŠOLO Otrok naj gre v šolo pravocasno. Ucenci, ki prihajate peš, hodite po plocniku. Starši, ucence 1. razreda pospremite sami do šole in jih poucite o nevarnostih na poti v šolo. Ucenci prvega in drugega razreda naj nosijo okoli vratu rumene rutice. PRIHOD V ŠOLO S KOLESI, MOTORJI, ROLERJI IN ROLKAMI JE PREPOVEDAN. UPORABNE INFORMACIJE Rdeci križ Slovenije, Glavni odbor Slovenije, Mirje 19, Ljubljana, tel.: 01/ 241 43 00 Mladinsko informativno svetovalno središce Slovenije (MISS), Kunaverjeva 2–4, Ljubljana, tel.: 01/ 510 16 70 Dispanzer za zdravstveno varstvo šolskih otrok in mladine, Posvetovalnica za mlade, Metelkova 9, Ljubljana, tel.: 01/ 472 37 00 (od 7. do 13. ure, pon. od 14. do 19. ure) Ginekološka klinika Ljubljana, Šlajmerjeva 2, ginekološko svetovanje za mlade, tel.: 01/ 522 60 60 (dogovor po telefonu vsak dan od 8. do 14. ure) Center za mentalno zdravje, Oddelek za mladostnike, Zaloška c. 29, Ljubljana, tel.: 01/ 587 49 00 UP, Društvo za pomoc zasvojencem in njihovim svojcem, Miklošiceva 16, Ljubljana, tel.: 01/ 434 25 70 IZIDA, Kotnikova 2, Ljubljana – pomoc pri odlocitvi za dolocen poklic, poklicno svetovanje, tel.: 031/ 649 137; 041/ 270 016 Odprti telefon šolskega ministra, tel.: 080 22 22 (vsak zadnji ponedeljek v mesecu, od 15. do 18. ure) Klic v duševni stiski tel.: 01/ 520 99 00 SOS telefon za žrtve nasilja tel.: 080/ 11 55 SAMARIJAN, klic v duševni stiski, tel.: 080/ 11 13 (dan in noc, vse dni v letu) TOM – telefon otrok in mladostnikov, tel: 080/ 12 34 SUBVENCIONIRANA ŠOLA V NARAVI Spoštovani starši! Tudi v letošnjem letu bo Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport subvencioniralo šolo v naravi upravicenim ucencem. Vsi zainteresirani starši izpolnite vlogo z nekaterimi osebnimi podatki. S podpisom hkrati izjavljate, da se s takim zbiranjem podatkov strinjate. Vloga za subvencionirano šolo v naravi Ime in priimek nosilca: ____________________________ Ime in priimek otrok za katere želite razred uveljavljati regres: _________________________ ___________ _________________________ ___________ _________________________ ___________ Višina otroških dodatkov, ki jih prejemate za vse otroke – priložite fotokopijo odlocbe (2012) _________________________ Koliko otrok v družini je nepreskrbljenih? _________________________ Ali ste samohranilka/ec? DA NE OPOMBE: (opišite morebitno brezposelnost, daljšo bolniško odsotnost in drugo socialno problematiko). _______________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Podpis staršev: _________________ VLOGO ODDAJTE DO 20. SEPTEMBRA 2013.