Osnutek Na podlagi 16. in 23. člena zakona o financiranju splošnih druž-benih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78) in 190. člena statuta občine Ljubljana-Siška (Urad-ni list SRS, št. 2/78, 31/81 in 8/82) je skupščina občine Ljubljana- Šiška na..........seji zbora združenega dela m ..........seji zbora krajevnih skupnosti dne.........sprejela ODLOK o proračunu občine Ljubljana-Šiška za leto 1984 1. člen S proračunom skupščine občine Ljubljana-Šiška (v nadaljnjem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financi-ranje splošnih družbenih potreb v občini Ljubljana-Šiška. 2. člen Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1984 zašajo in se razporedijo: — za razporeditev po posebnem delu proračuna — za razporeditev v tekočo proračunsko rezervo in obveznosti iz preteklih let din 648,365.000 383,174.000 3,500.000 12 za združevanje sredstev v Ljubljani za intervencije v gospodarstvu, za kompenzacije in blagovne rezerve din 165,317.000 96,374.000 Pregled prihodkov in njihova razporeditev je zajeta v bilanci prihodkov in v posebnem delu proračuna, kar je sestavni del ob-činskega proračuna. 3. člen Občina Ljubljana-Šiška odstopa skupščini mesta Ljubljane del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi mesto na podlagi dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu Ljubljana za leto 1984 s svojim pro-računom. Občina Ljubljana-Šiška pooblašča Službo družbenega knjigo-vodstva, podružnico Ljubljana, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih in prehodnih računov odvaja v proračun mesta 28,13% vseh tekočih izvirnih prihodkov, razen od prihodkov od turističnih taks, taks na promet parklarjev in kopitarjev ter lastnih prihodkov uprav-nih organov, vendar največ do zneska 165,317.000 din. 4. člen Občina Ljubljana-Šiška namenja del prihodkov za intervencije v gospodarstvu, kot so: intervencije v kmetijstvu in porabi hrane in druge dogovorjene gospodarske posege. Občina Ljubljana-Šiška pooblašča Službo družbenega knjigo-vodstva, podružico Ljubljana, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih in prehodnih računov odvaja na posebno partijo proračuna mesta Ljubljane 10,94% vseh tekočih — izvirnih prihodkov, razen od prihodkov od turističnih taks. taks na promet parklarjev in kopi-tarjev ter laslnih prihodkov upravnih organov, vendar največ do zneska 64,277.000 din. Proračunski prihodki, ki presegajo dovoljeno raven splošne po-rabe, bodo izločeni na posebno partijo proračuna pri skupščini mesta Ljubljane. 5. člen Turistične takse se uporabljajo za pospeševanje turističnih de-javnosti in se združujejo na ravni mesta, vendar največ do zneska 2,565.000 din. 6. člen Takse na promet parklarjev in kopitarjev se samo evidenčno izkazujejo v proračunu občine in se združujejo na posebni račun za zdravstveno varstvo živali pri skupščini mesta Ljubljane, vendar največ do zneska 1,820.000 din. 7. člen Lastni prihodki upravnih organov se uporabljajo za namene, določene v proračunu, vendar največ do zneska 22,530.000 din. 8. člen Od izvirnih prihodkov po 2. členu tega odloka, zmanjšanih za odstopljene prihodke mestnemu proračunu po 3. in 4. členu tega odloka, se 1 % izloča v sredstva rezerv proračuna. 9. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Siška (v nadaljnjem besedilu: izvršni svet). Sred-stva občinskega proračuna se med letom delijo praviloma enako-merno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov. Izvršni svet sme, če nastanejo pri izvajanju nalog nepričakovane težave, ali če se odloči za varčnejšo in bolj smotrno porabo sred-stev zaradi ohranitve proračunskega ravnotežja spremeniti na-men in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posebne namene. 10. člen Sredstva, ki jih delavci v občinskih upravnih organih pridobivajo kot dohodek delovnih skupnosti, se bodo povečala v skladu s sprejetimi dogovori. V primeru, da se bodo osebni dohodki v go-spodarstvu občine med letom povečali nad načrtovano rastjo, bo skupščina občine z rebalansom proračuna zagotovila dodatna sredstva za povečanje osebnih dohodkov. 11. člen Iz razporejenih prihodkov v posebnem delu proračuna se naka-zujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim porabnikom: — upravnim organom in skupni strokovni službi občine ter sa-mostojnim organom mesta in regije, — pravosodnim organom, — družbenopolitičnim organizacijam in društvom, — upravi za Ijudsko in teritorialno obrambo, — krajevnim skupnostim in drugim samoupravnim skupnostim, — skupnosti slovenskih občin, skupnosti občin Ijubljanske regije in stalni konferenci mest v Jugoslaviji, — posebnim računom proračuna in drugim neposrednim porab-nikom proračuna. Sredstva, navedena v 3., 4., 5., 6., 7. in 11. členu tega odloka se nakazujejo neposredno iz proračuna. 12. člen Nosilci sredstev so naslednji: Izvršni svet za: reševanje stanovanjskih vprašanj funkcionarjev DPS, DPO in delavce milice, za sofinanciranje doma milice v Šiški. Skupna strokovna služba za: dejavnost občine, izvršnega sveta, informativno in dokumentacijsko dejavnost. Komite za družbene dejavnosti za: sredstva za dejavnost SIS, za uveljavitev temeljnih pravic borcev NOV, VVI, vzdrževanje in postavitev spomenikov in spominskih obeležij NOB, sofinanciranje Poti spominov in tovarištva, Muzeja revolucije, sredstev za social-no skrbstvo in zdravstveno varstvo. Komite za družbeno planiranje in gospodarstvo za: znanstveno dejavnost, intervencije — gospodarski posegi v gospodarstvu, dopolnilna sredstva SIS, sofinanciranje RTC Krvavec in Velika planina, za kratkoročno, srednjeročno in dolgoročno planiranje. Komite za urejanje prostora za: komunalno dejavnost. Sekretariat za občo upravo: dejavnost pravosodja, krajevnih skupnosti in kadrovske politike. Sekretariat za Ijudsko obrambo: za dejavnost varnosti in druž-bene samozaščite. Sekretariat za finance in proračun: za odplačilo kreditov. Štab za teritorialno obrambo za: teritorialno obrambo. 13. člen Uporabniki morajo sredstva, ki jih sprejemajo iz proračuna ob-čine, uporabljati za namene, za katere so jim bila dana, skladno s predpisi, dogovori oz. sporazumi o njihovi uporabi. Za izvajanje tega člena sta odgovorna odredbodajalec in vodja računovodstva. 14. člen Upravni organi in drugi uporabniki sredstev morajo opraviti svoje naloge iz svojega delovnega področja v mejah sredstev, ki so jim določena s tem proračunom. Uporabniki ne smejo na račun ob-činskega proračuna prevzemati obveznosti, katere bi presegale zneske, določene v tem proračunu, razen če se s posebnim aktom oz. dogovorom skupščine ne določi drugače. Upravni organi, ki se financirajo iz občinskega proračuna oz. delovne skupnosti, smejo prevzemati obveznosti po pogodbah in sporazumih le v mejah sredstev, ki so jim odobrena s proračunom. 15. člen Vsi prihodki, ki jih upravni organi ustvarijo s svojo dejavnostjo, ali za delo s pogodbami, so prihodek občinskega proračuna, razen če se z odlokom izvršnega sveta ne določi drugače. Za prihodke upravnih organov v smislu prejšnjega odstavka se ne štejejo prihodki prejeti od prodaje najdenih predmetov, na-bavne vrednosti pri prodaji tiskovin in obrazcev, dejanskih stro-škov uporabe občinske stavbe po drugih uporabnikih in od raz-množevanja ter fotokopiranja. 16. člen Za zakonito in smotrno uporabo sredstev, ki so upravnemu or-ganu in skupni strokovni službi odobrena v občinskem proračunu, je odgovoren funkcionar, ki vodi upravni organ in skupno stro-kovno službo oz. druga pooblaščena oseba kot odredbodajalec. Poleg odredbodajalca je za zakonito porabo sredstev odgovoren tudi vodja računovodstva. 17. člen Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je predsed-nik izvršnega sveta. 18. člen Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: 1. o prenosu sredstev med posameznimi postavkami občin-skega proračuna, 13 , . 2. o uporabi sredstev rezeiV do višine 1,500.000 din za posa- Kadar prihodki med letom ne pritekajo enakomerno, odloča mezne primere, v izrednih razmerah (potres, poplava) pa v višini o začasni omejitvi sredstev izvršni svet. razpoložljivih sredstev, za izdatke iz 1. točke 39. člena zakona Vprimeru, da prihodki proračuna za leto 1984nebododoseženi o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih v predvideni višini, se v skladu z določbami 8. člena tega odloka skupnostih (Uradni list SRS, št. 39/74 in 4/78), zmanjša poraba. 3. o uporabi sredstev »tekoče proračunske rezerve« za na- mene, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali 20. člen zanje ni bilo predvidenih zadostnih sredstev, B|| prihodkov jn Odhodkov je sestavni del tega odloka. 4. da začasno uporabi sredstva rezerv, če pnhodki pntekajo ne- v enakomerno, vrniti se morajo do konca leta 1984. 21 člen 19. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS, Sekretariat za finance in proračun spremlja pri proračunskih uP°rabl)a f» se od 1. januarja 1984. Predsednica porabnikih porabo sredstev, ki se jim zagotavlja iz proračuna in po skiiDščine občine Liubliana-Šiška potrebi predlaga izvršnemu svetu sprejem potrebnih ukrepov. skupseme 0DCinej.^iDijanaeS.Ska PREGLED IN RAZPOREDITEV PRIHOOKOV PRORAČUNA OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA ZA LETO 1984 TABELA I tontov Prihodk' SkuPa)din tontov Razporeditev prihodkov Skupaj din 70 Del presežka prihodkov, prenešen 40 Sredstva za delo upravnih organov 142,981.000 iz preteklega leta 1,290.000 41 Sredstva za posebne in druge namene 71 Davek od dohodka OZD 3,306.000 za delo upravnih organov 28,172.000 72 Prihodki od davkov od osebnih dohodkov 383,766.000 42 Sredstva za Ijudsko obrambo in družbeno 73 Prihodki od davka od prometa proizvodov samozaščito 5,392.000 in storitev ter od prometa nepremičnin in 43 Druge potrebe za intervencije v gospo- pravic 151,785.000 darstvu 34,339.000 74 Prihodki od davka na prihodek od premo- 44 Sredstva prenešena drugim DPS in SIS 243,338.000 ženja in premoženjskih pravic ter od dru- 45 Sredstva za družbene dejavnosti 19,365.000 gih davkov 50,325.000 46 Sredstva za druge splošne družbene po- 75 Prihodki od taks 17,424.000 trebe 67,818.000 77 Prihodki po posebnih predpisih in pri- 47 Izločanje v stalno proračunsko rezervo 4,573.000 hodki upravnih organov 40,036.000 48 Drugi odhodki 98,887.000 77 Drugi prihodki 433.000 — Tekoča proračunska rezerva 3,500.000 SKUPAJ PRIHODKI 648,365.000 SKUPAJ RAZPOREDITEV PRIHODKOV 648,365.000 BILANCA PRIHOOKOV IN RAZPOREDA PRIHODKOV PRORAČUNA OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA ZA LETO 1984 TABELA II Št. Št. wrcta ^hnHi, Plan oz. Ocena Plan lndeks poz. konta vrstaoanoaKa rebalans1983 1983 1984 5:4 6:5 A. PRIHODKI 1. 700 Del presežka prihodkov, prenešen iz preteklega leta 3,507.000 3,507.000 1,290.000 100 37 70 Del presežka prihodkov, prenešen iz preteklega ____________leta_____________________________________________3,507.000 3,507.000 1,290.000 100 37 2. 710 Davek iz dohodka POZD 2,733.000 2,733.000 3,306.000 100 121 _______71 Davek iz dohodka POZD_____________________.______2,733.000 2,733.000 3,306.000 100 121 3. 720 Davek iz osebnega dohodka delavcev 62,402.000 64,500.000 78,045.000 103 121 4. 721 Davek iz osebnega dohodka od samostojnega opravljanja obrti in drugih gospodarskih de- javnosti 179,174.000 173,863.000 204,216.000 97 117 5. 721 Davek iz osebnega dohodka od samostojnega opravljanja obrti in drugih negospodarskih de- javnosti 63,824.000 66,717.000 66,700.000 105 100 6. 722 Davek iz osebnega dohodka iz avtorskih pravic 27,500.000 26,500.000 29,945.000 96 113 7. 723 Davek iz osebnega dohodka iz kmet. dejavnosti 3,910.000 4,860.000 4,860.000 124 100 72 Prihodki od davkov iz osebnih dohodkov 336,810.000 336,440.000 383,766.000 100 114 ~a 732 Posebni obč. davek od prometa blaga 4,186.000 7,500.000 8,250.000 179 rtO 9. 732 Posebni občinski davek od prometa alkoholnih pijač 85,580.000 85,580.000 101,840.000 100 119 10. 734 Posebni občinski davek od plačil za storitve 14,688.000 14,688.000 17,625.000 100 120 11. 735 Davek od prometa nepremičnin in pravic 19,830.000 17,830.000 24,070.000 90 135 73 Prihodki od davka od prometa proizvodov in storitev ter od prometa nepremičnin in pravic 124,284.000 125,598.000 151,785.000 101 121 12. 740 Daveknaprihodekodpremož. pravic in premož. 13,269.000 8,848.000 11,060.000 67 125 13. 740 Davek na dohodek od stavb 8,536.000 8,536.000 9,389.000 100 110 14. 741 Davek na dediščine in darila 2,970.000 3,200.000 3,840.000 108 120 15. 741 Davek na tovorna vozila 350.000 400.000 — 114 — 16. 743 Davek od celotnega prihodka občanov 14,640.000 17,140.000 23,996.000 117 140 17. 748 Davek na dohodek od iger na srečo 1,450.000 1,700.000 2,040.000 117 120 74 Prihodki od davka na prihodek od premoženja in premoženjskih pravic ter od drugih davkov 41,215.000 39,824.000 50,325.000 97 126 14 ,¦ Št. Št. Plan oz. Ocena Plan _____lndeks poz. konta vrsIa ^00^ rebalans 1983 1984 5:4 6:5 18. 750 Upravnetakse 3,600.000 3,600.000 3,960.000 100 110 19. 750 Takse na promet parklarjev in kopitarjev ' • 1,650.000 1,650.000 1,820.000 100 110 20. 751 Komunalne takse za bivanje v turističnih krajih ' ¦ 2,230.000 2,230.000 2,565.000 100 115 21. 752 Sodnetakse 7,760.000 7,760.000 9,079.000 100 117 75 Prihodki od taks 15,240.000 15,240.000 17,424.000 100 U4 22. 770 Prihodki od denarnih kazni , 12,094.000 12,200.000 13,000.000 101 107 23. 771 Prihodki od organov in organizacij DPS — nelimitirani ¦ ' 22,530.000 23,820.000 27,036.000 106 114 24. 778 Drugi prihodki • , — 55.000 — — — "' '¦• 77 Prihodki po posebnih predpisih in prihodki ___________upravnih organov_________________________________34,624.000 36,075.000 40,036.000 104 111 SKUPAJ IZVIRNI PRIHODKI 554,906.000 555,910.000 646,642.000 100 116 25. 772 Prihodki od plačanih anuitet ¦ 433.000 433.000 433.000 100 100 26. 778 Vrnjena sredstva 19,399.000 19,399.000 — 100 — 77 Drugi prihodki ¦ -. : 19,832.000 19,832.000 433.000 100 i VSEGA PRIHODKI ZA RAZPOREDITEV 578,245.000 579,249.000 648,365.000 100 112 '! ¦¦;'¦'¦'¦"¦¦¦. ¦ . v' V , ¦¦-.. ¦: ; ¦ .. '. • ¦ . V - - TABELAIII Št. Št. vrstaodhodka Plan oz- ^**™ Plan lndeks poz. konta vrsta oanociKa rebalans 1983 1984 5:4 6:5 B. SKUPNI PRIHODKI ZA RAZPOREDITEV V POSEBNEM DELU PRORAČUNA 40 Sredstva za delo upravnih organov : 400 Sredstva za dehodek delovnih skupnosti , 1. 400-001 Sredstva za ošebne dohodke za delavce upravnih organov in skupne strokovne službe 68,799.000 73,241.000 87,157.000 106 119 2. 400-002 Sredstva za osebne dohodke za delavce teritorialne obrambe 2,920.000 3,267.000 3,888.000 112 119 3. 400-101 Sredstva za skupno porabo delavcem upravnih organov in skupne strokovne službe 7,105.000 7,298.000 8,685.000 103 119 4. 400-102 Sredstva za skupno porabo delavcem TO ' 102.000 75.000 89.000 74 119 _____________SKUPAJ 1-^t______________________________ 78,926.000 83,881.000 99,819.000 106 119 401 Sredstva za materialne stroške l 5. 401-001 Sredstva za materialne stroške upravnih . ' organov in skupne str. službe ' 31,309.000 29,383.000 33,629.000 92 114 6. 401-002 Sredstva za materialne stroške TO 978.000 658.000 823.000 67 125 _____________SKUPAJ 5—6__________________________________32,287.000 30,041.000 34,452.000 91 115 402 Sredstva amortizacije in opreme • 7. 402-001 Sredstva amortizacije upravnih organov '•"'¦''¦'.' in skupne strokovne službe 4,207.000 4,207.000 5,610.000 100 133 8. 402-002 Sklad opreme — sanacija dvigal in dopolnitev : računalniške opreme 3,500.000 3,500.000 3,100.000 100 89 SKUPAJ 7—8 7,707.000 7,707.000 8,710.000 100 TTŠ 40 SKUPAJ 1—8 118,920.000 121,629.000 142,981.000 102 118 41 Sredstva za posebne in daige namene za delo upravnih organov 410 Sredstva za osebne dohodke voljenih ' . in imenovanih funkcionarjev - 9. 410-001 Sredstva za osebne dohodke voljenih ., ¦-* ' ' in imenovanih funkcionarjev 10,308.000 9,845.000 11,716.000 96 119 10. 410-002 Sredstva skupne porabe voljenih in imenovanih funkcionarjev 192.000 192.000 228.000 100 119 _____________SKUPAJ 9—10_____________________________ 10,500.000 10,037.000 11,944.000 96 119 411 Šredstva za potne in selitvene stroške 11. 411-001 Potni stroški voljenih in imenovanih funkcionarjev in delegatov 125.000 125.000 125.000 100 100 415 Sredstva za investicije v osnovna sredstva 12. 415-001 Sredstva za investicije doma milice Šiška '/ .' 19,295.000 19,295.000 15,413.000 100 80 416 Sredstva za investicije v objekte in opremo družbenega standarda 13. 416-001 Reševanje stanovanjskih vprašanj delavcev ¦ DPSinDPO " 1,000.000 1,000.000 500.000 100 50 15 Št. Št. vrstaodhodka Plan oz Ocena Plan _____— poz. konta vrsta oanoaKa rebalans 1983 1984 5:4 6:5 418 Sredstva za delo drugih upravnih organov ¦..»-. 14. 418-001 Sredstva za zamenjavo osebnih izkaznic : 600.000 ^- • — — — 15. 418-002 Prlspevek stalni konferenci mest v Jugoslaviji 171.000 171.000 190.000 100 111 SKUPAJ 14—15 771.000 171.000 190.000 — — 41 SKUPAJ9—15 31,691.000 30,628.000 28,172.000 97 92 42 Sredstva za Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito 421 Sredstva za družbeno samozaščito . 16. 421-001 Sredstva za program nalog v družbenem sistemu ' 4,493.000 4,493.000 5,392.000 100 120 17. 421-002 Sredstva za nastavitvene rezerve ¦ 600.000 600.000 — 100 — 42 SKUPAJ 16—17____________________________ 5,093.000 5,093.000 5,392.000 100 106 43 Sredstva za spodbujanje razvoja intervencij . . v gospodarstvu 433 Druge potrebe in intervencije v gospodarstvu 18. 433-001 Izvajanje 10-letnega programa cest v Ljubljani 30,814.000 30,81,4.000 30,214.000 100 98 19. 433-002 Sredstva za intervencije v prometu 800.000 800.000 968.000 100 121 20. 433-003 Za sanacijo cest in vodovodnega omrežja vobčini 11,860.000 11,860.000 — 100 — 21. 433-004 Za kritje negativne razlike v ceni »Dnevnika« 3,246.000 3,246.000 3,157.000 100 97 43 SKUPAJ 18—21 46,720.000 46,720.000 34,339.000 100 73 44 Sredstva prenešena drugim DPS 442 Prispevek proračuna medobčinske skupnosti 22. 442-001 Prispevek proračunu mesta Ljubljane 175,322.000 175,322.000 165,317.000 100 94 446 Dopolnilna sredstva SIS 23. 446-001 Dopolnilna sredstva skupnosti za pospeševanje kmetijstva 4,062.000 4,062.000 1,000.000 100 49 24. 446-002 Dopolnilna sredstva kmetijsko-zemljiški , skupnosti 1,368.000 1,368.000 508.000 100 37 SKUPAJ 23—24 5,430.000 5,430.000 1,508.000 100 46 447 Sredstva za delo skupnih upravnih organov 25. 447-001 Sredstva za Temeljno sodišče v Ljubljani 33,856.000 33,856.000 45,292.000 100 134 26. 447-002 Sredstva za Temeljno javno tožilstvo v Ljubljani 5,696.000 5,696.000 7,529.000 100 132 27. 447-003 Sredstva za delo Sodišča združenega dela 2,505.000 2,505.000 3,831.000 100 153 28. 447-004 Sredstva za delo Družbenega pravobranilca samoupravljanja 1,856.000 1,856.000 2,104.000 100 113 SKUPAJ25—28 43,913.000 43,913.000 58,756.000 100 134 29. 447-005 Sredstva za delo postaje milice šiška 4,873.000 4,873.000 5,848.000 100 120 30. 447-006 Stanov. sred. za delavce milice šiška 3,000.000 3,000.000 1,000.000 100 33 31. 447-007 Sred. za Veterinarsko higiensko službo Posavje 464.000 464.000 557.000 100 120 32. 447-008 Sredstva za delo Zavoda za cene mesta Lj. 600.000 600.000 913.000 100 152 33. 447-009 Sred. za delo zavoda za družb. plan mesta Lj. 2,203.000 2,203.000 3,351.000 100 152 34. 447-010 Sredstva za delo informativne dejav. INDOK 110.000 110.000 160.000 100 145 35. 447-011 Sredstva za delo Radio glas Ljubljane 457.000 457.000 717.000 100 157 36. 447-012 Sredstva za delo Skupnosti slovenskih občin 560.000 560.000 658.000 100 118 37. 447-013 Sred. zadelo Skupn. občin Ijubljanske regije 142.000 142.000 168.000 100 118 SKUPAJ29—37 12,409.000 12,409.000 13,372.000 100 108 447 SKUPAJ 25—37________________________________56,322.000 56,322.000 72,128.000 100 128 448 Druga sredstva prenešena drugim DPS 38. 448-001 Prenešena sredstva parklarjev in kopitarjev 1,650.000 1,650.000 1,820.000 100 110 39. 448-002 Prenešena sredstva komunalnih taks za bivanje v turističnih krajih 2,230.000 2,230.000 2,565.000 100 115 40. 448-003 Prenešena sredstva v prorač. obč. Bežigrad 2,500.000 2,500.000 — 100 — SKUPAJ 38-^0 6,380.000 6,380.000 4,385.000 100 69 44 SKUPAJ 22^40 243,454.000 243,454.000 243,338.000 100 100 45 Sredstva za družbene dejavnosti . . ^ , 450 Sredstva za izobraževanje in vzgojo - > ...... 41. 450-001 Garancijski znesek COŠ Pirniče 742.000 742.000 742.000 100 100 452 Sredstva za kulturo 42. 452-001 Sofinanciranje Muzeja Ijudske revolucije 800.000 800.000 1,028.000 100 129 453 Sredstva za telesno kulturo 43. 453-001 Sofinanciranje poti spominov in tovarištva ' 1,764.000 1,764.000 1,026.000 100 58 44. 453-002 Sofinanciranje RTC Krvavec in Velika planina 1,500.000 1,500.000 750.000 100 50 Skupaj43—44 3,264.000 3,264.000 1,776.000 100 54 454 Sredstva za socialno in otroško varstvo 45. 454-001 Sredstva za pomoč družinam kadrovcevv JLA 3,196.000 2,450.000 2,940.000 100 120 .1«. ¦ 'J ' ' ..."¦. . ¦' .:¦ > -. : ¦' ¦-.'- •_.¦.'"¦<'.' '-. -_..; Št Št ,, , , A. Plan oz. Ocena Plan lndeks poz. konta vrstapnhodka rebalans 1983 1984 5:4 6:5 456 Sred. za zdrav. varstvo in zdrav. zavarovanje 46. 456-001 Mrliško ogledna služba 168.000 168.000 202.000 100 120 458 Sredstva za uveljavljanje temeljnih pravic borcev, VVI in družinam padlih borcev 47. 458-001 Priznavalnine borcem NOV ' 7,157.000 7,157.000 8.517.000 100 119 48. 458-002 Pomoč oskrbovancem v domovih starejših občanov , 786.000 636.000 757.000 81 119 49. 458-003 Pomoč za šolanje otrok borcem NOV ' 462.000 99.000 — 21 — 50. 458-004 Tovariška pomoč . ¦'. 582.000 582.000 692.000 100 119 51. 458-005 Zdravljenje in okrevanje 1,304.000 1,304.000 1,552.000 100 119 52. 458-006 Enkratna pomoč borcem NOV 974.000 974.000 1,159.000 100 119 SKUPAJ 47—52 11.265.000 10,752.000 12.677.000 95 TTŠ 459 Sredstva za druge družbene dejavnosti 53. 459-001 Odplačila kredita Počit. dom ZZB NOV Banjole 432.000 432.000 — 100 — 45 SKUPAJ 41—53 19,867.000 18,608.000 19.365.000 94 104 46 Sredstva za druge splošne družbene potrebe 460 Sredstva za krajevne skupnosti 54. 460-001 Sredstva za KS — redna dejavnost — 28.141.000 28,141.000 31,970.000 100 121 po dogovoru — izven dogovora ¦ 1,976.000 460-002 Sredstva za prostore KS 3,249.000 3,249.000 1,000.000 100 31 SKUPAJ 31,390.000 31,390.000 34,946.000 100 111 461 Sredstva za družbeno-politične , ,..-.¦ , • . , . in družbene organizacije - 55. 461-001 Občinska konferenca SZDL 5,683.000 5,683.000 6,820.000 100 120 56. 461-002 Občinska konferenca ZSMS 2777.000 2,777.000 3,332.000 100 120 57. 461-003 Občinska konferenca ZKS 300.000 300.000 360.000 100 120 58. 461-004 Občinski odbor ZZB NOV : 2,682.000 2,682.000 3,209.000 100 120 59. 461 -005 Občinski odbor ZRVS - 1,065.000 1,065.000 1.278.000 100 120 60. 461-006 Občinska zveza borcev za severno mejo 32.000 32.000 38.000 100 120 61. 461-007 Občinska zveza društev upokojencev 173.000 173.000 208.000 100 120 62. 461-008 Občinska zveza prijateljev mladine >.,' 812.000 812.000 880 000 100 108 63. 461-009 Občinsko glasilo Javna tribuna 4,455.000 4,455.000 5,346.000 100 120 64. 461-010 Občinska zveza organov RK 200.000 200.000 — 100 — 65. 461-011 Odbor po poteh partizanske Ljubljane 180.000 180.000 231.000 100 128 SKUPAJ 55—65 18,359.000 18,359.000 21.702.000 100 118 ,' 462 Sredstva za splošno komunalno porabo 66. 462-001 Sredstva za urbanistično dokumentacijo . . 12,000.000 12,000.000 5.000.000 100 42 67. 462-002 Srednjeročni program geodetskih del •'". 1,543.000 1,543.000 1,543.000 100 100 . 68. 462-003 Sofinanciranje spomeniškega varstva . 550.000 550.000 550.000 100 100 , 69. 462-004 Postavitev spomenikov borcem NOV ' - * / 380.000 380.000 150.000 100 39 70. 462-005 Vzdrževanje spomenikov borcem NOV ,' 648.000 648.000 700.000 100 108 71. 462-006 Stroški rušenja novogradenj in barak ¦ . 800.000 413.000 — 52 — 72. 462-007 Odplačilo posojila poslovnih objektov Žale 526.000 526.000 526.000 100 100 73. 462-008 Ureditev pokopališča Navje 280.000 280.000 360.000 100 129 SKUPAJ66—73 16,727.000 16,340.000 8.829.000 98 54 465 Sredstva za varstvo in izboljšanje ------ človekovega okolja ^74. 465-001 Sofinanciranje akcije »Čista in zelena Ljubljana« 1,000.000 1,000.000 — 100 — 75. 465-002 Vzdrževanje javnih površin 1,000.000 1,000.000 — 100 — 76. 465-003 Sofinanciranje botaničnega vrta 350.000 350.000 — 100 — SKUPAJ 75—77 2,350.000 2,350.000 — 100 — 468 Sredstva za druge splošne družbene potrebe 77. 468-001 Sofinanciranje živalskega vrta 1,000.000 1,000.000 1,705.000 100 171 78. 468-002 Sofinanciranje nadaljev. RTV Ljubljana 150.000 150.000 150.000 100 100 79. 468-003 Sofinanciranje nadomestnih stanovanj SAZU 600.000 600.000 — 100 — 80. 468-004 Zgodovinski ar+iiv Ljubljane ¦ , • — — 162.000 — — 81. 468-005 Mestni muzej , — — 162.000 — — 82. 468-006 Zavod za spomeniško varstvo — — 162.000 — — SKUPAJ 77—82 1,750.000 1,750.000 2,341.000 100 ?34 Z. 46 SKUPAJ 54—82 70,576.000 70.189.000 67,818.000 99 97 47 Izločanje sredstev rezerv 470 Izločanje v stalno proračunsko rezervo 83. 470-001 Izločanje v stalno proračunsko rezervo 3,458.000 3,458.000 4,573.000 100 132 48 Drugi odhodki ¦ .. ., 480 Obresti za kredite in posojila 84. 480-001 Obresti za kredite in posojila 258.000 258.000 239.000 100 93 481 Plačila za bančne storitve in stroške plačilnega prometa , 85. 481-001 Plačila za stroške plačilnega prometa 390.000 390.000 74.000 100 19 17 Št. Št. Vrsta orihodka Plan oz Ocena Plan ______'ndekS poz. konta pnnodka rebalans 1983 1984 5:4 6:5 482 Odplačila kreditov in posojil . 86. 482-001 Odplačila kreditov in posojil ¦ ¦¦ ¦ ^- - ¦ 561.000 561.000 910.000 100 162 " 483 Odhodki za obveznosti \z prejšnjega leta 87. 483-001 Odhodki za obveznosti iz prejšnjega leta_________________14.000________14.000 1,290.000 100 921 * 488 Drugi odhodki DPS :. 88. 488-001 Izločena sredstva na posebno partijo proračuna pri SML za blagovne rezerve — podogovoru 33,808.000 33,522.000 64,277.000 100 192 — presežek prihodkov \ — — 32,097.000 — — 89. 488-002 Tekoča proračunska rezerva ¦ 3,435.000 3,435.000 3,500.000 100 102 48 SKUPAJ 84-88 - ' 38,466.000 38,180.000 102,387.000 100 268 RAZPOREJENI PRIHODKI 578,245.000 577.959.000 648,365.000 100 i~l2 Presežek prihodkov nad odhodki — 1,290.000 — — — Obrazložitev: . šen prehod na uporabo teh deležev povzročil nekaterim občinam . težave pri financiranju iz proračuna, je predlog dogovora sestavljen I. SPLOSNI DEL \ako, da bo vpliv učinkov enotnih meril na proračune občin v letu V osnutku resolucije o politiki izvajanja družbenega plana ob- 1984 in 1985. Tako je uporabljena srednja vrednost med splošnimi čine Ljubljana-$iška za obdobje 1981—1985 v leiu 1984 smo struktumimi deleži, ki bi jih praviloma uporabili že za leto 1984, zapisali da bo splošna poraba za 50% zaostajala za nominalno in deleži veljavnimi v letu 1983. Tako izračunani delež znaša po rastjo dohodka. dogovoru 25,71 %. Takšno izhodišče rasti splošne porabe v občini in mestu Ljubljana Takšen obseg porabe zahteva pn načrtovanju sredstev po po- je zapisano tudi v osnutku dogovora o oblikovanju in razporejanju sameznih namenih v proračunu skrajno racionalno in smotrno ter sredstev splošne porabe občin in mesta Ljubljane za leto 1984 selektivno porabo v letu 1984. (v nadaljnjem besedilu »dogovora«).Ocenarastidohodkaje22%, . kar ob 50% zaostajanju pomeni nominalno rast za 11 % glede na dovoljeno porabo v letu 1983. "¦ PRIHODKI Skladno z dogovorom o temeljih družbenega plana mesta Ljub- Ocena realizaciie prihodkov za leto 1983 je v globalu enaka Ijane za obdobje 1981 -1985 smo v juliju 1983 sprejeli v naši de- načrtovanim, zato izvršni svet ne bo predlagal rebalansa proračuna legatski skupščmi izhodišča za obhkovanje m razporejanje sred- za ,et0 1983 Večji lastni prihodki upravnih organov, kateri niso stev splosne porabe obcm in mesta Ljubljane. Dolocena so bila |jmjtjrani, so po oceni 1,290.000 din in jih prenašamo kot presežek enotna merila za ugotavljanje globalne višine sredstev dovoljene proračUna leta 1983 v leto 1984 Enak znesek izkazujemo v ta- porabe posamezne občme, delež posamezne občine za skupne beli m porabe kot obveznosti iz preteklih let za kritje naročene naloge mesta, delez občine v fmanciranju krajevnih skupnosti v dopolnilne opreme za računalnik v upravi za družbene prihodke. Ljubljani in delež za financiranje skupno dogovorjenih nalog v Pri načrtovanju prihodkov za leto 1984 smo upoštevali trend mestu, npr. pravosodje, 10-!etni program cest v Ljubl)ani itd. rastl drobnoprodajnih cen, inflacijske stopnje dohodka in osebnih Vrednosti delezev so ugotovljene v osnutku dogovora o obliko- dohodkov. Predvsem pa smo upoštevali spremembe nastale v vanju in razporejanju sredstev splošne porabe občin in mesta Ljub- osnovah jn stopnjah davkov po dogovoru o enotnem izvajanju Ijane za leto 1984. Skladno s tem dogovorom je obseg porabe davčne politike v SR Sloveniji v letu 1983 in predvidene za leto občine za leto 1984 naslednji: 1984. _ Upravazadružbeneprihodkebovložilaskupajzupravamidrugih _______________________________________Indeks 83 - 100 Ijubljanskih občin maksimalne napore za 95% izterjavo davkov din in prispevkov, predvsem pa kalkulativnih prihodkov proračuna. 1) Dovoljena poraba — delež 25,71 % odporabevLjubljani 358,036.000 112,1 |||. RAZPOREDITEV PRIHODKOV 2) Povecanje porabe za pnhodke: — od turističnih taks 2,565.000 ¦. V okviru dovoljene porabe po dogovoru bomo pri razporejanju — od taks na promet parklarjev prihodkov najprej zagotovili sredstva za skupno dogovorjene in kopitarjev 1,820.000 . naloge in obveznosti po 15.členu, prispevek proračuna mesta — od lastnih prihodkov Ljubljane po 11. členu in za financiranje delegatskega sislema upravnih organov 22,530.000 26,915.000 101,9 v krajevnih skupnosti po 2O.členu. Ol . . ------------------------------------------- Druga sredstva pa nameniamo za delo upravnih organov in za Skupa) poraba______________________384,951.000 111,3 namene po zakonskih predpisih, sklepih in dogovorih. 3) Vrnjena sredstva krediti 433 000 2,2 v tabeli IH osnutka proračuna smo pripravili pregled obsega 4) Prenešeni prihodki iz preteklega leta 1,290.000 36,8 P?^be po planu oziroma rebalansu za leto 1983, oceno realiza- M v jf________________________ cije za leto 1983 m planirani za leto 1984. Poraba občine 386,674.000 104,8 1. Ocena realizacije porabe sredstev za delo upravnih organov _. .,, 3 : " : in skupne strokovne službe v letu 1983 ie izdelana na podlagi ocene 5) Zdruzevanje sredstev za mestni rasti osebnih dohodkov gospodarstva za 19,5 % in rasti materialnih Proracun __________165,317.000 94,3 stroškov za 30 o/o glede na ,et0 1982. v rebalansu proračuna za Dovoljena poraba občine in mesta 551,991.000 101,4 leto 1983 pa je bila načrtovana rast osebnih dohodkov le za 12 %, 6) Združevanie v mestu za blaoovne in matenalnih stroskov za 20 %. Več kot polovico sredstev za oseb-rezerve 64 277 000 ne dohodke za delovno skupnost upravnih organov v letu 1983 7) Sredstva nad dovoljeno porabo 32097 000 287'5 ^0"10 krili iz materialnih stroškov upravnih organov, predvsem za- __________________________ radi racionalne in smotme porabe teh sredstev. Ostali del bomo flAZPOREJENI PRIHODKI 648,365.000 112,1 zagotovili s prerazporejanjem neporabljenih sredstev drugih na- menov porabe v proračunu za leto 1983. Sredstva za delo upravnih organov, TO, sredstva za OD volje- Tako določen obseg porabe je večji za občinski proračun za nih in imenovanih funkcionarjev in drugim porabnikom proračun- 4,8 %, za proračun občine in mesta Ljubljane za 1,4 % glede na skih sredstev, kateri imajo v svoji strukturi porabe osebne dohodke leto 1983. Več sredstev namenjamo za blagovne rezerve, in to in materialne stroške, načrtujemo za leto 1984 na podlagi ocene del po dogovoru 64,277.000 din, nad dovoljeno ravnjo pa gospodarskih gibanj, in sicer nominalno rast osebnih dohodkov 32,097.000 din (zap. št. 6 in 7), karjezai87,5 %večkotleta 1983. za 19% in materialne stroške za 25% glede na leto 1983, to je Skupaj razporejeni prihodki so tako večji za 12,1 %. enako kot druge Ijubljanske občine. tz osnutka proračuna pa je Delež sredstev dogovorjene porabe občine po enotnih merilih razvidno, da bomo upravnim organotn povečali materialne stroške je 23,73% od skupne porabe v Ljubljani. Glede na to, da bi takoj- le za 14%, predvsem z nadaljnjo racionalizacijo poslovanja in 18 ,/,.-. .",, . ¦¦, ;. dela. V okviru možne rasti materialnih stroškov zagotavljamo upravi " za družbene prihodke občine 3,100.000 din za povečanje zmoglji- "^¦ vosti računalnika, to je za 2 kom 160 MB disk s tračno enoto, termi- nali in ureditev računalniškega prostora. Le tako opremljena uprava bo sposobna izvršiti 95 % izterjavo prispevkov in davkov 2. Upravnim organom zagotavljamo amortizacijo v višini 800/o od obračunane amortizacije po veljavnih amortizacijskih stopnjah ¦r '¦ •-; in skladno s sprejetim odlokom. i V letu 1984 nadaljujemo s pridobivanjem investicijsko tehnične dokumentacije, komunalno ureditvijo zemljišča in pristopamo ' - h gradnji doma milice Šiška in prostorovza TO. Vta namen zago-¦ .'". tavljamo 15,413.000 din. 3. Sredstva za redno dejavnost LO in družbene samozaščite . zagotavljamo v okviru 20 % rasti osebnih dohodkov in materialnih Stroškov upravnih organov. 4. Sredstva za uveljavljanje temeljnih pravic borcev. VVI in dru-žinam padlih borcev ter sredstva za družbenopolitične in družbene organizacije za leto 1984 smo indeksirali s 119 oz. s 120 na oceno porabe 1983. To je z odstotkom možne rasti v letu 1984. Programe dela in finančne načrte bomo usklajevali v času razprave o osnutku proračuna. Občinska konferenca SZDL bo skladno s statutom do predloga proračuna uskladila zahtevke med posameznimi or-ganizacijami z realnimi možnostmi financiranja v letu 1984. 5. Skladnos 15. členom dogovora in v 25,71 %deležuzaskupno dogovorjene naloge in obveznosti v Ljubljani zagotavljamo 102,930.000 din. Te naloge in obveznosti so razvrščene na pozi-cije proračuna št.: 18, 21, 25—28, 32—37, 42, 43, 65, 73. 77 in 80—82. 6. V okviru dovoljene porabe za leto 1984 bomo lahko zagoto-vili sredstva za splošno komunalno porabo le nekaj več kot polo-vico sredstev v letu 1983. Bistveno zmanjšana sredstva zagotavljamo za urbanistično do-kumentacijo. Zagotavljamo pa obveznosti po sprejetih sporazu-mih in dogovorih. Zaradi tako omejene porabe v letu 1984 ne mo-remo več zagotavljati sredstva za akcijo »Cista in zelena Ljubljana« in vzdrževanje javnih površin. 7. Sredstva za izvajanje delegatskega sistema v KS so načrto-vana za leto 1984 v 22,88% deležu po sprejetih merilih v smislu 20 člena dogovora. V osnutku proračuna pa načrtujemo še dodat-na sredstva 1.976.000 din, tako da bo rast osebnih dohodkov 19°'o in materialnih stroškov 25% glede na sredstva v letu 1983. Masa sredstev se razporedi na posamezne KS na podlagi že sprejetih osnov in meril po sporazumu za leto 1983. 8. Po zakonu o financiranju splošnih družbenih potreb namenja-mo 1 % od izvimih prihodkov, zmanjšanih za prispevek mestu. za sredstva rezerv proračuna. Tekočo proračunsko rezervo načrtujemo skoraj v enakem ob-segu kot v letu 1983 3,500.000 din, za vse tiste izdatke, katere pri sestavi proračuna ni mogoče predvideti ali predvidena sredstva ne zadoščajo. . a IV. SKLEP 1. Izvršni svet skupščine občine Ljubljana-Šiška je na 84seji dne 19-10.1983 določil osnutek odloka o proračunu občine Ljub-Ijana-Šiška za leto 1984 ter ga predlaga delegatski skupščini v obravnavo in sprejem. 2. Izvršni svet predlaga delegatski skupščini, da se zagotovijo sredstva za izvajanje delegatskega sistema v KS po sporazumu o merilih in kriterijih za udeležbo posamezne KS na dohodku iz sredstev proračuna občine Ljubljana-Šiška v obsegu iz leta 1983 povečanega za osebne dohodke in skupno porabo za 19 %, mate-rialne stroške za 25% in amortizacijo za 20%. 3. Izvršni svet ugotavlja, da so razpoložljiva sredstva proračuna občine večja samo za 4,8% glede na leto 1983. Zato zahteva od vseh porabnikov proračunskih sredstev racionalno in smotrno porabo. V času obravnave osnutka proračuna so dolžni predložiti svoje programe dela in finančne načrte usklajene z realnimi mož-nostmi financiranja v letu 1984. 4. Izvršni svet bo skupaj z drugimi občinami mesta Ljubljane nadaljeval z aktivnostmi pri izdelavi meril za enotno oblikovanje sredstev splošne porabe občin in mesta Ljubljane. Zavzemal se bo za dosledno spoštovanje dogovora o oblikovanju in razpore- : janju sredstev splošne porabe občin in mesta Ljubljane za leto 1984 in za izpolnjevanje iz njega izhajajočih obveznosti. Izvršni svet