12. KRAJEVNE SKUPNOSTI Nadalje dopolnjevati in razvijati krajevno samoupravo, tako da bo le-ta čim tesneje približana vsakemu krajanu in sicer: — z nadaljnjim preoblikovanjem KS (delitev KS — ustanavljanje novih), — preobrazbo KS (poglabljanje vaške, ulične in hišne samouprave), — sodelovanje v SIS, TOZD in drugimi delovnimi skupnostmi, — ustanovitvijo skupnega računovodstva, kot samostojnim servi-som za vse KS in delovne skupnosti oz. skupnosti delovnih skupnosti KS — tiadaljnjim podružbljanjem LO in DS. Dograjevati sistem družbenega planiranja v smislu sprejemov enotnih in istočasnih planov razvoja KS, SIS in TOZD. Ob ustanavljanju novih KS je potrebno istočasno zagotoviti tudi prostore za delovanje krajevne samouprave in družbeno-političnih organizacij. Pri zagotavljanju prostorov je potrebno najprvo zagotoviti pro-store tistim KŠ, ki jih nimajo in šele nato izboljševati prostorski fond ostalim. Izgradnjo novih sosesk načrtovati tako, da bo predstavljala urbano, družbeno in ekonomsko celoto bodoče KS. Skladno s stanovanjskim delom je potrebno izgraditi tudi prostore za delo-vanie cgo.n/v KS in druge objekte spremljajočega družbenega stan-darda. Zavzemati se za sistem združevanja sredstev amortizacije druž-benih objektov, ki so v upravljanju KS, SIS in DPO za načrtno in enotno investicijsko vzdrževanje in gradnjo družbenih objektov. Za financiranje skupnih potreb in interesov delavcev, delovnih Ijudi in občanov v KS, morajo samoupravne interesne skupnosti zagotoviti sredstva v svojih vsakoletnih.programih. Zavzemati se za zakonsko ureditev sistemskega financiranja delovanja KS nasploh v povezavi s SIS in TOZD. Ohraniti in razširiti sofinanciranja potreb v KS s krajevnim samoprispevkom, pri čemer je potrebno v večji meri razširiti na-čelo samoprispevanja tudi na mestne KS. Razviti na bsnovi usklajenih programov KS in SIS sistem udelež-be h krajevnemu samoprispevku po posameznih področjih pri reše-vanju skupnih interesov.