imensko kazalo ALLOWAY Lawrence, O ikonografiji filma, št. 1—2, pp. 61—62 BACHMAN Gkdeon, Filmi v Avstraliji. Neznani, (prev. Henrik Ciglič). št. 7—8, pp. 31—36 BORČIČ Mirjana, Filmskovzgojna prizadevanja v ZDA. št. 7—8, pp. 52—54 — Nekaj misli o pomenu in stanju filmske kritike na Slovenskem. Celjski teden — filmsko leto. št. 9—10, pp. 4—5 BRIK M.O., Od slike k fotografiji, (prev. Toni Gomiščekj št. 9—10, pp. 25—27 BRUNO Edoardo, Od Paisa do Mesije. Roberto Rossellini. št. 5—6, pp. 69—71 CASEBIER Allan, Kriterij estetske vrednosti, št. 3—4, pp. 34—36 GEDRIH Igor, Poživiti delo v srednjih šolah, št. 7-8, pp. 55-56 GODNIČ Stanka, Iskanje novih prostorov, 24. festival jugoslovanskega dokumentarnega in kratkega filma, april 1977. Beograd 77. št. 1—2, pp. 46—48 — Ne nagibaj se ven. (Ne naginji se van). Pulj 77. št. 5—6, pp. 27—29 — Pokonci Delfina. (Ispravi se Delfina). Pulj 7/. št. 5—6, pp. 37—38 GOLOB Srečko, Brez orožja v boj. št. 5—6, pp. 76—77 GOMIŠČEK Toni, Informacije 77. TELEVIZIJA, št. 9—10, pp. 77—81 — Kitajska skozi risane filme. Neznani, št. 7-8, pp. 28-30 — Kritična misel Anatolija Lunačarskega. št. 9—10, pp. 18—22 — Umetnost kot revolucija, št. 9—10, pp. 24—25 GRČAR Miša, Tuji sin. (Muno moto). Filmi na TV. št. 1—2, pp. 74—75 H HVALA Ivan, Filmska proizvodnja in reprodukcija je stvar nas vseh. Kje je mesto domačega filma. (Komunist, 26. sept. 1977). št. 9—10, pp. 55—56 DENTICE Alberto, Televizija — poplava filmov, št. 9—10, pp. 41—43 DOLENC Alojz, Tehnični vidiki filmske predstave. št. 1—2, pp. 49—50 DOLMARK Jože, Barry Lyndon (Barry Lyndon). Fest 77. št. 1—2, pp. 22—23 — Brez sprenevedanja. Komentar, št. 7-8, pp. 1-2 — Carstvo čutov. (Ai no Corrida). Fest 77. št. 3—4, pp. 11—12 — Dvajseto stoletje. (1900). Fest 77. št. 1-2, p. 29 — Ideološka ozkost. Mosvka 77. št. 5—6, pp. 68—69 — Posebna vzgoja. (Specialno vaspitanje). Pulj 77. št. 5—6, p. 26 — Vsi predsednikovi možje. (Ali the Presidenfs Men). št. 7—8, pp. 42—43 — .FURLAN Silvan, Informacije 77. FILM. št. 9—10, pp. 63—76 E EKE Richard, Film v osnovnih šolah. (prev. Henrik Ciglič) št. 3—4, pp. 49—52 F FRELIH Tone, Festival brez koncepta. Berlin 77. št. 5—6, pp. 63—65 — Filmi "Made in USA". Deauville 77. Dnevnik festivalskega manijaka, št. 9—10, pp. 32—34 FURLAN Silvan, Forum in uradni festivalski program. Berlin 77. št. 5—6. pp. 66—68 — Iskanja in tveganja. Locarno 77. št. 7—8, pp. 14—16. — Markiza d’0. (Die Marguise von "O” ...). Fest 77. št. 1—2, p. 30. — Otroci otrokom. Ob XII. srečanju najmlajših filmskih ustvarjalčev Slovenije, 25. in 26. februarja 1977, v kinu JMojca v Ljubljani. št. 1 —2, pp. 68—69 — Poljska praksa. Dnevi poljske filmske in televizijske šole v Lodzu. št. 3—4, pp. 58—59 — Tatarska puščava. (II deserto dei Tartari). Fest 77. št. 3—4, p. 14 —,DOLMARK Jože, Informacije 77. FILM. št. 9—10. pp. 63—76 G GHALI Noureddine, Močni Ferdinand. (Der starke Ferdinand), (prev. B. K.) št. 7—8, p. 59 JANKOVIČ Dragan, Iskanje poti za distribucijo kratkih filmov. Vil. mednarodna konferenca kratkega filma, od 13. do 15. sept. 1977 v Kranju. št. 7—8, p. 17 — Množičnost in konfrontacija stilov. Kairo 77. št. 7—8, p 18 JORBA—Miret Rafael, Veliko gledališče Carlosa Saure. (prev. Bojan Grobovšek). št. 7—8, pp. 37—39 JUSTIN Janez. Filmsko delo, semiologija, marksizem. I. II. št. 7—8, pp. 21—24; št. 9—10, pp. 28—31 K K A EL Pauline, Biti filmski kritik. Esej. (prir. Brane Kovič). št. 7—8, pp. 25—26 KNAP Majda. Nori dnevi. (Ludi dani). Pulj 77. št. 5—6, pp. 19—21 KOCH Vladimir, Sličnosti in različnosti. Krakov, Leipzig 77. št. 5—6, p. 63 — F. W. Murnau: Zadnji mož. št. 3—4, pp. 37—41 KOCJANČIČ Vladimir, Naslednja postaja Greenvvich Village. (Next stop Greenwich Village). Fest 77. št. 1—2, pp. 34—35 KOLŠEK Peter. Beštije. (Beštije). Pulj 77. št. 5—6, pp. 17—18 —,VUK Vili, KONJAR Viktor, ŠOMEN Branko, MARINČIČ Vesna, MAKUC Dorica, MILOVANOVIČ—Jarh Peter, Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 KONJAR Viktor, Detelčka ne boli glava. (Ne bolit golova u djetla). Dnevi sovjetskega filma, št. 9—10, pp. 12—13 — Gospod Klein. (Mr. Klein). Fest 77. št. 1—2, pp. 33—34 — Hajduški časi. (Hajdučka vremena). Pulj 77. št. 5—6, p. 44 — Intervju z Jožetom Pogačnikom, režiserjem in predsednikom Društva slovenskih filmskih delavcev, št. 7—8, pp. 6—13 — Letalci velikega neba. (Letači velikog neba). Pulj 77. št. 5—6, p. 41 — Metež. (Mečava). Pulj 77. št. 5—6, pp. 35—36 — Nedokončana pesem za mehanični pianino. (Neokončennaja pjessa dlja mehaničeskogo pianino), št. 9—10, p. 11 — Obsodba. (Presuda). Pulj 77. št. 5—6, pp. 39—40 , — Pascal Duarte. (La familia de Pascal Duarte). št. 7—8, pp. 40—41 — Portoroško razočaranje. TV festival Portorož. 21.5. do 29.5.1977. št. 3—4, pp. 42—45 — Puljska filmska porota. Pulj 77. št. 7—8, pp. 3—5 — Rešitelj. (Izbavitelj). Pulj 77. št. 5—6, p. 22 — Sirote. (Podranki). Dnevi sovjetskega filma. št. 9-10, p. 12 — Sklenjeni krog velike Arene. Pulj 77. št. 5-6, pp. 12-13 — Strel. (Pucanj). Pulj 77. št. 5—6, p. 32 — Šesto srečanje. Dnevi sovjetskega filma, št. 9—10. p. 9 — Uvertura k razpravi. Komentar, št. 1—2, pp. 4—5 — VUK Vili. KOLŠEK Peter, ŠOMEN Branko, MARINČIČ Vesna, MAKUC Dorica, MILOVANOVIČ—Jarh Peter. Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 KOŠIR Manca, Za nove sveže oči. Jane Kavčič, št. 3—4, pp. 6—8 KOVIČ Brane, Informacije 77. VIDEO KOMUNIKACIJE. Št. 9-10, pp. 82-85 KRIŽNAR Naško, Projekcija izkušenj, št. 1—2, pp. 71—72 L LUNAČARSKI Anatolij, Na kakšen način in v kateri obliki film pomaga revoluciji, (prev. Toni Gomišček) št. 9—10, pp. 23—24 M MAKUC Dorica, Vili Vuk, Peter Kolšek, Viktor Konjar, Branko šomen, Vesna Marinčič, Peter Milovanovič—Jarh, Vdovstvo Karoline Žašler,- Novi slovenski film. št. 1-2, pp. 17-21 MARINČIČ Vesna, Vili Vuk, Peter Kolšek, Viktor Konjar, Branko Šomen, Dorica Makuc, Peter Milovanovič—Jarh, Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 MASSON Alain, Platno in ekran. (Positif jan. 1977; prev. Jani Razpotnik) št,-1—2, pp. 36—45 McKAV Barbara, Židovski kvartet, št, 3—4, p. 18 O filmu z naslovom Nemi film. MILOVANOVIČ—Jarh Peter, Hajka. (Hajka). Pulj 77. št. 5—6. pp. 14—16 — Vili Vuk, Peter Kolšek, Viktor Konjar, Branko Šomen, Vesna Marinčič, Dorica Makuc, Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 MUŽIČ Janez, Zbor ustvarjalcev jugoslovanskega amaterskega in alternativnega filma, št. 1 —2, p. 70 N NOBLE Grant, Otroci in televizija. Raziskava, št. 7—8, pp. 47—51 MUŽIČ Neva, Publicistika kot faktor v procesu sprejemanj in dviganja kvalitete distribucijskega programa. Celjski teden — filmsko leto. št. 9—10, pp. 7—8 PAJK Milan, Informacije 77. FOTOGRAFIJA, št. 9—10, pp. 85—86 PANOFSKV Ervvin, Stil in snov v filmu (2). (Prev. Aleš Rojc) št. 1—2, pp. 58—61 POGAČIČ Vladimir, Kaj je to filmski arhiv, št. 3—4, pp. 60—63 ROTOVNIK Mitja, Uvodna beseda na Tednu domačega filma v Celju, št. 9—10, pp. 49—51 RUDOLF Franček, Stavite ali ne stavite? št. 9—10, pp. 35—40 2 ekran SCHMIDT Goran, Akcija štadion. (Akcija stadion). Pulj 77. št. 5—6, pp. 30—31 — Filmske aporije. Komentar, št. 9—10, pp. 1—2 — Metuljev oblak. (Leptirov oblak). Pulj 77. št. 5—6, p. 45 SCHROTT Sašo, Avtobus. (The Bus). št. 7—8, p. 44 — Buffalo Bill in Indijanci. (Buffallo Bill and the Indians). Fest 77. št. 1—2, p. 28 — Dvoboj na Missouriju. (The Missouri Breaks). Fest 77. št. 5—6, p. 55 — Filmska politika ni le stvar posvečenih. Govori Mitja Rotovnik, član Izvršnega odbora Predsedstva republiške konference SZDL Slovenije, št. 5—6, p. 55 — Ljubezensko življenje Budimirja Tra j kovica. (Ljubavni život Budimira Trajkovica). Pulj 77. št. 5—6, p. 24 — Vrnitev odpisanih. (Povratak otpisanih). Pulj 77. št. 5—6, p. 42 s ŠČMEN Branko, Izgubljanje prednosti. V razmislek, št. 1—2, p. 6 —.Vili Vuk, Viktor Konjar, Peter Kolšek, Vesna Marinčič, Dorica Makuc, Peter Milovanovič—Jarh, Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 ŠPRAJC Božo, Gibljive slike Božidarja Jakca. Filmsko delo Božidarja Jakca med obema vojnama in NOB. I, II. št. 1—2, pp. 63—67; št. 5—6, pp. 72—75 ŠTIGLIC France, Uvodna beseda na zboru komunistov s področja kinematografije, št. 9—10, pp. 51—54 ŠUKLJE Rapa, Med trgovino in umetnostjo. Cannes 77. št. 3—4, pp. 28—33 TČRČK Jean Paul, Junakinja našega časa. (prev. Neva Mužič) št. 9—10, pp. 14—17 TRŠAR Toni. Alternativni film na MAFAF-u. št. 5—6, pp. 49—50 — Demokratično toda različno. Oberhausen 77. št. 5—6, p. 59 — Odlišna trupla. (Cadaveri eccelenti). Fest 77. št. 1—2, p. 31 — Taksist. (Taxi Dri ver). Fest 77. št. 1—2, pp. 32—33 VRDLOVEC Zdenko, Grdi, umazani in hudobni. (Brutti, sporchi, cattivi). št. 5—6, pp. 56—57 — Nedokončana pesem za mehanični pianino. (Neokončennaja pjesma dlja mehaničesko pianino). Dnevi sovjetskega filma. št. 9—10, p. 10 — Prepričanost v svoje delo. Pogovor z Matjažem Klopčičem, režiserjem "Vdovstva Karoline Žašler". št. 1—2, pp. 8—15 — Proti standardiziranemu meščankemu habitusu. št. 3—4, pp. 9—10. Kritika filma Sreča na vrvici. VIDMAR Igor, Informacije 77. STRIP, št. 9—10, p. 86 VUK Vili, Vprašanja o televiziji. TV festival, Portorož 1977. št. 3—4, pp. 46—48 —.Peter Kolšek. Viktor Konjar, Branko Šomen, Vesna Marinčič, Dorica Makuc Peter Milovanovič—Jarh, Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 ZAJEC Matjaž, Strniti ustvarjalce. Tema za razpravo na zboru komunistov, delavcev na področju filma, št. 9—10, pp. 57—61 ž ŽLENDER Jože, Kvaliteta reprodukcije, št. 1—2, pp. 50—51 stvarno kazalo amaterski film Janez Mužič, Zbor ustvarjalcev jugoslovanskega amaterskega in alternativnega filma št. 1—2, p. 70 Toni Tršar, Alternativni film na MAFAF-u. Mali Pulj 77. št. 5—6, pp. 49—50 avtorji ALCOTT John John Alcott. (prev. Neva Mužič) št. 1—2, pp. 24—27 ARHANIČ Marjan Marjan Arhanič. Beseda avtorjev, št. 5-6, p. 41 BABIČ Nikola Nikola Babič. Beseda avtorjev, št. 5—6. p. 21 BERTOLUCCI Bernardo Bernardo Bertolucci. (priredil S. S.) št. 1—2, pp. 29—30 BARKA Ben Souhel Khemais Khayati, Naftne vojne ne bo. (La Guerre du Petrol e naaura pas lieu). (prev. in prir. Brane Kovič) št. 7—8, pp. 61—62 CAMINO Jaime Jaime Camino. (prev. M. Komelj) št. 7—8, p. 62 DJORDJEVIČ Aleksander Aleksander Djordjevič. Beseda avtorjev, št. 5-6, p. 42 DJURČINOV Aleksander Aleksander Djurčinov. Beseda avtorjev, št. 5—6. p. 38 GOLIK Krešo Krešo Golik. Beseda avtorjev, št. 5—6. p. 33 KARAKLJAJIČ Dejan Dejan Karakljajič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 25 KAVČIČ Jane Manca Košir, Za sveže nove oči. Jane Kavčič, št. 3—4, pp. 6—8 KLOPČIČ Matjaž Zdenko Vrdlovec, Prepričanost v svoje delo. Pogovor z Matjažem Klopčičem, režiserjem "Vdovstva Karoline Žašler”. št. 1—2, pp. 8—15 KUBRICK Stanley Stanley Kubrick. (prir. S. S.) št. 1—2, pp. 23—24 MARKOVIČ Goran Goran Markovič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 26 MAZURSKV Paul Paul Mazursky. št. 1 —2, p. 35 NIKOLIČ Živko Živko Nikolič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 19 OKAN Eay Bay Okan. (prev. in prir. S. S.) št. 7—8, pp. 44—45 OSMIMA Nagisha Pogovor z Nagisho Oshimo. Fest 77. št. 3—4, p. 13 PAPIČ Krsto Krsto Papič. Beseda avtorjev, št. 5-6, p. 23 PAVLOVIČ Živojin Zivojin Pavlovič. Beseda avtorjev, št. 5—6, pp. 16—17 PENN Arthur Pogovor z Arthurom Pennom. (prev. N. M.) št. 5—6, pp. 55—56 PLATTS—MILLS Barnev Barney Platts—Mills. Avtorji, št. 3—4, pp. 53—57 POPOV Trajče Traj če Popov. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 40 PRETNAR Igor Igor Pretnar. In memoriam. št. 1—2, p. 3 ROHMER Erich Erich Rohmer. št. 1—2, pp. 30—31 RANDIČ Zdravko Zdravko Randič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 46 ROSSELLINI Roberto Edoardo Bruno, Od Paise do Mesije. Roberto Rossellini. št. 5—6, pp. 69—71 ROSSI Francesco Francesco Rossi, št. 1—2, pp. 31—32 RUBIO Ricardo Franco Ricardo Franco Rubio. Avtor, št. 7—8. p. 41 SAURA Carlos Rafael Miret Jorba, Veliko gledališče Carlosa Saure. (prev. Bojan Grobovšek) št. 7—8, pp. 37—39 SO LAS Hubert Kantata o Čilu. Razgovor s Hubertom Šolasem. št. 1—2, p. 74 SCHRENDER Paul Paul Schrender. Scenarist filma Taksist, št. 1-2, p. 33 SHLOENDORFF Volker Volker Schloendorff, Umor iz usmiljenja. (Der Fangschuss). (prev. M. K.) št. 7—8. p. 60 TADEJ Vladimir Vladimir Tadej. Beseda avtorjev, št. 5—6, pp. 44—45 VRDOLJAK Antun Antun Vrdoljak. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 36 VUKOTIČ Dušan Dušan Vukotič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 31 ZURLINI Valerio Pogovor z Valerije Zurlinijem. Fest 77. (prev. Neva Mužič) št. 3—4, pp. 14—15 ŽIŽIČ Bogdan Bogdan Žižič. Beseda avtorjev, št. 5—6, p. 29 dokumenti Ivan Hvala, Filmska proizvodnja in reprodukcija je stvar nas vseh. Kje je mesto domačega filma? (Komunist, 26. sept. 1977) št. 9—10, pp. 55—56 France Štiglic, Uvodna beseda na zboru komunistov s področja kinematografije, št. 9—10, pp. 51—54 Matjaž Zajec, Strniti ustvarjalce. Tema za razpravo na zboru komunistov delavcev na področju filma, št. 9—10, pp. 57—61 Delovne naloge in programska zasnova sekcije filmskih kritikov in publicistov pri DSFD št. 7—8, pp. 27—28 Izkazan je družbeni interes. Temeljna gradiva za ureditev slovenske kinematografije št. 9—10, pp. 44—49 "Nove filmske tendence” — predlog koncepta. Predlog koncepta mednarodnega filmskega festivala v Ljubljani. a št. 1-2, p. 80 Umiti šipe 'okna v svet "! Akcija Zveze komunistov, št. 7—8, pp. 11—12 esejistika Mirjana Borčič, Nekaj misli o pomenu in stanju filmske publicistike na Slovenskem. Celjski ekran « teden — filmsko leto. št. 9—10, pp. 4—5 O. M. Brik, Od slike k fotografiji, (prev. Toni Gomišček) št. 9—10, pp. 25—27 Toni Gomišček, Umetnost kot revolucija, št. 9—10, pp. 24—25 — Kritična misel Anatolija Lunačarskega. št. 9—10, pp. 18—22 Tone Frelih, Nova mitologija jugoslovanskega filma. št. 3—4, pp. 2—4 Pauline Kael, Biti filmski kritik. Esej. (prir. Brane Kovič) št. 7—8, pp. 25—26 Naško Križnar. Projekcija izkušenj, št. 1—2, pp. 71—72 Neva Mužič, Publicistika kot faktor v procesu sprejemanj in dviganja kvalitete distribucijskega programa. Celjski teden — filmsko leto. št. 7—10, pp. 7—8 Franček Rudolf, Stavite ali ne stavite? št. 9—10, pp. 35—40 Tematska usmerjenost domačega filma. št. 1 —2, pp. 8—16 rob Povzetki referatov iz posvetovanja jugoslovanskih filmskih kritikov o tematski usmeritvi jugoslovanskega filma v Celju 1977. filmska vzgoja Mirjana Borčič, Filmskovzgojna prizadevanja v ZDA. št. 7—8, pp. 52—54 Richard Eke, Film v osnovnih šolah. (prev. Henrik Ciglič) št. 3—4, pp. 49—52 Silvan Furlan. Otroci otrokom. Ob XII. srečanju najmlajših filmskih ustvarjalcev Slovenije, 25. in 26. februarja 1977, v kinu Mojca v Ljubljani. št. 1—2, pp. 68—69 Igor Gedrih, Poživiti delo v šolah, št. 7—8, pp. 55—56 festivali in manifestacije v Jugoslaviji BEOGRAD 77 Stanka Godnič, Iskanje novih prostorov. 24. festival jugoslovanskega dokumentarnega in kratkega filma, april 77. št. 1—2, pp. 46—48 PULJ 77 Viktor Konjar, Sklenjeni krog velike Arene. Pulj št. 5—6, pp. 12—13 — Puljska filmska porota, št. 7—8, pp. 3—5 Odlok o nagradah na 24. festivalu jugoslovanskega filma v Pulju leta 1977. št. 5—6, pp. 9—10 ' Organi 24. festivala jugoslovanskega filma v Pulju od 26. 7. do 3 . 8. 1977. št. 5—6, p. 8 Tito in film. št. 5—6, pp. 1—7 Teden domačega filma CELJE 77 Mirjana Borčič, Nekaj misli o pomenu in stanju filmske publicistike na Slovenskem. Celjski teden — filmsko leto. št. 9—10, pp. 4—5 Neva Mužič, Publicistika kot faktor v procesu sprejemanj in dviganja kvalitete distribucijskega programa. Celjski teden — filmsko leto. št. 9—10, pp. 7—8 Mitja Rotovnik. Uvodna beseda na tednu domačega filma v Celju, št. 9—10, pp. 49—51 CeUski teden _ filmsko leto. Uvod. št. 9—10, p. 3 Teden domačega filma. Celje 77. št. 7-8, p. 64 Tematska usmerjenost domačega filma. št. 1—2, pp. 8—16 rob Povzetki referatov iz posvetovanj jugoslovanskih filmskih kritikov o tematski usmeritvi jugoslovanskega filma. TEDEN SOVJETSKEGA FILMA V LJUBLJANI Viktor Konjar, Šesto srečanje. Dnevi sovjetskega filma. št. 9-10, p. 9 V počastitev Oktobra. Šest sovjetskih filmov v . Ljubljani, št. 7—8, p. 20 Vlil. MEDNARODNA KONFERENCA KRATKEGA FILMA, KRANJ 77 Dragan Jankovič, Iskanje poti za distribucijo kratkih filmov. Vlil. mednarodna konferenca kratkega filma od 13. do 15. sept. v Kranju, št. 7—8, p. 17 mednarodni festivali BERLIN 77 Tone Frelih, Festival brez koncepta. Berlin 77. št. 5—6, pp. 63—65 Silvan Furlan, Forum in uradni festivalski program. Berlin, st. 5—6, pp. 66—68 CANNES 77 Rapa Šuklje, Med trgovino in umetnostjo. Cannes 77. št. 3—4, pp. 28—33 DEAUviLLE 77 Tone Frelih, Filmi "Made in USA”. Deauville 77. Dnevnik festivalskega manijaka, št. 9—10, pp. 32—34 KRAKOV 77 Vladimir Koch, Sličnosti in različnosti. Krakov, Leipzig, št. 5—6, p. 63 LEIPZIG 77 Vladimir Koch, Sličnosti in različnosti. Krakov, Leipzig. št. 5—6, pp. 60—63 LOCARNO 77 Silvan Furlan, Iskanja in tveganja. Locarno 77. št. 7—8, pp. 14—16 LODZ Silvan Furlan, Poljska praksa. Dnevi poljske filmske in televizijske šole v Lodzu. št. 3—4, pp. 58—59 KAIRO 77 Dragan Jankovič, Množičnosti in konfrontacija stilov. Kairo 77. št. 7—8, p. 16 MOSKVA 77 Jože Dolmark, Ideološka ozkost. Moskva 77. št. 5—6, pp. 68—69 OBERHAUSEN 77 Toni Tršar, Demokratično toda različno. Oberhausen. št. 5—6, p. 59 intervjuji Viktor Konjar, Intervju z Jožetom Pogačnikom, režiserjem in predsednikom Društva slovenskih filmskih delavcev, št. 7—8, pp. 6—13 Manca Košir, Za nove sveže oči. Jane Kavčič, št. 3—4, pp. 6—8 Sašo Schrott, Filmska politika ni le stvar posvečenih. Govori Mitja Rotovnik, član Izvršnega odbora Predsedstva republiške konference SZDL Slovenije, št. 5—6, pp. 51—54 Zdenko Vrdlovec, Prepričanost v svoje delo. Pogovor z Matjažem Klopčičem, režiserjem filma "Vdovstvo Karoline Žašler”. št. 1—2, pp. 8—15 informacije Jože Dolmark — Silvan Furlan, Informacije 77. FILM. št. 9—10, pp. 63—76 Toni Gomišček, Informacije 77. TELEVIZIJA, št. 9—10, pp. 77—81 Brane Kovič, Informacije 77. VIDEO KOMUNIKACIJE, št. 9—10, pp. 82—85 Milan Pajk, Informacije 77. FOTOGRAFIJA, št. 9—10, pp. 85—86 Igor Vidmar, Informacije 77. STRIP, št. 9—10, p. 86 komentarji Jože Dolmark, Brez sprenevedanja. Komentar, št. 7—8, pp. 1—2 Viktor Konjar, Obeti 77. Komentar, št. 3—4, p. 1 — Uvertura k razpravi. Komentar, št. 1—2, pp. 4—5 Goran Schmidt, Filmske aporije. Komentar, št. 9—10, pp. 1—2 kritike domačih filmov AKCIJA STADION Goran Schmidt, Akcija štadion. (Akcija stadion). Pulj 77. št. 5—6, pp. 30—31 BEŠTIJE Peter Kolšek, Beštije. (Beštije). Pulj 77. št. 5—6, pp. 17—18 HAJKA Peter Milovanovič—Jarh, Hajka. (Hajka). Pulj 77. št. 5—6, pp. 14—16 LETALCI VELIKEGA NEBA Viktor Konjar, Letalci velikega neba. (Letači velikog neba). Pulj 77. št. 5—6, p. 41 LJUBEZENSKO ŽIVLJENJE BUDIMIRJA TRAJ KOVIČA Sašo Schrott, Ljubezensko življenje Budimirja Trajkoviča. (Ljubavni život Budimira Trajkoviča). Pulj 77. št. 5-6, p. 24 METEŽ Viktor Konjar, Metež. (Mečava). Pulj 77. št. 5—6, pp. 35—36 METULJEV OBLAK Goran Schmidt, Metuljev oblak. (Leptirov oblak). Pulj 77. št. 5—6, p. 45 NE NAGIBAJ SE VEN Stanka Godnič, Ne nagibaj se ven. (Ne naginji se van). Pulj 77. št. 5—6, pp. 27—29 NORI DNEVI Majda Knap. Nori dnevi. (Ludi dani). Pulj 77. št. 5—6, pp. 19—21 OBSODBA Viktor Konjar, Obsodba. (Presuda). Pulj 77. št. 5—6, pp. 39—40 POKONCI DELFINA Stanka Godnič, Pokonci Delfina. (Ispravi se Delfina). Pulj 77. št. 5—6, pp. 37—38 POSEBNA VZGOJA Jože Dolmark, Posebna vzgoja. (Specijalno vaspitanje). Pulj 77. št. 5—6, p. 26 REŠITELJ Viktor Konjar, Rešitelj. (Izbavitelj). Pulj 77. št. 5-6, p. 22 SREČA NA VRVICI Zdenko Vrdlovec, Proti standardiziranemu meščanskemu habitusu. št. 3—4, pp. 9—10 ekran 3 Sreča na vrvici. Jugoslovanska kritika o slovenskih filmih. * št. 5—6. p. 28 STREL Viktor Konjar, Strel. (Pucanj). Pulj 77. št. 5—6, p. 32 VDOVSTVO KAROLINE ŽAŠLER Vili Vuk, Peter Kolšek, Viktor Konjar, Branko W Somen, Vesna Marinčič, Dorica Makuct Peter Milovanovič—larh. Vdovstvo Karoline Žašler. Novi slovenski film. št. 1—2, pp. 17—21 Vdovstvo Karoline Žašler, Jugoslovanska kritika o slovenskih filmih, št. 5—6, p. 47 VRNITEV ODPISANIH Sašo Schrott, Vrnitev odpisanih. (Povratak otpisanih). Pulj 77. št. 5—6, p. 42 kritike tujih filmov AVTOBUS Sašo Schrott, Avtobus. (The Bus). št. 7—8, p. 44 BARRV LVNDON Jože Dolmark, Barry Lyndon. (Barry Lyndon). Pest 77. št. 1 —2, pp. 22—23 BUFFALLO BILL IN INDIJANCI Sašo Schrott, Buffallo Bill in Indijanci. (Buffallo Bill and the Indians). Fest 77. št. 1—2, p. 28 CARSTVO ČUTOV Jože Dolmark, Carstvo čutov. (Ai no Corrida). Fest 77. št. 1—2, pp. 11—12 , DETELČKA NE BOLI GLAVA Viktor Konjar, Detelčka ne boli glava. (Ne bolit golova u djetla). Dnevi sovjetskega filma. št. 9—10, pp. 11—12 DOLGE POČITNICE Dolge počitnice. (Las Largas Vacaciones des 36.). (prev. M. Komelj) št. 7—8, p. 62 DOLINA NESREČNIH Dolina nesrečnih. (El valle de los miserables). Na naših platnih, št. 1 —2, p. 78 DVAJSETO STOLETJE Jože Dolmark, Dvajseto stoletje. (1900). Fest 77. št. 1 —2, p. 29 DVOBOJ NA MISSOURIJU Sašo Schrott, Dvoboj na Missouriju. (The Missouri Breaks) št. 5—6, pp. 55 GOSPOD KLEIN Viktor Konjar, Gospod Klein, (Mr. Klein). Fest 77. št. 1—2, pp 33—34. GRDI UMAZANI IN HUDOBNI Zdenko Vrdlovec, Grdi umazani in hudobni. (Brutti, sporchi, cattivi). št. 5—6, pp. 56—57 F KOT FAIRBANKS F kot Fairbanks. (F ... comme Fairbanks), prev. M. Komelj. št. 7—8, pp. 57—58 KANTATA O ČILU Kantata o Čilu. Razgovor s Hubertom Solasem. Filmi na TV. št. 1—2, p. 74 MARKIZA D’0 Silvan Furlan, Markiza d'0. (Die Marguise von "O" ...). Fest 77. št. 1 —2, p. 30 MOČNI FERDINAND Nouredine Ghali, Močni Ferdinand. (Der starke Ferdinand), (prev. in prir. B. K.) št. 7—8, p. 59 RT 1 —Z. OU. I / —<^1 NAFTNE VOJNE NE BO Khemais Khajati, Naftne vojne ne bo. (La Guerre du Petrole n’aura pas lieu). (prev. in prir. Brane Kovič) št. 7—8, pp. 61—62 NASLEDNJA POSTAJA GREENWICH VILLAGE Vladimir Kocjančič, Naslednja postaja Greenvvich Village. (Next stop Greenvvich Village). Fest 77. št. 1—2, pp. 34—35 Paul Mazursky. št. 1—2, p. 35 NEDOKONČANA PESEM ZA MEHANIČNI PIANINO Viktor Konjar, Nedokončana pesem za mehanični pianino. (Neokončennaja pjessa dlja mehaničeskogo pianino), št. 9—10, p. 11 Zdenko Vrdlovec, Nedokončana pesem za mehanični pianino. (Neokončennaja pjesma dlja mehaničeskogo pianino). Dnevi sovjetskega filma, št. 9—10, p. 10 NENADNA OSAMLJENOST KONRADA STEINERJA Nenadna osamljenost Konrada Steinerja. Razgovor s scenaristom in režiserjem Kurtom Gloorom. (Die plozliche Einsamkeit des Konrad Steiner). Filmi na TV. št. 1—2, pp. 75—76 NEMI FILM Gremo, ostal je brez besed. (prir. Neva Zajc) št. 3—4, pp. 17—18 Barbara McKay, Židovski kvartet, št. 3—4, p. 18 ODLIČNA TRUPLA Toni Tršar, Odlična trupla. (Cadaveri ec-celenti). Fest 77. št. 1—2, p. 31 PASCAL DUARTE Viktor Konjar. Pascal Duarte. (La familia de Pascal Duarte). št. 7—8, pp. 40—41 PEŠČENI GRAD Peščeni grad. (Castle of sand). Na naših platnih, št. 1—2, p. 78 PLAMEN NAD ALŽIROM Plamen nad Alžirom. (L’olpum et le balon). Na naših platnih, št. 1—2, p. 79 PROSIM ZA BESEDO (Prošu slova) Jean Paul Torok, Junakinja našega časa. (prev. Neva Mužič). št. 9—10, pp. 14—17 SIROTE Viktor Konjar, Sirote. (Podranki). Dnevi sovjetskega filma, št. 9—10, p. 12 SREDI MORJA — SREDI POLETJA Sredi morja — sredi poletja. (Travolzi da un insolito deli azzuro mare di agosto). Na naših platnih, št. 1—2, p. 79 TAKSIST Toni Tršar, Taksist. (Taxi Driver). Fest 77. št. 1—2, pp. 32—33 TATARSKA PUŠČAVA Silvan Furlan, Tatarska puščava. (II deserto dei Tartari). Fest 77. št. 3—4, p. 14 TUJA PISMA Tuja pisma. (Čužie pisma). Lezbijka je tovarišica iz ulice. Filmi na TV. št. 1—2, pp. 76—77 TUJI SIN M. G., Tuji sin. (Muno moto). Filmi na TV. št. 1—2, pp. 74—75 UMOR IZ USMILJENJA Volker Schloendorff, Umor iz usmiljenja. (Der Fangschus). (prev. M. K.) št. 7—8, p. 60 VSI PREDSEDNIKOVI MOŽJE Jože Dolmark, Vsi predsednikovi možje. (Ali the President s Men), št. 7—8, pp. 42—43 nacionalne kinematografije AVSTRALIJA Gideon Bachman, Filmi v Avstraliji. Neznani, (prev. H. Ciglič) št. 7—8, pp. 31—36 KITAJSKA Toni Gomišček, kitajska skozi risane filme, št. 7—8, pp. 28—30 reproduktivna kinematografija Alojz Dolenc. Tehnični vidiki filmske predstave, št. 1—2, pp. 49—50 Srečko Golob, Brez orožja v boj. št. 5—6, pp. 76—77 Jože Žlender, Kvaliteta reprodukcije, št. 1—2, pp. 50—51 televizija Alberto Dentice, Televizija — poplava filmov, (prev. Jaša Žlobec) št. 9—10, pp. 41—43 Viktor Konjar, Portoroško razočaranje. TV festival, Portorož 21. 5. do 29 . 5. 1977. št. 3—4, pp. 42—45 Grant Noble, Otroci in televizija. Raziskava, št. 7—8, pp. 47—51 Vili Vuk, Vprašanja o televiziji. TV festival Portorož 77. št. 3—4, pp. 46—48 teorija filma Lavvrence Alloway, O ikonografiji filma, št. 1—2, pp. 61—62 Alain Casebier, Kriterij estetske vrednosti. št. 3—4, pp. 34- Janez Justin, Filmsko delo, semiologija, marksizem. I, II št. 7—8, pp. 21—24, št. 9—10, pp. 28—31 Anatolij Lunačarski, Na kakšen način in v kateri obliki'film pomaga revoluciji, (prev. Toni Gomišček) št. 9—10, pp. 23—24 Alain Masson. Platno in ekran. (Positif jan. 77). (prev. Jani Razpotnik) št. 1—2, pp. 36—45 Erwin Panofsky, Stil in snov v filmu. II. (prev. Aleš Rojc) št. 1—2, pp. 58—61 zgodovina filma Vladimir Koch, F. W. Murnau: Zadnji mož. št. 3—4, pp. 37—41 Vladimir Pogačic, Kaj je to filmski arhiv, št. 3—4, pp. 60—63 Božo Šprajc, Gibljive slike Božidarja Jakca. Filmsko delo Božidarja Jakca med obem vojnama in v NOB. I, II. št. 1—2, pp. 63—67, št. 5—6, pp. 72—75 pripravila Liljana Nedič