MERCATOR ODPIRA VRATA POTROSNIKOM Zmajčkov butik izvrstnih slaščic prilagojen željam kupcev V okviru tesnejšega sodelovanj« med sozdom MER-CATOR-KfT in organi/traniini potrošDiki je bil organizi-ran obisk predstavnikov potrošniških svelov v Mercator Kondilorju. Nunen obiska (podobni so bili tudi v drugih proizvodnib organizadjata Sozda MERCATOR-KJT) je bil, da potrošdUu ozirodu njibovi predstavniki spoznajo problemaliko tovarae slaščic, njeno vodstvo pa naj bi prisluhnilo njihovim željam io zabtevam ter, v kolikor bi dopuščale tehooioške moinosli, le-tem priiagodilo svoj proizvodni prognm. Žal predstavniki potrošnikov tokral niso pokazali pre-velikega zanimanja in izkoristili ponujene možnosti Od 12 vabljenih predstavnjkov potroSniSkih svetov Ijubljan-skih obiin, mesta, republiške in mestne konference SZDL ter organiziranih potroSnikov pri sozdu. so priSli v Mercator-Konditor le predstavniki potrošnikov občine Moste Polje. Si lahko to nezanimanje tolmačimo kol zadovoljstvo potro§nikov s proizvodnim programom in kvaliteto »ZmajCkovega butika izvrstnih slaščic«? Potem ko je Vukadin Nedeljkovič poslovni sekretar PO sozda na kratko orisal prizadevanja za čimboljSe stike z organiziranimi potroSniki ter nanizal akcije. ki jih Mer- cator ptipravlja. je UroS Gros. direktor DO Mercator-Konditor predstavil svojo tovarno slaSič. ki je edina tovrstna tovarna v Jugoslaviji. Kar 60 odstotkov prihoda ustvarjajo s proizvodnjo slaščic, ki jih prodajajo v desetih lastnih lokalih. z njimi pa oskrbujejo še 270 prodajaln v Ljubijani in obmestnih občinah. Kcr so povsem odvisni od potrošnikov in njihovih želja. stikom z njimi namenjajo veliko pozornost. To se jim obresluje. Od kar so se preselili v novo tovarno ter prilagodili proizvodni program zahtevam Ijubljanskega tržiSia, so povečali prodajo za 30 odstolkov. Nekaj je k temu prispevala tudi propaganda. za katero izdvajajo 5 odstotkov ustvarjenega dohodka. Predstavnike potroSnikov iz Most so najbolj zanimale drugačne oblike pakiranja slaščic kot tudi urejcnost Kon-ditorjevih slaščičaren. Slednjemu nameravajo v Kondi-torju v prihodnje nameniti več pozornosti. saj s svojimi slaščičarnami tudi sami niso v celoli zadovoljni in se zavedajo pomanjkljivosti. ki jih opažajo tudi potrošniki. Na Mcstnem trgu 17 pa nameravajo prihodnje leto od-preti ekskluzivno slašiičarno. takšno kakrSne pri nas ie ANDREJ DVORŠAK