VSEBINA Ureja: glavni m odgovorni urednik Peter Gunčar in uredniški odbor, ki ga sestavljajo: Jože Javornik — predsednik, Janez Vraničar — namestnik in člani: Franc Istenič, Marija Vitez, Milena Sagadin, Stane Primožič, Boris Pertot, Jošt Bajželj, Magda Ostanek — Tisk: ČP »Gorenjski tisk« v Kranju LETO XI. — 28. II. 1968 — št. 2 GLASILO DELOVNEGA KOLEKTIVA TEKS TILINDUS — KRANJ — Sejem »MODA 68« in ekonomska propaganda — Pravilnik o varovanju poslovne tajnosti v podjetju Tekstil-indus Kranj — Sklepi 8. seje centralnega delavskega sveta — Prediini stroj, brez vreten in prstanov — Iz »INFORMACIJ« občinskega sindikalnega sveta — Razpis za rešitev proizvodno-tehničnih problemov Dodatne točke: 7. Odobritev sredstev za preventivno dejavnost obratne ambulante 8. Potrditev nabave potrebne strojne opreme in inventarja. 9. Poročilo službe zdravstvenega zavarovanja za leto 1967. Ad 1) Clami CDS so potrdili zapisnik 7. seje brez pripomb! Ad 2) 1. sklep: sklepi 7. redne seje upravnega odbora se vzamejo na znanje, -kot so bili predloženi. 2. sklep: ekonomski -enoti tkalnici I se prizna znesek 35.550.26 novih dinarjev brutto, tkalnici II pa znesek 26.940.49 novih dinarjev brutto, in to kolt nadomestilo za osebne dohodke, zaradi zastojev 8. in 15. aprila 1967. 'leta. A-d 3) Spremembe našega statuta, ki jih je naš CDS sprejel krajam leta 1966, je bilo treba dati v obravnavo občinski skupščini Kranj. Stane Kavčič, predsednik izvršnega sveta SRS, si v spremstvu glavnega direktorja Rudija Polaka ogleduje naš paviljon na sejmu »Moda 68« Sejem „Moda 68“ tn ekonomska propaganda ZAPIS PO »SEJMU MODA 68« Vsaka proizvodna organizacija stremi za tem, da poveča svojo prodajo — zaradi 'boljšega izkoriščanja kapacitet im s tem boljšega finančnega uspeha. Ce -hoče podjetje doseči ta cilj, mora obdržati kupce, po možnosti; pa njdh število tudi povečati. Težiti mora za tem, da zadovolji njih okus in da prodaja proizvode po ceni, ki jim odgovarja, pri čemer se mora ozirati na konkurenco. Vemo pa tudi, da so pogoji prodaje v sedanjih tržnih razmerah vedno težji. Seznanjati potrošnika s proizvodi, z njihovo kvaliteto in uporabnostjo ter hkrati upoštevati tudi njihove želje, zahteve im potrebe, je -danes postal,a že nujnost. Danes in še SPREJETI 21. DECEMBRA 1967 Dnevni red: 1. Potrditev zapisnika 7. redne seje CDS. 2. Pregled sklepov 7. redne seje upravnega odbora. 3. Obravnavanje pripomb občinske skupščine Kranj in spremembe ter dopolnitve statuta podjetja. 4. Poročilo o proizvodnji in prodaji v mesecu novembru 1967 in kumulativno. 5. Dodelitev dodatnih sredstev za OD za nova delovna mesta v ekonomskih enotah uprava in vzdrževalni obrat. 61 Spremembe in dopolnitve pravilnika o upravljanju in poslovanju našega delavskega doma v Stražišču. posebno v prihodnje, bo od uspešne propaganda v veliki meri odvisna uspešna prodaja. V preteklih letih gospodar, organizacije niso posvečale veliko pozornosti načrtni^ propagandi, ker je tekla prodaja izdelkov normalno, brez večjih zastojev. Zelo redke so zato take gospodarske organizacije, ki so že pred leti spoznale izreden ekonomski pomen propagande. Te organizacije imajo danes zato že dokajšnjo prednost pred ostalimi, saj so za njimi vse začetne težave, -ki jih prinese s seboj vsaka novost, predvsem pa imajo v teh službah ljudi, ki so si v nekaj letih pridobili prepotrebno prakso. Učinkovite ekonomske propagande pa seveda stavo pravilnika o delovnih razmerjih ter za izvedbo sprememb in dopolnitev statuta obravnavala in predlaga CDS v potrditev naslednje zaključke (odgovori oziroma dopolnitve se nanašajo na Oblikovati uspešno ekonomsko propagando je dolgotrajen proces, ki zahteva sposobne in elastične ljudi, precej finančnih sredstev in posebno neovirano in samostojno delo ljudi, ki v tej službi delajo. Naše podjetje do reorganizacije komercialnega sektorja ni posve- Ta -pravilnik je sprejel CDS, in sicer na podlagi 1. odstavka 77. in 253. členft temeljnega zakona o podjetjih ter 67. in 181. člena statuta podjetja Tekstilindusa v Kranju. Pravilnik obsega 72. členov, je torej preobsežen, da bi ga vsega objavili v Tekstilcu. Ta pravilnik bodo v celoti dobili tisti člani 'kolektiva, ki morajo Skoraj dnevno upoštevati njegova določila pri svojem delu, kar je pomembno za vse člane kolektiva, pa v obliki izvlečka objavljamo v Tekstilcu. SPLOŠNA DOLOČILA Ta pravilnik predpisuje ravnanje z dokumenti, ki veljajo za poslovno tajnost in način, kako zago- so v priloženi prilogi zapisnika): 1. Pripomba se osvoji: Uvodni zapis se dopolni tako, da se glasi: »Centralni delavski svet tekstilne industrije Tefcstilindus Kranj, sprejema na podlagi 77. (dalje na 2. strani) calo kdove kaklšne -pozornosti načrtni ekonomski propagandi. Nova služba za to področjd dela v rao-voustanovlj enem konjunfetumam oddelku se je kolikor toliko pozitivno lotila dola dn -bo skušala čimprej vpeljati tudi v našem podjetju načrtno ekonomsko pro-(dalje na 2. strani) to vi ti varovanje poslovnih tajnosti podjetja. Ti dokumenti so lahko: plani, načrti, opisi, recepti, kalkulacije, predračuni, elaborati, poročila, -pogodbe, nalogi za proizvodnjo, periodični in zaključni računi, razni seznami, dopisi in podobno. Lahko so to tud-i vzorci, šablone, stroji, naprave, izdelki redne proizvodnje, tehnologija dela itd. Vsak delavec podjetja Tekstil-indusa je dolžan varovati poslovno tajnost podjetja, neglede na to, kje in kako mu je -bila dostopna. Dolžnost varovanja poslovne tajne traja tudi po prenehanju članstva oziroma dela v podjetju. POSLOVNA TAJNOST Za poslovno tajnost podjetja veljajo zlasti podatki in dokumenti, ki jih določa temeljni zakon o podjetjih, in sicer: 1. -podatki in dokumenti, ki jih pristojni organ razglasi za poslovno tajnost; 2. podatki in dokumenti, ki jih pristojni organ sporoči podjetju kot zaupne; 3. podatki in dokumenti ki se nanašajo na posle, ki jih podjetje opravlja za JLA, če so označeni kot vojaška tajnost; — V znamenju OLIMPIADE 68 — Priprave na letošnjo počitniško sezono — Romantika v črno-belem stilu — Kako igrati tarok? — Košček narave v našem stanovanju — Vzroki nespečnosti — Križanka 4. podatki in dokumenti, 'ki so zajeti v ponudbah za natečaje ali javne licitacije — dokler niso objavljeni rezultati. 6. člen tega pravilnika navaja in ,-uravnava konkretno podatke in dokumente, ki spadajo v poslovno tajnost podjetja, in to: — plani civilne zaščite v slučaju vojne ali vojne pripravnosti, podatki o vojaških obveznikih in vsi drugi podatki, ki so pomembni za narodno obrambo; — gospodarski (osnovni in operativni) in perspektivni plani (v absolutnih pokazateljih); podatki o rezultatih razvoja in raziskovalnega dela, če se nanašajo na proizvodni proces; podatki o: investicijski izgradnji, tehnični in tehnološkimi možnostmi proizvodnje; novih proizvodih, konstrukciji izdelkov, izvrševanju proizvodnih planov (v absolutnih pokazateljih); zalogah surovin, polizdelkov in gotovih izdelkov; kalkulacijah, cenah, prodajnih pogojih; pogodbe (licenčne, kooperacijske, kupoprodajne in vsa tovrstna kores- ndenca); analiza trga; razni -programi prodajnih akcij, dalje podatki o: nalogah za proizvodnjo, kreditih, razpoložljivem denarju in (dalje na 4. strani) ni možno -doseči kar čez noč. Vsem članicam kolektiva, upokojenkam in ostalim bralkam čestitamo 8. marec, dan delovnih žena Uredništvo ! CENTRALINI dE|_AvS|