obrazložitev S srednjeročnimi razvojnimi akti smo se obvezali, da bosta skupna in splošna poraba ustrezno zaostajali za rastjo družbe-nega proizvoda. Za splošno porabo je določeno, da naj ta v letoš-njem letu zaostaja 10 % za rastjo družbenega proizvoda. Cenjeno je, da je v preteklem letu znašala rast družbenega proizvoda 19 % in če mora splošna poraba v letu 1979 za 10 % zaostajati, potem smemo splošno porabo povečati le za 17,1 % na dovoljeno po-rabo v letu 1978. Tega načela smo se dosledno držali. V preteklem letu sta bili za področje komunalne in požarne de-javnosti ustanovljeni samoupravni interesni skupnosti, za kateri so bili urejeni tudi izvirni prihodki zafinanciranjeteh dveh področij. Med preteklim letom sta bili zato komunalna in požarna dejav-nost izločeni iz občinskega proračuna, kar je biLo pri oblikova-nju nivoja splošne porabe za leto 1979 tudi upoštevano. Ko smo izračunavali dovoljeno splošno porabo za leto 1979, smo kot izhodišče vzeli dovoljeno porabo 1978 brez upoštevanja rebalansa proračuna, ki ga je delegatska skupščina sprejela konec decembra preteklega leta. Logično je, da smo pri oblikova-nju osnutka proračuna nadaljevali s procesom očiščevanja; izlo-čili smo porabo za komunalno in požarno dejavnost v skupnem znesku 6,612.000 din in tako znižano v preteklem letu dovoljeno porabo povečali za 17,1 %. Dovoljena poraba za leto 1979 za našo občino je naravnana ta-kole: — očiščena poraba iz leta 1978 povečana za 17,1 % brez investicij 90,770.000 — 100% investicija iz leta 1978 25,762.000 — dodatna priznana poraba (od česar v letu 1980 ne gre v global 7,977.000din) 11,477.000 — sredstva za pravosodje po planu 12,320.000 — lastni prihodki upravnih organov in takse na promet parkljarjev in kopitarjev 2,820.000 Skupaj dovoljena poraba znaša 143,149.000 Prihodki proračuna občine po oceni za leto 1979 znašajo 156,991 .OOOdin, dovoljena poraba v občini 143,149.000dir\ra-zlikaznaša 13,842.OOOdin. Taznesek najbi naša občina prispe-vala v proračun mesta Ljubljane za financiranje skupnih mestnih potreb in dogovorjenih nalog. I. PRIHOOKI PRORAČUNA Bilanca proračunskih prihodkov je bila v osnutku dana v raz-pravo delegatski skupščini občine skupno s celotnim osnutkom občinskega proračuna za leto 1979. Osnutek bilance proračun-skih dohodkov za leto 1979 je bil pripravljen na osnovi takrat pred-loženega predloga dogovora o usklajevanju davčne politike za leto 1979, pri čemer je bilo upoštevano, da naj bi sestopnja davka iz osebnega dohodka delavcev v združenem delu znižala iz 0,5 na 0,12%. Upoštevajoč navedena dejstva naj bi po osnutku globalna bilanca prihodkov proračuna za tekoče leto znašala 159,765.000 dinarjev. Skupščine občin Ljubljane so zavzele svoje stališče k dogovoru o usklajevanju davčne politike za leto 1979, ki so ga kcncem ja-nuarja oziroma v februarju obravnavale kot osnutek. Pri tem so občinske skupščine zlasti menile pa tudi naša, da 7. člen dogo-vora o usklajevanju davčne politike ostane neizpremenjen — po vsebini in višini davčnih stopenj — enak kot je bil v letu 1978. Vse-bina navedenega 7. člena se nanaša na davek po odbitku od osebnega dohodka iz obrtnih dejavnosti, intelektualnih storitev in avtorskih pravic. V trenutku, ko je bilo oblikovati bilanco prihodkov proračuna, ni znano, kako se bo delegatska skupščina občine opredelila o do-govoru o usklajevanju davčne politike. Pri ponovni cenitvi je bilo mogoče zaključiti, da predlagana sprememba, če bi bila sprejeta ali ne, ne bo bistveno vplivala na pritok prihodkov. Zato je ta pred-lagana bilanca proračunskih prihodkov nižja kot je bila po osnutku za 2,774.000 dinarjev. Za ta znesek so bili znižani: — davek od osebnega dohodka iz samostojnega opravljanja obrti in drugih gospodarskih dejav- nosti 970.000 — davek od osebnega dohodka iz samostojnega opravljanja intelektualnih storitev 1,644.000 — davek od osebnega dohodka iz avtorskih pra- vic, patentov in tehničnih izboljšav v 160.000 Skupaj znižano za 2,774.000 Globalna proračunska bilanca občine za leto 1979 po tem pred-logu proračuna znaša 156,991.000 dinarjev. S temi sredstvi za-dostimo dovoljeni splošni porabi v občini in skupnim potrebam v mestu Ljubljani. II. RAZPOREDITEV PRIHODKOV (proračunski izdatki) V osnutku proračuna za leto 1979, ki je bil na dnevnem redu de-legatske skupščine v februarju, je bila podana obrazložitev in raz-poreditev proračunskih prihodkov v znesku 140,329.000 dinarjev. Delež za skupne mestne potrebe in dogovorjene naloge mesta Ljubljane v osnutku proračuna ni bil izkazan, ker znesek še ni bil dogovorjen; tudi prihodki še niso bili dokončno zbilansirani. Dogovorjena poraba v skladu s porastom družbenega proizvoda je bila ponovno izračunana oziroma povečana glede na osnutek proračuna za del lastnih prihodkov upravnih organov za 2,325.000 din in za takse na promet parkljarjev in kopitarjev 495.000 dinarjev — skupaj 2,820.000 dinarjev. Skupaj dovoljena poraba 143,149.000din. Delež za skupne mestne potrebe in do-govorjene naloge mesta naj bi znašal 13,842.000 dinarjev. Izvršni svet je glede na pripombe delegatov skupščine občine na osnutek proračuna in na podlagi poznavanja razmer sklenil, da se v predlogu proračuna glede na osnutek zmanjšajo sredstva: za občinsko zvezo rezervnih vojaških starešin 179.000din, prispe-vek h komunalni ureditvi doma upokojencev Kolezija 100.000 din, stanovanja za upravni organ, IS in Sob 100.000din tertekočo pro-računsko rezervo 170.000 dinarjev. Če upoštevamo ta znižanja in povečano dovoljeno porabo je za občinske potrebe po tem pred-logu mogoče razporediti skupaj 3,369.000 dinarjev. Če upoštevamo znesek 3,369.000 dinarjev in sredstva za mestne potrebe 13,842.000 dinarjev, je po tem predlogu prora-čuna razporediti še 17,211.000 dinarjev za občinske in mestne potrebe. Kompleksna razporeditev prihodkov proračuna za leto 1979 primerjalno z letom 1978 je podana v predlogu razporeditve. V nadaljnji razlagi pa pojasnjujemo in predlagamo razporeditev sredstev za posamezne namene, ki v osnutku niso bila izkazana. Predlog za razporeditev je naslednji: 01 Dejavnost organov družbenopolitičnih skup-nosti — Nagrade občine Ljubljana Vič-Rudnik za 27. april 30.000 V osnutku proračuna je predviden znesek 50.000 dinarjev, žirija za podelitsv priznanj in nagrad občine Ljubljana Vič-Rudnik pa je na svoji 1. redni seji v letošnjem letu sprejela sklep, predlagati IS, da predvidi v proračunu za leto 1979 sredstva v skladu z odlokom o pri-znanjih in nagradah ter na podlagi sklepa o obliki in višini nagrad občine Ljubljana Vič-Rudnik za leto 1979 v znesku 80.000din — Skupnost slovenskih občin 24.920 - Na podlagi dogovora o financiranju dejavnosti skupnosti, ki ga je sprejela skupščina skupno-sti dne 21.9.1978 združujejo občine sredstva v višini 1,8 % od sprejetega proračuna za tekoče leto v obliki rednega letnegaprispevka. S pred- laganim dodatnim zneskom so sredstva zago- tovljena po dogovoru. 01 Skupaj 54.920 03 Dejavnost družbenopolitičnih organizacij in društev — Občinska konferenca SZDL Ljubljana Vič-Rudnik 500.000 Občinska konferenca je podala prošnjo za do-datna sredstva v znesku 500.000din, ki jih nujno potrebuje za izobraževanje delegatov za DPS in SLS in tehnično izobraževanje. Ta zne-sek ni bil zajet v osnovnem programu konfe-rence za leto 1979 in zato tudi ne v osnutku proračuna. — Zveza rezervnih vojaških starešin — občin- ska konferenca Ljubljana Vič-Rudnik 179.000 Prvotni zahtevek se znižuje za funkcionalni del, ki je bil vključen v osnutku, glede na prenos fi-nanciranja dejavnosti na sredstva za Ijudsko obrambo. 03 Skupaj ¦ • 321.000 Pripombe delegatov na zboru krajevnih skup- nosti so bile dane na višino sredstev za občin-sko konferenco SZDL in občinsko konferenco ZSMS. Na te pripombe je mogoče pojasniti, da izvršni svet meni, da je profesionalna zaposli-tev predsednika občinske konference SZDL povsem upravičena. Že pred leti je bilo odloče-no, da naj imajo Ijubljanske občine profesio-naine predsednike OK SZDL, le naša občina tega dogovora ni spoštovaia, na ponovno za-htevo naša občina namerava sedaj to storiti. Zaradi dodatne zaposlitve na občinski konfe-renci ZSMS bo izvršni svet zaprosil prizadeto politično organizacijo, da da dopolnilno poja-snilo in bo skupščini dano pojasnilo na sami seji ob sprejemu proračuna. 04 Negospodarske investicije — Gradnja postaje milice Vič 1,000.000 V osnutku proračuna je predviden znesek 8,058.735din — oziroma toliko, kolikor je bilo možno zagotoviti za te namene po pokritju ostalih nujnih obvez. Predlagamo, da se znesek zviša na 9,058.735din, preostala sredstva pa bo po-trebno pridobiti s kreditiranjem. — Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna 1,000.000 Sanacija zdravilišča je nujna. V finančni kon- strukciji pa je dolžan na podlagi dogovorov in sklepov sodelovati tudi občinski proračun z zneskom 1,000.000din. — Prispevek h komunalni ureditvi doma upo- kojencev Kolezija 100.000 Po naknadni ocenitvi je bilo ugotovljeno, da bodo sredstva za ta namen, znižana za 100.000 din,zadostovala. — Stanovanje za upravni organ, IS in Sob 100.000 . Izvršni svet ceni, da je primerno znižati sred- stva za reševanje stanovanjskih vprašanj za : 100.000din. S tem bi ostala sredstva za ta namen na lanskoletnem nivoju. Sredstva zagotovljena v proračunu za stano-vanjska vprašanja usmerja občina v sklad skupne porabe upravnih organov. Člani delov-nih skupnosti so tudi voljeni in imenovani. Sa-moupravni organi dodeljujejo stanovanja de-lavcem uprave, IS in Sob po merilih, ki so opre-deljeni v samoupravnih aktih upravnih orga-nov. Izvršni svet pri tem skrbi, da dobijo ustrezno mesto kadrovska stanovanja. 04 Skupaj 1,800.000 Izvršni svet meni, da je letovišču Pacug dana pomembna pozornost in da je letovišče med najpomembnejšimi nalogami občine. V prora-čunu namenjamo letos del sredstev kot soin-vesticijski delež. Pri financiranju bo sodelovala tudi ustrezna SIS in občani. Akcijo za ureditev Pacuga vodi občinska konferenca SZDL, za kar je imenovala poseben koordinacijski odbor, da neposredno vodi akcijo sanacije. Za dvigalo v občinski stavbi izvršni svet meni, da je povsem upravičeno, da se namesti še v tem letu. To je zahteva tudi občanov. Z more-bitno drugačno razporeditvijo upravnih orga-nov in služb bi sicer preusmerili frekvenco strank, vendar potreba po dvigalu bi bila kljub temu upravičena. 11 Dejavnost krajevnih skupnosti 558.700 — Glede na vse večjo vlogo delegatskega si-stema v krajevnih skupnostih je za uspešno delovanje potrebno zagotoviti tudi ustrezna večja materialna sredstva 11 Skupaj 558.700 Z dodatnimi sredstvi 558.700din se globalna sredstva krajevnim skupnostim za redno funk-cioniranje dejavnosti povečajo na 10,420.000din. Ta sredstva se razdelijo tned krajevneskupnosti,poposameznih merilih naj bi jih skupščina sprejela na isti seji kot proračun za leto 1979. Merila, ki so pripravljena v pred-logu, zelo različno delujejo med posameznimi krajevnimi skupnostmi v primerjavi s sedanjim načinom razporejanja sredstev krajevnim skupnostim. Nekaterim krajevnim skupnostim bi s temi merili namenili skokovito povečana sredstva, nekaterim pa celo manj, kljub pove-čanemu globalu sredstev, kot v letu 1978. Izvršni svet meni, da so pripravljena merila (po takozvani II. varianti) povsem primerna in dokaj pravičnejša, ki v večji meri upoštevajo poseb-nosti krajevne skupnosti. Vendar je izvršni svet na stališču, da predlagana merila za razdelje-vanje sredstev postopno uveljavijo zaradi na-stopajočih novih razmerij, ki so težko premost-Ijiva v enem letu. Zato je izvršni svet v predlogu proračuna predvidel prehodno varianto in predlaga razporeditev globalnih sredstev 10,420.000 dinarjev tako, da bi krajevne skup-nosti za leto 1979 dobile 50% sredstev po ra-zmerju iz leta 1978, 50 % sredstev pa po pred-laganih merilih (II. varianta). S tem bi sredstva krajevnih skupnosti za leto 1979 oblikovali po ustreznejših odnosih, povečanje bi znašalo od 12,1 do 55,5%. V letu 1980 naj bi za razdelje-vanje sredstev krajevnim skupnostim v celoti uveljavili merila, ki jih bo sprejela občinska skupščina. 12 Prispevek proračunom drugih družbenopoli-tičnih skupnosti Odstopljeno Skupščini mesta Ljubljane za skupne naloge 13,842.000 — Znesek v osnutku ni predviden, ker takrat še niso bila dokončana usklajevanja med Ijubljanskimi občinami in ne znana višina dovoljene porabe za občinski proračun 1979. 16 Intervencije v gospodarstvu — Pospeševanje kmetijstva 200.000 Sredstva za pospeševanje kmetijstva so bila predvidena po predloženem programu. Izvršni svet meni, da z dodatnimi sredstvi 200.000din zadovoljuje namenu, pri čemer pa se zaveda, da to ni sptošna poraba in v bodoče ne bo več mogoče za te namene zagotavljati sredstev v proračunu, temveč bodo to drugi viri. Sredstva iz proračuna kot kredit samoupravni interesni skupnosti za kmetijstvo ne bi bilo mogoče dodeljevati, ker bi bilo to v nasprotju z veljavno zakonitostjo, saj proračunska sred-stva ne morejo funkcionirati kot kreditna. — Poseben račun za zatiranje živalskih kuž- nih bolezni 28.000 Od taks na promet parkljarjev in kopitarjev predvidevamo v predlogu proračuna dohodek v znesku 495.000 dinarjev, kolikor mora zna-šati tudi odhodek na posebni račun. V osnutku je bil predviden znesek 467.000din, razliko 28.200din pa je potrebno dodatno zagotoviti. 16 Skupaj ' 28.200 17 Tekoča proračunska rezerva in obveznosti iz preteklih let — Tekoča proračunska rezerva 170.000 Sredstva za tekočo proračunsko rezervo je možno po zakonu zagotoviti v proračunu do 1 % od sprejetega proračuna. 17 Skupaj 170.000 18 Izločena sredstva rezerv — Obvezni rezervni sklad 27.380 Od vseh tekočih prihodkov je občinski prora- čun dolžan odvajati v sredstva obvezne re-zerve najmanj 1 %. Dodatna sredstva je po trebno zagotoviti v proračunu skladno z višino dovoljene porabe za leto 1979. 18 Skupaj 27.380 IZVRŠNI SVET PRORAČUNSKA BILANCA ZA LETO 1979 PRIHODKI PRORAČUNA ZA LETO 1979 Zbirni pregled po glavnih virih Ocena Ocena 1979 Vrsta prihodka 1978 1979 -------- 1978 1 2 3 4 1. Davki od osebnega dohodka in na dohodek 2. Prometni davek, davek na premoženje in na dohodke od premoženja 3. Takse 4. Dohodki po posebnih predpisih 5. Prihodki upravnih organov in drugi prihodki Skupaj vsi prihodki Vrsta 1 — Davki od osebnega dohodka in na dohodek 01 Davek od osebnega dohodka delavcev 02 Davek od osebnega dohodka iz kmetijske dejavnosti 02 Davek od osebnega dohodka iz samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti 03 Davek od osebnega dohodka iz samostojnega opravljanja intelektualnih storitev 04 Davek od osebnega dohodka iz avtorskih pravic, patentov in tehničnih izboljšav 05 Davek izskupnega dohodka občanov Skupaj vrsta 1 — Davk! iz osebnega dohodka in na dohodek 91,692.820 84,168.000 92 54,445.130 59,100.000 109 4,920.000 5,745.000 117 1,086.540 3,629.000 334 3,981.000 4,349.000 109 156,125.890 156,991.000 101 16,387.990 7,370.000 45 1,390.000 1,390.000 100 50,541.000 52,600.000 104 11,260.540 12,436.000 112 8,626.470 9,500.000 110 3,485.900 872.000 25 91,692.620 84,168.000 92 Vrsta 2 — Promatnl davak, davafc na pramožanja in na dohodak od pramožanja 06 Posebni občinski davek od prometa proizvodov razen od prometa alkoholnih pijač 07 Poseben občinski davek od prometa alkoholnih pijač 08 Poseben občinski davek od plačil za storitve 09 Davek na promet nepremičnin 10 Davek na dohodek od premoženja in premoženjskih pravic razen davka na dohodek od stavb 11 Davek na dohodek od stavb 12 Davek na dohodek od iger na srečo 13 Oavek na dediščine in darila 14 Davek na posest stavb 15 Davek na tovorna cestna motorna vozila in priklopna ter kombi vozila Skupaj vrsta 1 — Promelni davak, davek na premoženje in na dohodok od prerpoženja Vrsta3 — Takse 17 Upravne lakse 18 Komunalne takse 19 Sodnetakse 20 Takse na promet parklarjev in kopitarjov Skupaj vrsta 3 — Takse Vrsta 4 — Prihodki po posebnih predpisih 21 a) posebni prihodki b) odstopljeni dohodek — del republiških denarnih kazni Vrsta 5 — Prihodki upravnih organov in drugi prihodki 22 Prihodki upravnih organov in drugi prihodki a) prihodki upravnih organov b) drugi prihodki Skupaj vrsta 5 — Prihodki upravnih organov in drugi prihodki 14,467.380 16,600.000 115 14,820.750 16,890.000 114 3,872.000 4,100.000 106 9,239.000 9,239.000 100 1,448.000 1,448.000 100 2,225.000 2,480.000 110 163.000 163.000 100 770.000 770.000 100 3,825.000 3,825.000 100 3,585.000 3,585.000 100 54,445.130 59,100.000 109 1,109.000 1,175.000 106 15.000 15.000 100 3,330.000 4,060.000 122 466.400 495.000 106 4,920.400 5,745.000 117 95.000 — - 991540 3,629 000 334 3,732.000 249.000 4,100.000 249.000 3,981.000 4,349.000 110 100 109 Glavni namen 01 — Dajavnost organov družbenopolltlčnlh skupnosti Finančni načrt uprave Finančni načrt uprave — nova delovna mesta Nadomestilo OD voljenim in imenovanim funkcionarjem skupščine in izvršnega sveta Nadomestila OD voljenim in imenovanim funkcionarjem IS — nova imenovanja Nadomestilo za delo raznih komisij IS v breme osebnih dohodkov Potni stroški Manipulativni stroški SDK bančni stroški Delovanje skupščine in njenih organov Reprezentanca Stroški za splošne volitve (nadomestne) Stroški za občinski praznik Organizacija proslav, pokroviteljstva, prireditve Stroški za objave in oglase Stroški upravnega postopka Sklad skupne porabe Sklad opreme Skupni stroški vzdrževanja občinskih upravnih organov Postaja milice Vič — posebna priznanja Postaja milice Vič — materialni izdatki Postaja milice Vič — sklad skupne porabe Preventiva, vzgoja in varnost v cestnem prometu Svet občin Ijubljanske regije Skupnost slovenskih občin Nagrade občine Ljubljana Vič-Rudnik — za 27. april Sodišče združenega dela Občinski družbeni pravobranilec OD po 75. členu Zakona o LO Stroški za komemoracije Skupaj nove obveze proračuna: — Temeljno javno tožilstvo v Ljubljani — Temeljno sodišče Ljubljana 27,640.000 32,300.000 116,9 500.000 — 3,120.000 3,870.000 124,0 880.000 — 56.000 66.000 117,9 70.000 78.000 111,4 153.264 189.939 123,9 8.000 10.000 125,0 370.000 370.000 100,0 760.000 50.000 6,6 315.000 315.000 100,0 621.000 800.000 128,8 1,230.000 1,600.000 130,1 6.000 10.000 166,7 920.000 1,100.000 119,6 2,850.000 3,000.000 105,3 495 000 570.000 115,2 65 000 65.000 100,0 816.000 938.300 115,0 15.540 7.000 45,0 120.000 135.000 112,5 55.716 65.311 117,2 150.480 256.670 170,6 25.000 80.000 320,0 423.000 592.000 140,0 464.000 445.700 96,1 90.000 110.000 122,2 12.000 20.000 166,7 40,851.000 48,423.920 118,5 1,708.200 10,612.000 40,851.000 60,744.120 148,7 SKUPAJ VSI PRIHODKI 156,125.890 156,991.000 101 Glavni namen 02 — Ljudska obramba — Družbeno gospodarski sistem: RAZPOREDPR,HODKOV(PRORAeUNSKMZDATK,,ZALETO1979 S E ŽT mK iSSS 120,2 Zbirni pregled po glavnih namemh __________ / KS Trnovo 134.800 162.000 120,2 I ' " I". KS Kolezija * 134.800 162.000 120,2 Realizacija ,'°l o/ KS Rožna dolina 134.800 162.000 120,2 _________________________________________^^________1 a79 '° KS Krim-Rudnik 134.800 162.000 120,2 " " ~ 7" KS Vič 134.800 162.000 120,2 _______________________________________________________________ KS Vrhovci ' 134.800 162.000 120,2 I ,....,_ KS BrdO 67.400 81.000 120,2 01 Oejavnosto rganovd.zbenopCan. O^LjJskaob^ba 4,700.000 5,700.000 121,3 f^T^Z^ ZZ l\Z ^2 03 Dejavnost družbenopolitičnih KS Turjak 67 400 81.000 120,2 organizacij in društev 6,429.000 8,946.710 139,2 «SŽIml'e 67 400 81000 120 2 04 Negospodarskeinvesticije 35,656.550 34,949.490 98,0 KS Golo-Zapotok 67400 81^000 120^2 07 Kulturno-prosvetna deiavnost 820.000 950.000 115,9 Skofljic/ 67 400 81.000 120,2 08 Socialno skrbstvo 7,259.000 9,030.000 124,4 J 09 Zdravstveno varstvo 73.000 73.000 100,0 67 400 81 0Q0 12Q2 10 Komunalna dejavnost 5,204.400 6,260.000 120,3 TH ( ., 7MQ ^ 11 Dejavnost krajevnih skupnosti 7,580.000 10,420.000 137,5 Preserle 67 400 81000 1202 12 Prispevek proračunom drugih DPS 30,446.000 13,842.000 45,5 KS Rakitna 67 400 81.000 120,'2 16 Intervencije vgospodarstvu 1,687.000 2,115.000 125,4 Ks Dobrova 67AOQ 81000 1202 17 Tekoča proračunska rezerva 3,045.550 1,430.000 47,0 Ks Horju| 67 400 81000 120 2 17 1Obveznostiizpreteklihlet 2,170.100 500.000 23,0 Ks Crni vrh 67 400 81 000 120 2 18 Obvezni 1 % rezervni sklad 1,229.000 1,430.680 116,4 KS Polhov Gradec 67.400 81.000 120,2 prenesene obveznosti: KS Vnanje gorice 67 400 81.000 120.2 - Občinska gasilska zveza - KS Notranje gorice 67.400 81.000 120,2 (dotacija za I. poll. 1978) 228.900 KS Brezovica 67.400 81.000 120,2 - Samoupravna komunalna KS Barje 67.400 81.000 120,2 skupnost Ljubljana Prispevek za opremo - posebni račun za V*-RudmMdotacazal. financiranje LO^ - 180.000 - poll.1978) 6,382.500 Prispevek za teritonalno obrambo - Noveobveze .»-,„„„ občinski štab TO 606.200- 723.000 119,3 iSKS^^Uub^n. 1,^200 Biagovne^e " 1,600000 1.800.000 112,5 -J^no sod.ee Ljubliana ^^ ^KJI^JOO ^ Skupaj g|avni namen 02 4,7oaooo 5,700.000 121,3 Glavni namen 03 — Dejavnost družbonopolitlčnih organizacij in druitev Občinska konferenca SZDL Naša komuna, glasilo občinske konference SZDL Občinski odbor ZB NOV in Wl Zveza rezervnih vojaških starešin — občinski odbor Občinska konferenca ZMS Občinska zveza prijateljev mladine Občinski odbor RK Prispevek domicilnim enotam NOV Občinski odbor medvojnih aktivistov OF Stroški ra pisanje kronike NOV v občini — občinski odbor ZB NOV Radio Glas Ljubljane, Ljubljana INDOK center, Ljubljana SkupaJ glavni namen 03 04 — Negospodarske investicije Prispevek h komunalni ureditvi doma upokojencev Kolezija — Pot spominov in tovarištva — Sanacija Ijubljanskega gradu — Dijaški domovi — Gradnja postaje milice Vič — Vodovod Rakitna — Sofinanciranje počitniške skupnosti ZZB NOV Banjole — Počitnižka skupnost ZZB NOV Banjole — nakup dveh sob — Stanovanja za delavce Postaje milice Vič (sofinanciranje) — Oprema za Postajo milice Vič — Stanovanja za upravni organ, IS in Sob — Sodišče združenega dela — nakup poslovnih prostorov (sofinanciranje) — Mladinsko letovišče Pacug — Dvigalo v občinski stavbi — Radio klub Ljubljana, prispevek za izgradnjo Mega-Centra — Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna — Odplačilo anuitet Skupaj glavni namen 04 Glavni namen 07 — Kulturnoprosvetna defavnost Vzdrževanje grobov in spomenikov NOV in vojaških pokopališč SkupaJ 07 Glavni namen 08 — Socialno skrbstvo Stalne priznavalnine borcem NOV in družinskim članom Enkratne, občasne priznavalnine borcem NOV, družinskim članom Zdravljenje borcev NOV Stalna družbena denarna pomoč borcem za severno mejo in borcem iz vojn 1912—1918 Enkratna denarna pomoč borcem za severno mejo in borcem 1912—1918 Pomoč oskrbovancem v domovih počitka Tovariška pomoč Kadrovska pomoč denarna Preživnine kmetom 1,722.000 2,704.000 157,0 1,205.000 840.800 623.700 988.000 359.000 115.000 120.500 128.000 50.000 222.000 55.000 2,139.300 980.000 491.000 1,350.000 420.000 135.000 209.390 148.000 50.000 256.220 63.800 420.100 165.100 162.600 112.000 453.200 172.800 193.000 570.000 150.000 580.000 210.000 Skupaj glavni namen 09 Glavni namen 10 — Komunalna dejavnost Tehnična in urbanistična dokumentacija Sredstva za upravne izvršbe Naravovarstvena služba Namestitev in zamenjava uličnih tabel 73.000 673.000 177,5 116,6 78,7 136,6 117,0 117,4 173,8 115,6 100,0 115,4 116,0 6,429.000 8,946.710 139,2 5,900.000 464.500 2,315.800 1,000.000 8,158.735 1,000.000 1,575.000 1,200.000 900.000 370.000 1,200.000 346.455 ' 1,500.000 3,000.000 75.000 1,000.000 4,044.000 35,656.550 34,949.490 98,0 820.000 950.000 115,9 820.000 950.000 115,9 3,301.000 4,300.000 130,3 1,032.200 1,041.000 100,9 1,440.000 1,440.000 100,0 546.000 130,0 116,9 350,6 133,9 128,0 121,5 SkupaJ glavni namen 08 7,259.000 9,030.000 124,4 Glavni namen 09 — Zdravstveno varstvo Zdravstveno in preventivno varstvo občanov 73.000 73.000 100,0 — fluorografska akcija (vsake 4 leta) 600.000 Inkasantska služba prispevka za uporabo mestnega zemljišča Ostala komunala Skupa| glavni namen 10 Glavni namen 11 — Dejavnost krajevnih skupnosti (redna dejavnost — Izvajank* delegatskaga sistema) 1. KS Barje 2. KS Brdo 3. KS Brezovica 4. KS Črni vrh 5. KS Dobrova 6. KS Golo-Zapotok 7. KS Horjul 8. KS Ig 9. KS Kolezija 10. KS Kozarje 11. KS Krim-Rudnik 12. KS Lavrica 13. KS Malči Belič 14. KS Milan Cesnik 15. KS Notranje gorice 16. KS Polhov Gradec 17. KS Preserje 18. KS Rakitna 19. KS Rob 20. KS Rožna dolina 21. KS Škofljica 22. KS Tomišelj 23. KS Tmovo 24. KS Turjak 25. KS Velike Lašče 26. KS Vič 27. KS Vnanje gorice 28. KS Vrhovci 29. Želimlje Skupaj glavni namen 11 Glavni namen 12 — Prispevek proračunom drugih DPS Odstopljeno skupščim mesta Ljubljane, za skupne naloge Skupaj glavni namen 12 Glavni namen 16 — Intervencije v gospodarstvu Pospeševanje kmetijstva Konjaška služba Posebni račun za zatiranje živalskih kužnih bolezni Skupaj glavni natnen 16 Glavni namen 17 — Tekoča rezerva in obveznosti Iz prejšnjih let Tekoča proračunska rezerva Obveznosti iz prejšnjih let Skupaj glavni namen 17 Glavni namen 18 — Izločena sredstva rezerv (obvezni 1 % sklad) Izločena sredstva rezerv 47.600 1,868.100 60.000 126,2 5,204.000 6,260.000 120,3 283.400 283.400 236.800 139.000 283.400 139.000 283.400 283.400 337.600 283.400 337.600 236.800 337.600 337.600 236.800 283.400 283.400 139.000 236.800 337.600 283.400 236.800 337.600 145.000 296.000 337.600 236.800 283.400 104.000 353.800 317.900 306.400 213.600 420.200 198.200 435.500 435.500 437.000 328.100 513.800 301.300 498.500 447.200 311.500 394.600 440.800 198.200 326.800 477.900 379.300 291.000 488.200 217.800 459.600 436.900 280.700 358.600 151.100 124,8 112,1 129,3 153,6 148,2 142,5 153,6 153,6 129,4 115,7 152,1 127,2 147,6 132,5 131,5 139,2 155,5 142,5 138,0 141,5 133,8 122,8 144,6 150,2 155,2 129,4 118,5 126,5 145,2 7,580.000 10,420.000 137,5 30,446.000 13,842.000 45,5 30,446.000 13,842.000 45,5 1,205.000 1,605.000 133,2 15.000 15.000 100,0 467.000 495.000 106,0 1,687.000 2,115.000 125,4 3,045.550 1,430.000 47,0 2,170.100 500.000 23,0 5,215.650 1,930.000 37,0 1,229.000 1,430.680 116,4 3,178.600 6,000.000 188,8 43.100 100.000 232,0 44.000 50.000 113,6 23.000 50.000 219,5