Andantino. i r> s ¦Lg5T-»fe-Z < ¦«¦ :f itd,, ali pa -t-«-- =*—rL < p- -iS— - +-------K? j------ in potem dvospev: Sopran Tenor -4- =^^|=^fe^L|=M L=L •—^ Ti po - so - da večne Be - se - de, zdra - va, zdra - va, ?-0 fe=Ff=fE^pj3^^fE^=EEgE p ali pa pozneje: m^i^m^m H-^-^H zdra - va, zdra - va, ti brezrna-dež-na, ^^tei iii^±: Mešan zbor, ki sledi dvospevu, je živahen, poln moči, veselja in svetega navdušenja. Allegro. ff 'A—t: ki si i ^ *• p• ¦#-• i u u r p -r-—m- Zdra-va, Že - na, , . ki ki si ka - či ka - či II I. -h N f* J. I. tr ka - či i r> la - vo J—N 5* -i— gla i str ki si ka - či la, ^U I str - la, itd. -0— gla =L ^^^ str la, „Zdrava Judit, zdrava Ester, zdrava Ti, brezmadežna!" odmeva dalje v zboru, vedno krep-keje, vedno silneje, vedno izraziteje, tako da bi bil za sklep drugega dela že ta mešani zbor brezdvomno dovolj učinkujoč. A g, skladatelj je pritegnil k sklepu še zadnje tri točke prvega dela, namreč: spev grlice (flavto), sopran-solo in mešan zbor „Pridi z Libana ženinu zvesta, da boš venčana, pridi nevesta," vsled česar je konec še bolj efekten in sijajen. (Konec.) 1 Aji . ¦-..?,:.|| ^^ ^ LJUDSKI DOM V LJUBLJANI: VELIKA DVORANA Z GALERIJO.