Konstelacija III Saša Vegri TEHNIČNO POROČILO KONSTELACIJA III obsega fragmentaren popis treh stanj. Popisi so zapisani v devetih bralnih enotah in eni skici. Vsak popis ima na koncu v oklepaju samostojen naslov. Devet bralnih enot je postavljeno v tri vertikalne stolpce. PRVI STOLPEC obsega projekcijo izhodiščnih stanj (tloris). DRGI STOLPEC obsega proj. izhodiščnih stanj v preprezu (naris). TRETJI STOLPEC obsega proj. povezovanja stanj (armatura). Vertikalne bralne enote (I, 2, 3, a. 1, 2, 3, b. 1, 2, 3, c.) so enodimenzionalne, v njih so upoštevani normativi komunikativne funkcije jezika, ki je v splošni rabi. Znotraj vertikalne delitve je devet bralnih enot razvrščenih v horizontalne zapise (la, b, c. 2a, b, c. 3a, b, c), ki predstavljajo trodimenzionalni vidik stanj; v njih niso upoštevani normativi komunikativne funkcije jezika, ki je v splošni rabi. Kote opredeljujejo meritvene točke horizontalnih zapisov. skica »zaželeno bi bilo« — horizontalno da se počutimo resnične »rečeno je bilo« — preventivno da dihamo hrbtno a ustna votlina ima kamen kost ima kositer klorofil ta kamen noče ta kost noče ta kositer traja ta klorofil nastaja in 229 tloris la rekla sem tako tako naj ne zasipajo rek in maternic naj ne spregledajo senzibilnih stališč vzela sem prgišče pepela vzela sem trasirko in zemljo razporedila sem krožnike v polkrog razporedila sem besede v polkrog podvomila sem v upornost stabilizatorjev podvomila sem v usihanje otrok in nočem da mi pripovedujete mere (konkretni leporel) 2a neumno in vznemirjeno ne pridem do zgornjega nadstropja trikotnik in logiko spoznam na cesti tudi otroci se urijo te veščine že imajo drobne sesalčke že nekaj drugače montirajo govorimo, čeprav tako različnih let in oči nad nami čas obrnjen navzdol hlapi v sferi podvrženih stopinj stopala rasejo v nasprotno smer (vegetativna optika) naris lb biafra in rtv antena hočeta da moje salo naraiča izogniti se hrupu je stvar — je moja stvar izogniti se hrupu vibracija stoletij in dolžin prinaša smrt in kovček na malem ekranu vzela sem si čas nisem si vzela gledanje nisem ne + ne — dioptrija (tranzitna fuga) 2b pridejo ženske in še prihajajo jaz pa v steklenički laka nekako kot v izložbi ampak tudi jaz imam žar in alu folijo tudi jaz grem po stopnicah in nek Gorki mimo mene nese košček asfalta za pod noge so ti srčki tvoji pravi moji niso zadnja stran elle (prostorska predstava) armatura le Ob vsaki uri govoriš besed nešteto pripoveduješ in vse ji zdrkne skoz zobe kaj siješ kaj razcvetaš v gorili hudih sanj ubijaš da živiš '.n praviš ljubčki dajmo skupaj v misli si gora pradavnin ki tke svoj vrh v prepadih in z dežnikom odhajaš iz predsobe (koluminacija stikov) 2c gospa je prišla in sedi tako dolgo tu na prsih greje sistem čustvenega ugodja sistem abecednega zaporedja težo in razsežnost človeka o razsežnosti in teži: 189 cm/80 kg, 173 cm/53 kg, 173/52 kg 171 cm/64 kg, 110 cm/21 kg to mislim danes gospa o razsežnosti in teži (fiksiranje meril) 230 3a 3b 3c stvari stoje in konstantno odvajajo vlago spoznavamo gibljive forme florescenčni sij in prehodnost mehke blazinice kazalca promet na ulici se neskaljen topi in šumniki stečejo skoz ljudi statična elektrika zaboli verižna reakcija se počasi porazdeli prostor je razžrt že do kosti konglomerat samodejno drsi krenili smo — v to smer se ne beži (vertikalni sklop) kote oboka abc 1. rekla sem tako tako biafra in rtv antena ob vsaki uri govoriš kote temeljev cba 1. in z dežnikom odhajaš iz predsobe nisem ne + ne — dioptrija in nočem da mi pripovedujete mere go izginila sem sij v ogrodju neprehodne hiše naredila sem si senco v kotu 15° v sluhovodu se je drobil nemir v vidno polje so prišli ljudje že stoletja odsotni in pripovedovali svoje epizode pogovor se je zgoščal v konzonante beseda ni tekla o ljubezni (biblijska poročila) 2. neumno in vznemirjeno pridejo ženske in še prihajajo gospa je prišla 2. o razsežnosti in teži moji niso zadnja stran elle stopala rastejo v nasprotno smer tvoji nohti so se igrali s prižgano vžigalico skodelica pred teboj je menjala razsežnost nisi več jokala čeprav je smrt prišla prvič v središče endokrine žleze delujejo samodejno vrvi so stekle navzdol gospa polt lesa je imela duh smole tako so se končali najini pogovori s KI najin prah in pepel (fenomen selekcije) 3. stvari stoje in konstantno odvajajo vlago izginila sem tvoji nohti so se igrali 3. najin prah in pepel beseda ni tekla o ljubezni krenili smo — v to smer se ne beži 231