(1: Šola in oder. Snvcr raodernih nedasrošiVh stremlieni se ie začrtala nosebno živo v zbližaniu šoie z domoin. v udeistvovaniu vzpoiin:h načei !zven šcle. Poelavitno. kar lahko rnidimo v tem zjuislu mladini in nienlm neoosrednirn vzvoiiteliem. ie vzeoia. ki združuie etične in estetične zakone. Naivečkrat ne vedč reditelii kako b: se lotili te^a dela in kako bi deoo v Drostem času vzeioino zauoslili. Stremiti moramo torei za tem da zanoslimo deco ob nienih orostih iinrah tako. d'a ta čas prikl/če p/ridobi'ene nauke v soomin in ii.h Dotem tudi nraktično udeistvmie. Enn teh zatooslitev ie orosvetno delo izven šole. Prva bodi tudi v tem slučaki nčiteliu mladina. Vse sile. ki wh učiteli dosvečui de-ln izven šole. nai bodeio narneniene nrcdvsem mlad'ni. Polee telovadbe in izletov vpliva na čuvstvenost in na čut leoote v naivečii ;neri oder. Zanimaftie in veselie do odozornost mora učenec Dosvetitf razDoredbi snovi. Vsi ti nastoDi. vse te vaie so oredhodniki čitania drajmatičnih del na višii stoDTiii. Poeoi čitaniu na so dramatlCna dela sama. natisniena v Šolskem listu. V obeh izrišlih številkah ne naidemo nlti eneea oodobne?a odstavka. Naziranie. da višia stoonia ne rabi v učnih kniierah drarnatike. ker mladina nonaiveč že iz knv.žlc samih vadi ie nasačno. Ves rar.red na? se zalnteresira ne srlede na nadarienost: sai 1e tako lahko sooznamn disooziciio učencev do odra Iz tev^a izvaiam: Šolski list višie stoDnie orinašai izvirne mladinske itfre odlomike liudskih ieer ali naiboHše nuomente iz klasičnih prestav (Peoelka. Sneeulčica. Kronaček Trniulčica. Sen kresne no& itd.). Vsaika šolska občina imei otroški oder. Kior deluie že kako dramatično diruštvo. tam si šola zasteural nekai ur v tednu za vaie in nekai dni v letu za nrireditve ,Kier ni odra. se lahko z malim trudom Dreuredi Solska soba. Treba ie le nekaii volie in soretnosti. Generaciia ki izide iz tejra okolia. ne bo ob nrostih urah vatrabundkala. temveč br» vršila svote delo v znameniu nrosvete. V čim večiem obsecu bo v mladosti zalnteresirana. v tem večiem številu se bo Doznele Dosluževala vssh ¦nriietnosti in koristi nrosvetneca dela. Sološno zanitnanie vzbufai šolsko čtivo iniciiativno nn d*>Uri učitelii sam. Zato: tia kier še trl odrov. tia tako učiteHstvo kJ ima smisel do tega dela. — ne oa obratno.