GLASNIK Ljubljana, 4. septembra 1956 OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA LETO III., ŠTEV. 68 OKRAJNI LJUDSKI ODBOR POROČILO 0 STANJU URBANISTIČNE DOKUMENTACIJE GLEDE NA ZAKON O UPORABI ZEMLJIŠČ ZA GRADBENE NAMENE IN NA ODLOK OLO O ZAČASNIH GRADBENIH IN URBANISTIČNIH UREDITVAH V OKRAJU LJUBLJANA (GRADIVO ZA 10. SEJO OLO) odloki, se sme upo- Novi zakon o uporabi zemljišč j 6radbene namene, ki velja od j 'nuja letos, določa v 10. členu, 11 morajo okrajni ljudski odbori Predlog občinskih ljudskih od-'»rov najpozneje do konca leta 19% li odloke za celotno območje >■' Za dele območja posamezne ob-. ®j* in sicer vsaj za predvidene 5 a<1bene potrebe prihodnjih dveh let. l ’ naslednjem letu 1957 bodo lah-i občine samostojno izdajale lo-jjC|jske odločbe v področjih, ki jih odlok vseboval, in pod more-Y ""'ni pogoji, ki bodo predpisani sPrejetem odloku. Dokler ne bodo izdani 'z'la dovoljenje, da i Uj zemljišče za določeno grad-ii* *ujništvo za urbanizem okraj-jilftt Li nilskega odbora, ki po svo-0;l Urbanističnih organih in poseb-^ komisijah preveri tudi na te-. 'n, f,. j„ p0<| katerimi pogoji je ("nežno zemljišče zazidljivo. Pri* *ntpresu občin je, da čimprej tenvij° osnutke odlokov, katera Iraltk čft s,; smejo uporabiti za . nhene namene, da bodo na pod-n.A1*1, ki bodo zajeta v odloku, t. j. L>d xS< m tem; kjer sc predvideva ijj . 9 gradnja, lahko samostojno aJalc lokacijske odločbe. (j ‘'“stava tega odloku, ki sestoji tj j jv* /ifnega dela z vrisanimi zu-ii,.| ""mi področji in iz tekstovnega ločil 7• l,zna''bo meja in ostalih detet ' pravni akt, katerega osnu-l|rh I*,r®uIoži občina tajništvu za Lonxni2e.m v nadaljnji postopek do Ijtirl i'e 'Z(bli(‘ odloka po okrajnem v?kem odboru. 0krf° dne 29. junija je sprejel HiPn.itnj ljudski odbor sklep o spremnih' odloka o začasnih grad-Porlr y'.ri Urbanističnih ureditvah na a0 predhodni javni razgrnitvi. lzyrA ustnih navodilih sekretariata l'tlv9n' flU sv<‘te za urbanizem, stalil, JSV> izgradil jo in komunalne "ne 8. junija I. 1. mora biti •v sij* določitve zazidalnih okoli-Nr"'l'no enostavna in ni potrebno "ki}, ""‘je razpravljati o gospoda r-!>fiČai]><'rsI>ektivnh. Saj ni mogoče !ak|k °vnti, da bo ob prvi uvedbi Njg. ""lokov v naši državi naj-JUdi "dnosno popolna. Zato se J?! tifiL!r"(*videva po preteku dveh J® sp,i °.v"n revizija odlokov, ki bo-°‘,rr>oZ'.; t zai<‘la dele ali pa celotna V,. .1" °bčin. s Lij*]?0 im da se v grobih obrisih vri > n<> doti.Zi zdarstva, vodnega gospodarstva, spomeniškega varstva, turizma, fizkul-ture, rudarstva, področju vodovodov, elektrogospodarske skupnosti in vojne oblasti. Ker je rok za sestavo odlokov kratek in je bilo treba čimprej pristopiti k delu, so predstavniki Tajit ištva za urbanizem okraja Ljubljana obiskali vse okoliške občine konec junija in v začetku juliju. Tam so dali predsedniku in pristojnim občinskim upravnim orga- >Ji noifl prva potrebna pojasnila in na- čine aktivno sodeluje in spremlja dela na tem področju. Manjše razumevanje imajo predvsem oddaljenejše občine, ki ne leže ob večjih komunikacijah in kjer ni večje gradbene dejavnosti. Podatki o dejanskem stanju pri posameznih občinah, kot so n. pr. odgovorni organi za sestavo odloka, sodelavci pri sestavi odloka, stanje glede geodetskih podlog, naselja, ki se bodo predvidoma zajela v odloku, stanje o finančnih sredstvih za sestavo odloku, podatki o morebitnih regulacijskih načrtih in odgovornem projektantu urbanistu in ostala problematika — so bili sistematično zbrani in so prikazani v posebnem tabelaričnem pregledu. Geodetski odsek Tajništva za urbanizem ima pregled o stanju glede geodetskih podlog ter pomaga občinam, da si jih pravočasno oskrbe, RAZPIS Personalna komisija Okrajnega ljudskega odbora Ljubljana razpisuje v upravi Okrajnega ljudskega odbora naslednja delovna mesta: 1. mesto šefa Okrajnega inšpektorata za delo. 2. mesto referenta za tarifne pravilnike, norme in premije v gospodarskih organizacijah pri okrajni komisiji za plače. 3. mesto referenta za organizacijo dela in tarifno politiko pri okrajni komisiji za plače. 4. mesto referenta za telesno kulturo pri Tajništvu za kulturo Okrajnega ljudskega odbora. 5. mesto administratorke pri Katastrskem uradu v Grosuplju. POGOJI Pod 1. strojni inženir z večletno prakso in poznavanjem upravne službe. Pod 2. pravna fakulteta z nekaj prakse v gospodarstvu. Pod 3. ekonomska fakulteta ali ekonomska srednja šola s primerno prakso. Pod 4. absolvent Sole za telesno vzgojo, prednost imajo aktivni delavci v športnih ali fizkulturnih organizacijah. Pod 5. nižja strokovna izobrazba. Plača po Temeljni uredbi pod 1. dopolnilna plača in položajni dodatek, pod 2, 3 in 4 dopolnilna plača. Pravilno kolkovnne prošnje se vlagajo do 30. septembra 1956 v Uradu tajnika — Kresija soba štev. 13/1. Personalna komisija OLO čeiii’ '^"ločijo zazidalni okoliši, °r jc treba upoštevati in* Cst, železnic, kmetijstva, go- potke glede sistematičnega in enotnega dela na sestavi osnutku odlokov. Istočasno so pregledali, kuj je bilo do tedaj že napravljenega glede nu prej veljavni okrajni odlok o začasnih gradbenih in urbanističnih ureditvah na področju okraja Ljubljana, ki je tudi predvideval odloke o zazidljivosti. Vsem občinam je bil posredovan vzorec osnutka odloka, ki ga je pripravila občina Ljubljana-Bežigrad. Pregledi po občinah so v .glavnem pokazali, da so imeli občinski organi nejasne pojme o odloku; predvsem sta se pojma o odloku na eni strani in o regulacijskih načrtih na drugi strani prepletala ter ju je bilo treba najprej opredeliti in ločiti. Pri tej priliki se je pokazalo, da je odnos do sestave osnutka odloka po novem zakonu v večini občin zadovoljiv, prav posebno pa v tistih občinah, kjer predsednik ob- ker so podloge predpogoj za pravočasno sestavo grafičnega dela odloka. Na posebnem sestanku dne 7. julija so bile tudi občine mestnega območja Ljubljana obveščene o nujnosti pravočasne sestave osnutka odloka ter so dobile potrebna okvirna navodila. O zaključnem poročilu glede na obiske občin, ki ga je podal šef Gradbenega inšpektorata, je razpravljal Svet za urbanizem na svoji IX. seji dne 19. julija, ki je po razpravi sprejel sledeče sklepe: 1. Pri Tajništvu za urbanizem 01,0 Ljubljana se formira posebna komisija strokovnjakov za izvedbo detajlne instruktaže upravnih organov občinskih ljudskih odborov, ki so zadolženi za pripravo (odlokov) predlogov odlokov v smislu Zakona o uporabi zemljišč za gradbene namene. Ta komisija sestoji iz zastopnikov komisije za ureditev regulacijskih območij pri Svetu za urbanizem OLO Ljubljana, šefa gradbenega inšpektorata OLO Ljubljana, šefa Odseka za izvajanje regulacije OLO Ljubljana, projektantu regulacijskega načrta, zastopnika Občinskega ljudskega odbora in po potrebi tudi drugih organov in ustanov, ki so s konkretno problematiko posredno ali neposredno prizadeti (Uprava za ceste, Direkcija jugoslovanskih železnic, Uprava za vodno gospodarstvo LRS, Kmetijski znanstveni zavod LRS, Gozdarski inštitut LRS, Geološki zavod LRS, Zavod za spomeniško varstvo LRS, Centralni higienski zavod LRS, Elektro-gospodarska skupnost Slovenije, Okrajni zavod za plan in urbanistični inštitut LRS). Delo komisije vodi predsednik komisije za ureditev regulacijskih območij inž. Vladimir Mušič. 2. Komisija se mora sestati najkasneje v. roku 14 dni in prvenstveno določiti osnovna načela za obravnavanje vseh urbanističnih problemov in vprašanj na terenu ter določiti način sodelovanja članov komisije za ureditev regulacijskih območij s prizadetimi zastopniki, podrobnejši sestav komisije in terminski ter prioritetni program dela. 3. Komisija mora prvenstveno obravnavati problematiko z občinami ljubljanskega mestnega regulacijskega območja, vključno Občinski ljudski odbor Ljubi jana-Crn uče, nato pa naj preide na delo pri drugih občinskih ljudskih odborih, in sicer onih, ki že imajo pripravljen kakršenkoli material urbanistične, ureditvene dokumentacije (Grosuplje. Domžale, Kamnik, Vrhnika, Logatec, Mengeš, Dobrova). Prioritetni red dela naj komisija vskludi tudi z načeli osnovne kategorizacije karakterja naselij v smislu sklepa VIII. seje Sveta za urbanizem OLO, t. j. naselij z velikim sedanjim in perspektivnim razvojem, naselij z normalnim razvojem, naselij, ki so po razvoju v stagnaciji, ali ki celo nazadujejo, in naselij tipičnega kmečkega porekla. 4. Delo komisije mora potekati na terenu skrajno pospešeno, tako da bo občinskim ljudskim odborom zagotovljena možnost osnutkov odlokov po Zakonu o uporabi zemljišč za gradbene namene do 30. IX. 1956. 5. Tajništvo zn urbanizem OLO Ljubljana se pooblašča, da izda formalno odločbo o imenovanju te komisije. 6. Potni in drugi stroški dela te komisije gredo v breme stroškov, ki so določeni za pripravo urbanistične dokumentacije za regionalni plan OLO Ljubljana (part. 7-22, poz. 2, 3 in 12). 7. Po zaključku dela mora komisija predložiti ustrezno poročilo Svetu za urbanizem OLO Ljubljana. Po sklepu Sveta za urbanizem je bila od nove upravne razdelitve formirana posebna komisija za ureditev regulacijskih območij, ki je zadolžena, da rešuje tozadevno problematiko. Na 2. seji te komisije dne 30. julija. na kateri so sodelovali tudi predstavniki Tajništva za urbanizem, so bili vsi člani seznanjeni STKAN 288 GLASNIK z dosedanjim izvršenim delom na področju odloka o zazidalnih področjih. Določena jo bila ožja strokovna komisija, ki bo dala na terenu občinam morebitno potrebna pojasnila v zvezi s sestavo osnutka odloka in kontrolirala do sedaj izvršeno delo. Poleg predsednika komisije inž. Vladimira Mušiča so bili določeni v komisijo zastopniki kmetijstva, spomeniškega varstva, odseka za izvajanje regulacije, sanitarne inšpekcije in gradbenega inšpektorata. Istočasno je bilo sklenjeno, da pozove komisija zu ureditev regulacijskih območij predstavnike vseh občin na področju mesta Ljubljane na skupni sestanek, kjer bi se vskladili interesi. To vsklajevanje ob sodelovanju projektantov, ki izdelujejo grafični del osnutka odloka, sc je vršilo na 3. seji dne 6. avgusta, na 4. seji dne 13. avgusta in na 5. seji dne 3. sept. t. 1. Zu osnovo vsklajevanja predlogov odlokov občinskih ljudskih odborov na področju mesta Ljubljane so bili grafični elaborati programskih osnov za urbanistično ureditev Ljubljane. Te osnove je izdelal Projektivni atelje v Ljubljani. V njih so upoštevani intersi raznih faktorjev, predvsem pu so rezervirane potrebne površine za razvoj železniške in cestne mreže po podatkih pristojnih organov. Prav tako so bili medsebojno vsklajevani predlogi občin s prikazom agrarnih površin, ki jih je treba upoštevati pri izdelavi odlokov. Ob priliki medsebojne primerjave posameznih predlogov sosednjih občin so bile n. pr. zanaženc nekatere neskladnosti glede karakterističnih osnovnih dimenzij cest, ki potekajo preko večjih občin, kar je bilo treba vskladiti. Prav tako so se pokazala različna obravnavanja določitve zazidalnih področij v zadevi "strnjenosti naselja. Za ddkončuo izdelavo osnutkov odlokov za področju mesta Ljubljane so bili predstavniki občin napoteni k Projektivnemu ateljeju, ki ima že zbrano obsežno dokumentacijo tudi za periferna naselja. 'luko imajo občine na področju mesta Ljubljane vse potrebne podatke in napotke za enotno obravnavanje in pravočasno izdelavo osnutkov odlokov. Ožja komisija bo v prvi polovici septembra pregledala in vsklui "dila osnutke odlokov, ki so jih medtem pripravile okoliške občine, da bi bili tako popravljeni osnutki čimprej sposobni, da jih odobri okrajna skupščina. Predpisi občinskih ljudskih odborov OBČINA DOMŽALE Občinski ljudski odbor Domžale izdaja na podlagi 15. člena Zakonu 0 pokopališčih (Uradni list LRS, st. i)-60/56), v zvezi s 23. členom 1 'eviiniku zu izvrševanje zakonu o pokopališčih (Ur. list LRS, št. 26/56), v zvezi z drugo točko 50. člena Zn-1 na o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS, št. 19-88/56) in 3. člena Zakona o spremembah in dopolnitvah Temeljnega zakona o prekrških (Ur. 1. FLRJ, št. 58/633-55) in na svoji 10."seji 10. avgusta 1956. ODLOK o pokopališkem redu , 1. člen Na območju občinskega ljudskega odboru Domžale so naslednja pokopališča: * Šentožbolt, Blagovica, Šentvid, Brdo, Zlato polje, Studenec, Rufol-čc, Prevoje, Krtina, Dob, Rova, Ihan, Radomlje, Homec, Domžale. 2. člen Pota na pokopališčih vzdržuje občinski ljudski odbor po za to določenem organu. 3. člen Za grobve morajo skrbeti lastniki oziroma zakupniki, ki so dolžni poskrbeti, da so grobovi opleti, trava pokošena, okolica groba pa po možnosti posuta s peskom. Zasajanje listnatega drevja je dovoljeno le s pristankom pristojnega občinskega organa. Nizko okrasno grmičevje je treba redno striči. Zu namestitev spominskih plošč na pokopališkem zidu je potrebno predhodno dovoljenje za to pristojnega občinskega upravnega organa. Na pokopališčih je prepovedana vsaka vožnja z vozili in dvokolesi, rav tako pa ni dopustno na po-opališču voditi pse. Cc zakupniki ne bi sami skrbeli zu vzdrževanje redu in čistočo grobov, lahko pristojni organ občinskega ljudskega odbora sum opravi potrebna očiščevalna dela na stroške zakupnika. 4. člen Prostor za grobove oddaja v upo- rabo za določen čas pristojni organ občinskega ljudskega odbora proti predhodnemu plačilu določene pristojbine. Poodinemu zakupniku se sme dodeliti v uporabo prostor za največ dva grobova. Prostori ob zidu sc oddajajo v uporabo le za dva grobova skupno. 5. člen Z opuščenimi grobnicami razpolaga pristojni organ občinskega ljudskega odbora, prav tako pa tudi z zanemarjenimi nagrobniki ter spomeniki, če jih na njegov poziv lastnik oziroma zakupnik ni postavil v redno stanje oziroma odstranil v določenem roku. 6. člen Z denarno kaznijo do 1000 din se kaznuje, kdor prekrši določbe prvih štirih odstavkov 3. člena tega odloka. Za upravno kazenski postopek in za izrekanje kazni po tem odloku je pristojen sodnik za prekrške Občinskega ljudskega odbora Domžale. Glede pristojnosti veljajo določbe 62. in 67. člena temeljnega zakona o prekrških. 7. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Glasniku« OLO Ljubljana. Z dnem uveljavitve tega odloka prenehajo na območju občine Domžale veljati prejšnji predpisi, ki so urejali to zadevo. Predsednik občinskega ljudskega odbora Franc Avbelj 1. r. Na podlagi 29. in 35. člena Uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš (Uradni list FLRJ. št. 29-54) in 8. člena Temeljnega zakona o prekrških (Uradni list FLRJ, št. 46-428/51 in 48-633/55) v zvezi s prilogo I/A točke 2-1-8 Zakona o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov (Uradni list FLRJ, št. 34/35) izduju Občinski ljudski odbor Domžale na svoji 10. seji dne 10. avgusta 1956 ODLOK o hišnem redu 1. člen Ta odlok velja za vse hiše, v katerih sc oddajajo stanovanja v najem, ne glede na to, kdo jih uporablja. 2. člen Ob selitvi, najpozneje pa v 15 dneh po prnvomočnosti odločbe, mora organ upravljanja, oziroma hišni lastnik skleniti z uživalcem stanovanja oziroma s sostanovalcem (v nadaljnjem besedilu: uživalec stanovanja) pismeno pogodbo na predpisanem obrazcu in zapisniško ugotoviti stanje prostorov. 3. člen Skupni prostori in skupne naprave (odprte kleti, stopnišča, hodniki, terase, pralnice, dvorišča, parki, dvigala, vodnjaki itd.) morajo biti na razpolago vsem stanovalcem v hiši. Cas, način uporabe in čiščenje skupnih prostorov in naprav določi organ upravljanja, hišni lastnil* pa sporazumno z uživalci stanovanj. 4. člen Uživalci stanovanja so dolžni uporabljati stanovanja, skupne prostore in naprave in se vesti v njih tako, da ne motijo dela in počitku ,stanovalcev, da pazijo na čistočo in da ne delajo škode. Zlasti je prepovedano: 1. uporabljati stanovanjske in skupne prostore v nasprotju z njihovim namenom ter na način, ki povzroča prekomerno obrabo; 2. uporabljati vodovodne, električne, ogrevalne in druge sanitarne naprave in inštalacije na način, ki povzroča okvare; 3. hraniti kurjavo, sekati drva in drobiti premog v prostorih, ki niso za to določeni; 4. prekomerno močiti tla in ribati parkete z vodo; 5. prati ali sušiti perilo v stanovanjih, če je na razpolago pralnica ali prostor za sušenje perila; 6. metati odpadke ali druge predmete na stranišče in v vodovodne školjke ali odtočne cevi in kanale; 7. s pisanjem, pritrjevanjem ob-. inv, naznanil in obvestil na mestih, ki niso za to določena ali na kakršenkoli drug način mazati ali poškodovati poslopje; 8. opustiti nujno potrebo zračenj-. stanovanjskih prostorov; 9. opustiti uničenje mrčesa v stanovanju; 10. pri straniščih brez vodnega izpiranja opustiti potrebno razkuževanje; 11. polivati kurivo z bencinom ali z drugimi vnetljivimi tekočinami; 12. hraniti v hiši večjo količino lahko vnetljivih snovi, na podstrešju po sploh vnetljive predmete; 13. poškodovati parke, vrtove, nasade, lepotično grmičevje in druge ureditve pri hiši; 14. brez potrebo pustili teči vodo ali v skupnih prostorih prižgano luč; 15. puščati v letnem času od 22, do 5. ure, v zimskem času pa od 21. do 6. ure vežna vrata odklenjena; 16. metati odpadke, pljuvati el1 drugače ponesnažiti poslopje; 17. iztepati predmete ali odlaga0 odpadke na nedovoljenih mestih ** na neprimeren način; 18. zastavljati veže, hodnike 1 kakršnimi koli predmeti, kolesa otroške vozičke in posode za sine0 je dopustno postavljati na mesta ki jih določi organ upravljanja ot> roma hišni lastnik; 19. postavljati na okna nezava-rovane posode s cve.tlicami ali **" livati cvetlice tako, da odteka vod1 po fasadi zgradbe; 20. zlagati drva tik ob zidu h izven prostora, ki ga določi org*Jj upravljanja oziroma hišni lastni«1 21. motiti mir in počitek st°®° valcev od 22. do 6. ure; 22. uporabljati stroje ali napi*' ve, ki povzročajo prekomerni hr»P ali ropot; 23. nadlegovati, smešiti in W vati ali ogrožati stanovalce hiš. 5. člen Uživalci stanovanj morajo oS*f’ beti vsa popravila, ki postanejo P? trebim zaradi njihove krivde ti malomarnosti in vsa popravila- r postanejo potrebna v času, ki J* krajši od časa normalne obrab* sicer stori to na njih stroške org** upravljanja oziroma hišni lasto**’ Uživalci morajo na lastne s***' ške: l| 1. oskrbeti popravila malih okvjr n. pr. električnih stikal, varoval vodovodnih tesnil, poškodove®^ ključev in ključavnic, zvoncev P; vratih, razbitih pcčtiic v pečeh ? štedilnikih, kurilnih in pepel®); vratič, rešetk, štedilniških P*06 plovk in tesnil v straniščih, reze^ vonrjih, straniščnih desk, razbu* j stekel in podobno; , 2. preslikati stanovanje po trebi ali če to odredi sanitarna 1 špekcija. Popravila sc morajo oskrbeti t* koj po ugotovitvi okvare ter v segu in kvaliteti, ki ustreza PrT<* nemu stanju. Druge okvare so uživalci st°olJ vanj dolžni takoj javiti org®^ upravljanja oziroma hišnemu la,i( niku, sicer odgovarjajo za nas'5 škodo. 6. člen . Uživalec stanovanja moro ob selitvi izročiti v najem vzete (P j( store v takem stanju, kot najel, upoštevajoč normalno obr1 Stanje prostorov sc zapisniško ul tovi ob izselitvi ob navzočnosti L sedanjega uživalca stanovanja- f. vračilo ugotovljene škode se ob*j, nava po določilih 5. člena tega loka. -v Ob izselitvi je dolžan uživ®^ stanovanja izročiti organu Upep ljunju oziroma hišnemu vse primerke ključev od stel*0 ( nju, vežnih vrat in ostalih prost0 kakor tudi listino o točkovanj*1 novanja. 7. člen Organ uprav ljunju, ozirom0 ni lastnik je dolžan: .ut 1. vsaj enkrat letno preg1® ji v navzočnosti uživalca stanov stanovanjc; ,tn 2. določiti sporazumno s st pii vnlci v hiši, kjer ni hišnika, 05 ^ ki hrani ključe od skupnih " štorov; {lf 3. skrbeti za pravočasno *n ^vjl kovno izvršitev potrebnih pop^pi 4. skrbeti, da se ob dr'® praznikih obesi primerna z°s V hišah, ki sc družbeno nl^r Ijnjo, določi organ upravljanj0^ jf bo, ki nadzira stanovanjsko •• • pg predlaga pravočasno odstranit® pak ter potrebna popravilu- { glasnik STRAN 289 11 8. člen i .a, ,avice in dolžnosti hišnika se g “Močijo s posebno pogodbo, ki jo * njim sklene organ upravljanja ' skladu z veljavnimi predpisi. , V hišah, kjer ni hišnika, oprav>-„ jlajo njegova dela stanovalci hiše *° krstnem redu, ki ga sporazumno ; ■'•živalci določi organ upravljanja “"toma hišni lastnik. r 9. člen ‘‘ ^ Hišni red mora biti izobešen na '•'•nem mestu v vsaki hiši. 6 10. člen ” i Z denarno kaznijo do 3000 din se ■’ kaznuje storilca za prekrške iz 2., ’ ^ 9. člena tega odloka, kolikor > h kršitve po drugih predpisih ni j za?rožena strožja kazen. 11. člen Ta odlok velja od dneva objave * »Glasniku« OLO Ljubljana. Predsednik , občinskega ljudskega odbora Franc Avbelj 1. r. ^Na osnovi 1. odstavka 15. in 2. li . 50- člena Zakonu o občinskih Judskih odborih (Uradni list LRS, ^ 19/52), 4., 8., 10. in 23. člena Sta-{?'a občine Domžale, je občinski /••dski odbor Domžale na X. seji Bc 10. avgusta 1956 izdal naslednji ODLOK I 6 Ustanovitvi občinskega sklada za zatiranje alkoholizma i 1. člen , Ustanovi se občinski sklad za ■ f?'lranje alkoholizma za občino i °°inžnle. 2. člen . Sklad za zatiranje alkoholizma g^ohčino Domžale je proračunski 3. člen h Namen tega sklada je podpiranje j! °izyodnjc Brezalkoholnih pijač in Otovine z brezalkoholnimi pija- 4 5 4. člen ^ V sklad za zatiranje alkoholizma steka občinski prometni davek Y Prometa z alkoholnimi pijačami j .gostinstvu in v trgovini, ki je Man Cn °^'ns*(cm družbenem 5. člen j4r^klnd upravlja Svet za gospo- Ta odlok stopi v veljavo z dnem objave v »Glasniku«, uradnem glasilu OLO Ljubljana, uporablja pa se od 1. januarja 1956 dalje. Predsednik občinskega ljudskega odbora Franc Avbelj 1. r. Občinski ljudski odbor Domžale je na 10. seji dne 10. avgusta 1956 sprejel ODLOK o ustanovitvi občinskega investicijskega sklada Ta odlok je po vsebini popolnoma identičen z odlokom, .ki ga je sprejel ObLO Cerknica dne 24. julija t. 1. in je bil objavljen v »Glasniku« št. 66 dne 28. avgusta 1956. Občinski ljudski odbor Domžale je na svoji 10. seji dne 10. avgusta 1956 sprejel ODLOK o najvišji tarifi za dimnikarske storitve Ta odlok je po vsebini popolnoma identičen z odlokom, ki ga je sprejel ObLO Ljubljann-Vič dne 29. junija 1956 in je bil objavljen v »Glasniku« št. 59 z dne 3. avgustu 1956. OBČINA LJUSUANA-ČRNUČE Občinski ljudski odbor Ljubljana-Crnuče je na podlagi 106. člena Temeljnega zakona o proračunih (Ur. list FLRJ, št. 13/56) in 24. člena statuta občine Ljubljana-Crnuče na 9. seji dne 31. maja 1956 sprejel sledeči ODLOK o pot/ditvi zaključnega računa bivšega ObLO Črnuče za leto 1955 1. člen Potrjuje se zaključni račun o izvršitvi proračuna bivšega Občinskega ljudskega odboru Črnuče za leto 1955. Zaključni račun o izvršitvi dohodkov in izdatkov proračuna in zaključni račun finančno samostojnih zavodov so sestavni del tega odloka. 2. člen Doseženi dohodki in izvršeni izdatki po zaključnem računu za leto 1955 so znašali: 1. Občinski proračun: Dohodki skupaj . . 11,093.541 din izdatki skupaj . . . 10,253.871 din Presežek dohodkov nad izdatki . . . 839.670 din- 2. Finančno samostojni zavodi: Dohodki skupaj . . 5,014.281 din Izdatki skupaj . . . 4,067.377 din Presežek dohodkov nad izdatki . . . 1,021.653 din Presežek izdatkov nad dohodki . . . 74.749 din 3. člen Presežek dohodkov nad izdatki občinskega proračuna sc uporabi: a) za obratna sredstva Zdravstveni postaji Črnuče 500.000 din; . ž>) za obratna sredstva Komunalni upravi Črnuče 339.670 din. Presežek dohodkov nad izdatki finančno samostojnih zavodov . se prenese v dohodek predračuna zavoda naslednjega leta za kritje tekočih izdatkov, presežek izdatkov nad dohodki se pokrije z dotacijo iz proračuna občinskega ljudskega odbora. 4. člen Ta odlok velja z dnem, ko je bil sprejet. Predsednik občinskega ljudskega odbora Peter Lešnjak 1. r. Na podlagi 1., 2., 11. in 42. člena Temeljnega zakona o proračunih (Ur. list FLRJ št. 13/56) in 24. člena Statuta Občine Ljubljana-Crnuče je na 9. seji dne 31. maja 1956 sprejel sledeči ODLOK o proračunu Občinskega ljudskega odbora Ljubljana-Crnuče za leto 1956 1. člen Občinski proračun zn leto 1956 s posebnimi prilogami obsega: 1. Občinski proračun: z dohodki v znesku . 20,362.000 din z izdatki v znesku . . 20,362.000 din 2. Predračune finančno samostojnih zavodov: z dohodki v znesku . 4,424.000 din z izdatki v znesku . . 5,659.000 din in s presežkom izdatkov v znesku 935.000 din 3. Predračune posebnih skladov: z dohodki skupaj . . 2,928.000 din z izdatki skupaj . . 2,928.000 din 2. člen Primanjkljaj v predračunih finančno samostojnih zavodov, ki znaša 935.000 din, se krije z dotacijami iz občinskega proračuna. 3. člen Finančno samostojni zavodi, ki dosežejo v letu 1956 presežek dohodkov nad izdatki s tem, da z uspešno organizacijo dela dosežejo večje dohodke, kot so jih s predračunom planirali ali pa če brez škode za kakovost storitev oziroma proizvodov zmanjšajo predvidene izdatke, razdelijo tako dosežen presežek dohodkov oz. prihranek na izdatkih tako. da vpišejo: a) v Ztl nagrade največ ->0»/o presežka oz. prihranka z omejitvijo, da ta skupni znesek ne more presegati eno dvanajstinko zneska rednih osebnih izdatkov za leto 1956, b) v sklad za nadomestitev in dopolnitev ostali del presežka oz. prihranka. Presežek dohodkov, ki ga finančno samostojni zavodi ne dosežejo na način, določen v prvem odstavku tega člena, bo razdeljen z odlokom o zaključnem računu občin--skega proračuna za leto 1956. Za razdelitev presežka dohodkov nad izdatki, ki ga doseže Zdravstvena postaja Črnuče, veljata odlok o finansiranju in poslovanju zdravstvenih zavodov (Ur. L FLRJ, št. 14/54) in odredbe o skladih zdravstvenih zavodov s samostojnim finansiranjem (Ur. list LRS, št. 17/53). 4. člen S proračunsko rezervo razpolaga proračunska komisija ObLO. Proračunska komisija mora poročati ObLO na prvi prihodnji seji o vsakem iz proračunske rezerve odobrenem izdatku. 5. člen Nove nastavitve delavcev in uslužbencev ObLO in ustanov, za katere niso predvidena proračunska sredstvo, se lahko izvršijo samo s privolitvijo proračunske komisije. 6. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v uradnem glasilu »Glasniku« OLO Ljubljana, uporablja pa se ga od I. januarja 1956 dalje. Predsednik občinskega ljudskega odbora Peter Lešnjak 1. r. Izvleček Iz poročila o poslovanju »OPEKARNE MENGEŠ«, v letu 1955 fhoizvodni plan je bil presežen za 16,7 %. Izdelovali smo zidake, strešnike in stropnike LGD. Vrednost proizvodnje je znašala 23,500.00 din kar za 11 % več kot v letu 1954. Višji finančni rezultat je bil dosežen vkljub znižanju cene zidaku nasproti letu 1954. Svoje obveznosti do družbene skupnosti kakor tudi do delavcev in uslužbencev je podjetje v redu izpolnjevalo. i£?vA BILANCA na dan 31. decembra 1955 PASIVA Zap. St. Naziv postavke A. Osnovna ln Izločena sredstva J. Osnovna sredstva 26,134 *• Investicije v teku 541 *• Izločena sredstva ln druga Investicijska rredstva 3,005 B. Obratna sredstva ♦•"Skupna obratna sredstva 2,004 C. Sredstva v obračunu ln druga aktiva *- Kupci ln druge terjatve 1,776 Druga aktiva 99 D. Finančni uspeh ?• Razporejeni dobiček MN *• Izguba 39,747 Znesek v 000 din Zap. St. Naziv postavke Znesek v 080 din A. Viri osnovnih In Izločenih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 2. Dolgoročni krediti za dokončane Investicije 3. Razni skladi 4. Dolgoročni kredit za finansiranje investicij 5. Drugi viri finansiranja Investicij B. Viri obratnih sredstev 6. Viri obratnih sredstev (skupno) C. Viri sredstev v obračunu ln druga sredstva 7. Dobavitelji ln druge obveznosti 8. Druga pasiva D. Finančni uspeh 8. Dobiček 10. Kritje izgube 20,134 3,980 2,030 478 887 8,188 39,747 Vodja računovodstva« Cerar Ivanka Predsednik upravnega odbor« Dominko Miha Direktor podjetja: Pangeršlč Andrej STRAN 290 glasnik Izvleček iz poročila o poslovanju »ŽELEZNIŠKEGA PROJEKTIVNEGA PODJETJA«, Ljubljana, v letu 1955 Planirani promet — po drugi povišani odločbi OLO-Lb. je podjetje preseglo z realizacijo 117 %. Podjetje je izvrševalo projektne usluge predvsem iz železniške stroke. Med letom, zlasti v drugi polovici, je podjetje pristopilo k zniževanju prodajnih cen svojih uslug. Iz svojih razpoložljLvih skladov je podjetje nabavilo predvsem novo opremo ter instrumente v višini 930.836 din. V teku leta 1955 je podjetje pristopilo tudi k kolektivni gradnji stanovanjskega bloka. AKTIVA Naziv postavke A. Osnovna in izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 2. investicije v teku 3. Izločena sredstva in druga investicijska sredstva B. Obratna sredstva 4. Skupna obratna sredstva C. Sredstva v obračunu in druga aktiva 5. Kupci in druge terjatve 6. Druga aktiva D. Finančni uspeh 7. Razporejeni dobiček 8. Izguba _______________________________________________Skupaj: BILANCA na dan 31. decembra 1955 PASlV« Znesek v 000 din Zsat*>' Naziv postavke Znesek v 000 dih 3,507 | A. Viri osnovnih in izločenih sredstev 1 Sklad osnovnih sredstev 3,41* 2. Dolgoročni krediti za dokončane investicije 2,347 3. Razni skladi 3,399 4. Dolgoročni kredit za finansiranje investicij 5. Drugi viri finansiranja investicij 102 B. Viri obratnih sredstev 6. Viri obratnih sredstev (skupno) 811 «,8:s 743 C. Viri sredstev v obračunu in druga sredstva 7. Dobavitelji in druge obveznosti 4,314 8. Druga pasiva 1,133 25,138 D. Finančni uspeh 9. Dobiček 85,131 10. Kritje izgube 36,73$ skupaj: 3«,11S_ Vodja računovodstvai Molk A. Predsednik upravnega odborai Inž. Jerman H. Direktor podjetja! Inž. Kastelic O. Izvleček iz poročila o poslovanju tovarne pozamenterije »TRAK«, Mengeš, v letu 1955 Podjetje je bilo ustanovljeno z odločbo OLO L.jubljana-okolica št. 5645/2 z dne 9. avgusta 1952 in je registrirano pri Okrožnem gospodarskem sodišču v Ljubljani po štev. Fi-154/54 od 9. aprila 1955. Podjetje se ukvarja z izdelavo pozamenterije. Plan bruto dohodka je dosežen s 101,4 "/•< dobička pa 122 ”/o. AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1955 PA3IV* Naziv postavke Znesek v 000 din Naziv postavke Znesek v 000 din A. Osnovna in izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 21,753 A. Viri osnovnih in izločenih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 81,14* 2. investicije v teku 175 2. Dolgoročni krediti za dokončane investicije 3. Izločena sredstva in druga investicijska sredstva 5,946 3. Razni skladi 5,99* • B. Obratna sredstva 4. Skupna obratna sredstva C. Sredstva v obračunu in druga aktiva »9,330 4. Dolgoročni kredit za .finansiranje investicij 5. Drugi viri finansiranja investicij B. Viri obratnih sredstev 8. Viri obratnih sredstev (skupno) 59« 15,1*4 5. Kupci in druge terjatve 6. Druga aktiva 4,893 842 C. Viri sredstev v obračunu In druga sredstva 7. Dobavitelji in druge obveznosti 9,895 D. Finančni uspeh 7. Razporejeni dobiček 8. Izguba 20,480 8. Druga pasiva D. Finančni uspeh 9. Dobiček 26,4** Skupaj: 74,419 10. Kritje izgube Skupaj: T4,«iX Vodja računovodstva: Predsednik upravnega odbora: Direktor podjetja: Lužar Stane Pestotnlk Jožefa Bleje Anton Izvleček iz poročila o poslovanju podjetja »PLESKARSTVO IN S0B0SLIKARSTV0«, Šentvid, v letu 1955 Podjetje je bilo ustanovljeno 6. decembra 1954. V letu 1955 je bilo zaposlenih povprečno 23 oseb in 7 vajencev. Plan podjetja je biil izpolni6*1 s 122%. V adaptacijo in dograditev pleskarske delavnice je bilo investiranih 2,216.601 din. p A AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1955 Zap. št. Naziv postavke Znesek v U00 din Zap. št. Naziv postavke A. Osnovna in izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 2. Investicije v teku 3. Izločena sredstva in druga investicijska sredstva B. Obratna sredstva 4. Skupna obratna sredstva C. Sredstva v obračunu in druga aktiva 5. Kupci in druge terjatve 6. Druga aktiva D. Finančni uspeh 7. Razporejeni dobiček 8. Izguba __________________________Skupaj: 110 8,217 407 967 7 Z,455 12,668 9. 10. A. Viri osnovnih in izločenih sredstev Sklad osnovnih sredstev Dolgoročni krediti za dokončane investicije Razni skladi Dolgoročni kredit za finansiranje investicij Drugi viri finansiranja investicij B. Viri obratnih sredstev . Viri obratnih sredstev (skupno) C. Viri sredstev v obračunu in druga sredstva Dobavitelji in druge obveznosti Druga pasiva D. Finančni uspeh Dobiček Kritje izgube Skupaj: Znesek v oov dU» 43« 4,5«; 3, 144 iti Vodja računovodstva! Cedilnik Valentin Predsednik upravnega odborai Šušteršič Leo Direktor podjetja: Rozman Martin