Cerkev čudodelne Mateij V sedanjih krvavih preganjanjih kaloličani se s posebnim zaupanjem obračajo na svojo podobc jc naslednja: 9. dec. 1531 — v času, k je zgodaj zjutraj šel neki noi v meslo Mehiko. Ko je prišel daroveli človeške žrtve, zasliij svetlega oblaka. Oblak se rj dečku, da je nebeška Matl Iiti ji sezida na tem meslu cerkev., določnejših znamenj. Zalo jaj nabere rož ler jih zavile v sv«| trave in zamrlega cvelja (bilo škofom raztrese rože, so bile prijelen vonj. V dečkovem pla Cerkev se je se/.idala, slika cerkvi, katere sliko prinašam tako hitro napredovalo, da je v Novi zvon v Št. Jurju ob južni železnici kot spomin na tridesetletnico župnikovanja g. Valenlina Mikuša in na novo mašo g. Antona Ralaja. Pri Sv. Anlonu v Slov. gorica gradivo pripravljajo člani sam kjer se žge 0] ebožje v Guadalupu v Mehiki. i» Mehiki je pozval papež Pij XI. mehikanske katoličane, naj uodelno palrono Mater božjo v Cuadalupu. Zgodba te i« je v Mehiki začelo širiti krščanstvo — ijpreobrnjeni indijanski deček k sv. maši n neki hribček, kjer so svoj čas pogani eček čudovilo petje, ki je prihajalo iz :jne in prikaže se lepa gospa, ki pove i naj sporoči mehikanskemu škofu. naj iček hiii k škoiu, ki pa je sklenil čakati Imgič ukazala nebeška Mati dečku, naj plašč nese škofu. Deček nabere ovenele sredi decembra) ter nese škofu. Ko pred fudovito razcvele in so razširjale močan : pa je škof zagledal sliko Malere božje. dečkovem plašču pa še danes visi v Od tega časa je krščanstvo v Mehiki Jkem času izginila zadnja sled poganstva. i poslavljajo nov dom. Polrebno i< Slika nam predslavlja pečnico, ika za novi dom. ^jrr-t ZM> m