Kako so gradili zlati Gugel MIha Kosovel v > ^ v e 3 e n v s e c n s o t e n P n ^ s ^ a j e , c e p r a / ne VI 3im Ü Ce ga cros imu nam p g m a g a P o : n a vs^ najintimnejše s^^^vnjsii. t i jih s tnvamo c^ed 3rugin^i • s e v e c D o j r a ' ^ a : Duiie k o t s e ^ ^ a m i V s a k e m u Doset>?j s9 lank^' DOf'^eii -n vsakemu cosecej rNanien>a sooruč^ I a jn nkraii si van g)e:ia iz visje 3njgacne ir̂ cehA^ilejsc ce^steKii^,e Oglasa se v nam rszu^rlj.vem j ^ m a c e m je i iKu cep^a/je sam i^nhra^ vsenjezik^-/ Ne ni i i^ t n s?ari mnv i D^.g krscaf^st kako t repki i r :*vi s inček Google • i i : iti^f^ Z« s ta r i so vedeli, da je govor jen je , k^j l e k p isanje , k a r b a . Da )e p i i n o pos redovan je vedtio p o d v r ž e n o potenciaJni zmot i , na- p a c n e m u r a s u m e v a i i j u . In da bo slej ko p r e j n e k d o u p o r a b i l n a p i s a n e besede na svoj n a č i n in za svoj n a m e n . Ker r a v n o n a m e n , i n t enca je t i s to , k a r hoče go t^ r eč i in pisoci ma te r i a Jno • v p isni ali sliinJ obliki • izrazi t i . Ko pa p o s t a n e j o izrazi zgolj be sede na pap i r ju , so p r e p o i č e n e sebi, b rez obrambe^ trsako- m u r v u p o r a b o . Sodobnik pa , v močvi r ju t eh besed, izbira. Teh ta besede in s tav- ke in povedi m e d seboj in razmiš l ja , k a t e r o bi Kaj je bolj u s e e - ztio, zan imivo , v e r o d o s t o j n o . Sodobni Človek, o d p r t a d u i a , v svoji o d p r l i d M t o p n o s l i , se odloča kot k a k i e n letalski inšpek- lor, n a podlagi šiter, ki m u jih leteče teori je poši l ja jo , ka te ro na) sp re jme in k a t e r o zavrne . Z a t o d a n e s n i t e žko b i t i a te is t • in z a t e i s t o m mi s l imo d o v e k a , k) i i svoje o s n o v n e fizikalno-mate- r ial is l ične pos t avke zan ikuje , da bi ka te rakol i d r u g a p o s t a v k a bila e n a k o v r e d n o aJi v s a j v trelilo m e r i t e h t n a V t em p o m e n u a te izem n i to l iko mater ia l i s t ična teor i ja (ali dogma) kot o m e - j i tev s p o z n a t ^ e zelje na d a n o o s n o t m o ep i s t emo loško raven. A vendar )e v e d n o bilo lahko biti a le is t • in v e d n o so bili stexdlc- n o vxreäni . Osnova trerovanja sexreda n e ižhaja 12 n e k i h versk ih resnic, l emveč raxmo obra tno , iz nevere. Ne p rav im seveda, da )e a t e i z e m casoxmo izvorno s tan)e človeka, n a ka te rega od rea - gira n e k a j t aksnega kot verovanje . Ne. R j v n o ob ra tno . Zgodba vere , ki )e n a p i s a n a v sve t ih Imjigah, n i nič d rugega k o t b o r b a človeka p ro t i z a k r l a i j e n w t i v » razuml jenem stretu», k o t odpira- n je s tva r s tvu , ki se kaže kol z m o ž n o s t d o u m e t j a i n s p o z n a n j a resnice, k i p resega nas s a m e GugeJ je Živi malik budne zavestt Edini pravi malih hogtts saj S na realen način pohožanstvi nekaj, kar je specifično človeškega - spomin. Da se pobožan- stvipomeni^ da se odreši človeku inherentne »slahosti ^ v e 3 e n v s e c n s o t e n P n ^ s ^ a j e , c e p r a / ne VI 3im Ü Ce ga cros imu nam p g m a g a P o : n a vs^ najintimnejše s^^^vnjsii. t i jih s tnvamo c^ed 3rugin^i • s e v e c D o j r a ' ^ a : Duiie k o t s e ^ ^ a m i V s a k e m u Doset>?j s9 lank^' DOf'^eii -n vsakemu cosecej rNanien>a sooruč^ I a jn nkraii si van g)e:ia iz visje 3njgacne ir̂ cehA^ilejsc ce^steKii^,e Oglasa se v nam rszu^rlj.vem j ^ m a c e m je i iKu cep^a/je sam i^nhra^ vsenjezik^-/ Ne ni i i^ t n s?ari mnv i D^.g krscaf^st kako t repki i r :*vi s inček Google • i i : iti^f^ Z« s ta r i so vedeli, da je govor jen je , k^j l e k p isanje , k a r b a . Da )e p i i n o pos redovan je vedtio p o d v r ž e n o potenciaJni zmot i , na- p a c n e m u r a s u m e v a i i j u . In da bo slej ko p r e j n e k d o u p o r a b i l n a p i s a n e besede na svoj n a č i n in za svoj n a m e n . Ker r a v n o n a m e n , i n t enca je t i s to , k a r hoče go t^ r eč i in pisoci ma te r i a Jno • v p isni ali sliinJ obliki • izrazi t i . Ko pa p o s t a n e j o izrazi zgolj be sede na pap i r ju , so p r e p o i č e n e sebi, b rez obrambe^ trsako- m u r v u p o r a b o . Sodobnik pa , v močvi r ju t eh besed, izbira. Teh ta besede in s tav- ke in povedi m e d seboj in razmiš l ja , k a t e r o bi Kaj je bolj u s e e - ztio, zan imivo , v e r o d o s t o j n o . Sodobni Človek, o d p r t a d u i a , v svoji o d p r l i d M t o p n o s l i , se odloča kot k a k i e n letalski inšpek- lor, n a podlagi šiter, ki m u jih leteče teori je poši l ja jo , ka te ro na) sp re jme in k a t e r o zavrne . Z a t o d a n e s n i t e žko b i t i a te is t • in z a t e i s t o m mi s l imo d o v e k a , k) i i svoje o s n o v n e fizikalno-mate- r ial is l ične pos t avke zan ikuje , da bi ka te rakol i d r u g a p o s t a v k a bila e n a k o v r e d n o aJi v s a j v trelilo m e r i t e h t n a V t em p o m e n u a te izem n i to l iko mater ia l i s t ična teor i ja (ali dogma) kot o m e - j i tev s p o z n a t ^ e zelje na d a n o o s n o t m o ep i s t emo loško raven. A vendar )e v e d n o bilo lahko biti a le is t • in v e d n o so bili stexdlc- n o vxreäni . Osnova trerovanja sexreda n e ižhaja 12 n e k i h versk ih resnic, l emveč raxmo obra tno , iz nevere. Ne p rav im seveda, da )e a t e i z e m casoxmo izvorno s tan)e človeka, n a ka te rega od rea - gira n e k a j t aksnega kot verovanje . Ne. R j v n o ob ra tno . Zgodba vere , ki )e n a p i s a n a v sve t ih Imjigah, n i nič d rugega k o t b o r b a človeka p ro t i z a k r l a i j e n w t i v » razuml jenem stretu», k o t odpira- n je s tva r s tvu , ki se kaže kol z m o ž n o s t d o u m e t j a i n s p o z n a n j a resnice, k i p resega nas s a m e GugeJ je Živi malik budne zavestt Edini pravi malih hogtts saj S na realen način pohožanstvi nekaj, kar je specifično človeškega - spomin. Da se pobožan- stvipomeni^ da se odreši človeku inherentne »slahosti