Št 27 URADNE OBJAVE OBČINE IZOLA BOLLETTINO UFFICIALE DEL COMUNE DI ISOLA____________________ !zota, 24.december 1998 teto 7 VSEBINA - Razglas in statutarni sklep - Razglas in Rebalans proračuna Občine Izola za leto 1998 - Razglas in Sklep o začasnem financiranju potreb iz proračuna Občine Izola v letu 1999 - Razglas in Sklep o določitvi vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Izola - Sklep o sprejemu osnutka Odloka o določitvi objektov in posegov za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje in osnutek odloka OBČINA IZOLA Županja Na podlagi 38. č!cna Statuta občine Izola (Uradne objave št. 8/9$) RAZGLAŠAM STATUTARNI SKLEP Županja: Breda Pečan Številka: 013-3/94 Datum: 21.december 1998 Visti l'articolo 64 della Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, nn. 72/93, $7/94, 14/9$, 20/9$ - Delibera CC, 9/96 - Delibera CC, 44/96 - Delibera CC, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 - Delibera CC, c 74/98) c l'articolo 22 dello Statuto del Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$), nella seduta de! 21 dicembre 1998, condotta da! Sindaco de! Comune di Isola, il Consiglio de! Comune di Isola ha accolto la DELIBERA STATUTARIA art. 1 La presente Delibera statutaria regola l'organizzazione delle comunità' locali Citta' Vecchia, Isola II, Livade, Jagodjc-Dobrava e Korte come parti minori del Comune di Isola istituite con lo Statuto del Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$), c il loro funzionamento ai sensi della Legge di modifica c integrazione alla Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, n. 70/97). Le comunità' locali sono persone giuridiche di diritto pubblico. L'organo supremo della comunità' locale c' il Consiglio della comunità' locale, rappresentato da! presidente de! Consiglio della comunità' locale. art.2 La presente Delibera statutaria entra in vigore il giorno della sua pubblicazione nel bollettino ufficiale. I! Sindaco Breda Pečan Numero: 013-3/94 Data: 2! dicembre 1998 OBČINA IZOLA Županja Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, Št. 72/93, $7/94, 14/9$ in 20/9$ odločba US, 9/96 - odločba US, 44/96 - odločba US, 26/97, 70/97,10/98,68/98 - odločba US, 74/98) in 22. člena Statuta občine Izola (Uradne objave, Št. 8/9$), je Občinski svet občine Izola na svoji seji, ki jo je dne 21. decembra 1998 vodila županja občine Izola, sprejel STATUTARNI SKLEP l.člen S tem statutarnim sklepom se določa organiziranost krajevnih skupnosti Staro mesto, Izola II, Livade, Jagodje Dobrava in Korte, kot ožjih delov občine Izola, ustanovljenih s Statutom občine Izola (Uradne objave, št. 8/9$) in njihovo delovanje v skladu z določili Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, Št. 70/97). Krajevne skupnosti so pravne osebe javnega prava. Najvišji organ v krajevni skupnosti je svet krajevne skupnosti, ki ga zastopa predsednik sveta krajevne skupnosti. 2.člen Ta sklep stopi v veljavo z dnem objave v Uradnih objavah. Županja: Breda Pečan Številka: 013-3/94 Datum: 21.december 1998 COMUNE DI ISOLA I! Sindaco Visto l'articolo 38 dello Statuto del Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$) PROCLAMO la DELIBERA STATUTARIA HSindaco Breda Pečan Numero: 013-3/94 Data: 2! dicembre 1998 Na podlagi 38. člena statuta občine Izola (Uradne objave št. 8/9$) RAZGLAŠAM REBALANS PRORAČUNA Občine Izola za leto 1998 Županja: Breda Pečan Številka: 403-133/98 Datum: 21.december 1998 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (UL RS št. 72/93, 6/94-odločba US, 4$/94- odločba US, $7/94, 14/9$, 20/9$-od!očba US, 63/9$-obvezna razlaga, 9/96-odločba US, 44/96-odločba US, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98)) in 22. člena Statuta občine Izola (UO št. 8/9$) je Občinski svet Občine Izola na seji dne 21. decembra 1998 sprejel REBALANS PRORAČUNA Občine Izola za leto 1998 l.člen 2. člen Proračuna Občine Izola za leto 1998 (Uradne objave št. 7/98) se spremeni tako, da sc glasi: vSIT Bilanca prihodkov in odhodkov Prihodki 2.126.796.9$4,29 Odhodki 2.122.367.9$4,29 Primanjkljaj Presežek 4.429.000,00 Račun financiranja 3.780.000. 00 8.209.000. 00 4.429.000. 00 Sestavni del rebalansa proračuna je bilanca prihodkov in odhodkov integralnega proračuna Občine Izola za leto 1998 v katero je vključen tudi račun financiranja. 2. člen Rebalans proračuna Občine Izola za leto 1998 prične veljati z dnem objave v uradnih objavah, uporablja pa se od !. januarja 1998 dalje. Številka: 403-133/98 Datum: 21. december 1998 Županja: Breda Pečan Št.27 !zo)a, 24.december !998 stran 2 COMUNE D! ISOLA H Sindaco Visto l'articolo 38 dello Statuto de! Comune di Iso!a (Bo!!ettino Ufficiate, n. 8/9$) PROCLAMO RIDIMENSIONAMENTO DEL BILANCIO DEL COMUNE DI ISOLA PER L'ANNO 1998 II Sindaco Breda Pečan Numero: 403-133/98 Data: 21 dicembre 1998 Visti l'articolo 29 della Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, nn. 72/93, 6/94 - Delibera CC, $7/94, 14/9$, 20/9$ - Delibera CC, 63/9$ -interpretazione obbligatoria, 9/96 - Delibera CC, 44/96 - Delibera CC, 26/97, 70/97,10/98 c 74/98) e l'articolo 22 dello Statuto de! Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$), nella sua seduta de! 2 ! dicembre 1998 il Consiglio del Comune di Isola ha approvato il 3. Sredstva, razporejena v obdobju začasnega financiranja sc vključijo v Proračun občine Izola za leto 1999. 4. Ta sklep začne veljati z dnem objave v uradnih objavah. Številka: 403-02-1/98 Datum: 21. december 1998 Županja Breda Pečan COMUNE DI ISOLA H Sindaco Visto l'articolo 38 dello Statuto de! Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$) PROCLAMO la DELIBERA SUL FINANZIAMENTO TEMPORANEO DEI FABBISOGNI DEL BILANCIO DEL COMUNE DI ISOLA NELL'ANNO 1999 RIDIMENSIONAMENTO DEL BILANCIO DEL COMUNE DI ISOLA PER L'ANNO 1998 art. ! NELL'ARTICOLO 2 DEL BILANCIO PREVENTIVO DEL COMUNE DI ISOLA PER L'ANNO 1998 (BOLLETTINO UFFICIALE, N. 7/98) IL PROSPETTO E' MODIFICATO COSI COME SEGUE: in SIT Bilancio delle entrate e delle spese Conto di finanziamento Entrate 2.126.796.9$4,29 3.780.000,00 Spese 2.122.367.9$4,29 8.209.000,00 Disavanzo 4.429.000,00 Avanzo 4.429.000,00 Parte integrante de! Ridimensionamento del bilancio comunale e' il bilancio delle entrate e delle spese del preventivo integrale del Comune di Isola, comprendente anche il conto di finanziamento. art. 2 IL RIDIMENSIONAMENTO DEL BILANCIO DEL COMUNE DI ISOLA PER L'ANNO 1998 ENTRA IN VIGORE IL GIORNO DELLA SUA PUBBLICAZIONE NEL BOLLETTINO UFFICIALE E VIENE APPLICATO A DECORRERE DAL IO GENNAIO 1998. Numero: 403-133/98 Data: 21 dicembre 1998 Il Sindaco Breda Pečan OBČINA IZOLA Županja Na podlagi 38. člena Statuta občine Izola (Uradne objave Št. 8/9$) RAZGLAŠAM SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU POTREB IZ PRORAČUNA OBČINE IZOLA V LETU 1999 H Sindaco Breda Pečan Numero: 403-02-1/98 Data: 21 dicembre 1998 Visti gli articoli 29 c $7 della Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, nn. 72/93, 6/94 - Delibera CC, 4$/94 - Delibera CC, $7/94, 14/9$, 20/9$, 63/9$, 73/9$ - Delibera CC, 9/96 - Delibera CC, 39/96, 44/96 - Delibera CC, 26/97,70/97 e 10/98) e l'articolo 22 dello Statuto de! Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/9$), nella seduta de! 21 dicembre 1998 il Consiglio del Comune di Isola ha approvato la DELIBERA ! Ne! periodo di finanziamento temporaneo ossia dal 01.01. al 31.03.1999 le necessita' degli utenti dei fondi di bilancio si finanziano dalle entrate e dalle spese di bilancio, fissate nei seguenti importi: xlOOO SIT Bilancio delle entrate e delle spese Conto di finanziamento Entrate $31.702 94$ Spese $30.$9$ 2.0$2 Disavanzo 1.10$ Avanzo 1.10$ Le entrate e le spese del bilancio delle entrate c delle spese e del preventivo integrale del Comune di Isola, comprendente anche il conto di finanziamento, sono parte integrante della presente Delibera. 2 Gli utenti hanno il dovere di attuare i propri compiti nell'ambito dei fondi stabiliti ne! bilancio delle entrate c delle spese di cui al punte 1 della presente. 3 I fondi ripartiti ne! periodo di finanziamento temporaneo vengono inclusi nel Bilancio di previsione del Comune di Isola per l'anno 1999. 4 La presente Delibera entra in vigore il giorno della sua pubblicazione nel bollettino ufficiale. Številka: 403-02-1/98 Datum: 21.december 1998 Županja: Numero: 403-02-1/98 Breda Pečan Data: 21 dicembre 1998 H Sindaco Breda Pečan Na podlagi 29. in $7. člena Zakona o lokalni samoupravi (UL RS št 72/93 6/94-od!očba US, 4$/94- odločba US, $7/94, 14/9$, 20/9$-odločba US 63/9$-obvezna razlaga, 9/96-odločba US, 44/96-odločba US, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98) m 22 člena Statuta občine Izola (UO, št. 8/9$) je Občinski svet občine Izola na seji dne 21. decembra 1998 sprejel SKLEP 1. Potrebe P'o^kih porabnikov se v letu 1999 v obdobju začasnega financiranja od 11. do 3! 03.1999 financirajo .z prihodkov in odhodkov proračuna, ki se določijo v naslednjih zneskih: v 000 SIT Račun financiranja 94$ 2.0$2 1.10$ Bilanca prihodkov in odhodkov Prihodki $31.702 Odhodki $30.$9$ Primanjkljaj Presežek 1.10$ Prihodki in odhodki v biianci prihodkov in odhodkov ter integralnega proračuna Občtne izoia v katero je vkijučen tud. račun financiranja so sesto j del tega Št.27 Izoia, 24.december !998 Stranj BIANCA PRIHODKOV M ODHODKOV INTEGRALNEGA PRORAČUNA OBČINE IZOLA ZA LETO 1.M A. PRtHODK) PRORAČUN REBALANS 1998 1998 !. PRIHODK! ZA ZAGOTOVLJENO PORABO (1 +2+31 626.110.000,00 669.238.000,00 1.0 Dohodnina 30 % 461.925.000.00 500.000.000,00 2.0 Drugi prihodki, ki pripadajo občini 68.000.000,00 111.866.000,00 3.0 Finančna izravnava 96 185.000,00 57.372.000,00 !!. PRtHODK) ZA FtNANORANJE DRUG!H NALOG (4 do 121 881.923.000,00 832.182.954.29 4.0 DAVK! - Davek od premoženja 10.140.000,00 10.800.000,00 5.0. Prihodki stavbnih zemljišč 650.500 000.00 650.500.000,00 6.0 Takse 81.000.000.00 60.000.000,00 7.0 Kmetijstvo 20.000.000,00 9.022.000,00 8.0 Prihodki občinske uprave 34.275.000,00 34.275.000,00 9.0 Prihodki določeni z drugimi akti 40.893.000.00^ 35.355.454,29 10.0 Prihodki sredstev za skupno komunalno rabo 8.000.000.00 4.000.000,00 11.0 Prihodki od premoženja 56.955.000,00 26.070.500,00 12.0 Prihodki iz republiškega proračuna 2.360.000,00 2.360.000,00 i!!. PRIHODKI ZA INVESTICIJE 285.878.000.00 306.806.000,00 a. PRtHODK! PRORAČUNA ()+!!+)!!) 1.793.911.000,00 1.808.226.954,29 b. STANOVANJSKI PROGRAM 315 850.000,00 315.850.000,00 c. ZDRUŽENE )GRE NARODOV 6.500.000,00 SKUPAJ PR!HODK!(a+b+c) 2.109.761.000,00 2.130.576.954.29 B. ODHODK! !. TEKOČ) ODHODK! (1 do 16) 834.026.967,00 853.898.634,00 1.0 Sredstva za delo občinskih organov 32.176.500,00 33.588.488,00 2.0 Sredstva za delo občinske uprave 171.272.929,00 182.763.000,00 3.0 Drugi odhodki 16.640.000.00 20.413.000.00 4.0 Financiranje političnih strank 2.668.616,00 2.666.616,00 5.0 Sredstva za delo krajevnih skupnosti 7.190.450.00! 7.190.450,00 6JT Fin.delovanja samoupravne italijanske narodne skupnosti 21.427.000.00 21.427.000,00 7.0 Plačila storitev in dotacije javnim zavodom in ustanovam 318.424.472,00 340.335.680,00 8.0 Kmetijstvo 20.000.000,00 9.022.000,00 9.0 Turizem 43.000.000,00 37.000.000,00 10.0 Razvoj drobnega gospodarstva in ribištva 9.030.000,00 10.500.000,00 11.0 Skupna komunalna raba 117.770.000,00 117.770.000.00 12.0 Odhodki kmetijskih zemljišč 4.000.000.00 4.000.000,00 13.0 Stanovanjsko gospodarstvo 30.500.000.00 30.500.000,00 14.0 Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami 18.069.000.00 19.162.400.00 15.0 Prostorsko planiranje 21.500.000,00 17.200.000,00 16.0 Druge javne potrebe 360.000.00 360.000,00 !!. FtNANČN) TOKOV! 22.521.704,00 22.625.870.29 IH. !NVEST!C!J3K) ODHODKI (18 do 21) 937.362.329.00 931.702.450,00 18.0 Sredstva za de!o občinske uprave 1.795.000,00 1.795.000.00 19.0 Investicije in investicijsko vzdrž.v jav.zavodih in ustanovah 303.957.329,00 298.297.450,00 20.0 Komunalno gospodarstvo - - 21.0 Odhodki stavbnih zemljišč 631.610.000.00 631.610.000,00 a. SKUPAJ ODHODK! PRORAČUNA (!+!!+!!!) 1.793.911.000.00 1.808.226.954,29 b. ODHODK! STANOVANJSKEGA PROGRAMA 315.850.000,00 315.850.000.00 c. ODHODK! Z!N - 6.500.000.00 SKUPAJ ODHODK! (a+b+c) 2.109.761.000,00 2.130.576.954,29 PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODK! (A-B) ===== — Št.27 !zo!a, 24.december 1998 stran 4 BILANCIO DELLE ENTRATE E DELLE SPESE DEL PREVENTIVO INTEGRALE DEL COMUNE DI ISOLA 1938 A. ENTRATE BILANCIO RIDIMENSIONAMENTO 1998 * 1998 " L ENTRATE PER IL CONSUMO GARANTITO (1+2+3) 626.110.000,00 669.238.000.00 1.0 Imposta su! reddito 30 % 461.925.000.00 500.000.000.00 2.0 Altre entrate di spettanza de! Comune 68 000.000,00 111.866.000,00 3.0 Pareqqiamento finanziario 96.185.000,00 57.372.000.00 !). ENTRATE PER IL FINANZIAMENTO DI ALTRI COMPITI (da 4 a 12) 881.923.000,00 832.182.954.29 4.0 IMPOSTE - imposta su! patrimonio 10.140.000,00 10.600.000.00 5.0. Entrate dei terreni fabbricabili 650.500.000,00 650.500.000,00 6.0 Tasse 61.000.000,00 60.000.000,00 7.0 Agrico!tura 20.000.000.00 9.022.000,00 8.0 Entrate de!!'amministrazione comuna!e 34.275.000.00 34 275.000.00 9.0 Entrate regotate con a!tri atti 40.693.000.00 35.355.454.29 10.0 Entrate per i! consumo comuna!e coattivo 6.000.000,00 4.000.000,00 11.0 Entrate da patrimonio 56.955.000.00 26.070.500,00 12.0 Entrate da! bilancio de!!o Stato 2.360.000,00 2.360.000.00 !!!. ENTRATE PER INVESTIMENTI 285.878.000,00 306.806.000,00 a. ENTRATE DI BILANCIO (l+ll+lll) 1.793.911.000,00 1.808.226.954.29 b. PROGRAMMA AB!TAT!VO 315.850.000.00 315.850.000,00 c. G)OCH! UNtT! DELLE NAZIONI 6.500.000.00 TOTALE ENTRATE (a+b+c) 2.109.761.000,00 2.130.576.954.29 B. SPESE !. SPESE CORRENTI (da 1 a 16) 834.026.967,00 853.898.634,00 1.0 Mezzi per l'attività' deg!i organi comuna!i 32.176.500,00 33.588.488,00 2.0 Mezzi per Cattività' de!!'amministrazione comunale 171.272.929,00 182.763.000,00 3.0 Altre spese 16640.000,00 20.413.000,00 4.0 Finanziamento parliti politici 2.666.616,00 2.666.616,00 5.0 Mezzi per l'attività' delle comunità' locali 7.190.450,00 7.190.450,00 6.0 Finanziamento dell'attività della CAN 21.427.000,00 21.427.000,00 7.0 Pagamento servizi, dotazioni a enti pubblici e istituzioni 318.424.472,00 340.335.680,00 8.0 Agricoltura 20.000.000,00 9.022.000.00 9.0 Turismo 43.000.000,00 37.000.000.00 10.0 Sviluppo piccola imprenditoria e pesca 9.030.000,00 10.500.000,00 11.0 Consumo comunale collettivo 117.770.000,00 117.770.000.00 12.0 Spese dei terreni fabbricabili 4.000.000,00 4.000.000,00 13.0 Economia abitativa 30.500.000,00 30.500.000,00 14.0 Protezione da calamita' naturali e altri infortuni 18.069.000,00 19.162.400,00 15.0 Pianificazione ambientale 21.500.000.00 17.200.000,00 16.0 Altri fabbisogni pubblici 360.000.00 360.000,00 !!. CORRENTI FINANZIARIE 22.521.704,00 22.625.870,29 !!!. SPESE A TITOLO DI INVESTIMENTI (da 18 a 21) 937.362.329,00 931.702.450,00 18.0 Mezzi per l'attività' dell'amministrazione comunale 1.795.000.00 1.795.000,00 19.0 Investimenti e manutenz. a titolo d investimenti in enti pubblici e istituzioni 303.957.329,00 298.297.450.00 20.0 Settore dei servizi comunali - - 21.0 Spese dei terreni fabbricabili 631.610.000,00 631.610.000,00 a. TOTALE SPESE DI BILANCIO (l+ll+lll) 1.793.911.000.00 1.808.226.954,29 b. SPESE DEL PROGRAMMA ABITATIVO 315.850.000,00 315.850.000.0U c. SPESE DEI GIOCHI UNITI DELLE NAZIONI _ 6.500.000.00 TOTALE SPESE (a+b+c) 2.109.761.000,00 2.130.576.954,29 L— AVANZO (A-B) - —J St.27 Izola, 24.december 1998 BILANCA PRtHODKOV IN ODHODKOV tNTEGRALNEGA PRORAČUNA OBČtNE tZOLA ZA LETO 1998 A. PRIHODK! REBALANS ZAČ FINANCIRANJE 1998 I. - III.1999 ). PRIHODKI ZA ZAGOTOVLJENO PORABO D+2+31 669 238 167.310 1.0 Dohodnina 30 % 500.000 125.000 2.0 Drugi prihodki, ki pripadajo občini 111.866 27.967 3.0 Finančna izravnava 57 372 14 343 !). PRiHODKi ZA FiNANCIRANJE DRUGtH NALOG (4 do 12) 832.183 208.047 4.0 DAVKI - Davek od premoženja 10.600 2.650 5.0. Prihodki stavbnih zemljišč 650.500 162625 6.0 Takse 60.000 15.000 7.0 Kmetijstvo 9.022 2.256 8.0 Prihodki občinske uprave 34.275 8.569 9.0 Prihodki doiočeni z drugimi akti 35.355 8.839 10.0 Prihodki sredstev za skupno komunaino rabo 4 000 1.000 11.0 Prihodki od premoženja 26.071 6.518 12.0 Prihodki iz republiškega proračuna 2.360 590 m. PRIHODK! ZA INVESTICIJE 306.806 76.702 a. PRIHODKI PRORAČUNA (l+H+ltl) 1.808.227 452.059 b. ISTANOVANJSKI PROGRAM 315.850 78.963 C. ZDRUŽENE IGRE NARODOV 6.500 1.625 SKUPAJ PRIHODKI (a+b+c) 2.130.577 532.647 B. ODHODK! - !. TEKOČI ODHODKI (1 do 16) 853.898 213.477 1.0 Sredstva za delo občinskih organov 33.588 8.397 2.0 Sredstva za de!o občinske uprave 182.763 45.691 3.0 Drugi odhodki 20.413 5.103 4.0 Financiranje političnih strank 2.667 667 5.0 Sredstva za delo krajevnih skupnosti 7.190 1.798 6.0 Fin.delovanja samoupr.italijanske nar.skupnosti 21 427 5.357 7.0 P!ači!a storitev in dotacije jav.zavodom in ustanovam 340.336 85.084 8.0 Kmetijstvo 9.022 2.256 9.0 Turizem 37.000 9.250 10.0 Razvoj drobnega gospodarstva in ribištva 10.500 2.625 11.0 Skupna komunalna raba 117.770 29.443 "l2.o' Odhodki kmetijskih zemljišč 4.000 1.000 13.0 Stanovanjsko gospodarstvo 30.500 7.625 14.0 Varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami 19.162 4.791 15.0 Prostorsko pianiranje 17.200 4.300 16.0 Druge javne potrebe 360 90 !). FINANČNI TOKOVI 22.626 5.656 It). INVESTICIJSKI ODHODKI (18 do 21) 931.702 232.926 18.0 Sredstva za delo občinske uprave 1.795 449 19.0 investicije in inv.vzdrž.v jav.zavodih in ustanovah 298.297 74.574 20.0 Komunalno gospodarstvo - - 21.0 Odhodki stavbnih zemljišč 631.610 157.903 a. SKUPAJ ODHODKI PRORAČUNA (l+H+ltl) 1.808.227 452.059 b. ODHODKI STANOVANJSKEGA PROGRAMA 315.850 78.963 c. ODHODKI ZIN 6.500 1.825 SKUPAJ ODHODKI (a+b+c) 2.130.577 532.647 PRESEŽEK PRIHODKOV NAD ODHODK! (A-B) Izola, 24.december 1998 stran 6 St.27 BILANCIO DELLE ENTRATE E DELLE SPESE DEL PREVENTIVO INTEGRALE DEL COMUNE DI ÌSOLA PER L'ANNO 1998 A. ENTRATE RIDIMENSIONAMENTO FINANZ. TEMPORANEO 1998 L-IH 1999 ). ENTRATE PER )L CONSUMO GARANTITO (1+2+3) 669.238 167.310 1.0 imposta su! reddito 30 % 500.000 125.000 2.0 Altre entrate d spettanza del Comune 111.866 27 967 3.0 Pareggiamento finanziario 57.372 14 343 )). ENTRATE PER !L FÌNANZIAMENTO D! ALTR! COMPITI (da 4 a 12) 832.183 208.047 4.0 IMPOSTE - Imposta sul patrimonio 10.600 2 650 5.0. Entrate dei terreni fabbricabili 650.500 162.625 6.0 Tasse 60.000 15 000 7.0 Agricoltura 9.022 2 256 8.0 Entrate dell'amministrazione comunale 34.275 8 569 9.0 Entrate regolate con altri atti 35.355 8 839 10.0 Entrate per il consumo comunale collettivo 4.000 1.000 11.0 Entrate da patrimonio 26.071 6.518 12.0 Entrate dal bilancio dello Stato 2.360 590 ttt. ENTRATE PER INVESTIMENTI 306.806 76.702 a. ENTRATE DI BILANCIO (l+ll+ll!) 1.808.227 452 059 b. PROGRAMMA ABITATIVO 315.850 78 963 c. GIOCHI UNITI DELLE NAZIONI 6.500 1625 TOTALE ENTRATE (a+b+c) 2.130.577 532 647 B. SPESE - - !. SPESE CORRENTt(da 1 a 16) 853.898 213477 1.0 Mezzi per l'attività' degli organi comunali 33.588 8 397 2.0 Mezzi per l'attività' dell'amministrazione comunale 182.763 45 691 3.0 Altre spese 20.413 5 103 4.0 Finanziamento partiti politici 2.667 667 5.0 Mezzi per l'attività' delle comunità' locati 7.190 1.798 6.0 Finanziamento dell'attività della CAN 21.427 5 357 7.0 Pagamento servizi, dotazioni a enti pubblici e istituzioni 340.336 85.084 8.0 Agricoltura 9.022 2 256 9.0 Turismo 37.000 9 250 10.0 Sviluppo piccola imprenditoria e pesca 10.500 2 625 11.0 Consumo comunale collettivo 117.770 29 443 12.0 Spese dei temeni fabbricabili 4.000 1.000 13.0 Economia abitativa 30.500 7.625 14.0 Protezione da calamita' naturali e altri infortuni 19.162 4 791 15.0 Pianificazione ambientale 17.200 4.300 16.0 Altri fabbisogni pubblici 360 90 II. CORRENTI FINANZIARIE 22.626 5.656 H). SPESE A TITOLO DI INVESTIMENTI (da 18 a 21) 931.702 232926 18.0 Mezzi per l'attività' dell'amministrazione comunale 1.795 449 19.0 Investimenti e manutenz. a titolo di invest, in enti Dubb e istituzioni 298.297 74 574 20.0 Settore dei servizi comunali - 21.0 Spese dei temeni fabbricabili 831.610 157903 a. TOTALE SPESE DI BILANCIO (l+ll+tll) 1.808.227 452059 b. SPESE DEL PROGRAMMA ABITATIVO 315.850 78 963 c. SPESE DEI GIOCHI UNITI DELLE NAZIONI 6.500 1625 TOTALE SPESE (a+b+c) 2.130.577 532 647 [AVANZO (A-B) - Št.27 !zota, 24.december Ì998 stran 7 OBČINA IZOLA Županja Na podlagi 38. člena Statuta občine Izoia (Uradne objave št. 8/95) M. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št.72/93, oI/oT US, 9/96 - odločba US, 44/96 - odločba US, rt B;os\ - ° in 65. člena Stauta občine Izola (Uradne objave, ' , obcmski svet občine !zo!a na svoji seji dne 21. decembra !998 spreje! nasiednj! ^ ^ RAZGLAŠAM S K L E P O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU OBČINE IZOLA Županja: Breda Pečan Številka: 381-1/98 Datum: 21.december 1998 Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 7/94 . odločba US, 45/94 - odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 - odločba US, 9/96 -odločba US, 44/96 - odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 odločba US ter 74/98) in 22. člena statuta Občine Izola (Uradne objave, št. 8/95), je Občinski svet občine Izola, na seji, ki jo je vodila županja Breda Pečan, dne 21. decembra 1998 sprejel, naslednji S K L E P O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA NA OBMOČJU OBČINE IZOLA 1. Za izračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Izola se za leto 1999 določi letna vrednost točke v višini 0,7590 SIT/m2 2. Zavezancem odmeri nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča Ministrstvo za finance - Davčna uprava Republike Slovenije - Davčni urad Koper - Izpostava Izola. 3. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o določitvi vrednosti točke za izračun nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč, Št. sklepa 381-1/97 (Uradne objave, Št. 3/98) 4. Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se ga od 01.01.1999. Županja: Breda Pečan Številka: 381-1/98 Datum: 21 .december 1998 COMUNE DI ISOLA Il Sindaco Visto l'articolo 38 dello Statuto de! Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/95) PROCLAMO la DELIBERA SULLA DETERMINAZIONE DEL VALORE DEL PUNTO PER IL COMPUTO DEL CANONE PER L'USO DEI TERRENI FABBRICABILI NEL TERRITORIO DEL COMUNE DI ISOLA Il Sindaco Breda Pečan Numero: 381-1/98 Data: 21 dicembre 1998 n virtu' dell'articolo 29 della Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, nn. 72/93, 7/94 - Delibera CC, 45/94 - Delibera CC, 57/94, 14/95, 20/95 -Delibera CC, 9/96 - Delibera CC, 44/96 - Delibera CC, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 - Delibera CC e 74/98) e dell'articolo 22 dello Statuto del Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/95), nella sua seduta del 21 dicembre 1998, condotta da! Sindaco Breda Pečan, il Consiglio de! Comune di Isola ha approvato la DELIBERA SULLA DETERMINAZIONE DEL VALORE DEL PUNTO PER IL COMPUTO DEL CANONE PER L'USO DEI TERRENI FABBRICABILI NEL TERRITORIO DEL COMUNE DI ISOLA art. 1 I! valore annuo de! punto per il computo de! canone per l'uso dei terreni fabbricabili nel territorio del comune di Isola per l'anno 1999 ammonta a 0,7590 SIT/m2. art. 2 L'istituzione addetta alla commisurazione del canone per l'uso dei terreni fabbricabili ai contribuenti c' il Ministero delle finanze - Intendenza di Finanza deila Repubblica di Slovenia - Ufficio delle imposte Capodistria, Sezione di Isola. art. 3 Con l'entrata in vigore della presente Delibera cessa di aver effetto la Delibera sulla determinazione del valore de! punto per il computo del canone per 1 uso dei terreni fabbricabili nel territorio dei Comune di Isola, no. 381-1/97 (Bollettino Ufficiale n. 3/98). art. 4 La presente Delibera entra in vigore l'ottavo giorno successivo a quello della sua pubblicazione nel bollettino ufficiale c viene appheata a decorrere dal lo gennaio 1999. I! Sindaco: Breda PEČAN Numero: 381-1/98 Data: 2! dicembre 1998 OBČINA IZOLA Občinski svet SKLEP Sprejme se osnutek Odloka o določitvi objektov in posegov za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje. 2. Osnutek odloka sc posreduje v šestdeset dnevno obravnavo. Občinsko upravo sc zadolži, da na podlagi pripomb prispelih v času javne obravnave osnutka odloka, pripravi predlog odloka in ga posreduje v obravnavo in sprejem članom občinskega sveta. 4. Sklep o javni obravnavi stopi v veljavo z dnem objave osnutka odloka v Uradnih objavah občine Izola. Štev.: 350-01-3/98 Datum: 21. december 1998 Županja: Breda Pečan OSNUTEK Na podlagi 51 in 62 člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84,37/85,29/86 in Uradni list RS, št. 26/90,18/93,71/93 in 44/97), 1. in 6. člena Navodila o merilih za to, kaj sc lahko Šteje za objekte oziroma posege v prostor, za katere po zakonu ni potrebno lokacijsko dovoljenje in kaj se lahko šteje za pomožne objekte (Uradni list SRS, Št. 27/85) ter 65. člena statuta občine Izola (Uradne objave, Št. 8/95) je Občinski svet občine Izola na seji dne...........sprejel ODLOK O DOLOČITVI OBJEKTOV IN POSEGOV, ZA KATERE NI POTREBNO LOKACIJSKO DOVOLJENJE I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Ta odlok določa vrsto, namen, velikost in način gradnje pomožnih objektov, naprav in druge posege v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje, temveč le odločba o dovolitvi priglašenih de! ter pogoje za pridobitev dovoljenj. 2. člen Objekti in posegi v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje po določilih 51. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor, so: * tekoča vzdrževalna dela na obstoječih objektih in napravah, * adaptacije, s katerimi sc bistveno ne spreminjajo zunanjost, zmogljivost, velikost in namen obstoječih objektov, * začasne objekte in naprave, namenjene sezonski turistični ponudbi ali prireditvam, proslavam in podobno. Poleg navedenih ta odlok določa Še naslednje objekte in druge posege v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje: * pomožni objekti in drugi posegi znotraj naselij in funkcionalnih (stavbnih) zemljišč, * pomožni objekti in drugi posegi v prostor, ki služijo kmetijski dejavnosti v območju znotraj in izven območij naselij in funkcionalnih zemljišč, * plinski rezervoatji in * drugi pomožni objekti in posegi. 3. člen Pri postavitvi objektov in drugih posegov v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje, je potrebno upoštevati naslednje splošne pogoje in omejitve: * da ne poslabšujejo pogojev rabe zemljišč, sosednjih objektov in naprav, * da ne zahtevajo novih trajnih ali bistveno povečevanje zmogljivosti obstoječih komunalnih in drugih priključkov na javne komunalne objekte, omrežja in naprave, * da narava pomožnega objekta ne narekuje posebne statične presoje ali drugega gradbenotehničnega dovoljenja, * da ne smejo prizadeti pravic ter zakonitih interesov drugih oseb in * da poseg ni v nasprotju z določili prostorskega izvedbenega akta. 4. člen Lokacija objekta mora zagotavljati primemo ureditev neposredne okolice s funkcionalno ureditvijo dostopov za uporabnike, servis ter morebitno potrebno ustrezno rešeno dostavo. S postavitvijo objekta ali drugim posegom sc praviloma ne sme posegati na urejene vzdrževane javne zelenice in na tiste površine, zaradi katerih bi sc okrnila oblikovna kontinuiteta (podporni zidovi, žive meje, drevoredi,...) V kolikor je v neposredni bližini več pomožnih objektov oz. sc te postavlja na skupni lokaciji, morajo biti objekti istega tipa oz. usklajeni po zasnovi in detajlih oblikovanja. V tem primeru je obvezno izdelati skupen načrt zunanje ureditve in barvno Študijo. Lokacije objektov in drugi posegi morajo ohraniti ali izboljšati situacijo peš poti in dostopnost pešcem, invalidnim osebam in otroškim vozičkom ter kvaliteto zunanje ureditve. Postavitev objektov in drug! posegi morajo ohraniti ali izboljšati varnost in preglednost cest, dovozov in prehodov ter ne smejo posegati ali kakorkoli drugače zmanjševati obstoječe Število parkirnih mest. 5. člen Objekti in drugi poseg! v prostor, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje, morajo biti primemo oblikovani, usklajeni z naravnim okoljem ter upoštevati proporce, izbiro materiala, detajle in zunanjo ureditev, ki so značilni za mediteransko arhitekturo in graditeljsko tradicijo Istre. Objekti ne smejo biti izdelani iz odpadnih materialov. Pri pomožnih objektih je strešna konstrukcija praviloma lesena, krita s korci ali !zota, 24.decetnber !998 stran 8 Št.26 strešniki rdeče barve. Monolitna stropna konstrukcija je dopustna izjemoma: * nad prizidki obstoječih objektov, kjer obstoječe stanje dopušča ureditev pohodne terase, oz. streho z istim naklonom, isto smetjo s!cmena in kritine, kot je pri osnovnih obstoječih objektih; * na vkopanih objektih, ki morajo biti pokriti z najmanj 0,5 m debelo plastjo zcm!je, tako da se obstoječa konfiguracija terena ne spremeni. Samostojni pomožni objekti naj imajo pravokotni tloris, ki je z daljšo stranico paralelen s plastnicami terena ali izjemoma s potjo, ob kateri leži. Višinski gabarit je največ pritličen z maksimalno koto venca 2,5m nad okoliškim terenom. Montažni, lahko odstranljivi, praviloma tipski objekti naj bodo iz kvalitetnih materialov, primerno oblikovani v konstrukcijskem, funkcionalnem in estetskem pomenu kot celostni pojav v prostoru. II. POMOŽNI OBJEKTI IN DRUGI POSEGI ZNOTRAJ NASELIJ IN FUNKCIONALNIH (STAVBNIH) ZEMLJIŠČ 6. člen Pri funkcionalni dopolnitvi stanovanjskih in drugih objektov sc v skladu s tem odlokom upoštevajo naslednji objekti in posegi znotraj funkcionalnih zemljišč obstoječih objektov in naprav: - letne kuhinje, drvarnice, zimski vrtovi, vrtne ute in drugi pritlični objekti, do maksimalne tlorisne površine 20 m2, - garaža za en osebni avto, ki ne presega 30m2 tlorisne površine, - nadstrešek za nadkritje parkirišč osebnih avtomobilov, avtomobilskih prikolic, motorjev in koles z motoijem pri individualnih stanovanjskih hišah s površino pokritega prostora največ do 35m2, - zasteklitev teras, balkonov, spremembe okenskih odprtin, - zunanje stopnice pri individualnih stanovanjskih hišah, - izdelava vetrolova pri vhodih v objekte, do !2m2, * montaža tend, nadstreškov, napisov in izveskov za potrebe poslovnih prostorov, - zamreženo skladišče za shranjevanje (jeklenk, embalaž in podobno) pri obstoječih trgovinah, v kolikor je to v skladu z urbanistično zasnovo območja, * oznake na zgradbah in zunanjih površinah, - greznice, male čistilne naprave za čiščenje komunalnih in odpadnih voda ter kapnice, če gre za izboljšavo obstoječih sanitarnih pogojev individualnega stanovanjskega objekta v skladu s predpisi (tipske in montažne izvedbe). Kot individualni objekti se upoštevajo objekti, ki imajo največ do tri enote in to maksimalno do dve stanovanjski in do eno poslovno. Funkcionalne dopolnitve in posegi na večstanovanjskih hišah (bloki, stolpnice) so pogojeni s predložitvijo poenostavljenega načrta, iz katerega je razvidno, da bo poseg skladen s celovito zasnovo zgradbe, predvsem fasade in zunanje ureditve. 7. člen Skupna površina samostojnih pomožnih objektov, lociranih na funkcionalnem zemljišču osnovnega objekta (individualne hiše), ne sme presegati 35m2 Samostojnih pomožnih objektov, ki bi presegali 35m2, ni možno dograjevati s priglasitvami. Odmiki pomožnih objektov od posestne meje morajo biti najmanj 4m, ob pisnem soglasju soseda pa je lahko odmik tudi manjši. 8. člen V skladu s tem odlokom je možna tudi zunanja ureditev znotraj funkcionalnih zemljišč obstoječih objektov in naprav: - tlakovanje in ureditev funkcionalnih zemljišč pred stanovanjskimi in drugimi objekti, - pergole ob obstoječih objektih ali na njihovem funkcionalnem zemljišču, do maksimalne tlorisne površine 50m2, - vrtne in dvoriščne ograje do višine največ !,5m. Pri postavitvi je potrebno upoštevati odmik od cest, koridorjev komunalnih naprav in soglasje soseda v primeru, ko je višina ograje večja od razdalje do meje parcele. - oporni in podporni zidovi do višine !,5m. Pri postavitvi je potrebno upoštevati odmike od cest in da je temeljna peta zidu v minimalnem odmiku 0,5m od posestne meje s sosednjim zemljiščem, odmiki so lahko tudi manjši ob soglasju lastnikov sosednjih zemljišč. III. OBJEKTI IN POSEGI V PROSTOR, KI SLUŽIJO KMETIJSKI DEJAVNOSTI 9. člen Objekti znotraj funkcionalnih zemljišč V skladu s tem odlokom so pomožni kmetijski objekti na funkcionalnih zemljiščih stanovanjskih in gospodarskih objektov: - objekti za rejo malih živali do maksimalne tlorisne površine !0m2, - strojne lope za garažiranjc kmetijske mehanizacije in orodja do maksimalne tlorisne površine 50m2, - skedenj, kašča, lopa za shranjevanje sena, stelje, poljščin, do maksimalne tlorisne površine 50m2, - zidani pritlični svinjaki, do tlorisne površine 16 m2, - gnojne jame in gnojišča v nepropustni izvedbi, velikosti do 50 m3, v skladu s strokovnim navodilom o urejanju gnojišč in greznic, - pritlične ali vkopane vinske kleti, tlorisne površine do 30m2 10. člen Objekti izven naselij in funkcionalnih stavbnih zemljišč Postavitev pomožnih objektov za kmetijske namene na kmetijskih zemljiščih izven mest in naselji ter izven funkcionalni zemljišč je možna le ob soglasju občinske strokovne službe za kmetijstvo, ki je izdano na osnovi pozitivnega strokovnega mnenja kmetijske svetovalne službe. Pomožni objekti, postavljeni na kmetijskih zemljiščih izven mest in naselij, so lahko samo prttlični ali vkopani in postavljeni praviloma ob robu parcele ali naravnih (reliefnih) meja, upoštevajoč dovoljen) odmik od posestne meje. Pri gradnji shramb za kmetijsko orodje in pridelke na kmetijskih zemljiščih je treba upoštevati načelo varovanja kvalitetnih kmetijskih zemljišč ter jih je dovoljeno graditi le, če je to potrebno za boljšo izrabo teh zemljišč in če ni možno potrebe po gradnji teh objektov zadovoljiti na drugi način. Velikost pomožnega objekta izven funkcionalni stavbnih zemljišč je odvisna od velikosti kmetijskega zemljišča, intenzivnosti in vrste obdelave. Maksimalna velikost objekta namenjenega za potrebe kmetijske proizvodnje je določena: - za obdelovalno kmetijsko zemljišče v kompleksu od 2000 do 5000 m2 do 10 m2, hišica (kažeta) - za obdelovalna kmetijska zemljišča v kompleksu nad 5000 m2 do 25 m2. Objekte na kmetijskih zemljiščih izven naselij in stavbnih zemljišč ni možno priključevati na komunalna omrežja. H. Člen Vsi objekti na kmetijskih zemljiščih so začasnega značaja in trajna sprememba namembnosti kmetijskih površin ni možna; priglasitev objektov po tem odloku ne more biti osnova za vris v kataster in vpis v zemljiško knjigo. V kolikor sc kmetijski proizvajalec ne ukvarja več s kmetijsko proizvodnjo eno leto ali več, je dolžan pomožni objekt odstraniti in vzpostaviti zemljišče v prejšnje stanje, brez pravice po odškodnini. Obveznost odstranitve sc vpiše v odločbo o priglasitvi de! in zaznamuje v zemljiški knjigi. To je stranka dolžna izpeljati najkasneje v treh mesecih od izdaje odločbe. V kolikor stranka tega ne izpelje v odrejenem roku, preneha veljavnost odločbe. V primeru, daje za kmetijsko zemljišče izven mest in naselij sklenjena zakupna pogodba med lastnikom in uporabnikom za dolgoletno rabo zemljišča, morata pred postavitvijo pomožnega objekta o tem skleniti ustrezno pogodbo, 12. člen Kmetijski pomožni objekti izven funkcionalnih zemljišč in območij naselij v skladu s tem odlokom so: - rastlinjaki brez omejitve velikosti, če je možna hitra vzpostavitev terena v prejšnje stanje, - pletena žična ograja za ograditev trajnih nasadov do višine 2m, * pritlične ali vkopane vinske kleti, tlorisne površine do 20m2 pri urejenih vinogradnih površinah velikosti nad 2000 m2. Pri gradnji vinske kleti izven funkcionalnih zemljišč je potrebno strokovno mnenje kmetijske svetovalne službe, daje vinograd redno obdelan, * pritlični čebelnjaki montažne izvedbe, do 40 panjev, če v skupni površini ne presegajo 15 m2. Pri gradnji čebelnjaka izven funkcionalnih zemljišč je potrebno potrdilo, da je investitor član čebelarske organizacije oz. potrdilo kmetijske svetovalne službe; - lope brez zidanih pasovnih temeljev za vrtno orodje na organiziranih površinah za ljubiteljsko dejavnost, če ne presegajo 4m2 tlorisne površine in 2m višine kapne lege. - manjši agrarni posegi, ki ne spreminjajo parcelnega in lastniškega stanja (agromelioracije, osuševanje ...) do maksimalne površine 1000m2. 13. člcn Priključek za zalivanje Po tem odloku je možno za potrebe zalivanja in namakanja kmetijskih površin izvesti priključek na vodovodno omrežje na osnovi sklepa pristojne občinske službe za kmetijstvo. Podlaga za izdajo sklepa je pisno pozitivno strokovno mnenje kmetijske svetovalne službe. Na osnovi sklepa upravljalcc vodovodnega omrežja izvede priključek za kmetijske potrebe. V primeru prenehanja kmetijske dejavnosti (potrebe po namakanju) ah zlorabe v druge namene, je upravljalcc vodovodnega omrežja dolžan ta priključek nemudoma odvzeti oz. ukiniti. IV. PLINSKI REZERVOARJI 14. člen V skladu s tem odlokom je možno postaviti mali rezervoar za utekočinjeni naRm plin, ki je izdelan po standardih in predpisih o tehničnih normativih za stabilne tlačne posode ter napeljave do trošila. Varnostni in tehnični pogoji za postavitev rezervoarjev (varnostne razdalje, priprava tal, konstrukcije, montaža, pretakanje,...) so podani v predpisu o utekočinjenem naftnem plinu (Ur. list RS, št. 22/91). 15. člen Pod in nad rezervoarjem ne sme biti bivalnih prostorov. Rezervoarji so lahko ograjeni z masivnim zidom največ s treh strani. Varnostna razdalja priključkov od oken, vrat zgradb in drugih odprtin je 3m, od plašča pa !,5m. S postavitvijo požarnih zrdov se varnostne razdalje za po zmanjšajo. Izpolnitev zgoraj navedenih zahtev mora biti razvidna iz predloženih dokumentov za pridobitev dovoljenja: Št.26 !zo!a, 24.december !998 . za grafični prikaz priključka (od plinskega rezervoarja oz. omrežja) in notranjega razvoda, za individualni objekt zadošča skica (poenostavljen projekt). . prikaz priključitve in notranjega razvoda za večstanovanjske in druge objekte (tri bivalne enote in več), mora biti izdelan kot projekt za izvedbo z notranjo kontrolo. 16. člen Za en stanovanjski objekt je možno postaviti samo en mali rezervoar. Priporočljivo je, da se tudi več objektov priključi na skupen rezervoar. Vse naprave in napeljave za plin morajo biti zasnovane in izvedene tako, da ustrezajo tudi končnemu stanju, priključitvi na mestno plinovodno omrežje. To je obvezna zahteva za postavitev rezervoarjev in izvedbo priključkov na plin. 17. člen Pred polnjenjem rezervoarja je dobavitelj dolžan preveriti, ali je ta vključno s spremljajočimi napeljavami načrtovan, izveden in vzdrževan v skladu s predpisi, kar mora biti razvidno iz zapisnika s podatki in žigom distribute^, ki ga ta izroči naročniku. Nadzor izvaja Inšpektorat za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami. V roku 6 mesecev od izvedbe javnega plinskega omrežja so uporabniki dolžni opustiti uporabo malih rezervoaijcv in sc priključiti na javno omrežje. Obveznost odstranitve sc vpiše v odločbo o priglasitvi. Dobavitelji plina po tem roku ne smejo več polniti malih rezervoarjev. Male rezervoarje pa je potrebno odstraniti in zemljišče vrniti v prejšnje ali izboljšano stanje. Nadzor izvaja občinska inšpekcija in v primeru kršitev ukrepa v skladu z odlokom o zunanjem videzu. VI. PRIDOBITEV DOVOLJENJA ZA POSEGE 20. Člen Investitor, ki namerava postaviti pomožni objekt ali drugi poseg, mora pred pn ct om del gradnjo ali poseg priglasiti za urejanje prostora pristojnem upravnemu organu - Upravna enota Izola. Pri priglasitvi nameravanih del mora priložiti: * zemljiškoknjižni izpisek ali drugo dokazilo o razpolaganju z zemljiščem, v kopijo katastrskega načrta vrisani predvideni objekt z odmiki od sosednjih parcel, * skico ali poenostavljen projekt (tloris, prerez, pogled) * tehnični opis, kapacitete in namembnosti objekta, opis zemljišča, okoliških objektov, položaja predvidenega objekta in razloge za gradnjo, če gre za začasen objekt tudi datum, do katerega bo objekt stal in opis vzpostavitve v prejšnje ali izboljšano stanje Odvisno od gradnje, funkcije, lokacije in načina gradnje mora investitor vlogi priložiti Še: * soglasje soseda, če je odmik manjši, kot je določeno v tem odloku, * soglasje pristojnih komunalnih organizacij in upravljalccv, če gradnja posega v zavarovane koridotje ali spreminja priključke na omrežja in naprave, * soglasje MZVNKD Piran, če bo gradnja ali poseg izvajana na območju varovanja naravne in kulturne dediščine; * druga soglasja in mnenja, ki izhajajo iz določil tega odloka ali določb drugih predpisov. V. DRUGI POMOŽNI OBJEKTI IN POSEGI 18. člen Tehnološki dodatki k objektom, ki jih je možno postaviti v skladu s tem odlokom, so: - notranji kabelski TV hišni razvodi za individualne objekte, - sončni kolektotji, - male individualne klima naprave z ustreznim odvodom kondenzne vode. Dodatne konstrukcije ne smejo biti postavljene na fasadah, ki so izpostavljene pogledom, razen v primeru, ko so te sestavni del celovite prenove in načrta objekta. 19. člen V skladu s tem odlokom med druge pomožne objekte in posege sodijo: 1. Objekti ali posegi za urejanje prometnega sistema in površine za peš, kolesarski, motorni in mirujoči promet: - izgradnja parkirišč za osebna vozila do 20 parkirnih mest, - postavitev hitrostnih ovir na cestiščih na podlagi prometne in urbanistično arhitekturne presoje, - asfaltiranje krajevnih cest, ko se gabariti in drugi elementi obstoječe ceste ne spreminjajo, - premične zapore pri vhodih na parkirišča, dvorišča, - nadstrešnice na postajališčih in avtobusne čakalnice, ob soglasju upravljalca cest, - stojala za kolesa ob javnih zgradbah v obsegu in izvedbi, ki ne ovira drugih urbanističnih in prometnih ureditev. 2. Začasni montažni objekti: - stojnice, - gradbeni kontejnerji in montažni objekti do velikosti 20m2, - kioski, za dejavnosti, ki niso vezane na sanitamoveterinarske pogoje, do velikosti !0m2, - objekti in naprave namenjeni sezonski turistični ponudbi ali prireditvam, proslavam in podobno. 3. Drugi pomožni objekti in posegi: - posegi v zvezi z odpravljanjem arhitekturnih ovir za ljudi z omejenimi možnostmi gibanja, - odstranitev obstoječih pomožnih objektov, za katere ni potrebna posebna statična presoja, - telefonske govorilnice, - ureditev prostorov za smetnjake, - postavitev spominske plošče, nagrobnika, umetniških del, objektov, in drugih obeležij do 6m2, na podlagi predhodno izdelane urbanistično arhitektonske rešitve, * turistične in informativne oznake v skladu s celovito zasnovo fasade ali zunanje površine in ob smiselnem upoštevanju določi! odloka o plakatiranju, * mikrourbana oprema (dodatna oprema parkov, otroških igrišč in počivališč...), * objekt ali poseg, potreben zaradi izvajanja gradbenih de! na infrastrukturnih objektih. 4 Ureditve in objekti za potrebe športa in rekreacije: * ureditve trim stez, * pomožni objekti za rekreacijo (shramba rekvizitov, WC in pod.) ob urejenih rekreacijskih površinah, v velikosti do 1$ m2 na podlagi enotne urbanistične rešitve. 21. člen Če upravni organ ugotovi, da za nameravana dela po zakonu oziroma po tem odloku zadostuje priglasitev, izda investitotju odločbo o dovolitvi priglašenih del. Odločba o dovolitvi priglašenih del neha veljati, če investitor ne prične z deli v enem letu po prejemu pravnomočne odločbe. 22. člen Priglasitev za gradnjo pomožnega objekta pristojni upravni organ z odločbo zavrne, če je priglašena gradnja v nasprotju z določbami prostorskega izvedbenega akta in če glede na funkcijo, namen, velikost in obliko ni primerna ali so z njo prizadete pravice in zakonski interesi drugih. VII. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE 23. člen Za obstoječe pomožne objekte in posege, kateri so izvedeni brez ustreznih dovoljenj, morajo investitoci pridobiti ustrezna dovoljenja in posege uskladiti z določili tega odloka v roku 1 leta. Po tem roku občinska inšpekcija sproži postopek za vpis zaznambe prepovedi prometa z zemljiščem in obveznost rušitve v zemljiško knjigo. O tem predhodno obvesti lastnika zemljišč in pristojno inšpekcijo za okolje in prostor. 24. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Republiški inšpektorat za okolje in prostor pri Ministrstvu za okolje in prostor ter občinska inšpekcija občine Izola. 25. člen Ta odlok se objavi v Uradnih objavah občine Izola in prične veljati osmi dan po objavi. Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o določitvi pomožnih objektov za potrebe občanov in njihovih družin (Uradne objave, Št. 17/87, 21/87 in 3/98). Vloge za pridobitev dovoljenj, ki so vložene do dneva uveljavitve tega odloka, se obravnavajo po odloku, kije do tega dne bil v veljavi. št: 350-01-3/98 datum: Županja: Breda Pečan COMUNE DI ISOLA Consiglio Visti l'articolo 29 della Legge sulle autonomie locali (Gazzetta Ufficiale RS, nn. 72/93 6/94 - Delibera CC, 45/94 - Delibera CC, 57/94, 14/95, 20/95, 63/95, 73/95'- Delibera CC, 9/96 - Delibera CC, 39/96, 44/96 - Delibera CC, 26/97, 70/97 e 10/98) c gli artico!) 22 c 65 dello Statuto de! Comune dt Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/95), nella seduta de! 21 dicembre 1998 il Consiglio del Comune di Isola ha approvato la seguente DELIBERA ! Il Consiglio de! Comune di Isola accoglie la bozza di Decreto sulla determinazione delle costruzioni e degli interventi la cui reahzzazionc non richiede il rilascio della licenza d'ubicazione. 2 La bozza di Decreto c' sottoposta a dibatto per il periodo di sessanta giorni. L'amministrazione comunale c' incaricata di preparare, in base alle osservazioni pervenute ne! termine riservato a! dibattito della bozza, la proposta di Decreto da sottoporre all'esame c approvazione de! consiglio comunale. St.26 !zota, 24.december )998 strantO 4 La Delibera sul pubblico dibattito entra in vigore il giorno della pubblicazione della bozza di Decreto ne! Bollettino Ufficiale de! Comune di Isola. Numero: 330-01-3/98 Data: 21 dicembre 1998 IL SINDACO Breda Pečan BOZZA Visti gli articoli 3! e 62 della Legge sull'assetto di abitati e di altri interventi nell'ambiente (Gazzetta Ufficiale RSS, nn. 18/84, 37/83 e 29/86; Gazzetta Ufficiale RS, nn. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 e 44/97), gli articoli 1 e 6 delle Istruzioni sui criteri disciplinanti le costruzioni e gli interventi nell'ambiente i quali a norma di legge non richiedono il rilascio della licenza d'ubicazione e che possono essere ritenuti costruzioni ausiliari (Gazzetta Ufficiale RSS, n. 27/85) e l'articolo 65 dello Statuto de! Comune di Isola (Bollettino Ufficiale, n. 8/95), nella seduta de! _________________il Consiglio del Comune di Isola ha approvato il DECRETO SULLA DETERMINAZIONE DELLE COSTRUZIONI E DEGLI INTERVENTI LA CUI REALIZZAZIONE NON RICHIEDE IL RILASCIO DELLA LICENZA D'UBICAZIONE I. DISPOSIZIONI GENERALI art. 1 Il presente Decreto definisce il tipo, la destinazione d'use, le dimensioni e le modalità' di costruzione di costruzioni ausiliario, impianti e altri interventi nell'ambiente, per la cui realizzazione non e' necessaria la licenza d'ubicazione bensi solo la delibera sull'assenso ai lavori notificati, nonché' le condizioni per l'acquisizione dei permessi per questo tipo di interventi, art. 2 Ai sensi delle disposizioni dell'articolo 51 della Legge sull'assetto di abitati e di altri interventi nell'ambiente, le costruzioni e gli interventi ncH'ambicntc che non richiedono il rilascio della licenza d'ubicazione sono i seguenti: * interventi di manutenzione ordinaria agli edifici e impianti esistenti, * adattamenti che non apportano modifiche essenziali all'aspetto esteriore, alle capienze, alle dimensioni e alla destinazione d'uso degli edifici esistenti, * edifici e impianti di carattere temporaneo, destinati a fini turistici, manifestazioni, celebrazioni e sim. Oltre alle costruzioni succitate, il presente Decreto determina anche le seguenti costruzioni e gli interventi che non richiedono il rilascio della licenza d'ubicazione: * costruzioni ausiliare e altri interventi realizzati negli abitati e nell'ambito dei terreni funzionali (fabbricabili), * costruzioni ausiliario e altri interventi nell'ambiente, realizzati per le esigenze dell'attività' agricola, eseguiti all'interno o all'esterno degli abitati e dei terreni funzionali, * serbatoi (bombole) del gas, * altre costruzioni e altri interventi ausiliari, art. 3 La realizzazione di costruzioni e di altri interventi ambientali che non richiedono il rilascio della licenza d'ubicazione, deve procedere nel rispetto delle seguenti condizioni e limitazioni: * l'intervento non deve compromettere le condizioni d'uso dei terreni o degli edifici e impianti adiacenti, * l'intervento non deve richiedere capienze aggiuntive o aumenti essenziali delle capienze esistenti degli allacciamenti comunali o altri agli edifici, alle reti o agli impianti pubblici di urbanizzazione primaria, * il carattere della costruzione ausiliari non deve richiedere una speciale perizia statica o altri permessi tecnico - edilizi, * l'intervento non deve compromettere i diritti o gli interessi legali di terzi, c * l'intervento non deve essere in contrasto con le disposizioni dell'atto urbanistico esecutivo. art. 4 L'ubicazione della costruzione ausiliari deve garantire un appropriato assetto dei dintomi immediati, compresa la funzionalità' degli accessi per gli utenti, per i servizi e degli eventualmente necessari accessi per le consegne. La collocazione della costruzione ausiliari di regola non deve compromettere le superaci pubbliche assestate a verde, o altre superfìci (muri di sostegno, siepi, viali,...), il cui aspetto uniforme sarebbe danneggiato dalla detta costruzione. Nel caso in cui nelle immediate vicinanze si trovino piu' costruzioni ausiliare o qualora piu' costruzioni ausiliare vengono realizzate su una ubicazione comune, le dette costruzioni devono essere dello stesso tipo ossia armonizzate tra di loro nell'ideazione e nei dettagli. In questo caso e' obbligatoria l'elaborazione di un progetto comune dell'assetto esteriore e dello spettro dei colori. L'ubicazione delle costruzioni c degli altri interventi deve essere tale da conservare o migliorare lo stato delle superaci riservate a! traffico pedonale, l'acccssibilita' per pedoni, invalidi e le carrozzine dei neonati, c la qualità' dell'assetto esteriore. La collocazione delle costruzioni e gli altri interventi devono conservare o migliorare la sicurezza e la visibilità' delle strade, degli accessi veicolari c dei passaggi pedonali, senza compromettere o diminuire il numero esistente delle unita' di parcheggio, art. 5 Le costruzioni c gli altri interventi nell'ambiente che non richiedono il rilascio della licenza d'ubicazione devono essere appropriatamente progettati, ideati in armonìa con l'ambiente naturale nonché' con le proporzioni, i materiali] i dettagli c l'aspcno esteriore tipici dell'architettura e della tradizione edilizia istriana. Per le costruzioni in oggetto non devono essere utilizzati materiali di scarto. Di regola l'orditura de! tetto e' in legno; per il manto di copertura vengono impiegati coppi o tegole di colore rosso. La struttura monolitica de! tetto e' eccezionalmente ammessa nei seguenti casi: * sopra