Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 299
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (299)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (299)
Časopisje in članki - oblika
članki (287)
številke (12)
Jezik
angleški (295)
slovenski (32)
Leto izida
2015 (18)
2017 (11)
2018 (37)
2019 (37)
2020 (45)
2021 (70)
2022 (54)
2023 (27)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (244)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (55)
Vsebina
Založnik
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (299)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (196)
pravice pridržane (103)
Dostop
Prost (299)
Išči med rezultati (
299
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (97 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Predictors of bullying and victimisation in children with attention-deficit/hyperactivity disorder
Avtorji:
Žic Ralić, Anamarija (avtor)
/
Cvitković, Daniela (avtor)
/
Sekušak-Galešev, Snježana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (224 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Religious symbols in public schools as teachable controversies in religious education
Avtorji:
Moe, Christian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Practical school experiments with the centre of mass of bodies
Avtorji:
Repnik, Robert (avtor)
/
Ambrožič, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (409 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Participatory action research in university chemistry teacher training
Avtorji:
Tolsdorf, Yannik (avtor)
/
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (563 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Gillett-Swan Jenna and Coppock Vicki (Eds.) (2016). Children's rights, educational research and t...
Avtorji:
Čižman, Gordana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Children's rights in primary schools in Serbia - situation and expectations
Avtorji:
Stamatović, Jelena (avtor)
/
Žunić-Cicvarić, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (183 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Leveraging emerging technology to design an inclusive future with universal design for learning
Avtorji:
McMahon, Don D. (avtor)
/
Walker, Zachary (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
A study-of-religion(s)-based religion education
Avtorji:
Kjeldsen, Karna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (208 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Cooperation between parents and preschool institutions through different concepts of preschool ed...
Avtorji:
Berčnik, Sanja (avtor)
/
Devjak, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Student teachers as future researchers
Avtorji:
Pesti, Csilla (avtor)
/
Gordon Győri, János (avtor)
/
Kopp, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (271 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The missing link
Avtorji:
Szelei, Nikolett (avtor)
/
Alves, Ines (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Curriculum reform in Indonesia
Avtorji:
Mukminin, Amirul (avtor)
/
Habibi, Akhmad (avtor)
/
Prasojo, Lantip Diat (avtor)
/
Idi, Abdullah (avtor)
/
Hamidah, Afreni (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Barbara Owen, James Wells and Joycelyn Pollock, In search of safety: confronting inequality in wo...
Avtorji:
Tadič, Darja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (232 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Tatjana Devjak and Sanja Berčnik, Education of preschool children (In Slovene: Vzgoja predšolskeg...
Avtorji:
Lepičnik-Vodopivec, Jurka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (412 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
The use of humanoid robots with multilingual interaction skills in teaching a foreign language
Avtorji:
Tuna, Ayse (avtor)
/
Tuna, Gurkan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (374 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Mike Castelli and Mark Chater, We need to talk about religious education: Manifestos for the futu...
Avtorji:
Pogačnik, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (248 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Media education in Slovene preschools
Avtorji:
Rek, Mateja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Certification policy
Avtorji:
Aravena, Felipe (avtor)
/
Quiroga, Marta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (141 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Pre-service preschool teachers' beliefs about foreign language learning and early foreign languag...
Avtorji:
Dagarin Fojkar, Mateja (avtor)
/
Skubic, Darija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Anders Sjöborg and Hans-Georg Ziebert, Religion, Education and Human Rights: Theoretical and Empi...
Avtorji:
Pogačnik, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (280 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
'Knowledge about religions' and analytical skills in religious education
Avtorji:
Andreassen, Bengt-Ove (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (156 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Bilingual educational policy in Georgia
Avtorji:
Tabatadze, Shalva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (198 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The self-regulated learning of younger adolescents with and without learning difficulties - a com...
Avtorji:
Černe, Tanja (avtor)
/
Juriševič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Participation in decision-making in class
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (180 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The professional competencies of physical education teachers from North-Eastern Italy
Avtorji:
Tul, Miloš (avtor)
/
Leskošek, Bojan (avtor)
/
Kovač, Marjeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Let's repair the broken Galileo thermometer
Avtorji:
Kireš, Marián (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (298 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Hands-on experiments in the interactive physics laboratory
Avtorji:
Snětinová, Marie (avtor)
/
Kácovský, Petr (avtor)
/
Machalická, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Change, challenge, transformation
Avtorji:
Kovacs, Helena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (161 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Digital making in educational projects
Avtorji:
Bosco, Alejandra (avtor)
/
Santiveri, Noemí (avtor)
/
Tesconi, Susanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (851 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The use of variables in a patterning activity
Avtorji:
Maj-Tatsis, Božena (avtor)
/
Tatsis, Konstantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (440 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding...
Avtorji:
Potočnik, Robert (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Digitalisation in education, allusions and references
Avtorji:
Vivitsou, Marianna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Gert J. J. Biesta, The Rediscovery of Teaching , Routledge: New York, NY, and London, UK, 2017; 1...
Avtorji:
Anderegg, Niels (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Revisiting the European teacher education area
Avtorji:
Symeonidis, Vasileios (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (248 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Teacher subjectivity regarding assessment
Avtorji:
Seden, Kinley (avtor)
/
Svaricek, Roman (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
'Jensen's scientific approach' to religion education
Avtorji:
Jensen, Tim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (231 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Primary teacher students' understanding of fraction representational knowledge in Slovenia and Ko...
Avtorji:
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
/
Vula, Eda (avtor)
/
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (715 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Printed and digital media
Avtorji:
Ivić, Ivan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Rajabi, Fereshte (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Teachers' acceptance of curriculum reform in the Czech Republic
Avtorji:
Pešková, Karolína (avtor)
/
Spurná, Michaela (avtor)
/
Knecht, Petr (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (266 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Transnational perspectives of transformative teacher learning in an emerging Europe
Avtorji:
Schratz, Michael (avtor)
/
Symeonidis, Vasileios (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Experiments in physics teaching and learning
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (94 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Religious education as small ' i' indoctrination
Avtorji:
Alberts, Wanda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Professionalising physics teachers in doing experimental work
Avtorji:
Haagen-Schützenhöfer, C. (avtor)
/
Joham, Birgit (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (672 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Determination of the size and depth of craters on the moon
Avtorji:
Grubelnik, Vladimir (avtor)
/
Marhl, Marko (avtor)
/
Repnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (347 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Interview with Michael W. Apple
Avtorji:
Apple, Michael W. (intervjuvanec)
/
Krek, Janez (oseba, ki intervjuva)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (238 kB)
1. TXT datoteka (121 kB)
The heritage of the cold war in contemporary curricula and educational reforms
Avtorji:
Topolovčan, Tomislav (avtor)
/
Dubovicki, Snježana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Multicultural education vs. implicit and explicit ethnocentric education
Avtorji:
Reingold, Roni (avtor)
/
Zamir, Sara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Instructional leadership effects on teachers' work engagement
Avtorji:
Zahed-Babelan, Adel (avtor)
/
Koulaei, Ghodratollah (avtor)
/
Moeinikia, Mahdi (avtor)
/
Rezaei Sharif, Ali (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Peklaj, Cirila (avtor)
/
Pečjak, Sonja (avtor)
/
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (215 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Competence of Croatian student-teachers and primary school teachers in the visual arts
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
/
Novaković, Svetlana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (200 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Tom Are Trippestad, Anja Swennen and Tobias Werler (Eds.), The Struggle for Teacher Education. In...
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Mobile teachers at border schools - multilingualism and interculturalism as new challenges for pr...
Avtorji:
Pevec Semec, Katica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Laurinda Leite, Luis Dourado, Ana S. Afonso and Sofia Morgado (Eds.), Contextualizing Teaching to...
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (315 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Assessment of school image
Avtorji:
Eger, Ludvík (avtor)
/
Egerová, Dana (avtor)
/
Pisoňová, Mária (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1146 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The teacher as a lesson designer
Avtorji:
Jukić Matić, Ljerka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (192 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Slavko Gaber and Veronika Tašner (Eds.), The future of school in the societies of work without wo...
Avtorji:
Poljanšek, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (218 kB)
1. TXT datoteka (20 kB)
Curriculum development in contemporary society
Avtorji:
Baranović, Branislava (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (98 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Is machine learning real learning?
Avtorji:
Kodelja, Zdenko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (143 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
The educational supervisor's performance in light of applying the knowledge economy in the educat...
Avtorji:
Fayyad Alkhazaleh, Mohammad Salman (avtor)
/
Khalifa Hattamleh, Habes Mohammed (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (225 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Foreign language learning and identity reconstruction
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Is willingness to communicate a reliable predictor of learner autonomy in an EFL context?
Avtorji:
Mohammadi, Mohammad (avtor)
/
Mahdivand, Ziba (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (165 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Religious symbols in public schools
Avtorji:
Črnič, Aleš (avtor)
/
Pogačnik, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Croatian preschool teachers' self-perceived competence in managing the challenging behaviour of c...
Avtorji:
Beaudoin, Kathleen (avtor)
/
Skočić Mihić, Sanja (avtor)
/
Lončarić, Darko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (81 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Understanding the relation of policy discourse and re- conceptualising curriculum
Avtorji:
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Promoting youth entrepreneurship and employability through non-formal and informal learning
Avtorji:
Pigozne, Tamara (avtor)
/
Luka, Ineta (avtor)
/
Surikova, Svetlana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Exploring the link between achievement goals, motivation, and parental expectations among univers...
Avtorji:
Grajcevci, Albulene (avtor)
/
Shala, Arif (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (79 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics e...
Avtorji:
Benedetič, Neja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (133 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Elgrid Messner, Daniela Worek and Mojca Peček (Eds), Teacher Education for Multilingual and Multi...
Avtorji:
Mlinar, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (17 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (87 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Exploring processes in constructing mathematical concepts and reasoning through linking represent...
Avtorji:
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (88 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Introducing global citizenship education into classroom practice
Avtorji:
Damiani, Valeria (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Drawings as external representations of children's fundamental ideas and the emotional atmosphere...
Avtorji:
Glasnović Gracin, Dubravka (avtor)
/
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (698 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Research-based learning in initial teacher education in Catalonia
Avtorji:
Agud, Ingrid (avtor)
/
Ion, Georgeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Influence of in-service preschool teachers' education on their perceived competences for counsell...
Avtorji:
Skočić Mihić, Sanja (avtor)
/
Blanuša Trošelj, Danijela (avtor)
/
Katić, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Editorial
Avtorji:
Črnič, Aleš (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (170 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Engaging young children with mathematical activities involving different representations
Avtorji:
Tirosh, Dina (avtor)
/
Tsamir, Pessia (avtor)
/
Barkai, Ruthi (avtor)
/
Levenson, Esther (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (518 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Exploring the personal mastery of educational leaders
Avtorji:
Gregorzewski, Malte (avtor)
/
Schratz, Michael (avtor)
/
Wiesner, Christian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (581 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Teaching strategies and the holistic acquisition of knowledge of the visual arts
Avtorji:
Birsa, Eda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (373 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Educational research within the curricula of initial teacher education
Avtorji:
Štemberger, Tina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (179 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Transnational mobility of academics
Avtorji:
Alemu, Sintayehu Kassaye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Teachers' opinions about the effect of chemistry demonstrations on students' interest and chemist...
Avtorji:
Vinko, Luka (avtor)
/
Delaney, Seamus (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
A Q-methodological analysis of school principals' decision-making strategies during the change pr...
Avtorji:
Summak, Mehmet Semih (avtor)
/
Kalman, Mahmut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (207 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Fraction sense
Avtorji:
Murniasih, Tatik Retno (avtor)
/
Sa'dijah, Cholis (avtor)
/
Muksar, Makbul (avtor)
/
Susiswo, Susiswo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Challenges and recommendations for improving chemistry education and teaching in the Republic of ...
Avtorji:
Stojanovska, Marina (avtor)
/
Mijić, Ivanka (avtor)
/
Petruševski, Vladimir M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Chemistry education in Kosovo
Avtorji:
Berisha, Fatlume (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Mojca K. Šebart and Andreja Hočevar, Delusions of preschool education: does anyone care about the...
Avtorji:
Štefanc, Damijan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Rachel Mamlok-Naaman, Ingo Eilks, George Bogner and Avi Hofstein: Professional Development of Che...
Avtorji:
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (153 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Motivational and demotivational factors affecting a teacher's decision on whether to do research
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Heric, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Advancing the scholarship of teaching and learning using learning theories and reflectivity
Avtorji:
Shawa, Lester Brian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Evidence of the development of pedagogical content knowledge related to chemical bonding during a...
Avtorji:
Vladušić, Roko (avtor)
/
Bucat, Robert (avtor)
/
Ožić, Mia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Heritage preservation education
Avtorji:
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (515 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Initial beliefs of preservice chemistry teachers in Croatia
Avtorji:
Šojat, Lana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (396 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Mary Douglas, Kako mislijo institucije How Instutions Think, University of Ljubljana, Faculty of ...
Avtorji:
Knez, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (151 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
stran
od 3
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100