primorske novice URADNE OBJAVE OBČIN ILIRSKA BISTRICA, IZOLA, KOPER PIRAN, POSTOJNA IN SEŽANA KOPER, 13. MAJA 1980 Št. 12 e VSEBINA: Obalna skupnost Koper — ODREDBA o razporeditvi delovnega časa v upravnih in drugih organih skupščine obalne skupnosti Obema Hirska Bistrica — ODLOK o obveznem radiofotografiran ju prebivalstva v občini Hirska Bistrica Občina Piran — ODLOK o organizaciji in delovnem področju občinskih upravnih organov in strokovnih služb skupščine občine Piran — ODLOK o sestavi komiteja za družbeno planiranje in družbenoekonomski razvoj — SKLEP o sestavi in številu podpredsednikov in članov izvršnega sveta skupščine občine Piran Obema Sežana Krajevna skupnost Štjak — SKLEP o uvedbi samoprispevka za sofinanciranje rekonstrukcije in asfaltiranje lokalnih in krajevnih cest v krajevni skupnosti Štjak Samoupravna stanovanjska skupnost občine !Hrska Bistrica — SKLEP o ugotovitvi veljavnosti aneksa k samoupravnemu sporazumu o izločanju sredstev v sklade skupne porabe in namenskem združevanju za obdobje 1977—1980 za samoupravno stanovanjsko skupnost Hirska Bistrica Skiad skupnih rezerv občine Koper — SKLEP o ugotovitvi veljavnosti samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev v sklad skupnih rezerv občine Koper — SAMOUPRAVNI SPORAZUM o združevanju sredstev v sklad skupnih rezerv občine Koper — SKLEP o določitvi stopnje za obračun obveznosti za združevanje sredstev v sklad skupnih rezerv občine Koper za leto 1980 Ustavno sodišče SR Slovenije — ODLOČBA o razveljavitvi nekaterih določb odloka skupščine občine Piran o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvi cestnega prometa v občini Piran in nekaterih določb sklepa izvršnega sveta skupščine občine Piran z dne 3. aprila 1979 o ukrepih za ureditev prometa v mestu Piran za čas rekonstrukcije Zdravstvenega doma. OBALNA SKUPNOST KOPER Na podlagi 99. člena statuta obalne skupnosti (Uradne objave štev. 13/78) ter 1. in 2. člena odloka ò razporeditvi delovnega časa v upravnih organih (Uradni list SRS štev. 7/80) je izvršni svet skupščine obalne skupnosti Koper, na svoji seji dne 23/4-1980 sprejel ODREDBO O RAZPOREDITVI DELOVNEGA ČASA V UPRAVNIH IN DRUGIH ORGANIH SKUPŠČINE OBALNE SKUPNOST! KOPER L člen Ta odredba določa razporeditev delovnega časa v upravnih in drugih organih skupščine obalne skupnosti Koper oziroma začetek, konec in trajanje delovnega časa. kakor tudi posebno razporeditev delovnega časa. če jo narekujeta značaj nalog in način dela organa. 2. člen Delovni čas v upravnih in drugih organih skupščine obalne skupnosti traja: a) meseca januarja, februarja, marca, oktobra, novembra in decembra v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 7. do 15. ure, v sredo pa od 7. do 17. ure; b) meseca aprila, maja junija, julija, avgusta in septembra v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 6. do ! 4. ure, v sredo pa od b. do lb. ure. 3. člen Uradne ure za neposredno poslovanje upravnih organov za delovne ljudi in občane, za organizacije združenega dela, za samoupravne organizacije in skupnosti ter za druge pravne osebe so v ponedeljek, sredo in petek od 8. do 12. ure, v sredo pa še od 14. do lb. ure. cijskega organa najmanj 5 dni pred začetkom meseca za katerega je razporeditev narejena. Razporeditve delavcev na delo iz tega člena morajo biti v skladu s pravicami delavcev v okviru 42-urnega neprekinjenega petdnevnega delovnega tedna, v skladu z zakonskimi določili o odmoru med delovnim časom, o dnevnem in tedenskem počitku ter o pravicah, ki izhajajo ob praznikih SFRJ in SR Slovenije, ki so določeni kot dnevi, ko se ne dela. 5. člen Ta odredba se objavi v uradnem glasilu * Uradne objave«. Razporeditev delovnega časa in uradnih ur v upravnih in drugih organih skupščine obalne skupnosti pa mora biti še v slovenskem in italijanskem jeziku na primeren način označena pred uradnimi prostori. b člen Ta odredba stopi v veljavo takoj, uporablja pa se od L maja 1980 dalje. Št.: 14-4/80 Predsednik: Koper: 23. aprila 1980 $ r. Slavko Vodopivec OBČtNA !URSKA BtSTRtCA Na podlagi 4. člena zakona o varstvu prebivalstva pred nalezljivimi boleznimi (Uradni list SRS, št. 7/77), 2. člena zakona o varstvu prebivalstva pred nalezljivimi boleznimi, ki ogrožajo vso državo (Uradni list SFRJ. št. 58/78), 4. in 9. člena zakona o prekrških (Uradni list SRS, št. 12/77, 30/78) ter 194. člena statuta občine Ilirska Bistrica (Uradnč objave, št. 11/78) ter !94. člena statuta občine Ilirska Bistrica (Uradne objave, št. 11/78), je skupščina občine Ilirska Bistrica na seji zbora krajevnih skupnosti dne 28. marca 1980 in zbora združenega dela, dne 31. marca 1980 sprejela 4. člen Z ozirom na značaj nalog ter na trajnost inšpekcijskega nadzora je predstojnik upravnega organa za inšpekcijske službe pooblaščen, da za posamezne notranje organizacijske enote oziroma za posamezne inšpektorje (občasno) razporedi delo tudi v soboto ali v nedeljo oziroma na popoldanski čas (izmena). Z razporeditvijo na delo v soboto ali v nedeljo oziroma na popoldanski delovni čas morajo biti v pismeni obliki seznanjeni delavci inšpek- ODLOK O OBVEZNEM RADIOFOTOGRAFIRANJU PREBIVALSTVA V OBČIN! ILIRSKA BISTRICA L člen Zaradi pravočasnega odkrivanja, preprečevanja in zatiranja tuberkuloze, pljučnega raka in drugih obolenj prsnega koša. se v občini Ilir- 130 URADNE OBJAVE 13. maja — $t. 12 ska Bistrica izvede obvezno radiofotografiranje vseh prebivalcev, starih nad 29 let. Za prebivalce, stare nad 39 let se opravi še dodatna preiskava, ki zajema odkrivanje sladkorne bolezni. 2. člen Radiofotografiranje je brezplačno. Stroški organizacijskega dela radiofotografske akcije gredo v breme sredstev Občinske zdravstvene skupnosti Ilirska Bistrica in sredstev proračuna občine Ilirska Bistrica. 3. člen Radiofotografska akcija bo od 19. maja 1980 do 26. maja 1980. Radiofotografiranje izvede Inštitut za pljučne bolezni in tuberkulozo Golnik. 4. člen Radiofotografsko akcijo vodi štab za izvedbo radiofotografske akcije, ki ga imenuje izvršni svet Skupščine občine Ilirska Bistrica. 5. člen Po opravljenem radiofotografiranju se morajo odzvati na kontrolni pregled vsi tisti občani, ki bodo prejeli poseben poziv pristojne zdravstvene službe. 6. člen Komite za družbene dejavnosti občine Ilirska Bistrica izda po potrebi natančnejša navodila in ukrepe za izvajanje tega odloka. 7. člen Z denarno kaznijo od 300 do 3.000 dinarjev se kaznuje za prekršek: — kdor se ne udeleži radiofotografiranja ali kontrolnega pregleda, — kdor kakorkoli ovira udeležbo na radiofotografiranju ali izvršitev tega odloka in na njegovi podlagi sprejetih ukrepov. 8. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. §t.: 510-1/79-8/3 V Ilirski Bistrici, 29. marca 1980 Predsednik BOJAN BROZ1NA, dipl. oec!, 1. r. OBČ!NA P!RAN Na podlagi 19., 45. člena zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu skupščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79), 220. in 277. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78), je skupščina občine Piran na ločenih sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 21. aprila 1980 sprejela ODLOK O ORGANIZACIJ! IN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV IN STROKOVNIH SLUŽB SKUPŠČINE OBČINE PIRAN 1 SKUPNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom se ustanavljajo občinski upravni organi občine Piran (v nadaljnjem besedilu: upravni organi), strokovna služba skupščine občine in izvršnega sveta (v nadaljnjem besedilu: strokovna služba) ter določa njihovo delovno področje. 2. člen Upravni organi opravljajo na delovnih področjih določenih s tem odlokom upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine. Zadeve iz svoje pristojnosti opravljajo občinski upravni organi pod pogoji in načinu določenim z zakonom o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu skupščine SR Slovenije ter o republikih upravnih organih, satutom občine in s tem odlokom. 3. člen Strokovna služba opravlja na delovnem področju, določenim s tem odlokom, strokovna in druga opravila za skupščino občine in izvršni svet. 4. člen Upravni organi in strokovna služba lahko opravljajo tudi določene strokovne naloge za samoupravne interesne skupnosti ali družbenopolitične oziroma družbene organizacije po sporazumu, ki ga sklene z njimi upravni organ s sógiasjem izvršnega sveta skupscme obcme. S sporazumom se določ. ztasti obseg in vrsta natog, k, j.h upravn. organ opravija za posameznega uporabnika, osnove m merda za zagotavtja-nje sredstev za deio. način koordiniranja deia ter druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti 5. člen Upravni organi pri spremljanju stanja na področjih, za katera so ustanovljeni: . — spremljajo izvajanje sprejete politike ter izvrševanje zakonov, odlokov in drugih splošnih aktov; — ugotavljajo vzroke pojavov in gibanj in njihove posledice ter analizirajo učinke sprejetih odločitev; — seznanjajo skupščino občine in izvršni svet s svojimi ugotovitvami; — obveščajo družbenopolitične organizacije, samoupravne interesne skupnosti, Medobčinsko gospodarsko zbornico, organizacije združenega dela in samoupravne skupnosti o stanju, pojavih in gibanjih, ki imajo pomen za uresničevanje njihove družbene vloge. 6. člen Na podlagi ugotovitev o stanju na področjih, za katera so ustanov-^ Ijeni upravni organi: — dajejo skupščini občine in izvšnemu svetu pobude za določanje politike in jim predlagajo ukrepe za reševanje vprašanj s svojega delovnega področja; — dajejo skupščini občine in izvršnemu svetu pobude za določanje politike in jim predlagajo ukrepe za reševanje vprašanj s svojega delovnega področja; — dajejo pobude za sklenitev samoupravnih sporazumov, družbenih in drugih dogovorov, ki so pomembni za splošne družbene interese in za zadovoljevanje skupnih potreb in interesov delovnih ljudi in občanov; — pripravljajo odloke in druge splošne akte ter sodelujejo pri pripravi družbenih planov občine ter drugih planskih dokumentov. 7. člen Občinski upravni organi pri izvajanju politike skupščine občine: — zagotavljajo izvrševanje zakonov, dolokov in drugih splošnih aktov in jih neposredno izmvršujejo; — v okviru svoje pristojnosti ukrepajo za reševanje vprašanj s svojega področja; — zagotavljajo izvajanje samoupravnih sporazumov, družbenih dogovorov in drugih dogovorov, h katerim so pristopili ali ob sklepanju sodelovali skupščina občine in izvršni svet; — odločajo o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti, opravljajo upravni nadzor in odgovarjajo za stanje na njihovem področju; — v mejah svojega delovnega področja in pristojnosti opravljajo zadeve ljudske obrambe in družbene samozaščite, pri tem pa sodelujejo s pristojnim upravnim organom za ljudsko obrambo; — opravljajo strokovna dela s svojega področja za ustrezne družbene svete in druge stalne ter občasne organe skupščine občine in izvršnega sveta; — zagotavljajo strokovno pomoč delegatom in delegacijam občinske in republiške skupščine ter delegacijam za skupščine SIS, krajevnim skupnostim in drugim samoupravnim skupnostim in organizacijam. 8. člen /a dosego usklajenega in enotnega ravnanja v vseh vprašanjih, ki so skupnega pomena, ali že po naravi zahtevajo skupno reševanje, upravni organi med seboj sodelujejo, se obveščajo, dogovarjajo in usklajujejo programe. Prav tako razvijajo vse oblike sodelovanja z drugimi družbenopolitičnimi skupnostmi, organizacijami združenega dela, samoupravnimi skupnostmi, krajev nimi skupnostmi in drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi. V uprav nih zadevah iz občinske pristojnosti, ki jih je občina s statutom poverila obalni skupnosti, morajo občinski upravni organi sodelovati z upravnimi organi obalne skupnosti ter jih o stanju in pojavih v zadevah iz njihove pristojnosti sproti obveščati, obravnavati pobude, mnenja in predloge, usklajevati programe dela ter z drugimi oblikami sodelovanja in dogovarjanja zagotavljati dosledno, pravočasno in strokovno uresničevanje programov dela. 9. člen Uprav ni organi, ki neposredno sodelujejo z občani, morajo organizirati opra\ Ijanje svojega dela tako, da je občanom omogočeno, da v 13. maja — St. 12 URADNE OBJAVE 131 čimkrajšem postopku uveljavljajo svoje pravice in izpolnjujejo svoie obveznosti. ; ; ; ; 10. člen Delo občinskih upravnih organov je javno. O delu posameznega organa obvešča javnost funkcionar, ki vodi organ, ali druga oseba, ki jo pooblasti. Upravni organi morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugim predpisom določeni kot državna ali uradna tajnost. 11. člen Udeleženci v delu družbenih svetov v postopku dogovarjanja ocenijo, za katera upravna področja iz delovnih področij upravnega organa je potrebno ustanoviti družbeni svet. Pri tem morajo predvsem upoštevati družbeni pomen dejavnosti na upravnem področju in naravo nalog ter vpliv organa na pogoje in način uresničevanja pravic in obveznosti ter interesov delovnih ljudi in občanov ter samoupravnih organizacij in skupnosti. Pri odločitvi o ustanovitvi je upoštevati tudi ali je družbeni vpliv na izvrševanje upravnih funkcij že zagotovljen preko občinskega družbenega sveta ali drugih oblik družbenega vpliva. 1! ORGANIZACIJA OBČINSKIH UPRAVNIH ORGANOV IN NJIHOVO DELOVNO PODROČJE 1. Organizacija 12. člen Za področja, na katerih izvajanje politke in izvrševanje zakonov, odlokov in drugih splošnih aktov v celoti ali pretežno zagotavljajo upravni organi, se s tem odlokom ustanovijo individualno vodeni upravni organi — sekretariati, oddelki, uprave. Za področja, rta katerih so upravne naloge take narave, da zahtevajo povezanost in usklajevanje dela, stalno in organizirano sodelovanje z organizacijami združenega dela, samoupravnimi interesnimi skupnostmi in drugimi samoupravnimi skupnostmi in organizacijami, se ustanovijo kolegijsko vodeni upravni organi — komiteji. 13. člen Individualno vodeni občinski upravni organi so: — občinski sekretariat za občo upravo in proračun — občinski oddelek za ljudsko obrambo — občinski oddelek za notranje zadeve — občinska uprava za družbene prihodke 14. člen Kolegijsko vodeni upravni organ je: — občinski komite za družbeno planiranje in družbeno ekonomski razvoj. 2. Delovno področje upravnih organov ^15. člen n Sekretariat za občo upravo in proračun: — opravlja upravna in strokovna opravila v zvezi z oblikovanjem in uresničevanjem programa splošne porabe ter občinskega proračuna; — spremlja uresničevanje prihodkov in odhodkov proračuna, o tem obvešča skupščine občine in izvršni svet ter predlaga razporeditev in prerazporeditev sredstev splošne porabe; — opravlja naloge in strokovna opravila s področja splošnih financ iz pristojnosti občine ter v skladu s predpisi vodi evidenco finančnih sredstev in druge naloge s področja financ za upravne organe; — opravlja zadeve z zvezi z varstvom udeležencev NOV, vojaških invalidov, civilnih invalidov, kadrovske pomoči in preživninskega varstva. Skrbi za vzdrževanje spomenikov in spominskih obeležij NOV; *— opravlja naloge organizacijsko kadrovske narave za upravne organe in ostale naloge iz delovnih razmerij, samoupravnih in drugih notranjih odnosov, izobraževanja in organizacijo dela upravnih organov, izpolnjevanjem delovnih metod ter modernizacijo dela; — pripravljanje, dopolnjevanje in usklajevanje samoupravnih aktov skupnosti upravnih organov ter drugih internih splošnih aktov; — skrbi za sprejem in odpremo pošte in vlog občanov, vpisovanje spisov v glavno knjigo, arhiviranje, nabavo materiala, razmnoževanje, čiščenje prostorov ter druga opravila za vse upravne organe; — opravlja vsa opravila v zvezi z investicijami, adaptacijo in vzdrževanjem upravne zgradbe, prostorov in opreme občinske skupščine in njenih organov; — skrbi za izvajanje zakona o upravnem postopku in drugih predpisov v upravnem postopku, pisarniškem poslovanju in vrši nadzor nad uporabo teh predpisov; — opravlja splošne upravne zadeve ter zadeve, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov. 16. člen Krajevni uradi, kot notranje organizacijske enote sekretariata za občo upravo in proračun, s sedežem izven upravnega organa so: 1. Krajevni uradi Portorož, s sedežem v Portorožu, za območja krajevne skupnosti Portorož, Lucija, Strunjan. 2. Krajevni urad Sečovlje, s sedežem v Sečovljah, za območje krajevne skupnosti Sečovlje, Padna-Raven-Nova vas. 17. Krajevni uradi: — sprejemajo vloge za upravne organe; — vodijo matično knjigo; — opravljajo zadeve pri javno-od javne službe; — opravljajo določene naloge na področju ljudske obrambe; — na zahtevo upravnih organov, v soglasju z upravnim organom, katerega organizacijska enota so, dajejo razne podatke in potrdila o dejstvih, o katerih vodijo uradno evidenco, opravljajo poizvedbe za upravne organe; — opravljajo administativno-tehnična opravila za delovanje delegatskega sistema krajevnih skupnosti, lahko pa tudi druga opravila in naloge za potrebe krajevnih skupnosti in družbenopolitične organizacije s svojega območja, ki jih v dogovoru s krajevnimi skupnostmi in družbenopolitičnimi organizacijami določi izvršni svet. IS. člen Oddelek za ljudsko obrambo: — opravlja upravna in strokovna opravila z delovnega področja v okviru svoje pristojnosti, in sicer: — v sodelovanju z drugimi upravnimi organi, občinskim štabom za teritorialno obrambo in štabom za civilno zaščito pripravlja osnutek dolgoročnega in srednjeročnega načrta razvoja na področju ljudske obrambe, ki je sestavni de! načrta družbeno gospodarskega in prostorskega razvoja občine; — izvaja strokovni nadzor in nudi strokovno pomoč upravnim organom pri pripravi in dopolnjevanju obrambnih načrtov; — skrbi, da so obrambni načrti temeljnih in drugih organizacij združenega dela, krajevnih skupnosti, samoupravnih interesnih skupnosti in drugih samoupravnih skupnosti usklajeni z obrambnim načrtom občine, obrambni načrt občine pa z obrambnimi (bojnimi) načrti oboroženih sil; — skrbi za mobilizacijske zadeve in 2a prenos ukazov o izvajanju ukrepov, vodi evidenco in opravlja zadeve v zvezi z vojaško in materialno obveznostjo, obveznostjo služiti v civilni zaščiti in službi opazovanja, javljanja, obveščanja in alarmiranja ter obveznostjo usposabljanja prebivalstva; — .usmerja organiziranje, opremljanje, usposabljanje in delovanje štaba ter enot civilne zaščite, opravlja zadeve v zvezi z gradnjo in vzdrževanjem zaklonišč; — pripravlja organizacijo in delovanje službe opazovanja, javljanja, obveščanja in alarmiranja; — skrbi za izvajanje varnostnih in zaščitnih ukrepov pri obrambnih pripravah; — pripravlja in izvaja nabor ter popolnjuje vojaške enote; — organizira, nadzira in skrbi za izvajanje pouka iz obrambe in zaščite ter v to vključi tudi izvenšolsko mladino in nerazporejeno prebivalstvo; — opravlja strokovno administrativna dela za svet skupščine občine za ljudsko obrambo, varnost in družbeno samozaščito in za komite za splošno ljudsko obrambo in družbeno samozaščito. 19. člen Oddelek za notranje zadeve: — opravlja upravne zadeve s področja matičnih zadev, osebnih stanj, državljanstva, osebnih izkaznic, prijavno-odjavne službe, stalnega in začasnega prebivališča, potnih listih, vozniških in prometnih dovoljenj, nabave, posesti in nošenja orožja, nabave razstreliv in drugih eksplozivnih snovi, prijavljanja javnih shodov in prireditev ter evidenco volilne pravice; — sodeluje pri organiziranju vzgoje in varnosti cestnega prometa; — sodeluje z ostalimi subjekti v občini in izven pri vzgoji in varstvu pred požarom; — sodeluje z organi in organizacijami pri urejanju prometne signa- 13. maja —št. 12 lizacije in načrtovanju tehničnih rešitev prometnih površin; — organizira in nadzoruje de!o matične s!užbe in drugih na!og iz pristojnosti oddelka v soglasju z upravnim organom, katerega organizacijska enota je, ki se opravljajo v krajevnem uradu. 20. člen Uprava za družbene prihodke: — opravlja vse upravne zadeve, ki se nanašajo na ugotavljanje davčnih zavezancev, odmero, evidentiranje, pobiranje in prisilno izterjavo davkov, taks in drugih družbenih obveznosti ter pripravo predlogov za odmero davka od nenapovedanega dohodka; — izterjava kazni in povprečnin za pravosodne organe in druge organe; — naloge, ki se nanašajo na ugotavljanje, odmero in evidentiranje ter pobiranje prispevkov in drugih prihodkov za samoupravne interesne skupnosti in druge samoupravne organizacije, če je tako v skladu z zakonom dogovorjeno, ali če tako določa zakon ali odlok skupščine občine; — inšpekcijsko nadzorstvo nad tem, kako delovni ljudje in občani izpolnjujejo svoje davčne obveznosti do družbene skupnosti; — vodi upravno-kazenski postopek za davčne prekrške, za katere je pristojen po zakonu; — zbira in analizira podatke o odmeri in izterjavi po posameznih virih in zavezancih; — proučuje in analizira davčno politiko v občini ter pripravlja predloge za usklajevanje, izpopolnjevanje in spreminjanje politike in predpisov na tem področju. 21. člen Komite za družbeno planiranje in družbeno ekonomski razvoj: — usmerja delo na področju ekonomskega, socialnega in prostorskega planiranja in opravlja naloge, ki se nanašajo na izdelavo dolgoročnega in sprednjeročnega družbenega plana občine in letnih planskih usmeritev, spremlja uresničevanje planov pri vseh nosilcih planiranja in obveznosti iz samoupravnih sporazumov in dogovora o osnovah plana ter v zvezi s tem pripravlja za izvršni svet in skupščino občine analize, poročila, informacije in daje pobude ter predloge za podvzemanje ukrepov v cilju nemotenega izvajanja razvojnih programov; — opravlja zadeve, ki se nanašajo na oblikovanje tekoče politike razvoja v letnih resolucijah in drugih dokumentih srednjeročnega in dolgoročnega razvoja občine. Spremlja gospodarska gibanja in izdeluje analize s področja gospodarstva, investicijske in izvozno-uvozne dejavnosti, samoupravne organiziranosti in integracijskih procesov v občini. Spremlja in analizira vse oblike porabe v občini, opravlja statistična raziskovanja ter sodeluje pri usklajevanju planov samoupravnih interesnih skupnosti in delovnih organizacij. Predlaga ukrepe za odpravo motenj v organizacijah združenega dela, skupnostih in v samoupravnih interesnih skupnostih, ki ne morejo izpolnjevati svojih, z zakonom določenih obveznosti in izvedno ustreznih začasnih ukrepov družbenega varstva proti organizacijam združenega dela v primeru, da so nastale bistvene motnje v samoupravnih odnosih, oziroma.je bil oškodovan družbeni interes; — opravlja upravne, strokovne in druge naloge s področja družbenih dejavnosti v pristojnosti občine; — spremlja in usklajuje delo za samoupravne interesne skupnosti na področju družbenih dejavnosti, skupaj s strokovno službo samoupravnih interesnih skupnosti pripravlja poročilo in gradiva za izvršni svet in občinsko skupščino; — na področju urbanizma in varstva okolja skrbi za smotrn urbanistični razvoj občine, proučuje prostorska in urbanistična vprašanja na nivoju urbanističnega programa, urbanističnega načrta in drugih prostorskih planov. Na področju prostorskega planiranja in varstva okolja skrbi za smotrn prostorski razvoj občine in skladost razvojnih programov s programi širše družbeno-politične skupnosti in drugih nosilcev razvoja; — opravlja strokovne in upravne naloge s področja industrije, kmetijstva, vodnega gospodarstva, gozdarstva, veterine, obrtništva, trgovine, gostinstva, turizma, lova, ribolova, urbanizma, gradbeništva, komunale, stanovanjskih zadev in komunalnega nadzora. Opravlja premoženjskopravne zadeve in zadeve v zvezi s prometom nepremičnin. IH. NOTRANJA ORGANIZACIJA IN SISTEMIZACIJA DEL IN NALOG 22. člen V upravnem organu se lahko organizirajo notranje organizacijske enote in sistemizirajo naloge in opravila tako, da se zagotovi učinkovi- raconalno. smotrn, in strokovno opravtjanj. naiog. zagMov, p„. ..časno in učinkovit, ur.s.ič.vanj. prav,c ,n .zvricvanj. obveznost, deiovnih iiudi in občanov, samoupravnih organtzac, ,n skupnost, ,n v skiadu z narav, in obsegom dei in nat.g upravnega organa. Notranje organ,zacijske enote se oblikujejo z aktom o organ,zac,, in detu upravnega organa in aktom o sistemizanj, dei ,n naiog upravnega organa v skiadu z zakonom o sistemu državne uprave ,n tem odtokom. Izvršni svet pri izdaji sogiasja k aktom o organ,zac,), ,n detu ter o sistemizaciji de) in naiog upravnega organa oceni, aii so naioge ustrezno doiočene in razmejene z naiogami strokovn.h siuib ustrezn.h samou-pravnih interesnih skupnosti. Splošna načela za notranjo organizacijo in sistemizacijo del in nalog ter nomenklaturo enotnih nazivov za skupine istovrstnih de! in nalog, enotne zahteve glede strokovne izobrazbe in drugih pogojev, potrebnih za opravljanje del in nalog v upravnih organih predpiše izvršni svet. 24. člen Določbe tega odloka o splošnih aktih o organizaciji in delu ter o sistemizaciji de! in nalog se uporabljajo tudi za strokovno službo. IV. STROKOVNA SLUŽBA SKUPŠČINE IN IZVRŠNEGA SVETA SKUPŠČINE OBČINE PIRAN TER NJENO DELOVNO PODROČJE 25. člen Ustanovi se strokovna služba kot: — sekretariat skupščine občine Piran. Sekretariat opravlja organizacijske, strokovne, administrativne in druge naloge za občinsko skupščino in njene zbore, izvršni svet, delegacije in konference delegacij, ki naj zagotovijo njihovo hitro, uspešno in strokovno delovanje. Pri tem zlasti: — pripravlja programe dela zborov občinske skupščine, izvršnega sveta; — sodeluje s predsednikom skupščine in predsedniki zborov pri obveščanju javnosti o delu skupščine in njenih zborov in delovnih teles; — sodeluje s predsednikom izvršnega sveta in člani izvršnega sveta, ki ne vodijo upravnih organov; — opravlja strojepisne in organizacijsko tehnične naloge za potrebe skupščine in izvršnega sveta; — skrbi za evidenco sprejetih sklepov skupščine in izvršnega sveta, za njihovo izvrševanje ter realizacijo; — hrani dokumente skupščine, njenih teles in izvršnega sveta; — skrbi za objavo aktov skupščine in izvršnega sveta; — skrbi, da je gradivo za seje pravočasno pripravljeno in dostavljeno delegatom in drugim zainteresiranim ter članom izvršnega sveta; — skrbi za pravočasno obravnavo predlogov in gradiv v delegaciji republiškega zbora občin; — nudi strokovno pomoč delegatom in delegacijam pri izdelavi predlogov, ki jih vlagajo pri občinski, obalni ali republiški skupščini, njenih zborih ali pri skupščinah samoupravnih interesnih skupnostih; — zbira vprašanja delegatov, jih posreduje pristojnim organom in službam in skrbi, da se na vprašanja dajejo odgovori; — opravlja administrativna opravila za predsednika in podpredsednike skupščine, zborov ter predsednika izvršnega sveta, vodi protokol; — opravlja prevajanje gradiv v italijanski jezik za zbore skupščine, izvršni svet in ostale organe; — po potrebi skrbi za ustno prevajanje na zborih skupščine, izvršnega sveta ter pri delu drugih teles; — opravlja naloge s področja krajevne samouprave; — opravlja naloge s področja delegatskega informiranja za občinsko skupščino, izvršni svet, družbenopolitične organizacije in samoupravne interesne skupnosti. Zbira in ureja informacije potrebne za delegatsko bazo, za samoupravno sporazumevanje in družbeno dogovarjanje ter druge naloge s tega področja; spremlja in analizira izvajanje družbenih dogovorov o temeljih kadrovske politike v občini, o štipendiranju učencev in študentov in drugih dogovorov, ki se nanašajo na kadrovsko politko ter predlaga ukrepe in daje pojasnila za spremembo aktov; "ud* strokovno pomoč kadrovskim službam v delovni organizaciji, samoupravnih interesnih skupnostih, družbenopolitičnih organizacijah in skupnostih; spremlja in pripravlja analize stanja strokovnih in vodilnih kadrov ter individualnih poslovodnih organov v organizacijah združenega dela; sodeluje pri delu paritetnih razpisnih komisij, pripravlja pred- 13. maja — Št. 12 URADNE OBJAVE 133 loge za imenovanja in razrešitve individualnih in kolegijskih upravnih organov; — vodi kadrovsko evidenco; — opravlja druge naloge, ki jih določa statut. Vi FU KCIONARJI, VODILNI DELAVCI IN DELAVCI S POSEBNIMI POOBLASTILI IN ODGOVORNOSTMI 27. člen Občinske upravne organe vodijo funkcionarji upravnih organov. Strokovno službo vodi sekretar skupščine občine, ki ima položaj funkcionarja. Glede na obseg in značaj nalog se na predlog izvršnega sveta lahko imenujeta dva namestnika v komiteju in en namestnik pri ostalih upravnih organih. Vodilni delavci v občinskih upravnih organih so pomočniki funkcionarjev, ki vodijo upravne organe in strokovno službo. Vodilne delavce imenuje in razrešuje izvršni svet na predlog funkcionarja, ki vodi upravni organ. Delavce s posebnimipooblastili in odgovornostmi imenuje in razrešuje funkcionar, ki vodi upravni organ s soglasjem izvršnega sveta. VI. IZLOČITEV URADNIH OSEB IN FUNKCIONARJEV 2M. člen O izločitvi uradne osebe upravnega organa odloča funkcionar, ki vodi upravni organ. O izločitvi delavca s posebnimi pooblastili oziroma vodilnega delavca odloča funkcionar, ki vodi upravni organ. O izločitvi funkcionarja odloča izvršni svet. O izločitvi predsednika kolegijsko vodenega upravnega organa odloča izvršni svet, o izločitvi člana kolegijskega upravnega organa pa kolegijski upravni organ. VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 29. člen , Z dnem uveljavitve tega odloka nadaljujejo z delom, delovnim področjem, imenom in položajem naslednji upravni organi: — oddelek za ljudsko obrambo — oddelek za notranje zadeve. 30. člen Upravni organ in strokovna služba, ki prevzemajo naloge, prevzemajo tudi delavce, ki so na dan uveljavitve tega odloka bili zaposleni. 31 člen Občinski upravni organi in strokovna služba morajo svojo organizacijo uskladiti s tem odlokom najkasneje v 2 mesecih od začetka uveljavitve tega odloka. * 32. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o organizaciji uprave občine Piran (Uradne objave, št. 19/78) in odlok o izvršnem svetu občine Piran (Uradne objave, št. 9/75). 33. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 021-19/79-80 Predsednik Piran, 21. apri! 19H0 ANTON MIKELN, 1. r. Na podlagi 30. člena zakona o sistemu državne uprave in Izvršnem svetu Skupščine SR Slovenije ter o republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79), 220. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78) in 14. člena odloka o organizaciji in delovnem področju občinskih upravnih organov in strokovnih služb skupščine občine Piran je skupščina občine Piran na ločenih sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 21. aprila 1980 sprejela ODLOK O SESTAVI KOMITEJA ZA DRUŽBENO PLANIRANJE IN DRUŽBENO EKONOMSKI RAZVOJ . l.člen S tem odlokom se določa sestava komiteja za družbeno planiranje in družbeno ekonomski razvoj kot kolegijsko vodenega upravnega organa Skupščine občine Piran. 2. člen Komite za družbeno planiranje in družbeno ekonomski razvoj sestavljajo predsednik komiteja, 2 namestnika predsednika in 6 članov, in sicer: 1. predstavnik SIS družbenih dejavnosti 2. predstavnik SIS gospodarskih dejavnosti 3. predstavnik Splošne plovbe Piran 4. predstavnik Obalno-kraške turistične poslovne skupnosti Portorož 5. predstavnik Združenja obrtnikov občine Piran 6. predstavnik Kmetijske zemljiške skupnosti Piran 3. Člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 021-6/80 . Predsednik Piran, 21. april 1980 ANTON MIKELN, I.r. Na podlagi 220. člena in drugega odstavka 254. člena statuta občine Piran (Uradne objave, št. 12/78) je skupščina občine Piran na ločenih sejah zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora sprejela 21. aprila 1980 SKLEP O SESTAVI IN ŠTEVILU PODPREDSEDNIKOV IN ČLANOV IZVRŠNEGA SVETA SKUPŠČINE OBČINE PIRAN 1. Izvršni svet sestavljajo: . — predsednik — podpredsednik — 11 članov 2. Izvršni svet ima sekretarja, ki ga imbnuje na predlog komisije skupščine občine Piran za volitve in imenovanja. 3. Z dnem, ko začne veljati ta sklep, preneha veljati odlok o sestavi in številu podpredsednikov in članov izvršnega sveta skupščine občine Piran (Uradne objave, št. 12/78). 4. Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Št. 020-5/80 Predsednik Piran, 21. aprila 1980 ANTON MIKELN, I.r. OBČtNA SEŽANA KRAJEVNA SKUPNOST ŠTJAK Na podlagi 2. člena zakona o samoprispevku (Uradni list SRS, št. 3/73) in 36. člena statuta krajevne skupnosti Štjak je svet krajevne skupnosti Štjak na seji dne 2. maja 1980 sprejel SKLEP O UVEDBI SAMOPRISPEVKA ZA SOFINANCIRANJE REKONSTRUKCIJE IN ASFALTIRANJE LOKALNIH IN KRAJEVNIH CEST V KRAJEVNI SKUPNOSTI ŠTJAK 1. Za krajevno skupnost Štjak, ki obsega vasi: Bogo, Dolenje, Gradišče pri Štjaku, Hribi, Krtinovica, Mahniči, Nova vas, Poljane pri Štjaku, Pristava, Ravnje, Selo in Štjak se uvede samoprispevek v denarju za sofinanciranje rekonstrukcije in asfaltiranje lokalnih in krajevnih cest. 2. Samoprispevek se uvede za dobo štirih let od 1. junija 1980 do 30. maja 1984. 3. Zavezanci za samoprispevek so delovni ljudje in občani, ki imajo stalno prebivališče v vaseh, določenih v 1. točki tega sklepa, in ga plačujejo: — delovni ljudje in občani, ki imajo osebne dohodke in nadomestila iz delovnih razmerij, od neto osebnih dohodkov in nadomestil, po stopnji 2,5 %, — delovni ljudje in občani, ki imajo dohodke od pokojnin, ki so višje od 2000 din, po stopnji 2,5 %, — delovni ljudje in občani, ki so zavezanci davka in prispevka iz dohodka od samostojnega opravljanja obrtnih in drugih gospodarskih dejavnosti in intelektualnih storitev, od ugotovljenega dohodka, zmanjšanega za davek od dejavnosti in prispevkov SIS, po stopnji 2,5 %, — delovni ljudje in občani, ki so zavezanci davka od osebnega do- 13. maja —St. 12- 134 hodka iz kmetijske dejavnosti in gozdov od odmerne osnove po stopnji 7%, — kooperanti, ki vzrejajo perutnino, od osebnega dohodka po stopnji 2,5 %, — lastniki registriranih osebnih avtomobilov plačajo enkratni znesek 1000 din. Kdor nabavi avto v roku zbiranja samoprispevka, plača enak znesek v koledarskem letu, v katerem ga nabavi. Zavezanci samoprispevka, določeni v šesti alinei tega sklepa, plačajo enkratni znesek do 31. 12. 1980. 4. Samoprispevka so oproščeni občani od socialnih podpor, pokojnin, ki je nižja od 2000din, pokojnine z varstvenim dodatkom, otroškega dodatka, štipendije učencev in študentov, od nagrad, ki jih prejemajo učenci v gospodarstvu. 5. Samoprispevek zavezancev določenih v prvi, drugi in peti alinei 3. točke tega sklepa obračunavajo, odtegujejo in nakazujejo izplačevalci ob izplačilu osebnih dohodkov, nadomesti! in pokojnin. Samoprispevek zavezancev določenih v tretji in četrti alinei 3. točke tega sklepa obračunava, odteguje in nakazuje pristojni občinski upravni organ davčne službe, samoprispevek določen v šesti alinei 3. točke tega sklepa, plača zavezanec sam na žiro račun krajevne skupnosti do konca vsakega koledarskega leta. 6. Samoprispevek se plačuje na posebni zbimi račun krajevne skupnosti Štjak. * 7. Za izvršitev del, določenih v 1. točki tega sklepa, je neposredno odgovoren svet krajevne skupnosti Štjak 8. Za zbiranje sredstev samoprispevka je neposredno odgovoren svet krajevne skupnosti Štjak, ki izvaja tudi nadzor nad planiranjem in uporabo sredstev, zbranih s samoprispevkom. 9. Od zavezancev, ki samoprispevka ne plačajo v določenem roku, se obveznosti izterjajo po predpisih, ki veljajo za izterjavo davkov. 10. O uporabi sredstev samoprispevka se sestavi zaključni račun. Zaključni račun sprejme organ, ki je uvedel samoprispevek in se objavi na način, kot je bi! objavljen akt o uvedbi samoprispevka. 11. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnih objavah. Štjak. 5. maja 1980 Predsednik sveta krajevne skupnosti BRANKO M1SLEJ, l.r. SAMOUPRAVNA STANOVANJSKA SKUPNOST !URSKA BtŠTRtCA Skupščina Samoupravne stanovanjske skupnosti občine Ilirska Bistrica, je na svoji seji 25. 4. 1980 potrdila veljavnost aneksa k samoupravnemu sporazumu o izločanju sredstev v sklade skupne porabe in namenskem združevanju za obdobje 1977-1980 in sprejela naslednji UGOTOVITVENI SKLEP 1. Aneks k samoupravnemu sporazumu o izločanju sredstev v sklade skupne porabe in namenskem združevanju za obdobje 1977-1980 za Samoupravno stanovanjsko skupnost Ilirska Bistrica je sprejet in je delitev prispevka za stanovanjsko izgradnjo od 1.4. 1980 naslednja: — 2,25 % za reševanje stanovanjskih potreb, ki združujejo delo pri udeležencih sporazuma — 1,50% za družbeno pomoč v stanovanjskem gospodarstvu — 1,25 % za kreditiranje graditve in nakup stanovanj — 0,345 % za gradnjo dijaških in študentskih domov . — 0,655 % za komunalno opremljanje stavbnega zemljišča. 2. Sredstva za komunalno opremljanje stavbnega zemljišča se zdru- iujejo na posebnem računu Samoupravne komunah. interesne skup- nosti Ilirska Bistrica. 3. Sklep se objavi v Uradnih objavah. !!. Bistrica, 25. aprila 1980 Predsednic skupščine skupnosti RAZPOR FRANC SKLAD SKUPNtH REZERV OB&NE KOPER SKUPŠČINA SKLADA SKUPMH REZERV Na podlagi 9. in 23. člena samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev v sklad skupnih rezerv občine Koper, je skupščina sklada skupnih rezerv na seji dne 21. aprila sprejela SKLEP O UGOTOVITVI VELJAVNOST! SAMOUPRAVNEGA SPO RAZUMA O ZDRUŽEVANJU SREDSTEV V SKLAD SKUPNIH REZERV OBČINE KOPER 1. Ugotovi se, da je k samoupravnemu sporazumu o združevanju sredstev rezerv v sklad skupnih rezerv občine Koper pristopilo od 84 podpisnikov 60 podpisnikov, kar ie več kot 2/3 podpisnikov. 2. S tem je samoupravni sporazum sprejet. Št.: 402-40/79 Predsednik Koper, 21. aprila 1980 skupščine sklada IVANČIČ FABIO, l.r. Delavci v temeljnih organizacijah združenega dela s področja gospodarstva sprejemamo na podlagi zakona o skladih skupnih rezerv (Ur. list SRS, št. 11/79) ter z namenom, da zagotovimo po načelih vzajemnosti organizacijam združenega dela, ki zaidejo v izjemne gospodarske težave pomoč naslednji SAMOUPRAVNI SPORAZUM O ZDRUŽEVANJU SREDSTEV V SKLAD SKUPNIH REZERV OBČINE KOPER I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen S tem samoupravnim sporazumom urejamo podpisniki: — temeljna načela združevanja sredstev rezerv v sklad skupnih rezerv občine Koper (v nadaljnjem besedilu: sklad); — način ugotavljanja potreb za združevanje sredstev rezerv v sklad; — stopnjo za obračun obveznosti združevanja sredstev rezerv v sklad; — način in pogoje za uporabo združenih sredstev rezerv v sklad; — način in roke za pripravo in sprejemanje finančnega načrta sklada; pogoje, način in roke za vračilo združenih sredstev rezerv v sklad; — pogoji za umik združenih sredstev rezerv iz sklada; način izdajanja certifikatov o združenih denarnih sredstvih rezerv v sklad. H TEMELJNA NAČELA 2. člen Podpisnice tega sporazuma so temeljne organizacije združenega dela s področja gospodarstva (v nadaljnjem besedilu: temeljne organizacije). 3. člen Temeljne organizacije združujejo sredstva rezerv v sklad z namenom, da zagotove finančno pomoč organizacijam združenega dela, ki zarad! izjemnih gospodarskih težav poslujejo z izgubo. Takšno pomoč je mogoče zagotoviti samo, če to v skupnem interesu podpisntc tega sporazuma in družbenem interesu. Sklad ni dolžan za-gotovit! finančne pomoči v primeru, ko TOZD ne spoštuje resolucij-skth načel delitve dohodka. 4. člen Razlika med prihodki in odhodki sklada se vsako leto ob sprejetju zaključnega računa sklada razdeli podpisnicam sorazmerno višini sred- 13. maja —Št. 12 URADNE OBJAVE 135 štev, ki jih združujejo. Višino sredstev se ugotovi s stanjem združenih sredstev na koncu !eta. 5. člen Združena sredstva rezerv v sklad se dajejo v uporabo samo z obveznostjo vračanja. III. NAČIN UGOTAVLJANJA POTREB ZA ZDRUŽEVANJE SREDSTEV 6. člen Višino potrebnih sredstev za združevanje v sklad se ugotavlja, oziroma ocenjuje na podlagi podatkov o izgubah po periodičnih ali zaključnih računih, upoštevajoč sposobnost, da temeljne organizacije same krijejo izgube. , ? 7. člen V primeru, da višina potrebnih sredstev za združevanje v sklad po določilih 6. člena tega sporazuma presega možnosti gospodarstva v določenem letu, se ta višina določa v sodelovanju z republiškim skladom skupnih rezerv. IV. STOPNJA IN OBRAČUN OBVEZNOSTI 8. člen Delavci v temeljnih organizacijah združujejo v sklad sredstva rezerv v višini 2 % od dela čistega dohodka, ki soga razporedili v sklade z zaključnim računom za prejšnje leto. 9. člen Ugotovitev obveznosti za združevanje na osnovi stopnje iz prejšnjega člena se opravi po določilih veljavnih predpisov. 10. člen Če skupščina sklada ugotovi potrebo po večjem ali manjšem združevanju sredstev rezerv kot je določeno s stopnjo iz 8. člena tega sporazuma, lahko to stopnjo zviša največ do 3 %, oziroma zniža največ na 1%. V. NAČIN IN POGOJI ZA UPORABO ZDRUŽENIH SREDSTEV 11. člen Združena sredstva rezerv se dajejo v uporabo samo za namene določene s 16. in 17. členom zakona o skladih skupnih rezerv in sicer v obliki kratkoročnih, dolgoročnih in premostitvenih kreditov. Kreditne pogoje se določi v finančnem načrtu. 12. člen Če v primerih prisilne poravnave ali stečaju temeljna organizacija, ki je najela kredit iz združenih sredstev sklada, ne more poravnati svojih obveznosti in mora sklad tako terjatev odpisati, se ustrezno znižajo tudi obveznosti sklada do združenih sredstev v sorazmerju z višino teh sredstev, če sklad tako terjatev ne odpiše v breme drugih sredstev. Ustrezno se znižajo tudi zneski na prvih certifikatih, ki jih sklad izda po izvršnem odpisu. VI. FINANČNI NAČRT SKLADA 13. člen Skupščina sklada mora najkasneje do 28. februarja vsako leto predložiti delavcem v temeljnih organizacijah v obravnavo predlog finančnega načrta sklada za tekoče leto in poročilo o uporabi sredstev sklada v preteklem letu. 14. člen Razprava o predlogu finančnega načrta in poročila iz prejšnjega člena traja do 31. marca vsakega leta. 15. člen Finančni načrt obsega zlasti: — obseg potrebnih sredstev rezerv sklada za posamezne namene iz 16. in 17. člena zakona o skladih skupnih rezerv; — ugotovitev stanja prostih sredstev sklada na koncu leta, — priliv združenih sredstev rezerv in naložb v prejšnjih letih; — pričakovana vplačila sredstev rezerv v sklad v tekočem letu; — obveznosti sklada v tekočem letu; — ugotovitev razpoložljivih sredstev v tekočem letu; — pogoje in merila za odobravanja sanacijskih kreditov za posamezne namene iz 16. in 17. člena zakona o skladih skupnih rezerv; — način vračanja sredstev, ki se združujejo v sklad v tekočem letu. VII. VRAČANJE ZDRUŽENIH SREDSTEV 16. člen Delavci v temeljenih organizacijah združujejo sredstva rezerv v sklad za dobo 6 let brezobrestno. 17. člen Za vplačana sredstva izda sklad temeljnim organizacijam certifikate o združenih denarnih sredstvih rezerv. 18 člen Sklad vrne združena sredstva temeljnim organizacijam v enkratnem znesku po preteku 6 let in sicer do 30. junija ne glede na datum vplačila v teku koledarskega leta pred šestimi leti. VIII. POGOJI ZA UMIK ZDRUŽENIH SREDSTEV 19. člen Temeljna organizacija lahko umakne združena sredstva iz sklada še pred potekom 6 let pod naslednjimi pogoji: — da je zaključila poslovno leto z izgubo in lastna sredstva rezerv ne zadoščajo za kritje izgube; — da sklad razpolaga s tolikšnim zneskom likvidnih sredstev; — da umaknitev sredstev ne privede sklad v težave pri izpolnjevanju svojih obveznosti; 20. člen Temeljna organizacija, ki umika svoja združena sredstva, mora predložiti skladu: — zahtevek za umaknitev združenih sredstev z ugotovitvijo zneska teh sredstev — obrazložitev z dokazili — certifikat. IX. IZDAJANJE CERTIFIKATOV 21. člen Certifikat je vrednostni papir in se glasi na ime. 22. člen Certifikat se izda na znesek združenih sredstev po stanju na dan 31. 12. vsakega leta. X. KONČNE DOLOČBE 23. člen Skupščina sklada ugotovi, da je samoupravni sporazum sprejet, ko ga sprejmejo delavci vsaj v dveh tretjinah temeljnih organizacij. 24. člen Za tolmačenje tega samoupravnega sporazuma je pristojna skupščina sklada. 25. člen Spremembe in dopolnitve tega samoupravnega sporazuma se sprejemajo po istem postopku kot samoupravni sporazum. 26. člen Sredstva vplačana v sklad do uveljavitve tega sporazuma se obrestujejo in vračajo po tedaj veljavnih določilih. 27. člen Samoupravni sporazum velja od dneva objave v Uradnih objavah, uporablja pa se tudi za obveznosti po zaključnem računu za leto 1979. Koper, april 1980 Predsednik skupščine sklada FABIJO IVANČIČ, ).r. 136 URADNE OBJAVE 13. maja —St. 12 Na podlagi 10. člena samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev v sk!ad skupnih rezerv občine Koper je skupščina sklada skupnih rezerv občine Koper na seji 21. aprila 1980 sprejela naslednji SKLEP 1. Stopnja za obračun obveznosti za združevanje sredstev temeljnih organizacij v sklad skupnih rezerv občine Koper znaša 3 % po zaključnem računu za leto 1979. 2. Ta sklep velja takoj. Št.: 402-40/79 Koper, 21. aprila 1980 Predsednik IVANČIČ FABIO, l.r. USTAVNO SODtŠČE SRS SLOVENtJE ODLOČBA Ustavno sodišče Sociahstične republike Slovenije je v postopku za oceno ustavnosti in zakonitosti določbe odloka Skupščine občine Piran iz leta 1976 o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvi cestnega prometa v občini Piran in nekaterih določb sklepa izvršnega sveta SO Piran z dne 3. 4. 1979 o ukrepih za ureditev prometa v mestu Piran za čas rekonstrukcije zdravstvenega doma, na seji dne 22. 1. 1980 odločilo: . Razveljavijo se: — odločba 1. alinee 2. člen&odloka SO Piran o spremembah in dopolnitvah odloka o ureditvi cestnega prometa v občini Piran (Uradne objave, št. ! 1/76), kolikor pooblašča izvršni svet tudi za urejanje prometnega režima na javnih prometnih površinah, in — določbe 3. in 4. alinee pod 1) ter določba pod 5) sklepa izvršnega sveta SO Piran št. 351-23/74-79 z dne 3. 4. 1979 o ukrepih za ureditev prometa v mestu Piran za.čas rekonstrukcije stavbe zdravstvenega doma, ki se nanašajo na uvedbo propustnic — nalepk za stanovalce Pirana in delavce, ki potrebujejo svoja vozila za službene namene. Obrazložitev V zvezi s pobudo občana iz Ljubljane je ustavno sodišče s sklepom z dne 22. 11. 1979 začelo postopek za oceno ustavnosti in zakonitosti v izreku te odločbe navedenih določb odloka Skupščine občine Piran in sklepa Izvršnega sveta Skupščine občine Piran. S sklepom Izvršnega sveta Skupščine občine Piran z dne 3.4.1979 so bile z dnem 15.4. 1979 poleg nekaterih drugih ukrepov v zvezi z ureditvijo prometa v mestu Piran za čas rekonstrukcije zdravstvenega doma uvedene tudi propustnice — nalepke za stanovalce Pirana in delavce, ki potrebujejo vozila v službene namene. Vozilom brez nalepk tako od uvedene zapore prometa do preklica uvoz v mesto ni dovoljen. Izvršni svet Skupščine občine Piran je pri ureditvi prometnega režima ukrepal na podlagi že omenjenega odloka Skupščine občine Piran, ki določa v 1. alinei 2. člena, da prometni režim na javnih prometnih površinah ureja in določa izvršni svet na predlog oddelka za gospodarstvo in krajevnih skupnosti. Ustavno sodišče je ugotovilo, da z omenjeno določbo občinskega odloka dano pooblastilo Izvršnemu svetu Skupščine občine Piran, kolikor vsebuje poleg pravice določanja tudi neomejeno pravico urejanja prometnega režima na javnih prometnih površinah, ni v skladu z zakonom o varnosti cestncgi pometa (Uradni list SRS, št. 24/75 in 23/79). V zvezi s tem so v neskladju z zakonom tudi določbe sklepa Izvršnega sveta Skupščine občine Piran o uvedbi propustnic — nalepk za nekatere imetnike vozil, ker pomeni tak ukrep dejansko prepoved prometa za vsa druga vozila. Po 6. členu zattona o varnosti cestnega prometa iz leta 1975, ki je velja! v času, ko je občinska skupščina Piran s svojim odlokom iz leta 1976 pooblastila Izvršni svet Skupščine občine Piran tudi za urejanje prometnega režima na javnih prometnih površinah, je bilo urejanje prometa v naselju v celoti v pristojnosti občinske skupščine. Xa zagotovitev nemotenega in varnega poteka prometa v naselju je občinska skupščina lahko uredila promet v okviru ukrepov, ki so bili navedeni v 12 točkah 6. člena že omenjenega zakona. Med njimi je tudi ukrep prepovedi prometa na posamezni cesti za vsa vozila ali za posamezne vrste vozi! (točka 2.č!ena 6 zakona). X zakonom o spremembah in dopolnitvah zakona o varnosti cestnega prometa, v letu 1979 uveljavljena sprememba določbe 6. člena zakona o varnosti cestnega prometa iz leta 1975 tudi ne daje podlage za neomejeno urejanje prometa z ukrepi izvršnega sveta občinske skupščine. Izvršni svet občinske skupščine oziroma občinski upravni organ za promet sta od uveljavitve omenjene spremembe 6. člena zakona o varnosti cestnega prometa pristojna le za sprejem tistih ukrepov, ki so navedeni v 2. odstavku spremenjenega 6. člena zakona, med katere pa ni vključen ukrep prepovedi prometa na posamezni cesti za vsa vozila ali za posamezne vrste vozil. Omenjeni ukrep je naveden med ukrepi iz !. odstavka 6. člena zakona, kjer so navedene tiste zadeve s področja urejanja prometa, ki jih sprejema občinska skupščina in s katerimi se zagotavlja nemoten in varen potek prometa v naselju. Glede na vse navedeno je ustavno sodišče po 413. členu ustave SR Slovenije in na podlagi 3. odstavka 25. člena zakona o postopku pred Ustavnim sodiščem SR Slovenije (Uradni list SRS. štev. 39/74 in 28/76) odločilo, kot je razvidno iz izreka te odločbe. Ustavno sodišče je sprejelo to odločbo v sestavi: sodnica dr. Majda Strobl, ki nadomešča predsednika in sodniki dr. Viktor Damjan, dr. Josip Globevnik, Marjan Jenko, Riko Kolenc. Tine Remškar, Franc Simonič in Olga Vrabič. Štev.: U ! 107/79-17 Datum: 22/1-1980 Sodnica, ki nadomešča predsednika , * ustavnega sodišča 1. r. dr. MAJDA STROBL URADNI XAXNAMEK V Uradnih objavah občine Piran št. 3 z dne 8. 2. 1980 je objavljena odločba ustavnega sodišča št. U I 107/79-17 z dne 22. L 1980 Pri primerjavi besedila objavljene določbe z originalon) je bilo ugotovljeno: !. V 3. vrsti uvoda je navedeno: a... odloka o uredbi cestnega ...w ; pravilno: »... odloka o ureditvi cestnega...*. 2. V 2. odstavku obrazložitve (1. stavek), je navedeno: »... ureditvijo prometa in v mestu...*: pravilno: »... ureditvijo prometa v mestu...* 3. V 3. odstavku, I. stavek, je navedeno: »... Ustavno sodišče je ugotovilo, da je z omenjeno.. .* ; pravilno: ».. Ustavno sodišče je ugotovilo, da z omenjeno...*. 4. V 4. odstavku, 1. stavek je naveden: »... urejanje prometa v naseljih v celoti in pristojnosti občinske.. .* ; pravilno: »... urejanje prometa v naseljih v celoti v pristojnosti občinske. . .*. 5. V 4. odstavku, 3. stavek, je navedeno: »... cesti za vsa vozila ali pa za posamezne.. .* ; pravilno: »... cesti za vsa vozila ali za posamezne...*. 6. Na koncu jstega stavka je napisano število 4. Tiskarska pomota. 7. V 4. odstavku, predzadnji stavek, je navedeno: »... zakona, med katerimi pa ni...*; pravilno: »... zakona, med katere pa ni...*. 8. V 5. odstavku je navedeno: »... ustava SR Slovenije na podlagi...*; pravilno: »... ustave SR Slovenije in na podlagi...*. 9. V 6. odstavku je spremenjen priimek sodnika Franca Simoniča v »Simončič*. Ljubljana, dne 12. 2. 1980 Predstojnik dokumentacijsko * informativne službe DR. ARNE MAVČIČ