Ormož, 26.1.2012 Letnik 10 Številka 1 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 1. Predlog Sprememb in dopolnitev Statuta Občine Ormož - druga obravnava 2. Predlog Sprememb in dopolnitev Poslovnika občinskega sveta - druga obravnava 3. Predlog Odloka o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož – skrajšani postopek 4. Predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja - prva obravnava Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog Sprememb in dopolnitev Statuta Občine Ormož - druga obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi statuta sodelovala: - Mateja Zemljak, Tajnica Občine Ormož Ormož, dne 26.1.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 1. 2. člen Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10) je Občinski svet Občine Ormož na ___. seji dne _____ sprejel V petem odstavku 14. člena se za besedama »občinskih organih« doda vejica in besedilo »odborih in komisijah«. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE STATUTA OBČINE ORMOŽ 1. člen V celotnem besedilu Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10-uradno prečiščeno besedilo) se besedna zveza »tajnik občine« nadomesti z besedno zvezo »direktor občinske uprave«, v ustreznem sklonu. 3. člen V drugem odstavku 16. člena se črta dvanajsta alineja. V osemnajsti alineji se črta besedilo »člane komisije po zakonu o nezdružljivosti opravljanja javnih funkcij s pridobitno dejavnostjo,». 4. člen Drugi odstavek 17. člena se spremeni tako, da se glasi: »Funkcija člana občinskega sveta ni združljiva s funkcijo župana, članstvom v nadzornem odboru in z delom v občinski upravi ali službi ožjega dela Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 2 26.1.2012 občine ter z drugimi funkcijami, za katere tako določa zakon.«. Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Funkcija člana občinskega sveta tudi ni združljiva s funkcijo načelnika upravne enote, kot tudi ne z delom v državni upravi na delovnih mestih, na katerih javni uslužbenci izvršujejo pooblastila v zvezi z nadzorstvom nad zakonitostjo oziroma nad primernostjo in strokovnostjo dela organov občine.«. V drugem odstavku 23. člena se doda nova četrta alineja, ki se glasi: » - opravlja naloge po zakonu, ki ureja preprečevanje korupcije,«. Dosedanja četrta alineja postane peta alineja. 5. člen 8. člen 22. člen se spremeni tako, da se glasi: »22. člen Predčasno prenehanje mandata člana občinskega sveta ureja zakon. Razlogi za prenehanje mandata člana občinskega sveta se ugotovijo na podlagi pravnomočne sodne odločbe ali pisnega obvestila o odločitvi člana občinskega sveta. Članu občinskega sveta preneha mandat z dnem, ko občinski svet na podlagi poročila komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ugotovi, da so nastali zakonski razlogi za prenehanje mandata, razen v primeru odstopa. Ugotovitveni sklep sprejme občinski svet na prvi seji po nastanku razlogov iz drugega odstavka tega člena. Če član občinskega sveta odstopi, mu preneha mandat z dnem, ko je podal odstopno izjavo županu. Župan mora občinski svet in občinsko volilno komisijo obvestiti o odstopu člana občinskega sveta v roku osmih dni od prejema pisne odstopne izjave. Če župan v roku iz prejšnjega odstavka ne obvesti občinskega sveta in občinske volilne komisije, lahko občinski funkcionar, ki mu je prenehal mandat, v osmih dneh od poteka roka iz prejšnjega odstavka vloži tožbo na upravno sodišče. Upravno sodišče o tožbi iz tega odstavka in tožbi iz drugega odstavka tega člena odloči meritorno v 30. dneh. O morebitni pritožbi odloči vrhovno sodišče v 30. dneh. Enako sodno varstvo lahko uveljavlja tudi kandidat za člana občinskega sveta, ki bi bil izvoljen, če ne bi bil izvoljen član občinskega sveta, ki mu je mandat prenehal, predstavnik kandidature oziroma predstavnik liste kandidatov za člane občinskega sveta, s katere bi bil ta kandidat izvoljen. Izvolitev oziroma potrditev mandata nadomestnega člana občinskega sveta določa zakon.«. glasi: »2.1. DELOVNA TELESA OBČINSKEGA SVETA«. 7. člen V prvem odstavku 25. člena se dodajo nova šesta, sedma, osma in deveta alineja, ki se glasijo: » - komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, - statutarno komisijo, - komisijo za vloge in pritožbe, - komisijo za odlikovanja in priznanja.«. 9. člen Tretji odstavek 26. člena se spremeni tako, da se glasi: »Člane delovnih teles imenuje občinski svet izmed članov sveta in občanov. Izmed občanov je lahko imenovana največ polovica članov delovnega telesa.«. Peti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Občinski svet lahko razreši predsednika, posameznega člana delovnega telesa občinskega sveta ali delovno telo v celoti na predlog najmanj četrtine članov občinskega sveta. Predlog novih kandidatov za člane delovnih teles pripravi komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja do prve naslednje seje občinskega sveta.«. 10. člen Prvi odstavek 27. člena se spremeni tako, da se glasi: »Delovno telo ima predsednika, ki ga imenuje izmed svojih članov z večino glasov vseh članov. Predsednik mora biti član občinskega sveta. Predsednik predstavlja delovno telo, sklicuje in vodi njegove seje.«. Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Delovno telo veljavno sklepa, če je na njegovi seji navzoča večina članov. Odločitve sprejema z večino opredeljenih glasov navzočih članov.«. Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Delovanje delovnih teles je podrobneje urejeno v poslovniku občinskega sveta.«. 6. člen Naslov poglavja »2.1. ODBORI IN KOMISIJE OBČINSKEGA SVETA« se spremeni tako, da se Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 3 11. člen 28. člen se spremeni tako, da se glasi: »28. člen Delovno telo občinskega sveta v okviru svojega delovnega področja v skladu s statutom in poslovnikom občinskega sveta obravnava zadeve iz pristojnosti občinskega sveta in zavzema do njih stališča ter daje občinskemu svetu mnenja in predloge. Delovno telo občinskega sveta lahko predlaga občinskemu svetu v sprejem odloke in druge akte iz njegove pristojnosti, razen proračuna in zaključnega računa proračuna in drugih aktov, za katere je v zakonu ali v statutu občine določeno, da jih sprejme občinski svet na predlog župana.«. 26.1.2012 - proračuna in zaključnega računa proračuna občine, - finančnih načrtov in zaključnih računov uporabnikov proračunskih sredstev. V program lahko nadzorni odbor vključi tudi druge nadzore. S programom seznani nadzorni odbor občinski svet in župana. Z letnim programom se določi predviden obseg nadzora, predvidena vsebina in časovno obdobje nadzora, cilji posameznega predvidenega nadzora, člani nadzornega odbora, ki bodo izvedli nadzor ter predvidena poraba časa za nadzor.«. 16. člen Drugi odstavek 48. člena se spremeni tako, da se glasi: »Podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan.«. 12. člen 17. člen V 30. členu se deseta, enajsta in dvanajsta alineja spremenijo tako, da se glasijo: » - odloča o imenovanju javnih uslužbencev v nazive ter o sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi in odloča o drugih pravicah in obveznostih javnih uslužbencev iz delovnega razmerja, - imenuje in razrešuje direktorja občinske uprave in vodjo organa skupne občinske uprave skupaj z drugimi župani občin ustanoviteljic, - usmerja in nadzoruje delo občinske uprave in organov skupne občinske uprave,«. Za dvanajsto alinejo se doda nova trinajsta, ki se glasi: » - imenuje in razrešuje podžupane,«. Dosedanja trinajsta alineja postane štirinajsta alineja. 13. člen V osmem odstavku 34. člena se črta zadnji stavek. 14. člen V prvem stavku prvega odstavka 40. člena se za besedo »občine« doda besedilo »v 20. dneh«. 15. člen Prvi odstavek 50. člena se spremeni tako, da se glasi: »Upravne naloge občinske uprave opravljajo uradniki in strokovno tehnični delavci.«. Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Župan odloča o sklenitvi delovnih razmerij v občinski upravi in o drugih delovno pravnih vprašanjih ter imenuje in razrešuje uradnike.«. 18. člen 55. člen se spremeni tako, da se glasi: »55. člen O izločitvi zaposlenega v občinski upravi odloča direktor občinske uprave, ki v primeru izločitve javnega uslužbenca o stvari tudi odloči, če je javni uslužbenec pooblaščen za odločanje v upravnih stvareh. O izločitvi direktorja občinske uprave ali župana odloča občinski svet, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči.«. 19. člen V prvem odstavku 74. člena se beseda »tajnik« nadomesti z besedama »strokovni sodelavec«. 41. člen se spremeni tako, da se glasi: »41. člen Nadzorni odbor sprejme letni program nadzora. Nadzorni odbor mora vsako proračunsko leto izvesti nadzor: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 4 20. člen 94. člen se spremeni tako, da se glasi: »94. člen Občina zagotavlja opravljanje javnih služb, ki jih sama določi, in javnih služb, za katere je tako določeno z zakonom. Opravljanje javnih služb zagotavlja občina: − neposredno v okviru občinske uprave, − z ustanavljanjem javnih zavodov in javnih podjetij, − z dajanjem koncesij, − z neposrednim prenosom po 35. členu Zakona o gospodarskih javnih službah.«. 21. člen V prvem odstavku 96. člena se črta šesta alineja. 22. člen Spremembe in dopolnitve Statuta Občine Ormož začnejo veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-6/2011 07/9 Ormož, dne Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Statutarna komisija je na svoji 3. redni seji, dne 17.1.2012 obravnavala pripombe svetnikov, ki so bile podane na predlog sprememb in dopolnitev statuta v 1. obravnavi. Pripombe podane v 1. obravnavi statuta: − Upoštevanje Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije - pri nalogah Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja se v 23. členu statuta doda nova naloga »opravlja naloge po zakonu, ki ureja preprečevanje korupcije«, čeprav te določbe ne bi bilo potrebno vnašati v statut, ker nalogo že določa zakon; − Upoštevanje Zakona o poslancih – nezdružljivost poslanske in županske funkcije – te določbe se ne navajajo v statutu, ker jih ureja poseben zakon (Zakon o poslancih), v nasprotnem bi morali v statut vnesti določila zakona o vladi, pa zakona o državnih organih, ki prav tako določajo nezdružljivost funkcij. Potrebno pa je v statut vnesti določbe Zakona o 26.1.2012 lokalni samoupravi, ki določajo nezdružljivost funkcije načelnika UE s funkcijo podžupana, občinskega svetnika,..; − Upoštevati je potrebno vladni protokol evropskih listin lokalne samouprave o pravici do sodelovanja pri vprašanju lokalne oblasti – v statut ni mogoče neposredno vnesti določil mednarodne pogodbe, najprej je potrebna sprememba ZLS (predvideva se letos) in potem se bodo določbe zakona vnesle v statut; − k 1. členu Naziv direktor občinske uprave - Tretji odstavek 49. člena Zakona o lokalni samoupravi določa, da delo občinske uprave vodi tajnik občine. S splošnimi akti občine (statutom občine) pa se lahko za položaj tajnika občine določi naziv direktor ali direktorica občinske uprave. − k 2. členu Z besedilom petega odstavka se določi, da članom občinskega sveta s prenehanjem mandata preneha tudi članstvo v vseh delovnih telesih (odborih in komisijah). Mandat članov občinskega sveta v organih javnih zavodov, javnih podjetij ter skladov, katerih ustanoviteljica je občina in v katere so bili imenovani kot predstavniki občinskega sveta, traja in preneha v skladu z ustanovitvenim aktom javnega zavoda, javnega podjetja, skladov in drugih organizacij, razen če občinski svet ne odloči drugače. − k 3. členu V 16. členu statuta se v osemnajsti alineji črta del besedila, da občinski svet imenuje in razrešuje člane komisije po zakonu o nezdružljivosti opravljanja javnih funkcij s pridobitno dejavnostjo, zaradi česar se kot dodatna naloga pri Komisiji za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja določi, da opravlja naloge po zakonu, ki ureja preprečevanje korupcije. − k 5. členu 22. člen veljavnega statuta, predčasno prenehanje mandata članu OS, najprej sklicevanje na zakon, potem prepis iz zakona – Prvi odstavek določa, da predčasno prenehanje mandata člana občinskega sveta ureja zakon in se taksativno našteti razlogi iz zakona ne prepisujejo. Nadaljnji odstavki določajo postopek za ugotovitev prenehanja mandata in niso povzeti po zakonu. − k 6. členu Brez potrebe se ukinja naslov Odbori in komisije Drugi odstavek 30. člena ZLS določa, da lahko občinski svet ustanovi tudi komisije in odbore kot svoja delovna telesa. − k 7. členu Pri nalogah Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja se v 23. členu statuta doda nova naloga »opravlja naloge po zakonu, ki ureja preprečevanje korupcije«. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 5 − k 8. členu Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, se »daje v isti koš« kot ostale komisije – ta komisija je edino z zakonom predpisano delovno telo (30. člen ZLS), ki jo občinski svet mora imeti, zato je prav, da je navedena kot stalno delovno telo. − k 12. členu Župan ni imel pooblastila za imenovanje »šefa medobčinske uprave« - v veljavnem statutu je določeno, da je pristojnost župana, da imenuje in razrešuje predstojnike organov skupne občinske uprave, s predlagano spremembo se dikcija spremeni in sicer, da imenuje in razrešuje vodjo organa skupne občinske uprave župan skupaj z drugimi župani občin ustanoviteljic (tako je bilo že ob prvem imenovanju vodja SOU). V 30. členu veljavnega statuta se doda odstavek, da trinajsta alineja postane štirinajsta alineja. − k 14. členu Predlog, da naj bo rok za sklic prve seje nadzornega odbora 20. dni – predlog se upošteva; − k 15. členu Člen, ki opredeljuje delo nadzornega odbora je v celoti neustrezen - dikcija se ne spremeni in določa način dela nadzornega odbora. − k 16. členu V 48. členu statuta je določeno, da podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest določi župan – pripomba, da gre za preveliko 26.1.2012 pristojnost župana. V prvem odstavku 48. člena je določeno, da notranjo organizacijo in delovno področje občinske uprave določi občinski svet na predlog župana z odlokom, drugi odstavek pa določa, da podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest določi župan. 40. člen Zakona o javnih uslužbencih določa, da sistemizacijo v upravah lokalnih skupnosti določi župan. 50. člen ZLS določa, da podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan. Člen je usklajen z veljavno zakonodajo. − k 20. členu 90. člen (pravilno 94. člen) s črtanjem neposrednega prenosa izvajanja gospodarskih javnih služb po 35. členu ZGS se ukinja pravna subjektiviteta KS - ne drži, pravna subjektiviteta se ne ukinja, sprememba 94. člena statuta v 1. obravnavi je pravilna, člen je usklajen z 6. členom ZGJS. Določbe o prenosu nalog v izvajanje ožjim delom občine se umestijo v del statuta, ki sicer vsebuje določbe o ožjih delih občine. Kljub temu smo do faze predloga v 2. obravnavi spremenili dikcijo člena v delu, ki določa, da občina zagotavlja opravljanje javnih služb z neposrednim prenosom po 35. členu Zakona o gospodarskih javnih službah tako kot je to določeno v veljavnem odloku. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog Sprememb in dopolnitev Poslovnika občinskega sveta - druga obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi poslovnika sodelovala: - Mateja Zemljak, Tajnica Občine Ormož Ormož, dne 26.1.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. 1. člen Na podlagi 29. in 36. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10- uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet na svoji __. seji, dne __________ sprejel V celotnem besedilu Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 6/10- uradno prečiščeno besedilo) se besedna zveza »tajnik občine« nadomesti z besedno zvezo »direktor občinske uprave«, v ustreznem sklonu. 2. člen SPREMEMBE IN DOPOLNITVE POSLOVNIKA OBČINSKEGA SVETA Prvi odstavek 17. člena se spremeni tako, da se glasi: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 6 »Član občinskega sveta zastavlja vprašanja in daje pobude v pisni obliki najkasneje tri dni pred sejo, ki jih lahko na seji ustno obrazloži.«. Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Obrazložitev vprašanja ali pobude ne sme trajati več kot 3 minute.«. Prvi stavek sedmega odstavka se spremeni tako, da se glasi: »Na seji se odgovarja na vprašanja in pobude, ki so bila oddana najkasneje tri dni pred sejo občinskega sveta.«. 3. člen V prvem odstavku 22. člena se na koncu odstavka doda nov stavek, ki se glasi: »Posamezno gradivo se lahko pošlje tudi kasneje, če je vsebina gradiva nujno potrebna pri odločanju o točki dnevnega reda.«. Doda se nov četrti odstavek, ki se glasi: »Vabila iz prejšnjih odstavkov se pošljejo po pošti v fizični obliki na papirju, lahko pa tudi po elektronski pošti.«. 4. člen 26.1.2012 glasovalo. Potrditev zapisnika dopisne seje se uvrsti na prvo naslednjo redno sejo sveta.«. 5. člen Tretji odstavek 32. člena se spremeni tako, da se glasi: »Po tem dobijo besedo vodje svetniških klubov, člani občinskega sveta po vrstnem redu, kakor so se pisno priglasili k razpravi. Njihova razprava lahko traja največ pet minut. Svet lahko sklene, da posamezen član iz utemeljenih razlogov lahko razpravlja dalj časa, vendar ne več kot sedem minut.«. Peti odstavek se črta. 6. člen Tretji odstavek 34. člena se črta. 7. člen V tretjem odstavku 59. člena se besedilo »Odbori so dolžni« nadomesti z besedilom »Delovna telesa so dolžna«, beseda »odbor« se nadomesti z besedo »delovno telo«. Za 23. členom se doda nov 23. a člen, ki se glasi: 8. člen »23.a Dopisna seja občinskega sveta se lahko opravi, kadar gre za posamezno nujno zadevo manjšega pomena in ni pogojev za sklic redne seje. Na dopisni seji ni mogoče odločati o proračunu in zaključnem računu občine, o splošnih aktih, s katerimi se v skladu z zakonom predpisujejo občinski davki in druge dajatve ter o zadevah, iz katerih izhajajo finančne obveznosti občine in niso zajete v proračunu za tekoče leto. Dopisna seja se opravi na podlagi v fizični ali elektronski obliki osebno vročenega vabila s priloženim gradivom ter predlogom sklepa, ki naj se sprejme, z osebnim glasovanjem, glasovanjem po pošti ali glasovanjem po elektronski pošti. Glede na način izvedbe dopisne seje mora sklic seje vsebovati rok trajanja dopisne seje (točen datum in čas trajanja seje, to je do katere ure se šteje trajanje seje). Dopisna seja je sklepčna, če je bilo vabilo poslano vsem članom sveta, od katerih jih je osebno vročitev potrdilo več kot polovica. Šteje se, da so osebno vročitev potrdili člani, ki so glasovali. Predlog sklepa, ki je predložen na dopisno sejo, je sprejet, če je za predlagan sklep v času trajanja seje, glasovala večina članov občinskega sveta, ki so glasovali. O dopisni seji se vodi zapisnik, ki mora poleg sestavin, določenih s tem poslovnikom, vsebovati še potrdila o osebni vročitvi vabil članom sveta oziroma ugotovitev, koliko članov sveta je Četrti odstavek 69. člena se spremeni tako, da se glasi: »Predsednika delovnega telesa imenuje delovno telo izmed svojih članov.«. 9. člen V 70. členu se beseda »odbora« nadomesti z besedo »delovnega telesa«, beseda »odbor« se nadomesti z besedo »delovno telo«, beseda »odborov« se nadomesti z besedo »delovnih teles«. 10. člen V petem odstavku 72. člena se črta drugi stavek. 11. člen V drugem odstavku 93. člena se beseda »tri« nadomesti z besedo »sedem«. 12. člen Spremembe in dopolnitve Poslovnika občinskega sveta začnejo veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-14/2011 07/9 Ormož, dne Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 7 OBRAZLOŽITEV: Statutarna komisija je na svoji 3. redni seji, dne 17.1.2012 obravnavala pripombe svetnikov, ki so bile podane na predlog sprememb in dopolnitev poslovnika v 1. obravnavi. Pripombe podane v 1. obravnavi poslovnika: − k 2. členu Pisno vprašanje 5 dni pred sejo neustrezno in nesprejemljivo, predlog da se postavi največ dve vprašanji – rok se skrajša na tri dni pred sejo. − k 3. členu Rok za dostavo gradiva manj kot 10 dni je nesprejemljiv – poudarek je na posamezno gradivo, npr. Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ima sejo komisije po sklicu seje občinskega sveta in se svetnikom posamezno gradivo posreduje kasneje, ne skupaj z vabilom. Glede elektronske dostave gradiva, se postavi vprašanje kaj s tistimi, ki nimajo elektronskega naslova - vsi svetniki v tem mandatu so nam posredovali elektronski naslov, v kolikor kateri od 26.1.2012 svetnikov ne bi imel elektronskega naslova, mu bomo gradiva pošiljali v fizični obliki, po pošti. − k 4. členu Glasovanje po telefonu pri dopisni seji – določba se črta, prav tako se dikcija tega člena nekoliko spremeni glede glasovanja pri dopisni seji. − k 5. členu Enačenje omejitve razprave vodjev svetniškega kluba in člana občinskega sveta se zdi neprimerna, predlog je, da razprava vodja traja največ 10 minut, člana občinskega sveta pa 5 minut – dikcija člena se do faze 2. obravnave ni spremenila. − k 11. členu Sedem dnevni rok za vložitev amandmajev člana občinskega sveta pri sprejemanju proračuna je nesprejemljiv – predlagana pripomba se ne sprejme, ker je potrebno sklicati sejo matičnega odbora najkasneje tri dni pred sejo sveta. OBČINSKA UPRAVA Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, Tajnica Občine Ormož Ormož, dne 26.1.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. O D L O K o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž so ustanovile Javni zavod Zdravstveni dom Ormož za opravljanje osnovne zdravstvene dejavnosti na območjih občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž z Odlokom o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/08). Razlogi za sprejem sprememb odloka: - ažuriranje odloka glede na nastale spremembe v preteklih letih; - ambulanta v Miklavžu pri Ormožu več ne deluje; - dikcija aktivno in pasivno znanje tujega jezika se v razpisnih pogojih ne uporablja več, zato je Svet zavoda iz razloga lažjega preverjanja pogoja obvladovanje enega od svetovnih jezikov, priporočal, da se beseda »aktivno« črta; - predlog zakona o zdravstveni dejavnosti predvideva za direktorje zavoda 5 letni mandat, - strokovni vodja hkrati opravlja delo zdravnika v ambulanti in glede na velikost zavoda (82 zaposlenih) ni potrebno 8 urno Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 8 26.1.2012 strokovno vodenje na dan, temveč zadošča 10 ur strokovnega vodenja na teden. Cilji sprememb odloka: - posodobitev odloka in prilagoditev akta dejanskemu stanju, - transparentnejše preverjanje pogojev pri izbiri kandidata za direktorja, - prilagoditev na spremembe zakonodaje, - dejanska razmejitev dela strokovnega vodja in dela zdravnika v ambulanti. 3. člen V tretji alineji prvega odstavka 14. člena se črta beseda »aktivno«. 4. člen Drugi stavek četrtega odstavka 16. člena se spremeni tako, da se glasi: »Pogodba o zaposlitvi se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata, s krajšim delovnim časom od polnega, in sicer za 10 ur na teden.«. Ocena finančnih posledic Sprejem predlaganega akta za občine ne bo imel finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00, 36/00 in 127/06) in 1. odst. 5. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 - uradno prečiščeno besedi, 15/08 ZPacP, 23/08, 58/08 - ZZdrS-E, 77/08 - ZDZdr), 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10- uradno prečiščeno besedilo), 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) so: Občinski svet Občine Ormož, na ___. seji, dne __________, Občinski svet Občine Središče ob Dravi, na ___. seji, dne __________in Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na ___. seji, dne __________, sprejeli O D L O K o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož 1. člen V Odloku o ustanovitvi Javnega zavoda Zdravstveni dom Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/08) se v 6. členu črta besedilo »Miklavžu pri Ormožu,«. 2. člen Prvi stavek drugega odstavka 13. člena se spremeni tako, da se glasi: »Mandat direktorja traja pet let.«. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, potem ko ga v enakem besedilu sprejmejo Občinski svet Občine Ormož, Občinski svet Občine Središče ob Dravi in Občinski svet Občine Sveti Tomaž. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu Ambulanta v Miklavžu pri Ormožu več ne deluje. - k 2. členu 33. člen Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 5/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96, 31/00, 36/00, 127/06) v 2. odst. določa, da mandat direktorja traja 4 leta, če ni z zakonom ali aktom o ustanovitvi drugače določeno. Različni zavodi imajo trajanje mandata direktorja različno urejeno. ZD Ptuj ima v 23. členu Statuta javnega Zavoda zdravstveni dom Ptuj določen 5-letni mandat. Zaradi racionalizacije in želje po zagotovitvi čim večje sistematičnosti in urejenosti dela v zavodu, predlagamo 5-letni mandat direktorja. - k 3. členu Delovno mesto direktorja zavoda, njegove naloge in narava dela ne zahtevajo aktivnega znanja svetovnih jezikov. Direktor namreč posluje le (oziroma pretežno) s slovenskimi pravnimi in fizičnimi osebami, zato je brezpredmetno aktivno znanje enega od svetovnih jezikov. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 9 - k 4. členu Vlada RS je v mesecu juliju 2011 sprejela Izhodišča za organizacijo, vodenje in združevanje javnih zdravstvenih zavodov. Izhodišča v točki 5 urejajo sklenitev pogodbe o zaposlitvi s strokovnim vodjem s krajšim delovnim časom od polnega, in sicer: - za položaj strokovnega direktorja v zavodu, ki ima manj kot 200 zaposlenih za največ 16 ur na teden, - za položaj zdravnika za toliko ur, da skupaj s položajem za strokovnega direktorja, znaša polni delovni čas. ZD Ormož ima trenutno 82 zaposlenih, strokovni svet pa je na svoji seji dne 15.12.2011 skupaj s strokovnim vodjem Dušanom Kolarič, dr.med.spec. zavzel enotno stališče, da 10 ur na teden zadošča za strokovno vodenje zavoda. - k 5. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti predlaganih sprememb odloka. 26.1.2012 Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja sklene pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče od prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja za največ eno leto. Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom po prenehanju funkcije, ponudi delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. 16. člen 3. Strokovni vodja Besedilo členov, ki se spreminjajo: 6. člen V sestavi zdravstvenega doma delujejo ambulante v Ivanjkovcih, Miklavžu pri Ormožu, Središču ob Dravi in Svetem Tomažu. Strokovnega vodjo imenuje in razrešuje svet zavoda po predhodnem mnenju strokovnega sveta zavoda. Za strokovnega vodjo je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: - da je doktor medicine s področja dejavnosti zavoda, usposobljen za samostojno delo, - da ima najmanj pet let delovnih izkušenj. 13. člen Poslovodni organ zavoda je direktor. Direktor predstavlja in zastopa zavod, organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Mandat direktorja traja štiri leta. Po preteku mandatne dobe je lahko ista oseba ponovno imenovana. 14. člen Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki poleg zakonsko določenih pogojev izpolnjuje še naslednje pogoje: - da ima univerzitetno izobrazbo ekonomske, medicinske, organizacijske ali pravne smeri, - da ima najmanj pet let delovnih izkušenj, - da aktivno obvlada enega od svetovnih jezikov. Direktorja zavoda imenuje in razrešuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda z večino vseh članov sveta zavoda in s soglasjem ustanoviteljice, ki ima v lasti več kot polovico ustanoviteljskega deleža. Svet zavoda imenuje strokovnega vodjo po predhodno izvedenem javnem razpisu. Mandat strokovnega vodja traja štiri leta, po preteku mandata pa je lahko ista oseba ponovno imenovana. Strokovni vodja opravlja naslednje naloge: - vodi strokovno delo zavoda; - odgovarja za strokovnost dela zavoda; - daje soglasje k razporejanju delavcev k določenim delom in nalogam, ki se nanašajo na strokovno delo zavoda; - opravlja druge naloge na podlagi zakona. Na podlagi sklepa o imenovanju strokovnega vodja sklene pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Delovno razmerje se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata. Delavcu, ki je bil pred imenovanjem za strokovnega vodjo zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom po prenehanju funkcije, ponudi delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 10 26.1.2012 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja – prva obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 6/10 - uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodeloval: - Vili Trofenik, občinski svetnik Ormož, dne 26.1.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja - prva obravnava I. UVOD l. Ocena stanja in razlogi za sprejem odloka Obstoječa organizacija izvajanja javne službe vzgoje in izobraževanja za predšolske otroke v Občini Ormož je organizirana v enovitem javnem zavodu Vzgojno izobraževalni zavod Vrtec Ormož, ki ima v svoji sestavi štiri organizacijske enote od katerih imata dve enoti še po en dislocirani oddelek. Taka organizacija je bila zastavljena pred več kot tremi desetletji prvenstveno zaradi poenotenja pedagoškega vodenj, zagotovitve enotnega higiensko-prehrambnega režima za vse otroke zajete v predšolsko vzgojo in izobraževanje in organizacijo svetovalne službe. Vsega navedenega v takratnih razmerah ni bilo možno zagotoviti delno zaradi razdrobljenosti, delno pa zaradi pomanjkanja ustrezno usposobljenega kadra za pedagoško vodenje, svetovalno službo higiensko-prehrambno področje. Ob nesporno pozitivnih učinkih takratne reorganizacije oziroma ustanovitve enovitega javnega zavoda za področje predšolske vzgoje in izobraževanja, ki se potrjeval skozi dolgoletno prakso so se pa pojavile tudi nekatere pomanjkljivosti, ki jih je bilo možno zaznati predvsem v odnosu vrtca do lokalnega okolja, premajhnega sodelovanje med nekaterimi osnovnimi šolami in vrtcem kot zavodom oziroma njegovimi organizacijskim enotami. Organizacijske težave so se pojavili tudi pri zagotavljanju tehničnega osebja za vzdrževanje zgradb, igrišč in zelenic na dislociranih enotah vrtca. Zaradi razdrobljenosti in dostikrat nepripravljenosti na sodelovanje med osnovnimi šolami in vrtcem so se povečevali tudi obratovalni stroški. Navedeno zahteva resni razmislek o nadaljnji organizacijski shemi, ki mora biti podrejena predvsem cilju zagotavljanja čim kvalitetnejšemu izvajanju javne službe na tem področju. V Poročevalcu občine Ormož št.6 z dne 01.09.2011 sta bila objavljena Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o ustanovitvi Osnovne šole Miklavž pri Ormožu - osnutek in Odlok o sprememb in dopolnitvah odloka o ustanovitvi Osnovne šole Ivanjkovci, ki oba predvidevata priključitev organizacijskih enot vrtca k osnovni šoli brez neke tehtne utemeljitve in posledično tudi Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Vzgojno izobraževalnega zavoda Vrtec Ormož. Na 8. seji Občinskega sveta Občine Ormož dne 13.09.2011 so vsi omenjeni odloki prestali prvo obravnavo pa čeprav ne zagotavljajo enotne organizacijske sheme za izvajanje te javne službe v Občini Ormož in posledično ne zagotavljajo enake kvalitete na tem področju. 2. Cilji, načela in poglavitne rešitve Zaradi poenotenja sistema predšolske vzgoje in izobraževanja v Občini Ormož in odprave nedopustne diskriminacije največje organizacijske enote z devetimi skupinami (petimi v V.Nedelji in štirimi v Podgorcih in od 27 skupin obstoječega obstoječega vrtca (enajst v Ormožu, štiri v Ivanjkovcih in tri v Miklavžu pri Ormožu s Kogom) je najmanj enako logično in smiselno v skladu s konceptom predloženega odloka vključiti v okvir Osnovne šole Velika Nedelja tudi Organizacijsko enoto Velika Nedelja s dislociranim oddelkom v Podgorcih. Omenjena enota s trenutnimi devetimi skupinami samo za eno skupino zaostaja od zakonskega kriterija potrebnih desetih skupin za organizacijo samostojnega zavoda. Zaradi tega je v predloženem odloku možno uporabiti koncept, ki ga omogoča Zakon o organizaciji in financiranja vzgoje in izobraževanja in sicer tako, da se vrtcu zagotovi avtonomija z vidika pedagoškega vodenja, ki je najpomembnejši pogoj za zagotavljanje kvalitetne Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 11 javne službe na tem področju. Odlok predvideva za vrtec kot organizacijsko enoto znotraj javnega zavoda avtonomnega pedagoškega vodjo-ravnatelja vrtca, ki ga imenuje svet zavoda po enakem postopku kot ravnatelja osnovne šole. Ravnatelj osnovne šole pa poleg nalog pedagoškega vodje osnovne šole opravlja tudi funkcijo direktorja zavoda v skladu z zakonom. S predlaganim konceptom se ureja tudi status dosedanjega dislociranega oddelka v Podgorcih, ki dobi status podružnice vrtca podobno kot podružnična šola v Podgorcih. Podružnico vrtca vodi podobno kot podružnično šolo v Podgorcih pomočnik ravnatelja vrtca, ki ga imenuje in razrešuje ravnatelj vrtca. Udejanjenje predlaganega odloka ne zahteva nobenih dodatnih sredstev ampak omogoča učinkovitejšo izkoriščanje razpoložljivih kadrovskih, prostorskih in materialnih potencialov. S predlaganim konceptom bo prišlo do sinergije na področju učinkovitosti administracije, računovodstva, svetovalne službe in še zlasti na področju vzdrževanja objektov in opreme na obeh lokacijah delovanja javnega zavoda v Podgorcih in v Veliki Nedelji, saj OŠ Velika Nedelja že razpolaga z ustrezno tehnično in administrativnofinančno službo in ne bodo potrebe po dodatnem zaposlovanju. Poleg navedenega je potrebno upoštevati tudi dejstvo, da se zaradi prostorske stiske vrtca v Veliki Nedelji, del njegove dejavnosti odvija v prostorih šole in da bi bil v primeru zadostnih prostorskih kapacitet glede na interes staršev obseg dejavnosti vsaj za eno skupino večji. S predlaganim konceptom se zagotavlja zavodu vse funkcije zaradi zagotavljanja katerih je bil vrtec pred več kot tridesetimi leti organizacijsko vključen v Vzgojno izobraževalni zavod Vrtec Ormož. II. VSEBINA OSNUTEK Na podlagi 3.člena zakona o zavodih (Uradni list RS št.12/91,17/91,!7/91-I,55/92,13/93,45/94 - odl. US, 8/96 in 36/00),7.,8.,40.,41.42. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št.98/05-uradno prečiščeno besedilo) in 16.člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 11/99,7/01,19/05), je Občinski svet na svoji _.seji, dne _____ sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja 1. člen 26.1.2012 občine Ormož, št. 17/08-Uradno prečiščeno besedilo-UPBl, Uradni vestnik občine Ormož št.2/02) se spremeni tako, da glasi: »S tem odlokom Občina Ormož (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelj) ustanavlja javni zavod na področju osnovnega šolstva ter vzgoje in varstva predšolskih otrok z naslednjim šolskim okolišem.« 2. člen Za prvim odstavkom 2. člena odloka se doda nov odstavek, ki se glasi: »Zavod ima in uporablja pečat okrogle oblike, premera 35 mm, v sredini katerega je grb Republike Slovenije, na obodu pa je izpisano ime Osnovna šola Velika Nedelja. Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm, ki ima enako vsebino kot pečat premera 35 mm. Vzgojno varstvena enota ima in uporablja za svoje potrebe pečat okrogle oblike, premera 35 mm, v sredini katerega je grb Republike Slovenije, na obodu pa izpisano ime Osnovna šola Velika Nedelja-Vzgojno varstvena enota. Vzgojno varstvena enota ima in uporablja za svoje potrebe tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm, ki ima enako vsebino kot pečat premera 35 mm.« 3. člen Za drugim odstavkom 3. člena se doda nov odstavek, ki se glasi: »V sestavi zavoda deluje Vzgojno- varstvena enota. Enota v pravnem prometu nima pooblastil.« 4. člen Četrti člen odloka se spremeni tako, da glasi: »Zavod opravlja dejavnost osnovnošolskega izobraževanja ter vzgoje in varstva predšolskih otrok. V okviru svoje dejavnosti zavod opravlja naslednje naloge: • P/85.200 Osnovnošolsko izobraževanje, • P/85.100 Predšolska vzgoja, • I/56.290 Druga oskrba z jedmi, • L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin, • P/85.510 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije • P/85.520 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in • umetnosti, • P/85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, • R/90.0 Kulturne in razvedrilne dejavnosti. Šola lahko v soglasju z ustanoviteljem spremeni ali razširi svojo dejavnost.« Prvi odstavek 1. člena odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja (Uradni vestnik Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 12 5. člen Prvi odstavek 6. člena se spremeni tako da glasi: »Šolo upravlja svet zavoda, ki ima 11 članov. Svet šole sestavljajo: trije predstavniki ustanovitelja, od katerih dva imenuje občinski svet enega pa župan, pet predstavnikov delavcev, od tega dva iz centralne šole Velika Nedelja, eden iz podružnice Podgorci, eden iz enote Vzgojno varstvene enote Velika Nedelja in eden enote Vzgojno varstvene enote Podgorci, in trije predstavniki staršev, od tega eden iz šolskega okoliša centralne šole Velika Nedelja, eden iz šolskega okoliša podružnice Podgorci in eden od staršev otrok iz Vzgojno varstvene enote.« 6. člen V 7. členu se doda: • na koncu druge alineje besedi »in vrtca,« • v šesti alineji za besedo »učenca« vrine besedna zveza »in otrok v vrtcu« • na koncu devete alineje dodata besedi »in vrtcu.« 7. člen Prvi in drugi stavek osmega člena odloka se spremenita tako, da glasita: »Ravnatelj šole je pedagoški vodja šole in poslovodni organ zavoda. Ravnatelj šole opravlja naslednje naloge:« 8. člen Za osmim členom odloka se doda nov člen, ki glasi: »8.a člen Vzgojno varstveno enoto vodi ravnatelj vrtca. Ravnatelj vrtca opravlja naslednje naloge: • organizira in vodi delo vrtca, • predlaga direktorju program razvoja vrtca • pripravlja predlog letnega delovnega načrta in je odgovoren za njegovo izvedbo, • vodi delo vzgojiteljskega zbora, • prisostvuje pri vzgojno-izobraževalnem delu vzgojiteljev, spremlja njihovo delo in jim svetuje, • predlaga programe strokovnega izobraževanja in izpopolnjevanja delavcev vrtca, • spremlja delo svetovalne službe, • predlaga nadstandardne programe vrtca, • skrbi za sodelovanje vrtca s starši, • obvešča starše o delu vrtca.« 26.1.2012 9. člen V devetem členu odloka se doda nov drugi odstavek, ki glasi: »Za ravnatelja vrtca je lahko imenovan kandidat, kdor izpolnjuje pogoje, ki jih določa zakon.« Sedanji drugi odstavek postane tretji odstavek. 10. člen V 9.a členu se v prva alineja spremeni tako, da glasi: • »mnenje učiteljskega oziroma vzgojiteljskega zbora,« Besedna zveza »lokalne skupnosti« v drugi alineji istega člena se nadomesti z besedo »ustanovitelja«, besedna zveza »lokalna skupnost« v drugem in tretjem odstavku člena pa se nadomesti z besedo »ustanovitelj«. 11. člen V desetem členu se dodata tretji in četrti odstavek, ki glasita: »Podružnico Vzgojno-varstvene enote Podgorci vodi vodja podružnice. Imenuje in razrešuje ga ravnatelj vrtca izmed delavcev podružnice. Vodja podružnice opravlja naloge za katere ga pooblasti ravnatelj vrtca.« 12. člen V enajstem členu se doda novi drugi odstavek, ki glasi: »Strokovna organa v vrtcu sta vzgojiteljski zbor in strokovni aktiv vzgojiteljev.« 13. člen Prvi odstavek dvanajstega člena se spremeni tako, da glasi: »Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v centralni šoli, podružnični šoli, vrtcu in podružnici vrtca oblikujejo sveti staršev.« 14. člen Za dvanajstim členom se dodata dva nova člena, ki glasita: 12.a člen Zavod organizira v skladu z normativi in standardi svetovalno službo. Svetovalna služba: • svetuje otrokom, učencem in staršem, • sodeluje z vzgojitelji, učitelji in vodstvom zavoda pri načrtovanju, spremljanju in evalvaciji razvoja zavoda ter opravljanju vzgojno-izobraževalnega dela, • opravlja poklicno svetovanje. Pri opravljanju poklicnega svetovanja se povezuje z Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 13 Republiškim zavodom za zaposlovanje.« 12.b člen Zavod ima knjižnico. Knjižnica zbira knjižnično gradivo, ga strokovno obdeluje, hrani, predstavlja in izposoja ter opravlja informacijskodokumentacijsko delo kot sestavino vzgojno izobraževalnega dela v zavodu. Zavod ustanovi učbeniški sklad v skladu z zakonom. PREHODNE DOLOČBE 15. člen Zavod je dolžan s 01.07.2012 prevzeti delavce, ki so na dan uveljavitve tega odloka zaposleni v Vzgojno izobraževalni enoti Velika Nedelja z dislociranim oddelkom Podgorci v okviru Vzgojno varstvenega zavoda Ormož. Z uveljavitvijo tega odloka preneha mandat predstavnikov delavcev in staršev v svetu zavoda. Zavod je dolžan izvesti nove volitve predstavnikov delavcev in staršev v svet zavoda najpozneje do 30.08.2012. Zavod je dolžan uskladiti svoje akte z določbami tega odloka do 30.09.2012. 16. člen Zavod s 01.07.2012 sprejme v upravljanje sredstva, opremo in zgradbe, ki na dan uveljavitve tega odloka pripadajo Organizacijski enoti Velika Nedelja z dislociranim oddelkom Podgorci Vzgojno varstvenega zavoda Ormož. 17. člen Do imenovanja ravnatelja vrtca opravlja funkcijo ravnatelja vrtca vodja Organizacijske enote Velika Nedelja Vzgojno varstvenega zavoda Ormož. 18. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož, uporablja pa se od 01.07.2012. III. OBRAZLOŽITEV: K 1.členu: S tem členom se razširja dejavnost zavoda. Osnovnošolskemu izobraževanju se dodaja še predšolska vzgoja v skladu s 7. členom Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja ( ZOFVI-UPB59). K 2.členu: S tem členom se dopolnjuje odlok v skladu s 70. členom prej navenega zakona z določbo o pečatu zavoda oziroma organizacijske enote. 26.1.2012 K 3.členu: S tem členom se določa organizacijska shema zavoda v skladu 42. in 45.členom zakona. K 4.členu: Člen na novo opredeljuje naloge oziroma področja dejavnosti zavoda. K 5.členu: Člen določa sestavo sveta zavoda v skladu s 46. členom veljavnega Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. K 6.členu: S tem členom se razširjajo pristojnost sveta zavoda zaradi vključitve vrtca v dejavnost zavoda. K 7.členu: Z navedeno dopolnitvijo se opredeljuje poslovodni organ zavoda v skladu z 51. členom ZOFVIUPB59. K 8.členu: S tem členom se določa vloga in naloge pedagoškega vodja-ravnatelja vrtca v skladu s 51. členom ZOFVI-UPB59. K 9.členu: S to dopolnitvijo se določajo pogoji za pedagoškega vodja vrtca. K 10.členu: S navedeno dopolnitvijo odloka se nadomešča neprimerna besedna zveza "lokalna skupnost " z vsebinsko ustreznejšo besedo "ustanovitelj" določa udeleženec v postopku za imenovanje ravnatelja vrtca. K 11.členu: S tem členom se opredeljuje vodja podružnice vrtca v Podgorcih in njegovo imenovanje ter razrešitev. K 12.členu: Člen opredeljuje strokovne organe vrtca. K 13.členu: Člen opredeljuje način uresničevanja interesa staršev preko svetov staršev na podlagi 46. člena veljavnega zakona ZOFVI-NPB7 ( z dne 24.8. 2009 ). K 14.členu: S predlaganim členom se ustanoviteljski akt v skladu 67. in 68. členom veljavnega področnega zakona dopolnjuje oziroma opredeljuje vloga šolske knjižnice in svetovalne službe. K 15.členu: S tem členom je zavarovano delovno razmerje zaposlenih oziroma predpisan obvezen prevzem zaposlenih in predpisani roki za izvolitev predstavnikov staršev v svet zavoda ter rok za uskladitev aktov zavoda s tem odlokom. K 16.členu: V členu so opredeljena sredstva za delo vrtca. K 17:členu: S tem členom se opredeljuje pedagoško vodenje vrtca do imenovanja ravnatelja vrtca. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 III: Členi odloka, ki se spreminjajo: Odlok o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja (Uradno prečiščeno besedilo -UP8 1) Uradni vestnik Občine Ormož 17/08 1. člen S tem odlokom Občina Ormož (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelj) ustanavlja javni zavod na področju osnovnega šolstva z naslednjim šolskim okolišem: Centralna šola Velika Nedelja: Bresnica, Cvetkovci, Drakšl, Hajndl Lunovec, Mihovci, Osluševci, Podgorci, Preclava, Ritmerk, Senešci, Sodinci, Strmec, Strjanci, Šardinje, Velika Nedelja, Vičanci, Trgovišče. Podružnica Podgorci: Bresnica, Cvetkovci, Osluševci, Podgorci, Preclava Ritmerk, Strjanci, Sodinci. 2. člen Javni zavod je pravna oseba. I.. IME IN SEDEŽ 3. člen Ime javnega zavoda je Osnovna šola Velika Nedelja. Sedež zavoda je v Veliki Nedelji 13. II. DEJAVNOST ŠOLE 4. člen Dejavnost javne osnovne šole (nadaljnjem besedilu: šola) je: – Osnovnošolsko izobraževanje s šifro dejavnosti 85.200, – Druga oskrba z jedmi s šifro dejavnosti 56.290, – Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin s šifro dejavnosti 68.200, – Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje s šifro dejavnosti 85.590. Šola lahko v soglasju z ustanoviteljem dejavnost spremeni ali razširi. 7. člen Svet šole ima naslednje pristojnosti: – imenuje in razrešuje ravnatelja šole; – sprejema program razvoja šole; – sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi; – odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov; obravnava poročilo o izobraževalni problematiki; – odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca kot drugo stopenjski organ; – odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja; 14 26.1.2012 – obravnava zadeve, ki mu jih predloži učiteljski zbor, šolska inšpekcija reprezentativni sindikat zaposlenih, svet staršev in skupnost učencev; – odloča o pritožbah staršev v zvezi z vzgojnim in izobraževalnim delom v šoli; opravlja druge naloge določene z zakonom in aktom o ustanovitvi. Svet šole se sestaja na rednih in izrednih sejah. Predsednik sveta šole pošlje vabilo skupaj z gradivom članom sveta najmanj sedem dni pred sejo sveta. En izvod gradiva se dostavi tudi Oddelku za družbene dejavnosti občine Ormož. 2. RAVNATELJ 8. člen Pedagoški vodja in poslovodni organ šole je ravnatelj. Ravnatelj opravlja naslednje naloge: – organizira, načrtuje in vodi delo šole; pripravlja program razvoja šole; – pripravlja predlog letnega delovnega načrta in je odgovoren za njegovo izvedbo; odgovoren je za uresničevanje pravic otrok ter pravic in dolžnosti učencev; – vodi delo učiteljskega zbora; – oblikuje predlog nadstandardnih programov; – spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev; organizira mentorstvo za pripravnike; – prisostvuje pri vzgojno izobraževalnem delu učiteljev, spremlja njihovo delo in jim svetuje; – predlaga napredovanje strokovnih delavcev v nazive; odloča o napredovanju delavcev v plačilne razrede; spremlja delo svetovalne službe; – skrbi za sodelovanje šole s starši (roditeljski sestanki, govorilne ure in druge oblike sodelovanje); – obvešča starše o delu šole in spremembah pravic in obveznosti učencev; spodbuja in spremlja delo skupnosti učencev; – odloča o vzgojnih ukrepih; – zastopa in predstavlja šolo in je odgovoren za zakonitost dela; določa sistemizacijo delovnih mest; – odloča o sklepanju delovnih razmerij in o disciplinski odgovornosti delavcev; skrbi za sodelovanje šole s šolsko zdravstveno službo in – opravlja druge naloge v skladu z zakonu in drugimi predpisi. 9. člen Za ravnatelja šole je lahko imenovan kandidat, kdor izpolnjuje pogoje, ki jih določa zakon. Mandat ravnatelja traja pet let. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 15 10. člen Podružnično šolo Podgorci vodi vodja podružnice. Imenuje in razrešuje ga ravnatelj izmed delavcev podružnice. Vodja podružnice opravlja naloge pedagoškega vodja in druge naloge, za katere ga pismeno pooblasti ravnatelj. 11. člen V šoli se oblikujejo naslednji strokovni organi: učiteljski zbor, oddelčni učiteljski zbor, razrednih in strokovni aktivi. 12. člen Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v centralni šoli in podružnični šoli oblikujejo sveti staršev. Svet staršev je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Prvi sklic sveta opravi ravnatelj. Svet staršev: – predlaga nadstandardne programe; – daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah; – daje mnenje o predlogu programa razvoja šole in o letnem delovnem načrtu; – daje mnenje o kandidatih, ki izpolnjujejo pogoje za ravnatelja; – razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojnoizobraževalni problematiki; – obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojno-izobraževalnim delom; – voli predstavnike v svet šole; – opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Osnovne šole Velika Nedelja (Uradni vestnik Občine Ormož št. 2/10) 2. člen Prvi odstavek 6. člena se spremeni tako, da se glasi: "Šolo upravlja svet šole, ki ima 11 članov. Svet šole sestavljajo: trije predstavniki ustanovitelja, od katerih dva imenuje občinski svet, enega pa župan, pet predstavnikov delavcev, od tega štirje iz centralne šole Velika Nedelja in eden iz podružnice Podgorci in trije predstavniki staršev, od tega dva iz šolskega okoliša centralne šole Velika Nedelja in eden iz šolskega okoliša podružnice Podgorci." Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 26.1.2012 Poročevalec, št. 1 16 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 26.1.2012