PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Localis Uradno glasilo slovenskih ob čin Št. 8 Maribor, petek 24.2.2017 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 85. Sklep o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Cerklje na Gorenjskem - spremembe št. 6 (krajše: SD OPN 06) Na podlagi 46. člena Zakona o prostorskem načrtovanju -ZPNačrt (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 -ZUUJFO) in na podlagi 30. člena Statuta občine Cerklje (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/2016) je župan Občine Cerklje na Gorenjskem dne 21.02.2017 sprejel SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PROSTORSKEGA NAČRTA OBČINE CERKLJE NA GORENJSKEM - SPREMEMBE ŠT. 6 (KRAJŠE: SD OPN 06) 1. člen (uvodne določbe) 1) S tem sklepom se začne postopek sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta Občine Cerklje na Gorenjskem, ki je bil sprejet z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/14, Ur.l. RS, št. 62/2016; v nadaljevanju: OPN). 2. člen (oceno stanja in razloge za pripravo prostorskega načrta) 1) Občina Cerklje na Gorenjskem namerava na parceli št. 431 in 432/17, k.o. Cerklje na Gorenjskem zgraditi nov zdravstveni dom. Obravnavano območje načrtovane investicije leži v enoti urejanja prostora (EUP) CR24/1 in ima opredeljeno namensko rabo SKk - površine podeželskega naselja, ki so namenjene površinam kmetij manjšega obsega s spremljajočimi dejavnostmi, in bivanju. ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIII 2) Na območju EUP CR24/1 podrobni prostorski izvedbeni pogoji OPN določajo tudi, da so zdravstvene dejavnosti dopustne le v obsegu do 50% bruto tlorisnih površin stavbe, kar onemogoča realizacijo načrtovane investicijske namere na obravnavani lokaciji. 3) Ker veljavni OPN načrtovane gradnje ne dopušča, je potrebno spremeniti določila izvedbenega dela OPN. 4) Spremembe in dopolnitve OPN se bodo nanašale na spremembo podrobnejše namenske rabe na območju stavbnih zemljišč oziroma na izvedbena določila besedilnega in grafičnega dela odloka. 3. člen (območje, predmet načrtovanja in vrsta postopka, po katerem se spremembe in dopolnitve izvedejo) 1) Spremembe in dopolnitve OPN se nanašajo izključno na izvedbena določila besedilnega in grafičnega dela odloka za del EUP CR24/1. 2) Vse spremembe se nanašajo na stavbna zemljišča. Sprememba osnovne namenske rabe prostora ni predmet sprememb OPN. 3) Postopek sprememb in dopolnitev OPN se izvaja v skladu s 46. členom Zakona o prostorskem načrtovanju. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) 1) Morebitne potrebne dodatne strokovne analize, podlage ter obrazložitve in utemeljitve bodo pridobljene v skladu z ZPNačrt in smernicami pristojnih nosilcev urejanja prostora. 5. člen (rok za pripravo občinskega prostorskega načrta in njegovih posameznih faz) 1) Okvirni roki za pripravo SD OPN 06 so: ID FAZA Rok 1 Izdelava osnutka SD OPN 06 10 dni po sprejemu sklepa in izdelavi strokovnih podlag in utemeljitev 2 Priprava gradiva za objavo SD OPN 06 na portalu ministrstva 3 dni po potrditvi osnutka SD OPN 06 s strani Občine Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor, Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-localis.info | www.lex-localis.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 150 ID FAZA Rok pristojnega za prostor 3 Pridobitev prvih mnenj in odločbe ministrstva pristojnega za varstvo okolja o izvedbi celovite presoje vplivov na okolje (CPVO) v skladu z zakonsko predpisanimi roki 4 Izdelava dopolnjenega osnutka SD OPN 06 in priprava gradiva za prvo obravnavo na Občinskem svetu 15 dni po uskladitvi s prvimi mnenji nosilcev urejanja prostora 5 Prva obravnava odloka s SD OPN 06 na občinskem svetu na prvi sklicani seji občinskega sveta 6 Priprava gradiva za javno razgrnitev SD OPN 06 5 dni po prvi obravnavi na Občinskem svetu 7 Javna razgrnitev in javna obravnava dopolnjenega osnutka SD OPN 06 30 dni 8 Priprava stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne obravnave 5 dni po zaključku javne razgrnitve 9 Izdelava predloga na podlagi stališč do pripomb ter predlogov javnosti ter priprava gradiva za objavo predloga SD OPN 06 na portalu Ministrstva pristojnega za prostor 10 dni po sprejemu stališč do pripomb 10 Priprava usklajenega predloga SD OPN 06 15 dni po uskladitvi z drugimi mnenji nosilcev urejanja prostora 11 Druga obravnava in sprejem odloka SD OPN 06 na Občinskem svetu na prvi sklicani seji občinskega sveta 2) Terminski plan je informativne narave in se lahko glede na vodenje postopka izdelave prostorskega akta spremeni. 6. člen (državni in lokalni nosilci urejanja prostora, ki predložijo smernice za načrtovanje in mnenja glede načrtovanih prostorskih ureditev) 1) Državni in lokalni nosilci urejanja prostora, ki bodo skladno s predpisi sodelovali pri pripravi sprememb in dopolnitev OPN so: 1. Za področje razvoja poselitve: MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana; 2. Za področje varstva kulturne dediščine: MINISTRSTVO ZA KULTURO, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana; 3. Za področje cestnega prometa: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, Direktorat za kopenski promet, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana; 4. Za področje oskrbe z električno energijo: ELEKTRO GORENJSKA, d.d., Ul. Mirka Vadnova 3a, 4000 Kranj; 5. Za področje oskrbe s pitno vodo ter odvajanja in čiščenja odpadnih voda: KOMUNALA KRANJ, javno podjetje, d.o.o., Ul. Mirka Vadnova 1, 4000 Kranj; 6. Za področje ravnanja z odpadki: SNAGA d.o.o., Povšetova ulica 6, 1000 Ljubljana; 7. Za področje občinskih cest: OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem. 2) V skladu z določili Zakona o prostorskem načrtovanju in Zakona o varstvu okolja, se osnutek prostorskega akta pošlje na Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za celovito presojo vplivov na okolje, ki odloči ali je za načrtovano prostorsko ureditev potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje. 3) Če se v postopku priprave SD OPN 06 ugotovi, da je potrebno pridobiti mnenja organov, ki niso našteti v prejšnjem odstavku, se njihova mnenja pridobijo v postopku. 7. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem) 1) Finančna sredstva za pripravo strokovnih gradiv ter priprave prostorskega akta in postopka nosi Občina Cerklje na Gorenjskem. 8. člen (objava in začetek veljavnosti sklepa) 1) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. 2) Z dnem veljavnosti se sklep objavi tudi na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem. Številka: 350-03/2017-01 Datum: 21. 2. 2017 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, župan OBČINA DORNAVA 86. Letni program kulture Občine Dornava za leto 2017 Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Ur. 1.RS št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 8., 9. in 10. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Ur. l. RS, št. 96/02) in 16. člena Statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/2014) je Občinski svet Občine Dornava na svoji 16. redni seji, dne 16.02.2017, sprejel LETNI PROGRAM KULTURE OBČINE DORNAVA ZA LETO 2017 I. Občina Dornava v skladu z obveznostjo občine, da zagotavlja pogoje in sprejema ukrepe za uresničevanje javnega interesa na področju kulture, zagotavlja pogoje za: • kulturno ustvarjalnost, • dostopnost kulturnih dobrin, • kulturno raznolikost in • ohranjanje slovenske kulturne identitete. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 151 II. Letni program kulture v Občini Dornava za leto 2017 zagotavlja izvajalcem kulturnih programov in kulturnih projektov, da na podlagi objavljenega javnega razpisa ali javnega poziva, pridobijo proračunska sredstva iz proračuna Občine Dornava za leto 2017, iz proračunskih postavk: • 18019 - »DRUŠTVENE DEJAVNOSTI - Kultura«, • 18050 - »DRUŠTVENE DEJAVNOSTI - Ohranjanje naravne in kulturne dediščine«. III. Naloga občine je zlasti zagotavljanje ustreznih pogojev v občini, za uresničevanje javnega interesa na področju kulture in spodbujanje občank in občanov, da brez ovir izrazijo svoje potrebe in interese na tem področju. Naloga občine bo: • omogočanje spodbujanja kulturne dejavnosti občank in občanov na področju ljubiteljske kulture, ter zagotovitev sredstev za njihovo dejavnost, • omogočanje dostopnosti do kulturnih dobrin, ki bodo plod uresničevanja programov nosilcev dejavnosti z območja občine. Za zagotavljanje zgoraj navedenega bo občina z javnim razpisom oz. javnim pozivom za prijave za sofinanciranje kulturnih programov ali projektov, spodbujala dejavnosti na področju kulture. IV. Občina bo podpirala naslednje kulturne programe in kulturne projekte ter v naslednji višini sredstev, potrebnih za njihovo uresničitev: Sofinanciranje Višina sofinanciranja • Javni kulturni programi (pevski zbori, plesne in folklorne skupine, gledališke skupine, lutkovne skupine, likovne skupine, fotografske skupine, literarne skupine, recitatorske skupina, posameznik -samozaposleni na področju kulture) • Javni kulturni projekti, • Javne kulturne prireditve, • Izobraževanje in usposabljanje strokovnih kadrov, 7.000, 00 EUR • ohranjanje naravne in kulturne dediščine 1.500,00 EUR V. Kulturni programi in projekti, ki bodo sofinancirani s strani lokalne skupnosti bodo izbrani po postopku, ki je v skladu s Pravilnikom o sofinanciranju kulturnih programov in projektov v Občini Dornava, predpisan za javni razpis oz. javni poziv. VI. Ta program začne veljati naslednji dan po sprejemu na občinskem svetu in se uporablja za izvedbo javnega razpisa oz. poziva, in razdelitev sredstev za sofinanciranje kulturnih programov in projektov v Občini Dornava za leto 2017. Številka: 007-2/2017 Datum: 16. 2. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan 87. Letni program športa Občine Dornava za leto 2017 Na podlagi 7. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 - ZSDP-1 in 15/03 - ZOPA), v skladu z usmeritvami Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00 in 31/00 - popr.), 6. člena Pravilnika za vrednotenje letnega programa športa v Občini Dornava (Glasilo občine Dornava, 22.12.2006) in 16. člena Statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/2014), je Občinski svet Občine Dornava na svoji 16. redni seji dne, 16.02.2017, sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA OBČINE DORNAVA ZA LETO 2017 1. člen Občina Dornava z letnim programom športa določa športne programe, ki bodo v letu 2017 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsto dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu občine. 2. člen Letni program športa v Občini Dornava za leto 2017 zagotavlja, da bo Občina Dornava v občinskem proračunu za leto 2017 izvajalcem športnih programov namenila 10.000,00 EUR za izvajanje programov športa, ki se financirajo iz javnih sredstev. Namen Višina sredstev Športna vzgoja predšolskih otrok 300,00 EUR Tekoči transferi v javne zavode in druge izvajalce športnih prireditev 1.200,00 EUR Sofinanciranje izvajanja športne dejavnosti (dotacija društvom) 8.500,00 EUR Skupaj 10.000,00 EUR 3. člen Iz proračuna Občine Dornava za proračunsko leto 2017 se zagotovijo sredstva za: • dotacije društvom na področju športa in vlaganja v infrastrukturo, • sofinancira se vsebina programov športa, ki jih nosilci in izvajalci športne dejavnosti prijavijo skladno s pogoji javnega razpisa. 4. člen Merila in kriteriji za ovrednotenje programov športa: • izvajalci športnih programov so na osnovi kazalcev za razširjenost in uspešnost točkovani, rangirani in sofinancirani. Kazalci so določeni v pravilniku in letnem programu športa. 5. člen Programi športa v Občini Dornava 5.1. Športna vzgoja otrok in mladine Skladno s pravilnikom se sofinancira izvajanje športne vzgoje predšolskih otrok kjer so programi «zlati sonček«, »ciciban planinec«, »krpan« in drugi 80 urni programi namenjeni učenju in razvoju gibalnih sposobnosti otrok in mladostnikov. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 152 5.2. Šport v društvih Skladno s pravilnikom se sofinancira: • športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport. Športna vzgoja pomeni v tem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. Tekmovalni dosežek je samo eno od meril uspešnega dela z otroki. Poleg tega je zelo pomembno uravnoteženo doseganje učnih in vzgojnih ciljev, ki jih mora pedagog ali trener zasledovati in uresničevati v tem občutljivem obdobju zorenja mladih športnikov. V programe se lahko vključijo otroci, ki imajo interes, sposobnosti, ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki. Obseg in vsebina programov je prilagojena posebnostim posameznih skupin otrok in športnih zvrsti. • športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski razred. Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih, ki se prostovoljno vključujejo v športne programe. Športna dejavnost v tem obdobju je namenjena predvsem izboljšanju športnih znanj, zagotavljanju primerne psihofizične sposobnosti mladine, odpravljanju in zmanjševanju negativnih posledic sedenja in drugih negativnih vplivov sodobnega življenja, preprečevanju zdravju škodljivih razvad (kajenje, alkoholizem, narkomanija) ter zadovoljevanju človekove potrebe po igri in tekmovalnosti. • športno rekreativna dejavnost starejših. Sofinancira se športna rekreacija odraslih vseh starosti, ki jo izvajajo športna društva. Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela, preprečevati upadanje splošne vitalnosti človeka ter s temi motivi pritegniti čim večje število ljudi v redne oblike dejavnosti. Pri tem gre za aktivno, koristno in prijetno izpolnjevanje dnevnega, tedenskega in letnega prostega časa. Na ravni lokalne skupnosti se sofinancira uporaba športnih rekvizitov, prostorov in strokovnega kadra, če programe obiskuje najmanj 10 športnikov. • kakovostni šport. Sofinanciranje tekmovanj ekip in posameznikov v ligah. V kakovostni šport sodijo priprave in športna tekmovanja ekip in posameznikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in, ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. Društva, ki imajo svoje predstavnike v tekmovanjih (kolektivni športi ali individualni športi) ob prijavi na razpis, rang tekmovanja dokazujejo s potrdili panožne zveze. • vrhunski šport. Vrhunski šport je priprava in tekmovanje športnikov, ki imajo status mednarodnega, svetovnega in perspektivnega razreda. Pomeni udeležbo posameznikov in športnih društev na športnih prireditvah. Na ravni lokalne skupnosti se financira del priprav za nastope na tekmovanjih. 5.3. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. 5.4. Šolanje in usposabljanje delavcev Oblike usposabljanja in strokovnega izobraževanja kadrov, katerim je za potrebe izvajanja določenih športnih programov potrebno dodatno usposabljanje. Razvoja in programov športa ni brez strokovnih kadrov, zato mora program športa podpirati usposabljanje, izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih in drugih delavcev, povezanih s športom. Za sofinanciranje šolanja in izpopolnjevanja strokovnih kadrov lahko kandidirajo le tisti izvajalci, ki uresničujejo programe iz tega pravilnika 5.5. Delovanje športnih društev Športnim društvom se sofinancira njihovo delovanje. Merilo za določitev obsega sofinanciranja delovanja društev je število članov s plačano članarino. Skupno število članov po selekcijah/panogah ne more presegati skupnega števila članov. 6. člen Za delovanje na področju športa v Občini Dornava se lahko ob občinskem prazniku podeli priznanje. 6.1. Predlog za priznanje podajo športna društva in društva, ki so izvajalci športnih programov. 6.2. Med predlaganimi kandidati za priznanje, Odbor za negospodarske dejavnosti izbere prejemnika priznanja. 6.3. Priznanje se podeli na osrednji prireditvi ob občinskem prazniku. 7. člen Na osnovi sprejetega letnega programa športa v Občini Dornava, bo občinska uprava objavila javni razpis za sofinanciranje programov športa v Občini Dornava za leto 2017. 8. člen Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: • da so vsaj eno leto registrirani v skladu z veljavno zakonodajo oziroma, da imajo organizacije v svoji dejavnosti registrirano športno dejavnost in s svojim dosedanjim delom izkazujejo pričakovano kakovost, • da imajo sedež v občini Dornava, • da imajo društva urejeno evidenco o članstvu in dokumentacijo, v kolikor so organizirani v skladu z zakonom o društvih, • da imajo za določene športne programe zagotovljeno organizirano vadbo, v katero je vključenih odgovarjajoče število športnikov, • da imajo zagotovljene materialne, kadrovske, organizacijske in prostorske pogoje za realizacijo načrtovanih športnih aktivnosti, • da vsako leto redno do 15. marca dostavijo občinski upravi poročila o članstvu, realizaciji programov in doseženih rezultatih, planu aktivnosti za prihodnje leto • da ne kandidirajo za sredstva iz programov kulture, kmetijstva in drugih društev. Številka: 007-1/2017 Datum: 16. 2. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 153 88. Sklep o soglasju k ceni pomoči na domu Na podlagi Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno prečiščeno besedilo, 23/07 - popr., 41/07 - popr., 61/10 - ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16 in 52/16 ZPPreb-1), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12) ter 16. člena Statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/2014), je Občinski svet Občine Dornava na 16. redni seji, dne 16.02.2017 sprejel naslednji SKLEP O SOGLASJU K CENI POMOČI NA DOMU 1. Občinski svet Občine Dornava daje soglasje k ceni storitve pomoči na domu - Oskrba in pomoč, Olga Lupša s.p. in sicer: • cena storitve na efektivno uro znaša 14,66 EUR, od tega znašajo stroški za neposredno socialno oskrbo 12,34 EUR, stroški vodenja pa 2,32 EUR, • subvencija iz sredstev proračuna Občine Dornava znaša s stroški vodenja 8,02 EUR, • cena za neposrednega uporabnika znaša 6,64 EUR. 2. Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati Sklep o potrditvi cene storitve pomoči na domu (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 16/2016). 3. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 122-3/2017 Datum: 16. 2. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan 89. Sklep o pridobitvi statusa grajenega javnega dobra Na podlagi 16. člena Statuta Občine Dornava (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/14) in v skladu z Zakonom o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04-UPB, 111/05-0dl. US, 93/05-ZVMS, 120/06-0dl. US, 126/07, 108/09, 61/10-ZRud-1, 76/10-ZRud-1A, 20/11-Odl. US, 57/12, 101/13-ZDavNepr, 110/13 in 19/15) je Občinski svet Občine Dornava na svoji 16. redni seji, dne 16.02.2017, na predlog župana, sprejel naslednji SKLEP O PRIDOBITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA I. Status grajenega javnega dobra lokalnega pomena pridobi nepremičnina parc. št. 165/2, k.o. (382) Slomi. II. Pri nepremičnini iz I. točke tega sklepa, ki je v lasti Občine Dornava do celote - 1/1, se zaznamuje grajeno javno dobro lokalnega pomena. III. Po uveljavitvi tega sklepa izda Občinska uprava Občine Dornava po uradni dolžnosti ugotovitveno odločbo o pridobitvi statusa grajenega javnega dobra v lasti Občine Dornava, ki se pošlje Okrajnemu sodišču na Ptuju. no IV. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 478-21/2016 Datum: 16. 2. 2017 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan OBČINA KOBILJE 90. Pravilnik o spremembi Pravilnika o sofinanciranju dejavnosti neprofitnih organizacij, društev, združenj, humanitarnih organizacij, ljubiteljskih kulturnih dejavnosti in drugih institucij Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 72/93 in naslednji), Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Ur. list RS, št. 96/02 in naslednji), ob smiselni uporabi Zakona o društvih (Ur. list RS, št. 61/06 in naslednji), Zakona o javnem skladu Republike Slovenije za kulturne dejavnosti (Uradni list RS, št. 29/10), in na podlagi Statuta Občine Kobilje, (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016) je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 17. redni seji dne 30.01.2017 sprejel. PRAVILNIK O SPREMEMBI PRAVILNIKA O SOFINANCIRANJU DEJAVNOSTI NEPROFITNIH ORGANIZACIJ, DRUŠTEV, ZDRUŽENJ, HUMANITARNIH ORGANIZACIJ, LJUBITELJSKIH KULTURNIH DEJAVNOSTI IN DRUGIH INSTITUCIJ 1. člen V 11. členu Pravilnika o sofinanciranju dejavnosti neprofitnih organizacij, društev, združenj, humanitarnih organizacij, ljubiteljskih kulturnih dejavnosti in drugih institucij (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 15/2013) se 6. točka pri STEBER II Financiranje redne dejavnosti in dogodkov spremeni, tako, da glasi: »Objekti na območju občine Kobilje, ki se pretežno uporabljajo v javnem interesu so gasilski dom, športni park in lovski dom, za vzdrževanje in obratovalne stroške teh objektov se dodeli 150 točk.« 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 166 Datum: 30.1. 2017 Občina Kobilje Robert Ščap, župan OBČINA LJUTOMER 91. Odlok o spremembi meje naselja Ljutomer in spremembi poteka ulice Mestni breg Na podlagi 7. in 17. člena Zakona o določanju območij ter o imenovanju in označevanju naselij, ulic in stavb (Uradni list RS, št. 25/2008, v nadaljevanju ZDOIONUS) in 18. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 154 člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 11/2009, 7/2011, 2/2013 in 1/2016) je Občinski svet Občine Ljutomer na 13. seji dne 16. 2. 2017 sprejel ODLOK O SPREMEMBI MEJE NASELJA LJUTOMER IN SPREMEMBI POTEKA ULICE MESTNI BREG 1. člen S tem odlokom se spremeni meja med naseljema Ljutomer in Spodnji Kamenščak, spremeni se tudi potek ulice Mestni breg v Ljutomeru. 2. člen Meja med naseljema Ljutomer in Spodnji Kamenščak se spremeni tako, da se območje v obsegu parcelnih številk 691/6, 691/7, 691/8, 691/9, 691/10, 691/11, 691/12, 691/13, 691/14, 691/15, 691/17, 691/18, 691/19, 691/20, 691/21, 691/22, 691/23, 694, vse katastrska občina Kamenščak, priključi k naselju Ljutomer, ter da obstoječa stanovanjska hiša z naslovom Spodnji Kamenščak 1H in predvidene nove stanovanjske stavbe dobijo naslov Mestni breg, Ljutomer. Meji katastrskih občin Kamenščak in Ljutomer se ne spremenita. 3. člen Grafični prikaz nove meje je razviden iz elaborata »Sprememba meje med naseljema Ljutomer in Spodnji Kamenščak«, ki ga je izdelala Geodetska uprava RS in je sestavni del tega odloka. 4. člen Stroški zamenjave osebnih dokumentov, hišnih tablic s hišno številko in drugih morebitnih stroškov, ki bodo nastali kot posledica tega odloka, bremenijo lastnika stavbe znotraj spremenjenega območja naselja. 5. člen Geodetska uprava v registru prostorskih enot evidentira spremembe podatkov o območju naselij in preštevilči stavbo iz 2. člena tega odloka. 6. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 353-2/2016-4201 Datum: 16. 2. 2017 Občina Ljutomer Olga Karba, županja 92. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o enkratni denarni pomoči Občine Ljutomer ob rojstvu otroka Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US) in 8. ter 18. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/09, 7/11, 2/13 in 1/16) je Občinski svet Občine Ljutomer na 13. redni seji, dne 16. 2. 2017, sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA O ENKRATNI DENARNI POMOČI OBČINE LJUTOMER OB ROJSTVU OTROKA 1. člen V Pravilniku o enkratni denarni pomoči Občine Ljutomer ob rojstvu otroka (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 6/08) se v 5. členu znesek »100 €« nadomesti z zneskom »150 €« 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in se uporablja za vse novorojence, ki so rojeni od vključno 1. 1. 2017 dalje. Številka: 122/2017-10 Datum: 16. 2. 2017 Občina Ljutomer Olga Karba, županja 93. Sklep št. 198 o ukinitvi javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi -UPB2 (Ur.l. RS št. 94/07, 76/08, 79/09, 51/2010, 40/12 -ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), 23. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZdavNepr, 110/13, 22/14 -odl. US in 19/15) ter 8. in 18. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer št. 11/09, 7/2011, 2/2013 in 1/2016), je Občinski svet Občine Ljutomer na 13. redni seji, 16. 2. 2017 sprejel naslednji SKLEP št. 198 O UKINITVI JAVNEGA DOBRA 1. S tem sklepom se ukine status zemljišča v javnem dobru, ki je označeno s parc. št. 355/0 katastrska občina 272 Stročja vas (ID 4830727). 2. Nepremičnina iz prejšnje točke tega sklepa preneha imeti status dobrine v javnem dobru in postane last Občine Ljutomer ter se v zemljiški knjigi vknjiži lastninska pravica v korist Občine Ljutomer, Vrazova ulica 1, 9240 Ljutomer, matična številka 5874092000, do celote. 3. Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 478-144/2016-4102-198 Datum: 16. 2. 2017 Občina Ljutomer Olga Karba, županja 94. Sklep o začetku postopka priprave sprememb in dopolnitev Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje Puchove poslovne cone v Ljutomeru Na podlagi 61.a člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 - ZVO-1B, 108/09, 80/10 - ZUPUDPP, 43/11 - ZKZ-C, 57/12, 57/12 - ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 - odl. US in 14/15 - ZUUJFO) in 33. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 11/2009, 7/2011, 2/2013 in 1/2016) sprejemam Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 155 SKLEP O ZAČETKU POSTOPKA PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA OBMOČJE PUCHOVE POSLOVNE CONE V LJUTOMERU 1. člen (splošno) S tem sklepom se začne postopek priprave sprememb in dopolnitev Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje Puchove poslovne cone v Ljutomeru (v nadaljnjem besedilu: SD OPPN Puchova cona) po skrajšanem postopku na način, kot ga določa Zakon o prostorskem načrtovanju. 2. člen (ocena stanja in razlogi za pripravo SD OPPN Puchova cona) Občinski podroben prostorski načrt za območje Puchove cone je pričel veljati junija 2011, s popravkom v februarju 2014. Ob uporabi OPPN za območje Puchove poslovne cone v Ljutomeru so bile v praksi ugotovljene določene nejasnosti ter neskladja v okviru podrobnejših prostorskih izvedbenih pogojev, ki veljajo v enoti urejanja prostora. Zaradi neskladij in nejasnosti je onemogočena realizacija nekaterih projektov s področja gospodarstva, kar negativno vpliva na razvoj dejavnosti in na razvoj občine. Zaradi zagotovitve pogojev za izvedbo projektov ter z namenom odprave nejasnosti in neskladij med določbami posameznih prostorskih izvedbenih pogojev so potrebni popravki v tekstualnem in grafičnem delu OPPN za območje Puchove poslovne cone v Ljutomeru. Podrobnejša namenska raba zemljišč se ne spreminja. 3. člen (območje SD OPPN Puchova cona in vrsta postopka) SD OPPN Puchova cona se izdelajo za območje, ki je kot ureditveno območje navedeno v 2. členu Odloka o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje Puchove poslovne cone v Ljutomer, in sicer zajema naslednje parcele: 855/1 del, 856/1 del, 865 del, 903/2, 903/3, 904/3, 905/1, 905/2, 905/3, 906, 907/1, 907/2, 957/2, 957/3, 958/1 del, 958/3, 959/2, 959/3, 960, 961/3, 961/4, 963/1, 963/2, 964/1, 964/2, 966/1, 966/2, 966/3, 966/4, 967/2, 972/1, 972/2, 973, 974, 975, 976, 977/1, 977/2, 978, 979/1 del, 979/2, 980/2, 986/2, 987, 988/1, 989/1, 989/3, 991/2, 1338/1, 1338/5, 1339, 1342, 1354/2, 1340/2, 1388/1 del, 1528/12 del, 1528/13 del, 1529/1 del, 1529/7, 1530/1 del, 1530/7, 1530/8 del, 2790/1 del, 2847/4 del, 2895 del, 2896 del, 2897 del, 2898 del, 2899 del, 2900 del, 2901 del, 2902 del, 2903 del, 2904 del, 2905 del, 2906 del, 2907 del, 2908 del, 2915 del, 2920 del, 2921/1 del in 2921/2 del vse v k.o. Ljutomer. Postopek sprememb in dopolnitev SD OPPN Puchova cona se izvede po skrajšanem postopku, ki ga določa 61.a člen Zakona o prostorskem načrtovanju. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve se pridobivajo v skladu z določili Zakona o prostorskem načrtovanju in spremljajočimi predpisi. Podlaga za izdelavo strokovnih rešitev so naslednji akti in dokumenti: • že izdelane strokovne podlage k Občinskemu prostorskemu načrtu Občine Ljutomer in Občinskemu podrobnemu prostorskemu načrtu za območje Puchove posloven cone v Ljutomeru, • geodetski posnetek območja. Izdelane bodo strokovne preveritve za vse spremembe in dopolnitve, pri čemer bodo le-te obrazložene in utemeljene. Na podlagi strokovnih preveritev bodo pobude, v kolikor ustrezajo vsem predpisanim kriterijem, vključene v SD OPPN Puchova cona. 5. člen (roki in posamezne faze za pripravo SD OPPN Puchova cona) Postopek priprave SD OPPN Puchova cona bo potekal skladno z določbami in roki, ki jih predpisuje Zakon o prostorskem načrtovanju. V primeru zahteve za izdelavo sprememb in dopolnitev CPVO se aktivnosti s tega področja smiselno vključijo v faze izdelave sprememb in dopolnitev SD OPPN Puchova cona ter se izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja in Zakona o prostorskem načrtovanju, posledično pa se spremenijo tudi roki izdelave in sprejema sprememb in dopolnitev SD OPPN Puchova cona. Okvirni roki za pripravo posameznih faz postopka: izdelava osnutka 30 dni po objavi sklepa o začetku postopka priprave pridobitev smernic nosilcev urejanja prostora in odločbe o CPVO 15 dni po pripravi osnutka izdelava dopolnjenega osnutka za javno razgrnitev in javno obravnavo 60 dni po pridobitvi smernic priprava stališč do pripomb danih na javni razgrnitvi in javni obravnavi 14 dni po koncu javne razgrnitve izdelava predloga 30 dni po koncu javne razgrnitve pridobitev mnenj nosilcev urejanja prostora 15 dni po izdelavi predloga izdelava usklajenega predloga 14 dni po pridobitvi vseh mnenj nosilcev urejanja prostora 6. člen (nosilci urejanja prostora) Pripravljavec SD OPPN Puchova cona je Občina Ljutomer. Nosilci urejanja prostora, ki pripravijo smernice in mnenja za SD OPPN Puchova cona, pomembna s področja njihove pristojnosti, so: 1. Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija Republike Slovenije za vode, Sektor območja Mure, Slovenska ulica 2, 9000 Murska Sobota, 2. Ministrstvo za obrambo, Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, 3. Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo (področje energetike), Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, 4. Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor, 5. Elektro Maribor, podjetje za distribucijo električne energije, d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, 6. Telekom Slovenije, d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja Maribor -Murska Sobota, Bakovska ulica 27, 9000 Murska Sobota, 7. Komunalno-stanovanjsko podjetje Ljutomer d.o.o., Ulica Rade Pušenjaka 9, 9240 Ljutomer, 8. Javno podjetje Prlekija d.o.o., Babinska cesta 2a, 9240 Ljutomer, 9. Teleing d.o.o., Razkrižje 23, 9246 Razkrižje, 10. Občina Ljutomer, Vrazova ulica 1, 9240 Ljutomer, Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 156 11. Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana. V kolikor se v postopku priprave SD OPPN Puchova cona ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih organov, ki zgoraj niso navedeni, se le-ti pridobijo v istem postopku. 7. člen (finančna sredstva) Finančna sredstva za pripravo SD OPPN Puchova cona se zagotavljajo v proračunu Občine Ljutomer. 8. člen (končne določbe) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani občine http://www.obcinaljutomer.si/ ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3505-1/2017-2-4115 Datum: 15. 2. 2017 Občina Ljutomer Olga Karba, županja 95. Sklep o preklicu Sklepa o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za stanovanjsko naselje Vila za del območja EUP LJ 32 Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list, št. 33/2007, 70/2008 - ZVO -1B, 108/2009, 80/2010 - ZUPUDPP, 43/2011-ZKZ-C, 57/2012, 57/2012-ZUPUDPP-A in 109/2012) in 33. člena Statuta Občine Ljutomer (Uradno glasilo Občine Ljutomer, št. 11/2009, 7/2011) v zvezi z umikom pobude o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za stanovanjsko naselje Vila za del območja EUP LJ 32 sprejme podžupan Občine Ljutomer SKLEP O PREKLICU SKLEPA O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA STANOVANJSKO NASELJE VILA ZA DEL OBMOČJA EUP LJ 32 1. Preklic se nanaša na Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za stanovanjsko naselje Vila za del območja EUP LJ 32. 2. S sklepom se ustavijo vsi postopki in aktivnosti priprave podrobnega prostorskega načrta, navedenega v prvi točki. Dosedanje stroške postopka nosi naročnik in investitor, ki je bil pobudnik začetka priprave. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in v svetovnem spletu. Številka: 3505/2017-4115-137 Datum: 21. 2. 2017 Občina Ljutomer Po pooblastilu županje: Janko Špindler, podžupan OBČINA NAKLO 96. Pravilnik o spremembah Pravilnika o sprejemu otrok v vrtec Na podlagi 20. člena Zakona o vrtcih (Ur. l. RS, št. 100/05-UPB2, 25/08,98/09-ZIUZGK, 36/10, 62/10-ZUPJS, 94/10-ZIU, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO) in 21. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Osnovna šola Naklo (Ur. l. RS, št. 55/08, 107/09, 57/10 in 64/14) je Občinski svet občine Naklo na svoji 16. redni seji dne 15.2.2017 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH PRAVILNIKA O SPREJEMU OTROK V VRTEC 1. člen V Pravilniku o sprejemu otrok v vrtec ( Ur. l. RS, št. 17/11, 3/12, 18/14 in 28/15) se v 9. členu na koncu doda odstavek, ki se glasi: »Komisija odloča na podlagi podatkov oz. dejstev, ki so obstajala na dan, ki je določen kot zadnji dan za oddajo vlog za vpis novincev za naslednje šolsko leto. Vse naknadne spremembe, ki nastanejo po končanem vpisu, komisija ne upošteva.« 2. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-0002/2017 Datum: 16. 2. 2017 Občina Naklo Marko Mravlja, župan OBČINA NAZARJE 97. Letni program športa v Občini Nazarje za leto 2017 Na podlagi 7. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 - ZSDP-1 in 15/03 - ZOPA), Resolucije o Nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014 - 2023 (Uradni list RS, št. 26/14), 6. člena Pravilnika o postopku in merilih za sofinanciranje LPŠ v Občini Nazarje (Ur. gl. slovenskih občin št. 10/2016) in 16. člena Statuta Občine Nazarje (Ur. gl. ZSO, št. 2/2011-UPB1 in 11/2012) je Občinski svet Občine Nazarje na svoji 19. seji, dne,23.2.2017 sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI NAZARJE ZA LETO 2017 1. člen (vsebina) Glede na kadrovske in prostorske razmere v športu ter skladno z razvojnimi načrti in razpoložljivimi sredstvi proračuna se s Pravilnikom o postopkih in merilih za sofinanciranje LPŠ v občini Nazarje (v nadaljevanju: Pravilnik) in tem letnim programom športa (v nadaljevanju: LPŠ) v občini Nazarje (v nadaljevanju: občina) za leto 2017 določi: • obseg in vrsto področij športa, ki se v letu 2017 sofinancirajo iz občinskega proračuna, • višino sredstev občinskega proračuna in način sofinanciranja področij športa. Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 157 2. člen (izvajalci LPŠ) V proračunu občine se v letu 2017 zagotovijo sredstva za področja športa, ki jih izvajajo izvajalci LPŠ iz 3. člena Pravilnika in hkrati izpolnjujejo pogoje, ki so opredeljeni v 4. členu Pravilnika. 3. člen (področja športa) V letu 2017 se iz sredstev občinskega proračuna občine sofinancirajo naslednja področja športa: 1. Športni programI: 1.1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine (ŠVOM prostočasno) 1.2. Športna vzgoja otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport (ŠVOM usmerjeni) 1.3. Kakovostni šport (KŠ) 1.4. Športna rekreacija (RE) 1.5. Šport starejših (ŠSta). 2. Športni objekti in površine za šport v naravi: 2.1. Obratovalni stroški športnih objektov, v/na katerih se izvajajo programi LPŠ, 2.2. Investicije in vzdrževanje športnih objektov, v/na katerih se izvajajo programi LPŠ, 2.3. ŠD Nazarje: Upravljanje in tekoče vzdrževanje, 2.4. ŠD Nazarje: Investicijsko vzdrževanje in izboljšave, 2.5. ŠD Nazarje: nakup opreme, posodobitve. 3. Razvojne dejavnosti v športu: 3.1. Usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov 3.2. Informacijsko komunikacijska in strokovna podpora športu (delovanje strokovnih služb). 4. Organiziranost v športu 4.1. Delovanje športnih društev. 5. Športne prireditve 5.1. Športne prireditve lokalnega pomena 5.2. Promocijske športne prireditve (Veter v laseh). 4. člen (obseg področij športa) Področja športa se sofinancirajo: • Športni programi (3. člen; tč. 1.): po določbah Pravilnika in v obsegu določenem v preglednicah, • Športni objekti in površine za šport v naravi (3. člen; tč. 2.): kot je določeno v 6. členu, • Razvojne dejavnosti (3. člen; tč. 3.1.): po določbah Pravilnika, (tč. 3.2.) kot je določeno v 6. členu, • Organiziranost v športu (3. člen; tč. 4): po določbah Pravilnika, • Športne prireditve (3. člen; tč. 5.1.): po določba Pravilnika, (tč. 5.2.) kot je določeno v 6. členu. ŠPORTNI PROGRAMI ŠVOM PROSTOČASNO ŠPORTNA REKREACIJA ŠPORT STAREJŠIH CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI PR EDŠOLSKI ŠOLOOBVEZNI MLADINA ODRASL I STAREJŠ I (netekmovalni programi) (do 6 let) (do 15 let) (do 19 let) (do 65 let) (nad 65 let) velikost skupine/št. udeležencev 10 15 15 15 10 število ur vadbe/tedensko 1 2 2 2 1 število tednov 30 30 30 30 30 k.f.: športni objekt (največ) 0,500 0,500 0,500 0,500 0,500 TOČKE ŠPORTNI OBJEKT (največ): 15 30 30 30 15 k.f.: strokovni kader (največ) 1,000 1,000 1,000 0,000 1,000 TOČKE STROKOVNI KADER (največ): 30 60 60 0 30 ŠPORTNI PROGRAMI ŠVOM USMERJENI KAKOVOSTNI ŠPORT CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI (pripravljalni in tekmovalni) pripravljalni (6 - 7 let) pripravljalni (8 - 9 let) pripravljalni (10 - 11 let) tekmovalni (12 - 13 let) tekmovalni (14 - 15 let) tekmovalni (16 - 17 let) tekmovalni (18 - 19 let) ČLANI / ČLANICE število udeležencev: KOŠARKA, ROKOMET 10 10 10 12 12 12 12 12 ure vadbe/teden 2 3 4 4 4 4 4 4 število tednov 30 30 30 40 40 40 40 40 k.f.: strokovni kader (največ) 1,000 1,000 1,000 1,000 1,000 1,000 1,000 0,000 TOČKE STROKOVNI KADER (največ): 60 90 120 160 160 160 160 0 5. člen (posebna določila) V letu 2017 se z LPŠ upoštevajo naslednja posebna določila: Športni programI: • v vsakem od razpisanih športnih programov navedenih v 3. členu (tč. 1.) se vsakemu izvajalcu praviloma prizna ena (1) vadbena skupina. • v programih ŠVOM usmerjeni in KŠ se upoštevajo samo skupine in posamezniki, ki nastopajo na uradnih tekmovanjih v organizaciji in/ali pod okriljem pristojne NPŠZ. • do brezplačne uporabe ŠD Nazarje so v letu 2017 upravičeni športni programi ŠVOM usmerjeni in KŠ. Brezplačna uporaba ŠD Nazarje se upošteva do priznanega letnega obsega vadbe (tabela v 4. členu). • (korekcijski faktor športni objekt = 0,000). • programom ŠVOM prostočasno, športne rekreacije in športa starejših, ki se pretežno izvajajo v naravi in/ali na športnih površinah v naravi, se točke za športni objekt ne priznajo • (korekcijski faktor športni objekt = 0,000). • programi ŠVOM prostočasno, športne rekreacije in športa starejših so upravičeni do uporabe ŠD Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 158 Nazarje po neprofitni ceni, vendar samo v primeru, ko kapacitete ŠD Nazarje dejansko uporabljajo za izvedbo po JR priznanih športnih programov. • (korekcijski faktor športni objekt = 0,500). Razvojne dejavnosti: • pri izpopolnjevanju strokovnega kadra se ovrednotijo samo programi za potrditev trenerskih in/ali vodniških licenc, ki so bili izvedeni v 2016. Vsakemu izvajalcu se prizna največ toliko udeležencev, kolikor bo imel v letu 2017 priznanih športnih programov, kjer se sofinancira strokovni kader. Športne prireditve: • pri športnih prireditvah lokalnega pomena se vsakemu izvajalcu prizna največ: • tri (3) športne in/ali rekreacijske prireditev za športna društva. • ena (1) športna in/ali rekreacijska prireditev za športne klube. Športni objekti: • pri obratovalnih stroških športnih objektov se upoštevajo samo objekti, v/na katerih se pretežno izvajajo športni programi, ki so (bodo) izbrani na JR. Za izračun točk se upoštevajo STROŠKI: • elektrika: električna energija, • komunala: voda, kanalščina, čiščenje odpadne vode in odvoz komunalnih odpadkov, • energenti: ogrevanje zgradbe, • vzdrževanje travnatih površin: gorivo. Kriteriji: prijavitelju se prizna največ 75 % obratovalnih stroškov, ki jih dokaže s predložitvijo fotokopij uradnih računov, ki so bili izstavljeni v letu 2016. • pri sofinanciranju investicijskih vzdrževalnih del v/na športnih objektih se upoštevajo kriteriji: • lastništvo športnega objekta, • delež lastnih sredstev prijavitelja v skupni vrednosti načrtovane investicije, • namen uporabe športnega objekta (netekmovalni ali tekmovalni športni programi), • predvideni čas zaključka investicijsko-vzdrževalnih del (leto 2017 ali pozneje). O prednostnem vrstnem redu investicijsko-vzdrževalnih del, ki bodo sofinancirana iz proračuna, bo svoje mnenje podal Odbor za šport. 6. člen (višina proračunskih sredstev) Sredstva za realizacijo LPŠ so zagotovljena z Odlokom o proračunu Občine za leto 2017 in sicer: ŠPORTNI PROGRAMI p. p. 2017 sredstva v % v % (abs.) ŠVOM prostočasno: zavodi VIZ 1805102 1.100,00 € 3,67% 1,20% ŠVOM prostočasno: društva 1.250,00 € 4,17% 1,36% ŠVOM usmerjeni: društva 11.000,00 € 36,67% 11,97% kakovostni šport: društva 0,00 € 0,00% 0,00% športna rekreacija: društva 700,00 € 2,33% 0,76% šport starejših: društva 250,00 € 0,83% 0,27% obratovalni stroški športnih objektov - razpis 3.000,00 € 10,00% 3,26% investicije in vzdrževane športnih objektov - razpis 5.000,00 € 16,67% 5,44% usposabljanje in izpopolnjevanje v športu 1.100,00 € 3,67% 1,20% delovanje športnih društev 3.300,00 € 11,00% 3,59% športne prireditve lokalnega pomena 3.300,00 € 11,00% 3,59% SOFINANCIRANJE PODROČIJ ŠPORTA (javni razpis 2017): 30.000,00 € 100,00% 32,64% PROMOCIJSKE ŠPORTNE PRIREDITVE, ŠPORTNI OBJEKTI IN POVRŠINE ZA ŠPORT, INFORMACIJSKA PODPORA p. p. 2017 sredstva v % v % (abs.) promocijske športne prireditve - veter v laseh 2017 1805101 1.100,00 € 100,00% 1,20% strokovna in informacijska podpora upravljanju športa 1805105 1.800,00 € 100,00% 1,96% ŠD Nazarje - upravljanje in tekoče vzdrževanje 1805107 28.000,00 € 47,46% 30,47% ŠD Nazarje - investicijsko vzdrževanje in izboljšave 25.000,00 € 42,37% 27,20% ŠD Nazarje - nakup opreme; posodobitve 6.000,00 € 10,17% 6,53% ŠPORTNA INFRASTRUKTURA IN INFORMACIJSKA PODPORA: 61.900,00 € 67,36% SKUPAJ PODROČJE ŠPORTA: 91.900,00 € 100,00% 7. člen (načini zagotavljanja sredstev) Občina bo sredstva za izvedbo področij športa po LPŠ (3. člen) zagotovila na naslednje načine: • sredstva za sofinanciranje: športnih programov (tč. 1.1. - 1.5.), izpopolnjevanja v športu (tč. 3.1.), delovanja športnih društev (tč. 4.1.) in športnih prireditev lokalnega pomena (tč. 5.1.): • na osnovi izvedbe javnega razpisa in pogodb, ki jih župan podpiše z izbranimi izvajalci. • sredstva za športne objekte in površine za šport v naravi (tč. 2.1. - 2.2.): • na osnovi izvedbe javnega razpisa in pogodb, ki jih župan podpiše z izbranimi upravljavci. • sredstva za športne objekte in površine za šport v naravi (tč. 2.3. - 2.5.): • na podlagi potrjenega proračuna občine in/ali podpisane pogodbe z upravljavcem objekta. • sredstva za promocijsko športno prireditev - Veter v laseh (tč. 5.2.): • na podlagi potrjenega proračuna občine in sklepa župana. • sredstva za strokovno in informacijsko podporo upravljanju športa (tč. 3.2): Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 159 • na osnovi veljavne pogodbe z zunanjim strokovnim sodelavcem za področje športa. 8. člen (javni razpis) Na osnovi sprejetega LPŠ v občini za leto 2017 bo občinska uprava v skladu z določili Pravilnika izvedla postopke v zvezi z izvedbo javnega razpisa za sofinanciranje LPŠ v občini za leto 2017. 9. člen (spremljanje izvajanja LPŠ) Občinska uprava spremlja izvajanje LPŠ. Če so posamezni programi izvajalca realizirani vsaj 90 % in izvajalec z argumenti dokaže razloge za nižjo realizacijo, se mu za te programe prizna izplačilo celotne pogodbene vrednosti. Če se med letom ugotovi, da se sredstva iz naslova dejavnosti izvajalcev LPŠ ne bodo v celoti porabila, se v interesu športa pripravi predlog prerazporeditve sredstev, ki ga s sklepom potrdi župan. 10. člen (spremembe LPŠ) Sprememba občinskega proračuna na področju športa istočasno pomeni spremembo LPŠ 2017. 11. člen (vsebinska povezanost) Za vse, kar ni natančno opredeljeno v LPŠ 2017, se uporabljajo določila Pravilnika. 12. člen (veljavnost LPŠ) LPŠ v občini za leto 2017 začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 039-7/2017-1 Datum: 27. 1. 2017 Občina Nazarje Matej Pečovnik, župan 98. Letni program kulture v Občini Nazarje za leto 2017 Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - UPB1, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13 in 68/16), Pravilnika o sofinanciranju programov na področju kulturne dejavnosti v Občini Nazarje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/2016), 16. člena Statuta Občine Nazarje (Ur. gl. ZSO, št. 2/2011-UPB1 in 11/2012) in Odloka o proračunu Občine Nazarje za leto 2017 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 63/2016) je občinski svet na 19. redni seji, dne 23. 2. 2017 sprejel LETNI PROGRAM KULTURE V OBČINI NAZARJE ZA LETO 2017 I. Uvod Letni program kulture v Občini Nazarje za leto 2017 opredeljuje redno dejavnost ter programe in projekte, ki se sofinancirajo s sredstvi občinskega proračuna, ter višino in namen sredstev, predvidenih v občinskem proračunu. Delitev sredstev, predvidenih za sofinanciranje posameznih vsebin oziroma programov med kandidate, ki se bodo prijavili na javni razpis, se bo opravila v skladu s Pravilnikom o sofinanciranju programov na področju kulturne dejavnosti v Občini Nazarje. II. Višina proračunskih sredstev V letu 2017 bo Občina Nazarje namenila sredstva za sofinanciranje ljubiteljske kulture na proračunski postavki »1803302 - Razpis - kultura«, kot sledi • 412000 Tekoči transferí nepridobitnim organizacijam in ustanovam: 9.000,00 €. Sredstva na tej postavki v višini 9.000,00 € so predmet javnega razpisa in se dodelijo v višini in po vsebinah, kot je določeno v tabeli: Vsebina delež (%) Sredstva v € Program redne dejavnosti od tega: Galerijska dejavnost • Sofinancira se največ do pet (5) prireditev po posamezni alineji 43,33 11,11 3.900,00 1.000,00 Udeležba na tekmovanjih in preglednih prireditvah doma in v tujini • Sofinancira se največ do pet (5) prireditev po posamezni alineji 33,33 3.000,00 Nakup in vzdrževanje opreme za izvedbo programov (kostumi, ...) 5,56 500,00 Kulturni projekti izvajalcev, ki nimajo sedeža v občini Nazarje • Sofinancira se največ ena prireditev posameznemu izvajalcu, razen • Društvo godba ZSD Mozirje 4,45 13,33 400,00 1.200,00 100 9.000,00 Letni program kulture v Občini Nazarje za leto 2017 se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0007/2014-19 Datum: 23. 2. 2017 Občina Nazarje Matej Pečovnik, župan 99. Sklep o izvzemu iz javnega dobra Na podlagi 29. člen Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 -odl. US), 23. člen Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 -popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZDavNepr, 110/13 in 19/15) in 16. člena Statuta Občine Nazarje (Uradno glasilo Zgornjesavinjskih občin, št. 2/2011 - UPB1 in 11/12) je Občinski svet Občine Nazarje na svoji 19. redni seji dne 23. 2. 2017 sprejel naslednji SKLEP O IZVZEMU IZ JAVNEGA DOBRA Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 160 1. Občinski svet Občine Nazarje je odločil, da se zemljišči s parcelno številko: • 1200/33, javno dobro, v izmeri 471 m2, vpisano v vložku 724, k.o. Prihova in • 1200/34, javno dobro, v izmeri 219 m2, vpisano v vložku 724, k.o. Prihova, izvzameta iz javnega dobra. 2. Na nepremičninah iz 1. točke tega sklepa pridobi lastninsko pravico Občina Nazarje, Savinjska cesta 4, 3331 Nazarje. 3. Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 032-0007/2014-19 Datum: 23. 2. 2017 Občina Nazarje Matej Pečovnik, župan OBČINA VERŽEJ 100. Sklep o imenovanju podžupana Občine Veržej Na podlagi 33. a člena Zakona o lokalni samoupravi/ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/2007- UPB2, 76/2008, 79/2009, 51/2010, 40/2012- ZUJF in 14/15- ZUUJFO) in 26. člena Statuta Občine Veržej (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/16 je župan Občine Veržej dne 15. 2. 2017 sprejel naslednji SKLEP O IMENOVANJU PODŽUPANA OBČINE VERŽEJ 1. člen Za podžupana Občine Veržej imenujem člana Občinskega sveta Občine Veržej Andreja Sraka, roj. 28. 10. 1956, stanujočega v Veržeju, Mlinska cesta 21. 2. člen Podžupan bo svojo funkcijo opravljal nepoklicno. 3. člen Podžupan pomaga županu pri njegovem delu, ter opravlja posamezne naloge iz pristojnosti župana, za katere ga župan pooblasti. 4. člen Podžupan nadomešča župana v primeru njegove odsotnosti ali zadržanosti. V času nadomeščanja župana opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste njegove naloge, za katere ga župan pooblasti. 5. člen Podžupan nastopi funkcijo s 1. 3. 2017. 6. člen Ta sklep začne veljati z dnem sprejema, objavi pa se v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0326-1/2017-1 Datum: 15. 2. 2017 OBČINA VIDEM 101. Sklep o cenah programov predšolske vzgoje v Javnem vzgojno-izobraževalnem zavodu OŠ Videm Na podlagi Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Ur.l.RS št. 16/07, 36/08, 58/09, 64/09, 65/09, 20/11, 40/12 in 47/15), Zakona o vrtcih (Ur.l.RS št. 12/96, 44/00,78/03, 72/05, 25/08, 98/09, 36/10 in 62/10, 14/15), Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Ur.l.RS št. 108/09 -UPB in 57/07), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.l.RS št. 97/03, 77/05, 120/05 in 93/15) in 16. člena Statuta Občine Videm (Uradno glasilo slovenskih občin št. 11/2016 - UPB2 ) je Občinski svet Občine Videm na 6. izredni seji, dne 21.02.2017 sprejel SKLEP O CENAH PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE V JAVNEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU OŠ VIDEM I. Cene programov predšolske vzgoje v Javnem vzgojno-izobraževalnem zavodu OŠ Videm znašajo mesečno: • prva starostna skupina od 1. do 3. let 433,75 EUR • druga starostna skupina od 3. do 6. let 326,90 EUR • kombinirani oddelek 342,59 EUR Cena prehrane na dan znaša 1,60 EUR II. Z dnem veljavnosti tega sklepa preneha veljati sklep št. 602-1485/12-00, z dne 27.6.2012 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/2012). III. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.03. 2017 dalje. Številka: 032-3/2015-4 Datum: 21. 2. 2017 Občina Videm Friderik Bračič, župan Občina Veržej Slavko Petovar, župan Št. 5/10. 2. 2017 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 161 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 85. Sklep o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Cerklje na Gorenjskem - spremembe št. 6 (krajše: SD OPN 06) OBČINA DORNAVA Stran 149 Stran 86. Letni program kulture Dornava za leto 2017 Občine 150 87. Letni program športa Dornava za leto 2017 Občine 151 88. Sklep o soglasju k ceni pomoči na 153 domu 89. Sklep o pridobitvi statusa grajenega 153 javnega dobra vzgojno-izobraževalnem zavodu OŠ Videm OBČINA KOBILJE 90. Pravilnik o spremembi Pravilnika o sofinanciranju dejavnosti neprofitnih organizacij, društev, združenj, humanitarnih organizacij, ljubiteljskih kulturnih dejavnosti in drugih institucij OBČINA LJUTOMER 91. Odlok o spremembi meje naselja Ljutomer in spremembi poteka ulice Mestni breg 92. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o enkratni denarni pomoči Občine Ljutomer ob rojstvu otroka 93. Sklep št. 198 o ukinitvi javnega dobra 94. Sklep o začetku postopka priprave sprememb in dopolnitev Občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje Puchove poslovne cone v Ljutomeru 95. Sklep o preklicu Sklepa o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za stanovanjsko naselje Vila za del območja EUP LJ 32 Stran 153 Stran 153 154 154 154 156 OBČINA NAKLO 96. Pravilnik o spremembah Pravilnika o sprejemu otrok v vrtec OBČINA NAZARJE Stran 156 Stran 97. Letni program športa v Občini 156 Nazarje za leto 2017 98. Letni program kulture v Občini 159 Nazarje za leto 2017 99. Sklep o izvzemu iz javnega dobra 159 OBČINA VERŽEJ Stran 100. Sklep o imenovanju podžupana 160 Občine Veržej OBČINA VIDEM 101. Sklep o cenah programov predšolske vzgoje v Javnem Stran 160