-Q OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 4/2018 LETNIK X SREDIŠČE OB DRAVI; 05.03.2018 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 14. JAVNI RAZPISza zbiranje predlogov za podelitev priznanj ob občinskem prazniku v letu 2018 v občini Središče ob Dravi 15. JAVNI RAZPIS za spodbujanje gospodarstva v Občini Središče ob Dravi v letu 2018 16. JAVNI RAZPISza dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Središče ob Dravi v letu 2018 Na podlagi Odloka o priznanjih Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 3/2017 ) in Pravilnika o podeljevanju priznanj Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 3/2018 ) za leto 2018, občina Središče ob Dravi objavlja JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za podelitev priznanj ob občinskem prazniku v letu 2018 v občini Središče ob Dravi I. VRSTE PRIZNANJ V Občini Središče ob Dravi se podeljuje naslednja priznanja in nazive (v nadaljevanju: priznanja): 1. naziv častni občan oziroma častna občanka (v nadaljevanju: častni občan) Občine Središče ob Dravi 2. zlata plaketa Občine Središče ob Dravi 3. Srebrna plaketa Občine Središče ob Dravi 4. Bronasta plaketa Občine Središče ob Dravi 5. Posebna priznanja in priznanja II. POGOJI ZA DODELITEV PRIZNANJ Odločitev o dodelitvi priznanj iz 1. do 5. točke prejšnjega člena sprejme Občinski svet Občine Središče ob Dravi na predlog komisije za priznanja in odlikovanja. Priznanja podeljuje župan občine Središče ob Dravi. III. POGOJI ZA POBUDE IN PREDLOGE Predloge za podelitev priznanja lahko podajo podjetja, družbe, podjetniki, združenja, zavodi, društva, in posamezni občani, občinski svet, župan. Predlogi za podelitev priznanja morajo biti pisni in morajo vsebovati vse razpisne pogoje. Posebej mora biti iz predloga razvidna dejavnost in doseženi uspehi tistih, ki so predlagani za sprejem občinskega priznanja, vsebovati pa mora tudi predlog za vrsto priznanja. Če komisija oceni, da podani predlog ne ustreza oziroma da je pomanjkljiv, zahteva od predlagatelja dopolnitev predloga Pobuda iz prejšnjega odstavka mora vsebovati: - podatke o kandidatu: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, naslov, ter v primeru pravne osebe še kontaktno osebo, kolikor je to mogoče; - podatke o pobudniku: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, naslov, telefon ter v primeru, daje pobudnik pravna oseba, še kontaktno osebo, - vrsto priznanja, - utemeljitev pobude, - druge priloge, ki jih zahteva javni poziv. K utemeljitvi pobude so lahko priložena tudi druga mnenja, ki pobudo podpirajo. Člani komisije za podelitev priznanj Občine Središče ob Dravi pri predlaganju kandidatov niso vezani izključno na pobude iz prejšnjega odstavka, temveč lahko v skladu z javnim pozivom tudi sami predlagajo druge kandidate po svoji presoji. IV. OBRAZLOŽITEV IN KRITERIJI ZA PODELITEV PRIZNANJ IN NAZIVOV OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI NAZIV ČASTNI OBČAN Naziv častni občan Občine Središče ob Dravi je najvišje priznanje, ki ga podeljuje Občina Središče ob Dravi. Naziv častni občan Občine Središče ob Dravi se podeli posameznikom za izjemne dosežke življenjskega dela, ki ga odlikujejo: vizionarstvo, dobrobit, humanitarnost, sodelovanje in skrb za blaginjo ali promocijo občine s poudarkom na javnem delovanju kot tudi izjemne zasluge na vseh področjih družbenega življenja, ki imajo trajni pomen. Naziv častni občan se podeli praviloma izjemoma, in sicer največ eni osebi na leto. Naziv častni občan se podeli s posebno listino, ki vsebuje ime in priimek oziroma naziv prejemnika priznanja s kratko obrazložitvijo ter datum podelitve. ZLATA PLAKETA, je priznanje občine, ki se podeljuje: za dolgoletne vrhunske uspehe in dosežke na področju gospodarstva, znanosti in umetnosti, kulture, športa, humanitarnih ali drugih dejavnosti in življenjskih področij, ki so pomembni za razvoj, promocijo in blaginjo občine ter prebivalcev. Dosežki in uspehi so pomembni za promocijo občine Središče ob Dravi na lokalni, državni in mednarodni ravni. SREBRNA PLAKETA, je priznanje, ki se podeljuje: za vrsto odmevnih dosežkov, uspehov in delovnih prizadevanj v daljšem časovnem obdobju na področju gospodarstva, znanosti in umetnosti, kulture, športa, humanitarnih ali drugih dejavnosti in življenjskih področij, ki so pomembni za razvoj, promocijo in blaginjo občine ter prebivalcev. Dosežki in uspehi so pomembni za promocijo občine Središče ob Dravi na lokalni, državni in mednarodni ravni občine . BRONASTA PLAKETA, je priznanje, ki se podeljuje za večje uspehe in rezultate dela v občini, za podvige, požrtvovalnost, hrabrost ali izredno človekoljubnost v občini in širšem okolju. PRIZNANJA IN POSEBNA PRIZNANJA Priznanje Občine Središče ob Dravi se podeli za delo in dejanja, ki so dosežena ob posebnih priložnostih in povečujejo ugled občine. Priznanje se podeljuje tudi za dosežke na področju gasilstva, kulture, športa, izobraževanja, znanosti in umetnosti. Predloge za podelitev priznanj je potrebno v zapečateni ovojnici predložiti na naslov: OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI, KOMISIJA ZA PODELITEV PRIZNANJ IN NAZIVOV OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, s pripisom: RAZPIS - PRIZNANJE, 2018 do srede 22. marca 2018 do 13. ure. Pisne predloge predlagatelji lahko oddajo osebno v sprejemni pisarni do srede, 22. marca 2018, do 13. ure ali pošljejo po pošti. Za pravočasno se šteje predlog, ki je bil oddan najkasneje zadnji dan roka za oddajo predlogov, priporočeno po pošti. Predlagatelji, ki bodo oddali nepopolne predloge, bodo pozvani k dopolnitvi. Predlogi, ki v postavljenem roku ne bodo dopolnjeni in nepravočasno prispeli, komisija ne obravnava in jih s sklepom zavrže. Obrazce za prijavo lahko dobite v sprejemni pisarni ali na spletni strani Občine Središče ob Dravi. Dodatne informacije: tel. št.: 02/741-66-12. Številka: 431-9/2018 Središče ob Dravi, 05.03.2018 Občinska uprava Občine Središče ob Dravi Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi na podlagi določil Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/2000, 79/2001, 30/2002, 56/2002-ZJU, 110/2002-ZDT-B, 127/2006-ZJZP, 14/2007- ZSPDPO, 109/2008, 49/2009, 38/2010-ZUKN, 107/2010, 110/2011, 104/2012, 46/2013, 82/2013, 101/2013) Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2018 (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi, št. 17/2018), Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči za spodbujanje razvoja gospodarstva v Občini Središče ob Dravi -(Uradno glasilo občine Središče ob Dravi 10/15); ter na podlagi soglasja Ministrstva za finance, Sektorja za spremljanje državnih pomoči (št. priglasitve: M001-2242788-2018 ) objavlja JAVNI RAZPIS ZA SPODBUJANJE RAZVOJA GOSPODARSTVA V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI V LETU 2018 Posebno priznanje se podeljuje ob posebnih dogodkih ali priložnostih za posamezne konkretne akcije v občini. 1. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za spodbujanje razvoja gospodarstva na območju občine Središče ob Dravi. Namen razpisa je spodbujanje investicij in drugih naložb, ki bodo prispevale k razvoju podjetništva in obrti ter k dvigu konkurenčnosti in kakovosti podjetništva na območju občine Središče ob Dravi. 2. VIŠINA SREDSTEV Okvirna skupna višina sredstev: 15.000,00 € Okvirna višina sredstev po posameznih ukrepih: 1. Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj -10.000,00 € 2. Spodbujanje odpiranja novih delovnih mest in samozaposlovanja - 5.000,00 € V proračunu Občine Središče ob Dravi so v okviru državnih pomoči, ki se bodo dodeljevale po pravilu »de minimis«, za navedene ukrepe zagotovljena sredstva na proračunski postavki 140209 Pospeševanje razvoja malega gospodarstva v vrednosti 15.000,00 €. Sredstva se na podlagi tega razpisa dodeljujejo po pravilu »de minimis«. Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu prejemniku oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« ne sme presegati 200.000. 00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000. 00 EUR). Skupna vrednost subvencije/pomoči, dodeljena enotnemu podjetju (to so vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) prvega pododstavka preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, je odvisna od rezultatov ocenjevanja vseh prejetih popolnih vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev. Maksimalna višina sofinanciranja je opredeljena v okviru posameznih ukrepov. V kolikor sredstva na posameznem ukrepu ne bodo v celoti izkoriščena, se sredstva na podlagi sklepa komisije lahko prerazporedijo na drug ukrep. 3. UPRAVIČENCI (1) Upravičenci po tem javnem razpisu - podjetja in samostojni podjetniki ki imajo sedež v občini Središče ob Dravi ali investirajo na območju občine Središče ob Dravi - fizične osebe, ki so pri pristojnem organu vložile zahtevo za izdajo dovoljenja za opravljanje dejavnosti oziroma na pristojnem sodišču vložili priglasitev za vpis v sodni register in priložili zahtevi vse predpisane dokumente za ustanovitev gospodarske družbe; (2) Za podjetja po tem pravilniku se štejejo mikro, majhna in srednja podjetja (MSP), ki izpolnjujejo pogoje v skladu z zakonodajo o gospodarskih družbah in drugih veljavnih predpisih s tega področja ali pa poslujejo kot samostojni podjetniki posamezniki (pri samostojnih podjetnikih posameznikih se vsi pogoji za mikro in majhna podjetja smiselno upoštevajo). (3) Za opredelitev velikosti podjetja se upoštevajo določila iz Priloge I Uredbe komisije (ES) št. 651/2014, z dne 17.6.2014 4. SPLOŠNA DOLOČILA OZIROMA POGOJI UPRAVIČENOSTI Splošna določila oziroma pogoji, ki veljajo ne glede na ukrep opredeljen v tem javnem razpisu so sledeča: 1. do pomoči so upravičeni le udeleženci opredeljeni v okviru posameznega ukrepa 2. upravičenec lahko kandidira samo za izvedbo naložbe, upravičene po tem javnem razpisu, katero lahko izvede v celoti in v skladu z veljavnimi predpisi 3. pomoč se dodeli na podlagi vloge opredeljene v razpisni dokumentaciji 4. naložba, za katero se dodeli pomoč, se mora uporabljati ali ostati v lasti upravičenca (na območju občine) vsaj 2 leti od dokončanja naložbe, če ni v okviru posameznega ukrepa določeno drugače 5. naložba, za katero se dodeli pomoč, se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev 6. prosilec mora ob prijavi na javni razpis predložiti izjavo, da za isto investicijo/naložbo oziroma prijavljene upravičene stroške ni pridobil ali je v postopku pridobivanja dodatnih sredstev iz kateregakoli drugega javnega vira (RS ali EU); v kolikor je prosilec že pridobil javna sredstva za isti namen, do sredstev ni upravičen 7. upravičenec, ki pridobi pomoč na podlagi tega javnega razpisa, mora voditi predpisano dokumentacijo, določeno z javnim razpisom in sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev ter jo hraniti vsaj še 3 leta po izvedenem zadnjem izplačilu 8. upravičenec mora imeti sedež v občini Središče ob Dravi, pri naložbah pa mora biti lokacija naložbe v občini Središče ob Dravi. V kolikor je upravičenec fizična oseba, mora le-ta imeti prijavljeno stalno bivališče na območju občine Središče ob Dravi. Do prejema pomoči po tem javnem razpisu niso upravičena podjetja oziroma fizične osebe: 1. ki so v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije 2. ki so opredeljena kot podjetja v težavah in dobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje 3. ki so že prejela državno pomoč po tem pravilniku in naložbe oziroma storitve niso izvedla v skladu s podpisano pogodbo 4. ki so že koristila pomoč za posamezne namene do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila državnih pomoči 5. kiso za iste upravičene stroške že pridobila sredstva iz državnega ali lokalnega proračuna ali mednarodnih virov 6. ki nimajo pravočasno in v celoti izpolnjenih pogodbenih obveznosti do Občine Središče ob Dravi iz predhodnih javnih razpisov, če so na njih sodelovali 7. ki imajo neporavnane obveznosti iz naslova davkov, prispevkov in drugih obveznih dajatev ali poslovnih obveznosti, določenih s predpisi 8. podjetja iz sektorja ribištva in ribogojstva po opredelitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000, 9. podjetja s sektorja premogovništva po opredelitvi Uredbe (ES) št. 1407/2002 10. podjetja, ki delujejo na področju primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti 11. podjetja, ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: ■ če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, ■ če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce Državna pomoč ne sme biti: 1. namenjena izvozu oz. z izvozom povezanim dejavnostim v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo 2. pogojena s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega 3. dodeljena podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, za namen nabave vozil za cestni prevoz tovora 5. UKREPI Ukrep 1: Spodbujanje začetnih investicij in investicij v razširjanje dejavnosti in razvoj Predmet pomoči: sofinanciranje začetnih investicij in investicij v razširjanje in razvoj Vrsta finančne spodbude: - dotacije Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro, mala in srednja podjetja ali MSP. Pogoji: - naložba se mora izvesti na območju Občine Središče ob Dravi in se ohraniti vsaj 2 leti po njenem zaključku - za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema, nakup zemljišč, stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč, stroški gradnje in/ali nakupa objekta) - naložba mora predstavljati začetno investicijo ali investicijo za razširitev oziroma razvoj obstoječega obrata v smislu bistvenih sprememb proizvoda ali proizvodnega procesa v predelovalni, storitveni ali raziskovalno-razvojni dejavnosti. Povečanje obsega proizvodnje ali storitev, ki jih prijavitelj že opravlja, se po tem ukrepu ne šteje za upravičeno. Upravičeni stroški: stroški materialnih investicij, ki pomenijo investicijo v opredmetena osnovna sredstva ( strošek komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč stroške gradnje ali nakupa objekta strošek nakupa strojev ali opreme strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije). Višina sofinanciranja: Pomoč se glede na posamezno obliko dodeljevanja pomoči omeji: - dotacije - do 30% upravičenih stroškov posamezne investicije Sofinanciranje upravičenih stroškov ne sme presegati 30% upravičenih stroškov posamezne investicije oziroma lahko znaša največ 5.000,00 €. Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo neto stroški (brez vključenega DDV). Okvirna višina sredstev: 10.000,00 € Realizacija projekta: - upravičeni so stroški, ki nastanejo v obdobju 1.1.2018 do 1.12.2018 Omejitve: - prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 1 vlogo Dokazila: - dokumentacija, ki dokazuje posamezno investicijo (gradbeno dovoljenje, kupoprodajne pogodbe, specifikacije nabavljenih investicijskih sredstev,...) - računi in dokazila o plačilu računov - v primeru, da investicija še ni bila izvedena je potrebno predložiti veljaven predračun oziroma ustrezno pogodbo Ukrep 2: Spodbujanje odpiranja novih delovnih mest in samozaposlovanja Predmet pomoči: - sofinanciranje samozaposlovanja - sofinanciranje zaposlovanja novih delavcev Vrsta finančne spodbude: - dotacije Upravičenci: - samostojni podjetniki ter mikro, mala in srednja podjetja ali MSP, ki izpolnjujejo pogoje iz Priloge I. - potencialni podjetniki Pogoji: - delovno mesto, za katerega se dodeli finančna pomoč se mora ohraniti vsaj 1 leto; - nova zaposlitev mora pomeniti povečanje skupnega števila zaposlenih v primerjavi s številom zaposlenih v zadnjih 12 mesecih; realizacija samozaposlitve oziroma odpiranje novega delovnega mesta mora biti izvedeno na območju Občine Središče ob Dravi; - do finančne pomoči je upravičena oseba, ki se samozaposli in ima prijavljeno stalno bivališče na območju občine Središče ob Dravi. Oseba mora ostati samozaposlena vsaj 1 leto. Zaposlitev mora biti za polni delovni čas. Namera po samozaposlitvi se dokazuje s pripravljenim poslovnim načrtom, dokazilom o registraciji podjetja ter potrjenim obrazcem M1/M2; - za novo odprto delovno mesto je mogoče zaposliti osebo s stalnim bivališčem na območju občine Središče ob Dravi, ki še ni bila zaposlena oziroma je ostala brez zaposlitve. Zaposlitev se dokazuje s kopijo podpisane Pogodbe o zaposlitvi ter M1/M2 obrazcem; - V primeru, da novo zaposleni delavec postane brezposeln, iz kateregakoli razloga pred potekom 1 leta, mora prejemnik sredstev, v roku 30 dni od prenehanja zaposlitve, zaposliti novega delavca, ki ustreza v tem pravilniku opredeljenim pogojem. V nasprotnem primeru mora prejemnik dodeljenih sredstev le-ta vrniti; - za vsakega na novo zaposlenega je potrebno predložiti svojo vlogo. Upravičeni stroški: - stroški za realizacijo samozaposlitve v višini do 3 minimalnih mesečnih plač - stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini do 3 minimalnih mesečnih plač Višina sofinanciranja: - upravičeni stroški se sofinancirajo do 100%, vendar maksimalna višina sofinanciranja ne more presegati 2.370,00 € na vlogo. Okvirna višina sredstev: 5.000,00 € Realizacija projekta - upravičeni so stroški nastali v obdobju 1.1.2018do 1.12.2018 Omejitve: - prijavitelj lahko v okviru tega ukrepa predloži največ 2 vlogi Dokazila: - Samozaposlitev: dokazilo o registraciji podjetja, kopija M1/M2 obrazca, - Odpiranje novega delovnega mesta: kopija Pogodbe o zaposlitvi, kopija obrazca M1/M2 6. MERILA Merila za vrednotenje vlog so sestavni del razpisne dokumentacije. 7. POTREBNA DOKUMENTACIJA Vloga mora biti izpolnjena na ustreznem prijavnem obrazcu, vsebovati mora vse v obrazcu zahtevane podatke in priloge, ki so del razpisne dokumentacije. Vloga mora biti na ustreznih mestih podpisana in žigosana. Razpisna dokumentacija, ki obsega besedilo javnega razpisa, obrazce za posamezne ukrepe javnega razpisa, izjave, merila za vrednotenje posameznih ukrepov, vzorce pogodb in pravilnik, je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa v sprejemni pisarni Občine Središče ob Dravi ter na spletni strani Občine Središče ob Dravi http://www.sredisce-ob-dravi.si/. Dokazila, ki jih mora prosilec priložiti prijavnemu obrazcu so opredeljena v okviru vsakega ukrepa posebej. Vsi prosilci morajo v okviru javnega razpisa priložiti izjavo o točnosti navedenih podatkov ter izjavo, da za iste upravičene stroške niso pridobili ali so v postopku pridobivanja dodatnih sredstev, iz kateregakoli drugega javnega vira. Dokazila priložena v okviru prijave na javni razpis se predlagateljem vloge ne vračajo. 8. ROK IN NAČIN DOSTAVE VLOG Prosilci oddajo vloge na predpisanih razpisnih obrazcih skupaj s predpisano dokumentacijo v sprejemni pisarni Občine Središče ob Dravi ali pošljejo po pošti na naslov: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi. Rok oddaje vlog za prvo odpiranje je 01.06.2018 (ta dan morajo biti najpozneje oddane na pošti s priporočeno pošiljko). Rok oddaje vlog drugo odpiranje je 28.9.2018 oz v kolikor se sredstva porabijo na prvem odpiranju se objavi obvestilo o zaprtju razpisa. Vloga za posamezni ukrep mora biti speta in oddana v zaprti ovojnici ter ustrezno označena. V kolikor oddajate več vlog v okviru enega ukrepa, so le-te lahko posredovane v 1 ovojnici, vendar morajo biti vloge spete. Če oddajate več vlog v okviru več ukrepov, morajo biti vloge predložene v različnih ovojnicah (1 ovojnica - 1 ukrep). Na sprednji strani posamezne ovojnice mora biti izpisano: »NE ODPIRAJ - JAVNI RAZPIS - GOSPODARSTVO 2018 - __________ (številka ukrepa)«. Na hrbtni strani ovojnice (oz. v levem zgornjem kotu na prednji strani) morajo biti navedeni podatki o vlagatelju: ime in priimek ter naslov (če gre za fizično osebo) oz. naziv in naslov (če gre za pravno osebo). Nepravilno oz. nepopolno označene ovojnice bodo s sklepom zavržene. 9. OBRAVNAVA VLOG Postopek javnega razpisa bo vodila Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za spodbujanje razvoja gospodarstva v občini Središče ob Dravi v letu 2018 (v nadaljevanju Komisija), kije imenuje župan. Komisija bo obravnavala le pravočasne in pravilno označene vloge za razpisne namene. Odpiranje vlog bo izvedeno v roku petnajst dni od roka za oddajo vlog. Odpiranje vlog ni javno. Vloge, ki jih ne bo vložila upravičena oseba ali vloge, ki ne bodo pravočasne (oddane po 28.9.2018), bodo s sklepom zavržene. Komisija bo opravila pregled prispelih vlog in jih ocenila na podlagi pogojev in meril, ki so navedeni v javnem razpisu. Prijavitelji, katerih vloge na razpis ne bodo popolne, bodo s strani občine v roku petih delovnih dni od dneva odpiranja vlog pisno pozvani, naj vloge dopolnijo. Rok za dopolnitev vloge ne sme biti daljši od 8 dni. Nepopolne prijave, kijih prosilci do naknadnega roka ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene, neustrezno dopolnjene pa zavrnjene. Pred ocenjevanjem vlog bo Komisija preverila, če je prijava v skladu s splošnimi določili in pogoji tega javnega razpisa. V primeru, da prijava ne bo ustrezala splošnim pogojem in določilom, vloga ne bo dana v ocenjevanje in bo s sklepom zavrnjena. Komisija bo pripravila predlog višine sofinanciranja, ki ga bo predložila pristojnemu organu občine - direktorju občinske uprave. Direktor občinske uprave bo po sprejeti odločitvi izdal sklepe/odločbe, s katerimi se določi razporeditev razpisanih sredstev, in sicer najpozneje v roku 30 dni od odpiranja vlog. Pritožbo na sklep oziroma odločbo izdano v okviru tega razpisa lahko prejemnik sklepa/odločbe poda v roku 15 dni od prejema sklepa/odločbe na župana Občine Središče ob Dravi. Župan bo o pritožbi odločil v roku 30 dni. Občina bo s prejemniki sredstev sklenila pogodbe, v katerih bodo navedeni podrobnejši pogoji koriščenja sredstev. Če se prejemnik pozitivne odločbe v roku 15 dni ne odzove na poziv za podpis pogodbe, se šteje, da je odstopil od zahteve za pridobitev sredstev tega razpisa. V kolikor bo za posamezen ukrep prispelo manjše število vlog, kot je razpisanih sredstev, se prosta sredstva lahko prerazporedijo na drug ukrep znotraj okvira javnega razpisa. Ukrepi: 10. DODATNE INFORMACIJE Vse dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom in vprašanja zainteresirani lahko dobijo občini Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, kontaktna oseba; Jelka Zidarič Trstenjak, 02/74166-12, el. pošta: jelka.zidaric.trsteniak@sredisce-ob-dravi.si Številka: 431-7/2018 Datum: 05.03.2018 Župan Jurij Borko l.r. Na podlagi 106 i. člena Zakona o javnih financah ( Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 - ZFisP in 96/15 - ZIPRS1617 ) Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2018 (Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 17/2017 ) in 8. člena Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Središče ob Dravi za programsko obdobje 2015 - 2020 ( Uradno glasilo občine Središče ob Dravi št. 10/2015 ) Občina Središče ob Dravi objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Središče ob Dravi v letu 2018 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za ukrepe ohranjanja in spodbujanja razvoja kmetijstva in podeželja v občini Središče ob Dravi za leto 2018, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (EU) št. 702/2014 in Uredbo komisije (EU) št. 1407/2013. II. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva v višini 16.000,00 EUR so zagotovljena v proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2018. Višina sredstev SKUPINSKE IZJEME ZA KMETIJSTVO 1. Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo 12.000 EUR - Podukrep 1: Posodabljanje kmetijskih gospodarstev - Podukrep 2: Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov 2. Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov 3.700 EUR OSTALI UKREPI OBČINE 3. Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja 300 EUR Sredstva se bodo dodeljevala na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del tega javnega razpisa ter skladno s Pravilnikom o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Središče ob Dravi za programsko obdobje 2015-2020 (v nadaljevanju pravilnik). V kolikor bodo pri posameznih ukrepih sredstva ostala nerazporejena, se lahko prosta sredstva v skladu z Odlokom o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2018 prenesejo na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala. III. UPRAVIČENCI - POGOJI ZA DODELITEV SREDSTEV 1. Splošna določila, ki veljajo za vse ukrepe: (1) Pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa. (2) Mikro, malo in srednje podjetje (v nadaljevanju MSP) ne sme uporabljati naložbe v nasprotju z namenom dodelitve sredstev. (3) Če je upravičenec MSP (samostojni podjetnik posameznik ali pravna oseba), mora predložiti dokazilo, da je registriran za opravljanje kmetijske dejavnosti, ki je predmet podpore. (4) Upravičeni stroški so stroški, ki nastanejo od 01.01.2018. (5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države. (6) Prejemnik podpore mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji. (7) Pomoči po tem pravilniku se ne dodeli za davek na dodano vrednost. (8) Upravičenec mora predložiti izjavo o prejetih sredstvih za isti namen oziroma izjavo, da ni prejel sredstev za isti namen iz drugih javnih (državnih ali evropskih) sredstev. (9) Vloge bodo obravnavane tudi na podlagi dodatnih pogojev in meril, ki so navedeni pri posameznih ukrepih razpisa. 2. Splošna določila, ki se nanašajo na državne pomoči po skupinskih izjemah v kmetijstvu (na podlagi Uredbe komisije (EU) številka 702/2014): (1) Do pomoči po razpisu za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 niso upravičeni subjekti, ki so: naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim je bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom; podjetja v težavah. (2) Določbe o pomoči po tem razpisu se ne uporabljajo za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 za: pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi stroški, povezanimi z izvozno dejavnostjo; pomoč, ki je odvisna od prednostne uporabe domačega blaga pred uporabo uvoženega blaga. (3) Za ukrepe po Uredbi komisije (EU) št. 702/2014 se pomoč lahko dodeli, če ima spodbujevalni učinek.Pomoč ima spodbujevalni učinek, če je vloga za pomoč predložena pred začetkom izvajanja projekta ali dejavnosti. (4) Najvišji zneski pomoči po posameznih ukrepih, določenih s tem razpisom, ne smejo preseči najvišjih zneskov pomoči določenih v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014, ne glede na to ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev EU. (5) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se lahko kumulira z vsako drugo državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški, ki se deloma ali v celoti prekrivajo samo, če se s tako kumulacijo ne preseže najvišje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči, ki se uporablja za zadevno pomoč v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014. (6) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira s plačili iz člena 81(2) in člena 82 Uredbe (EU) št. 1305/2013 v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. (7) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira z nobeno pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. 3. Splošne določbe, ki se nanašajo za ukrepe pomoči »de minimis« (na podlagi Uredbe Komisije (EU) številka 1407/2013): (1) Do pomoči de minimis niso upravičena podjetja iz sektorjev: ribištva in akvakulture, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: a) če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, b) če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. (2) Pomoč ne sme biti namenjena izvozu oziroma z izvozom povezani dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoč ne sme biti pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi. (3) Skupna vrednost pomoči, dodeljena enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24.12.2013) ne sme preseči 200.000,00 EUR (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prometu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije. (4) Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prvega odstavka, ki govori iz katerih sektorjev podjetja niso upravičena do pomoči de minimis, ter je poleg tega dejavno v enem ali več sektorjih, ali opravlja še druge dejavnosti, ki sodijo na področje uporabe Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013. (5) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči. (6) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi št. 360/2012. (7) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje (200.000 oz 100.000 EUR). (8) Prejemnik mora k vlogi predložiti: pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu; pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih; seznam podjetij, s katerimi je povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja; izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov vezano na določilo sedmega odstavka 20. člena pravilnika. (9) Občina bo s sklepom pisno obvestila prejemnika: da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, o odobrenem znesku de minimis pomoči. IV. UKREPI UKREP 1: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (1) Z naložbo se skuša doseči vsaj enega od naslednjih ciljev: izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje; izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije; vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo. (2) Pomoč se ne dodeli za: nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin; zasaditev letnih rastlin; dela v zvezi z odvodnjavanjem; nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč; naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; investicije, ki se izvajajo izven območja občine; investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; obratna sredstva. Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetijskih gospodarstev (1) Pomoč se lahko dodeli za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji; stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev); stroški nakupa nove kmetijske mehanizacije; stroški opreme hlevov in gospodarskih poslopij; stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami ( protitočne mreže...) (3) Upravičenci do pomoči so: kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine; (4) Pogoji za pridobitev: predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo; predložitev oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba. (5) Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 2.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. Podukrep 1. 2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov (1) Pomoč se lahko dodeli za namen urejanja kmetijskih zemljišč in pašnikov. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave načrta ureditve kmetijskega zemljišča (nezahtevne agromelioracije, pašniki); stroški izvedbe del za nezahtevne agromelioracije; stroški nakupa opreme za ograditev in pregraditev pašnikov z ograjo; stroški nakupa opreme za ureditev napajališč za živino. (3) Upravičenci do pomoči: posamezna kmetijska gospodarstva in/ali več kmetijskih gospodarstev, vključenih v skupno naložbo (pašna skupnost, agrarna skupnost...); kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine; (4) Pogoji za pridobitev: ustrezna dovoljenja oziroma projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; predračun stroškov, za katere se uveljavlja pomoč; kopija katastrskega načrta in program del, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, kadar je predmet podpore ureditev kmetijskih zemljišč ali nezahtevna agromelioracija; dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča. (5) Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 2.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva oziroma pooblaščena oseba, ki jo pooblastijo vsi nosilci kmetijskih gospodarstev, ki so vključeni v skupno naložbo. UKREP 2: Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov (1) Cilj ukrepa je sofinanciranje naložb, ki se nanašajo na predelavo in trženje kmetijskih proizvodov. (2) Upravičeni stroški: gradnja ali izboljšanje nepremičnin, namenjenih predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, nakup ali zakup strojev in opreme do tržne vrednosti; splošni stroški (stroški, ki se nanašajo na izvedbo naložbe); nakup in razvoj računalniške opreme ter patentov, licenc, avtorskih pravic in blagovnih znamk. (3) Pomoč se ne dodeli za: obratna sredstva; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; naložbe v zvezi s proizvodnjo biogoriv na osnovi hrane; naložbe za skladnost z veljavnimi standardi Unije. (4) Pogoji za pridobitev: dokazila o registraciji dejavnosti in izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti (v kolikor upravičenec še nima registrirane dejavnosti, jo mora registrirati v dveh letih od prejema pomoči); predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; naložba mora biti skladna z zakonodajo Unije in nacionalnimi predpisi s področja varstva okolja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 17(4) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; poslovni načrt s ponudbo oz. predračunom za načrtovano naložbo mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 let po zaključeni naložbi. (5) Upravičenci: kmetijska gospodarstva, dejavna na področju predelave in/ali trženja kmetijskih proizvodov, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem dejavnosti na območju občine. (6) Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 2.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (7) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. UKREP 3: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja (1) Namen ukrepa: Namen/cilj ukrepa: sofinanciranje strokovnih prireditev, informiranje in usposabljanje podeželskega prebivalstva, ki deluje v okviru nevladnih in nepridobitnih oblik sodelovanja kmetov v zvezah, združenjih in društvih povezanih s kmetijstvom (2) Pogoji za pridobitev pomoči: Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo: - dokazilo o aktivnih članih, - delovanje na področju s kmetijstvom povezanih dejavnosti. (3) Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo stroški ustrezne infrastrukture za delovanje (najem prostorov oziroma nakup opreme), materialni stroški ter stroški dela pisarne in organov, stroški, povezani z informiranjem in usposabljanjem (najemnine za prostore, honorarji predavateljev, materialni stroški za izvedbo izobraževanja), stroški, povezani z organizacijo forumov za izmenjavo znanja med kmetijskimi gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanjem na njih (stroški udeležbe, stroški publikacij, potni stroški, najemnine za razstavne prostore), (4) Upravičenci do pomoči: nevladna organizacija, nepridobitno združenje ali druga nepridobitna oblika sodelovanja kmetov v združenju, ki je registrirana po predpisih, ki urejajo društva, zveze ali združenja, deluje na območju Upravne enote Ormož. (5) Intenzivnost pomoči: Do 100 % upravičenih stroškov Najvišji skupni znesek dodeljene pomoči znaša do 300 EUR/ letno V. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija, ki obsega besedilo javnega razpisa in prijavni obrazec, je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa na Občini Središče ob Dravi v sprejemno informacijski pisarni ter na spletni strani Občine Središče ob Dravi http://www.sredisce-ob-dravi.si/ Informacije v zvezi z javnim razpisom: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, Jelka Zidarič Trstenjak/ 02-741-66-12 ( ali po e-pošti: jelka.zidaric.trsteniak@sredisce-ob-dravi.si VI. NAČIN IN KRAJ ODDAJE VLOG Pisne vloge (prijavni obrazec z zahtevanimi prilogami) oddajo vlagatelji v zaprtih ovojnicah na naslov Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi. Na vlogi mora biti naslov vlagatelja in ustrezen pripis: »NE ODPIRAJ - JAVNI RAZPIS KMETIJSTVO 2018 - in NAVEDBA POSAMEZNEGA UKREPA NA KATEREGA KANDIDIRATE Zaprte ovojnice z vsemi navedbami lahko vlagatelji oddajo tudi v sprejemno informacijski pisarni Občine Središče ob Dravi Obravnavane bodo le pravočasne in pravilno označene vloge. Kot pravočasne štejejo vloge, ki bodo prispele do navedenega datuma in ure. VII. ROK ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS Rok za oddajo vlog prične teči z dnem objave na spletni strani Občine Središče ob Dravi in se zaključi 29.06.2018 ob 13:00 uri (datum in ura prispetja oz. vročitve vloge na sedež Občine Središče ob Dravi) - velja prejemna teorija. ODPIRANJE VLOG Po zaključku sprejema vlog lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan. Namenskost porabe lahko preverja tudi Nadzorni odbor Občine Središče ob Dravi. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi. (3) Če se ugotovi: da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena; da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke; da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. Upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. (4) V kolikor odobrenih sredstev upravičenec ne izkoristi v pogodbeno določenem roku izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. Številka: 431-8/2018 Datum: 05.03. 2018 župan Jurij Borko l.r. VIN. OBRAVNAVANJE VLOG Pravočasno prispele in pravilno označene vloge za razpisane ukrepe bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan. Prepozno prispele oziroma neustrezno opremljene vloge bodo zavržene, neutemeljene pa zavrnjene. Predlagatelja nepopolne vloge komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove na dopolnitev vloge. Rok za dopolnitev je 5 dni. Vloge, ki jih vlagatelji v roku ne bodo dopolnili, se zavržejo, neustrezno dopolnjene pa zavrnejo. Upravičencem bo izdan sklep o višini odobrenih sredstev. Na podlagi sklepov občina z upravičenci sklene pogodbo, s katero se podrobneje opredelijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev. Za izdajanje in tiskanje je odgovorna: Jelka Zidarič Trstenjak IX. NADZOR IN SANKCIJE (1) Namensko porabo proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu, spremlja in preverja pri prejemnikih občinska služba,