30. ODREDBO o dopolnitvi Odredbe o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 1) 31. SKLEP o uvrstitvi delovnega mesta ravnatelja Vrtca Ptuj v placni razred (str. 1) 32. SKLEP o pripravi Sprememb in dopolnitev Odloka o obcinskem lokacijskem nacrtu za poselitveno obmocje P11-S6/III Rabelcja vas – zahod (''breg''), obmocje A – vzhod (str. 1) 33. JAVNI RAZPIS za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem (str. 4) 30. Na podlagi 14. clena Odloka o ureditvi cestnega prometa na ob-mocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 8/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Me-stne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 36. redni seji, dne 16. 5. 2022, sprejel ODREDBO o dopolnitvi Odredbe o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. clen V Odredbi o dolocitvi javnih in rezerviranih parkirnih površin na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/19, 8/20, 5/21 in 12/21) se v 6.b clenu doda nov tretji odsta­vek, ki se glasi: »(3) Parkirne površine namenjene kratkotrajnemu parkiranju vo­zil na elektricni pogon do 180 minut, ki so namenjena polnjenju in parkiranju elektricnih vozil, kjer se predvideni cas parkiranja placa ob zacetku parkiranja, so oznacene z ustrezno prometno si­gnalizacijo, parkirni prostori so oznaceni z modro in zeleno barvo (modra in zelena cona) in obsegajo: – štiri parkirna mesta na parkirišcu Zadružni trg, – dve parkirni mesti na parkirišcu Ulice heroja Lacka, – dve parkirni mesti na parkirišcu ob Zdravstvenem domu Ptuj.«. 2. clen Ta odredba zacne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestni­ku Mestne obcine Ptuj, uporabljati pa se pricne s 1. 1. 2023. Številka: 007-20/2012 Datum: 16. 5. 2022 Nuška Gajšek županja 31. Na podlagi petega odstavka 11. clena Zakona od sistemu plac v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 108/09 – uradno precišceno besedilo, 13/10, 59/10, 85/10, 107/10, 35/11–ORZSPJS49a, 27/12– odl. US, 40/12-ZUJF, 46/13, 25/14-ZFU, 50/14, 95/14-ZUPPJS15, 82/15, 23/17-ZDOdv, 67/17, 84/18, 204/21, 17/22 - skl. US in 52/22 - odl. US) in prvega odstavka 3. clena Uredbe o placah di­rektorjev v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 68/17, 4/18, 30/18, 116/21, 180/21 in 29/22) ter v skladu s soglasjem ministrice za izo­braževanje, znanost in šport, št. 1007-258/2021/30 z dne 7. 4. 2022, izdajam v zvezi z uvrstitvijo delovnega mesta ravnatelja Vrtca Ptuj v placni razred, naslednji SKLEP o uvrstitvi delovnega mesta ravnatelja Vrtca Ptuj v placni razred 1. Delovno mesto ravnatelja Vrtca Ptuj se za dolocitev osnovne place uvrsti v 53. placni razred. 2. Ta sklep se uporablja od 3. maja 2022 dalje in se objavi v Ura­dnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-34/2022-5 Datum: 3. 5. 2022 Nuška Gajšek županja 32. Na podlagi 119. v povezavi s 110. clenom, 117. in 282. clena Zako­na o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, 175/20 - ZIUO­PDVE, 199/21 - ZUreP-3 in 20/22 - odl. US) in 23. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je županja Mestne obcine Ptuj sprejela SKLEP o pripravi Sprememb in dopolnitev Odloka o obcinskem lokacijskem nacrtu za poselitveno obmocje P11-S6/III Rabelcja vas – zahod (''breg''), obmocje A – vzhod 1. (potrditev izhodišc) S tem sklepom se potrdijo Izhodišca za pripravo Sprememb in do-polnitev Odloka o obcinskem lokacijskem nacrtu za poselitveno obmocje P11-S6/III Rabelcja vas – zahod (''breg''), obmocje A – vzhod (v nadaljevanju: Izhodišca za pripravo SD OLN), ki jih je iz­delal UMARH d.o.o., pod št. projekta 22 – OPPN - 02 z datumom maj 2022. 2. (obmocje nacrtovanja) Obmocje nacrtovanja zajema zemljišca, ki so z Obcinskim pro-storskim nacrtom Mestne obcine Ptuj zajeta v enoto urejanja pro-stora (EUP) z oznako LV11 Ptuj – Rabelcja vas – breg (obmocje A – vzhod). Za obravnavano obmocje je bil v letu 2007 izdelan Obcinski lokacijski nacrt za poselitveno obmocje P11-S6/III Ra­belcja vas – zahod (»breg«), obmocje A - vzhod (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 5/07, 2/08 – obvezna razlaga; v nadaljeva­nju: OLN), ki je v veljavi. Obmocje obravnavanih sprememb in dopolnitev podrobnega na-crta sovpada z delom obmocja enote urejanja prostora iz obcinske­ga prostorskega akta z oznako EUP LV11 Ptuj. Obmocje sprememb in dopolnitev Obcinskega lokacijskega nacrta za poselitveno obmocje P11-S6/III Rabelcja vas – zahod (»breg«), obmocje A - vzhod; v nadaljevanju: SD OLN) bo izvedeno na po­vršinah, ki pripadajo nepremicninam s parc. št. 635/15, 635/16 in 635/17, vse k.o. 392 Krcevina pri Ptuju. Površina celotnega obmo-cja sprememb prostorskega nacrta meri 0,2 ha. Obmocje SD OLN se v fazi izdelave lahko tudi delno spremeni. 3. (predmet nacrtovanja) Predmet nacrtovanja je del obmocja EUP z oznako LV11, za kate­rega je še vedno v veljavi odlok o OLN. Predmet nacrtovanja je sprememba podrobnih ureditvenih pogo-jev v obmocju obdelave SD OLN, in sicer spremembo predvidene parcelacije in spremembo števila stavbnih enot. Predvidena je uki­nitev stavbne enote oz. parcele št. 9, ki se deli k stavbnima enota-ma oz. parcelama 8 in 10. Predvidene so nekatere spremembe in dopolnitve tekstualnega dela OLN: – glede gradnje enostavnih in nezahtevnih objektov zaradi uskla­ditve z veljavno zakonodajo, – dovolitev gradnje opornih zidov med parcelami v smeri sever – jug, pod enakimi pogoji kot za oporne zidove na južni strani, – uskladitev dovoljenih odmikov predvidenih gradenj (uskladitev z graficnim delom OLN). Vsi ostali pogoji (glede oblikovanja objektov, predvidene prome­tne mreže in predvidene gospodarske javne infrastrukture) se s SD OLN ne bodo spreminjali. Predvidene ureditve v SD OLN nimajo vpliva na celovitost obstojecih nacrtovanih ureditev, prav tako se ne spreminja predvidena namembnost obmocja. Rešitve v SD OLN bodo izhajale iz potrjenih Izhodišc za pripravo SD OLN in strokovnih podlag, ki se bodo izdelale tekom postopka priprave akta. 4. (nacin pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec SD OLN pridobi geodetski nacrt obmocja urejanja, iz­delan skladno s Pravilnikom o geodetskem nacrtu (Uradni list RS, št. 40/04 in 33/07-ZPNacrt). Pri pripravi osnutka se upoštevajo prikaz stanja prostora, obstoje-ce omejitve v prostoru, izražene investicijske namere ter tudi mo-rebitne že pridobljene smernice in/ali priporocila nosilcev urejanja prostora. Ureditev obmocja bo natancneje dolocil SD OLN, ki bo tudi dolo-cil možnost dopustnih odstopanj. Potrebne strokovne podlage in strokovno rešitev se izdela z upo­števanjem veljavnih predpisov, ki dolocajo vsebino, obliko in nacin priprave podrobnega prostorskega nacrta. SD OLN se izdela tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov, da je možen vnos v prostorski in-formacijski sistem. 5. (vrsta postopka) Priprava SD OLN se izvede v postopku priprave prostorskega akta, kot je za SD OLN predpisana v 118. in 119. clenu (119. clen pa napotuje še na clene 110. do 115.) ZUreP-2. 6. (roki za pripravo SD OLN in njegovih posameznih faz) V postopku priprave SD OLN so predvideni naslednji roki: – izhodišca za pripravo SD OLN (pri oblikovanju izhodišc vkljuci­tev zainteresirane javnosti) in zacetek priprave elaborata ekono-mike: februar 2022, – sklep o pripravi SD OLN: maj 2022, – posredovanje sklepa o pripravi SD OLN in izhodišc za pripravo SD OLN ministrstvu, pristojnemu za prostor, da dodeli identi­fikacijsko številko v prostorskem informacijskem sistemu: maj 2022; vpis identifikacijske številke po prejemu le-te, – javna objava sklepa o pripravi SD OLN skupaj z izhodišci za pri­pravo SD OLN v prostorskem informacijskem sistemu (objava sklepa o pripravi SD OLN v uradnem glasilu in na spletni strani obcine, objava izhodišc za pripravo SD ZN na spletni strani ob­cine): po prejemu identifikacijske številke ministrstva, – poziv državnim nosilcem urejanja prostora, ki sodelujejo pri celoviti presoji vplivov na okolje (v nadaljevanju: CPVO), da podajo mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov SD OLN na okolje (poziv lahko vkljucuje tudi poziv za podajo konkretnih smernic): 30 dni od prejema poziva, – ministrstvo, pristojno za okolje, na podlagi mnenj državnih no-silcev urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, odloci, ali je po­trebno izvesti CPVO: v 21 dneh od prejema vloge s priloženimi mnenji nosilcev urejanja prostora, – priprava osnutka SD OLN (v casu priprave osnutka se vkljuci zainteresirano javnost): 15 dni po prejetju odlocitve glede po­trebnosti izvedbe CPVO, – ce je za SD OLN potrebno izvesti CPVO, je za potrebe postopka CPVO potrebno izdelati okoljsko porocilo: okvirni rok izdelave okoljskega porocila je 30 dni, – objava osnutka SD OLN in okoljskega porocila (ce je bilo okolj­sko porocilo pripravljeno) v prostorskem informacijskem siste-mu (na spletni strani obcine), – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavlje­nemu gradivu osnutka SD OLN (ce je potrebno izvesti CPVO, nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, hkrati z mne­njem podajo tudi mnenje o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje ali mnenje o ustreznosti okoljskega porocila): 30 dni od prejema poziva (na zahtevo nosilca urejanja prostora se lahko rok podaljša za najvec 30 dni), – ministrstvo, pristojno za okolje, po prejemu mnenj državnih nosilcev urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, odloci glede ustreznosti okoljskega porocila (odloci, da je okoljsko porocilo ustrezno ali pa zahteva njegovo dopolnitev): v roku 30 dni od prejema vloge s priloženimi mnenji nosilcev urejanja prostora, – dopolnitev osnutka SD OLN (in morebitna dopolnitev okoljske­ ga porocila (okoljsko porocilo se izdela, ce je zahtevan postopek CPVO)): v roku 15 dni po prejemu mnenj nosilcev urejanja pro-stora oziroma (ce je potreben postopek CPVO) v roku 15 dni po prejemu odlocitve glede ustreznosti okoljskega porocila, – objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka SD OLN (in okoljskega porocila, ce je iz­delano): objava javnega naznanila na krajevno obicajen nacin in v svetovnem spletu najmanj 7 dni pred zacetkom javne razgrni­tve, – javna objava dopolnjenega osnutka SD OLN in okoljskega po-rocila (ce je bilo okoljsko porocilo pripravljeno), dopolnjenih po pridobitvi mnenj in po pridobitvi odlocitve glede ustreznosti okoljskega porocila, v prostorskem informacijskem sistemu (na spletni strani obcine): 30 dni v casu trajanja javne razgrnitve, – izvedba javne obravnave v casu javne razgrnitve: kraj in cas javne obravnave sta dolocena v javnem naznanilu, – ob javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka SD OLN se javnost seznani tudi z morebitnim nasprotjem interesov (nasprotje in-teresov glede na predpis, ki ureja integriteto in preprecevanje korupcije), – priprava stališc do pripomb in predlogov javnosti: 15 dni po za­kljucku javne razgrnitve, – prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka SD OLN na mestnem svetu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike) ter obravnava in sprejem stališc do pri­pomb in predlogov javnosti: do 30 dni po zakljucku javne raz­grnitve, – javna objava stališc, zavzetih do pripomb in predlogov javnosti, v prostorskem informacijskem sistemu in na krajevno obicajen nacin: 7 dni po sprejemu stališc na mestnem svetu, – priprava predloga SD OLN (na podlagi sprejetih stališc mestne­ga sveta do pripomb in predlogov javnosti): 15 dni po sprejemu stališc na mestnem svetu, – objava predloga SD OLN in okoljskega porocila (ce je bilo okolj­sko porocilo pripravljeno) v prostorskem informacijskem siste-mu (na spletni strani obcine), – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k objavlje­nemu gradivu predloga SD OLN (ce je potrebno izvesti CPVO, nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, hkrati z mne­njem podajo tudi mnenje o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje, ce tega niso podali že v mnenju na osnutek SD OLN): 30 dni od prejema poziva (na zahtevo nosilca urejanja prostora se lahko rok podaljša za najvec 30 dni), – (ce je potrebno izvesti CPVO) vloga ministrstvu, pristojnemu za okolje, da ugotovi, ali so vplivi izvedbe predloga SD OLN na okolje sprejemljivi: 30 dni po prejemu vloge s priloženimi mne­nji nosilcev urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, – priprava predloga SD OLN, usklajenega s pridobljenimi mnenji: 7 dni po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora, – objava usklajenega predloga SD OLN (usklajenega s pridoblje­nimi mnenji) in okoljskega porocila (ce je bilo okoljsko poro-cilo pripravljeno) na spletni strani obcine, skladno s cetrtim odstavkom 289. clena ZUreP-2 se do vzpostavitve elektronskega poslovanja ne uporabljajo dolocbe 115. clena ZUreP-2, po ka­terih bi moralo ministrstvo usklajeni predlog SD OLN potrditi s sklepom, pac pa obcina z odlokom sprejme SD OLN po tem, ko pridobi pozitivna mnenja nosilcev urejanja prostora in ko ministrstvo ugotovi, da so vplivi izvedbe predloga SD OLN na okolje sprejemljivi. Obcina gradivo sprejetega SD OLN posredu­je ministrstvu, ki ga objavi na svoji spletni strani in o tem obvesti obcino. – druga obravnava in sprejem predloga SD OLN na mestnem sve­tu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike): do 30 dni po pripravljenem usklajenem predlogu, – objava odloka v uradnem glasilu: po preteku petnajstdnevnega roka od sprejema predloga na mestnem svetu, – priprava koncnega SD OLN: v casu do zacetka veljavnosti od­loka, – posredovanje koncnega SD OLN ministrstvu, pristojnemu za prostor: 7 dni po pridobitvi koncnega SD OLN. Zgoraj navedeni roki so okvirni. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremenijo. 7. (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) Nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj: – Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor obmocja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za podrocje voda), – Zavod RS za varstvo narave, Obmocna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za podrocje ohranjanja narave), – Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dedišcino, Ma-istrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za podrocje varstva kulturne dedišcine), – Zavod za varstvo kulturne dedišcine Slovenije, Obmocna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (v vednost za podrocje varstva kulturne dedišcine), – Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zašcito in reševanje, Voj­kova cesta 61, 1000 Ljubljana (za podrocje varstva pred naravni-mi in drugimi nesrecami, vkljucno z varstvom pred požarom), – Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za po­drocje oskrbe z elektricno energijo), – Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za podrocji oskrbe z vodo in odvajanja odplak), – Javne službe Ptuj d.o.o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (za po­drocje oskrbe z vodo in odvajanje odpadnih vod, javne razsve­tljave, odvoza komunalnih odpadkov in zimskega vzdrževanja cest), – Adriaplin d.o.o., Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana (za podrocje oskrbe s plinom), – Telekom Slovenije d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Center za dostopovna omrežja, Operativa TKO vzhodna Slovenija, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za podrocje umešcanja fiksne telefonije), – Telemach d.o.o., Brnciceva ulica 49a, 1231 Ljubljana - Crnuce (za podrocje kabelsko komunikacijskega sistema), – Mestna obcina Ptuj, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (za podrocje prometa, za obcinske ceste), – Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Lju­bljana (za pridobitev odlocitev glede postopka CPVO). V primeru, da se v postopku priprave utemeljeno ugotovi, da je potrebno vkljuciti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihova mnenja. 8. (nacrt vkljucevanja javnosti) Ob izdelavi Izhodišc za pripravo SD OLN so le-ta bila razgrnjena na sedežu Cetrtne skupnosti Ljudski vrt – v Mestni obcini Ptuj, iz­vedena je bila tudi javna predstavitev, kjer je zainteresirana javnost imela možnost podati svoje pripombe in predloge pri oblikovanju izhodišc. V okviru priprave osnutka SD OLN se ponovno vkljucuje zainte­resirano javnost, usklajujejo se razlicni interesi v prostoru. Izvede se javno predstavitev osnutka SD OLN, v sklopu katere ima zain­teresirana javnost možnost podati svoje pripombe in predloge pri pripravi osnutka SD OLN. Osnutek SD OLN, dopolnjen glede na pridobljena mnenja k osnutku (in okoljsko porocilo, ko je potrebno izvesti postopek CPVO), se javno razgrne. Za javno razgrnitev se pripravi povzetek za javnost. V casu javne razgrnitve se izvede javno obravnavo raz­grnjenih gradiv. V casu javne razgrnitve se javnost tudi seznani z morebitnim nasprotjem interesov. Stališca do pripomb in predlogov javnosti se javno objavi na sple­tni strani obcine in na krajevno obicajen nacin. Tekom celotnega postopka se gradiva objavljajo na spletni stra­ni obcine, in sicer se na spletni strani obcine objavi: izhodišca za pripravo SD OLN, sklep o pripravi, osnutek SD OLN (in okoljsko porocilo, ce je potrebno izvesti postopek CPVO), javno naznanilo o javni razgrnitvi in obravnavi (objava javnega naznanila tudi na krajevno obicajen nacin), stališca do pripomb in predlogov javno­sti (objava tudi na krajevno obicajen nacin), predlog SD OLN (in okoljsko porocilo, ce je potrebno izvesti postopek CPVO). Po potrebi (predvsem v odvisnosti od interesa javnosti) se izvede tudi druge oblike vkljucevanja javnosti. 9. (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Narocnik izdelave SD OLN financira pripravo in izdelavo SD OLN, stroške objav, geodetski nacrt obmocja urejanja, elaborat ekonomike in program opremljanja zemljišc. Izdelovalec prostorskega akta mora predati Mestni obcini Ptuj tri (3) kompletne podpisane izvode sprejetega prostorskega akta (šte­vilo izvodov za investitorje doloca pogodba). Obenem je potrebno celoten prostorski akt s prilogami predati tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov. 10. (objava sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj in na spletnem naslovu Mestne obcine Ptuj (http://www.ptuj.si). Sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 3505-12/2021 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 3035 Datum: 18. 5. 2022 Nuška Gajšek županja 33. Na podlagi 87. clena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 s spremembami; v nadaljevanju: SZ-1), Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 s spremembami), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 s spremem­bami), Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (Uradni list RS, št. 62/10 s spremembami), Pravilnika o dodeljevanju ne­profitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04 s spremem­bami; v nadaljevanju: Pravilnik), Pravilnika o merilih za ugotav­ljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih stavb (Uradni list RS, št. 127/04 s spremembami) in Uredbe o metodologiji za oblikova­nje neprofitne najemnine in dolocitvi višine subvencij najemnin (Uradni list RS, št. 153/21; v nadaljevanju: Uredba), Mestna obcina Ptuj objavlja naslednji JAVNI RAZPIS za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem 1. PREDMET RAZPISA Mestna obcina Ptuj razpisuje dodelitev neprofitnih najemnih sta­novanj, ki bodo predvidoma na razpolago za oddajo v najem v le­tih 2023 in 2024: Oblikovani bosta dve loceni prednostni listi: – lista A za stanovanja, ki so predvidena za oddajo v najem pro-silcem, ki glede na socialne razmere po 9. clenu Pravilnika niso zavezanci za placilo lastne udeležbe in vplacilo varšcine, – lista B za stanovanja, ki so predvidena za oddajo v najem pro-silcem, ki presegajo mejo doloceno v 9. clenu Pravilnika in so zavezanci za placilo lastne udeležbe in vplacilo varšcine. 2. NEPROFITNA NAJEMNINA Najemnina za dodeljena neprofitna stanovanja bo dolocena na podlagi dolocil SZ-1, Pravilnika o merilih za ugotavljanje vredno­sti stanovanj in stanovanjskih stavb in Uredbe oziroma po merilih in predpisih, ki bodo veljali v trenutku dolocitve (izracuna) višine najemnine. Najemniki lahko uveljavljajo pravico do subvencionirane naje­mnine v skladu z dolocili SZ-1, Uredbo oziroma predpisom, ve­ljavnim v casu oddaje stanovanja v najem. Za povprecno veliko dvosobno stanovanje v izmeri 55,00 m2, toc­kovano s 320 tockami, znaša najemnina, izracunana na podlagi sedaj veljavnih predpisov, približno 180,50 €. Z rastjo cen življenjskih potrebšcin, po podatkih Statisticnega ura­da Republike Slovenije, se bo višina neprofitne najemnine prvic uskladila v marcu leta 2024, kot to doloca SZ-1. V skladu z 90. clenom SZ-1 se bodo najemne pogodbe za nepro­fitna stanovanja z upravicenci sklenile za nedolocen cas. Najemo­dajalec neprofitnega stanovanja je dolžan vsakih pet let od naje­mnika, razen najemnika-bivšega imetnika stanovanjske pravice (do dodelitve neprofitnih stanovanj so upraviceni tudi najemniki v stanovanjih, odvzetih po predpisih o podržavljenju – prejšnji imetniki stanovanjske pravice, ce izpolnjujejo splošne pogoje za upravicenost do dodelitve neprofitnega stanovanja po Pravilniku), zahtevati, da predloži dokazila o izpolnjevanju splošnih pogojev za pridobitev neprofitnega stanovanja, kot jih opredeljuje Pravilnik. Ce najemnik ni vec upravicen do neprofitnega stanovanja, se dolo-cila najemne pogodbe, ki urejajo višino najemnine spremenijo, po merilih in postopku, dolocenim s pravilnikom, ki ga izda minister, in se najemnina doloci v višini tržne najemnine. Ce se socialno stanje najemnika, ki placuje tržno najemnino za stanovanje spremeni, lahko najemnik zahteva preveritev svojega socialnega stanja in ponovno spremembo tržne najemnine v ne­profitno najemnino. 3. POVRŠINSKI NORMATIV Pri dodelitvi neprofitnih stanovanj v najem bodo upoštevani na­slednji površinski normativi, veljavni v casu dodelitve stanovanja: Za vsakega nadaljnjega clana gospodinjstva se površine spodnjega in zgornjega razreda povecajo za 6 m˛. Najemodajalec lahko odda v najem tudi manjše stanovanje, ce se upravicenec s tem strinja ali ce to želi. Najemodajalec lahko odda v najem tudi vecje stanovanje, ce se upravicenec s tem strinja ali ce to želi, pri cemer se razlika v m˛ lahko obracuna kot prosto oblikovana najemnina. Število clanov gospodinjstva Površina stanovanja brez placila lastne udeležbe in varšcine Površina stanovanja s placilom lastne udeležbe in varšcine 1 – clansko od 20 m2 do 30 m2 od 20 m2 do 45 m2 2 – clansko nad 30 m2 do 45 m2 nad 30 m2 do 55 m2 3 – clansko nad 45 m2 do 55 m2 nad 45 m2 do 70 m2 4 – clansko nad 55 m2 do 65 m2 nad 55 m2 do 82 m2 5 – clansko nad 65 m2 do 75 m2 nad 65 m2 do 95 m2 6 - clansko nad 75 m2 do 85 m2 nad 75 m2 do 105 m2 Pri dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem se lahko preseže zgoraj navedene površinske normative z upoštevanjem dodatnega dnev­nega ali spalnega prostora, ce to zahtevajo družinske ali socialno zdravstvene razmere kot na primer, ce gre za tri generacije v družini, težjo invalidnost sli težjo bolezen, ki terja trajno nego in podobno. Najemodajalec odloca o odstopanju od površinskih normativov, upoštevaje mnenja Centra za socialno delo, ki ga predloži upravicenec. 4. RAZPISNI POGOJI Upravicenci za pridobitev neprofitnih stanovanj v najem so polnoletni državljani Republike Slovenije in, ob upoštevanju vzajemnosti, državljani ostalih clanic Evropske unije, ce imajo dovoljenje za stalno prebivanje v Republiki Sloveniji ter osebe s priznanim statusom upravicenca, ki so bile izbrisane iz registra stalnega prebivalstva, po izbrisu pa so pridobile dovoljenje za stalno prebivanje, ker je bila ugotovljena upravicenost po Zakonu o povracilu škode osebam, ki so bile izbrisane iz registra stalnega prebivalstva (Uradni list RS, št. 99/13 s spremembami). Za vse velja, da morajo imeti v casu objave razpisa ter tekom trajanja razpisnega postopka prijavljeno stalno prebivališce na obmocju Mestne obcine Ptuj. Upravicenci za pridobitev neprofitnih stanovanj v najem so tudi: • žrtve nasilja v družini z zacasnim bivanjem v materinskih domovih in zatocišcih – varnih hišah, zavetišcih, centrih za pomoc žrtvam kaznivih dejanj, ce imajo na obmocju Mestne obcine Ptuj prijavljeno zacasno bivališce. Pri tem mora biti izpolnjen pogoj, da prosilec ne kandidira skupaj z osebo, ki nasilje izvaja; • osebe, trajno vezane na uporabo invalidskega vozicka oziroma trajno pomoc druge osebe, ce imajo v Mestni obcini Ptuj vecje možnosti za zaposlitev ali jim je v Mestni obcini Ptuj zagotovljena zdravstvena storitev. 4.1. Posebne možnosti udeležbe Do dodelitve neprofitnega stanovanja so upraviceni tudi najemniki v stanovanjih, odvzetih po predpisih o podržavljenju – prejšnji ime­tniki stanovanjske pravice, ce izpolnjujejo splošne pogoje za dodelitev neprofitnega stanovanja po Pravilniku. 4.2. Osebe, ki ne morejo sodelovati na razpisu: • tisti, ki ponovno prosijo za dodelitev neprofitne stanovanjske enote v najem in niso poravnali vseh obveznosti iz prejšnjega neprofitnega najemnega razmerja oziroma nezakonite uporabe enote v lasti ali upravljanju razpisnika ter morebitnih stroškov sodnega postopka; • ki so vpisani v najemno pogodbo stanovanjske enote razpisnika in so kot poroki soodgovorni za stanovanjske obveznosti, na predme­tnem najemnem razmerju pa obstaja dolg; • tisti, ki so se neupraviceno vselili v stanovanje brez soglasja lastnika in se morajo izseliti po pravnomocnem sklepu sodišca, • tisti, ki nezakonito uporabljajo stanovanje v lasti Mestne obcine Ptuj in ne placujejo obveznosti za stanovanje, • tisti, ki ponovno prosijo za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem in niso poravnali vseh obveznosti iz prejšnjega neprofitnega najemnega razmerja ter morebitnih stroškov sodnega postopka. 5. DOHODKOVNI KRITERIJ Prosilci so upraviceni do dodelitve neprofitnega stanovanja, ce dohodki njihovih gospodinjstev v obdobju od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 ne presegajo zgornje meje, dolocene v spodaj navedenih odstotkih od povprecne neto place v državi, ki je v navedenem obdobju znašala 1.270,30 EUR. Maksimalne vrednosti so opredeljene v spodnji preglednici v stolpcu »LISTA B«. Glede na višino dohodka gospodinjstva, kot je razvidno v tej tocki, prosilci kandidirajo za stanovanja po listi A – brez placila lastne udeležbe in varšcine ali listi B – s placilom lastne udeležbe in varšcine. Razmejitev med prosilci liste A in liste B je razvidna iz naslednje preglednice: Za vsakega nadaljnjega clana gospodinjstva se lestvica nadaljuje s prištevanjem 20 odstotnih tock za zgornjo mejo liste A in 25 od­stotnih tock za zgornjo mejo liste B. Vsi upravicenci za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem mo-rajo, poleg navedenih pogojev, izpolnjevati socasno še naslednje splošne pogoje: Velikost gospodinjstva LISTA A LISTA B % Meja dohodka % Meja dohodka 1-clansko 90 % do 1.143,27 EUR Od 90 do 200 % nad 1.143,27 do 2.540,60 EUR 2-clansko 135 % do 1.714,91 EUR od 135 do 250 % nad 1.714,91 do 3.175,75 EUR 3-clansko 165 % do 2.096,00 EUR od 165 do 315 % nad 2.096,00 do 4.001,45 EUR 4-clansko 195 % do 2.477,09 EUR od 195 do 370 % nad 2.477,09 do 4.700,11 EUR 5-clansko 225 % do 2.858,18 EUR od 225 do 425 % nad 2.858,18 do 5.398,78 EUR 6-clansko 255 % do 3.239,27 EUR od 255 do 470 % nad 3.239,27 do 5.970,41 EUR • da prosilec ali kdo izmed oseb, ki skupaj z njim uporabljajo sta­novanje (v nadaljnjem besedilu: gospodinjstvo), ni najemnik neprofitnega stanovanja, oddanega za nedolocen cas in z nepro­fitno najemnino; • da prosilec ali kdo izmed ožjih clanov njegovega gospodinjstva ni lastnik ali solastnik drugega stanovanja ali stanovanjske stav-be, ki presega vrednost 40 % primernega stanovanja. Navedena omejitev ne velja za lastnike ali solastnike stanovanj, ki jih mo-rajo lastniki po zakonu oddajati v najem za nedolocen cas za ne­profitno najemnino; • da prosilec ali kdo izmed clanov gospodinjstva ni lastnik drugega premoženja, ki presega 40 % vrednosti primernega stanovanja; Kot osnova za dolocitev vrednosti primernega stanovanja se za potrebe predmetnega razpisa upošteva stanovanje, tockovano s 320 tockami po vrednosti tocke 3,21 EUR in površinski normativi, predvideni za stanovanja s placilom lastne udeležbe in varšcine. Velikost stanovanja in vrednost drugega premoženja, ob upošte­vanju števila clanov gospodinjstva, ne sme presegati naslednjih zneskov: Število clanov gospodinjstva Najvecja površina lastniškega stanovanja Najvišja vrednost primernega stanovanja in drugega premoženja – 40 % vrednosti primernega stanovanja 1-clansko do 10 m2 18.933,35 EUR 2-clansko do 15 m2 22.598,40 EUR 3-clansko do 22 m2 27.783,71 EUR 4-clansko do 27 m2 32.007,55 EUR 5-clansko do 32 m2 37.081,92 EUR 6-clansko do 35 m2 40.985,28 EUR Za vsakega nadaljnjega clana, se površina lastniškega stanovanja poveca za 3 m˛, vrednost lastniškega stanovanja in drugega pre­moženja se poveca za 2.342,02 EUR. Pri ugotavljanju vrednosti premoženja prosilca in njegovih ožjih družinskih clanov bo upoštevana vrednost nepremicnin po mo-delu vrednotenja nepremicnin, dostopnem na portalu Prostor Ge-odetske uprave Republike Slovenije. Ce se prosilec z navedenim vrednotenjem ne strinja, lahko predloži uradno cenitev nepremic­nine, opravljeno s strani pooblašcenega ocenjevalca nepremicnin oziroma sodno zapriseženega cenilca. 6. KRITERIJI IN MERILA ZA OCENJEVANJE STANOVANJ­SKIH IN SOCIALNIH RAZMER PROSILCEV Pri dodelitvi neprofitnega stanovanja imajo prednost tisti prosilci, ki imajo slabše stanovanjske razmere, vecje število družinskih cla­nov ter živijo v slabših socialno-zdravstvenih razmerah. Stanovanjske in socialno-zdravstvene razmere prosilca bodo oce­njene skladno s tockovnim vrednotenjem, ki ga doloca Pravilnik, ter na podlagi tockovnega vrednotenja prednostnih kategorij upravicencev, ki so dolocene s tem razpisom. Ocenjuje se izkljuc­no stanovanjske razmere prosilca. Zdravstvene razmere clanov gospodinjstva, s katerimi prosilec lahko kandidira na razpisu, ne glede na loceno bivanje, se ocenjuje glede na stanovanjske razmere prosilca. 6.1. Splošne prednostne kategorije prosilcev Pri dodelitvi neprofitnega stanovanja imajo prednost mlade dru­žine in mladi, družine z vecjim številom otrok, invalidi in družine z invalidnim clanom ter žrtve nasilja v družini, kar je izraženo s številom tock v preglednici pod tocko 6.3.. Dolocilo, ki se nanaša na prednostno kategorijo: mlade družine, velja v primerih družin z najmanj enim otrokom, v kateri nobeden od staršev ni star vec kot 35 let, pri cemer se kot mlade družine upoštevajo ne samo življenjske skupnosti obeh staršev in otrok, ampak vse druge družinske oblike. Za starost 35 let šteje 35 let, dopolnjenih v letu razpisa. Dolocilo, ki se nanaša na prednostno kategorijo: mladi, velja v pri­merih, ko starost udeleženca razpisa ne presega 30 let. (Zgornja meja je starost 30 let, dopolnjenih v letu razpisa.) 6.2. Dodatne prednostne kategorije prosilcev Poleg prednostnih kategorij prosilcev, opredeljenih v prejšnji toc­ki, bodo v skladu z 2. odstavkom 6. clena Pravilnika upoštevane še naslednje prednostne kategorije prosilcev: – prosilci, ki živijo ali so v obdobju treh let pred razpisom živeli v rejniški družini in ob polnoletnosti in prenehanju rejništva, na podlagi odlocbe in mnenja centra za socialno delo, nimajo po­gojev za vrnitev k staršem; – prosilci, ki kljub dolgoletnemu sodelovanju, še niso uspeli rešiti stanovanjskega vprašanja in so že veckrat sodelovali na prej­šnjih razpisih in so tudi izpolnjevali razpisne pogoje, tako da so se dejansko uvrstili na prednostno listo upravicencev, vendar pa niso pridobili pravice do dodelitve stanovanja v najem glede na število razpisanih stanovanj. Dolocilo ne velja za prosilce, ki so sodelovali na razpisih, pa niso izpolnjevali razpisnih pogojev ali je bila njihova vloga zavržena in niso bili uvršceni na prednostno listo upravicencev. Pri prosilcih, ki jim je bilo že dodeljeno ne­profitno stanovanje v najem in so se izselili, se upošteva udeležba na javnih razpisih le od izselitve iz najemnega stanovanja dalje. Upošteva se zgolj udeležba prosilca in pa njegovega sedanjega ali nekdanjega zakonca/partnerja, ne pa tudi drugih clanov go-spodinjstva. V primeru kandidiranja sedanjega ali nekdanjega zakonca ali partnerja, je ta dolžan, na loceni izjavi, navesti kdo je (bil) njegov zakonec, s katerim je že kandidiral na razpisih in to na katerem razpisu. V primeru spremembe osebnega imena ali enotne maticne številke, je dolžan navesti tudi te podatke; – prosilci, ki imajo dlje casa prijavljeno stalno prebivališce v Me-stni obcini Ptuj. Doba stalnega bivanja se tockuje na podlagi potrdila Upravne enote Ptuj od dne 17. 11. 1965 dalje, ker za obdobje pred tem datumom ni mogoce dobiti potrdila o stalnem prebivanju na obmocju Mestne obcine Ptuj. Upošteva se število let dopolnjenih v letu razpisa. V primeru prekinitve bivanja, se leta seštevajo. 6.3. Prednostne kategorije, opredeljene v tocki 6.1. in 6.2., se za posamezno listo prosilcev A oziroma B tockujejo z nasle­dnjim številom tock: zakona, brez vpliva lokacije. (primer: za dvosobno stanovanje 55 m2 , tockovano s 320 tockami, znaša, upoštevaje trenutno veljavno zakonodajo, lastna udeležba okvirno 5.100,00 EUR oziroma bo, glede na dvig neprofitnih naje­mnin, od meseca aprila 2023 dalje znašala okvirno 7.200,00 EUR). Pogoje v zvezi z morebitnim placilom in vracilom lastne udeležbe uredijo najemodajalec in upravicenec do dodelitve neprofitnega stanovanja z medsebojno pogodbo, pri cemer se lastna udeležba najemniku neprofitnega stanovanja vrne najkasneje po 10 letih, z 2 % obrestno mero. Ce upravicenec, ki je zavezan placati lastno udeležbo, pred oddajo stanovanja v najem ne sklene pogodbe o lastni udeležbi ali v po­stavljenem roku na placa lastne udeležbe, se šteje, da ne izpolnjuje pogoja za dodelitev stanovanja. 8. VARŠCINA Varšcina so denarna sredstva, ki so ob morebitni izselitvi najemni­ka iz stanovanja potrebna za vzpostavitev stanovanja v stanje ob vselitvi, ob upoštevanju obicajne rabe stanovanja. Višina varšcine znaša tri mesecne neprofitne najemnine za stanovanje, ki se dode­ljuje v najem. Varšcina se vrne ali poracuna ob prenehanju naje- PREDNOSTNE KATEGORIJE PROSILCEV V SKLADU S 1. ODSTAVKOM 6. CLENA PRAVILNIKA lista A lista B 1. mlade družine (35 let), mladi (do 30 let) 150 150 2. žrtve nasilja v družini 100 100 3. družina z vecjim številom otrok – najmanj trije 50 50 4. invalidi in družine z invalidnim clanom 50 50 PREDNOSTNE KATEGORIJE PROSILCEV V SKLADU Z 2. ODSTAVKOM 6. CLENA PRAVILNIKA 1. prosilci, ki živijo ali so v obdobju treh let pred razpisom živeli v rejniški družini in ob polnoletnosti in prenehanju rejništva nimajo pogojev za vrnitev k staršem 50 50 2. udeležba na prejšnjem razpisu – ena uvrstitev na prednostno listo 60 tock, dve uvrstitvi 90 tock 60/90 60/90 3. Stalnost bivanja na obmocju Mestne obcine Ptuj nad 5 do 10 let nad 10 do 15 let nad 15 do 20 let nad 20 let 20 tock 40 tock 90 tock 130 tock 20 tock 40 tock 90 tock 130 tock Ce vec prosilcev doseže enako število tock, glede na oceno sta­novanjskih in drugih razmer, se prednost doloci glede na uvrsti­tev prosilcev v prednostne kategorije prosilcev ob upoštevanju naslednjega vrstnega reda: prosilci z daljšo dobo stalnega bivanja v Mestni obcini Ptuj, prosilci, ki so se vec kot dvakrat uvrstili na prednostno listo na prejšnjih razpisih, družine z manjšim števi­lom zaposlenih, mlade družine in mladi, družine z vecjim števi­lom otrok, invalidi in družine z invalidnim clanom, žrtve nasilja v družini. V primeru, da so prosilci prvo opredeljene kategorije še vedno izenaceni, se postopek nadaljuje z naslednjo prednostno kategorijo. 7. LASTNA UDELEŽBA Lastna udeležba so vracljiva denarna sredstva, ki jih je dolžan placati upravicenec ali gospodinjstvo pred oddajo stanovanja v najem. Lastno udeležbo so zavezani placati upravicenci, katerih dohodek presega meje dohodka, dolocene v 9. clenu Pravilnika oziroma mejo dohodka, za listo B doloceno v tocki 5 predmetnega razpisa. Višina lastne udeležbe znaša 10 % vrednosti neprofitnega stanovanja, izracunane po pravilniku iz 116. clena Stanovanjskega mnega razmerja. Varšcino so zavezani placati gospodinjstva, katerih dohodek pre­sega mejo dohodka, doloceno v 9. clenu pravilnika oziroma mejo dohodka, za liso B doloceno v tocki 5 predmetnega razpisa. 9. RAZPISNI POSTOPEK 9.1. Obrazci Prosilci, ki se želijo prijaviti na razpis za dodelitev neprofitnih sta­novanj v najem, oddajo svojo vlogo na posebnem obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije – priloga razpisa. Obrazec vloge bo na voljo v elektronski obliki na spletni strani www.ptuj.si. Obrazec, s katerim se prosilci prijavijo na razpis, bo na voljo od 1. 6. 2022 do vkljucno 1. 7. 2022, tudi v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, v casu uradnih ur. 9.2. Rok za oddajo vloge Vlogo s prilogami morajo prosilci poslati v casu od 1. 6. 2022 do vkljucno 1. 7. 2022 s priporoceno pošiljko na naslov Mestna ob­cina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »Javni razpis za dodelitev neprofitnih stanovanj«. Upošteva se, da je vloga pra­vocasna, ce je na pošti oddana kot priporocena pošiljka zadnji dan roka za oddajo vloge. Nepravocasno prejete vloge in nepra­vilno oznacene vloge bodo izlocene. Od vkljucno 1. 6. 2022 bodo prosilci lahko oddali vlogo tudi osebno v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, v casu uradnih ur. 9.3. Predložitev listinskih dokazil K vlogi za pridobitev neprofitnih stanovanj v najem morajo prosil­ci obvezno priložiti dokazila, navedena v nadaljevanju, druge listi­ne pa, ce na njihovi podlagi uveljavljajo dodatne tocke. V prime-ru, da prosilec uveljavlja dodatne tocke po posameznih kriterijih, ustrezne priloge pa ni priložil, bo pozvan k dopolnitvi vloge. Ce vloge ne bo dopolnil, bo vloga obravnavana, kot da ni uveljavljal dodatnih tock. 1. izpolnjen obrazec vloge z opisom stanovanjskih in socialno zdravstvenih razmer, izjavo o premoženjskem stanju prosilca in ožjih družinskih clanov, izjavo, s katero prosilec in drugi polno­letni clani dovoljujejo vpogled, prepis, izpis ali kopiranje njiho­vih osebnih podatkov iz uradnih evidenc in zbirk osebnih po­datkov pri vseh upravljavcih zbirk osebnih podatkov, ki štejejo za davcno tajnost, ter obcutljivih osebnih podatkov; 2. potrdilo o skupnem neto dohodku gospodinjstva (za vsakega polnoletnega clana) v obdobju od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 (potrdilo delodajalca oziroma izplacevalca pokojnine – ZPIZ); potrdilo o prejetih drugih dohodkih v letu 2021 oziroma pisna izjava prosilca, da takšnih dohodkov ni imel (za dohodek se šte­jejo preživnine, nadomestila preživnin, nagrada skrbniku, pla-cilo dela rejniku, starševski dodatek, otroški dodatek, denarna socialna pomoc, varstveni dodatek, državne štipendije, rente iz življenjskih zavarovanj, invalidski dodatek, sredstva za nego in pomoc) in odlocbo o odmeri dohodnine za leto 2021; 3. izjava o morebitnih neobdavcljivih dohodkih in prejemkih ter nazivih njihovih izplacevalcev, za koledarsko leto pred razpi­som; 4. izjavo o vseh placanih obveznostih, v kolikor je prosilec že imel v najemu neprofitno stanovanje; 5. dokazila o vseh izplacanih neto placah v letu razpisa, ce v prete­klem koledarskem letu pred razpisom ni imel dohodkov iz de­lovnega razmerja; 6. v primeru nezaposlenosti potrdilo o nezaposlenosti prosilca, njegovega zakonskega ali zunajzakonskega partnerja oz. druge­ga družinskega clana; prosilec ali njegov družinski clan dokazuje status brezposelne osebe s prijavo v evidenco brezposelnih oseb pri Zavodu za zaposlovanje Republike Slovenije; 7. veljavno dokazilo o stanovanjskem statusu: najemna ali pod-najemna pogodba, ce prosilec ne živi pri starših ali sorodnikih (dokazilo o zadnji placani najemnini oz. podnajemnini, poja­snilo zakaj pogodba ni sklenjena), dokazilo o bivanju pri starših, sorodnikih ali prijateljih - potrdilo o stalnem prebivališcu in go-spodinjski skupnosti za starše, sorodnike ali prijatelje; dokazilo o imetništvu stanovanjske pravice, ce je prosilec najemnik dena­cionaliziranega stanovanja; 8. dokazilo o kvaliteti bivanja - stanovanje ovrednoteno z najvec 150 tockami po sistemu tockovanja po Pravilniku o merilih in nacinu za ugotavljanju vrednosti stanovanj in stanovanjskih hiš ter sistemu tockovanja (Uradni list SRS, št. 25/81 s sprememba-mi) ali ki so ovrednotena z najvec 170 tockami po Pravilniku o merilih za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih stavb (Uradni list RS, št. 127/04 s spremembami); 9. v primeru utesnjenosti – navedba stanovanjske površine z opisom posameznih prostorov in navedbo površin ter navedbo števila oseb, ki posamezne prostore uporabljajo; 10. kopijo izpiska iz rojstne maticne knjige za vsakega otroka; 11. potrdilo o rednem šolanju otrok, ki so starejši od 15 let; 12. zdravniško potrdilo o nosecnosti; 13. odlocbo o oddaji v rejništvo, v drugo družino ali zavod, iz ka­tere je razvidno, da so razlog oddaje neprimerne stanovanjske razmere; 14. dokazilo o statusu roditelja, ki sam preživlja otroka (samohra­nilec) – potrdilo, da je preživnina neizterljiva oziroma odlocbo o prejemanju preživnine iz preživninskega sklada; 15. potrdilo ustrezne institucije, ce je prosilec ali njegov ožji dru­žinski clan, ki bo z njim stalno prebival, gibalno ovirana oseba, trajno vezana na uporabo invalidskega vozicka ali trajno po­moc druge osebe; 16. dokazilo o invalidnosti I., II., III. kategorije (odlocba centra za socialno delo, zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarova­nje, zavoda za zaposlovanje, zavoda za zdravstveno zavarova­nje RS); 17. odlocba o razvrstitvi otroka, mladostnika ali mlajše polnoletne osebe glede na zmerno, težjo ali težko duševno ali težko telesno motnjo ali izvid in mnenje specialisticne pediatricne službe; 18. izvid osebnega zdravnika, s katerim se dokazujejo da prosilec ali kateri od ostalih družinskih clanov boleha za kronicno bo­leznijo zgornjih dihal ali astmo in zapisnik o tockovanju stano­vanja v katerem prosilcev prebiva, iz katerega je razvidno od­bitje tock za delno, pretežno ali vidno vlago oziroma dokazilo pristojnega izvedenca, ki izkazuje prisotnost vlage v stanovanju (najemodajalec si lahko stanovanjske razmere udeleženca raz­pisa tudi ogleda v komisiji); 19. dokazilo o nasilju v družini – strokovno mnenje centrov za socialno delo ali organizacij, katerih verificirani programi so vkljuceni v javno mrežo socialnovarstvenih programov, kot izhaja iz objave na spletni strani: https://www.szslo.si/verifika­cija, ki nudijo žrtvam psihosocialno pomoc ob nasilju. Mreža programov preprecevanja nasilja, programov za pomoc žrtvam nasilja in programov za delo z povzrocitelji nasilja, se v eviden­ci o javnih verificiranih socialnovarstvenih programov vodi pod mrežo JSVP-I in le te organizacije lahko izdajajo potrdila, ki jih je moc priznati v okviri predmetne prednostne katego­rije. Potrdilo mora biti izdano na veljavnem obrazcu, ki ga je izdala Socialna zbornica Slovenije; 20. dokazilo o statusu upravicenca zaradi izbrisa iz registra stal­nega prebivalstva (potrdilo oziroma odlocba upravne enote); 21. potrdilo o dobi bivanja v Mestni obcini Ptuj; 22. odlocbo in mnenje Centra za socialno delo o prenehanju biva­nja v rejniški družini in nezmožnosti vrnitve k staršem. Potrdila, ki ne izkazujejo trajnega statusa, ne smejo biti starejša od 30 dni od objave razpisa. Vsa potrdila, ki so potrebna za ugotavljanje izpolnjevanja splošnih pogojev, razen, za katere je s tem razpisom doloceno drugace, bo razpisnik skladno z dolocilom 11.a clena SZ-1 pridobil neposre­dno iz uradnih evidenc. Ce bo prosilec oddal nepopolno vlogo, bo pozvan, da vlogo v do-locenem roku dopolni z manjkajocimi listinami. Dopolnila oziro-ma dokazila, predložena po izteku roka za dopolnitev, se ne bodo upoštevala. Vloge prosilcev, ki v roku ne bodo dopolnjene z ob-veznimi dokazili, navedenimi v razpisniku in vloge, oddane po zakljucku razpisnega roka, bodo s sklepom zavržene. Mestna obcina Ptuj k vlogi priložene listine zadrži in jih po izteku razpisnega roka udeležencem razpisa ne vraca. 10. SPLOŠNE DOLOCBE Strokovna služba razpisnika bo preucila utemeljenost pravocasnih in popolnih vlog na podlagi prejetih listin, potrebnih za oblikova­nje prednostne liste za oddajo neprofitnih stanovanj v lasti Mestne obcine Ptuj v najem. Komisija, ki jo imenuje razpisnik si lahko stanovanjske razmere prosilcev pred oblikovanjem prednostne liste za oddajo neprofi­tnih stanovanj tudi ogleda. Ogled se opravi nenapovedano. Ce se v postopku ugotovi, da je prosilec podal neresnicne po­datke, ni upravicen do dodelitve neprofitnega stanovanja v na­jem in se ne uvrsti na prednostno listo. Po proucitvi in tockovanju vlog bodo udeleženci razpisa uvršce­ni na prednostno listo, in sicer po številu zbranih tock. Seznam upravicencev, ki se bodo uvrstili na prednostno listo za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem, bo javno objavljen na enak nacin kot razpis. Udeležencem razpisa bodo vrocene odlocbe o uvrstitvi oziroma neuvrstitvi na prednostno listo upravicencev v 6 mesecih od datuma zakljucka javnega razpisa. Ce se posamezni udeleženec razpisa ne strinja z odlocitvijo, lahko v roku 15 dni po prejemu odlocbe vloži pritožbo. Pritožba se naslovi na Mestno obcino Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. O pritožbi odloci županja Mestne obcine Ptuj. Odlocitev županje o pritožbi je dokoncna. Po rešitvi pritožb se objavi dokoncni seznam upravicencev. Z uspe­limi upravicenci bodo glede na razpoložljiva stanovanja sklenjena najemna razmerja za nedolocen cas in z neprofitno najemnino. Uspeli upravicenec, ki neupraviceno zavrne dodeljeno primerno stanovanje ali ki se na ponovni poziv k sklenitvi najemne pogodbe ne odzove ali poda izjavo, da neprofitnega stanovanja ne potrebuje ali ne želi vec, se crta s seznama upravicencev. Razpisnik bo stanovanja dodeljeval upoštevajoc prednostni vrstni red po posameznih seznamih, odvisno od oblike družin in veliko­sti razpoložljivih stanovanj. Pred sklenitvijo najemne pogodbe se lahko ponovno preveri, ce udeleženec razpisa še vedno izpolnjuje merila za upravicenost do dodelitve neprofitnega stanovanja v najem. V primeru bistvenih sprememb, ki vplivajo na upravicenost, se lahko postopek obnovi in prosilca crta s seznama upravicencev. Za dodatne informacije smo v casu uradnih ur Mestne obcine Ptuj dosegljivi na telefonski številki 02 748 29 14 in na e-poštnem na­slovu vida.bigec@ptuj.si. Pomoc pri izpolnjevanju obrazcev bo možna po predhodnem dogovoru, od dne 1. 6. 2022. Številka: 3523-3/2022 Datum: 27. 5. 2022 Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna ure­dnica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj. si. Uredniški odbor: dr. Štefan CELAN (Lista dr. Štefana Celana), Matevž TOPLAK (Ptuj je naš), Crtomir POTOCNIK (Levica), Peter PRIBOŽIC (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJKO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Cuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/ uradni_vestnik_mo_ptuj.