URN_NBN_SI_doc-U3J7XQNC

181 Iz muzejskega dela UDK 060.016(497.5)»2014« 1.04 Strokovni članek Prejeto: 8. 12. 2014 Slovenski šolski muzej v letu 2014 Poročilo o delu Slovenian School Museum in 2014 – Report on Activities Izvleček Z umiritvijo zunanjih razmer za delovanje Slovenskega šolskega muzeja in po opravljeni reviziji njegovega poslovanja so se zaposleni in drugi muzejski sodelavci v drugi polovici leta 2014 lahko v celoti posvetili izvajanju muzejskega poslanstva. Muzej je deloval po potrjenem letnem delovnem in finančnem na- črtu ter v skladu z letno pogodbo, ki je bila sklenjena z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje javne službe na področju dediščine šolstva in za projekte, ki so bili dogovorjeni z Uradom za razvoj izo- braževanja. Muzej je ohranil visoko raven obiska, ki mu omogoča razvoj novih progra- mov in nemoteno izvajanje javne službe. Več muzejskih pedagoških programov je bilo izpe- ljanih zunaj matične hiše. Veliko občudovanja je v jubilejnem letu praznovanja 2000-letnice Emone vzbudila Učna ura v antični Emoni. Uvod Za delovanje muzeja je bilo strateško najbolj pomembno, da so bile izpeljane vse začrtane naloge in da se je obdržala visoka raven obiska, kar muzeju omogoča razvoj novih programov in nemoteno izvajanje javne službe. Iz pregleda opravljenih projektov in nalog je razvidno, da je bilo več muzejskih programov izvedeno tudi zunaj matične hiše. Poleg muzejskih učnih ur, ki se izvajajo po dogovoru v skupnih projektih z drugimi ustanovami, je bilo tudi več drugih izme- njav in dogodkov, s katerimi je muzej povečal svojo prisotnost in prepoznavnost v javnosti. Prav Abstract In the second half of the 2014, after the conditions affecting the functioning of the Slovenian School Museum settled down once more and after an operational audit, those working for the museum were again able to focus on carrying out the museum’s mission. The museum carried out its activities on the basis of the approved annual work and fi- nancial plans, and in line with the annual contract concluded with the Ministry of Ed- ucation, Science and Sport for performing a public service in the field of school heritage and for projects agreed with the Education Development Office. The museum has main- tained a high number of visitors, which enables it to develop new programmes and to carry out its public service without interrup- tion. A number of pedagogical programmes were implemented outside the museum. In the year celebrating the 2000th anniversary of Emona, the School Lesson in Ancient Emona organised by the museum attracted a great deal of admiration.

RkJQdWJsaXNoZXIy